Partyflock

Forumonderwerp · 739415

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Man overleden na mishandeling in Rotterdam

Uitgegeven: 15 januari 2005 13:57

ROTTERDAM - Een 38-jarige man uit Ridderkerk is zaterdagmiddag overleden nadat hij in de nacht van vrijdag op zaterdag zwaar was mishandeld op de Lijnbaan in Rotterdam. Dat heeft de Rotterdamse politie laten weten.

Het slachtoffer was rond 03.30 uur samen met een vriend aan het stappen toen hij ruzie kreeg met een aantal mannen. Waarover de ruzie ging, is niet duidelijk.

De man liep rake klappen op en werd met spoed opgenomen in het Erasmus Medisch Centrum. Dankzij tips van getuigen kon de politie al snel twee verdachten aanhouden. Het zijn een 20-jarige man uit Den Hoorn en een 21-jarige Hagenaar. Het tweetal zit vast.

Bron: www.nu.nl

Lekker bezig weer!! Het slachtoffer lag bij mijn moeder op de afdeling in het Erasmus Medisch Centrum (daar werkt ze) dus ik wist t vanmorgen al.

Maar dit is echt verschrikkelijk

Familie en vrienden...STERKTE!
En de 38jarige man zelf: RIP

Waarschuw beheerder
donateur
neej ik maak er geen melding van:no:

en ik wist heus wel dat die grap sarcastisch was maar je moet gewoon dat soort dingen niet doen..dat schiet er bij mensen in het verkeerde keelgat. ik ga toch ook geen grappen maken in een rauwtopic:S (dat kan ook niet)
Waarschuw beheerder
Duidelijka ndwoord tis mijn mening dus Rafa stil :P

Waarschuw beheerder
donateur
Klotelijers ze moeten overgegoten worden met benzine en 5 minuten laten gaarbranden!

in mijn ogn zink je dan net zo diep.

Waarschuw beheerder
Een RAUW topic? :devil:

Moet dat niet eerst goed doorgebakken worden?

Inge
Waarschuw beheerder
Als ik Rafa was zou ik (ook?) lichtelijk ge-irriteerd raken van de reacties op zn opmerking.
Twas niet meer dan een sarcastische steek onder de gordel.

Dit soort opmerkingen zijn er 13 in een dozijn van op partyflock, alleen zijn ze vaak richting Rafa en consorten, hij is nu een keer andersom, goed toch ;)
Waarschuw beheerder
Duidelijka ndwoord tis mijn mening dus Rafa stil

En nou in het Nederlands??

@patrick: sorry (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
rafa, ik snap je punt. don't worry.

men is inderdáád meestal direct over z'n toeren als het over een geval van zinloos geweld gaat, wat dan geassocieerd wordt met marokkanen. er worden kortzichtige, ongenuanceerde en soms zelfs rascistische opmerkingen geplaatst en uiteindelijk kan zo'n topic weer dicht gegooid worden. helaas, zo gaat dat op partyflock.

maar je bent inderdaad aan het uitlokken als je al direct, aan het begin van deze topic, een opmerking plaatst die verwijst naar marokkanen. ik snap wel dat het je enorm dwars zit dat er altijd zo gereageerd wordt op en over marokkanen, maar het is gewoon onverstandig om er zelf dan maar over te beginnen.

beter voorkomen dan genezen :)

Waarschuw beheerder
donateur
ow wacht. rafa je moet zowiezo al slim genoeg zijn en die grappen niet maken. als je achteraf gaat zeggen ja maar ja maar het was sarcastisch, tja te laat. je hebt de grap al gemaakt en niemand vond het leuk..EERST denken DAN doen.

Waarschuw beheerder
geweld met geweld bestrijden! of zullen we een clubhuis voor ze bouwen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zinloos geweld is erg!!!!

Zinloos geweld gepleegd door een allochtoon schiet nét iets meer in de keelgaten :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Juist dat bedoel ik Wen! Dit topic had geen racistische insteek! Waarom moet dat er dan van gemaakt worden (al dan niet sarcastisch bedoeld:s )

Waarschuw beheerder
donateur
@patrick: sorry

no problemo;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De verkeerde keelgaten in bedoel je zeker.

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee, dan moet je nekken, das ook nie de bedoeling ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zinloos geweld gepleegd door een allochtoon schiet nét iets meer in de keelgaten

ik vind het allemaal even erg!

tjeetje heb ik net aan Rafa iets uitgelegd over eerst nadenken voor je iets zegt kom jij met een nog veel dommere opmerking:S:@ (zeg eerlijk dit zei je gewoon om iemand een hak te zetten)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee dat bedoel ik niet!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee hoor patrick, dat jij nou alles verkeerd opvat kan ik niks aan doen he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
oke, nouja anyway (F)

Waarschuw beheerder
Och Patrick, je moet mensen niet iets gaan 'uitleggen'. Ze luisteren toch niet naar je. :gaap:

Inge

Waarschuw beheerder
patrick, ze bedoelt dat het meerendeel van de mensen heftiger reageert wanneer er allochtonen in het verhaal betrokken zijn :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
precies wen!

Waarschuw beheerder
en terrecht ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja vindt ik ook ;)
Waarschuw beheerder
Zullen we nu ff stoppen en gewoon ontopic verder gaan?

je moet eens de reacties bekijken en denk dat mijn kleine testje gelukt is B)

Ontopic;

Ik denk dat zinloosgeweld niet uit te bannen is en dat is vanwege het feit dat je gekke ,trieste en zieke persoontjes in deze maatschappij altijd zult houden .

Waarschuw beheerder
oh et was een test! dan verklaar ik je nu de zwakste schakel, tot ziens!

Waarschuw beheerder
je moet eens de reacties bekijken en denk dat mijn kleine testje gelukt is

:/

knul, is er hier één rascistische opmerking gemaakt? nee.
we nemen je met z'n allen in bescherming door je te wijzen op een "niet zo handige" opmerking :/

Waarschuw beheerder
Geweld heeft altijd bestaan en zal blijven bestaan.

Het is de harde waarheid voor velen die denken dat als de marokkanen weg zijn er geen geweld meer is.

Word wakker uit die domme droom.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oh et was een test! dan verklaar ik je nu de zwakste schakel, tot ziens!

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Een testje? dus toch uitlokking he Rafa? Ik ben slimmer dan ik eruit zie hoor

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ik geloof toch dat de meerderheid criminaliteit gepleegd wordt door allochtonen hoor :yes:

Waarschuw beheerder
Handig zo een negeer knop :)

blaat :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarheid is hard hé ;)

Waarschuw beheerder
donateur
<PATRICK> 15 januari 2005 16:14

EERST denken DAN doen.

:x
Pot, ketel, hoe was het spreekwoord ook alweer :/

Waarschuw beheerder
feiten mogen niet gezegd worden, want dan discrimineren wij :@

Waarschuw beheerder
nou ik geloof toch dat de meerderheid criminaliteit gepleegd wordt door allochtonen hoor

Wat de waardevolle toevoeging van deze reply voor het topic? Om toch maar de ...kant op te gaan? :z

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de pot verwijst naar de ketel (ofzoiets O:) )

Waarschuw beheerder
*sluit zich bij inge aan*
Waarschuw beheerder
knul, is er hier één rascistische opmerking gemaakt? nee.
we nemen je met z'n allen in bescherming door je te wijzen op een "niet zo handige" opmerking

Waar zie je mij zeggen dat ik dit heb gedaan om een rascistische opmerking uit te lokken?

Ik wil alleen maar duidelijk maken dat als het over buitenlanders(marokkanen) gaat er gewoon weg veel reply's komen en daar mee bedoel ik dus geen rascistische opmerking.

Een testje? dus toch uitlokking he Rafa? Ik ben slimmer dan ik eruit zie hoor

Dus een testje is een uitlokking??
en vind je niet dom :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja dat boeit mij niet, ik zeg wat ik denk, niks mis mee..

En onder feiten kan men nou eenmaal niet onderuit komen ;)

Waarschuw beheerder
feiten mogen niet gezegd worden, want dan discrimineren wij

Nog een feit: jij bent lelijk, anders was je foto scherper gemaakt.

Inge

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wil alleen maar duidelijk maken dat als het over buitenlanders(marokkanen) gaat er gewoon weg veel reply's komen

Ja dat is ook zo ;)

maar vindt het helemaal niet vreemd :no:

Zij we samen lelijk he Inge :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dus een testje is een uitlokking??

dit testje wel! jij wilde kijken of er meer reacties zouden komen... Die reacties heb je dus voor elkaar gekregen door die opmerking... die opmerking lokt dus die reacties uit.... snappie?

Waarschuw beheerder
Behind blue eye's ik had het niet tegen jou hoor. :)

Inge

Waarschuw beheerder
feit is: die foto is met een webcam genomen
mening: jij bent lelijk!

bent ook nie slim ook he!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
excuse moi ;)

Waarschuw beheerder
feit is: die foto is met een webcam genomen
mening: jij bent lelijk!

bent ook nie slim ook he!

Ha, ha. ga er even serieus op in ook. Het bewijs dat domme mensen geen humor hebben. :D

Inge

Waarschuw beheerder
wat n humor, foute humor heet dat! ga maar es naar het humor topic toe!

Waarschuw beheerder
Ik ben op iemands ziel getrapt. :x

Machiel: op een onscherpe, wazige en mistige foto zie je er wel knap uit hoor. :flower:

Inge
Waarschuw beheerder
dit testje wel! jij wilde kijken of er meer reacties zouden komen... Die reacties heb je dus voor elkaar gekregen door die opmerking... die opmerking lokt dus die reacties uit.... snappie?

Ok los van het feit dat je het niet eens bent met mijn eerste reactie.

Daarna kwam deze raectie en die was niet sarcastisch maar serieus van meneer de Topic opener.

Waren het marokkanen??

idd...de vrouw van het slachtoffer wist in het ziekenhuis te melden dat zij van ooggetuigen had gehoord dat het idd marokkanen waren, dat vertelde me ma vanmorgen

Dus hij hoorde van zijn moeder die het weer van een vrouw hoorde ,en die vrouw het van een ooggetuige hoorde dat het marokkanen waren

jij vindt dat ik hem deze reactie heb uitgelokt?