Partyflock

Forumonderwerp · 739415

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Man overleden na mishandeling in Rotterdam

Uitgegeven: 15 januari 2005 13:57

ROTTERDAM - Een 38-jarige man uit Ridderkerk is zaterdagmiddag overleden nadat hij in de nacht van vrijdag op zaterdag zwaar was mishandeld op de Lijnbaan in Rotterdam. Dat heeft de Rotterdamse politie laten weten.

Het slachtoffer was rond 03.30 uur samen met een vriend aan het stappen toen hij ruzie kreeg met een aantal mannen. Waarover de ruzie ging, is niet duidelijk.

De man liep rake klappen op en werd met spoed opgenomen in het Erasmus Medisch Centrum. Dankzij tips van getuigen kon de politie al snel twee verdachten aanhouden. Het zijn een 20-jarige man uit Den Hoorn en een 21-jarige Hagenaar. Het tweetal zit vast.

Bron: www.nu.nl

Lekker bezig weer!! Het slachtoffer lag bij mijn moeder op de afdeling in het Erasmus Medisch Centrum (daar werkt ze) dus ik wist t vanmorgen al.

Maar dit is echt verschrikkelijk

Familie en vrienden...STERKTE!
En de 38jarige man zelf: RIP
Waarschuw beheerder
Dit land is zooooo ziek.....
Waarschuw beheerder
Waren het marokkanen??

Anders kun je deze topic gelik sluiten als het niet zo is want dan is het zeker niet interessant!!

;p
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Anders kun je deze topic gelik sluiten als het niet zo is want dan is het zeker niet interessant!!

:jaja:
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Altijd dat gezeik over geweld. Geweld is er altijd geweest en zal altijd blijven bestaan. Mensen die zich een land/wereld zonder geweld voorstellen, blijf vooral dromen.

Met deze berichten word het er echt niet minder op, maar goed geweld verkoopt dus prop het maar tussen het echte nieuws.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waren het marokkanen??

idd...de vrouw van het slachtoffer wist in het ziekenhuis te melden dat zij van ooggetuigen had gehoord dat het idd marokkanen waren, dat vertelde me ma vanmorgen

Waarschuw beheerder
Het boeid niks wie of wat het was.

Het feit is dat die man dood is en ze famillie verdrietig. Welkom in de real world.
Waarschuw beheerder
Nou wordt het interessant!! :jaja:

Je snapt nu wel dat je met deze uitspraak heel wat reacties gaat krijgen terwijl r niet eens bewijs is dat het Marokkanen waren. Toch?
Waarschuw beheerder
ja en net of alleen marrokanen mensen doodmaken in NL he
lekkere logica weer :S
Waarschuw beheerder
donateur
wat probeer je uit te lokken Rafa?
Waarschuw beheerder
Je snapt nu wel dat je met deze uitspraak heel wat reacties gaat krijgen terwijl r niet eens bewijs is dat het Marokkanen waren. Toch?

Er is er weer 1 op z'n pik(kie) getrapt.... *zucht*
Waarschuw beheerder
:/ waar gaat het heen met de wereld :s

R.I.P
En sterkte voor de nabestaanden :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vroegah...

Toen er nog geen marrokanen waren in NL: was iedereen gelukkig met elkaar. Alles was nog goed, iedereen was lief voor elkaar. Nooit werd er zomaar iemand vermoord. Zinloos geweld bestond nog niet. Er was geen ruzie als mensen uitgingen. Autoradio's werden niet gestolen. Bushokjes bleven heel. Antenne's op auto's bleven gespaard. Gestolen in winkels werd er nog niet. En winkeldieven kregen geen pak slaag.

Waarom horen we niks van de zaak van het vermoorde 19-jarige meisje in Limburg? Omdat de daders geen marrokanen zijn en 1 van de twee 'Matti' heet? Stel je voor dat het wel een Marrokaan was! Heel NL zou drie weken op z'n kop staan!

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Wat denk je?

Inge een parodie op gabbermama :)
Waarschuw beheerder
donateur
Rafa is de eerste die begon over marokanen...hoopt hij weer op een discussie zodat ie met zn vingertje kan wijzen naar alle "racisten" hier?
Waarschuw beheerder

Mijn eerste opmerking was sarcastisch bedoeld maar ik denk dat jou vraag op deze reactie

idd...de vrouw van het slachtoffer wist in het ziekenhuis te melden dat zij van ooggetuigen had gehoord dat het idd marokkanen waren, dat vertelde me ma vanmorgen

beter aansluit,

IPV het aan mij te vragen wat ik uit lok?
Waarschuw beheerder
donateur
Als jij niet over marokanen was begonnen rafa...dan was deze discussie toch wel anders gelopen nietwaar?
Waarschuw beheerder
Marokkaan of niet, de doodstraf is de mooiste oplossing voor dit soort criminelen...

Waarom horen we niks van de zaak van het vermoorde 19-jarige meisje in Limburg? Omdat de daders geen marrokanen zijn en 1 van de twee 'Matti' heet? Stel je voor dat het wel een Marrokaan was! Heel NL zou drie weken op z'n kop staan!

Dus ook voor deze daders....
Waarschuw beheerder
Rafa is de eerste die begon over marokanen...hoopt hij weer op een discussie zodat ie met zn vingertje kan wijzen naar alle "racisten" hier?

Nee rafa bewijst juist dat als het over marokkanen gaat er veel reply's worden geplaatst en dat is nu wel erg duidelijk nietwaar?

Waarschuw beheerder
Rafa heeft wel gelijk. De laaste dagen zijn het maken van marrokanen-topics en de boel opruien weer in. En de opmerking die hij maakte stond toch :P achter?

Inge

Waarschuw beheerder
Stel je voor dat het wel een Marrokaan was! Heel NL zou drie weken op z'n kop staan!

Daarom zeg ik nederland, haal die verdomde oogkleppen weg. En niet alleen nederlanders maar ook allochtonen!
Waarschuw beheerder
@kie

Waarom reageer je erop dan??

Is het interessant??

Zoals ik al eerder zei was mijn eerse reactie SARCASTISCH!!
want er stond aan het einde een ;p smiley.
Waarschuw beheerder
Iedereen kent de ;p smiley en weet waar die voor staat en als je daar op wil reageren moet je het vooral niet serieus opvatten.
Waarschuw beheerder
donateur
Rafa heeft wel gelijk. De laaste dagen zijn het maken van marrokanen-topics en de boel opruien weer in

dit was eerst geen marrokanentopic, of de boel opruien richting allochtonen...dat is het pas geworden toen Rafa tusesn neus en lippen door het woordje marokanen liet vallen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent duidelijk tegen zulke topics toch Rafa? Toch? vandaar het sarcasme? Maar jij bent slimme jongen toch? Jij weet ook dat als je het woordje marrokanen erin gooit dat alles were losbarst?

Komt bij mij beetje over als uitlokking... maar ja..zal wel aan mij liggen
Waarschuw beheerder
tussen neus en lippen

en tong :jaja: maar geen neus volgens mij :no:

Kijk maar goed --> ;p

Waarschuw beheerder
Ja, het zal wel aan jou liggen. ;)

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
Rafa... je bent niet goed bezig! :/
Waarschuw beheerder
Geloof mij ik vind een discussie altijd goed en als het maar interessant is voor allemaal.

Maar de Laatste tijd werden er gewoon teveel topics geopend over marokkaantjes dit en dat en zus en zo en vandaar mijn reactie die dus echt sarcastich bedoeld.

;p

Waarschuw beheerder
???????
Waarschuw beheerder
Rafa... je bent niet goed bezig!

Nou Bitch vertel mij waarom niet dan??

Waarschuw beheerder
vandaar mijn reactie die dus echt sarcastich bedoeld.

Sommige mensen niet gesnapt hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
Van de week was er een topic over een soorgelijk incident in Osdorp.. daarbij werd wel de etnische afkomst van de verdachten vermeld... en owh wat hadden we een kritiek.... En nu staat het er niet bij vermeld dus gooien we het zelf maar in de groep want dan krijgen we een interesante discussie??? hmmmmm

Waarschuw beheerder
donateur
Daar kom je wel achter Rafa.

Je had die eerste post niet moeten maken!
Waarschuw beheerder
Ik ben het helemaal met Inge eens... Dit soort topics hebben binnen no time honderden reacties terwijl we bijna niks meer horen over dat 19 jarige meisje in Limburg!!! Is dat minder erg omdat de daders geen Marrokanen zijn???

Ik vind het verschrikkelijk wat er met deze man is gebeurd en wens de familie en vrienden enorm veel sterkte toe!

Aan de andere kant vraag ik me wel af waar een aantal mensen hier, en niet alleen hier, mee bezig zijn??? Het zijn niet alleen Marrokanen die problemen veroorzaken. Ik ken legio voorbeelden van problemen met Nederlanders, alleen het is zo makkelijk om 'die Marrokanen' maar de schuld te geven...

Waarschuw beheerder
donateur
De lijst word lang god allemachtig :cry:

En we gaan dus vrolijk verder......denk niet dat degene dus aan tv-spotjes heeft gedacht, of normen en waarden op dat moment.....oepssss ff vergeten ja......wanneer hebben we een stille tocht??? kan ik mn agenda ff vrijhouden... één troost de daders zijn gepakt.. :cry:

Dit is een post van iemand op een ander forum..:(

zo gaat dat dus.
Waarschuw beheerder
Het feit dat ej blijft reageren Kier zegt al genoeg! B)
Waarschuw beheerder
donateur
Klopt Rafa, blijkbaar heb je je doel bereikt?
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
he RAFA .zagbie selema

ik vind dat je gelijk heb...
Waarschuw beheerder
Daar kom je wel achter Rafa.

Je had die eerste post niet moeten maken!

Vertel me gelijk ff wanneer ik bang moet worden want ik denk dat ik het zal vergeten. :S

BRRRR ;p

Waarschuw beheerder
sorry, ik ben het ook eens met Kie® en fromthebitch :/
Waarschuw beheerder
he RAFA .zagbie selema

ik vind dat je gelijk heb...

Soukran sahbie B)

Waarschuw beheerder
donateur
Rafa top bottom 15 januari 2005 15:25 [Melding]
Rafa Waren het marokkanen??

de fout die veel mensen maken tegenwoordig..eerst doen dan pas denken :@

Maar de Laatste tijd werden er gewoon teveel topics geopend over marokkaantjes dit en dat en zus en zo en vandaar mijn reactie die dus echt sarcastich bedoeld.

tss..kijk die topics zijn allee om "het nieuws te brengen"
Ik scheer marrokanen niet over en kam in ieder geval.
Waarschuw beheerder
sorry, ik ben het ook eens met Kie® en fromthebitch

Je moet nooit sorry zeggen voor iets waar je achter staat.
Waarschuw beheerder
Waar gaat het heen met nederland :(

Waarschuw beheerder
Je moet nooit sorry zeggen voor iets waar je achter staat.

ik moet helemaal niks.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pas je aan en spreek/typ nederlands ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oke Rafa, even dimmen dat temperament. ;)

Inge
Waarschuw beheerder
@Patrick

Kan je niet lezen ofzo??

Ik zeg toch dat het sarcastisch bedoeld was en dat jij en andere er serieus op reageren terwijl ik al een paar keer duidelijk heb gemaakt dat het SARCASTICH bedoeld was zegt meer iets over jou en de andere dan over mij.

BTW waarom maak je daar een melding van?
Waarschuw beheerder
Oke Rafa, even dimmen dat temperament.;)

Sorry :bloos: