Goud 
Ben ook allergisch voor zilver
Ben ook allergisch voor zilver
Beetje rollemans achtig 
Goud is mooi, maar dan niet te overdreven. Niet van die dikke kettingen!! 
Hoezo zou goud uit zijn? 
wat boeit mij het nou of goud in of uit is 
Zilver staat me helemaal niet, echt heel erg ordinair.
Ik draag bijna altijd goud, maar dan niet 4 kettingen, 3 rijen oorbellen en een arm vol armbanden. Ik heb kleine gouden oorbellen ( combinatie mat goud en gewoon glimmend) en dan draag ik daar af en toe een ketting of een armband bij.
Ik vind teveel goud in combinatie met geblondeerde pluisharen zwarte of donkerrode lipliner en blauwe oogschaduw met zwarte eyeliner bijna altijd ordinair
Zilver staat me helemaal niet, echt heel erg ordinair.
Ik draag bijna altijd goud, maar dan niet 4 kettingen, 3 rijen oorbellen en een arm vol armbanden. Ik heb kleine gouden oorbellen ( combinatie mat goud en gewoon glimmend) en dan draag ik daar af en toe een ketting of een armband bij.
Ik vind teveel goud in combinatie met geblondeerde pluisharen zwarte of donkerrode lipliner en blauwe oogschaduw met zwarte eyeliner bijna altijd ordinair
Zilver voor mij .. goud maakt mij ook asociaal .. J.Lo-types staan het wel
maar mij niet 
ik heb 10 gouden armbandjes ,
het bugari setje,
3 paar oorbellen,
1 piercing,
7 ringen,
een rolex ketting met chopardhanger,
en een olifantjes hanger voor bij me bulgari setje
en een ketting met mijn naam en met de naam van koko er onder ....dus ik heb keus genoeg...
ik draag het niet alleen in 1 keer ik wissel zeg maar af
het bugari setje,
3 paar oorbellen,
1 piercing,
7 ringen,
een rolex ketting met chopardhanger,
en een olifantjes hanger voor bij me bulgari setje
en een ketting met mijn naam en met de naam van koko er onder ....dus ik heb keus genoeg...
ik draag het niet alleen in 1 keer ik wissel zeg maar af
Jeh .. ey uhh witgoud is ook wel effe weer iets anders hè ! DAT vind ik dan wel weer mooi ..
laatste aanpassing

![[077] Reneetjuhh](/images/user/69330_1989758.jpg)