Partyflock
 
Forumonderwerp · 738951
Wat heeft goud nou met in of uit te maken?
Je draagt het ja of nee en ik hoop wel met de bedoeling dat je het mooi vind....

Ik droeg eerder NOOIT goud vond ik niks aan maar de laatste paar jaren wel. Maar te dik en overdreven vind ik alleen maar patserig overkomen :s
hahaha mense!!

ik gaat lekker slape!! morge 5 uur weer op!!

ennuhh onthou ZILVER IS GOED!!

goud voor KAMPERS!! ;)

(K) aan alle mooie meiden!!

handje voor de rest :P
 
Zilverrrr, veel mooierr. :D
 
:gaap:
Devil: goud is voor kampers!!

Bullshit dus he..!!


dat goud voor kampers is slaat echt nergens op en is idd bullshit....
 
zilver is mooier al draag ik zelf goud, maar niet zo'n lelijke dikke ketting
tis maar net wat je mooier staat.. hoewel het helaas wel zo is dat mensen die goud dragen wat vaker voor acosiaal worden aangezien..

en ook goude sieraden worden sneller grover .. met zilver is dat minder erg op een of andere manier..
Draag ook goud en vind het wel mooi maar je kan idd ook overdryven....
 
Niks mis met goud, maar vind zilver gewoon mooier
laat maar mij lekker ordi zijn dan :)
Ik heb mn gouden tijdperk al wel gehad.
Draag nu zilver. Soms heb ik gewoon zin om
'patserig' te doen en doe ik al mn goud weer om.

Vind een goud bij mannen wel mooi, niet teveel
natuurlijk
laatste aanpassing
 
In of uit, boeiend. Moet je staan. Ik vind het wel mooi :jaja:
 
Laat mij ook maar ordinair zijn alsof je aan gouden kettingen kan zien hoe iemand is :gaap:
is goud dan ooit in geweest?? ;P
 
Ik ga voor zilver :jaja:
 
Goud is idd uit, maar als een paar jaar hoor...

RVS, Zilver, Titanium, Platina, Wit goud zijn in :)

Vind goud vaak toch wel een tikkie ordi, dan heb ik het wel over naamplaatjes, 6kettingen over elkaar, pols vol met kutarmbandjes enzo....

Als je goud draagt, hou het dan simpel en mooi, en 1 sieraad...

Laat mij ook maar ordinair zijn alsof je aan gouden kettingen kan zien hoe iemand is

Niet per definitie nee, maar het is vaak "het typetje Albert Cuijp" (Geblondeerd haar of suikerspin roze, veel goud en lekker dom bleren :D )
laatste aanpassing
 
Niet per definitie nee, maar het is vaak "het typetje Albert Cuijp" (Geblondeerd haar of suikerspin roze, veel goud en lekker dom bleren


Ik woon idd in amsterdam
Heb chocolade bruin kleur haar O:)

en ik bler nooit :@

alsof mensen met zilver dat niet hebben of doen :S
 
Je Hoort mij niet zeggen dat JIJ meteen ordi bent hoor, pakte even het standaard typetje erbij....

Bij de snackbar bij ons staat zo'n typetje:
Permanent en geblondeerd :/
Om dr nek de naam + 5 andere kettingen :/
5 gouden oorbelletjes en dom :devil:

Maar toch is goud wel een beeje uit :yes: kijk maar naar bv horloges, weinig gouden modellen meer...
 
ik blijf mn goude-wit goude sieraden dragen of het nu in of uit is gaat dr om of IK het mooi vind
zo echt grappig wat mensen al allemaal niet kunnen vertellen over een persoon mbt zijn/haar ketting, ken toch niet !
 
Ik zeg toch ook niet dat je dat zegt over mij?

en ook al zou je dat wel zeggen zal mij me reet roesten ik bedoel als ik het mooi vind wie ben jij dan om te zeggen dat ik ordi ben :)

Nee idd daar heb je gelijk in dat is gewoon lelijk maar ik heb 1 koningketting en eentje met me naam ik bedoel van moet ik dan gelijk ordi zijn :S

ik hoef btw niet in of uit te zijn met die kettingen als ik het maar leuk vind toch ;)
ik vind het gewoon lelijk :)
en wat die schakelarmbanden/-kettingen betreft...fout fout fout..
té boerig/sjonnie gewoon...
zo echt grappig wat mensen al allemaal niet kunnen vertellen over een persoon mbt zijn/haar ketting, ken toch niet !



haha grappig he
goud is hardstikke mooi
en degenen die mensen in hokjes gaan plaatsen doordat ze gouden sieraden dragen zijn zelf super stupid :S

best als je het niet mooi vind maar hoezo is iemand met 5 gouden kettingen om een
dom
persoon??
 
goud is echt wel t mooiste
laatste aanpassing
 
Ik draag ook zilver maar me kettingen zijn goud :yes:
 
Zilver
 
kheb ring half goud en half witgoud :D is gwoon fetjes :D
Gouden sieraden bleeghh, die dunne kettingkies gaan nog wel, maar van die mannetjes met die dikke gouden kettingen.. nou neee!
Zilver is wel mooi :jaja:
 
heb ook altijd goud om. maar als ik me wat "netter" kleed dan doe ik zilver om.
 
nou lijtk mij niet dat of goud of zilver IN is? is toch wat iemadn zelf mooier vind?
maar ik vind goud mooier, maar af en toe ruil ik het weer ff om en doe ik weer zilver om...
ik vind goud moooooi:D:D
ik hou meer van zilver..
maar ligt er net aan de ene staat goud veel mooier dus..
en zilver of goud zijn nooit uit..
goud is stom! ;)
goud :) heb gouden oorringetjes, 2 gouden ringen, kettinkje en armbandje.

lijkt veel.. :) maar is allemaal heel fijn en klein :p
in of uit?

Lekker belangrijk :vaag:
heb gouden oorringetjes, 2 gouden ringen, kettinkje en armbandje.

lijkt veel.. maar is allemaal heel fijn en klein


Heb:
-4 gouden ringen
-3 gouden armbandjes
-2 gouden kettingen
-2 paar gouden oorbellen
-1 gouden piercing

Goud = (y)
laatste aanpassing
de volgende keer dat ik naar turkije ga neem ik meer geld meej :) bij mij moeten armbanden en ringen kleiner gemaakt worden (dunne polsjes in vingers) dat kost hier een kapitaal + turkije is al goedkoper :D
goud is lelijk vind ik!
jij ook ! ;)
 
Goud is tijdloos :yes:
 
Goud .. draag zelf ook alleen maar goud.. :D
ze zeggen ook dat goud en zilver niet samen gaat :S kan best.. eb een goude ketting en zilveren oorbellen.... goude oorbellen staat me nou een maal niet :)
 
goud vink lelijk zilver is veel mooier goud vink altijd beetje voor oude wijven enzo:P
goud vind ik nou juist wel mooi , ik vind zilver nou meer voor die alto's en skaters
goud hoef je niet zo snel te poetsen zilver wel.... heb ik geen zin in pleur ik het weg :D

en zilver geeft van die zwarte rotzooi af aan je lichaam of ik ben er gevoelig voor :S
vind het allebij mooi!
Als het om de mannen gaat dan kies ik voor goud geen zilver ziet er nie uit mannen met zilver (vind ik dan)!!
En hier boven zeiden ze dat goud voor kamp waren nou ik hou daar wel van!!
Maar ik zelf hou van allebij!