k draag alleen goud,, maar hou oowk wel van Zilver (hoOr lijn). Maar niet bij me eigen. Heb maar 1 zilveren ring (vriendschapsring) en die word binnekort vervangen voor een goude! dus 100% goud
alleen goud..
ik vin zilver niet mooi staan bij mij
In of uit is denk ik niet de kwestie...meer wat JIJ zelf mooier vind
Persoonlijk heb ik alleen maar vrij stoere zilveren sieraden gewoon omdat ik goud niet zo bij me vind passen...maar om dan meteen maar te gaan roepen dat goud uit is
Ik vind goud mooier,en heb dus erg veel goud. Ook gemengd met wit goud er door bewerkt. Draag het niet altijd... Gewoon een familie tik
goud en zilver kunnen altijd
K draag altijd goud of wit goud..
Vind het mooier bij me staan dan zilver
En toen k nog een baby was had k al kleine gouden oorbelletjes in lief he..
Maar zilver is veel goedkoper en kan je ook wat vaker iets nieuws kopen.
Ik vind zilver persoonlijk mooier bij mezelf dan goud. Witgoud is ook mooi.
Maar jah mn vriend zou er waarschijnlijk niej uit zien met zilver, hem staat goud dan weer wel
Ik ben toch echt wel een goud liefhebber.. En dan niet van dat rooie goud uit turkije marokko.. :>
Ik heb zelf goud en k vind het ook veel mooier als zilver.
Maar dan wel gewoon nederlands goud, dat marokaanse goud vink nep lijken en het heeft een vieze gele kleur.
donateur
Ik draag zelf het liefst goud maar zilver kan ook wel mooi zijn. Ik vind het bij allebei wel zo dat teveel niet mooi is, als je heeeeel veel goud om hebt kan het ordinair lijken en als je heel zilver om hebt (bijv. 10 kettings) dan vind ik het vaak goedkoop lijken.
Draag zelf zilver...
Maar kan goud ook heel mooi vinden!!!
Dit is toch niet fout dit is mooi man ik wou dat ik geld had voor zon ketting