Nou ja, het spijt me zeer...
Maar als ik alles voor SMS al had geregeld, gaf ik daar wel de voorkeur aan boven een gastenlijstplekkie in de N&W...
je moet ook geen hakjes aandoen die niet lekker zitten
met wie gaat iedereen trouwens rijden naar sms.. jullie moeten nl wel carpoolen want dat is beter voor het milieu
dus minimaal 4 man per auto en speciaal voor peter 5
Heb onwijse ruzie met me beste vriendinnetje
Stommeee kuthoer
Loopt me zwart te maken
Moet nu al uitvogelen wanneer ik met wie wat ga doen, omdat iedereen een hekel aan elkaar heeft
grrrrrrrr wat een gezeur weer!
hmm dat wordt em niet...gewoon 9 man 3 autos ofzo... moeten wel ruimte hebben voor het opblaasbzwembadje (dik 2m x 1.5 x 1m) en al het bier & vodka..
en dan morgen lekker naar sonne mond
Hoewel ik nu al spijt heb dat ik SMS heb door verkocht maar jaaa..... niks aan te doen
hmm dat wordt em niet...gewoon 9 man 3 autos ofzo... moeten wel ruimte hebben voor het opblaasbzwembadje (dik 2m x 1.5 x 1m) en al het bier & vodka..
jorn, mafketel!
Daar passen dus nog ZEKER 3 mensen bij!!! dat is nu het handige van OPBLAASzwembadjes! Makkelijk en klein om mee te nemen, je moet m namelijk pas op lokatie opblazen!!! *zucht* en nou niet doen alsof je een 1000 liter wodka meeneemt
niet dat hele pokkeend in mn eentje hoef te rijden
je moet m namelijk pas op lokatie opblazen!!!
of je vraagt gewoon of je met ons mee kan rijden!!
begrijp nog steeds niet waarom milos heeft gecancelled..
ja, ze hebben een soort optocht hier in rotterdam.. hebben ze ook wel 'house' geloof ik.. van die electronische herrie zegt m'n oma altijd..
iets voor jou?
ga jij zaterdag niet naar rotterdam dan?
Daar kun je ook housen, naar t schijnt
als er iets is wat ik altijd heb bewondert in techno..dan waren het wel die nachten dat ik aant feesten ergens was...iedereen kwijt was..en eindigde bij onbekenden op de logeerkamer, met sóchtends ontbijt en alles erom en omheen..stoch heerlijk.nieuwe mensen leren kennen...meeafteren met vriendengroepen totaal evrschillend als die van jezelf.maar minstens zo interessant...waarom ALTIJD dezelfde mensen om je heen moeten hebben>?kzou gek worden
Uitspraak van *milos-partystilos* op dinsdag 9 augustus 2005 om 14:34:
daan zegt al vanaf het allerbegin hier op PF...
dat is voor de tijd van de meeste hier, dat alles volgend jaar wel komt...
ik was mooi nog een heel jaar eerder dan jullie whoehahaha
Dus de manier waarop ik al jaren feest met mijn beste maatjes, die dat al altijd zijn en ook altijd zullen blijven, is minder goed dan jouw manier van niet kunnen bouwen op de mensen waarmee je mee bent en dus maar met wildvreemden meeliften?
Nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk, maar heeft in mijn ogen niks met het wel of niet houden van techno te maken, prima toch als je gezellig met je beste vrienden gaat? En anders: heerlijk toch om technominded mensen te ontmoeten?
jongen je lult zelf ook veels te vaak te slap.
je hebt het altijd over techno to the bone..alles voor techno.......en je kan niet eens zonder je beste maten op stap.damn..........een peter en vickey enzo gaan toch ook naar SMS>? dat zijn toch geen volslagen onbekenden>?
je kent toch ok de hele frontlinie ind e gas..
dus als jou maatjes zeggen dat ze niet anar de gas gaan...
dan ga je niet omdat dr alemaal volslagen onbekenden zijn>?
als jij het super nar je zin hebt op een feestje in rotterdam....en je komt bij VB. de zoetermeerclan tegen.inc HQgirl en dergelijke..ga je dan niet mee afteren.als het vet gezellig is.en ze vragen of je meegaat, omdat je ECHTE maten er niet bij zijn?
ik word verkeerd begrepen hier volgens mij
je zegt net zelf teriwjl je vervoer klrijgt aangeboden dat dat niet kan alleen als ze plaats voor 5 hebben!
wist ik veel dat je geld moet sparen dmv die draaitafelshit..
je hoeft niet zo stoer op je teentjes getrapt te doen hoor jungske..want dat doet me niks