Partyflock

Forumonderwerp · 736845
Waarschuw beheerder
wie is er nu na de december maanden alweer bezig strak in het vel te komen (al dan niet voor de zomer die voor je het weet alweer voor de deur staat)

zo ja, wat doen jullie dan???

ikke ben maaris begonnen met fitnessen...
Waarschuw beheerder
@ Danielito:

Spinning heb ik gedaan, vond ik niks,

body pump heb ik ook uitgeprobeerd maar had de volgende dag nou niet echt het idee dat ik iets gedaan had....

maar was wel leuk, dus misschien dat ik dat maar moet doen dan...

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt, maar om daar moeite voor te gaan doen, gaat me toch ff te ver! :p

(y)

Ik heb dan geen wonderfiguur, maar ik voel me kiplekker ! En dat is voor mij het belangrijkste. En wat de rest er van vind... Like i care :)
Waarschuw beheerder
Je kan beter gaan crosstrainen dan hardlopen..

Ten eerste gebruik je bij het crosstrainen ook je bovenlichaam/armen (bij hardlopen alleen je benen!) en ten tweede verbrand je meer calorieën, dus je bereikt meer meer met 30 minuten crosstrainen dan met 30 minuten hardlopen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hardlopen is zoooooooooooooo saai! dat heb ik ook twee weken volgehouden! nu doe ik dus absoluut niets meer aan me conditie, en afvallen in het voorjaar doe ik wel dmv het aanpassen van me voeding! Word ik tenminste ook niet moe!

Waarschuw beheerder
maar dat hardlopen is zo saai, iemand nog tips

Heb thuis een heerlijk cardio apparaat...dus lekker voor de buis filmpje op...is het uur zo voorbij :D

Maarja...weet ik t neem een leuk muziekje mee ofzo naar de sportschool.

Verder veeeeel water zuipen minimaal 5 liter water per dag.En veel kleine maaltijden per dag om je stofwisseling zo hoog mogelijk te houden! denk aan 7 a 8 maaltijden per dag die ongeveer even veel calorien bevatten per maatlijd.

Je beschrijft hier wel een programma dat goed is voor iemand die al een langere tijd bezig is.
2 liter water is het minimale meer is natuurlijk mooi meegenomen, maar ik snap dat je vijf liter er niet zo 1,2,3 doorheen kan jagen als je net begint mij lukt dat nog geeneens en ik ben een enthousiaste water drinker.

Je kunt beginnen met (als je al weinig at op een dag) 4 maaltijden oplopend naar uiteindelijk 5 a 6.
De 3 basismaaltijden die je dus normaal at (ontbijt,lunch,diner) verwerk je in die 5 a 6.
t kost even moeite maar het werkt wel gigantisch zorg dat je indd veel eiwitten binnen krijgt voor je spieropbouw.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haihai,
ik doe 2 uur per week bodypump(en vd grapjassen onderons het heeft niks met sex te maken!) ;)
En 2 uur spinning.
Body pump is goed vd spiertjes
en spinning voor de conditie.
helemaal toppie
Kijk wel uit met bodypump dat je niet gelijk tof weet ik hoeveel kilo's aan je halter hang want je gaat au krijgen echt gruwelijk
maar het is zo lekkuh
whahaha
en wat je ook doet
blijf door zetten
Want iets wat je heel de winter hebt aangevreten(kilo's)
Zijn er niet af na 1 maand trainen.
Succes
Waarschuw beheerder
ik train iedere dag 3.5 waterpolo dus niet nodig:D

Waarschuw beheerder
Ik ben ook weer lid van een sportschool geworden alleen ik heb zo geen zin om te gaan. Ik heb de discipline niet! Elke keer verzin ik weer een smoes voor mezelf om niet te gaan. Ik ga nu met heel veel tegenzin 2 x (doe 1 x cardio en 1 x bodypump) per week...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zwakkeling......;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goede uitleg Xtreme Body, das de juiste manier.
Ikzelf denk dat ik richting maart aan de cuttingscycle begin, misschien een maandje langer. Heb een snelle stofwisseling en afvallen gaat me wel redelijk goed af.
Waarschuw beheerder
donateur
Rooz, anders ga je een keertje met mij mee trainen:P
Waarschuw beheerder
doe me best.. maar wil nog niet zo lukken, ben er geloof ik ook een beetje te lui voor de laatste tijd!

Waarschuw beheerder
ik ga meestal 3 keer in de week, eerst een beetje cardio en daarna wat spieroefeningen..
Helaas hou ik nog steeds van lekker eten en lukt het me vaak niet om hier vermindering in te brengen. Meestal als ik gesport heb, heb ik ook weer trek in iets lekkers, dat is ook niet goed :nee:
Waarschuw beheerder
das minder pary girl, gelukkig heb ik daar niet zo veel last van, ik drink gewoon veel tijdens en na het sporten,
dat 'vult' ook wel haha ;)
Waarschuw beheerder
en? wie houd zich nog steeds aan zijn goede voornemens????:d

Waarschuw beheerder
donateur
Ik :)

Ik doe nog steeds niets extra :D

Waarschuw beheerder
en? wie houd zich nog steeds aan zijn goede voornemens???? :D

Ik wel aardig hoor!
Ik let veel meer op m'n voeding en laat daarbij de dikmakers sowieso staan en probeer gezonde hapjes zo lekker mogelijk te maken. Daarnaast fitness ik drie of vier keer in de week en ga ik weer beginnen met motorcrossen (wat lichamelijk zéér zwaar is!).

Én ik heb mezelf een bierverbod gegeven dat ik bij nader inzien laat ingaan ná volgende week,....

.......dan is namelijk het Carnaval! ;P :bloos:

Waarschuw beheerder
Ik bulk de zomer gewoon lekker door :D Zit toch op 8% duz cutten is nu ook niet nodig :)

Waarschuw beheerder
wij gaan fitnessen:D
Waarschuw beheerder
De goede voornemens zijn alweer gemaakt... Nu alleen nog ernaar toe gaan :S
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook nog steeds enthousiast bezig en het grote verschil met alle vorige keren; ik vind het ECHT leuk nu :D

Waarschuw beheerder
oefenningen doen en ff afvallen nou ja ff dat valt nog maar te bezien maar ga morgen beginnen hou ik toch niet vol ben ik bang iemand die met me mee wilt doen???
Waarschuw beheerder
Ik eet altijd al supergezond dus ik hoef gelukkig niet op dieet ofzo ;) maar ik denk dat ik wel eens ga beginnen met sporten...voor je het weet is het alweer zomer :yes:

Pilates, spinning en fitness.

Waarschuw beheerder
ik wil naar de sportschool maja kep geen fucking geld:(
Waarschuw beheerder
Ik ben laatst op gesprek geweest bij FitnessFirst maar ik schrok van het inschrijfgeld (135 euries!) en de administratiekosten (29 euries) en da nog eens elke maand 55 euro :S niet echt goedkoop...

Waarschuw beheerder
neej drm ik heb thuis ook een hometrainer staan en buik oefennigen heb ik echt de sportschool niet voor nodig
Waarschuw beheerder
donateur
daar waar ik ga kost t 20 euro per maand, onbeperkt gaan, alleen tot 18:30 savonds ipv 22:00 (studentenabb.) (Y)

Waarschuw beheerder
zo beter man hebben ze in mijn woonplaats niet geloof ik
Waarschuw beheerder
Sportkaart op de Tue.. 80 euro per jaar, onbeperkt sporten, maakt niet uit watvoor sport (fitness, zwemmen, maar ook teamsporten etc)

Niet echt de beste kwaliteit, maar een loopband blijft een loopband (Y)
Waarschuw beheerder
Ik ga vandaag weer beginnen, was er ook eh, ff tussenuit.

Zag dat er iemand pilates ging doen, is dit wat? vertel!!!

Ikke ga gewoon weer cardio en kracht doen en op de maandag avond bodypump, lijkt me voldoende, toch....
Waarschuw beheerder
donateur
Strak zal ik helaas nog niet zijn van de zomer, maar probeer er wel alles aan te doen om zowiezo wat minder te wegen.
Zal niet gaan dieeten, maar wel lekker veel sporten :)

Waarschuw beheerder
Je kan sporten zoveel je wilt maar als je geen goed voedingspatroon hebt zal er weinig veranderen..
Waarschuw beheerder
Ik betaal €55,00 per maand!!!
Dan mag je ook tennissen en squashen!!!
Verder af en toe ff lekker onder de zonnebank daar en in de sauna (hier moet ik echter wel voor betalen, maar met een fikse korting :))
Je moet gewoon zorgen dat je 3x per dag goed eet!!
Ontbijt, Lunch en avondeten!!!
Ernaast lekker sporten, dan ben je voor je het weet weer strak!! :D
Waarschuw beheerder
Ik probeer goed op mn eten te letten. Beetje krachttraining af en toe (thuis, niet in een sportschool) en ben pas weer begonnen met hardlopen. Dan doe ik onder mn t-shirt een vuilniszak aan zodat ik extra zweet. Hopelijk binnenkort ook weer beginnen met grappling en misschien Muay Thai bij Team Relex in Amersfoort.
Waarschuw beheerder
doe minstens 3 in de week fitness 1 a 2 keer tennis en 1 keer in de week pilates en 1 keer zwemmen maar vreet het er net zo hard weer aan ...Zonde ...

Waarschuw beheerder
@marieke 3 x per dag eten? Als je je stofwisseling hoog wil houden kan je beter minimaal 6x per dag eten. Veel eiwit en weinig kooly en een beetje vet.

@mma4life Spoor je niet? Een vuilniszak onder je tshirt??? Wat denk je te bereiken met dat extra zweten :S je valt nix extra vet af enigste wat er gebeurt is dat je uitdroogd. En je het uiteindelijk begeeft haha. Je verliest wel gewicht maar das vocht geen vet :p

Waarschuw beheerder
Ben door iets zorgvuldiger eten reeds 3kilo kwijt :)

Nog 3 te gaan en dan zit het wel snor deze zomer B)

Waarschuw beheerder
die drop is zoo lekker :@

Waarschuw beheerder
@mma4life Spoor je niet? Een vuilniszak onder je tshirt??? Wat denk je te bereiken met dat extra zweten je valt nix extra vet af enigste wat er gebeurt is dat je uitdroogd. En je het uiteindelijk begeeft haha. Je verliest wel gewicht maar das vocht geen vet

ook wel vet hoor ;) Hoe warmer je het hebt, des te hoger je metabolisme. Waardoor je dus ook meer vet verbrand..
Persoonlijk vind ik het link, omdat een vuilniszak niet ademt.
Waarschuw beheerder
he ik ga donderdag ook es een lesje pilates meedoen,
vind het er zo vaag en simpel uitzien, zal dus vast wel tegenvallen, haha,
maar goed, mij lukt het allemaal aardig,
snoepen doe ik een stuk minder, drinken des te meer, en ik sport nu 3 keer in de week, 2x gewoon fitness en 1x bodypump,
als het pilates bevalt komt dat er wel bij, strak in de zomer moet bij mij dus wel gaan lukken...

als ik dit allemaal volhoud natuurlijk haha, hou me op de hoogte van jullie prestatie's tips etc he jongens!(en meiden..):d

Waarschuw beheerder
ook wel vet hoor Hoe warmer je het hebt, des te hoger je metabolisme. Waardoor je dus ook meer vet verbrand..
Persoonlijk vind ik het link, omdat een vuilniszak niet ademt

Die techniek gebruikte een vriend van mij altijd vlak voor de weging van een vechtpartij :D Hij begon altijd te laat met "lijnen" en rende dan een uur voor de weging een eind zodat hij vet veel vocht kwijt was die hij na de weging er weer aandronk (y)
Waarschuw beheerder
In de winter niet zo veel vreten en gewoon gaan sporten heb je geen problemen in de zomer. En niet in de witner op je luie reet gaan zitte lijkt me een betere oplossing.

Waarschuw beheerder
is inderdaad het beste. Niet veel vet eten en veel hardlopen he voor de verbranding.
geen bier drinken zal ook wel werken denk ik maar is moeilijk.ha ha ha ha
Waarschuw beheerder
Ik doe dat hardlopen met vuiliszak ook om het voor mezelf zwaarder te maken. Je moet niet altijd de makkelijkste weg kiezen.

Waarschuw beheerder
je kan ook hardlopen met een weightvest of een parasuit achter je

[img width=300 height=179 cacheid=000898050017ff53d0f8a3051a00a6fd99]http://www.jumpusa.com/hgw20b.jpg[/img]

[img width=272 height=220 cacheid=000898060017ff56d3240cca1a00a6fd99]http://www.jumpusa.com/powrchu2.jpg[/img]

[img width=400 height=267 cacheid=000898080017ff64e163219c1a00a6fd99]http://www.jumpusa.com/speedchuteanim2.gif[/img]

Zelf trainde ik altijd met jumpsoles omdat ik die andere pruducten niet heb kunnen bemachtigen... Zou ook goed zijn voor je vechtsport omdat je er een betere explosieve kracht van krijgt...

Waarschuw beheerder
Tis eigenlijk heel simpel om veel vet te verliezen. Gewoon meer calorien verbranden dan dat je binnenkrijgt. Reken maar dat t dan hard gaat met de kilo's.
Waarschuw beheerder
haha, idd, maar het nou maar net zo makkelijk om te zeggen als om te doen....

heb gister avond mijn eerste lesje pilates gedaan,
en ik moet zeggen, dat valt nog tegen zeg!!!!!
is best wel zwaar..... bodypump vind ik haast nog makkelijker....:d

Waarschuw beheerder
ben net zwaar ziek geweest. heb een week niet kunnen eten. dat helpt wel om het wintervet kwijt te raken ;)

en nu maar heel gezond eten, veel sporten en zorgen dat die kilo's wegblijven ;)