Partyflock

Forumonderwerp · 736692
3887x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Wie hebben er allemaal een engelse stefford :D
[img cacheid=0000f3a80001ff2449e6ddf31a0084ed8a]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1530841&key=ASIWZFVZ[/img]

Shetan een dekreu van 3 jaartjes :o

[img cacheid=000815e600161af554520a961a0084ed8a]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1530842&key=ZDUB7SSU[/img]

Gabber een teef van 8 jaar

en

[img cacheid=000815e700161afb5215179d1a0084ed8a]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1530843&key=UBM4FBOZ[/img]
chaya een teef van 2 jaar :d
Waarschuw beheerder
donateur
Engelse Steffords

Was je er al achter dat het Staffords is O:) ??
Waarschuw beheerder
donateur
:no: en ik vind het ook nog es een lelijke hond ook :jaja:
Waarschuw beheerder
heb er geen , maar wil er later wel èèn.
zeker mooie honden.
vriend van me vader had er 1,echt lieve beesten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mja mensen maken ze altijd agresief enzo :d Als je ze goed opvoed dan hebben ze een hart van goud :d
Waarschuw beheerder
donateur
mooie hondjes wen :)
Waarschuw beheerder
maat van me heeft er 1tje...lachuh beessie wel!
Waarschuw beheerder
donateur
kope? hehe heb ook nog 2 puppys lope :9

Waarschuw beheerder
nou een vriend van me heeft een Amerikaanse!

Dat beest is geen hond meer te noemen! hij verstaat alles wat je zegt :|

heel typisch!

superhonden!
Waarschuw beheerder
donateur
Wij hebben een Amerikaanse.. zijn alles behalve gevaarlijke honden..

en ik vind het ook nog es een lelijke hond ook

Wil je zeggen dat een Golden retriever mooi is of een jack russel?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat beest is geen hond meer te noemen! hij verstaat alles wat je zegt :|

Als ie ook nog begint terug te praten wil je mij dan fff bellen (y) ??
Waarschuw beheerder
donateur
hey bij me moeder heb ik ook 2 wreefhondjes ( jackrusseltjes) niets mis mee hoor :d zijn wel lief :p alleen beetje knetter

maar steffies zijn veeeeeel leuker :d veel liever en wat minder druk :o en die brede koppen (L)

Waarschuw beheerder
Als ie ook nog begint terug te praten wil je mij dan fff bellen ??

doe ik 8)

wat minder druk

die van die maat van me niet hoor...poe wat een aandacht heeft dat beestje nodig! :)
Waarschuw beheerder
donateur
haha shetan is ook aandachtsgeil :o maar is wel vrij rustig :d die gaat met zn poot lopen krabbe tegen je arm als je op pc zit ofzo :o en als je op bank zit komt die boven op je zitten :o en hijs best wel zwaar gebouwt hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Wil je zeggen dat een Golden retriever mooi is of een jack russel?

Je leest het niet goed :)

(Mijn mening is) ik vind het een lelijke hond.

Maar als je nou aan mij zou vragen wat ik wel een mooie hond vind, dan is dat bijvoorbeeld een bordeaux dogg :jaja:

Maaar alweer is dat mijn mening :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou :s daar vind ik dus weer nix aan :d zien er lomp uit en hebben rare oren :d
Waarschuw beheerder
donateur
dat vind ik ook niet mooi.. nou heb ik sowieso meer met katten dan met honden,dat heeft meer met het uitlaten te maken :p maar sommige zijn wel leuk :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Daarom is het ook maar goed dat iedereen een andere smaak heeft van honden :)

Anders zou iedereen dezelfde hond nemen :)

Waarschuw beheerder
Terrorsmurfin -->> Ja Spike doet dat idd ook, dan wil ie iets van je hebben en dan komt ie alleen naast je staan! :| dan kun je ook niks zeggen want hij doet niks! als je te lang duurt gaat ie keihard met zn neus tegen je knie lopen porren enzo! (L)

hij is supergemanierd die hond dat wel! er zijn al duizenden euro's voor hem geboden maar hij doet hem niet weg!
Waarschuw beheerder
donateur
voor shetan is 1700 aangeboden maar doe het echt niet :D
Waarschuw beheerder
donateur
Maar als je nou aan mij zou vragen wat ik wel een mooie hond vind, dan is dat bijvoorbeeld een bordeaux dogg

Ja die vind ik ook mooi :yes:

Waarschuw beheerder
Voor Spike nog wel meer, maar zoiets doe je idd niet!

Mooi paard heb je trouwens! :)

Waarschuw beheerder
Leuke hondjes :D

Waarschuw beheerder
ik heb net een Amerikaanse gekocht ,maar heel veel mensen zijn zo negatief over ze :(
terwijl ik het echt een sul vind...
hij is 6 jaar..

ik hoor dat ze niet loslaten als ze bijten etc...
volgens mij is het vaak beter als mensen op curcus gaan ,inplaats de honden...
Waarschuw beheerder
donateur
klopt als ze bijten laten ze niet los..Engelse en amerikaanse hebben een slot op hun kaken :) ze laten alleen los als je echt een harde knal verkoop tussen de oren en tussen zn voorpoten

Waarschuw beheerder
Vriendin van mij heeft een Amerikaanse Stafford! Hij is schattig, maar ze moeten wel echt goed opgevoed worden! Hebben ze geen respect voor je dan vegen ze de vloer met je aan!

Meeste mensen zijn er bang voor! Gaan ze zeuren: hij lijkt zo op een pittbull!!! Nonsens!

Nou die van haar is honderd procent een engeltje! Goede fokker (stamboek + tatoeage)

Al met al!! ERRUG LEUKE HONDEN! Minder als ze zo staan als voor een wedstrijd, maar dat is meer smaak!

Waarschuw beheerder
klopt mensen denken dat altijd!

als ik spike uitlaat, zijn er ook altijd een paar die eng kijken...

of van die stoere mannen die tegen hun vrouw gaan zeggen...kijk dat is nu een pitbull :S

offe gaan zeggen dat ie niet goed opgevoed is, omdat hij als hij los loopt voor me uitrent! hij moet dan naast de voet blijven ofzo :S...nou ja ze weten niet dat als ik te ver achter ben dat hondje op mij gaat staan wachten! tis niet eens mijn beest! dan draait ie die kop om, hoofd schuin, met zo'n blik dat ik op moet schieten :D

(L)
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe ja dat doet die van ons ook.. en als ik bv in et bos met em loop en die ziet dat er iemand aan komt gelopen dan gaat die zo heel bazig naast me lopen.. :D

Waarschuw beheerder
ja met die poten zo 'schoppend' zeg maar!

zo van kijk mij dan, kijk kijk kijk! :D

ik wil ook zo'n hond joh! zodra ik er wat meer tijd voor heb, wil ik zo'n beestje!
Waarschuw beheerder
Heb een kruising franse bulldog-engelse stafford :D
Heel leuk lief stoer hondje :jaja:
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0008173600162174362d5f6b1a00852e0a]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1193560&key=DH8ZCQGY[/img]

buddy me maatje

[img cacheid=000817370016217947b202e41a00852e0a]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1193565&key=QZZX7H4C[/img]

nasty me beste vriendin

die 2 zijn van me oom
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Krijg begin februari mijn engelse staff. Dan is ie eindelijk oud genoeg.

Maar wel met FCI STAMBOOM natuurlijk!!! Want ik wil niet t risico lopen hem straks kwijt te raken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vet mooie honden ikzelf heb een americanse bulldog :yes:

Waarschuw beheerder
Daantjuh uit welke lijn komt buddy?

Waarschuw beheerder
hoezo uit welke lijn?

ik snap dat niet :) kan iemand het ff toelichten voor me...
Waarschuw beheerder
ik weet het niet maar buddy is gewoon een engelse stafford shire bull terrier en nasty ook zij broer en zus alleen een beetje grof uitgevallen
Waarschuw beheerder
aaaah egt kicke beesies...later(als ik groot ben:P) wil ik er owk zo een.... iemand diek ken heeft er een maar die zegt dat ze veel ziek zijn....en dat hoor ik vaker maar is dat nou waar? dat ze sneller ziek zijn dan andere honden??
Waarschuw beheerder
bud en nast zijn nog nooit ziek geweest ja ze zijn alergies voor dingen maar ziek nooit

Waarschuw beheerder
@ miss rainbow -> daarmee bedoel ik welke bloedlijn ie volgt, wie zn ouders en voorouders zijn. bij buddy vind ik dat best interessant omdat hij en zijn zus (?) alletwee de genetische code B hebben, maar buddy heeft bb en zijn zus BB.. dwz dat buddy een rode neus heeft. daarom dus :)

Waarschuw beheerder
dat dacht ik ook, dat de 1e een rednose is.
en naar mijn idee komt dat helemaal niet voor bij de sbt.

daantje, op de stamboom kan je zien hoe de voorouders heten.
kun je er een paat noemen?

Waarschuw beheerder
bij een ast zou het kunnen voorkomen (maar dan hebben we het over 1 op de 1000 ofzo) vanwege de geschiedenis van het ras.. maar bij de sbt heb ik het nog nooit gezien :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mijn lieffies
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 speciale honden ik wist al dat ze speciaal waren en ook heel lief bud is verliefd op mij met dat :KWIJL: van hem maar toch is die lief

Waarschuw beheerder
ik stuur je even een pb met info, niet aanvallend bedoeld hoor.

Waarschuw beheerder
oké nu snap ik het een btje! :) dank je wel!
Waarschuw beheerder
donateur
haha :D ik heb me stefford vragen geleert :o dus als je zegt vragen gaat ie heel zachtjes janken :D

Als ik zeg Asiel dan gaat ie grommen :p

als ik zeg let op he :o en der komt iemand aaan gaat ie blaffen :o

Als ik zeg wat doen hoeren op de wallen gaat ie op zn rug liggen :d

Hehe :D als je ze goed opvoed doen ze echt alles maffuh beesten echt je lacht je helemaal kapot :D

Waarschuw beheerder
STAFFORD!!! ;)

mijn hond kon ook terugpraten :D dan zei ik " heb je honger?" en hij wilde wat dan blafte ie, wilde ie niks begon ie te janken :D
Waarschuw beheerder
Kon niet groter ofzo? Jammer, maar hij is een absoluut fotomodel en tophondje. Staffords kletsen je de oren van je kop soms!
Waarschuw beheerder
donateur
Shetan loopt echt heel de dag door achter me reet aan :s zelfs nu ligt ie onder me bureau stoel :o als die niet in me kamer mag slapen dan blijf die net zolang krabbuh aan de deur en janke tot je de deur open doet haha

Waarschuw beheerder
donateur
StAffords...
Waarschuw beheerder
donateur
Heb op t staffordforum laatst gevraagd of een rednose mogelijk is.

Ze zijn met rednose ongeschikt voor de fok en voor shows, maar t komt wel degelijk voor. Al is t niet vaak.

En ze kunnen dus ook rustig een fci stamboom hebben als hun ouders dat ook hebben. Maar ja dat spreekt voor zich.

Waarschuw beheerder
mooie honden idd....iemand enig idee wat zo'n beest kost met een stamboom?
Waarschuw beheerder
donateur
moet je rekenen op tussen de 600 en 900 euro. Maar bezoek eerst een aantal fokkers en kijk goed of het ras bij je past. Zodat we niet straks weer een herplaatser zien staan. Want het vergt nou eenmaal veel tijd en aandacht.

En let aub op dat je niet bij een broodfokker terecht komt. Want die heeft niet t beste met jou hondje voor maar alleen maar met zijn portemonee.

Zie ook voor info:
www.stafford.pagina.nl of
www.staffordforum.nl

Waarschuw beheerder
am staff rond de 1000 euro.

Waarschuw beheerder
en een cursus zal wel het best zijn voor zo'n hond toch?

Waarschuw beheerder
het is altijd leuk om te doen een cursus.
hond en baas kunnen er veel van leren.

Waarschuw beheerder
Ik heb zelf een Amerikaanse Stafford gehad.
Helaas heb ik die bij mijn ex achter moeten laten :(...
Heb toen ook een cursus gedaan, ze leren daar echt veel van.
Het zijn schatten van beesten!!!
Waarschuw beheerder
Op dit moment heb ik zelf geen honden. Maar werk in het asiel met een aantal Staffjes. Ik ben helemaal gek op de beide rassen. Baal alleen van de gemiddelde eigenaar/(non)opvoeder.
Waarschuw beheerder
Ik heb er 3 :P

Mama chelsea :lief:
Kindje dicca :lief:
en halfzusje van dicca Baby Maybe :lief:
Waarschuw beheerder
ik heb 2 steffords een engelse van 10 die scarface heet en uit het asiel komt heb hem nu ongeveer 3 jaar en heb sinds een maand een amerikaanse die kylian heet maar das een kutnaam dus dat wordt of..ice ,stone,killer ,shady of fucker en hij is 15 mnd
Waarschuw beheerder
ikke heb ook een stAfford (met een a mensen niet met een e)
Waarschuw beheerder
De grotere foto: Bikkel als zeehond...

[img cacheid=001289bb00056d05fa20e56f1a0086febc]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1608966&key=NOSEZFFL[/img]

Waarschuw beheerder
heerlijk lachebekje!!!!

Waarschuw beheerder
vind ik ook zo leuk aan staffies, het lijkt net of ze lachen :)
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00081f3a0016403c1203a93b1a008769fb]http://img.photobucket.com/albums/v604/naomi/Afbeelding148.jpg[/img]
Cheeco mijn staffie, ik krijg m over 4 weekjes.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dre, je foto doet het niet.........

Waarschuw beheerder
heerlijk puppenbuikje!!!!!!!

(l)
Waarschuw beheerder
Dre! Hij is te gek! Vooral het lapje rond zijn oog! Veel plezier met je pupje!
Waarschuw beheerder
donateur
Dank je!!!

Ben er ook zeer blij mee alleen t wachten duurt nog zo lang.
Waarschuw beheerder
ja wachten duurt heel lang maar is t wel dubbel en dwars waard!!!
heel veel plezier met je puppy
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook nog een staffordje te koop :) ze is nu 5 maandjes :) en vraag der 850.- euro voor incl ingeent gechipt en stamboom :) is een wit bruine :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sbt dre? tis een lieverd.
ik weet datd at wachten verschrikkelijk is. bah.

sow, jij vraagt veel voor een pup van 5 mnd smurfin.
persoonlijk zou ik het hier niet neerzetten.
Waarschuw beheerder
donateur
Is normale prijs hoor :) en goed stamboompje :) en het is een heel mooi fokhondje :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat kost een pup van 8 wkn bij jou?
Waarschuw beheerder
Ik zou er ook wel een vriendje voor Bikkel bij willen hebben. Maar zit te denken aan een herplaatser ofzow. Wat ouder teefje, zou leuk voor hem zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
T is een SBT.

En t is voor mij een hele bewuste keus geweest. Ook eerst heel erg in t ras en karakter enzo verdiept. Dit voordat ik de beslissing genomen heb om er een te kopen.

Waarschuw beheerder
Yep een pup van 8,5 week oud!! Echt geweldig
Waarschuw beheerder
donateur
dc het zelfde als een pup van 5 maanden :) Maar door de verhuizing naar een ander huis waren de stambomen kwijt van de Ouders..Dus die moesten opnieuw aangevraagt worden..Maar die waren te laat binnen dus er moest een DNA test worden gedaan enz enz..

Waarschuw beheerder
das wel minders dat je ze kwijt was. gelukkig kan je er een duplicaat aanvragen. heb ik ook moeten doen van mn dc. maar dan in belgie. pfff daar zijn ze traag zeg. ik heb er 8 a 9 mnd op moeten wachte. :S

normaal kost een pup minder narmate het ouder wordt.
ik snap niet helemaal waarom die extra kosten in de pupprijs verwerkt moeten worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat het kutte is :s nadat ik de duplikaten heb gehad..Vond ik de orginele stamboom papieren :vaag:

Maar dat is niet waar hoor mijn reu van 3 jaar kan ik verkopen voor 1500 euro

Waarschuw beheerder
sjit he, das zeker kut.

je reu zal dan de benodigde showreslutaten hebben?
bedoele alleen als de hond nog pup is ;)

heb je ook een site over je honden?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik heb geen website :) Maar die wil ik wel gaan nemen :) Hij heeft zeer goed op zn showrapporten en in de zomer ga ik weer shows doen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn Staffy :D OZZY
hijs nu 11 maanden :D egt me schatje hihihi
[img]http://celes.mypicgallery.com/celesje/vtech-president0007_large.jpg[/img]

[img]http://celes.mypicgallery.com/celesje/vtech-president0011_large.jpg[/img]
ik kijk vaag op deze foto..mja wat wil je als je gezicht word afgelikt haha

Waarschuw beheerder
Engelse stefford heb ik niet, wel een engelse stafford ;)

Hier wat foto's van mijn Milo:

[img]http://members.home.nl/joost-bijleveld/Milo_1.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/joost-bijleveld/Milo_2.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/joost-bijleveld/Milo_3.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/joost-bijleveld/Milo_6.jpg[/img]

Lekker beest he :D
Waarschuw beheerder
donateur
ahhh wat een lieve hondjes allemaal op de foto

Waarschuw beheerder
Eey, die chaya lijkt echt op de mijne :D

Waarschuw beheerder
@ Martijn, ik wist helemala niet dat jij een pupje van diana kreeg :) wat leuk!

Kent iemand hier trouwens de Torwoods kennel?
Waarschuw beheerder
donateur
haha, ja is wel zo ella. T is echt een heel mooi nestje.
Waarschuw beheerder
donateur
hehe :D vind circeltje om zn oog wel cool :D

Waarschuw beheerder
ja ze zijn ook mooi, al die sneeuwpopjes ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, maar zag dat jij weer op zoek bent naar een fokker?? Ik meende dat je er al eentje gevonden had toch?

Waarschuw beheerder
ja half. ik wil toch bij verschillende fokkers gaan kijken, zowel van de amstaff als de staffbull...
Waarschuw beheerder
donateur
Haha nog steeds aan t twijfelen. Vind t wel verstandig van je dat je eerst goed rondkijkt en informeerd hoe en wat. Veel succes!

Waarschuw beheerder
ja ik twijfel nog. ik zou het mezelf niet kunnen vergeven als ik in het ergste geval een hond zou moeten laten herplaatsen omdat ik me niet goed geïnformeerd zou hebben..

jij zal wel niet meer kunnen wachten :D ken jij trouwens nog een paar engelse stafford fokkers ? of anderen misschien?
Waarschuw beheerder
donateur
Haha ik heb wel rond gekeken maar ook via stafford.pagina en t forum bij fokkers gekomen. Ik had t er gister nog over met diana, en die zegt al als ze nog een mooie witte wil, heb ik er nog 3.
Waarschuw beheerder
Hey wat grappig, ik heb ook contact gehad met Diana, alleen heeft ze momenteel alleen witte en mijn vriend en ik wilde per see een zwarte. Vrijdag gaan we voor het eerst kennis maken met onze meid en over een week of 3 krijgen we haar in huis.

Mijn vriend en ik hebben ons inmiddels goed ingelezen en voorbereid, de eerste weken is er constant iemand thuis, het hele huis ligt al bezaaid met hondenspeeltjes en de puppycursus is al besproken.
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is haar eerste en laatste nest met bo. In april word bo geloof ik gesteriliseerd. Ze doen dit puur voor zichzelf en niet om er financieel beter van te worden. En ze hebben een mooi uniek nestje met 8 witte staffies.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb er 1 erg kick beest !

Waarschuw beheerder
het zijn mooie beesten maar kzou er geen 1 willuh. iedereen heeft zown beest en driekwart heeft ze omdat het dan erg stoer is...:/ nee geef mij toch maar boxer of herder:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog een hondje te koop :yes: Wij hebben ze gewoon in huis :9 dus zijn geen kennel hondjes :D

Waarschuw beheerder
tussen de 400 en 750 euro is normale prijs!!!!! Het maakt niet uit of de pup een goed stamboom heeft, en de ouders kampioen zijn!! Dat zegt NIETS over de pup... misschien dat ie geen ziekten heeft etc.

Groeten...

Waarschuw beheerder
weet je wel hoe groot het verschil 400 en 750 euro is? :\

als iemand gewoon thuis een nestje fokt is het voor die mensen vaak genoeg om uit de kosten te zijn. Meestal hebben deze mensen ook geen kynologenopleiding/cursus gehad en hebben dan ook minder contact met de fokkers van de voorouders en weten dus ook vrij weinig over hoe het een en ander zich vererft, waaronder ook karakter. wil niet zeggen dat daar geen mooie hondjes uit kunnen komen, deze honden kunnen ook kampioen worden, maar zonder mooie stamboom kan je vaak niet verder fokken. maar dit boeit mensen die gewoon een maatje willen vaak niet dus daar is het dan ideaal voor als ze een staff met stamboom voor 400 kunnen kopen.

Dat zegt NIETS over de pup... misschien dat ie geen ziekten heeft etc.

is dat nou niet het belangrijkste :S:S

@ dre, diana heeft wel een witte kerst gehad ;)

Waarschuw beheerder
Nou Marjolijn, verel eens waarom een goed stamboom geen ruk uitmaakt tov een waardeloos stamboom?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Een goed stamboom heeft zeker wel een heleboel uit te maken...Als je er mee ga fokken.. en met een goed stamboom bedoel ik dus ook de raszuiverheid. En je weet dat het geen "rotzooi" is.

Daarnaast is de dekkingsprijs ook 900 euro en soms lukt dat niet en dan moet je der nog een keer laten dekken hoppa weer 900 euro weg.

Daarnaast wat denk je dat die honden te eten krijgen? geen oud brood hoor?

Denk je dat de chippen ook zomaar even komen aanwaaien? en wat denk je van inschrijving van stamboom? dat is allemaal gratis :vaag:

Denk het dus even niet.

Ontwormen en inenten kost ook geen roggel..

Ik kan ook zo een huis tuin en keuken stafford op me teef zetten Kan makkelijk. en een stamboom papiertje aanvragen en ze voor geen roggel verkopen.. Maar wat weet ik van de voorouders en weet ik veel allemaal? Helemaal niets! Want ik laat hem niet dekken door een Echte Fokhond!

Daarnaast mag je van het stamboek ook 1 x fokken met een hond in de familie.. Hoezo doen ze dit om het karakter er in te houden.. Hebben wij ook 1 x gedaan en het zijn (y) hondjes.. Die luisteren bij het leven zijn betrouwbaar en gaan voor je door het vuur!

Zo kan ik nog wel een uur doorgaan :D maar zeg geen dingen die nergens op slaan ;)

Waarschuw beheerder
:respect: @ terrorsmurfin

maar ik vind het wel stom dat je 900 euro moet betalen als je teef bij de eerste keer niet zwanger is. ik dacht altijd dat het zo was dat je die 900 betaalt en dat je teef dan 2 keer besprongen wordt binnen 4 dagen ofzo... maar ik denk dat dat net aan de afspraken ligt die je maakt, boeit ook verder geen hol maar het is allemaal wel duur.

en idd, gelukkig moedigt het stamboek lijnteelt aan :yes: (y)
Waarschuw beheerder
donateur
dat is ook gebeurt maar ze is gewoon niet zwanger geworden op enervandere manier. dus we waren al 1800 euro kwijt en dat zijn al 2 puppys waar je geen winst op maak. stel je hond krijg er maar vier.. dan kom je zelfs met 850 euro niet uit je winst.

Maar ik vind het altijd zwaar irritant als mensen proberen mee te lullen en ze weten niet eens waar ze over praten.. Maar dat was wel duidelijk in me vorige bericht.

Een voorbeeld. wat stamboom uitmaakt. ( dan met paard)
Ik heb me paard laten dekken 4 jaar geleden. Door een kampioens hengst. Nederland & duitsland..Ik ging naar de keuring met het veulen.. me veulen werd 1e. dan komen mensen naar je toe van oh wat zijn de afstammelingen van Aura van de veerstal hoeve oh ja dat is wel goed fokbloed die zou ik wel willen kopen hoeveel moet je er voor hebben? Ik verkocht er niet op dat moment maar dat gebeurt heel vaak.. Ik ga ook van de zomer weer met me honden weer shows toe.. En dan kom je ook weer fokkers tegen Dit gebeurt dus ook gewoon op fokdagen van de engelse stafford.

En me pup is waarschijnlijk verkocht :yes: ook aan een fokkertje :D

Het is belangerijk om de goede bloedlijnen er in te houden..

Waarschuw beheerder
vind ik ook. we fokken toch zeker om het ras te verbeteren, niet om het te vermeerderen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik ook wel met jullie eens. Maar voor mij is het een gezelschapsdier en heb ik dus niet in gedachten om er mee te gaan fokken.
Waarschuw beheerder
Dat zegt NIETS over de pup... misschien dat ie geen ziekten heeft etc.

Natuurlijk zegt het wel iets over de pup, je kunt de afkomst herleiden. Bij mensen werkt het precies hetzelfde, sommige aandoeningen zijn erfelijk, deze komen vaak alleen aan het licht als iemand zijn afkomst weet of het is al te laat en iemand is al ongeneeslijk ziek! Het belangrijkste van allemaal is dat een Engelse Stafford zonder stamboom in Nederland verboden is!!! Reden genoeg dus om er goed naar te kijken, we willen onze lieve huisdieren tenslotte niet als kadaver ophalen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Precies :D zijn er toch nog een paar die het snappen.
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is die van ons.. is wel een Amerikaanse

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SgD!FxMW2CglfKzXUbrtkmKa*x2LOXLv0Wnfbaw96LA8RpvgRcki3Iz4uPoSBXf54u6DKz9A4xtq1ACC7gT3nuBUvYZO3MD14mJjM8OMlIOjDDKRp8heow/Feb14130.JPG?dc=4675510540425414575[/img]

Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQANA*QSTXTAmzlglNvZkzG8ZQ8S*pak0DAPnKhMBvlUlxZrm8mYxlA7OEpNopwhEuNay2XXR7L4cw5SsG9s7nNlx37H93zr3WAMH7E*P7w/janee.bmp?dc=4675510493675809068[/img]

Waarschuw beheerder
wat een triest wijf ben jij zeg.
1x is leuk dat ding. maar niet overal.

Waarschuw beheerder
maak ik zelf wel uit ;):yes: altijd maar overal staffords en dezelfde topics allemaal over staffords is ook nie alles...;) dus ga je ergens anders om druk lopen maken:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat zijn ze lief!! Ik zou er ook wel één willen. Ze zijn kleiner dan Amerikaanse, toch? Maar net zo gespierd en stoer. Ideaal beestje!!

Waarschuw beheerder
maak ik zelf wel uit altijd maar overal staffords en dezelfde topics allemaal over staffords is ook nie alles... dus ga je ergens anders om druk lopen makenlaatste aanpassing 18 februari 2005 01:53

leed ze dan niet. niemand zegt dat je t lezen moet.
start zelf dan es iets nuttigs.

Waarschuw beheerder
donateur
NEE boxers JA Amerikaanse Bulldogs

Wat heeft een boxer dat een Ambull niet heeft behalve een te dunne staart en een kwijlspoor door de kamer?

Waarschuw beheerder
waarom maak je geen eigen topic over boxers, ik denk niet dat mensen in een stafford topic op jouw reactie zitten te wachten :S

Waarschuw beheerder
dc-ast, heb ik al gedaan maar niet hier:)

natural porn chiller, ieder zijn smaak he.die staart staat heel vrolijk hoor;) en heb je nooit gehoord/geleerd/gelezen dat kwijlen ook heel veel te maken heeft met hoe je m opvoed?;) mijn boxer kwijlt namelijk alleen soms als ie gedronken heeft en als ie met andere honden speelt of kennismaakt;) als je boekje leest over boxers bijvoorbeeld of je vraagt er naar aan dierenarts ofzo. zul je wel horen wanneer een boxer pas echt veel gaat kwijlen.

ella, omdat die topics van: wat vind je van staffords...staffords etc allemaal nie veel nut hebben.dus ga echt geen topic openen over boxers. wat maakt iedereen zich druk zeg over mijn berichtje:P aanstellers
Waarschuw beheerder
Vandaag hebben wij onze pup opgehaald. Bo is nu 7,5 week en ze is ontzettend lief. Heeft 120 km in de auto liggen slapen zonder problemen, een hele bak leeggegeten en ligt nu naast me op de bank te slapen...

Waarschuw beheerder
KuttekopNL is gewoon een (****)...moet je voor de gein eens gaan lezen hoe erg zeikwijf...loopt in BIJNA elke topic te zeiken. Ik vind engelse staffords trouwens zeker weten tof...alleen Amerikaanse vind ik het mooist. Een maat van me heeft er ook twee en zijn hele lieve beesten!

Waarschuw beheerder
beste prescher...jouw probleem is dat je geen kritiek kunt hebben...topics zijn nog altijd voor discussie en mening, waar denk jij wel niet dat t voor moet zijn? does nie zo achterlijk...zeg toch wat ik zeggen wil. :)

Waarschuw beheerder
mensen zitten niet te wachten op negatieve kritiek. Dus zeg dan gewoon niks als je niks leuks te melden hebt. Je zit alleen maar te zeiken.
Waarschuw beheerder
Jammer hoor, ik dacht dat dit topic over Engelse Staffords ging...

Waarschuw beheerder
tot dat prescher kwam jankuh kaatje ;)

beste prescher...vind je t niet een beetje logisch dat er op een forum (wat bedoelt is voor DISCUSSIES) ook kritiek geleverd word? jij bent nie zo snugger he? moet je kijken hoeveel mensen er kritiek hebben hier op pf. alleen jij hebt de pik op mij in omdat ik kritiek had op jou;) en daar kun jij niet zo goed tegen ;)

Waarschuw beheerder
Nee ik heb niet de pik op jou...ik wil dat je gewoon ff snapt...volgens mij ben jij een beetje dom ofzo...het gaat mij erom dat je gewoon vet lang zat te zeiken om een stom ding. En je zit op elk forum te zeiken. Je probeert gewoon iedereen uit te lullen, je lijkt haast wel een arrogant K*wijf op puntschoenen.

Waarschuw beheerder
Staffies zijn heel leuk, zijn echte stuiterballetjes, en ja er zijn mensen die er voor de pats meelopen, maargoed ik ga daar niet van uit, de meeste mensen hier zijn gek op hun amerikaanse of engelse staff...;)

Waarschuw beheerder
prescher ik heb ook puntschoenen, kraak me niet af want dan moet ik huilen :'( terwijl ik zo lief ben

Waarschuw beheerder
ohw nou...maak ik voor jou een uitzondering;) omdat je zo lief vraagt hè..

Waarschuw beheerder
"Nou Marjolijn, verel eens waarom een goed stamboom geen ruk uitmaakt tov een waardeloos stamboom?"

Please, lees mijn tekst nog ff ... je moet niet proberen mij dingen in de mond te leggen hoor, kan ik niet over...
Ik wil hier alleen mee zeggen dat er mensen zijn die 1400/ a 1500 euro per pup betalen, omdat toevallig pap en mam uit een goede lijn komen. Dat vind ik echt nonsens..!!!
En gezondheid is idd het belangrijkste!! Wat is in jou ogen een 'waardeloos stamboom''?? Dat zou ik wel ff willen horen... :) Honden met bepaalde negatieve eigenschappen mag niet eens mee gefokt worden,....

En nog ff wat, de mensen die gewoon een maatje willen van een fokker die geen papieren bij zijn honden heeft zijn gewoon DOM!!!
ECHT OERDOM, ik heb meelij met de honden!!! Er komt namelijk een moment dat je lieftallige hond in beslag word genomen en dan verlies je ALTIJD!!je maatje ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en ja IK BEN GEK op mijn sbt!!:) En zeer trots omdat het zo'n mooi en gezond mannetje is!!! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De staff is de mooiste, dat zeker. kent iemand nog een FCI fokker? please let me know. greats

Waarschuw beheerder
www.stafford.pagina.nl
Daar staan een aantal zeer goede fokkers onder het kopje staff.bull fokkers nl/belgie..
Ik zou ook bij verschillende fokkers langsgaan!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De staff is de mooiste, dat zeker. kent iemand nog een FCI fokker? please let me know. greats

Onze staff komt uit Haarlem. Momenteel zijn er geen pups meer en ik denk voorlopig ook niet, maar als je over een tijdje nog een mooie pup zoekt laat het maar weten, dan geef ik je zijn nummer. Overigens moet je voor een goedkope pup niet bij hem zijn, hij heeft alleen pups met een hele goeie stamboom en de pups kosten vanaf 850 euro.

Waarschuw beheerder
beste prescher...is t je wellus opgevallen dat haast in elk forum zeikende mensen zijn of mensen met kritiek (kritiek noem jij gezeik maar goed)????
wat maakt jou t uit wat ik zeg in een ander forum, waar bemoei je je eigenlijk mee?
puntschoenen nee dank je, die heb ik niet en hoef ik ook niet :no: en nee ben niet dom..jij blijkbaar wel want ik wees je op je domme opmerking in t andere forum, waar je beter met je gejank had kunnen blijven zodat je mensen hier niet lastigvalt met iets wat niks met dit forum te maken heeft, en jij begint dat ik dom ben! terwijl jij een achterlijke opmerking maakt...ist nu nog nie duidelijk?

Waarschuw beheerder
Vanaf 850 euro??? Sodeju.... dat moet wel een tophond wezen gniffel gniffel!!
Waarschuw beheerder
Ik heb ook een engelse stafford, Luna. Super lieve beesten zijn het.

[img width=480 height=640 cacheid=0008509b001703a8d3fd12961a0097b740]http://img.photobucket.com/albums/v43/Marleyluna/IMG_3096.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Vanaf 850 euro??? Sodeju.... dat moet wel een tophond wezen gniffel gniffel!!

nee dat hoeft niet. het zijn honden gefokt met liefde en verstand. getest op ziektes, erfelijke afwijkingen enz. (uitzonderingen daargelaten)
dus een grote kans dat je een gezonde hond krijgt.

Waarschuw beheerder
:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wwar kan ik dat filmje vinden met die kutbeelden

Waarschuw beheerder
ik zag een filmpje over de pitbull, met een rap achtergrond wie kent die........
Waarschuw beheerder
donateur
jah ik heb die een keer gezien met afbuilen enzo??? of niet?

Waarschuw beheerder
indrukwekkend:yes:

Waarschuw beheerder
Thank´s hej dat filmpje is echt goed, zo zie je maar weer blijft een goeie hond, de mens maakt de hond!

Waarschuw beheerder
Goed filmpje, helemaal mee-eens...bij ons int asiel waar ik stage loop zit nu ook een engelse stafford...Hij heet Tarzan...lief beesie!!! :jaja:

Waarschuw beheerder
hey prescher, doe je de mas?

Waarschuw beheerder
het lieft wil ik er meerdere hebben een keine en wat grotere, lieft donkerbruin met tygerprint, dus als iemand pup´s weet hoor ik dat graag. thank´s rogier

Waarschuw beheerder
op t asiel waar ik werk zitten nooit staffords, krijgen altijd veeel herders binnen, vooral mechelaars, en regelmatig van die hakkebijters. herders zijn ook geweldig:yes:

Waarschuw beheerder
ik vind malthesers gevaarlijk :S, weet je wel hoe vaak ik zo een monster in mn broek heb gehad? en dan liep ik gewoon langs!

en dan die keer dat een maltheser een herder in zn ballen beet :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hey prescher, doe je de mas?

euh weetikniet...wat bedoelje?

Waarschuw beheerder
ik zat laatst in de wachtkamer bij de dokter wat naar buiten te kijken. toen kwam er van de ene kant een mevrouw met haar zoontje aan lopen en van de andere kant een vrouw met 2 van die kleine langharige hondjes van ongeveer 30cm groot. die passeren elkaar dus en ineens hoor ik geschreeuw joh! dus ik weer kijken, roept die vrouw met haar zoontje: HOU JE HOND BIJ JE. hadden die kuthondjes haar in de poten gebeten! terwijl ze gewoon langsliepen!!! snap niet wat sommige mensen leuk vinden aan die wandelende piranhas....:S

Waarschuw beheerder
kuttelikkertjes
Waarschuw beheerder
donateur
nog ff nieuwe fototje van me schatje:D (L)(L)
[img width=191 height=300]http://celes.mypicgallery.com/celesje/ozzy_large.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
wat voor opleiding doe je prescher? land en tuinbouwschool?
mas= middelbare agrarische school.

Waarschuw beheerder
Ik doe dierverzorging (niveau 4) op AOC terra

Waarschuw beheerder
ohw, de naam is tegenwoordig veranderd :S
Waarschuw beheerder
ik wil als ik op me eigen ga ook een stafford ik vind dat echt super mooie honden :yes:
Waarschuw beheerder
heej dit is onze engelse stAfford Armani een teef van bijna 2 jaar jong
[img width=600 height=452]http://groups.msn.com/_Secure/0UAA0A2YXsZ!qF4Cnt0!pXvdoqfAQmNyT7VUfr*BXZItkEYKlF311e2J9zkUWc9MgDFQp3uH9C5tW2Q0oGS8muhhxs0uNVHZYLRwhAuKwjnhtQjZVIp2rXHSCDxgAcA8Y/HPIM1966.JPG?dc=4675511925354869032[/img]

groetjes patrick en steffie
Waarschuw beheerder
wij willen onze hond armani laten dekken door deze reu genaamd Elmo,wat vinden jullie ervan????
[img width=360 height=489]http://groups.msn.com/_Secure/0TAAAAG8XwJmQGpi7BkW0SBN0t4S0PoUDJSyh8EO4K8UtGAh!LiTw1js9qVtr9qP2ExerjTYXwBgq5vaJAFjfVSEYaBXk9VCZx0FegsDi0yd5NdssJalZ!w/elmo.jpg?dc=4675511927146734160[/img]
Waarschuw beheerder
lief (L)
als ik n eigen huissie heb neem ik ook n Stafford :jaja: :D

Waarschuw beheerder
wij willen onze hond armani laten dekken door deze reu genaamd Elmo,wat vinden jullie ervan????

het gaat erom hoe hij vererft enzo. dus niet alleen om de buitenakant.
als hij de minpunten van je tef opvangt en zij de minpunten van de reu, zou het wat bijdragen aan de staff populatie.
Waarschuw beheerder
donateur
idd karakter is 10x zo belangrijk;)

Waarschuw beheerder
hmm...het lijkt mij dat het baasje het grootste deel van de hond zijn karakter vormt. Of heb ik het nu mis?
Waarschuw beheerder
dat weet ik ook wel dc-ast (v) maar wou alleen ff weten of jullie hem mooi vinden maar in iedergeval bedankt voor de tip!

Waarschuw beheerder
heb je die niet ook al op het staffordforum gepost?

de reu is mijn smaak niet, ik hou vooral van het oude (atletische ) type
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook nog een leuke reu o:)

[img width=500 height=375 cacheid=0000f3a80001ff2449e6ddf31a009b6bb7]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1530841&key=ASIWZFVZ[/img]

hehehehe :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hej cherry chick jij heb een mooie hond.!
Waarschuw beheerder
donateur
dankjewel zeg:D
Waarschuw beheerder
Heey allemaal ben nieuw hiero...

Zal mijn staffie ff voor stellen:

dit is Yuna een teef van bijna 2 jaar oud... zusje van Armani eerder op het forum verschenen

Heey pattie en steffie :P

Yuna:
[img width=152 height=163 width=152 height=163 cacheid=000865a7001752aea3a424251a009d7e34]http://img141.exs.cx/img141/9918/yunamarkt18ym.th.jpg[/img]

[img width=131 height=167 width=131 height=167 width=131 height=167 cacheid=000865a9001752b46747abe11a009d7e34]http://img141.exs.cx/img141/4205/yunamarkt25gf.th.jpg[/img]

zijn er toevallig mensen met een dekreu?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=152 height=163 cacheid=000865a7001752bae8acc6e01a009d7e49]http://img217.exs.cx/img217/6402/yunamarkt11rt.th.jpg[/img]

en nog een foto van Yuna :)

Waarschuw beheerder
ik zou eerst eens wat testen laten doen en lijnen onderzoeken. verervingen nakijken, plus en minpunten voor jezelf neerzetten en daarop de keuze van een reu baseren. kijk je ook vooral niet scheel op kleur, want de kleur maakt de hond niet.

Waarschuw beheerder
hmm...grote kans dat je t voor niks neerzet.

Waarschuw beheerder
ja idd, soms heb ik het idee dat ik tegen een muur lul met mn goedbedoelde adviezen :'(

altijd een beetje jammer...
Waarschuw beheerder
donateur
tsja als ze niet willen luisteren zullen ze dr zelf wel achter komen he:)
domme mensen moeten dr ook zijn tog

Waarschuw beheerder
ja inderdaad, maarja, dan vind ik het weer zo jammer voor die pupjes die dan zomaar op de wereld worden gezet alleen maar omdat het baasje graag een pupje van zn hond wil :(..

maar gelukkig zijn er ook nog mensen die wel weten waar ze mee bezig zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
ja is idd heel jammer....:(

gellukig zijn demeeste wat slimmer he gehe

Waarschuw beheerder
kent iemand hier trouwens de Geringoya's kennel?zo ja, pb me ff :)
Waarschuw beheerder
donateur
weet dr iemand nestjes zitten?? vriend van me is opzoek naar pupje....kan iemand me misschien helpen
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben opzoek naar een pupje( wel met fci!!!) voor een goeie vriend van me....weet iemand een nestje zitten???
Waarschuw beheerder
www.marktplaats.nl

Toen wij een pup zochten hebben wij zelf een advertentie gezet. Binnen een dag hadden we 4 reacties. Bij degene waar ik het beste gevoel bij had zijn we gaan kijken en daar komt onze Bo dus ook vandaan. Wel even checken via stafford.pagina.nl. Daar kun je op een forum (de naam is me zo ontschoten) en daar even navragen. Het wereldje van goede fokkers is klein en iedereen kent elkaar...

Succes!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben opzoek naar een pupje( wel met fci!!!) voor een goeie vriend van me....weet iemand een nestje zitten???

de fokker van mijn pup verwacht begin volgende maand een nest.
Waarschuw beheerder
donateur
welke fokker is dat dan??

Waarschuw beheerder
Toen wij een pup zochten hebben wij zelf een advertentie gezet. Binnen een dag hadden we 4 reacties. Bij degene waar ik het beste gevoel bij had zijn we gaan kijken en daar komt onze Bo dus ook vandaan. Wel even checken via stafford.pagina.nl. Daar kun je op een forum (de naam is me zo ontschoten) en daar even navragen. Het wereldje van goede fokkers is klein en iedereen kent elkaar...

www.staffordforum.nl

is een forum voor en over de sbt en de ast.

Waarschuw beheerder
welke fokker is dat dan??

je heb pb.
Waarschuw beheerder
donateur
dankje:)
Waarschuw beheerder
wij zijn vandaag wezen kijken bij
www.blackbisquitstaffords.nl
want die kennen wij via een vriendin van ons die haar stafford er ook vandaan heeft:)
en wij hebben er ook een gereserveerd bij hun, ze worden deze week geboren waarschijnlijk, en dan kunnen we over 2a3 weken gaan kijken:yes:
ikke ben nu al zenuwlappig;)
hopelijk kan ik binnenkort foto's plaatsen van het nestje
Waarschuw beheerder
donateur
:/ woef