Heb op t staffordforum laatst gevraagd of een rednose mogelijk is.
Ze zijn met rednose ongeschikt voor de fok en voor shows, maar t komt wel degelijk voor. Al is t niet vaak.
En ze kunnen dus ook rustig een fci stamboom hebben als hun ouders dat ook hebben. Maar ja dat spreekt voor zich.
Ze zijn met rednose ongeschikt voor de fok en voor shows, maar t komt wel degelijk voor. Al is t niet vaak.
En ze kunnen dus ook rustig een fci stamboom hebben als hun ouders dat ook hebben. Maar ja dat spreekt voor zich.
moet je rekenen op tussen de 600 en 900 euro. Maar bezoek eerst een aantal fokkers en kijk goed of het ras bij je past. Zodat we niet straks weer een herplaatser zien staan. Want het vergt nou eenmaal veel tijd en aandacht.
En let aub op dat je niet bij een broodfokker terecht komt. Want die heeft niet t beste met jou hondje voor maar alleen maar met zijn portemonee.
Zie ook voor info:
www.stafford.pagina.nl of
www.staffordforum.nl
En let aub op dat je niet bij een broodfokker terecht komt. Want die heeft niet t beste met jou hondje voor maar alleen maar met zijn portemonee.
Zie ook voor info:
www.stafford.pagina.nl of
www.staffordforum.nl
Cheeco mijn staffie, ik krijg m over 4 weekjes.
laatste aanpassing
Dank je!!!
Ben er ook zeer blij mee alleen t wachten duurt nog zo lang.
Ben er ook zeer blij mee alleen t wachten duurt nog zo lang.
T is een SBT.
En t is voor mij een hele bewuste keus geweest. Ook eerst heel erg in t ras en karakter enzo verdiept. Dit voordat ik de beslissing genomen heb om er een te kopen.
En t is voor mij een hele bewuste keus geweest. Ook eerst heel erg in t ras en karakter enzo verdiept. Dit voordat ik de beslissing genomen heb om er een te kopen.
das wel minders dat je ze kwijt was. gelukkig kan je er een duplicaat aanvragen. heb ik ook moeten doen van mn dc. maar dan in belgie. pfff daar zijn ze traag zeg. ik heb er 8 a 9 mnd op moeten wachte. 
normaal kost een pup minder narmate het ouder wordt.
ik snap niet helemaal waarom die extra kosten in de pupprijs verwerkt moeten worden.
normaal kost een pup minder narmate het ouder wordt.
ik snap niet helemaal waarom die extra kosten in de pupprijs verwerkt moeten worden.
haha, ja is wel zo ella. T is echt een heel mooi nestje.
Haha, maar zag dat jij weer op zoek bent naar een fokker?? Ik meende dat je er al eentje gevonden had toch?
Haha nog steeds aan t twijfelen. Vind t wel verstandig van je dat je eerst goed rondkijkt en informeerd hoe en wat. Veel succes!
Haha ik heb wel rond gekeken maar ook via stafford.pagina en t forum bij fokkers gekomen. Ik had t er gister nog over met diana, en die zegt al als ze nog een mooie witte wil, heb ik er nog 3.
Hey wat grappig, ik heb ook contact gehad met Diana, alleen heeft ze momenteel alleen witte en mijn vriend en ik wilde per see een zwarte. Vrijdag gaan we voor het eerst kennis maken met onze meid en over een week of 3 krijgen we haar in huis.
Mijn vriend en ik hebben ons inmiddels goed ingelezen en voorbereid, de eerste weken is er constant iemand thuis, het hele huis ligt al bezaaid met hondenspeeltjes en de puppycursus is al besproken.
Mijn vriend en ik hebben ons inmiddels goed ingelezen en voorbereid, de eerste weken is er constant iemand thuis, het hele huis ligt al bezaaid met hondenspeeltjes en de puppycursus is al besproken.
Dit is haar eerste en laatste nest met bo. In april word bo geloof ik gesteriliseerd. Ze doen dit puur voor zichzelf en niet om er financieel beter van te worden. En ze hebben een mooi uniek nestje met 8 witte staffies.