Partyflock

Forumonderwerp · 736692
Wie hebben er allemaal een engelse stefford :D

Shetan een dekreu van 3 jaartjes :o

Gabber een teef van 8 jaar

en

chaya een teef van 2 jaar :d
Heb op t staffordforum laatst gevraagd of een rednose mogelijk is.

Ze zijn met rednose ongeschikt voor de fok en voor shows, maar t komt wel degelijk voor. Al is t niet vaak.

En ze kunnen dus ook rustig een fci stamboom hebben als hun ouders dat ook hebben. Maar ja dat spreekt voor zich.

mooie honden idd....iemand enig idee wat zo'n beest kost met een stamboom?
moet je rekenen op tussen de 600 en 900 euro. Maar bezoek eerst een aantal fokkers en kijk goed of het ras bij je past. Zodat we niet straks weer een herplaatser zien staan. Want het vergt nou eenmaal veel tijd en aandacht.

En let aub op dat je niet bij een broodfokker terecht komt. Want die heeft niet t beste met jou hondje voor maar alleen maar met zijn portemonee.

Zie ook voor info:
www.stafford.pagina.nl of
www.staffordforum.nl

am staff rond de 1000 euro.

en een cursus zal wel het best zijn voor zo'n hond toch?

het is altijd leuk om te doen een cursus.
hond en baas kunnen er veel van leren.

Ik heb zelf een Amerikaanse Stafford gehad.
Helaas heb ik die bij mijn ex achter moeten laten :(...
Heb toen ook een cursus gedaan, ze leren daar echt veel van.
Het zijn schatten van beesten!!!
Op dit moment heb ik zelf geen honden. Maar werk in het asiel met een aantal Staffjes. Ik ben helemaal gek op de beide rassen. Baal alleen van de gemiddelde eigenaar/(non)opvoeder.
Ik heb er 3 :P

Mama chelsea :lief:
Kindje dicca :lief:
en halfzusje van dicca Baby Maybe :lief:
ik heb 2 steffords een engelse van 10 die scarface heet en uit het asiel komt heb hem nu ongeveer 3 jaar en heb sinds een maand een amerikaanse die kylian heet maar das een kutnaam dus dat wordt of..ice ,stone,killer ,shady of fucker en hij is 15 mnd
ikke heb ook een stAfford (met een a mensen niet met een e)
De grotere foto: Bikkel als zeehond...

heerlijk lachebekje!!!!

vind ik ook zo leuk aan staffies, het lijkt net of ze lachen :)

Cheeco mijn staffie, ik krijg m over 4 weekjes.
laatste aanpassing
Dre, je foto doet het niet.........

heerlijk puppenbuikje!!!!!!!

(l)
Dre! Hij is te gek! Vooral het lapje rond zijn oog! Veel plezier met je pupje!
Dank je!!!

Ben er ook zeer blij mee alleen t wachten duurt nog zo lang.
ja wachten duurt heel lang maar is t wel dubbel en dwars waard!!!
heel veel plezier met je puppy
Ik heb ook nog een staffordje te koop :) ze is nu 5 maandjes :) en vraag der 850.- euro voor incl ingeent gechipt en stamboom :) is een wit bruine :D
laatste aanpassing

sbt dre? tis een lieverd.
ik weet datd at wachten verschrikkelijk is. bah.

sow, jij vraagt veel voor een pup van 5 mnd smurfin.
persoonlijk zou ik het hier niet neerzetten.
Is normale prijs hoor :) en goed stamboompje :) en het is een heel mooi fokhondje :)
laatste aanpassing

wat kost een pup van 8 wkn bij jou?
Ik zou er ook wel een vriendje voor Bikkel bij willen hebben. Maar zit te denken aan een herplaatser ofzow. Wat ouder teefje, zou leuk voor hem zijn.
T is een SBT.

En t is voor mij een hele bewuste keus geweest. Ook eerst heel erg in t ras en karakter enzo verdiept. Dit voordat ik de beslissing genomen heb om er een te kopen.

Yep een pup van 8,5 week oud!! Echt geweldig
dc het zelfde als een pup van 5 maanden :) Maar door de verhuizing naar een ander huis waren de stambomen kwijt van de Ouders..Dus die moesten opnieuw aangevraagt worden..Maar die waren te laat binnen dus er moest een DNA test worden gedaan enz enz..

das wel minders dat je ze kwijt was. gelukkig kan je er een duplicaat aanvragen. heb ik ook moeten doen van mn dc. maar dan in belgie. pfff daar zijn ze traag zeg. ik heb er 8 a 9 mnd op moeten wachte. :S

normaal kost een pup minder narmate het ouder wordt.
ik snap niet helemaal waarom die extra kosten in de pupprijs verwerkt moeten worden.
Weet je wat het kutte is :s nadat ik de duplikaten heb gehad..Vond ik de orginele stamboom papieren :vaag:

Maar dat is niet waar hoor mijn reu van 3 jaar kan ik verkopen voor 1500 euro

sjit he, das zeker kut.

je reu zal dan de benodigde showreslutaten hebben?
bedoele alleen als de hond nog pup is ;)

heb je ook een site over je honden?
Nee ik heb geen website :) Maar die wil ik wel gaan nemen :) Hij heeft zeer goed op zn showrapporten en in de zomer ga ik weer shows doen :D
Mijn Staffy :D OZZY
hijs nu 11 maanden :D egt me schatje hihihi

ik kijk vaag op deze foto..mja wat wil je als je gezicht word afgelikt haha

Engelse stefford heb ik niet, wel een engelse stafford ;)

Hier wat foto's van mijn Milo:

Lekker beest he :D
ahhh wat een lieve hondjes allemaal op de foto

Eey, die chaya lijkt echt op de mijne :D

@ Martijn, ik wist helemala niet dat jij een pupje van diana kreeg :) wat leuk!

Kent iemand hier trouwens de Torwoods kennel?
haha, ja is wel zo ella. T is echt een heel mooi nestje.
hehe :D vind circeltje om zn oog wel cool :D

ja ze zijn ook mooi, al die sneeuwpopjes ;)
Haha, maar zag dat jij weer op zoek bent naar een fokker?? Ik meende dat je er al eentje gevonden had toch?

ja half. ik wil toch bij verschillende fokkers gaan kijken, zowel van de amstaff als de staffbull...
Haha nog steeds aan t twijfelen. Vind t wel verstandig van je dat je eerst goed rondkijkt en informeerd hoe en wat. Veel succes!

ja ik twijfel nog. ik zou het mezelf niet kunnen vergeven als ik in het ergste geval een hond zou moeten laten herplaatsen omdat ik me niet goed geïnformeerd zou hebben..

jij zal wel niet meer kunnen wachten :D ken jij trouwens nog een paar engelse stafford fokkers ? of anderen misschien?
Haha ik heb wel rond gekeken maar ook via stafford.pagina en t forum bij fokkers gekomen. Ik had t er gister nog over met diana, en die zegt al als ze nog een mooie witte wil, heb ik er nog 3.
Hey wat grappig, ik heb ook contact gehad met Diana, alleen heeft ze momenteel alleen witte en mijn vriend en ik wilde per see een zwarte. Vrijdag gaan we voor het eerst kennis maken met onze meid en over een week of 3 krijgen we haar in huis.

Mijn vriend en ik hebben ons inmiddels goed ingelezen en voorbereid, de eerste weken is er constant iemand thuis, het hele huis ligt al bezaaid met hondenspeeltjes en de puppycursus is al besproken.
Dit is haar eerste en laatste nest met bo. In april word bo geloof ik gesteriliseerd. Ze doen dit puur voor zichzelf en niet om er financieel beter van te worden. En ze hebben een mooi uniek nestje met 8 witte staffies.

Ik heb er 1 erg kick beest !