Partyflock

Forumonderwerp · 736637

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

kmoet nog boeken, maar ben zeker van plan om naar Lloret te gaan:D!!
Artiest BeeVee
Ahaaa........Nu snap ik het....

Luister gap, ik heb 6 maanden in Lloret gewerkt en de meeste vrouwen daar zijn of 14 of Duits en compleet uitgewoond en de paar leuke meisjes die er wel zijn....die hebben 100 geile gasten (wel van jou leeftijd, ok) om zich heen....verder is Lloret wel chill, maar voor de wijven kun je beter naar Chersonissos of Turkije.

kerel ik heb daar geen meisje gesproken die 14 was, t valt me n beetje op dat ik veel mensen hoor die vooroordelen hebben over die lage gemiddelde leeftijd in Lloret.
de gemiddelde leeftijd ligt denk k rond de 18 in Lloret.

enne ik heb mooie meisjes gezien vorig jaar daro :-P
met welke busorganisatie gaan jullie dan? Solmar? Gogo tours?

(wat is het goedkoopst/best?)
ben 4 jaar in lloret de mar geweest,echt toppie daar!!!!!
vooral als je een beetje van hard houd collosos en the cave.vet man!!!:jaja:

Werkzaam bij Vier
gogo
peterlanghoutreizen maar dit jaar(A)
22juli vertrekken
met welke busorganisatie gaan jullie dan

Bus???? 24 uur in een bus zitten??? :/

Ga met sunweb.... flying high!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
ik twijfel of ik ga :p
Bus???? 24 uur in een bus zitten???

Ga met sunweb.... flying high!

en dan tussen de 100-150 euries méér betalen....
dat wil ik liever dáár uitgeven. En van 24 uur in een bus ga je ook niet dood (alleen wél op de terugreis :P, maargoed)

Iemand die Hotel Helios kent? Hoe is dat?
laatste aanpassing

echt wel vliegen ja...kga echt geen dag in een kutbus zitten

JaJa wY komen ook na Lloret!
FlaminGo/FriGola,, 12 augustus,, 13 daagJes :D

NoG Discotheken/BarS waar we naar toe MOETEN??

.x.X.x.

Lloret de mar 2005!
Van 23 juli tot 2 augustus appartement XAINE SUN!!!!Wij gaan met zn 4en dus boys kom maar op ;)

JaJa wY komen ook na Lloret!
FlaminGo/FriGola,, 12 augustus,, 13 daagJes

NoG Discotheken/BarS waar we naar toe MOETEN??

.x.X.x.

ja genoeg discotheke en bars:-)
hehe...

gezellige bar (goede sangria) : Cafe Bar Ole (Aan t strand)
goedkoop drank in discotheek (met veel dezelfde mziek): St.trop
Bekende dj's (vanalles) : Bumpers
HArdstyle/hardcore: Colossos / Cave
en verder Tropics etc.....

veel plezier:-)
Iemand die Hotel Helios kent? Hoe is dat?

Das echt een super mooi hotel! :) Mooie kamers! En je zit recht tegenover Collossos.. wat wil je nog meer! B)

Ik ben van 18 juli tot 28 juli in Lloret te vinden :D Wordt een mooi feessie daar!
Waarschijnlijk dit jaar alweer lloret, maar dan wel nog meer in de cave als afgelopen jaar. En lloret is helemaal niet voor kleine kinderen!

lloret ownt gwoon:-p
ik heb ook net geboekt k ga 19 juli lekker met het vliegtuig....:) gaan der meer deze datum??
2 chantalu-- bolero park is zeker goed te doen :)

en als je wilt knallen moet je naar COLOSSOS gaan!!!! echt vette discotheek

We gaan met 15 man ook naar Lloret , 9 Augustus, Appartement Rosanna :( spare geblase

ThnQ voor de tips he Pim0w ;)

eeh tuinman,, we zitten gelYk ;)
ik heb wel plannen om weer naar Lloret te gaan dit jaar met de auto :)
en dan tussen de 100-150 euries méér betalen....
dat wil ik liever dáár uitgeven. En van 24 uur in een bus ga je ook niet dood (alleen wél op de terugreis , maargoed)

Maken die 150 euros nou uit? het is sowieso al een goedkope vakantie

2 chantalu-- bolero park is zeker goed te doen

en als je wilt knallen moet je naar COLOSSOS gaan!!!! echt vette discotheek

Thnx chief... maar ik ga voornamelijk voor het zonnen en Barça :)

Thnx chief... maar ik ga voornamelijk voor het zonnen en Barça

Baja Beach Club Barcelona!! daz vet!!
zijn er hiero mensen die ook met x-travel reizen of in appartement mont jordi zitten ?

k niej...gogo @ App. Dalia
Mensen ervaring met Hotel Alhambra?

En ik zoek nog een organistatie waarbij je heen met de bus, terug met het vliegtuig kan :D (zal er wel niet zijn :P )
Wij gaan waarschijnlijk ook! rond 20 juli...heb er al weer zin in! 2 jaar geleden ook geweest en het was een topvakantie!!
Wij gaan waarschijnlijk ook! rond 20 juli...heb er al weer zin in! 2 jaar geleden ook geweest en het was een topvakantie!!

en welk app. als k vragen mag?

wie weet ook in Dahlia ;-)

BeeVee zn je draaitafels al binne..anders kom ik zo langs!
:-)
Ga voor t eerst met z'n 8 zonder aanhang we vertrekken 11 Juli met zo'n luxe busreis
Als t doorgaat zitten we in BoleroPark en anders hotel Aurora
BeeVee zn je draaitafels al binne..anders kom ik zo langs!

Nee man, morgen komen ze als t goed is binnen :-P

enne niet zo off-topic reageren jij ;-)
Yes Yes ga eind augustus met mn Toppers of Niet erik Kim en Joepie??:P:P wel n beetje laat dat vind k wel weer jammer :(: Hoogseizoen voorbij

vanaaf boeken...eerste keer loret. Weet iemand in welke discotheek hardere muziek stylen wordt gedraaid?
moet je ff forum aflezen... :p

Lloret de mar 2005!
Van 23 juli tot 2 augustus appartement XAINE SUN!!!!Wij gaan met zn 4en dus boys kom maar op

Ik zit vanaf 16 Juli in ook Xain Sun.. Dus er is nog hoop voor me?! Hehe ;)
Baja Beach Club Barcelona!! daz vet!!

Niet echt mijn ding... Rubi in Barça is super!

ik raad iedereen aan om even te kijken op www.vakantiereiswijzer.nl

sommige appartementen/hotels lijken vet tof maar als je dan sommige reacties leest:

Het appartement zag eruit om op te schieten! De kamers waren 3 keer niks! De gaten zaten in de gordijnen, er zat een hoop schimmel in de koelkast, op de tegels boven de kookplaten zat een dikke vetlaag.. etc. Ik raad iedereen aan om hier niet heen te gaan!

wij zijn vorig jaar in bolero park geweest,het zag er toen al zo gaar uit dat ik dacht ,dat het nu wel gesloopt zou zijn,het is dat we er alleen maar kwamen om te slapen en te doucen anders hadden we er binnen 1 dag weggeweest

dit gaat bijvoorbeeld over bolero park, veel plezier daar :x
tuurlijk niet elke reactie is representatief, maar ik wil niet naar een hotel waar 9 vd 10 zegt: nooit meer.

wij gaan trouwens binnenkort boeken voor 2 weken. schijt aan al die cliche's, je moet het toch een keer gezien hebben vind ik.
Ik ga misschien ook weer hoor. Heerlijke zomer gehad afgelopen keer en hoewel ik nu misschien wat minder lang vakantie heb, moet het me toch lukken om voor minstens een maand in Lloret te werken.

Maar dat zie ik tegen die tijd wel weer.
Nog mense in Frigola?? Kmoet nog wel kiezen of we met bussie gaan of met vliegtuig. Maar ik denk dat ik het al weet na vorig jaar 22 uur busreis:P
Jaaaa wij zitte in frigola of flamingo.. met de bus...:vaag: maja boeie :P
wij zijn vorig jaar in bolero park geweest,het zag er toen al zo gaar uit dat ik dacht ,dat het nu wel gesloopt zou zijn,het is dat we er alleen maar kwamen om te slapen en te doucen anders hadden we er binnen 1 dag weggeweest

dit gaat bijvoorbeeld over bolero park, veel plezier daar
tuurlijk niet elke reactie is representatief, maar ik wil niet naar een hotel waar 9 vd 10 zegt: nooit meer.

Is deze winter opgeknapt...
Is LIoret bruter dan salou? Kreta was vorig jaar ook bruut..
Wij gaan 25 juli naar Frigola/Flamingo, met de bus :P
laatste aanpassing
dat trek je nooit in die stinkbus
brva parc hotelllllllllllllllllllll

Wij gaan 2 augustus met zijn 7en naar Lloret
12 dagen in Dahlia :)
Lekker vliegen!