Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ahaaa........Nu snap ik het....
Luister gap, ik heb 6 maanden in Lloret gewerkt en de meeste vrouwen daar zijn of 14 of Duits en compleet uitgewoond en de paar leuke meisjes die er wel zijn....die hebben 100 geile gasten (wel van jou leeftijd, ok) om zich heen....verder is Lloret wel chill, maar voor de wijven kun je beter naar Chersonissos of Turkije.
Luister gap, ik heb 6 maanden in Lloret gewerkt en de meeste vrouwen daar zijn of 14 of Duits en compleet uitgewoond en de paar leuke meisjes die er wel zijn....die hebben 100 geile gasten (wel van jou leeftijd, ok) om zich heen....verder is Lloret wel chill, maar voor de wijven kun je beter naar Chersonissos of Turkije.
kerel ik heb daar geen meisje gesproken die 14 was, t valt me n beetje op dat ik veel mensen hoor die vooroordelen hebben over die lage gemiddelde leeftijd in Lloret.
de gemiddelde leeftijd ligt denk k rond de 18 in Lloret.
enne ik heb mooie meisjes gezien vorig jaar daro
met welke busorganisatie gaan jullie dan? Solmar? Gogo tours?
(wat is het goedkoopst/best?)
(wat is het goedkoopst/best?)
met welke busorganisatie gaan jullie dan
Bus???? 24 uur in een bus zitten???
Ga met sunweb.... flying high!
Bus???? 24 uur in een bus zitten???
en dan tussen de 100-150 euries méér betalen....
dat wil ik liever dáár uitgeven. En van 24 uur in een bus ga je ook niet dood (alleen wél op de terugreis
Iemand die Hotel Helios kent? Hoe is dat?
laatste aanpassing
JaJa wY komen ook na Lloret!
FlaminGo/FriGola,, 12 augustus,, 13 daagJes
NoG Discotheken/BarS waar we naar toe MOETEN??
.x.X.x.
FlaminGo/FriGola,, 12 augustus,, 13 daagJes
NoG Discotheken/BarS waar we naar toe MOETEN??
.x.X.x.
ja genoeg discotheke en bars
hehe...
gezellige bar (goede sangria) : Cafe Bar Ole (Aan t strand)
goedkoop drank in discotheek (met veel dezelfde mziek): St.trop
Bekende dj's (vanalles) : Bumpers
HArdstyle/hardcore: Colossos / Cave
en verder Tropics etc.....
veel plezier
en dan tussen de 100-150 euries méér betalen....
dat wil ik liever dáár uitgeven. En van 24 uur in een bus ga je ook niet dood (alleen wél op de terugreis , maargoed)
dat wil ik liever dáár uitgeven. En van 24 uur in een bus ga je ook niet dood (alleen wél op de terugreis , maargoed)
Maken die 150 euros nou uit? het is sowieso al een goedkope vakantie
2 chantalu-- bolero park is zeker goed te doen
en als je wilt knallen moet je naar COLOSSOS gaan!!!! echt vette discotheek
en als je wilt knallen moet je naar COLOSSOS gaan!!!! echt vette discotheek
Thnx chief... maar ik ga voornamelijk voor het zonnen en Barça
Mensen ervaring met Hotel Alhambra?
En ik zoek nog een organistatie waarbij je heen met de bus, terug met het vliegtuig kan
(zal er wel niet zijn
)
En ik zoek nog een organistatie waarbij je heen met de bus, terug met het vliegtuig kan
Yes Yes ga eind augustus met mn Toppers of Niet erik Kim en Joepie??
wel n beetje laat dat vind k wel weer jammer
: Hoogseizoen voorbij
Baja Beach Club Barcelona!! daz vet!!
Niet echt mijn ding... Rubi in Barça is super!
ik raad iedereen aan om even te kijken op www.vakantiereiswijzer.nl
sommige appartementen/hotels lijken vet tof maar als je dan sommige reacties leest:
dit gaat bijvoorbeeld over bolero park, veel plezier daar
tuurlijk niet elke reactie is representatief, maar ik wil niet naar een hotel waar 9 vd 10 zegt: nooit meer.
wij gaan trouwens binnenkort boeken voor 2 weken. schijt aan al die cliche's, je moet het toch een keer gezien hebben vind ik.
sommige appartementen/hotels lijken vet tof maar als je dan sommige reacties leest:
Het appartement zag eruit om op te schieten! De kamers waren 3 keer niks! De gaten zaten in de gordijnen, er zat een hoop schimmel in de koelkast, op de tegels boven de kookplaten zat een dikke vetlaag.. etc. Ik raad iedereen aan om hier niet heen te gaan!
wij zijn vorig jaar in bolero park geweest,het zag er toen al zo gaar uit dat ik dacht ,dat het nu wel gesloopt zou zijn,het is dat we er alleen maar kwamen om te slapen en te doucen anders hadden we er binnen 1 dag weggeweest
tuurlijk niet elke reactie is representatief, maar ik wil niet naar een hotel waar 9 vd 10 zegt: nooit meer.
wij gaan trouwens binnenkort boeken voor 2 weken. schijt aan al die cliche's, je moet het toch een keer gezien hebben vind ik.
wij zijn vorig jaar in bolero park geweest,het zag er toen al zo gaar uit dat ik dacht ,dat het nu wel gesloopt zou zijn,het is dat we er alleen maar kwamen om te slapen en te doucen anders hadden we er binnen 1 dag weggeweest
Is deze winter opgeknapt...

![[ C.T.Z ] BaJoW](/images/user/93223_2419163.jpg)

![[THB] neocorps [THB]](/images/user/70249_1649145.jpg)

![[M]ara:lekker wijf:](/images/user/72157_1383593.jpg)