Partyflock

Forumonderwerp · 736637
35510x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Hoe betalen die mensen die nu nog geld bijelkaar moeten zien te krijgen om de reis te betalen hun verblijf daar?

profiteren van andere natuurlijk O:)
Waarschuw beheerder
donateur
:S:S 5 euro?? das alleen ma in grote discotheken dan or:S en zelfs toen betaalde ik geen 5 pleuries or :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
en anders sponser jij me toch wel ff ouwe:jaja:
Waarschuw beheerder
zooooooooo ben ik weer!!! ik zie cker dat ik in een goeie tijd zit :P hahaha...beterssss!!!!! word helemaal gek in Lloret dus he :bounce:
ik heb nog al zin om er ff vet te gaan stampuuuh!!!!!
dus lekker met de meides LOssssssssssss in Lloretosssssss
Waarschuw beheerder
nooit nie meer loret,alle toch niet om uit te gaan op hardcore,dit jaar misschien salou

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe betalen die mensen die nu nog geld bijelkaar moeten zien te krijgen om de reis te betalen hun verblijf daar?

terruggave belasting
vakantiegeld
mama zou nog 400 doneren

kom ik al een heel eind mee (y)
Waarschuw beheerder
donateur
hahah.. mama moet dat ook maars aan mij gaan doen:d doneren jeah:D!! ga denkk niet door :nee:
Waarschuw beheerder
wromnie dan Bajoow????
ben je mams lievelingetje nie dan??????
nou dan zou ik toch maar es heeeel aardig gaan doen misschien zit het tan mee:)
Waarschuw beheerder
donateur
tuuuurlijk benk mams lievelingetje wel:D:D kben fet braaf joh!:jaja: maaruh... ja.. zo zit dat gewoon nie in mekoar hierzo;) Aons Zeeuwn Bin Zuunig;)
Waarschuw beheerder
donateur
braaf hahaha jij ben de grootste alcoholic junk van zeeland
Waarschuw beheerder
Die prijzen vallen wel meej hoor, de grote tenten zijn idd TE duur (tropics; 3,50 voor 0.25 liter water...ok ok wie drinkt dr nou water...maar toch :D) maar de kroegen vallen wel meej.
Ben er ook dit jaar weer te vinden, maar dan aan de andere kant vd bar, scheelt toch hoop $$$ :P

(F)
Artiest {SHOWLIST artist 9612, 21423, 3461}
Waarschuw beheerder
van 29 juni tot 4 september aanwezig in The Cave!!!!

Tequilla Bar: Cerveza 1 liter € 2,60!! Mixies zijn ook fucking goedkoop.. Laat je niet naaien in die dure Discotheken, eerst klem zuipen in de Tequilla Bar!!

Voor het feesten, eerst even langs de Tequilla Bar :BIER:, in de zijstraatjes van de lange winkelstraat zitten ze meestal. Aanrader is Stadt Koln vorig jaar was 't echt goedkoop, je zit wel op kleine verotte krukkies maar dat ben je zo weer vergeten :-P..
Waarschuw beheerder
donateur
Anders maak je ff reclame:P Ma we zulen vast wel ff komme buurte toch:jaja:
Waarschuw beheerder
ok dan!! ja nie dat ik van moeders leen..adviseer gewoon een baan te neme :D..en als je dan vakantie hebt..gewoon lekker alles uitgeve daar is vakantie voor niettan!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Tga gewoon goed kome mooooow:D Ma... toch .. je moet nog steeds je vakantie verzetten vind ik:P
Waarschuw beheerder
nix verzetten :o juli is de beste tijd... :D iedereen komt gewoon lkkr vanaf half juli :P
Waarschuw beheerder
donateur
begin augustus rulles gwn juli is voor saaie mensen !!!!
Waarschuw beheerder
sjah dan is dus de ruime meerderheid saai volk :P
Waarschuw beheerder
Misschien een leuk idee om hier een top 5 neer te zetten van mooiste discotheken in lloret??
mijn top 5:
1 st. Trop
2 Tropics
3 the Revolution
4 Colossos
5 Bumpers

Waarschuw beheerder
Bumpers :NO:
nee man die uitsmijters zijn klootzakken

tip ga naar de cave voor lekkere hardcore in loret :yes:
Waarschuw beheerder
daarom staat ie ook onderaan he...t is een toffe discotheek maar ik ben er ook 1 x uitgepleurd toevallig:P
maar verdiend wel een notering in de top 5

maar trouwens..k hoor veel over the cave..maar k ben er nog nooit geweest..waar moet ik die vinden??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vlakij die grote kerk
staat ie in de buurt
midden in centrum
en trouwens bumper ligt ook vlakbij de cave

Waarschuw beheerder
donateur
cave is een tering eind lopen, maar de muziek is altijd goed, drank is nie zo duur als in de andere tenten, het is alleen klein.
Waarschuw beheerder
hoeveel kost entree in de meeste discotheken (st. Trop, Tropics, the Revolution, Colossos en Bumpers etc)?

biertje is overal in de disco's (behalve sommige kroegen enzo) zo te lezen ongeveer 3,5euro ofzo...?
Waarschuw beheerder
donateur
st. Trop, Tropics, the Revolution, Colossos en Bumpers etc

Uhm.. 2 jaar geleden was ik voor een week Tropics.. zo'n 20 euro kwijt :)
Dan wel een week gratis entree..
Hou dit ongeveer maar als richtlijn aan :)

St Trop is een ander geval, dat was nog voordeliger :yes: :)

Vonk een leuke tent (Y)
Waarschuw beheerder
Ik ben vorig jaar naar Lloret op vakantie geweest, en zat in hotel Caribe. dat lag naast de Cave:yes:

Maar voor 1 week Bumpers was ik 15 of 20 euro kwijt.
Waarschuw beheerder
Gewoon een clubpas kopen bij wat toffe discotheken zoals collossos, bumpers, st.strop etc..enne vantevoren indrinken op je hotel kamer en daarna in een tequilabar!! en dan 3 drankjes in de discotheek...scheelt hoop geld!! ;) Maargoed ik neem genoeg mee dus zie het allemaal wel....in ieder geval lekker vaak dronken worden!! ;)
Waarschuw beheerder
juistttt..gewoon lkkr voorzuipe:D is nog gezellig ook niettan..tot je zo bezope bent dat je nie eens meer drank ken kope omdat je je portemonnee kwijt bent geraakt ;)

Waarschuw beheerder
Gewoon voorzuipen in dicotheek Fame.. Echt een baggertent, maar als je bedenkt dat je daar voor 10 Pleuro's onbeperkt mag zuipen, ben je dat al gauw vergeten..:P
Waarschuw beheerder
5 euro glas drinke hahahaha wanne gekke vorig jaar 17 dage lloret fleske bacardi 55 euro met genoeg cola erbij zuip maar is op iedere dag 5 euro ziek ziek mensen
Waarschuw beheerder
in discotheek
bumpers hopakee
Waarschuw beheerder
je gaat toch op vakantie om nie te kijken naar geld zever dan nie om paar eurotje,s haha genoeg meenemen
veel succes
Waarschuw beheerder
Volges mij heb Jij Adhd ouwe :/

:respect: :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Neeh dit jaar niet denk ik..:/ Andere keer maar weer!Zeker lachuh daar!
Waarschuw beheerder
5 euro?? das alleen ma in grote discotheken dan or

Oke. Maar ik ging er van uit dat de mensen die hier op PF zitten veel naar grote feesten en discotheken gaan.

Ik ben zelf van plan om op vakantie elke avond naar zo'n grote discotheek te gaan. Het is tenslotte vakantie.

Vandaar dat ik mij afvroeg hoe dit dan door deze mensen betaald wordt.

maar trouwens..k hoor veel over the cave

Ik hoor ook veel mensen er over dat het zo geweldig moet zijn.

Ben er 12 jaar geleden geweest en het was zo afschuwelijk klein. Zal in die jaren dan wel heel wat veranderd zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
the cave is echt mooi!!!
zeker een aanrader :yes:

uhm tuurlijk ga je elke avond naar de discotheek om flik uit je dak tegaan!
en uhm betalen.......... SPAREN.

dit jaar naar kreta..

afgelopen 2 jaar naar Lloret geweest maar heb daar een supertijd gehad!!!!

Waarschuw beheerder
dit jaar zeker naar loret 14/17 dagen (santa anna) als er nog plaats is eind juli ergens. goed feestuhhh en zuipe daaro.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jey heb er zin in, 11 t/m 20 juli, midden in het centrum en dicht bij het strand... party!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Na 6 jaar keren wij ook weer eens terug naar Lloret.. Hebben een villa gehuurd voor 10 personen, eigen zwembad erbij, groot stuk grasveld erbij en 2 km van t centrum.... Zal wel helemaal gek worden... Lachuh man, ff oude herinneringen ophalen!!!

Waarschuw beheerder
hoe duur is dat dan zo'n villa afhuren?
Waarschuw beheerder
wat top 5 discotheken betreft:
1 colossos
2 tropics
3 bumper
4 st strop
5 die ned. cafeetjes:P

4 x geweest,was echt toppie:P
Waarschuw beheerder
jah daar heb je zkr gelijk in jah... k ben egg zo vaak bij colossos geweest en spr daar!!:P

(L)
Waarschuw beheerder
donateur
colossos zeker wel op 1:jaja: bij mij ook or!:D
Waarschuw beheerder
kijk op www.villamar.com

Wij hebben een villa met alles erop en eraan. Per persoon (incl schoonmaakkosten/bedlinnen/zwembadkosten) 218,- per week.

Dan moet je natuurlijk wel nog je vervoer regelen. Wij gaan waarschijnlijk met een bus voor rond de 10 personen.. heb er helemaal zin in..
Waarschuw beheerder
jahahaha ik kom ook naar lloret

kben er 9t/m 20 juli

is hotel don juan een goed hotel???