Partyflock

Forumonderwerp · 736289

Waarschuw beheerder
Beste mensen, vrienden, collega’s en mede-genoten

Het moge duidelijk zijn, de tijd is gekomen waarin niets meer is zoals het lijkt. Een grote vulkaan gaat de wereld op zijn as laten springen als een korrel zout op een trilplaat.

De tijd van grappen maken is voorbij, de tijd van overleven komt nabij! Het is aan een ieder hoe hier mee om te gaan. Vergeet de magische getallen 2 0 1 2 vooral niet binnen deze werkelijkheid. Ieder nadeel heeft zo zijn voordeel, wij noemen er een paar

1. Zeg je pensioensregeling op, who needs one
2. Geen verplichte kerstdagen meer met mensen die je anders toch niet ziet
3. Geen beoordelingsgesprekken op je werk waarvan je wist dat die toch wel kut gingen lopen nav je drugsgebruik
4. Schoonmoeders? No way … trouwen gaan we niet meer doen, we gaan sex hebben en genieten, echter enkel met de overlevenden!
5. Altijd al een waterrat geweest? Mooi , onze ark zal je mogelijkheden bieden welke verder gaan dan je stoutste dromen.
6. Altijd al problemen gehad met je buren? Wees gerust, na deze ramp bestaat het begrip “buren” niet meer .. mits je andere planeten gaat betrekken bij dat begrip.
7. Mocht je de juiste persoon zijn voor deelname aan ons mega-project, dan begeef je je onder mensen als Yorus en Mar … niet de minste in hun soort. Deuren welke gesloten leken gaan plots voor je open, geniet daarvan.
8. Ons geniale plan is uiteraard milieu vriendelijk en voorziet in stroom, schoon water en aandrijfmogelijkheden op basis van waterkracht.
9. Door bovengenoemd argument hebben wij op onze ark voldoende energie voor strapatsen als muziek en verwarmig

Het moge duidelijk zijn dat ons concept de wereldramp van vandaag de dag zal overleven. Echter willen we je graag wat meer informatie doen toekomen, hiervoor laat ik (Mar) mijn collega en naaste vriend Yorus even aan het woord,

Beste Aardkorstgenoten,

Reeds lang vergeten tijden breken weer aan. Voor de fanatieke bijbellezers erg bekende tijden, verwezen naar als: de Ark van Noach. Het moge duidelijk zijn dat het meesterbrein van ons universum zich verkneukeld om wat voor plannen hij heeft.
Echter, de beste man heeft 2 mensen over het hoofdgezien.
Heb je zin en tijd om deze 2 mensen te leren kennen, stap in onze ark en drijf mee over de vloedgolven der tijd.

Het concept, reeds langgeleden ontsproten uit een geniaal brein word nieuw leven in geblazen. De details zijn geheim echter een kleine blik in de keuken:

Een gigantisch grote boot, voorzien van wind, zonne en water energie voor prettige zaken zoals muziek en film en entertainment. Een water zuiveringsinstallatie die zelfs rampwater ( zout en brak water met grond en lijken) kan filteren tot perfect drinkwater.
Voorzien van fijne slaapplaatsen die schokresistent zijn en gemaakt voor 2 tot 4 mensen voor de kinky mensen onder ons.

Wij zoeken voor op deze ark de mensen uit de sterke genenpoel der mensch. Dieren voorzien wij in, want ook de mensen met rare gedachten worden niet over het hoofd gezien.
We zoeken naar menselijke eigenschappen als : Sterk, intelligent, niet zeiken maar doen, jong en gewillig (moge duidelijk zijn welke sekse dit is)
Beroepen als scheepsbouwer, engineer, lasser, architect, muzikant, entertainer en kok zijn erg in trek.

Omdat we maar beperkt plek hebben en ook van vermaak houden zal er een natuurlijke selectieprocedure zijn. Dit houd in: het recht van de sterkste. Hiervoor zullen we een grote arena bouwen alwaar dit recht toegepast kan worden. De bezoekers van deze schouwspellen betalen geld voor entree, echter dat gaat gelijk naar het goede doel, waarvan de achterblijvers het extreem hard nodig zullen hebben.

(een gezamenlijk woord der meesters)

U begrijpt het ondertussen wel, strijdkrachten met visie en perspectief zijn gewild voor deze missie die enkel is besteedt aan de rijpste der aarde. De kracht van deze twee initiatiefnemers begint pas waar die van anderen stoppen. Met dit argument in het hoofd lijkt de keuze simpel echter verwijzen we je nogmaals tot bovengenoemde procedure. Daar onze potentie tot voortkweken zeer duidelijk aanwezig is gaat onze voorkeur uit naar vrouwen die de regels van het water begrijpen. Mannen welke hard kunnen werken en een tussentijdse dropping kunnen waarderen verwelkomen wij ten zeerste, twijfel niet en schrijf je in voor de eerste selectie procedure! De dag des oordeels komt nader, wij wisten dit al langer en geven nu de mogelijkheid om de boot niet te missen!

Yorus en Mar

update:
-- -- --
omdat er veel opmerkingen schijnen te zijn over de lengte van dit stukje tekst hier de verkorte versie voor de minder geduldigen en minder sterken van flock:

er komt een ramp, zie topic: https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/736236

en wij bouwen een bootje , een ark van noach zogezegd.
om te overleven
-- -- --
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wij hebben gesproken,

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
En niet gelezen...

Waarschuw beheerder
Bob jij mist niet alleen de boot, je komt er ook nooit op.

Gaarne door met serieuze reacties.

Waarschuw beheerder
Jullie willen dus gewoon neuken op een boot?! :9
Waarschuw beheerder
donateur
samenvatting please...

Waarschuw beheerder
duidelijk, de menschen die de moeite niet durven te nemen om verantwoordelijkheid voor hun eigen leven te nemen.. ..
tja, zullen ten ondergaan aan hun eigen luiheid.

geen plaats voor u.

met gering gevoel van hoogachting,

Mar & Yorus
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
klikt een beetje als een roze love boat

We zoeken naar menselijke eigenschappen als : Sterk, intelligent, niet zeiken maar doen, jong en gewillig (moge duidelijk zijn welke sekse dit is)
Beroepen als scheepsbouwer, engineer, lasser, architect, muzikant, entertainer en kok zijn erg in trek.

tot nu toe heb je 't alleen maar over mannen :S

ga niet met alleen maar mannen op 1 boot , waarbij er een kok zit ( ok die roert dan nog in t eten van vandaag )
verder heb je 't over sex hebben en krom lopen.
Ik weet niet wat van boot dit moet zijn, maar ik doop hem nu al tot de

pootboot

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb zo'n ronde James Bond reddingssloep, met beertender. Mag ik met een touwtje achter jullie bootje hangen ? :D

Waarschuw beheerder
Iggi, je zet jezelf aardig buiten spel door deze opmerkingen.

Het moge duidelijk zijn dat er een fifty fifty sexe verdeling op de boot aanwezig is, echter dit schijnt jou op wonderbaarlijze volledig te ontgaan.

tja...

je hebt een hoop goed te maken, tenzij hierin het gezegde geld: waar het hoofd vol van is , loopt de mond van over.

(K)

Waarschuw beheerder
UK -> jij bent meer dan welkom, neem je bootje mee ter reserve!

Waarschuw beheerder
donateur
hoofd van vol ? uhm 't is nog altijd je hart
of waar je maag van vol is , loopt de mond van over
nee helaas het was niet duidelijk...
aangezien je het eerder over de sterke sexe had..
en alleen maar over mannenberoepen praatte,was het mij
nergens duidelijk dat er ook vrouwen zouden zijn

ik kies voor het ruime vrouwelijke sop(pen)

Waarschuw beheerder
Mooi dat je niet over woorden valt.
Je sexuele voorkeur spreekt ons ook aan, come on board, we're expecting you :D
Waarschuw beheerder
Ik meld me aan alleen als er 1000 maagden meegaan die ik hun maagdelijkheid mag ontnemen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Joris.. ik ga nie heel dat ding lezen hoor :|

Zorro.. leuke foto's op je pro van QrimeTime (Y) Kzag je nog staan vlak bij de ingang met Limo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zijn wel een paar gekken die denken dat er iets gaat gebeuren in 2012...

Maar goed hoevaakl zou de wereld nu al vergaan zijn?
Waarschuw beheerder
nog duidelijkere kortere samenvatting please? merci beacoupe :P

Waarschuw beheerder
Merci -> Ik heb het gevoel dat jij prima begrijpt waar deze noodkreet over gaat. Ik hoop dan ook dat je je aandeel wilt nemen in de werkzaamheden op de boot.

Waarschuw beheerder
Zorro.. leuke foto's op je pro van QrimeTime Kzag je nog staan vlak bij de ingang met Limo

Dit is toch totaal oftopic...??!! :dood: :[
Jij komt zéker niet op die boot,.................eh ARK! :9

Waarschuw beheerder
mar, ter uwer info, ik heb Merci persoonlijk uitgenodigd, omdat ze, zoals de engelsen zeggen: "a fine example of gods vision" is.
Waarschuw beheerder
of we gaan ons met zijn alle tegelijk opblazen doen ze toch ook wel es?

Waarschuw beheerder
donateur
Dit is toch totaal oftopic...??!!
Jij komt zéker niet op die boot,.................eh ARK!

Nou én! :/

Waarschuw beheerder
Waarde vriend Yorus, ik deel je mening ten zeerste.

Tevens heeft Danielito veel kennis van deze wereld, en kan een onmisbare factor vormen op onze ark!

Merci -> Welkom op onze Ark! Dat maakt ons tot nu toe een gezelschap van 4 waarbij ik persoonlijk nogal moeite heb met de onderlinge sekse-verdeling.

Waarschuw beheerder
mmh, Merci, je spreid hier toch wel een appart soort fatalisme ten toon. ik persoonlijk vind dat toch wel een beetje eng...
Waarschuw beheerder
maare die ark is dat wel een soort cruise schip??? ;)

Waarschuw beheerder
als je komt helpen met bouwen misschien wel ja ;)

voor de mensen die niet meewillen en toch nog een laatste strohalm willen :
http://www.statenvertaling.net/

Waarschuw beheerder
donateur
Genesis 5:3 - En God zegende Noach en zijn zonen, en Hij zeide tot hen: Zijt vruchtbaar en vermenigvuldigt, en vervult de aarde!

Met deze woorden voel ik mij geroepen en onderwerp mij graag aan de selectieprocedure...

Waarschuw beheerder
Boss77 -> je kennis en diepgang van aloude-zaken schept je een voordeel in de procedure, ik denk dat Yorus deze mening met me zal delen!
Waarschuw beheerder
donateur
ikga alleen mee op jullie boot als daar kan hakke!!
Waarschuw beheerder
gaan er ook nog diertjes mee dan??? dat hoort wel zo... maar dan wil ik niet dat mannen van te kort koming schaapen gaan neuken want dat vind ik zielig!

Waarschuw beheerder
Ik neem mijn trouwste vriendinnetje mee, Felaffel (de meest extreme uitvoering van "de poes"), uiteraard zoek ik hier nog een passende kater bij.

Ook tevens het verzoek van een stel doorgeslagen meeuwen om te mogen deelnamen aan dit project

[img cacheid=000812ec00160f8d34ee4a421a00845ec3]http://www.dotf.nl/mine.jpg[/img]

Gaarne in goed overleg ..... mijn accoord hebben ze, ze voorzien de boot van verse vis!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Toch best kut dat ik mijn huisdiertje genaamd Poezel net heb laten stereliseren.

anyway... toch gaat die mee, al was het omdat ze bijna alle andere katten verslaat, deze parmantige staartjager :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik doe mee, ik kick iedereens ass :)

Waarschuw beheerder
gaan er ook nog diertjes mee dan??? dat hoort wel zo... maar dan wil ik niet dat mannen van te kort koming schaapen gaan neuken want dat vind ik zielig!

Eenen schaap, in mijn nederige beleving de vrouwelijke variant van den geit, moet toch wel op danige wijze voorbereid zijn en bekend zijn met het fenomeen om door een mannelijke roede gepenetreerd te worden teneinde de voorplanting en het voortbestaan van den 'wolligen' zeker te stellen? Derhalve lijkt me 'schapenneuken' een stuk natuurlijker dan 'geitenneuken'.. ;P

Waarschuw beheerder
redactionele noot:
er zijn mulitfunctionele reddingmiddelen aan boord in de vorm van opblaasschapen en geiten.

Waarschuw beheerder
en voor de radicalen hebben wij de opblaasboot ....

Waarschuw beheerder
Ik ga echt niet met die 2 Kale Knikkers op 1 boot hoor....ik ben toch niet gek!!!
Waarschuw beheerder
donateur
In barre tijden is het belangrijk te roeien met de riemen die je hebt in weer en wind

Waarschuw beheerder
U is de zwakste schakel..vaarwel mike...

Waarschuw beheerder
Ik bouw m`n eigen boot, gaat er iemand met mij mee??...dan varen we naast die kippeneukers......

Waarschuw beheerder
donateur
Wij zijn lekker toch sneller bij het brood dan de eendjes :p

Waarschuw beheerder
Mike -> Hou die gedachte vast, dat maakt je sterk in de strijd ... ondertussen gaan wij verder met ons geniale plan. Ook wij, hebben respect voor jullie, de minder geschikte.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een parabel over onze gekleurde medemens komt nu in me op, echter ik zal me waardig betonen en hier niks over zeggen...

Mike.. je hebt gelijk.. op licht komen motjes af.. vaar maar lekker naast het licht jochie

Waarschuw beheerder
Waardig betonen? Ben je nu al een ander wezen?
Tja....Motjes komen op mietjes af zou je zeggen.
Maar goed...ik weet wel waar ik naartoe vaar jullie ook?
En diegenen die met mij meegaan zullen het jullie neit navertellen..want precies daar scheiden onze wegen..totziens en VAARwel.....hoeveel PK heet dat rotding vanjullie trouwens?

Waarschuw beheerder
donateur
VAARwel.....hoeveel PK heet dat rotding vanjullie trouwens?

Maakt lekker toch niet uit.
Wij hebben ook een harpoen, voor als de eendjes toch sneller zijn :p

Waarschuw beheerder
donateur
Dit vindt ik persoonlijk toc te veel schaapjes :

[img]http://www.nicetourism.com/pro/photos/MaquettesCar2004/images/BANX-ARK.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
het concept word verder uitgewerkt,
we gaan ook een type lifeboat maken om dit individueel te overleven (met levensondersteuning, etc.)

milionairs zullen dit in grote getalen aanschaffen, zeker weten...

zie je het al voor je? Michael Jackson koopt er 1 en als er uitspraak word gedaan in zijn rechtzaak springt hij erin :D

Waarschuw beheerder
donateur
nog 1 waar we een beetje mee moeten oppassen. of we moeten lekker willen eten :p

[img]http://www.woisa.com/home/alliance/ianf/stuff/images/ark.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Mocht je de juiste persoon zijn voor deelname aan ons mega-project, dan begeef je je onder mensen als Yorus en Mar … niet de minste in hun soort.

Pfff dat doe ik NU al, dusseeeee...

Mag ik ook mee? *voorzichtig kijk*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat is dit nu weer voor lulverhaal Yorus? :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Kunnen we niet zoiets als dit maken :

[img cacheid=001342d5001611121193e7a61a0084782e]http://www.ananova.com/images/web/41675.jpg[/img]

Lekker veilig en ook zijn we gelijk van mighty_mike af!
Waarschuw beheerder
Ik meld me aan............

En ik heb ook nog een paar huisdieren, hond (mannelijk) paard (zeer mannelijk), kat (vrouwelijk), kat (mannelijk)

Mag ik mee?

Waarschuw beheerder
Ik vervul op dit moment een architectenrol, en we maken flink meters met onze boot. Jatten zou leuk zijn als er al een dusdanig concept zou bestaan, wat wij gaan maken zal zelfs de NASA verbazen.
Waarschuw beheerder
ach joh gewoon boot van de NASA jatten en beetje tunen ;)

Waarschuw beheerder
Merci -> Ik stel voor dat jij onderkoffer richting NASA gaat om daar eea aan speurwerk uit te voeren.

Gewoon net zo doen als in de serie 24 (CTU), zorg dat je de telefoonlijnen doorknipt, wacht op de monteurs en werk ze subtiel uit hun auto. Vervolgens pakje aan en loeren maar daarbinnen bij NASA.

Waarschuw beheerder
donateur
Kan ik niet mee naar de NASA ? Ik ben daar al eens geweest, ken het terrein op me duimpie, en kan voor de nodige technische ondersteuning zorgen.

Daarnaast ben ik gewoon een heel gezellige reispartner O:)

Oja, en ik ben expert in het stelen van ideeën :jaja:
En, zoals je op mijn profielfoto kan zien, ben ik een master in onherkenbaar maken van mensen !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De eerste tekening is af..

[img]www.dotf.nl/arkmaryorus.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Ziet er goed uit :jaja:

Waarschuw beheerder
geachte initiatiefnemers,

het zou mij een grote eer zijn om deel te mogen nemen aan bovenstaand beschreven project. derhalve wil ik mij bij deze opgeven voor de selectieprocedure.
ik voldoe aan alle verplichte eisen en ben in het bezit van meerdere gewensde eigenschappen, daar mijn naam is wen.

in afwachting van uw antwoord verblijf ik,

vriendelijke groet, wen, ook wel, wendela.

Waarschuw beheerder
donateur
:|

Wat is ditt?!?!? :| %)

Waarschuw beheerder
Wendela, ook namens Yorus meen ik te kunnen zeggen dat je aandeel in bovengenoemde meer dan welkom is! Gaarne vernemen wij je specifieke kwaliteiten aldoende deze passend in te kunnen zetten.

Waarschuw beheerder
donateur
vindt het wel knap dat het zonnedek in zee ligt :D

Waarschuw beheerder
donateur
Wen mag bij mij op de kamer, mits ze door de strenge selectieprocedure heen komt, én ze zelf ook wil. Het lijkt mij een gezellige, goed opgevoede meid, mét een goed stel hersenen.

Waarschuw beheerder
Beste Iggi ... het zonnedek is zoals je kunt zien een groot en vooral comfortabel net. Je mag het gerust uitproberen tegen de tijd!

-> UK -> Je moet haar dan wel weten uit te leggen dat er nog 4 andere vrouwen op je kamer liggen. ....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kwil graag 2 plaatsen reserveren op je Ark..

1e klas stuurboord..
was de prijs?

Waarschuw beheerder
donateur
Beste mar,
zoals je op onderstaande tekening zult begrijpen is het gebruik van het zonnedek absoluut niet zonder risico's

[img cacheid=001342e40016134228bf90521a008493d2]http://www.alcazar-yachtcharter.de/bilder/katamaran_oben.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Beste Iggi,

Ik begrijp je denkwijze en respecteer je mening, echter zul je moeten begrijpen dat ons unieke design in meer dan slechts "simpele" behoeftes voorziet. Zo is ons zonnedek voorzien van glasvezel-elementen welke naast comfort ook veel veiligheid bieden.
Waarschuw beheerder
ja allemaal leuk en aardig maar hoeveel kosten die kaartjes nou

Waarschuw beheerder
donateur
-> UK -> Je moet haar dan wel weten uit te leggen dat er nog 4 andere vrouwen op je kamer liggen. ....

Dat is bij deze dus gebeurd :)
Uiteraard zullen de dames met álle respect van de wereld worden behandeld. En daarnaast staat de deur open, komen en gaan naar eigen wens..

Waarschuw beheerder
Orgazmo -> Helaas betreft het hier geen commerciele aangelegenheid maar een broodnodige overlevingskans welke enkel is ontworpen voor de sterke der aarde. Probeer je aan te melden voor de selectie-procedure en wie weet maak je kans op een plekje.

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik mij mag mengen in de discussie betreffende het zonnedek;

Uit recent onderzoek door NASA en consorten is gebleken, dat gebruik van het zonnedek volledig zonder risico is. Het water wordt, d.m.v. speciale natheidscensoren, gefilterd. Het ultrasonische filter zal de vochtigheisdgraad van het water zodanig aanpassen, dat het voelt als een heerlijke warme stroming van lucht, die aan zal voelen als een romatische knuffel van je geliefde.
Waarschuw beheerder
Hierbij wil ik mij aanmelden voor de selectie-procedure aangaande een riante plaats op het zonnedek.

Waarschuw beheerder
ik raad de mensen aan die zich willen aanmelden voor de selectieprocedure een mooi pb-tje te sturen naar mij of Mar, voorzien van gedegen motivatie, maten en gewicht.

Voor dit project hebben we momenteel 2 designconcepten waarbij we door onze ingenieurs de beste zullen laten kiezen.

voor de achterblijvers is er al enige tijd bekend dat er 200 supertankers klaar liggen, ingepakt voor als de tijd komt.
Waarschuw beheerder
het bootje ziet er aardig uit jah :)

ik doe sportopleiding en heb nu sportmassge

dus
ik wil de massage ruimte en sportruimte ook wel op me naam nemen tegen vergoeding natuurlijk :p

Waarschuw beheerder
zat te denken aan vergoeding in natura.
Ik meen me te herinneren dat Mar hier wel ideeen over had.

O:)

Waarschuw beheerder
waarde uk, ik voel mij zeer gevleid door de complimenten en het feit dat de voorkeur voor kamerdeling klaarblijkelijk naar mij uitgaat, ware het niet dat mijn sterke voorkeur naar verschillende anderen uitgaat. dit geldt onder andere voor één van de initiatiefnemers, het doet er niet zo toe welke, hierbij draait het wat mij betreft voornamelijk over het spreekwoordelijke vingertje in de pap houden, alsmede danielito, wiens gezelschap mij altijd is bevallen.
ik zou het erg op prijs stellen als ik daarom enigszins uitstel mag vragen voor de keuze van slaapkamer, en daarmee, kamergeno(o)t(en).

vriendelijke groet, wen, ook wel, wendela.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De indeling is leuk om over te dromen inderdaad.
Ik spreek ook voor Mar als ik zeg dat inderdaad het verstandig is hier nog iets achter de hand te houden. Bovendien is er nog geen selectie geweest, dus weten we nog niet wat voor spreekwoordelijk "vlees" we in de "kuip" hebben.
Waarschuw beheerder
voor de party area hebben we eigenlijk nog wel een leuke DJ nodig vind ik.... :p

Waarschuw beheerder
donateur
Beste Wendela, geen punt, zoals ik al zei, de deur staat immer open.

Waarschuw beheerder
ik denk dat Mar, mijn persoonlijke DJ held en vriend, u daar ruimschoots in kan voorzien

Waarschuw beheerder
Yorus, de muziek is idd voor elkaar. Merci -> het lijkt me nuttig om snel te starten met de selectie procedure gezien je multi-inzetbaarheid vanuit sport-perspectief!

Waarschuw beheerder
Beste Wendela,

je voldoet inderdaad al ruimschoots aan de eisen ja, althans wat ik zo aan input van je kan lezen. ik heb het je ook al eens eerder gezegd: wat een genot om zo'n engel te aanschouwen.. Ik zou liegen als ik zeg dat dit geen invloed heeft.

ik denk dat ik in ieder geval voor 1 van de initiatiefnemers spreek als ik zeg: Je doet er slim aan om inderdaad je vinger in ons papje te houden.

welcome on board!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
eeehhh

-duiken
-fitness
-zwemmen
-wakeboarden
-waterskieen
-banana riding over extra grote golven
-boarden en skieen op borstelbaan...

enz...

verzoekjes zijn welcome

(K)

Waarschuw beheerder
Dat zijn echt de skills die we nodig hebben!!

Welcome on board!

Dat maakt ons team nu 5 man/vrouw sterk!

Waarschuw beheerder
Ja achter het stuur, je kwam later pas aan met je informatie over massage en sport-kwaliteiten! Je hebt nu dus een grotere rol binnen het geheel.
Waarschuw beheerder
zooo wordt ik toch nog es belangrijk in me leven :):):)

Waarschuw beheerder
donateur
broertje lief *kijkt lief*

familie mag sowieso toch? :D

Waarschuw beheerder
lieve Roon,

alle mensen op de wereld zijn familie van elkaar.

vandaar dat we traditionele familiebanden hier buiten beschouwing laten en zuiver voor de sterksten gaan.

sorry meis, je zult jezelf moeten bewijzen.

Wij kunnen de achterblijvers niet uitleggen zonder bezwaard hart waarom jij wel zomaar mee zou mogen.

:no:
Waarschuw beheerder
donateur
We zoeken naar menselijke eigenschappen als :
Sterk :yes:
Intelligent :yes:
niet zeiken maar doen (y) :yes:
jong en gewillig :yes: :p
(moge duidelijk zijn welke sekse dit is) >> de vrouw natuurlijk :yes:

Meldt zich aan als entertainer! Wat voor één begrijpen jullie toch wel he ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iemand die het begrepen denkt te hebben :D

we love to see YOU in the arena
Waarschuw beheerder
donateur
In de arena? :( Verwachtte toch wel dat ik gewoon een plekkie toegezegd zou krijgen ;p

Ben toch een geweldige entertainer? O:)
Waarschuw beheerder
helaas is de control room vol :p lig al tusse 2 mannen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Al lig ik tussen de vrouwen :D , als ik maar mee mag :p
Welke kamers zijn nog vrij? ;)
Waarschuw beheerder
Jezus Yorus je hebt zeker weer niets beter te doen he, en die foto, kan echt niet hoor....daaaag schatje
Waarschuw beheerder
neeh yorus heeft vast nog wel een leuk plekkie :p

Waarschuw beheerder

Yan, kakkerlak.. je komt nog wel huilend terug, ik vergeef je deze keer.

Merci.. ik heb zat plekjes... daar gaat dit hele topic over :P
Waarschuw beheerder
donateur
Kies dan liever voor een plekje bij Yorus dan bij de dieren :) Alhoewel Yorus wel te vergelijken is met een.... beest? :D
Waarschuw beheerder
nou je hoort t amsterdammetje genoet plaatsen vrij
Waarschuw beheerder
donateur
Voelt zich nu heel veilig wetend dat ze wanneer de wereld ten onder gaat een lekker plekkie bij Yorus heeft :yes: :D

Waarschuw beheerder
:@

mag ik de dames erop wijzen dat die keuze er niet is.
bewijs je en je hebt een plek aan boord.

aan boord bepaal ik zelf wie er een plekje bij wie krijgt en ik denk dat Mar hier net zo over denkt.

en mij vergelijken met een beest werkt niet echt in je voordeel hierin
Waarschuw beheerder
donateur
en mij vergelijken met een beest werkt niet echt in je voordeel hierin

Een geil beest dan? :p

Waarschuw beheerder
dat, zegt hooguit iets over jou beleving van mij ;)

ook niet echt slim om te vermelden gezien de mogelijke jaloezie van de overige mensen aan boord. (iets wat we niet tolereren)
Waarschuw beheerder
donateur
dat, zegt hooguit iets over jou beleving van mij ;)

Damn, heb idd een vreemde beleving :/ Schrik er zelf van :p
Neem mn woorden gauw terug :D

mogelijke jaloezie van de overige mensen aan boord. (iets wat we niet tolereren)

Dan gooi je dus de jaloerse gevallen overboord :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik kan niet eens even rustig wat eten maken en het gaat weer los hier.

Ondertussen heb ik diepgaande gesprekken gehad met Merci, er bestaat geen twijfel over haar plek in de control room. Deze doorslaggevende uitslag is tevens geen vrijbriefje voor de overige deelnemers(sters),

Yorus -> ik ga er vanuit dat je tijdens mijn afwezigheid de boel hier op orde weet te houden! Amsterdammertje komt over als iemand met veel praat en weinig daden, wellicht nuttig om hier de selectieprocedure op los te laten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Amsterdammertje komt over als iemand met veel praat en weinig daden

:x
Verricht veel daden hoor :yes:
Maar laat die selectieprocedure maar los B)

Waarschuw beheerder
Jou woorden zijn mijn gedachten Mar.
absoluut. zie mijn reactie reeds eerder in dit topic:
iemand die het begrepen denkt te hebben :D

we love to see YOU in the arena

Waarschuw beheerder
donateur
Jou woorden zijn mijn gedachten Mar.

Amsterdammertje komt over als iemand met veel praat en weinig daden

En bedankt Yorus :cry:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oke, ik herhaal :
Sterk, intelligent, niet zeiken maar doen

je reactie hier getuigt daar niet echt van....

that's all, niet zielig doen!
Waarschuw beheerder
ik heb is ff zitten te denken he...

maar ik denk dat het al een beetje is uitgegolfd in thailand, indonesie en malledieven :) dus als we nou daarheen varen wanneer ons waterlandje gevaarlijk wordt kennen we heerlijk feesten in de zon

goed idtje?
Waarschuw beheerder
donateur
En ik herhaal:
Maar laat die selectieprocedure maar los B)

I'm waiting :/

Waarschuw beheerder
Merci -> begrijp wel dat we ons niet richten op de huidige ramp maar ons proberen voor te bereiden op hetgeen dat komen gaat. Wellicht is er daarna tijd en plaats voor feesten, uiteraard gaan we die uitdaging niet uit de weg!

Tot die tijd zul je moeten feesten met oa mij en Yorus waarbij we voldoende faciliteiten hebben voor dergelijk!

Waarschuw beheerder
Amsterdammertje -> kun je kort en bondig je toegevoegde waarde beschrijven welke ten goede komen aan de overlevingsdrang en krachten die nodig zijn op onze boot? Mensen aan het lachen maken is leuk, maar tijdens een verdrinkingsdood wellicht irritant.
Waarschuw beheerder
pff ben toch stuurvrouw vaar heen waar ik wil :p
Waarschuw beheerder
donateur
Meldt zich aan als entertainer! Wat voor één begrijpen jullie toch wel he ;p

In tijden van nood zorg ik ervoor dat er altijd genoeg mensen over zullen blijven ;p

Waarschuw beheerder
Ik hoop voor je dat Yorus hier niet al te kritisch op zal reageren..
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, Yorus zn kritiek... :gaap:

Waarschuw beheerder
je bent dus gewoon een werpster?

een voortplantingsmachine, een koninginbij.

ik denk dat we dan echt een vruchtbaarheidstest verlangen als je mee wil.. dit is makkelijk praten zo...

eerst de arena, dan de test zwart op wit en dan de balotagecommisie.
Waarschuw beheerder
als bijenkoningin moet je natuurlijk wel alleen maar 2 en 3 lingen werpen :p

Waarschuw beheerder
Merci -> ik stel voor dat jij ons slaapverblijf alvast vorm geeft op papier alsmede de sport en massage ruimte.

Bijgaand voor de mensen die net intunen, ons ontwerp van het bovendek

[img]http://www.dotf.nl/arkmaryorus.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als bijenkoningin moet je natuurlijk wel alleen maar 2 en 3 lingen werpen :p

Dan zal t ook eentonig worden als al mijn meerlingen overblijven :/ Dat kunnen we de mensheid niet aandoen :D
Waarschuw beheerder
als je goed mixt niet :p

en niet voor eeneiige zorgt...
Waarschuw beheerder
donateur
Goed mixen? Flink schudden bij de verwekking? :p
Dat kan ik volgens mij wel :/ :)
Waarschuw beheerder
zijn de nakomelingen niet goed gooien we ze overboord of bakken ze op :)

Waarschuw beheerder
Damn Merci.. een vrouw naar mijn hart!

goed bezig, ik snap nu ten volle de beslissing van Mar.
Jij bent een overlever!
Waarschuw beheerder
donateur
of bakken ze op :)

Lekker baby pangang :p
Iig dus lekker oriëntaals eten :yes:

Waarschuw beheerder
Als dit forum de arena zou zijn, en jullie 2 de vechters .. dan had ik mijn oordeel al klaar. Daadkracht vs Slappe was.

Waarschuw beheerder
Hey Uhmmm Tja....enne .....jongens??
mag ik toch mee met jullie aardige boot??
Waarschuw beheerder
donateur
Als dit forum de arena zou zijn, en jullie 2 de vechters .. dan had ik mijn oordeel al klaar. Daadkracht vs Slappe was.

:D totdat we elkaar werkelijk tegen komen
Maar zo gaat dat altijd toch hier op pf:
wie hier geweldig lijkt is in t echt een enorme mietje :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mietje??Riep er iemand??Halloooo...

Waarschuw beheerder
Mike, was jij niet bezig met je eigen bootje?

Waarschuw beheerder
Mike heeft net je ontwerp gezien Mar...

hij zag de sauna en begon spontaan mijn voeten te kussen.

Waarschuw beheerder
Logische reactie, toch denk ik dat het verstandig is hem te onderwerpen aan de strenge selectieprocedure.

Waarschuw beheerder
Yorus heeft gelijk...Ik ben weg van jullie ontwerp boyz....(Hier met je voeten Yorus..smak smak smak!!)
Hey is er al een beheerder voor jullie Sauna??
Maar ik mag dus mee?

Waarschuw beheerder
Ik heb van Yorus vernomen dat ik niet naar de Arena hoef, ik mocht zowiezo al mee ( Toch Yorus!??! ;) )

Waarschuw beheerder
@Mike: mijn voeten zijn nog nooit zo heerlijk gezoend.
je krijgt het beheer over de Sauna. een Surinamer als jijzelf snapt wel iets van warmte.. toch, lekker heethoofd van me?

@ Manon: jij krijgt een selectieprocedure achter gesloten deuren , door Mar en Mij uitgevoerd.. Maak je borst(en) maar nat.

Waarschuw beheerder
Ik heb de lekkerste tieten van Rotterdam. (??:P)

:[

Spannend :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hey jongens....Thanks...maar als Surinamer zijnde wil ik ook achter die gesloten deuren keuren?? Ik droog die borsten wel af?!?!?

Waarschuw beheerder
Mighty Mike; Een BEETJE seriously easy going, please?!
Waarschuw beheerder
het alvaste ontwerp voor de controlroom...

lijntjes zijn niet allemaal recht wat ik heb wat gezopen (sorry)

[img cacheid=0008148c0016167e1bbc0bf51a0084c2ba]http://www.dotf.nl/controlslaapkamer.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
OK ok..ik doe rustig aan..ze wilden mij als deur gebruiken vandaar dat ik erbij zou zijn...tja....en Bacardi heb ik echt zat...ik zweet bacardi....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lijntjes zijn niet allemaal recht wat ik heb wat gezopen

Kijk, daar ga je al, ik denk niet dat dit bevordelijk is voor het schip en eventuele kots-taferelen op het dek :D
Waarschuw beheerder
dat ik die lijntjes niet recht maak wil niet betekenen dat ik hier kotsend achter de pc zit ik kots trouwens nooit van drank :p

maare pas op met natte tieten op het dek straks glij je onderuit lig je tussen de mislukte babytjes van amsterdammertje in zee

Waarschuw beheerder
donateur
...ik zweet bacardi....

Zweten is voor de mensen die werken... :no:

Waarschuw beheerder
donateur
straks glij je onderuit lig je tussen de mislukte babytjes van amsterdammertje in zee

Speciaal voor Manon hangt mijn reddingssloep, mét beertender, ook nog achter de boot aan :D

Waarschuw beheerder
uK, :respect: ben blij dat je mee gaat.
Je zorgt goed voor de inwendige mens! dat is prettig!

Waarschuw beheerder
Uk doet het goed, met die dames in ze'n kamer.. 5 stuks nog wel. Wie doet daar de keuring voor uK-maatje?

Waarschuw beheerder
donateur
Ukkie kan zelf heel goed keuren :)

Ukkie heeft nogal een aparte smaak, en heeft het niet zo op keuringen van andere.. Al zou ik met jullie keuzes wel tevreden zijn denk ik.. ;)

Maar geod, tips en trucs zijn altijd welkom, dan ga ik vrolijk verder met fustjes inladen, in de sloep :jaja:

Waarschuw beheerder
uK, vergeet vooral niet dat je kamer vol vrouwen wel enige toegevoegde waarde moet bieden. Zeg dus niet te snel "ja", het moet nuttig blijven en als jij daarnaast plezier kunt hebben met je vrouwtjes .... doen! (ps. welke bier ga je inladen??)

Waarschuw beheerder
Yorus is richting huis, al denkende voor hem verwacht ik dat hij zich prima kan vinden met je design!

Waarschuw beheerder
nee, ik heb de indeling gezien Merci, kan me er prima in vinden.. .al heb ik zelf een hangmat, die ik graag benut zou zien.

Verder echt prima. zie dat helemaal goed komen. Merk al dat jij er echt 1 bent van het Sterke geslacht!

uK, mocht ik wensen kenbaar mogen maken, dan kies ik voor Brand of Hertog Jan.
(misschien klein tapje op de slaapkamer bij Merci O:)

Waarschuw beheerder
donateur
uK, vergeet vooral niet dat je kamer vol vrouwen wel enige toegevoegde waarde moet bieden. Zeg dus niet te snel "ja", het moet nuttig blijven en als jij daarnaast plezier kunt hebben met je vrouwtjes .... doen! (ps. welke bier ga je inladen??)

Neenee, ik ben eerder streng dan coulant !

En de tender wordt gevuld met Heineken, maar er is altijd plek voor een tweede tendertje, dus geen stress, komt goed !

Waarschuw beheerder
Heineken

need i say more?

_O)_

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, maar Yorus heeft het licht blijkbaar nog niet gezien ;)

Waarschuw beheerder
Kijk die Uk begrijpt hem, een speciale reddingsboot en beertender voor MANON , dus ik snap niet waar jullie je druk om maken, het is dus MIJN bier :P

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry Non, hij hangt er alleen voor de veiligheid achter. En aangezien de kans groot is dat jij overboord slaat met je rare capriolen, heb ik hem min of meer voor jouw erachter hangen :D

Maar we hebben toch wel zo'n dikke tank aan boord voor bier mag ik hopen ??

Waarschuw beheerder
Goedemorgen waarde overlevers.

Uk, om je vraag te beantwoorden, jazeker gaat er een tank aan boord.

Bier zal onderin de drijvers van de Cat. worden opgeslagen om het zwaartepunt laag te houden. Dit zijn 4 tanks van ieder 2000 liter. Dit gaat helemaal goed komen.
Tevens mogen de geselecteerden tot een derde van lichaamsgewicht aan alcoholische dranken mee aan boord nemen, dus verwacht ik daar geen problemen mee te hebben.

Mar, wil jij dit qua sterkeberekening en drijfvermogen meenemen in de tests bij NASA?

vergeef het me als ik nog niet zo scherp ben, ik ben net wakker.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat je het goed doet, gezien het vroege tijdstip ;)

Waarschuw beheerder
Ik kan mijn benen in mijn nek leggen (zie foto hiernaast) en rugkriebelen, mag ik mee !!?? :D

Waarschuw beheerder
donateur
Je mag je benen wel eens harsen dan ;p

Acrobatiek, dat hebben we natuurlijk wel nodig op ons paradijsje :jaja:
Waarschuw beheerder
ik heb het niet allemaal gelezen (suf-virus op de werkvloer, het is weer eens zover) maar mag ik ook mee?

:)

Waarschuw beheerder
Goedemorgen

Yorus ik zal de zwaartepuntberekeningen meenemen in het concept, lijkt een prima oplossing. Voor de overige potentiele deelnemer(ster)s hoop ik toch dat ondertussen duidelijk moge zijn dat wij op zoek zijn naar de sterkste der aarde. Familie en vrienden staan nu even los van de selectieprocedure hoe hard dit ook is. Laat je meerwaarde blijken door feitelijk aan te geven hoe onze boot onmisbaar ten water kan gaan zonder jou aanwezigheid. Voorbeelden welke succesverhalen bleken kun je hierboven vinden bij namen als Wendela, Merci en uK. Schroom niet en trek alles uit de kast ten einde een plekje te bemachtigen op onze boot.
Waarschuw beheerder
ik laat maar weer eens van me horen, wanneer krijg ik een bericht ter bevestiging of ter verwerping van mijn aanmelding als passagier op het bovendek?

Waarschuw beheerder
Goedemorgen Allemaal.

Orgazmo, om met jou vraag te beginnen deze mooie dag:
binnen 3 weken krijgt iedere aanmelder een vragenlijst thuis gestuurd. Gaarne deze beantwoord terugsturen naar het postbus nummer.

Merci, ik ben een man van weinig wensen.
Gezien je vraag zou ik je demotiveren als ik zei dat ik geen wensen meer had, derhalve hier nog een paar ideeen:
een bubbelbad voor 4 personen. draadloze netwerkverbinding (indien mogelijk voorzien van sateliet internet.
Een fijne geluidsinstallatie en twinkellampjes in het plafond lijken me erg prettig.

is het mogelijk om voor de meerdere ruimtes van de boot input te krijgen van hen die meegaan?
Waarschuw beheerder
Geachte heer, mevrouw,

gezien de reacties op mijn mededeling dat ik in het bezit ben van een aantal huisdieren, stel ik voor dat te compenseren met het volgende:

Ik heb mijn vaarbewijs.
Ik verbouw hennep.. (is hier al over nagedacht!!?)
Ik heb een huishoudelijke tik.. (ark blijft schoon en netjes, voornamelijkste bezigheid op zondagmorgen na het stappen)
Ik ben een uitstekend kok. (specialiteit: Italiaanse keuken)

Met vriendelijke groet, en in afwachting van uw reactie,

Ivy
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
qua vaardigheden: (Y),
flexibiliteit: (Y)

kan jij je benen in je bed leggen en wat vind je van Yoga?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
post aangepast op aanpassing :P
Waarschuw beheerder
Yoga is cool, maar nog niet voor mijn leeftijd. Ik heb meer met Capoeira.....

Ik leg mijn benen desnoods in de knoop...

Conflicten los ik op door een jointje te draaien, en een slap gesprek.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou bijna klakkeloos in het voordeel van Ivy stemmen. Goede motivatie, uitstraling is (y), en haar kwaliteiten komen goed van pas.

Enig minpuntje wat ik kon ontdekken, is haar "lakheid" bij conflicten. Maar ook hier is de "make love, not war"-instelling wel van toepassing, dus eigenlijk draait zij hiermee het nadeel om in een voordeel.

Mijn zegen is er :respect:
Maar uiteraard is dat nog geen garantie voor uitspraak van de officiële crew.

Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens uK!
al moet ik wel zeggen dat jou instemming terdege invloed heeft op onze beslissing, we kunnen op de boot een keiharde communistische insteek nemen of gewoon democratisch blijven. Ik denk dat het voor het vertrek van de Ark verstandig is in ieder geval de illusie van democratie hoog te houden ;)

Waarschuw beheerder
[img]http://www.suppercruise.nl/imx/boatback.gif[/img]

wie herkend deze indeling?

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:

Iets met uhm, club, en uhm, supperen, en uhm dus ;)

Waarschuw beheerder
Woorden schieten te kort bij de duidelijke aanwezigheid van Lovely Ivy's kwaliteiten! Dit zijn nou eens "no nonsense" argumenten waar we wat mee kunnen. Ik zou bijna willen zeggen "welcome on ..." maar uiteraard wacht ik hier nog even mee.
Waarschuw beheerder
Ik had even een pauze ingelast, i.v.m. het onderhoud van mijn eigen onderkomen. Dit bewijst tevens dat ik mijn taak als hoofd huishoudelijke dienst binnen mijn eigen onderkomen serieus neem.

Het is mij nog niet duidelijk welke persoonlijke bezittingen mee mogen op de reis naar redding.

Ik ben namelijk in het bezit van een MEGA flatscreen t.v. en geluidssysteem.

Mijns inziens is dit, cruciale!, produkt van ontspanning en onzinnigheid van groot belang.

Ook kan ik u, verheugd, mededelen dat ik in het bezit ben van alle! Tarantino films...

Ik hoop dat bovenstaande u alsnog doet besluiten mij toe te laten op uw ark.

Met vriendelijke groet,

Ivy

Waarschuw beheerder
:respect: @ Ivy

de films mogen mee, als je erg aan je scherm hecht mag deze ook wel mee!
We zijn reeds voorzien van plasma, presentatieschermen, interactieve whitboards en flatscreens.

Tevens gaan er een aantal dj boots voorzien van draaitafels, mixapperatuur, geluidsinstallatie en aditionele gadgets

Waarschuw beheerder
Ivy :)

Ik stel voor dat je je huishuidelijke kunsten eerst even ter selectieprocedure in de DOTF studio laat zien, na accoord van mijn collega Yorus verwelkomen we je graag op de boot!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik stel voor dat wij gaan trouwen Ivy 8)
Waarschuw beheerder
Bij deze ga ik deze uitnodiging/uitdaging uiteraard aan. Ik neem aan dat u, uw DOTF studio dan volstampt met huishoudelijk apparaten... zodat ik mijn stofkunsten kan vertonen.

Alhoewel, mijn ervaring leert dat vinyl, Technics en Dateq XTC's vrij "stofgevoelig" zijn. Het onderhoud hiervan vereist dan ook grote zorg.

Een vraag van mijn kant: hoe staat het met de voorziening van Playstation2 en het fantastische spel GTA San Andreas? Ik zou het op prijs stellen als deze tevens aanwezig zijn.

VR.GR

Waarschuw beheerder
Ivy

Uiteraard zijn godenmerken als Technics en Dateq in onze studio afgedekt met hoogwaardig stofwerend materiaal, enkel tijdens gebruik van deze magische speeltjes worden de doeken en kappen verwijderd. Jouw uitdaging zal voornamelijk de overige ruimtes binnen de studio betrekken waarbij losslingerende drankjes, bekers, platen en overige strapatsen de hoofdrol spelen.

Playstation kennen we hier niet, wel omgebouwde Xboxen die iedere nacht de laatste games downloaden. Voorzien van een groot flatscreen en de nodige joysticks.
Waarschuw beheerder
mar.. is er geen sega megadrive voor mij ??? ;)
met sonic erop ofzow :P

(K)
Waarschuw beheerder
Aha, de studio is een typisch geval van mannenomgeving. Dat is mijn specialiteit. De kunst is, voor zover ik weet, om de dierbare spullen van de man wel op een vindbare en voor de hand-liggende plek te laten liggen.

Ik voel de grenzen prima aan...

Waarschuw beheerder
Om maar even aan de slachtoffers van de ramp in Azie te denken , te danken aan een Tsunami , vind ik het nogal onpasselijk om de hierboven geschreven reacties te lezen , die erg veel betrekking hebben op pure materialisme.
Het mag natuurlijk niet ontbreken aan luxe op de Ark naar de redding, maar ik denk dat je aan personen met een goed hart, inlevingsvermogen en een gezond verstand veel meer zal hebben.
Het praten over flatscreens, bubbelbaden en dat soort fratsen, staat daar compleet los van, en dat doet jullie "redders" ook niet echt vertrouwelijk overkomen ;)

Waarschuw beheerder
Merci -> Wellicht kun je in de slaapkamer wat ruimte reserveren voor je megadrive, dit valt onder de mogelijkheden. Ik heb er geen probleem mee.

Lovely Ivy -> Laten we overgaan tot het prikken van een datum, mijns inziens snap je het idd!

Manon -> Je snapt de insteek niet van dit topic, we kunnen wel op een houtje gaan bijten en tik-tak-toe spelen maar als het beter kan, doen we dat uiteraard. Jammer dat je het niet snapt, verdiep je nog eens in de 1e post van dit topic. (F)

Waarschuw beheerder
Mar: je moet je bek houden.

Oke, ik zal 1 poging wagen om wat kwaliteiten van mezelf te bedenken ( heb je even?!)
Heb net ook vernomen dat Yorus in zijn eentje verantwoordelijk is voor mijn "keuring" aangezien Mar mijn allerallerallerbeste vriendje is , en dat zou niet objectief zijn. ( even hoesten. )

Yorus, daar gaat ie:

1. Ik ben prof in het geven van massages,kriebelen van de rug en zowel blink ik erg uit in mijn beroep als kapster, onmisbaar op een schip natuurlijk.
2. Ik ben gespecialiseerd in het Aerobedden fenomeen, altijd makkelijk met al dat water om je heen.
3. Ik heb een geweldig spontaan karakter en ben erg humorvol
( geen discussie hierover, red. )
4.Ik ben ERG slim en altijd in voor discussies over o.a psychologie en vleeskeuringen in de Heineken Music Hall met Grolsch bier aanwezig ( Om even je geheugen wellicht op te frissen, zie onze PB conversatie.)
5.Ik ben plaatselijk kampioen biertappen geweest in 1999,deze "gave" ben ik nogsteeds niet verleerd.
6.Ik ben een STER in poetsen, Mar zal dit niet beamen maar dat boeit niet, terwijl hij lag te maffen heb ik op mijn knieen zijn heilige vloerbedekking schoon geschrobt.
7.Ik ben de beroerdste niet in het verzinnen van leuke "uitjes" en ander entertainment, helaas komt daar weinig van door het toedoen van ANDEREN.
8. Ik gebruik geen drugs
9. Ik heb in een hotel gewerkt, ik ben bereid om 80 bedden op te maken in een uurtje ;)
10. Mine!

Let wel; ik verwacht een serieus overwogen reactie , ik heb 3 dagen zitten brainstormen over dit bovengenoemde ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik hou me hier buiten

(zie maar 3 goede punten)

Eetsmakelijk mensen, ik ga ff aan de overheerlijke "alla mar - pasta schotel".

(F)

Waarschuw beheerder
Manon, ik onderbreek je heel even.

Ik denk niet dat het verstandig is om in dit topic blunt te zeggen dat Mar "zijn bek moet houden".

Om even in het kort in te gaan op je weloverwogen punten:

Ik vind ze allemaal een beetje te overtrokken. Dit kan een poging tot motiveren van je zijn, dat kan ik niet inschatten.
Inhoudelijk kan ik alleen maar zeggen: Je hebt alles wat mijn vriendin meer heeft.

Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat het verstandig is om in dit topic blunt te zeggen dat Mar "zijn bek moet houden".

Ach, hij weet wie het zegt ;)

Helaas dan voor mij, zal de redding niet nabij zijn :cry:

Veel plezier voor jullie op de berenboot in het leuke fantasiewereldje :[
Waarschuw beheerder
wijze woorden van yorus
Zat te denken waar de neuk hebben jullie een vergaderruimte voor als alles interactief is .???
misschien beter om het party gedoe uit te breiden

Waarschuw beheerder
Yan

Als je stelling daadwerkelijk zou kloppen zat geheel IBM nu via MSN de raadsvergadering te voeren. ;) (K)

Onze vergaderruimte voorziet ons in straight face2face people en resource management welke interactief veel minder waarde heeft.

ps. Je zou Joris bellen luie flikker (F)

Waarschuw beheerder
Manon, jammer dat je afhaakt. Ik had je volharding wat hoger ingeschat. Ik was ook een beetje teleurgesteld in je reactie aangaande materialisme.
Je hebt hiermee een beetje de strekking van het hele verhaal gemist. Tuurlijk is het erg dat er een ramp is geweest, echter, er komt er nog 1 en daarbij willen we op een zo'n leuke en prettige manier overleven.
Waarschuw beheerder
. Je zou Joris bellen luie flikker
sorry hoor vergeten

toch jammer van die vergader ruimte had graag wat meer sfeest gezien maargoed . ben nu wel erg aant twijfelen tussen jullie boot of m'n opblaaskrokodil (erg aan verknocht)

Waarschuw beheerder
Je mag je benen wel eens harsen dan

mmm check mijn profiel, vind je niet dat Mar (ergens onderaan) juist ontzettend GLADDE benen heeft??? en mooie ROSE sokken ;)

ik neem aan dat aan boord een salon aanwezig is waar je permanente ontharingsbehandelingen kan ondergaan zodat we ook in de toekomst glad en zacht blijven en niet na 5 weken op zee helemaal bebushed en a seksueel door het leven hoeven

Waarschuw beheerder
Manon, jammer dat je afhaakt.

Ja geef mij 1 reden om door te gaan in dit blijkbaar voor mij niet te begrijpen verhaal, waarin ik mijn best doe om mijn kwaliteiten naar voren te brengen , maar die helaas niet genoeg zijn om mij te redden.

En Lonneke gaat er al vanuit dat ze mee mag zo te lezen, misschien kunnen jullie dan een keuring op haar uitvoeren.

Waarschuw beheerder
Ik ga altijd uit van het positieve hahaha je kent me toch Nonne??

jij geeft hierbij de sigaret aan Maarten??

Nou kom maar op met die keuring

Waarschuw beheerder
Ik blijf er op terug komen, mensen uit mijn naaste omgeving ga ik niet aanbieden ter selectie... dat komt niet ten goede aan de objectiviteit. De boot is nog lang niet vol echter gaan we voor de absolute overlevers, en wees gerust .. dit is niet enkel een fantasie wereld! Het is keiharde waarheid die we doormiddel van een speelse noot inschieten. Ondertussen hebben we ondanks de aanpak al heel wat sterkte persoonlijkheden gevonden dus we gaan lekker!

Waarschuw beheerder
"Ondanks" zeg je Mar?
Ik denk eerder dankzij.

Ik vind de insteek van Lonneke wel een goede, al blijf ik uiteraard gereserveerd.

Was er iemand die shi hatsu massage doet?
Waarschuw beheerder
Goedemorgen,

zover ik heb begrepen zijn zullen mijn huishoudelijke kwaliteiten o.a. het onderhoud van de studio uitvoerig getest worden. Ik zie er naar uit mij in één en ander te mogen bewijzen.

Vraag is: ik neem aan dat na doorstaan van deze test er nog een selectieprocedure zal volgen op een aantal kenmerken. Is genetische perfectie hier een onderdeel van? Hoeveel waarde hecht u aan uiterlijke kenmerken? Of selecteerd u enkel op denkwijze en functioneren in de groep?

Is het een idee om een miljoenen deal met De heer De Mol te sluiten voor de filmrechten van het wel en wee op uw Ark? Dit zou, mijns inziens, een lucratieve manier zijn uw project te financiëren. Wie deze serie dan bekijkt mag zogeheten Joost weten, gezien het doel van de Ark. Overleven. Het lijkt mij dan ook verstandig de heer De Mol hiervan niet op de hoogte te stellen.

Graag verneem ik uw standpunt betreffende bovenstaande.

VR.GR.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik begrijp dat jij vanavond dus ook in de studio bent? gezellig!
Na de selectie komt de endurance in de arena. Genetische perfectie is uiteraard een onderdeel dat we in de selectie al bekijken. We hechten zoals een ieder mens aan schoonheid, echter, gaat het om overleven dan zijn we bereid dit puntje wat minder zwaar te doen laten wegen.

Met de verkochte plannen aan de NASA voor eerdere ontwerpen is voldoende geld losgemaakt om van te overleven. We gaan niet met dhr de Mol in zee zogezegd.

met enig gevoel van hoogachting,

Yorus

Waarschuw beheerder
Ja geef mij 1 reden om door te gaan

ik geef er twee:

Het is leuk
Wij vinden het leuk.

Waarschuw beheerder
donateur
Wie deze serie dan bekijkt mag zogeheten Joost weten, gezien het doel van de Ark.

Joost zit ook op de boot :jaja:

Waarschuw beheerder
In het kader van materialisme en grootgrondbezit en voortzetting van de economie heb ik maar een huis gekocht zojuist.

[img]http://images.funda.nl/woningen/img/18/18091/1809110092401e0000182501.jpg[/img]

jawel 4 slaapkamers, 5 van te maken en een geile zolder voor als ik de boot mis.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat dacht die vorige bewoner; ik kets effe een dak erop om de rest van de buurt de ogen uit te steken ? ;)

Van harte met je huis kerel !! Ziet er leuk uit :jaja:

Waarschuw beheerder
ja echt top! Dank Je uK
Joris gaat offtopic:

Dak is er in 2004 opgezet. (een proleterige puist in de wijk) Bel ik net mijn beste maat die bouwkundig tekenaar is, verteld ie me doodleuk dat hij dat dak heeft getekend!

mooi huisje, 4 slaapkamers, met mogelijkheid voor 5.

Waarschuw beheerder
donateur
Toeval bestaat niet :)

Waarschuw beheerder
Jawel, toeval bestaat wel..

je tikte het net nog in als woord.

Waarschuw beheerder
Sja joris .. je hebt gelijk ook! Had je al gefeliciteerd maar ik begrijp iig goed dat je de komende resterende tijd lekker wilt verblijven in je nieuwe huisje, je moet daarna nog zolang in een boot.

Waarschuw beheerder
Was er iemand die shi hatsu massage doet?

Ik heb meerdere technieken onder de knie (geef het beestje een naampje: ik ga voor mijn gevoel en het gevoel voor de gemasseerde) maar Shi hatsu?? verklaar u nader.......

Gefeliciteerd met je huis! ziet er cool uit! Ik verwacht binnen nu en een maand een brief thuis dat we de sleutel krijgen van ons nieuwe huis (ook met veilig zolder voor het geval dat ik niet door de selectie voor op boot kom. Woon nu nog in "Hotel Mama". :) en geniet daar nog maar even van...

Waarschuw beheerder
De klok tikt verder, en tot nu toe zijn enkel 2 dames en 1 man betrokken bij ons gezelschap op de boot. Mensen ga eens aan het werk en vertegenwoordig jezelf!

Waarschuw beheerder
Ja sorry, maar ik heb gewoon geen goede eigenschappen. I'm the bad girl :[
Waarschuw beheerder
Ik weet lekker waar het nieuwe huis staat. Oh ja, en de groeten van je toekomstige overbuuv...

Waarschuw beheerder
Dat gaat nog wat worden daaro in culemborg, one big happy reunion!

Waarschuw beheerder
Ik hoorde zoiets ja ;)
ik ben in Culemborg geboren en ik ga er ook maar weer heen terug.

>Manon, Jij geen goede eigenschappen? Wie heeft dat je verteld?

Waarschuw beheerder
op de maat van "de zangeres zonder naam - mexico"

Ik ben in Culemborg geboren ... la la la la la la la la

Culemborg

Cu leeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem borg!

lalalalalalalalalalalalalalala

[img cacheid=00003ac3000136230b4fb5e91a00866fdd]http://img89.exs.cx/img89/2529/DANCE_BITCH_DANCE.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat de zangeres zonder naam niet boos word(als ze nog leeft en anders haar management....)

Ik ben naar Culemborg gekomen
Het land van liefde en van zon
't Was in de schaduw van de bomen
Dat net als in dromen
Het sprookje begon

Ik was daar op een groot fiesta
En zag een Cabbalero daar staan
We dansten samen toen een rumba
En daar bij die rumba
Is alles ontstaan

Gitaarmuziek klonk door de Culemborgse nacht
Gitaarmuziek heeft liefde voor ons meegebracht
Ik zal er altijd blijven wonen
Geef andere landen graag kado
Ja, het blijft me steeds bekoren
Want ik heb mijn hart verloren
In het mooie Culemborg
Culemborg, Culemborg
Oh land van al mijn dromen
Met je gitaarmuziek bracht je de romantiek
Voor hem en mij
Culemborg, Culemborg
Ik blijf er altijd wonen
Je bent me alles waard
Een paradijs op aard
Ja dat ben jij

Gitaarmuziek klonk door de Culemborgse nacht
Gitaarmuziek heeft liefde voor ons meegebracht
Ik zal er altijd blijven wonen
Geef andere landen graag kado
Ja, het blijft me steeds bekoren
Want ik heb mijn hart verloren
In het mooie Culemborg
Culemborg, Culemborg
Oh land van al mijn dromen
Met je gitaarmuziek bracht je de romantiek
Voor hem en mij
Culemborg, Culemborg
Ik blijf er altijd wonen
Je bent me alles waard
Een paradijs op aard
Ja dat ben jij

Culemborg, Culemborg
Culemborg, Culemborg
Ole
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
* de beloofde edit *
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
t'zit nog vol fouten

Zoek de spelfout

Waarschuw beheerder
Manon (K)

wat kom je gemeen over.. Vind je ons nog wel lief?

Waarschuw beheerder
Ik merk het ook Joris ...... koud, hard, kil ..... alsof de strijd geen zin meer heeft.

beetje jammer.

Waarschuw beheerder
na, wat me voornamelijk opvalt is de favoriete smiley sinds haar opsomming van kwaliteiten en onze reactie daarop...

sommige mensen zien snel ergens een afwijzing in.
dat is wel jammer ,dit was eigenlijk bedoelt als motivator om door te zetten. Jammer dat de smiley :[ vaak gebruikt moet worden Manon...
We dragen je geen slecht hart toe.

Waarschuw beheerder
Het zou bijna saai worden als ik je hierin gelijk zou geven.

Maar de afbijtende smileys kweken idd een stramien van negatieve impulsen waarbij geslotenheid nader staat dan openheid.

Waarschuw beheerder
Yorus en Mar, als je even terugscrollt dan zie je vanzelf wel dat jullie reacties nav mijn "kwaliteiten" nogal DEmotiverend zijn ;)

Maarja dat heeft slechts met het idee van jullie reddingsbootje te maken, ondanks alles

Hou ik heeeeeeel veel van jullie :lief:

En wat betreft mijn smiley, ach "t is maar internet" :[

:flower:
Waarschuw beheerder
zooo ben weer terug van t biertappen op ek schaatsen maare waar zijn we gebleven ??? :D

(K)je
Waarschuw beheerder
btw das ook 1 van me kwaliteiten bier tappen ;)

Waarschuw beheerder
Heb je gemist Chantal! Snel weer ff in het topic groeien, we zijn ondertussen (zoals je kunt zien) een eind verder. (F)

Waarschuw beheerder
Me is a good teamworker, but also an independent woman.

Merci en ik samen achter de tap op het hoofddeck??
Waarschuw beheerder
ken je ook vanaf de verkeerde kant van de tap tappen dan? dat heb ik van t weekend es geleerd :)

maare de bemanning op t schip stijgt nog niet echt... zijn er echt alleen maar slechte mensen op deze wereld???

kom op mensjes ff wat beter je best doen :p

(K)kusje
Waarschuw beheerder
Mag je overbuuv ook mee, Yorus? Wij zijn samen altijd gezellig:

[img]http://www.dancevenue.nl/img/gallery/images/37/f_178_7894.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
Daar kan Joris vast geen "nee" tegen zeggen,

ondertussen lijkt het wel of wij de enige die-hards zijn dus ik ga de touwen vast van de kade losmaken!
Waarschuw beheerder
Doen we er nog eentje, zodat er gekeurd kan worden:

[img]http://www.dancegids.nl/foto2005/albums/dejavu2/normal_Club-dejavu2_64.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
ken je ook vanaf de verkeerde kant van de tap tappen dan? dat heb ik van t weekend es geleerd

Been there done that :jaja:

Alleen als je zelf niet aan het werk bent kunnen barheren het niet zo waarderen whahahaha

Dames hier boven: die stip is niet om te mikken neem ik aan!!??? Of tast ik nu een religie aan??
Waarschuw beheerder
Dames hier boven: die stip is niet om te mikken neem ik aan!!??? Of tast ik nu een religie aan??

---
Tis een Hindie, werd uitgedeelt op het feestje afgelopen weekens.

Noot: wordt er geselecteerd op geloof, om deel te kunnen nemen aan het Arkprogramma? Ben Atheïst.

Waarschuw beheerder
[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v326/sprinkhaan/vby.jpg[/IMG]

Mar?? waar spreken we af????
Ik heb trouwens ook nog wat ruimte over , voor het geval dat???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Marc -> t'is een leuk bootje dat je hebt, maar ons design gaat toch een stukje verder hoor. :)

Waarschuw beheerder
ach ja, ik weet het maar ik neem genoegen met minder, kijk maar......

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v326/sprinkhaan/Burgundy.gif[/IMG]

Lay out van de boot.

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v326/sprinkhaan/CAC3MX8T.jpg[/IMG]
Receptie met personeel dat alle zaken behartigt voor iedereen die aan boord zit en alle wensen vervult.

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v326/sprinkhaan/kok.jpg[/IMG]
vijf michelin sterrekoks die iedere dag weer in de weer zijn voor jou.

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v326/sprinkhaan/buffet.jpg[/IMG]
Voorbeeld van een minimaal buffetje aan boord.

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v326/sprinkhaan/ober.jpg[/IMG]
Zelf je eten opscheppen lukt ook al niet, gek word je er van.

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v326/sprinkhaan/kapitein.jpg[/IMG]
Ervaren nautisch personeel dat je altijd weer veilig overal heen brengt.

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v326/sprinkhaan/djbooth.jpg[/IMG]
Lekker plaatje draaien in de lounge op het voordek.

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v326/sprinkhaan/CAUJWXA3.jpg[/IMG]
S'ochtends de kater weg zweten.

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v326/sprinkhaan/CAUBK5QR.jpg[/IMG]
ff afkoelen in het zwembad na de sauna.

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v326/sprinkhaan/CAEV3L9V.jpg[/IMG]
Afronden met een massage , ja je moet toch op 1 of andere manier de dag door komen.

Mar ik weet het , het is niks , dan moet ik er maar in mijn eentje vandoor met mijn personeel. Het leven is hard.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:D overbuurvrouw, grappig.
per 18 febr de sleutel , en 14 maart erin ofzo... dus dan pas overbuuf.

wel grappig.

Mysterydevelin en lovely Ivy, welcome on board. (al is het voor de letter Y in jullie naam :P

Waarschuw beheerder
donateur
omdat er veel opmerkingen schijnen te zijn over de lengte van dit stukje tekst hier de verkorte versie voor de minder geduldigen en minder sterken van flock:

haha..ik heb het wel helemaal gelezen want die mensen die de korte versie lezn vallen eigenlijk al af:[

Dat zijn geen doorzetters O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zijn geen doorzetters

Jij wel, glijnicht??

Waarschuw beheerder
donateur
ligt eraan:P

Waarschuw beheerder
(al is het voor de letter Y in jullie naam

Nou, als het dan nog niks wordt, wil ik best met Marc mee :)

Waarschuw beheerder
Gezellie, heeft mijn personeel iemand erbij om onder handen te nemen.

a+ kabine op het bovendek???

Waarschuw beheerder
solliciteer je nu voor dekkenzwabber bij Marc ipv Yorus en Marc?? OVERLOPER :[

Waarschuw beheerder
DEK ZWABBER??? Nee bij mij ben je gast aan boord die kan genieten van vijfsterren luxe.

Maar als we een zwabberduivel nodig hebben wil ik wel even met de huismeester contact opnemen of hij nog behoefte heeft aan extra personeel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Idd, vastpakken aan die lange benen en die pony in een emmer sop en zwabberen maar :)
Lonne solliciteren!? :[

Waarschuw beheerder
Het zwabberen krijgt dan een compleet nieuwe dimensie.*bloos* :bloos: :$ :-$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahah ik ben geen zwabber maar een gabber, ik ben dan nog liever de bootnar of entertainer achter de bar (zonder bananen red.)

Waarschuw beheerder
bootnar= barnoot ;) ;-)

entertainer= tenetrainer ;) ;-)

Nee, hoor je kan gewoon lekker met mar mee want we varen toch gezellig met twee boten overal heen. Dus we kunnen af en toe gewoon lekker overstappen. Gezellig toch???? :smoke:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Combined forces: DAAR houd ik van!! :)

Waarschuw beheerder
:O *schrikt wakker*

zijn er meer van:
IK!

en ik denk te weten Mar ook ;)

Waarschuw beheerder
when do we meet??

Waarschuw beheerder
Does mar have the schedule for "THE BIG ONE" ???????

Waarschuw beheerder
the big one is a private one (check DOTF topic) 25 maart lijkt me dan een strakkere aangelegenheid...

Waarschuw beheerder
Dan spreken we daar af! Concept Night ben ik zeker bij namelijk! en Mystery Develin: jou te ontmoeten lijkt me een best aangenaam gebeuren.

Ik ben trouwens ook bij de 72 uur 0:)

Waarschuw beheerder
Pffffffff :S

;)

Waarschuw beheerder
:bloos:

ben ik vergeten tegen iemand vriendelijke woorden uit te spreken? :P

Waarschuw beheerder
en, hoe staat het met de bouw? is er misschien al iets bekend over de datum waarop het schip zal uitvaren?

Waarschuw beheerder
donateur
Beste mede-flockers,

Ik ben bang dat ons een kort leven is beschoren. Yorus en mar waren samen met de bemanning en een aantal VIP gasten bezig met een eerste testvaart. Helaas ging het toen mis. Erg mis, zie onderstaand foto materiaal.

[img width=350 height=254 cacheid=0008dc910018e87c4d3e62ff1a00b75a64]http://www.maxumowners.org/Images/damaged_boats/katina.jpg[/img]

De oorzaak ligt waarschijnlijk aan de enorme luidspreker die in het midden van het schip was gebracht. Het geluid hiervan moest de lotgenoten van het schip de ellende vergeten waarin zij zaten. Het gewicht van de speakers is vermoedelijk onjuist berekend en heeft het schip door de hoge golven zijn breekpunt snel bereikt.

[img width=600 height=400]http://www.snoekjager.nl/partyflock/powerboat.jpg[/img]

1 ding is wel duidelijk, de experimentele reddingsboten waren wel adequaat. Met golven van zo'n 5 meter hoog konden deze gewoon doorvaren. De test hiervan is dus wel geslaagd. Een aantal bemmaningsleden en VIP gasten zijn op deze wijze ontsnapt aan het koude water waar zij omringd door waren.

[img width=350 height=341 cacheid=0013622c0018e8a83d2578f21a00b75a64]http://www.sleepingangel.com/sk/nicky/disney_boat4.jpg[/img]

Helaas waren er te weinig en heeft yorus als een echte "McGyver" een nieuw type reddingsboot ontwikkeld, zie :

[img width=400 height=257 cacheid=0013622d0017c16e4fdf9d271a00b75a64]http://www.funnypop.com/images/redneck_boat.jpg[/img]

Overigens hebben alle opvarenden het overleefd, behalve de mascotte (blubbles).

[img width=200 height=178]http://www.snoekjager.nl/partyflock/goldfish.jpg[/img]

Wat nu?

Er wordt getracht opnieuw een schip te bouwen, maar of dit financieel haalbaar zal zijn is een vraag. Men is momenteel druk bezig om 1 en ander door te nemen. Wellicht de verzekering. Als er al een verzekering genomen is, is overigens de vraag.

Aangezien de rest van de mensheid vergaat, is er ook geen reden om een verzekering te nemen. Toch.

Ik hoop dat de initatiefnemers van dit prestiguese werk snel iets van zich laten horen.

[img width=500 height=333 cacheid=0013622e0018e8b7478bf4e81a00b75a64]http://www.audiogold.co.uk/images/BIG_black_pal.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
Slotje :[

Waarschuw beheerder
Na dit fiasco ben ik in onderhandeling gegaan met de u.s. navy en we zijn over gegaan tot de aankoop van een schip in de D.O.T.F. carrier klasse.
We zijn van mening dat een klein stukje zelf verdediging met het oog op de toekomst ook op zijn plaats is.
Plus nucleaire aandrijving heft ook wat beperkingen op die een conventionele diesel aan drijving toch met zich mee brengt.
Bijgaand een foto van de D.O.T.F CARRIER.

[img width=656 height=468 cacheid=001289bc00190003c0da0bf81a00b91ded]http://img.photobucket.com/albums/v326/sprinkhaan/enterprise-high.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
da's in ieder geval een ruim zonnedek (Y)

...ik mis alleen het zwembad aan dek :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat komt automatisch met met de grote deklift naar boven wanneer er geen behoefte is aan vliegverkeer.
Voordeel van het vliegdek is dat je nog eens kan zeggen `we gaan ff ergens een bakkie doen, zonder dat je gelijk vast zit en geen kant op kan.....ja heee, daar is over nagedacht.;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
~wen~ hij heeft gelijk!!!

[img width=500 height=357]http://www.snoekjager.nl/partyflock/dotfcarrierpool.jpg[/img]

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect: respulde :respect: