1 volger · 48809x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
yo vissers
ik ben van plan zelf een aluminium voerboot te maken
iemand die hier een tekening van heeft
scheelt een hoop voorbereiding ...
als je gewoon een bootje koopt bij de intertoys of bart smit
bouw je die om,
maak er een bak in ( materiaal wat jij gebruiken wilt )
koop nog een goedkoop bestuurbaar auto`tje erbij en breek je open,
als je dat gedaan hebt haal je dat stuur gedeelte eruit en maak je het aan dat "bakje"
heb je wel 2 afstands bedieningen maarjah wel een voerbootje erbij
ik ben van plan zelf een aluminium voerboot te maken
iemand die hier een tekening van heeft
scheelt een hoop voorbereiding ...
als je gewoon een bootje koopt bij de intertoys of bart smit
bouw je die om,
maak er een bak in ( materiaal wat jij gebruiken wilt )
koop nog een goedkoop bestuurbaar auto`tje erbij en breek je open,
als je dat gedaan hebt haal je dat stuur gedeelte eruit en maak je het aan dat "bakje"
heb je wel 2 afstands bedieningen maarjah wel een voerbootje erbij
gewoon onthaakmat gebruiken!
had er vannacht 1tje van 15 pond, verder hadden we niks...
had er vannacht 1tje van 15 pond, verder hadden we niks...
kuuut zeg, net mijn allereerste gehaakte korstvis verspeeld 
bij deze wil ik family eend en meerkoet hattenlijk bedanken
Whaahe, klinkt bekend haha
Die fucking meerkoeten hadden laatst mn hele stek leeggeroofd, kwam ik achter na 4 dagen voeren, het is daar 2,5 meter diep en die krengen krijgen het nog voor elkaar om mijn 20mm boillies naar binnen te schalken ook!
Dr zwommen daar wel dertigponders....meerkoeten van 30 pond, nadat ze al mijn voer op hadden hahaha
iemand nog tips om eenden te verjagen??
HAhaha, ik had een keer een stek samen met een maat vol met eenden, en oppervlakte vissen was onmogelijk!
Mn maat ving per ongeluk een eend, we onthaakten hem gooiden hem in de lucht hij vloog weg en alle eenden gingen hem achterna! Erg efficient maar niet diervriendelijk dus raad het jullie niet aan natuurlijk!
Dr zwommen daar wel dertigponders....meerkoeten van 30 pond, nadat ze al mijn voer op hadden hahaha
Vind je het gek
Ik weet van niks .....oplossing, je vrouwtje meenemen!
Of duidelijke afspraken maken hahaa
En dat is soms verdomd moeilijk die afspraken maken als de vis echt goed los is!
De tijd dat ik verkering had kwam ze wel altijd langs, ze bleef niet slapen ook al heb ik een ruime bivvy voor 2 stretchers
Hopelijk is m'n volgende vriendin makkelijker met slapen in de tent. Maar helaas willen veel vrouwen het moraal van onze hobby niet begrijpen en dat vindt ik verdomd jammer
De tijd dat ik verkering had kwam ze wel altijd langs, ze bleef niet slapen ook al heb ik een ruime bivvy voor 2 stretchers
Hopelijk is m'n volgende vriendin makkelijker met slapen in de tent. Maar helaas willen veel vrouwen het moraal van onze hobby niet begrijpen en dat vindt ik verdomd jammer

![[ C.T.Z ] BaJoW](/images/user/93223_2419163.jpg)

![[img width=45 height=24]http://www.fraggingzone.net/images/smilies/shoot.gif[/img]](http://www.fraggingzone.net/images/smilies/shoot.gif)

![[C.T.Z]Piejman](/images/user/132416_1903275.jpg)