Partyflock

Forumonderwerp · 735396
→ als beheerder
Hierbij wou ik even mijn genot van dit moment met het pf publiek delen (niet dat dat het beste publiek is voor wat ik te zeggen heb, maar ik moet t gewoon ff kwijt)

Na jaren van gabber, terror, speedcore, industrial , tekno, darkcore enzovoorts ben ik de laatste tijd helemaal verknocht aan Breakcore. Ik vond t al langer vette muziek maar nu ik er in ben gedoken kan ik er niet meer van los komen. Moet ook zeggen dat na al die vette breaks en mega ingewikkelde maar super fantastische muziek de monotone beats van standaard house me iedere keer weer zo ongeloofelijk saai over komt.

De muziek van Venetian Snares, Doormouse, Shitmat, Hecate, Bong-Ra, Speedranch, FFF, en nog veel meer andere grootheden is zo lekker en vooral zo verfrissend origineel
daar kunnen veel vooraanstaande dj's in t house wereldje wat van leren

en dan met name van de originaliteit dus
want dat is zeker iets wat me vaak dwarzit in house muziek
dat producers te veel muziek maken die op vorige releases lijken en ook nog vaak op releases van andere producers

maar zelfs binnen nummers zelf zit vaak zo weinig variatie dat het weinig uitmaakt of je de eerste of de 5de minuut luistert van een nummer het is zo vaak 1 pot nat

Hierbij moet ik wel zeggen dat t niet voor alle producers geldt, maar zeker wel voor alle losers met dollartekens in hun ogen
de mainstream hardcore van tegenwoordig is echt bedroevend
en over nog commercielere muziekstromingen als hardstyle begin ik niet eens
pure zieligheid

1 ding wil ik er wel aan toevoegen
dit is geen reclame uiting
het allerlaatste wat ik wil is massa's pf'ers die ineens stoer gaan roepen dat ze breakcore ook zo vet vinden en de underground sfeer van de echte feesten verpesten met hun kuddegedrag.

**SINDS KORT IS HET OOK MOGELIJK DEZE STIJL ALS FAVORIET AAN TE VINKEN BIJ JE PERSOONLIJKE INSTELLINGEN!**
laatste aanpassing door een beheerder
Mooi toch :), hopen dat we hier ook van die feesten krijgen net als in belgië, zag laatst een feest met Mike Paradinas (µ-zig), Sickboy, Knifehandchop en nog véééél meer vet spul

µ-zig ??????????????????????????????????????????????????­??????????????????

:s

!

µ-ziq ?

Artiest Balbasaur
µ-zig toch de man achter Planet.Mu?

Sickboy dikke breakcore:D

En Knifehandchop is geloof ik Core Tex Labs
Precies Bal, Paradinas zit achter Mu ja

swan vesta ?

is één van de weinige nummers die ik goed vind die niet 100 % hardcore is...
Belgie veel vette feesten idd :)

Veel van dit soort shit is in Gent, das nog wel te doen
dit jaar ook zeker een keer naar Belgie toe

Breakcore gives me wood 11 party zit er in april aan te komen ergens in belgie, sickboy sowieso aanwezig
lijkt me wel wat

voor de rest hou ik alles goed in de gaten daar B)
Breakcore Gives Me Wood 11 wil ik ook zeker bij zijn, word druk pm-en en meer van dat soort grappen om achter de locatie te komen denk ik zo b)
ik ben in 2004 voor het eerst naar een paar breakcore achtige feestjes geweest oa in de nighttown en ik moet eerlijk zeggen dat de muziek echt super vet was!! echt van alles door elkaar echt het tegenovergestelde van SAAI!!!
die gasten kunnen gewoon echt ALLES door elkaar mixen met een zooi vette breaks ertussen (y)
zwaar beter dus, de sfeer was op die feesten ook echt PERFECT!! :respect: iedereen was gewoon gezellig van de kaart :p het publiek was ook echt één grote mengelmoes groot klein blank zwart gabbers skaters hiphoppers etc. hoe je het ook wilt noemen iedereen gewoon door elkaar en dat ging gewoon super!!!! (y) dit jaar naar zoveel mogelijk breakcore/drum&bass/riotbeats/tekno feestjes!!!

gewoon VET!!!

TIP!: [15/01/2005] Traces of Rhythm @013, Tilburg - Paradox, Fw*, Speedy J, Venetian Snares @ 013 Tilburg [€4,5 Korting!]
Grote Zaal: Techno: Speedy J & Noes
Kleine Zaal: Broken Beats: Venetian Snares, DJ FFF, Bogdan Raczinski
Batcave: Drum&Bass: Paradox, Fckn Wckd* Crew

Tijd: 23.00 - 04.00
Entree: €12,00 (€2,15 servicekosten)
click hier als je korting wil (7.50 ipv 12 euro) maar doe het wel snel, het geld moet voor 8 januari overgeschreven zijn)
Ik vind Breakcore Echt wel vet
Heb een paar setjes op mijn comp staan van FFF , LFO Demon en shitmat.
En ik heb het 1 keer op een feest megemaakt,op Digital assault een setje van FFF.Echt heerlijk Gewoon ik kon er goed op los gaan :P.
Maar toch heb ik Persoonlijk liever Industrial,techno of Terror.
maar we gaan dit jaar cker nog naar een breakcore feest :yes:

Artiest {SHOWLIST artist 15447, 56716}
breakcore is gaaf :)
nou als ik alles zo hoor moet ik ook maar eens een keer naar Digital assault veel gemist blijkbaar

ach ja net nieuw jaar dus weer een goed(nou ja) voornemen erbij

Komende Digital Assault wordt legendarisch:yes:
breakcore :S chaotische tyfusherrie
Idd...thanx voor het compliment! :p

Ja, over dat feest, wordt het ook nog een beetje ragwerk of puur breakcore?

Van alles en nogwa...
En pure breakcore ragt harder dan kut gabbermuziek... :yes:
Doormouse - Skelechairs (VSnares Remix)

Ongeloofelijk baggernummer! :D
Begin is nog wel leuk maar als op een gegeven moment dat enorme kutgeluid erin komt (en ook nog eens veel te hard...de rest word teveel naar de achtegrond gepusht) dan doet het me veel te veel aan die bagger gabber denken...en dan gaat ie gewoon af die kutplaat... :p
Mr. Funk heeft vele betere tracks op zijn naam staan... :)

Artiest Hardnoize
Hopelijk geen hardcore. Vorige keer wel door 1 dj, was een beetje jammer, die softe meuk.

:no:

En pure breakcore ragt harder dan kut gabbermuziek

Harder dan kut gabber wel maar gewoon evenveel als goede gabber/hardcore, vandaar dat het ook goed te combineren is:yes:
laatste aanpassing
Stunt Rock - my age 16 girlfriend

Dat vind ik er wel lekker ingaan...lekker iedereen die te dicht bij me in de buurt staat per ongeluk voor zun smoel rammen... :bloos:

Statutory rape! Statutory rape!
Are you messing with 16 year old girls?
RAPE! RAPE! RAPE!
laatste aanpassing
Join the club ivan! :)

Amsterdams reisje naar tilburreg doen over 1,5 week! Lijkt mij wel een dik plan iig!

VS, Doormouse, Stunt Rock, Sickboy, Noize Creator, I:Gor, Drop the Lime, Xanopticon, Imminent Starvation, Somatic Response, FFF, B. Raczynski, Hecate enz. enz.

t geile lijstje kan langer!! :)
Imminent (voorheen imminent starvation) hoort alleen niet in dat rijtje thuis... ;)

En pure breakcore ragt harder dan kut gabbermuziek...

Breakcore ragt niet. Breakcore is. Breakcore gebeurt. Breakcore leeft, geeft...;P

(en ook nog eens veel te hard...

Aggut..ist te hard voor je meis?:P
Te hard? Nooit... :)
Het is zelfs een behoorlijk gay geluid... :D
Gewoon te hard afgesteld vergeleken met de rest van de track...

Ok breakcore ragt niet...ragt is veel te soft uitgedrukt eigenlijk...je hebt gelijk... :)

Je hebt gewoon geen smaak:devil:
Kutgabber! (6)

Zegt voldoende... O:)

Ik ben geen gabber hoor;)
Wees blij... ;)

Die nieuwe generatie van gabbers op de markt is echt klote kwaliteit!
- ze stinken
- ze maken veel te veel troep (laatste die ik had scheet heel zijn kooi onder!)
- Als ze defect zijn kan je ze niet eens terugsturen naar de fabriek

Nee die oude generatie gabbers waren veel beter...hoop dat de volgende generatie weer beter is... :no:

Waar de fuck heb jij het echt weer over?:D

On-topic maar weer, dit wordt niks:P
Je hebt gelijk eefje!! :oops: dat is idd toch echt industrial, maar in mn enthousiasme denderde ik ff te hard van stapel...;)
Over het verschil tussen de gabbers van nu en de gabbers van vroeger natuurlijk! :D

Heb jij geen gabber in een kooitje dan? Anders had je het verschil wel geweten... :p

:no:

Doe ik?
Breakcore is zeker vet! Voor de verandering erg lekker!

Werd erg opgewonden van Alec Empire :)
Ik gooi zometeen een setje van Amboss op live @ De Zeven Dwergen Hasselt 11-12-2004, erg vette set vind ik dat
staat nu op, hoofd blijft oncontroleerbaar heen en weer schudden, trommeltjes all-over the place :respect:
Donna Summer, BLÆRG, Enduser, Maladroit, Edgey(das misschien wat meer jungle), Noize Creator, OVe-NaXx, Xingu Hill. Dat zijn gewoon de betere namen b)
ove-naxx live act wel goeie verhalen over gehoord ja :D
nooit van gehoord daarvoor overigens
Edgey... :D
Edgey maakt vanalles zolang het maar breatbeat georienteerd is...dus ook breakcore (waar hij naar refereerd met wreckstep)...
Artiest {SHOWLIST artist 44392, 12465}
1 ding wil ik er wel aan toevoegen
dit is geen reclame uiting
het allerlaatste wat ik wil is massa's pf'ers die ineens stoer gaan roepen dat ze breakcore ook zo vet vinden en de underground sfeer van de echte feesten verpesten met hun kuddegedrag

Had dit topic dan niet geopend..

Triqo APC en Tha CIown APC liepen constant tegen me te zeggen dat die gast to-taal niet kon mixen

Haha, dat zijn dan de eerste die het door hebben.. Ik was gewoon aan het soundchecken de eerste 3 kwartier :)
Misschien was het je ook opgevallen dat ik na 25 minuten ofzo met een kapotte draaitafel in m'n klauwen stond :/ :D
even voor alle duidelijkheid, digital assault is geen breakcore hoor :s

digital assault is gewoon deathchant uk-style hardcore!
wel super vet :p :jaja: :respect:

wreck havoc komt kwa feest meer in de buurt, en als venetian snares ergens op de line up staat is het ZEKER breakcore!!! :p

patric catani is ook zeker aan te raden!!! (y)
laatste aanpassing

Stunt Rock - my age 16 girlfriend

Stuntrock heeft wel hele loze shit hoor, met ze vage introtjes en dan komt er een sample: and this is what drugs do to music en dan krijg je ineens een stukje boeren amerikaanse country muziek... Erg loos... Maarja fout is weer in.

Digital Assault is idd geen breakcore en eerst was dat nog leuk todat de lompe lonsdalers kwamen en als idioten door nightown liepen te springen... :no: Toch jammer

Wrec Havoc is zeker een goeie tip als je echt houd van breakcore en natuurlijk Traces of Rythm over 1,5 week in Tilburg :yes: Ik hoop echt zo dat ik geld kan regelen, wil daar echt zoooooo graag naartoe!
13 januari is toch meer Breakcore georienteerd in Doornroosje met Vsnares en Doormouse in plaats van Speedy J in Tilburg..
Wie weet draait Aaron daar trouwens gewoon z'n Horse and Goat en HCCBU albums en dat is nou niet echt Breakcore :)
laatste aanpassing
Ook Bogdan Raczynski staat op Traces of Rhythm b)
In Doornroosje ook dacht ik :)
Staat ook weer nergens vermeld he. Bij Traces of Rhythm kwam ik er ook met toeval achter
Hehe op pf zal je het niet vinden :D
Digital Assault is idd geen breakcore en eerst was dat nog leuk todat de lompe lonsdalers kwamen en als idioten door nightown liepen te springen... Toch jammer

hmmz :S dat was de 29ste zeker NIET het geval!!! de meesten werden namelijk geweigerd, heb ook maar een handjevol binnen gezien en de sfeer was gewoon TOP!!