Ik denk wel dat je kunt veranderen, gewoon doordat je ouder wordt en anders over dingen gaat denken of omdat je zelf wilt veranderen (maar dan gaat het wel wat lastiger denk ik).
Het enige waar ik niet in geloof is een ander veranderen.
Jawel mensen kunnen echt wel veranderen..
helaas heb ik die veranderingen meestal alleen maar negatief meegemaakt bij andere maarja..
Zekers, ik ervaar het namelijk zelf.
Word volgende maand 30 en merk gewoon
dat ik aan het veranderen ben en dat ik
over heel veel dingen nu anders denk als
voorheen.
Soms levert dat wel problemen op maar
tis wel dat er een wereld voor je open gaat!
Hm de karakter eigenschappen blijven!
nee, karakter is niet te veranderen. Dit is een psychologisch feit
je kan wel veranderen hoe je met je karakter eigenschappen omgaat.
Ben je driftig: dat krijg je er nooit meer uit. Wel kun je leren met je driftigheid om te gaan.
Ja tuurlijk kan je wel veranderen
donateur
nee, je kunt je karakter niet veranderen , je kan er wel zelf kleine aanpassingen in doen om misschien verveelden karakter trekjes aan te passen, maar helemaal veranderen gaat niet.
laatste aanpassing
donateur
Als een persoon wil veranderen kan dat denk ik wel. Een totale karakterverandering is ook niet alles btw.. Dat gebeurt toch wel eens na een hartaanval? Dat mensen hun partner/ geliefde niet eens meer terug herkennen?
ja, bij sommige gaat het zonder dat ze er erg in hebben
donateur
tuurljk kan dat, alleen soms gaat het wat moeilijk
Je kunt jezelf aanpassen, maar je kunt nooit iemands karakter veranderen!
Ze kunnen wel leren om rekening te houden. Maar echt veranderen niet 'De aard van het beestje' he
Nee
Je kunt je wel aanpassen, maar je karakter zal altijd hetzelfde blijven.
Een vriendin van mij heeft het daarom ook uitgemaakt met haar vriend na zes jaar.
Hij deed nooit iets uit zichzelf, ze moest er altijd om vragen of een briefje (!) klaarleggen, net een klein kind
Als ie zei dat ie wilde veranderen ging dat een week goed en daarna verviel ie weer in hetzelfde patroon.
Voor mijn vriendin is de maat dus nu vol, die jongen verandert toch niet niet.
de aard van het beestje verander je niet....
je kan je misschien een beetje meer aanpassen, maar totaal veranderen???
Nee daar heb ik een zwaar hoofd over in...