Partyflock

Forumonderwerp · 735002
4 volgers · 68145x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
From 29/12/04
Every Wednesday night Q-Radio on Q-dance.nl
Each week a new show @ 20:00

Ik kan alleen nergens een link vinden naar de stream op www.q-dance.nl ... Heeft iemand 'm al gevonden of gaat heel het "feest" niet door?

Oké mensen, voor de duidelijkheid!! Klik op onderstaande link en lees de openingspost goed door.

Dan weet je wat wel en niet mag!

Beleid muziek downloads

Alles, maar dan ook alles wat ik tegenkom wat daar tegenin gaat bestraf ik.

Zo moeilijk is het namelijk niet om je aan ons beleid te houden (F)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van japperd op donderdag 26 januari 2006 om 14:05:
Zou het zo slecht gaan dan met Q? Volgens mij zijn juist hun feesten nog druk bezocht. Alles gaat toch redelijk uitverkocht of niet...?

Als je kosten hoger zijn dan je opbrengsten kan je nog zo snel uitverkocht zijn maar dan schiet het nog niet op :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastiaan™ op donderdag 26 januari 2006 om 23:28:
Als je kosten hoger zijn dan je opbrengsten kan je nog zo snel uitverkocht zijn maar dan schiet het nog niet op :no:

Ik weet nog wel dat eind 2004 ze een hele waslijst hadden uitgegeven met plannen voor 2005. Hierin stond o.a. ook een nieuwe website. Is ook nooit gekomen uiteindelijk. Nou weet ik natuurlijk niet of dit komt door kostenbesparing of iets anders...

Ik weet wel dat het veel centjes kost om iedere keer voor een feest zon website te maken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op donderdag 26 januari 2006 om 23:28:
Als je kosten hoger zijn dan je opbrengsten kan je nog zo snel uitverkocht zijn maar dan schiet het nog niet op

jeps mee eens..

misschien moeten ze eens wat meer tijd en geld steken in line-ups en minder in aankleding en dergelijke onzin :S

core-business is toch het maken van plezierige muziek/geluid of een dergelijke vorm van bevrediging :)volgens mij wordt dit naast de installatie grotendeels door de DJs geproduceerd.. ook op geluidskwaliteitsgebied kunnen ze wel wat stapjes vooruit pakken..

natuurlijk is beejte leuke aankleding mooi megenomen.. maar daar ben ik na een half uur toch wel klaar mee.. andersom werk het meestal nietzo.. half uur lekkere muziek en rest van de avond genieten van het interieur :P
Waarschuw beheerder
OLD Bianca... Jij hebt alle sets van die Q-Dance ooit uitgezonden heeft? Zoek de Qrime Time sets van 2004, MEt Intro als het even kan.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ze ook wel....

welke zoek je precies?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van japperd op vrijdag 27 januari 2006 om 07:42:
Ik weet nog wel dat eind 2004 ze een hele waslijst hadden uitgegeven met plannen voor 2005. Hierin stond o.a. ook een nieuwe website. Is ook nooit gekomen uiteindelijk. Nou weet ik natuurlijk niet of dit komt door kostenbesparing of iets anders...

Ik weet wel dat het veel centjes kost om iedere keer voor een feest zon website te maken...

Ik heb uit uiterste betrouwbare bron afgelopen zaterdag op X-Qlusive gehoord dat er in ongeveer 3 weken een nieuwe website komt met vele nieuwe dingen .. En met uiterst betrouwbare bron bedoel ik iemand van Q-Dance zelf !!! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 30 januari 2006 om 15:34:
Ik heb uit uiterste betrouwbare bron afgelopen zaterdag op X-Qlusive gehoord dat er in ongeveer 3 weken een nieuwe website komt met vele nieuwe dingen .. En met uiterst betrouwbare bron bedoel ik iemand van Q-Dance zelf !!!

over 2 weken :o

En ik denk dat deze week setjes van the prophet online komen. Natuurlijk niet verrassend :D
Waarschuw beheerder
Dan hoop ik op setjes uit die andere zaal .. van a-lusion en Headhunterz bijvoorbeeld :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roelatie op maandag 30 januari 2006 om 15:41:
En ik denk dat deze week setjes van the prophet online komen. Natuurlijk niet verrassend

Boeie... die setjes komen sowieso op de site van The Prophet dus beter doen ze wat andere setjes (bijv nog een paar van Qrime-Time :yes: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelatie op maandag 30 januari 2006 om 15:41:
En ik denk dat deze week setjes van the prophet online komen. Natuurlijk niet verrassend

en ook niet boeiend helaas :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wicked One op maandag 30 januari 2006 om 18:00:
en ook niet boeiend helaas

ieder zijn meuk!

Moet zeggen dat ik wel een dreamteam setje wil hebben :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb uit uiterste betrouwbare bron afgelopen zaterdag op X-Qlusive gehoord dat er in ongeveer 3 weken een nieuwe website komt met vele nieuwe dingen .. En met uiterst betrouwbare bron bedoel ik iemand van Q-Dance zelf !!! :yes:

Oh ja joh? :O

Nou over een paar weken merken we wel hoe betrouwbaar jou bron is....:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van japperd op maandag 30 januari 2006 om 19:37:
Nou over een paar weken merken we wel hoe betrouwbaar jou bron is....

betrouwbaar :D

me 2
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb uit uiterste betrouwbare bron afgelopen zaterdag op X-Qlusive gehoord dat er in ongeveer 3 weken een nieuwe website komt met vele nieuwe dingen .. En met uiterst betrouwbare bron bedoel ik iemand van Q-Dance zelf !!!

Dat roepen ze al een tijdje :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op donderdag 26 januari 2006 om 16:48:
Naar mijn is Q een beetje aan het experimenten om kosten e.d. te drukken. Kijk naar Qlimax en XQ geen line-up bekend of dikke promotie.

BTW gister nog wel een reclame voor XQ op Slam gehoord.

waarom zou je reclame voor feesten maken als je weet dat het toch wel uitverkocht raakt :s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2006 om 15:08:
waarom zou je reclame voor feesten maken als je weet dat het toch wel uitverkocht raakt

naamsbekendheid?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 15:10:
naamsbekendheid?

Idd :yes:

Das tog hetzelfde als bijvoorbeeld Coca-Cola... Iedereen kent Coca-Cola, waarom nog steeds reclame maken voor hetzelfde eeuwenoude cola-tje

Naamsbekendheid dus!

Waarschuw beheerder
- JayDee @ X-Qlusive - The Prophet
http://downloads.q-dance.nl/radio/2005-01/Week_05_Jaydee.wma
- The Prophet (00:00 - 01:00)
http://downloads.q-dance.nl/radio/2005-01/Week_05_Prophet01.wma
- Hardheadz & The Prophet (03:00 - 04:00)
http://downloads.q-dance.nl/radio/2005-01/Week_05_Prophet02.wma
Waarschuw beheerder
Kijk nou maken ze het dus toch wel een beetje goed... met mij dan :)
Waarschuw beheerder
donateur
ben ze op mn ipod aan 't zetten :jaja:
heerlijk
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2006 om 15:08:
waarom zou je reclame voor feesten maken als je weet dat het toch wel uitverkocht raakt

als de daar bij q-dance vanuit zouden gaan, zouden ze HEEL slecht bezig zijn!!! Zeker als je nagaat waar de q in q-dance voor staat;)

Waarschuw beheerder
donateur
ff weer terug naar het feest :yes:

vanaf hardheadz ging het echt los :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 17:57:
- JayDee @ X-Qlusive - The Prophet
http://downloads.q-dance.nl/radio/2005-01/Week_05_Jaydee.wma

Damn wat een lekker setje. :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ryfle op woensdag 1 februari 2006 om 18:59:
als je nagaat waar de q in q-dance voor staat

en dat mag jij bij deze mooi ff uitleggen... :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SEB@Z op woensdag 1 februari 2006 om 19:26:
en dat mag jij bij deze mooi ff uitleggen...

de q staat voor quality:)
Waarschuw beheerder
donateur
kben nu ff hardheadz live aan 't luistere
de herinneringen komen alweer naar boven :)

Waarschuw beheerder
ze zijn weer relax :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Smiley © op maandag 30 januari 2006 om 10:19:
OLD Bianca... Jij hebt alle sets van die Q-Dance ooit uitgezonden heeft? Zoek de Qrime Time sets van 2004, MEt Intro als het even kan.

Ben je al voorzien? (sorry zie het nu pas :bloos: )Ik heb Alpha Twins, Luna, The Abyss en The Prophet. Als het goed is allemaal met intro.

Waarschuw beheerder
lkkr hoor die setjes :cheer: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker lekker. :kwijl: Sta alweer helemaal los te gaan in de HMH. :bounce: Hoorde net alleen Ruffian zeggen dat mensen niet op de boxen mochten gaan staan. Dat heb ik die nacht helemaal niet gehoord. Zit me nou te bedenken waarom niet. :/ Snap er niets van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 1 februari 2006 om 20:41:
Ik heb Alpha Twins, Luna, The Abyss en The Prophet. Als het goed is allemaal met intro.

Activator en Pila zijn er ook :yes:

Waarschuw beheerder
beter the prophet sets :D
Waarschuw beheerder
donateur
Lekkere setjes volgens mij :yes:

Alleen die Jaydee? Kan iemand mij vertellen of die leuk is die ken ik niet.. En ben nog bezig die andere te downloaden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Owww zeer vet ff mijn avondje herbeleven :D
Setjes waren echt GRUWELIJK
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boefje O:) op woensdag 1 februari 2006 om 22:00:
Alleen die Jaydee? Kan iemand mij vertellen of die leuk is die ken ik niet..

Is vooral bekend uit het verleden en van ze productie Plastic Dreams. Was een opwarm setje bij XQ

Waarschuw beheerder
donateur
heerlijk dat eerst uur van the prophet!
heerlijk die ouwe hardstyle

hoop dat ze snel komen met het 2 de gedeelte van the prophet!
Waarschuw beheerder
donateur
En van de laatste 2 uur ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Setjes klinken lekker :cheer:

Line-up van IQ vind ik trouwens ook wel goed te doen :jaja:. Ik weet, een beetje off topic, maar wou et toch ff kwijt. :D

Waarschuw beheerder
WOW!! Die laatste 2 platen van Hardheadz :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Er-Wiener op woensdag 1 februari 2006 om 22:39:
En van de laatste 2 uur

Ja juist..Want 1e setje is opzich wel leuk maar niet spectaculair.. 2e is opzich wel leuk..
Doe mij dat stuk maar met Weirdo of duro :k

Waarschuw beheerder
donateur
je bedoelt,die met duro,wierdo en de dreamteam zo dat was ff een lekkere afsluiter zeg :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
vind de setjes flut :/ zijn niet echt lekker voor de nachtdiensten :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 23:00:
je bedoelt,die met duro,wierdo en de dreamteam zo dat was ff een lekkere afsluiter zeg

Ja dat zei ik toch :o
Waarschuw beheerder
Ben je al voorzien? (sorry zie het nu pas )Ik heb Alpha Twins, Luna, The Abyss en The Prophet. Als het goed is allemaal met intro.

Als je ze ergens online hebt staan zou dat wel erg erg leuk zijn........ Hoor het wel van je, ieder geval BVD!