hmzz ik luister nu pilas set
1. Brain Ovulation - Only Kick (Rushin' Mix)
Heel vet hoe hij dat stukje van Thilo en evantis plaat erdoorheen mixed. Dat is dan ook nummero 2 van de set. Zephy, je heb aardig wat platenkennis zo te zien, maar zon plaat als sequence moet je wel weten denk eingenlijk

Vind ik echt vette plaat, orgineel geluid en knallend!
2.Thilo & Evanti - Sequence
Hij loopt er bij 5:06 wel ietsjes naast. Maar gering hoor

6:09 baby scratch

Ergens in de 6:30 3 tt's? Ben benieuwd wat Pila ermee gaat doen
6:56/7.03 kleine cuts

netjes! Vind de MC wat veel aanwezig, hij heeft in tegenstelling tot Ruffian en teveel vernederlands accent. Mag best iets meer zn klep houden! 7:53 spelen met fader en erna met toonregeling. Klinkt wel oke

Als t goed is zou ie m nu moeten mixen.8:35 komt ie. Dit is idd zon arne en mirke milano plaatje. lucutus iig niet! Dus kijk ik hierboven zal het wel:
3. Arne L II - R.I.P. (Undertaker Version)
Jah dit moet R.I.P. wel zijn, dat klokgeluid en de undertaker sample erin. 11:08 hier ergens een sample van my rifle is my best friend.
14:07 komt volgende track erin:
4. Space Frog Ft. The Grim Reaper - Follow Me (Derb Mix) Hij staat wel zachter in verhouding met de rest.
17:45 hoor ik ergens een vaag geluidje erin, andere toonsoort, zal wel volgende track zijn

Dit klinkt lekker hoor!
5. Warp Brothers - We Will Survive (Club Mix)
Ook weer die 'my rifle' sample, oke daarom de 3e draaitafel

Lekkere acid geluidjes in dit nummer

21:14 wordt er wat gemixed? Volgens mij wel:
6. Pila & The Scientist - Out Of Space
Beetje vage mix dit nummer... De stijl overgang vind ik wat wazig. Mooi syntje deze. Aha vocal van rush erdoor. Knap gedaan. 2 vocals doormekaar is wel wat druk. Haha die out of space vocal is wel grappig

Dikke jungle loop eroverheen. Hahahaha lache shit!!

eindelijk rush dan

Blijft wel vette track hoor.
7. DHHD - Rush
Die break van dit nummer blijft gewoon echt kicke. Orgineel en voral: KNALLEND

Hey!! 31:08 backspinnetje

gebeurt verderop ook nog met baby scratches erin.
32:40 wordt ie gemixed maar oei loopt er wel aardig naast met erin gooiten. Nu is het ook niet makkelijk om een plaat er in te gooien en schuif meteen erbij open te maar toch...
33:48 jammer dat Rush er zo uit gegooid wordt.
8. Master Blade - Blademaster
Vind zelf deze plaat wat minder. Veel samples al veel eerder gehoord, i'm your dj (Zenith) tales of a vinyl, harddrive lesson 1/2 en dan dat stukje van blade, is geloof ik niet orgineel van die film, maar iig al vaker gehoord. Nou, tot 37:00 dan wordt ie toch wel dven leuk, die climax vind ik wel vet klinken. Mooie synth. Basskick vind ik minder.Nee, deze track vind ik niet echt wat. Oke dan mix met volgende nummer jep das ook leuk plaatje:
9. DJ Vortex & Arpa Dreams - Incomming (Arome Remix)
Persoonlijk vind ik de stijl niet echt op mekaar passen dik italiaans geluid in eens weer. 40:42 vet gedaan 'receiving data for channel one' 45:08 dan HS Channel

een van mijn favo tracks toch wel. Is orgineel nummertje geworden. Vind m wel knallend HARD! Veel vervormde geluiderin erin. Baslijn kicks ass!
10. Brennan & Heart - Hardstate Channel
47 min ergens flanger!! zal vast zon pioneer mixertje gestaan hebben

50:15 mix volgende track, is dit nieuwe van donkeyrollers? ben benieuwd. Waszige baslijn heel smooth issie.
11. Donkey Rollers - Immeasurably
Lekker setje hoor van Pila, echt flippe dat ik er niet was dit jaar

Volgend jaar beter?