Partyflock

Forumonderwerp · 735002
From 29/12/04
Every Wednesday night Q-Radio on Q-dance.nl
Each week a new show @ 20:00

Ik kan alleen nergens een link vinden naar de stream op www.q-dance.nl ... Heeft iemand 'm al gevonden of gaat heel het "feest" niet door?

Oké mensen, voor de duidelijkheid!! Klik op onderstaande link en lees de openingspost goed door.

Dan weet je wat wel en niet mag!

Beleid muziek downloads

Alles, maar dan ook alles wat ik tegenkom wat daar tegenin gaat bestraf ik.

Zo moeilijk is het namelijk niet om je aan ons beleid te houden (F)

laatste aanpassing door een beheerder
Is dat zo? vertel ... what's the word on the streets?
Q-dance Radio
bron: www.q-dance.nl
Bericht geplaatst: 29 december 2004

Vanavond kun je de eerste online radio show van Q-dance beluisteren, hier op de site. Vanaf 20:00 uur kan je gaan luisteren naar de live set van Pila @ Qlimax (27/11/04).

Het tweede uur wordt gepresenteerd door DJ Luna, Pila en Rogier, met o.a. het laatste vinyl nieuws, de nieuwste harde dance releases èn je maakt kans op de laatste 2 VIP kaarten voor QrimeTime!!

Luisteren dus: vanavond vanaf 20:00 op Q-dance.nl

Superr eindelijk een livesetje van qlimax.
laatste aanpassing
Ben benieuwd. Pila @ Qlimax. :kwijl: :kwijl: :kwijl: Nog effe iemand zoeken die het voor me op gaat nemen. O:) O:)
Maar waar is de link naar de stream? :S
Dat zie je geloof ik vanavond pas
laatste aanpassing
Dank je Babsz :P

whoehoe Pila op Qlimax... Hij draaide een paar lekkere oude nummertjes aan het begin..

en dan maar hopen dat er genoeg mensen kunnen luisteren....
damned, hopen dat die stream 128kbps is......

helaas dus want dat doen ze toch nie :'(
Geen dank DeFi™

Eindelijk trapt iemand erin:D
Waarin ?
die scat link van B.A.L. ... L0l...

Me favoriete site! :respect:

De aloude SoulSeek truuc;)

ga bijna over me nek hier
laatste aanpassing
oke, ik ben online op q-dance:) de intro is al bezig!
Same here :)Volgende weken de rest van de setjes btw? :P
http://downloads.q-dance.nl/radio/stream.php?file=Q-radio-2004-53_1
pilaaaaa :P ik zit er weer helemaal in:D:D:D(Y)
Artiest ScuL
gare 96kbit.. :S
Moet je voor de gein dat balkje ff wat naar rechts trekken :S
are you ready? follow meeeeeeeeeeeeee meeeeeeeeee meeeeeeeeeee meeeeeeeeee meeeeeeee meeeeeeee meeeeeee meeeeeee meeee me me me me me me me me me me me me me TU TU tutututu
warp brothers - we will surive

nou bij mij doet ie et niet....beetje jammer

wat een set :D kom er weer helemaal in.

prodigy :D

erg lekkur!!

this is the basic foundation of a track _0_
laatste aanpassing
Je hoeft 't niet op te nemen..

http://downloads.q-dance.nl/radio/Q-radio-2004-53_1.wma

Rechtermuisknop --> doel opslaan als.
Ik hoor niets meer. Waar blijft nou de rest van de uitzending? :( :( :(
volgens mij hebben ze het al eerder opgenomen, het is niet live, je moet op play drukken, dus niet iedereen hoort hetzelfde op het zelfde moment volgens mij!
Je kan gewoon doorspoelen. Ik weet de prijsvraag al. Damn, daar hebben ze over nagedacht. :vaag:
Heeft iemand de tracklist van die Qlimax set van Pila die is uitgezonden?

are you ready? follow meeeeeeeeeeeeee meeeeeeeeee meeeeeeeeeee meeeeeeeeee meeeeeeee meeeeeeee meeeeeee meeeeeee meeee me me me me me me me me me me me me me TU TU tutututu

:respect: Spacefroq feat. The Grim Reaper - Follow Me 2002 (Derb Remix) :respect:

--------Pila set-----------------

Brain Ovulation - Only Kick (Running Mix)
Spacefroq feat. The Grim Reaper - Follow Me 2002 (Derb Remix)
House Of Pain - Jump Around
DHHD - Rush
Thilo & Evanti - Sequence
Brennan & Heart - Hardstate Channel
DJ Arne L2 - R.I.P.
DJ Vortex & Arpa Dreams - Incomming
Cosmic Commando - Heartbreak ( ? )
Warp Brothers - ID
Prodigy - Out Of Space (ID Hardstyle Remix)
DHHD - Funky Shit (Original Mix)
laatste aanpassing
Dit is wel errug makkelijk, moeten ze houden zo.. scheel veel bandwith..

Gewoon perfecte livesets van een snelle server downloaden.
Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091, 71165, 45735}
Pila @ Qlimax 2004

1. Brain Ovulation - Only Kick (Rushin' Mix)
2. Arne L II & Mirko Milano - Lucutus (<--deze weet k nie zeker)
3. Arne L II - R.I.P. (Undertaker Version)
4. Space Frog Ft. The Grim Reaper - Follow Me (Derb Mix)
5. Warp Brothers - We Will Survive (Club Mix)
6. Pila & The Scientist - Out Of Space
7. DHHD - Rush
8. Master Blade - Blademaster
9. DJ Vortex & Arpa Dreams - Incomming (Arome Remix)
10. Brennan & Heart - Hardstate Channel
11. Donkey Rollers - Immeasurably
laatste aanpassing
Nu de set van Zany nog..

Lekker die set van Pila
ben nu nog steeds aan het luisteren :bounce:
hmzz ik luister nu pilas set

1. Brain Ovulation - Only Kick (Rushin' Mix)

Heel vet hoe hij dat stukje van Thilo en evantis plaat erdoorheen mixed. Dat is dan ook nummero 2 van de set. Zephy, je heb aardig wat platenkennis zo te zien, maar zon plaat als sequence moet je wel weten denk eingenlijk ;) Vind ik echt vette plaat, orgineel geluid en knallend!

2.Thilo & Evanti - Sequence

Hij loopt er bij 5:06 wel ietsjes naast. Maar gering hoor:P
6:09 baby scratch ;)
Ergens in de 6:30 3 tt's? Ben benieuwd wat Pila ermee gaat doen
6:56/7.03 kleine cuts :P netjes! Vind de MC wat veel aanwezig, hij heeft in tegenstelling tot Ruffian en teveel vernederlands accent. Mag best iets meer zn klep houden! 7:53 spelen met fader en erna met toonregeling. Klinkt wel oke :) Als t goed is zou ie m nu moeten mixen.8:35 komt ie. Dit is idd zon arne en mirke milano plaatje. lucutus iig niet! Dus kijk ik hierboven zal het wel:

3. Arne L II - R.I.P. (Undertaker Version)

Jah dit moet R.I.P. wel zijn, dat klokgeluid en de undertaker sample erin. 11:08 hier ergens een sample van my rifle is my best friend.

14:07 komt volgende track erin:

4. Space Frog Ft. The Grim Reaper - Follow Me (Derb Mix) Hij staat wel zachter in verhouding met de rest.

17:45 hoor ik ergens een vaag geluidje erin, andere toonsoort, zal wel volgende track zijn :) Dit klinkt lekker hoor!

5. Warp Brothers - We Will Survive (Club Mix)

Ook weer die 'my rifle' sample, oke daarom de 3e draaitafel :D Lekkere acid geluidjes in dit nummer :) 21:14 wordt er wat gemixed? Volgens mij wel:

6. Pila & The Scientist - Out Of Space

Beetje vage mix dit nummer... De stijl overgang vind ik wat wazig. Mooi syntje deze. Aha vocal van rush erdoor. Knap gedaan. 2 vocals doormekaar is wel wat druk. Haha die out of space vocal is wel grappig :D Dikke jungle loop eroverheen. Hahahaha lache shit!! :D eindelijk rush dan:) Blijft wel vette track hoor.

7. DHHD - Rush

Die break van dit nummer blijft gewoon echt kicke. Orgineel en voral: KNALLEND :D Hey!! 31:08 backspinnetje :D gebeurt verderop ook nog met baby scratches erin.

32:40 wordt ie gemixed maar oei loopt er wel aardig naast met erin gooiten. Nu is het ook niet makkelijk om een plaat er in te gooien en schuif meteen erbij open te maar toch...
33:48 jammer dat Rush er zo uit gegooid wordt.

8. Master Blade - Blademaster

Vind zelf deze plaat wat minder. Veel samples al veel eerder gehoord, i'm your dj (Zenith) tales of a vinyl, harddrive lesson 1/2 en dan dat stukje van blade, is geloof ik niet orgineel van die film, maar iig al vaker gehoord. Nou, tot 37:00 dan wordt ie toch wel dven leuk, die climax vind ik wel vet klinken. Mooie synth. Basskick vind ik minder.Nee, deze track vind ik niet echt wat. Oke dan mix met volgende nummer jep das ook leuk plaatje:

9. DJ Vortex & Arpa Dreams - Incomming (Arome Remix)

Persoonlijk vind ik de stijl niet echt op mekaar passen dik italiaans geluid in eens weer. 40:42 vet gedaan 'receiving data for channel one' 45:08 dan HS Channel :) een van mijn favo tracks toch wel. Is orgineel nummertje geworden. Vind m wel knallend HARD! Veel vervormde geluiderin erin. Baslijn kicks ass!

10. Brennan & Heart - Hardstate Channel

47 min ergens flanger!! zal vast zon pioneer mixertje gestaan hebben :D
50:15 mix volgende track, is dit nieuwe van donkeyrollers? ben benieuwd. Waszige baslijn heel smooth issie.

11. Donkey Rollers - Immeasurably

Lekker setje hoor van Pila, echt flippe dat ik er niet was dit jaar :( Volgend jaar beter?
Space Frog Ft. The Grim Reaper - Follow Me (Derb Mix) Hij staat wel zachter in verhouding met de rest.

Die plaat is heel zacht gedrukt!
Heb ik zelf ook altijd last van...erg vervelend inmixen!!
Zelfs met de Gain helemaal open helpt het nog geen ene reet!
laatste aanpassing
ow oke :) lijkt me toch wel dat je een hele hoop met de mixer kan oplossen... als de gain open staat dan kan je altijd nog de eq gaan opvoeren. EN Pila zou echt wel weten of een plaat zacht is of niet. ;)

maar goed he perfect bestaat niet, alleen het streven ernaar :) ik vind t een leuk setje

perfect setje wat pila daar heeft neergezet:yes:

Nu de set van Zany nog..

idd:D
Heel vet hoe hij dat stukje van Thilo en evantis plaat erdoorheen mixed. Dat is dan ook nummero 2 van de set. Zephy, je heb aardig wat platenkennis zo te zien, maar zon plaat als sequence moet je wel weten denk eingenlijk Vind ik echt vette plaat, orgineel geluid en knallend!

Sequence staat hier op cd, dus ik herkende hem zowiezo al. ik kwam alleen niet op de titel, en aangezien het zo'n rustige HS plaat is dacht ik gelijk aan L II.

tis dus Sequence ;)
laatste aanpassing
hahaha oke dan :D

echt een TOPPER die plaat! beide kanten! ik vind persoonlijk sequence het lekkerst!

en dan wordt er gezegd, hardstyle bloedt dood??? hahahaha LOL met zulke muziek wordt er een hele nieuwe richting gevormd! Tis vet en orgineel! Het kán dus wel, er wordt nog wel goeie shit uitgebracht :D
laatste aanpassing
http://downloads.q-dance.nl/radio/Q-radio-2004-53_2.wma

... en dan is dit natuurlijk deel 2 van de set :)
... en dan is dit natuurlijk deel 2 van de tracklist :)

1. Gouryella - Ligaya (Walt Remix)
2. Le Brisc - Keep It Hard (Rob Mayth Mix)
3. Aikon - Dream On (Schwarzende Remix)
4. Overdog - Brainfucker (Boris S Remix)
5. J.T.S. - Bow C Bow (J.T.S. 2004 Remix)
6. Trilok & Chiren - It's Called The Music (DHHD Remix)
7. Igor S vs. Ricky Fobis - If U Don't Know (Low Mix)
8. Busy & Dragan ft. Fyrah - Hypnotize
9. Hunter - The Beauty & The Beat (Technoboy Remix)
laatste aanpassing
Aanstaande woensdag gaan ze 2 livesets van Qrime Time uitzenden. :kwijl: :kwijl: :kwijl: Ik hoop op Luna, The Prophet of Outblast. :9 :9 :9

Bron: www.Q-dance.nl