Maar je kunt er niet omheen, dat in 1995 (eigenlijk al rond zomer 1994) heel wat labels troep/ rotzooi begonnen uit te brengen. Ik vind overigens Flamman's/ Porter's Fierce Ruling Diva tijdperk beter, dan datgeen wat er na kwam. Zeker als je rekent, dat Flamman ook nog eens het 'genie' was achter 'Email To Berlin'.
Maarja de eerste 2 platen van beide heren waren ook niet al te denderend (hoewel ik ze dit niet kwalijk neem, ze waren wel 1 van de eerste gasten, die housemuziek in Nederland maakten). Maar als ik kijk naar de platen die ze maakten onder Flamman & Abraxis was het al zooi, en de Party Animals platen waren ook niet beter (behalve de eerste dus, en dan heb ik het over de b-kant). Oke de helft wat daarna kwam was commercieel, de andere helft niet. Maar met meer tijd en energie hadden ze wat meer uit de producties kunnen halen.
En ik vind Aquarius ook nog steeds een grappig plaatje om na te luisteren (was ook bijna het einde van mijn top40 tijdperk). Maar kijk je naar het producttechnische niveau is het een bedroevenswaardig plaatje te noemen.
Enige geluk was/ is dat mokum zich als label niet helemaal overleverde aan de 13 in een dozijn muziek die destijds uitkwam. Want als ik kijk waar labels als Dwarf Records, Rave Records, K.N.O.R. Records, en bv. de sublabels van BPM Dance mee kwamen, krijg ik haast tranen in mijn ogen.
Maarja de eerste 2 platen van beide heren waren ook niet al te denderend (hoewel ik ze dit niet kwalijk neem, ze waren wel 1 van de eerste gasten, die housemuziek in Nederland maakten). Maar als ik kijk naar de platen die ze maakten onder Flamman & Abraxis was het al zooi, en de Party Animals platen waren ook niet beter (behalve de eerste dus, en dan heb ik het over de b-kant). Oke de helft wat daarna kwam was commercieel, de andere helft niet. Maar met meer tijd en energie hadden ze wat meer uit de producties kunnen halen.
En ik vind Aquarius ook nog steeds een grappig plaatje om na te luisteren (was ook bijna het einde van mijn top40 tijdperk). Maar kijk je naar het producttechnische niveau is het een bedroevenswaardig plaatje te noemen.
Enige geluk was/ is dat mokum zich als label niet helemaal overleverde aan de 13 in een dozijn muziek die destijds uitkwam. Want als ik kijk waar labels als Dwarf Records, Rave Records, K.N.O.R. Records, en bv. de sublabels van BPM Dance mee kwamen, krijg ik haast tranen in mijn ogen.
he hc blaster, als je mokum niks vind snap ik dat wel aangezien je 15 bent en nog niet weet wat het allemaal inhoud, mokum heeft samen met heel veel labels wel de hardcore gevormd waarop jij nu staat te
en. maar mischien vind je techno of tiesto leuk, dan snap ik je wel
no hard feelings, maar om bij elke topic waar iets over mokum staat 'mokum sucks' neer te zetten vind ik onzin.
Robert Meijer heeft er wel een nummer op uitgebracht die Suck My Dick heet, maar ik denk dat hier een andere 'suck' bedoeld wordt.
Zijn plaat Fruits Of God - Lion's Fear op het See Saw label is ook vet (vind ik dan). Zijn Wax producties op ESP Records vind ik wel een stuk minder (maar ook weer niet echt slecht).
Ik meende dat Michael Wells de progressivekant was opgegaan.