Partyflock

Forumonderwerp · 734600
:bounce: THIS IS 4 ALL OF YOU! :bounce:

Half januari komt de MOK#103 uit! :D
Meer nieuws volgt!

Ahj die bodydub is wel een heel leker nummer, smijt me gelijk terug naar sporthallen-zuid. De oude mokum stijl in een lekker modern jasje". ;)
Maar je kunt er niet omheen, dat in 1995 (eigenlijk al rond zomer 1994) heel wat labels troep/ rotzooi begonnen uit te brengen. Ik vind overigens Flamman's/ Porter's Fierce Ruling Diva tijdperk beter, dan datgeen wat er na kwam. Zeker als je rekent, dat Flamman ook nog eens het 'genie' was achter 'Email To Berlin'.

Maarja de eerste 2 platen van beide heren waren ook niet al te denderend (hoewel ik ze dit niet kwalijk neem, ze waren wel 1 van de eerste gasten, die housemuziek in Nederland maakten). Maar als ik kijk naar de platen die ze maakten onder Flamman & Abraxis was het al zooi, en de Party Animals platen waren ook niet beter (behalve de eerste dus, en dan heb ik het over de b-kant). Oke de helft wat daarna kwam was commercieel, de andere helft niet. Maar met meer tijd en energie hadden ze wat meer uit de producties kunnen halen.

En ik vind Aquarius ook nog steeds een grappig plaatje om na te luisteren (was ook bijna het einde van mijn top40 tijdperk). Maar kijk je naar het producttechnische niveau is het een bedroevenswaardig plaatje te noemen.

Enige geluk was/ is dat mokum zich als label niet helemaal overleverde aan de 13 in een dozijn muziek die destijds uitkwam. Want als ik kijk waar labels als Dwarf Records, Rave Records, K.N.O.R. Records, en bv. de sublabels van BPM Dance mee kwamen, krijg ik haast tranen in mijn ogen.

Ik weet nog (van een heeeeele tijd geleden) op Hellraiser Sporthallen Zuid Amsterdam, dat Chosen Few: Kold Dayz gedraaid werd. MEN, ik krijg er nog steeds de kriebels van. VET gewoon. Eén van mijn favoriete Mokums dus (56 geloof ik).

Mokum sucks man
he hc blaster, als je mokum niks vind snap ik dat wel aangezien je 15 bent en nog niet weet wat het allemaal inhoud, mokum heeft samen met heel veel labels wel de hardcore gevormd waarop jij nu staat te :bounce: en. maar mischien vind je techno of tiesto leuk, dan snap ik je wel :P no hard feelings, maar om bij elke topic waar iets over mokum staat 'mokum sucks' neer te zetten vind ik onzin.

Mokum sucks toch ook ? ;p

(L)
Mokum sucks man

Maar wel The Prophet bij favo dj's.;p
Robert Meijer heeft er wel een nummer op uitgebracht die Suck My Dick heet, maar ik denk dat hier een andere 'suck' bedoeld wordt.

Lekkere plaat van shadowbreath!!
Vind alles wel vetjes,wacht uiteraard op 104!!!
Speedfreak!!

En geen gezeur over mokum!!!!
Robert Meijer heeft er wel een nummer op uitgebracht die Suck My Dick heet

Yo this is High Energy talking, and all of those bitches can suck my motherfucking dick.

Vette track en op de B kant 20.000 volt.:kwijl:
laatste aanpassing
De woeste man :[
Robert Meijer heeft er wel een nummer op uitgebracht die Suck My Dick heet

Yo this is High Energy talking, and all of those bitches can suck my motherfucking dick.

Vette track en op de B kant 20.000 volt.

De beste Robert Meijer plaat naar mijn mening :)

High Energy - Hellraising ook vet...
Dat is dan de 1 na beste ;)
Zijn plaat Fruits Of God - Lion's Fear op het See Saw label is ook vet (vind ik dan). Zijn Wax producties op ESP Records vind ik wel een stuk minder (maar ook weer niet echt slecht).
gister op Ravezone in Nijmegen, draaide Chosen Few, en het was top :D

Name of the DJ blijft gewoon een meesterwerk!!
High Energy - Hellraising ook vet...

Met mijn favo Mokum track ever The box. Intro van die plaat is geniaal. Zijn producties op ESP ken ik niet.

Ik verwacht deze week MOK 31 te ontvangen.:D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 65127, 21061}
Mokum sucks toch ook ?

die proto X is pas echt slecht :nee: (6) :D en dan maar anderen af kraken als ie de kans krijgt :P
ja proto x , ga in de hoek staan ;)
When is the next one out i cant wait LOL
the next one has to be out on the 7th of march, but they had to cut the master record again in the factory, something went totally wrong :vaag: but it will be out!! :yes: check www.mokumrecords.com < more info there
Cool thanks man
no problem mate ;) btw, do you know who killed kenny? hahahahaha

Artiest Balbasaur
The bastards did :yes:
The Bastard did and his name is Ice Cream He was the only one carrying an AK ;)

You mean Jim and his robot compagnon?
No i dont, I made a flyer for a party over here and it was a south park releated actullly if you click on my profile and scroll to that word i cant pronouce at the bottom you will see and if you look at DJ ice cream you will see what i mean

Haha way cool :D
Danke

Bitte
Door een fout in de fabriek is de nieuwe 'The Speed Freak' wat vertraagd helaas :(

Nieuwe release datum:
The Speed Freak 12" Mok104
Bust Your Eardrums -> 21/03/2005 <-
Mokum Records

dan nog maar ff wachten, is de moeite waard ;)

grtz, FP
Ben benieuwd :)

Vond zn laatste release op Psychik genocide wat aan de slappe hap kant maar dit is mokum he ;)
deze is echt vet :yes: heb hem al een paar x gedraaid van cd en de zaal ging :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :yes:
en de logo van het nieuwe label staat online ;) www.elitehardcore.nl en als alles meezit dan ligt de eerste release in april in de winkels :D

welke style word dat Tonnie? :P
lekkere harde shit :D wat ik noem hardcore :D komt binnenkort previews op de site te staan :D TonnieBringer ;)

Ben benieuwd (Y)

Zie je vanavond op Mokum Madness! :)

tijd voor de remixen van NOC :D
tijd voor de remixen van NOC...

huh, was dat?
laatste aanpassing

number one contender :D

Maakt Technohead nog wel muziek trouwens?
Ik meende dat Michael Wells de progressivekant was opgegaan.
michael is weer bezig met mokum tracks ;) hij is eerst ze tuin aan het verbouwen in zijn huis in spanje heheh :D

Dus we kunnen dit jaar nog releases verwachten van Predator, Dano, Chosen Tonnie, Wicked XXX, Technohead...? :o

nou moet ik eerlijk zijn en zeggen dat ik niet hele topic nog heb gelezen maar er komen toch releases van chrono op mokum? :kwijl:
jep maar eerst op 'Elite Hard Core' :yes: en er komt een Elite Hard Core Release party :yes: 27 mei in amsterdam :D
dj's:
baba & micha b
Da Predator
Chosen Few
The Vizitor

Live:
Chrono & Grass
Bouncemasters [c.ORP]

Hosted by: Justice

:yes:

@ club zyon.

:D