Partyflock

Forumonderwerp · 732951
1 volger · 16000x bekeken

Waarschuw beheerder
Parkzicht was nog voor mijn tijd, wat ik jammer vind.
Draai die ouwe klappers nog steeds wel is, SUPER!

Wie heeft er nog vage Parkzicht story's. Of gekke dingen die je daar heb meegemaakt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb daar een keer de eendjes gevoerd in het park was echt wazig.

nee geintje maar kijk eens onder parkzicht bij de zoekfunctie want er zijn wel wat topics over ook over reunions enzo.

succes wsx
Waarschuw beheerder
Pfffffff........dat wordt even graven het is voor mij alweer 14 jaar geleden dat ik daar in mijn Mag & Maggie outfitje rond huppelde op de klanken van Crystal Waters - Gypsy woman :yes:

Waarschuw beheerder
Geweldige tijd gehad,alleen 1 keer ontzettend geschrokken van die portiers daar,een gozer kwam tegen een auto van 1 van die gasten ze hebben hem buiten vastgebonden op een barkurk en hebben die gozer de tering geslagen,vond het een stel hufters daar aan de deur,iedereen moest fooi geven aan die klootzakken,voor de rest onwijze tijd gehad....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iedereen vond het super ''De Parkzicht tijd'' maar waar blijven de verhalen?????
Waarschuw beheerder
Ik heb alleen het laatste half jaar meegemaakt!

Ik was daar eens binnen, en je hebt op de dansvloer als je naar boven kijkt zo'n balkonntje.

Ik stond op den duur dus boven en keek naar beneden op de dansvloer. Stond er zo'n vage pannenkoek naast me die ineens dacht dat die kon vliegen ofzo. Hij viel ineens naar beneden en lag zo bovenop een vrouw die uitbundig aan het dansen was. Meteen een heel drama daar binnen, die uitsmijters pakte die knakker vast en gooide hem zo naar buiten. :S Ik keek me ogen uit als 15jarig meisje!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmmmzz valt me nog tegen van je dat je hem nie achterna sprong ilnoon haha :devil:
Waarschuw beheerder
Zo "van het pad af" was ik nog net niet 8)
Waarschuw beheerder
mijn vriend willydelange heeft de housescene in
PARKZICHT-ROTTERDAM van het begin af aan meegemaakt.
hij zegt dit moet je hebben meegemaakt!
(heftige tijd man)
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
Kan eigenlijk wel zeggen dat Parkzicht me uit een diep dal heeft gehaald.Net dat ik dacht dat t leven alleen maar bestond uit extravagante bullshit,doorgaanse dagelijkse kwakzalverij,disco likkende asshole tuig....was daar parkicht.Begon er eind jaren '80 naar toe te gaan...en t beviel me al vanaf het eerste bezoekje dat ik daar bracht.De eenheid,de sfeer...gewoon de hele entourage was onbeschrijfbaar.Groepjes vorming dmv selekte doorgang bij andere feesten in discotheken werden in Parkzicht met de grond gelijk gemaakt.Come as you are....t ging om je instelling,dat was gewoon fokking goed gevoel.Niemand keek hoe je eruit zag,hoe gek je deed,hoe erg je onder de dope zat:D.Een parkzichtbezoekje ...ja daar kon ik weer een hele week op teren,de parkzicht tape-jes die we daarna in de auto draaiden maakte het allemaal nog magischer.De sound die bracht je meteen terug in een magische wereld...je voelde gewoon aan dat t een begin was van iets groots...moois.Ook werden er in die tijd bij veel dance programma s de vraag gesteld wanneer 'house' muziek een stille dood zou begaan.T is gelukkig niet gestorven....wel de principes,de eenheid en waar t allemaal mee is begonnen:(.Noem me maar een oude Park Hippie maar ik ben wel degelijk nog blijven hangen in die magische tijd (ik denk ook velen met mij).Reunion feesjes zijn leuk maar is niet hetzelfde ...vandaar dat ik er niet naar toe ga...voor anderen is t wel een mooie herinnering-meeting....ieder zn eigen ding natuurlijk.

Een leven zonder Parkzicht.....kan t me nauwelijks voorstellen.T leeft nog steeds in mij....in mn gedachten en herinneringen.

oude sentimentele gezeik eigenlijk heh?

mrja ...i love it

PARKZICHT:lief:NasenBluten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Thanx eej voor je inbreng!

Super!!!! :jaja:
Waarschuw beheerder
daar is het allemaal begonnen.
het was wel

""""""""""""""""""THE PLACE TO BE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heftig man!

Waarschuw beheerder
...........................

MEER? kom op mensen
Waarschuw beheerder
tjsa.. helaas zal deze tijd nooooooit meer terug komen :/
ook is met de hedendaagse feesten de sfeer niet terug te halen, maar gelukkig wel bijna te evenaren...

goede voorbeelden;

DOTF
Violet Skies
Carrera invites Parkzicht
DJ Rob's Oldschool Classics

Check mijn party-agenda maar ;)

Waarschuw beheerder
parkzicht pracht tijd!!!!!!!!!!
gekke huis vrijdag er heen stampen in de auto slapen zaterdag stampen auto slapen zondag stampen auto slapen.
En als we sliepen hadden we altijd de plaat van speedy-j op staan pullover!!!!
galmde de hele nacht door het park bij parkzicht!!!!!
top tijd!!!!!

SOMTHING FORE YOUR MIND!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
heb er verscheidene verhalen over:met oud en nieuw was ik er met m,n broertje,om 11u50 besloten we dat het mooi was geweest,konden we niet naar buiten,schietpartij voor de deur,uitsmijters kregen knakker te pakken en sloegen hem zo naar binnen,gevolg:kleding van mij en m,n broertje zat helemaal onder het bloed terwijl we die knakker geeneens aangeraakt hadden (n)

Waarschuw beheerder
Ok een soort van regenbui, maar dan van bloed real hennep?
Das wel wa ja..........
Waarschuw beheerder
kwam er elke week,lekker gek doen :p bizarre verhalen(er kwam toch een hoop tuig) blijven je vaak het meest bij:zat xtje helemaal achterin bij het raam,komt er ineens een raar wijf naar me toe die vraagt of ik klappen wil,huh?!? nee,zei ik.vraag aan de gozer die naast me zit wat is dat voor een raar wijf.zag ze dat ik het over haar had kwam ze weer naar me toe met dezelfde vraag,zei weer nee,kon haar zo hebben maar vriendjes van haar stonden natuurlijk op een afstandje toe te kijken om me op de nek te springen.heb maar eieren voor m,n geld gekozen en ben lekker ergens anders naar toe gegaan,dwz uit m,n noot gegaan :P
Waarschuw beheerder
""THE HOUSE OF GOD""5 jaar lang elk weekend
Waarschuw beheerder
die heb ik helaas niet op plaat,wel verscheidene andere klasiekers,messiah:there is no law,air of gloom:meditation,human resource:dominator,dj rob&mcjoe:the beat is flown en heb nog verscheidene andere klassiekers in m,n platenbak staan en net als Willy heb ik de begintijd vd house meegemaakt
Waarschuw beheerder
T-99 - Anastacia
Qudraphonia - Qudraphonia & Wave of the future
Human resource - Dominator (joey Beltram remix)
Prodigy - Android & Everybody is in the place

en zelfs KingBee trad ff op na een setje van dj rob:D...ach dat kon vroeger destijds

ook draaide Dj rob verscheidene keren de plaat van Silver Bullit - 20 seconds to comply (nu een classic/collecters item)
Waarschuw beheerder
heb ik de begintijd vd house meegemaakt

Chicago 1977 :O

:respect:

Zijn zoveel mooie platen uit die tijd,
die je echt te weinig hoort op feesten :/

alhoewel ze er wel echt zijn hoor :)
Waarschuw beheerder
king bee:back by dope demand heb ik ook in m,n platenbak staan,silver bullit niet op plaat maar wel 8 versies op mp3,zeer vet :p
Waarschuw beheerder
opkomst vd house in nederland wordt er natuurlijk bedoeld he,lijkt me vrij duidelijk :yes:
Waarschuw beheerder
leek me wel een vette tijd... ik ben van net iets erna..
zeg maar de Turn up the Bass generatie ;)

maar parkzicht was idd wel erg :kwijl:

in 2005 weer een aantal (Y) feesten in mijn agenda staan, met de Parkzicht klappers en uiteraard de meer underground (b-kantjes, onbekende) classics & oldschool. B)
Waarschuw beheerder
toch heb jij er ook een hoop van meegekregen denk,see you at dj rob,s oldschoolclassics (y)
Waarschuw beheerder
:jaja: Gelukkig wel B)

JA is goed... zie je daar wel bij rob (Y)
misschien ook nog in de Oude Cargo/Demi-sec voor dit feest? DOTF Conceptnight vs Violet Skies
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het is mij niet helemaal duidelijk waar dat is!!!
Waarschuw beheerder
Oude CARGO, Demi-Sec in Spijkenisse..
meer info over dit feest zal ongetwijfeld nog komen.. het is nog ruim 3 maanden weg ;)
Waarschuw beheerder
kwam bij sluiting als laatste het halletje binnen om m,n jas te pakken,kijk ik in mn portemonnee zie ik dat er alleen nog maar een paar kwartjes inzitten.ik zeg tegen Toon(uitsmijter) ik heb alleen nog maar een paar kwartjes,volgende week krijg je meer :p zegt ie tegen me geef je elke week zo weinig waarop tie een kartonnen doos op m,n kop zet en me een zachte vernederende schop onder m,n reet verkoopt om me naar buiten te werken. Toon je was een motherfucker maar jaren later moet ik je toch bedanken voor dat prachtige verhaal wat ik hier neer kan zetten (y)
Waarschuw beheerder
nijekerkeveen wa bin da?????????????
Waarschuw beheerder
Nijkerkeveen, das Gelderland Veluwe toch?

Waarschuw beheerder
real hennep 27 december 2004 21:40
nijekerkeveen wa bin da?????????????

[img]http://party.snt.utwente.nl/images/nl_spot.php?X=85.096736208581;Y=184.98344583735[/img][img]http://party.snt.utwente.nl/images/nl_spot.php?X=176.68271998478;Y=160.66114861245[/img]

Links Delft, rechts Nijkerkerveen..aardig stukkie rijden;)
Waarschuw beheerder
thanx Aafie,ik heb nog wel wat verhaaltjes in petto :yes:

Waarschuw beheerder
Kom je ze dan voorlezen ;)
Waarschuw beheerder
HAHAHAHA,ik heb verhalen zat,kwam er elke week :p

Waarschuw beheerder
Ik zal zorgen dat er een grote stoel word neergezet net als bij Sinterklaas altijd :P
Waarschuw beheerder
is goed Afie,kijk daar achter bij dat paars waren de bankies,zat er af en toe maar was meest op het podium of rechts achteraan bij de boxen te vinden :yes:

Waarschuw beheerder
Op de dansvloer; zoals het hoort ;)
Waarschuw beheerder
een tijd lang elke week zwierf er een travestiet rond in een witte spokensoepjurk

Waarschuw beheerder
Ok mensen het topic begin al aardig te groeien............

Ik lees aandachtig mee hoor...........

Hoppaaaaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
je had toen dat nr amsterdam waar lech dat dan,iedereen roepen joooooden jooooooooden,op een gegeven moment werd daar moeilijk over gedaan,stopten ze het nr!!!!latere keren dat ze het gingen draaien riep iedereen brooooden broooooden.vonden ze ook niet zo leuk helaas,ze hebben het nr nooit meer gedraaid :p

Waarschuw beheerder
En dan die grote burg over de dansvloer dan,met die kooi op het eind,3:00 begon loving you,is easy cause you beautiful....en stuiteren maar,wat een gekkenhuis!!!!

speedy-j inderdaad ook zo`n lekker nummer...!!!!
Waarschuw beheerder
hebt een brug gehad,een kooi idd en gewoon pilaren met een klein plankie er op,die wijven geil doen in die kooi :yes: dat nr is idd stuiteren,heb hem uiteraard ook,kippevel

Waarschuw beheerder
jongens parkzicht fore life!!!!!!!!!!!!!!!!

parkzicht moet terug komen.
de echte parkzicht met dj rob
Waarschuw beheerder
parkzicht moet terug komen.
de echte parkzicht met dj rob

:/

Aan de ene kant wel, was echt een wereld tijd, maar die kan je niet meer terug halen..

Daarbij is/was parkzicht veel meer dan DJ Rob alleen...

ik noem maar even:
DJ Robert (later : Stanton)
Ricky Da Dragon
Joshua
Milton
Pat Crimson (Nu Pat C)
Ludie (MC Joe)
Parkneger (Steve Sweet/Darkraver)
Paul
Panic

Maar niet te vergeten het personeel, de eigenaren,
maar bovenal HET PUBLIEK..

Helaas zal je dat publiek niet al te vaak meer treffen.
Zeker niet als Parkzicht weer als discotheek zou opengaan.. is toch voornamelijk de nieuwere garde die wekelijks stapt en geld in het laatje brengt..
Waarschuw beheerder
toch heb ik de beste herinneringen aan dj rob&mcjoe :yes: en wat betreft het personeel:oud wijf vd jassen was altijd sacharijnig,uitsmijters waren motherfuckers 1e klas,sommige vrouwtjes vd bar waren wel cool,clarence was relaxed (y) en onder het publiek liepen toch ook wel een hoop moterfuckers,maar juist dat duistere sfeertje had wel wat
Waarschuw beheerder
Dat "oude wijf" is of clarence zijn moeder. of clarence zijn zus Of het is Jaqueline, de zus van de uitsmijters :O dus niet zo babbelen ;)

Sommige dames van achter de bar werken nog steeds achter de bar, sommige zelfs nog voor clarence ;)

wordt trouwens altijd en alleen maar over clarence gebabbeld, die andere, zijn compagnon wordt nooit genoemd :/
Waarschuw beheerder
Ik had het er altijd prima naar me zin ik begon altijd donderdag in de stad en dan vrijdag naar parkzicht zaterdag naar parkzicht en dan zondag naar goldfinger en maandag naar balmeral of barochi ...... ik was er bij van af 88
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
al had het z,n grootmoeder geweest,dat mens was altijd sacharijnig (n)zo,n klein blond vrouwtje van de bar heb ik nog x in tropicana gezien en zag haar met de danceparade ook nog
Waarschuw beheerder
Miep is :lief:

klein blond vrouwtje.. :O
Hmmm...
Waarschuw beheerder
over barochi gesproken,daar ben ik ook nog een x geweest,aankleding was mooier dan in parkzicht maar had toch niet datgene wat parkzicht had

Waarschuw beheerder
waarom zo het niet terug kunnen komen
zet dan op de deur geen nazi-gabbers!!!!
En hoppa dan heb je aleen maar happy people!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wie is Clarence dan???
Was dat de eigenaar ofzo??
Waarschuw beheerder
waarom zo het niet terug kunnen komen
zet dan op de deur geen nazi-gabbers!!!!
En hoppa dan heb je aleen maar happy people!!!

Denk je nu echt dat met een bordje "geen wazi's" ze kan weghouden? Dream on..

En wat ik al zei.. de "oude garde" zal niet meer op regelmatige basis (lees: ieder weekeinde) komen feesten.
Een clubeigenaar moet ook brood op de plank brengen, die zou zich toch in zijn eigen vingers snijden als ie niet toekomstgericht bezig is ???
Waarschuw beheerder
van de oude garde zijn er nu een hoop die samenwonen,getrouwd zijn of kinderen hebben,die gaan natuurlijk al minder stappen
Waarschuw beheerder
Daarom...

Ken er genoeg varierend van 27 tot 46
die komen nog wél op de juiste feestjes (o.a. de Violet Skies, DOTF, Vrienden Van VioletSkies BBQ's etc)
, maar niet meer iedere week ;)
Waarschuw beheerder
djc,ik heb je bericht beantwoord,maar er worden geen berichten verstuurd,reactie volgt later
Waarschuw beheerder
klopt mijn berichtenbox is een beetje gaar... wordt aan gewerkt ;)
Waarschuw beheerder
mijnes ook want heb 2 berichten verstuurd die niet verstuurd zijn,ik neem aan dat ik je bij rob,s oldschoolclassics wel ga ontmoeten
Waarschuw beheerder
had een mooi shirt gekocht met de tekst erop PARKZICHT HOE HETER HOE BETER,normaal was tie roze maar als het warm werd verkleurde het naar wit,ging toendertijd met een groepje gabbers om waarvan er 1 geen fatsoenlijke kleding had,shirt uitgeleend,nooit meer teruggehad :@:
Waarschuw beheerder
Oepsssssss...

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 710, 2340, 1121}
Artiest {SHOWLIST artist 55087, 1789}
Waarschuw beheerder
too Real hennip

Als je maar een enkele keer in Barocci bent geweest hoe kun je dan dit schrijven.
over barochi gesproken,daar ben ik ook nog een x geweest,aankleding was mooier dan in parkzicht maar had toch niet datgene wat parkzicht had

Dan ben je geen kenner !!

Barocci in Zundert was samen met Sandokan in Raamsdonsveer de enige plek waar de vaste Park-bezoekers ook gingen stappen dus wel degelijk een goed alternatief.

Sandokan werd vaak als pre party gebruikt op zaterdag voordat mensen naar Park gingen , en dan heb ik het over de bezoekers uit Raamsdonksveer en omgeving er gingen veel mensen uit deze regio. De Rotterdammers zaten in de zomer maanden altijd op de camping in Oosterhout (nabij raamsdonksveer) en die kwamen op hun beurt weer naar sandokan om samen met hun brabantse gabbers later op de avond naar Park te gaan.

op zondagen was het Barocci tijd waar ook de hele menigte uithing en waar het qua drank drugs en vrouwen nog veel heftiger was. Zeker als de politie weer eens een inval deed dat was altijd weer spannend.

Ben zelf in de periode 1990/1995 veel in Parkzicht geweest en heb er m'n beste tijd gehad. Een goede vriendin van me heeft iedere keer nadat ze in parkzicht was geweest haar bevindingen op papier gezet en als je dat leest.........
in Parkzicht zag ik namen als: Richie Hawtin, Moby, Joe Beltram en Digital Boy optreden. En voor veel van hen was dit hun eerste gig Nederland. heb nog een leuke collectie flyers van park en natuurlijk het alom bekende roerstaafje
als blijvende herinnering en niet te vergeten de daverende Housetape's

Steve de parkneger (darkraver) heeft ooit eens de zeldzame bootleg mix cd gemaakt Back to basics deel 1 en 2
met alleen de "ECHTE" klassiekers

Kid Unkown - nightmare
Zhana - Sanctuary of love
Silver bullit - 20 seconds to comply
Klima - in time
H.H.F.D- start the panic
Mc Hughie Babe - Unarmed & dangerous

eva

gr Mo
Waarschuw beheerder
geen kenner nee want ben er maar 1x geweest,maar viel voor mij niet te vergelijken met parkzicht dus misschien toch een kenner?????????heb er trouwens met o&n ook nog een keer voor de deur gestaan,was het gvd dicht terwijl er een marathon gehouden zou worden (n) vond het die ene x bijlange na niet heftiger iig
Waarschuw beheerder
Ja het was idd een echt vast clubje iedereen kende elkaar ....van de harde kern dan .
Ik ging in die tijd om met mensen uit, nijmegen,culemborg,breda en natuurlijk rotterdam.
Waarschuw beheerder
berichten doen nog steeds raar (n),na sluitingstijd parkzicht (9u) ging ik vaak naar de underground (later ook gesloten) waar de uitsmijters toen nog een x m,n weed afgepakt hebben
Waarschuw beheerder
ja idd underground was wel heftug jah ..... die weed zal die wel lekker zelf opgerookt hebben of zo ...
Waarschuw beheerder
en dan na de Underground lekker met je verotte schoentjes en je nog halfgare breekstaafjes op t station nabeuken...aahhh geweldige tijd ja
Waarschuw beheerder
in het begin heb ik nog met zo,n piratenhoofdoek rondgelopen,toen kon dat nog.zag mensen in de meest rare creaties,idd met van die lichtstaafjes zwaaien en in wegwerkervestjes op hun fluitjes blazend,hoef je nu niet meer mee aan te komen :p
Waarschuw beheerder
oooh ja das waar t stikte vroeger echt wel van de piraten ja hahaha en meiden die eruit zagen als Gangster Bitches...met van die mutsjes op (a la Cypress hill,House of Pain)...

en die fluitjes....was overgewaaid uit Engeland toendertijd geloof ik
Waarschuw beheerder
kom ik weer met een verhaaltje:ringo(dealer) die z,n wijf de hele tent doorschopte en niemand die wat durfde te doen
Waarschuw beheerder
Herinner ik me ook nog wel ja...waren wel meer van dat soort acties.

Wat ik ook nog weet is dat jarenlang ieder weekend hetzelfde nummer als afsluiter werd gedraaid.
Eerst was dat dat "Now I'm living in XTC" nummer
en later Connected van de Stereo MC's.

Verder nog:
-veel slammers drinken
-schuimparty's
-klimmen in de bomen
-'s ochtends parkbezoekers in de vijver en languit in de zon op gras.
-gabbers in de maling nemen ;-)
Waarschuw beheerder
Ten eerste.

Ik heb nooit Parkzicht bezocht en ik ben dus ook niet de aangewezen persoon om over Parkzicht te oordelen en dat doe ik dus ook niet.

Is het niet zo dat iedereen door de jaren heen de verhalen over Parkzicht en in andere topics over de Energyhal groter maken dan dat het daadwerkelijk is.

Want iedereen zegt bijna altijd 'vroeger was alles beter'.

Wil dus zeggen de mooie dingen onthoud je van bepaalde dingen in dit geval Parkzicht en de slechte dingen vergeet je.

Ik vind het geweldig om deze verhalen over Parkzicht en ook over de Energyhal te lezen, maar als ik dan als pure buitenstaander ook dingen lees, over Portiers die 'willekeurig' bezoekers geld aftroggelen en in elkaar trappen e.d. dan kun je veel zeggen maar dat vond en vind je nu toch nog niet leuk?

En zo heb ik nog wel meer dingen gelezen over Parkzicht wat ik denk, ja dat word nu met de mantel der liefde bedekt omdat Parkzicht gesloten is en daarom is alles wat Parkzicht geboden heeft mooi en 'heilig', of zit ik er nu heel ver naast?

Zelfde over de Energyhal, dingen waar een organisatie nu niet meer meeweg komt en word neergesabelt door de mensen van Partyflock werd toen mooi gevonden.

Dus ja het was altijd geweldig heet en er waren altijd te weinig WC's de portiers moest je alle keren geld geven als je de hal verliet (let wel dit zijn dingen die ik diverse keren gelezen heb in de topics!).

Denk dat het voor jullie aan de één kant maar goed is dat Parkzicht dicht is, want nu hebben jullie je mooie herinneringen aan Parkzicht nog en dat word niet vertroebeld door dingen die er dan misschien de laatste jaren gebeurd zouden zijn, zoals veel nieuwe jongelui van een jaar of 16 t/m 18 en waar jullie je nu aan lopen te ergeren als jullie uitgaan, die zelfde gasten was je dan ook bij Parkzicht tegen gekomen.

Denk dus als Parkzicht open was gebleven dat de liefde ervoor langzaam was bekoeld, of zijn jullie dat volkomen met me oneens?

Want wat jullie met Parkzicht hebben heb ik hier met andere dingen hier in de buurt!

Waarschuw beheerder
Ook een uitsmijter verhaal

1e keer park, 1991

Ging met een vriend van me ff naar buiten naar de auto(je weet wel), wist niet dat dat geld kostte. Zit er een of ander 15 jarig ventje naast de uitsmijter die hem bij de oren pakt en zegt: zo, hoeven jullie limbo's niet te betalen asje naar buiten gaat?
Tegelijkertijd m'n eerste salmie gekocht (voor heeel veel geld) en geconsumeerd (van tevoren nam ik alleen LSD op feesten, maar was die dag niet voorradig), 20 minuten later begon ie al te werken, wazig wazig wazig!

Een andere keer zat ik op de "tribune" je weet een wel voor die grote ventilator, achter mij zat iemand die zich wel 10 keer heeft verontschuldigd voor zijn grote voeten die de hele tijd in m'n rug staken. Zelf had ik er niets van gemerkt maar werd wel pissig omdat die gozer maar bezig bleef met zich te4 verontschuldigen. Vrienden van hem waren bij de ingang al omgekeerd toen ze de sticker lazen "Parkzicht, dat moet je wel effe durven" (of zoiets) hehehehe.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
To SanMark: Laatste jaar dat het open was was het al niet echt meer zoals het ooit was in Park; vind ik tenminste. Neemt niet weg dat het iets aparts was destijds. Waar je nu naar tientallen feesten per weekend kan met z'n honderdduizenden had je toen een kleinere scene die zo zijn eigen "clubhuis" had in Rotterdam. Parkzicht was toen al een begrip en teert dus niet alleen op overtrokken herinneringen. En inderdaad; twas nou niet echt een tent waar je heenging om normen en waarden te zien. Ook dat maakte het voor die tijd nog waarschijnlijk nog aparter en spannender allemaal.
Wat de energiehal betreft: Is ongeveer hetzelfde als er nu 3 keer per jaar ergens een party gehouden wordt. Dan is het toch veel uitzonderlijker?
Waarschuw beheerder
Precies dat bedoel ik eigenlijk ook.

Het had voor jullie iets 'magisch'?

En iets wat niet mag en 'underground' is is natuurlijk altijd mooi en spannend.

Ik begrijp wat je bedoelt.
Waarschuw beheerder
Sta ik daar op de dans vloer pleurt er ineens iemand naar beneden , binnen no time stonden toon en ed er bij , die gast opgetild , en die werd dan zo buiten in het park gegooid.
Waarschuw beheerder
ja dutchtino,daar ging het zo ja,als tie niet regelrecht naar het dijkzicht werd geslagen,en san mark,het had juist z,n charmes omdat het zo,n duister gabberhol was,ben toendertijd met veel mafkezen omgegaan maar er ook een hoop gezien waar ik liever uit de buurt bleef of waar ik achteraf gezien beter uit de buurt had kunnen blijven
Waarschuw beheerder
Ja zeker had het zijn charmes .... hehehe

Nou wat liepen daar en mafkezen , het was echt een wazige tijd maar supper gave tijd.
Ik ben echt blij dat ik dat allemaal heb meegemaakt , ik zou het echt voor geen goud hebben willen missen ....
Waarschuw beheerder
Ik heb m'n parkzicht petje maar weer van zolder gehaald.

nog een verhaaltje ;

een andere keer sta ik daar voor de dansvloer bij de deur als je net binnen komt zeg maar,staan er lekker van die strippers in de kooi weet je wel.
Springt daar ineens een half naakte vent die kooi binnen...
Nou die werd dus ff vakundig en niet zacht zinnig meegenomen , tieft ie hem zo eerst met z'n kop tegen een van die twee ijzeren palen daar bij de ingang weet je nog wel ...
Zecht ie zo :"o sorry ik wilde de deur uitgooien"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de uitsmijters sloegen er een x een bodybuilder de tyfus in waar ik vlakbij stond,z,n wijf helemaal janken en over de rooie.hij viel en pakte in z,n val mij beet,ik heb nog nooit zo hard gerend :p
Waarschuw beheerder
Zijn die uitsmijters nooit eens tegen de verkeerde mensen opgelopen?

De meeste verhalen gaan over de uitsmijters , hoe die de mensen behandelen lijkt me het niet dat die het een feest maakten , als je begrijpt wat ik bedoel?
Waarschuw beheerder
ja,zijn ze,er kwam een marokkaan die werd geweigerd en terugkwam met een pistool,uitsmijter heeft hem doodgeschoten en draaide de bak in!!!enige tijd daarna was er een trouwerij waarbij ook een schietparty was. exit parkzicht
Waarschuw beheerder
enige tijd daarna was er een trouwerij waarbij ook een schietparty was. exit parkzicht

Volledigheidshalve wel ff vermelden dat dit BUITEN parkzicht gebeurde
Waarschuw beheerder
ja,maar de toon was daarvoor natuurlijk al gezet,dit was voor b&w de limit
Waarschuw beheerder
helaas wel :/

maar voornamelijk door de B uit B&W
Waarschuw beheerder
er kwam me toch een hoop schorem maar wat had ik het er altijd naar m,n zin :yes: om nog ff terug te komen op blondie,dat nr van now i,m living in xtc is van sister sledge,werd idd altijd als laatste gedraaid en stond ik gewoon op uit m,n noot te gaan,kippevel als ik er aan denk

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00055ecc000dee54e65d06561a008357e5]https://partyflock.nl/images/user/USERID/72142/SIZE/large.jpg[/img]

Kijk eens wat ik vond..
Waarschuw beheerder
heb hem ook zien staan ja,had allerhande parkzichtprullaria,shirts,flyers,roerstaafjes en bandjes,heb nu helaas alleen nog maar een paar bandjes over
Waarschuw beheerder
En die uitsmijters leven ook nog, kan me voorstellen dat zulke mensen ook wel eens terug gepakt worden?
Waarschuw beheerder
die uitsmijters waren de gevaarlijkste die ik in bijna 16 jaar stappen heb mogen aanschouwen,weet niet wat er van ze geworden is
Waarschuw beheerder
Dat zou ik ook wel eens willen weten jah hennep , toen mocht iedereen aan de deur staan in Nederland tegenwoordig moet je daar een bewijs van goed gedrag voor hebben.Dus waar waarschijnlijk staan ze niet aan de deur.

Maar je had daar ook op een paar plaatsen vaste dealers rechts voor als je binnen kwam meteen stond ringo enzo ... bij de gokasten zeg maar die gast met die hoge hoed .... en daar achter in die 3 gasten... Ze hadden allemaal het zelfde spul van die heerlijke salmiakjes en die rose kleintjes die waren ook super ....
Daarvan ging je zo lekker uit je ster.
Voor die salmie betaalde je toen 35 piek en die rose 45 weet je nog ?
Dat waren pas pillen ik denk niet dat wat nu op de markt is daar aan kan tippen.
Waarschuw beheerder
dat weet ik nog wel ja,die sammies bleef je proeven lang nadat je ze door geslikt had,die roze weet ik ook nog wel ja en de prijzen waren toen hoog ja,moet je nu eens mee aankomen,wordt je uitgelachen,heb je er nu 5 voor van idd veel mindere kwaliteit als toen
Waarschuw beheerder
Die lange dealer die daar een tijdje op de dansvloer heeft gezeten met die rose pep (die daar stiekem verkocht)... Die werd er op een gegeven moment uit gegooid joh, kreeg ie voor de deur een klap met een honkbalknuppel op zijn kop.
Maar de volgende week mocht hij er gewoon weer in ... zo waren ze dan weer wel
Waarschuw beheerder
salmies en roze tonnetjes :D

Heb ook zoveel verhalen....

minuut stilte voor maatje...
gasten die eruit gezet (lees gebeukt) werden...
al die verschillende kamertjes....
de portiers....
de geulen in het gras buiten voor de deur...
het witte gebouw stukkie verderop in het Park, waar we altijd ploffies rookte...
afterparties...
parkeerplaats...
me vent daar leren kennen :D.....
de toiletten....
de schuimparties....:S....

ach teveel eigenlijk....
Waarschuw beheerder
Ow ja die keer dat 'arnie' in Park was....die was er niet lang en toen heeft die ook klappen gehad en een paar dagen later zag je opnames dat die met 'peter Kelder' aan het vechten was en een blauw oog had, dat blauwe oog was dus in park gebeurt en een echt blauw oog :yes:
Waarschuw beheerder
of dat ik door een lulkick samen met een vriendin mensen gek maakte en er een gozer was die vroeg wat rijmt er op twaalf....
toen waren we 10 minuten stil en iedereen buiten blij....
zijn we die vraag maar aan iedereen gaan vragen, ook aan portiers....
Toen is er een gast weggerend en had daardoor zijn been gebroken in zo een geul buiten :D
Waarschuw beheerder
ik heb er ook een tijdje stiekem verkocht maar werd op een gegeven moment zo para,dacht dat mensen het over me hadden.dat een gozer tegen een vrouwtje zei hou jij hem ff in de gaten,ik heb het nooit meer gedaan
Waarschuw beheerder
duidelijke zelfmoordpoging dus :D dealen in park :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
@ Mo Franco

Steve de parkneger (darkraver) heeft ooit eens de zeldzame bootleg mix cd gemaakt Back to basics deel 1 en 2
met alleen de "ECHTE" klassiekers

Back to basics 1 is gemixed door The Oldstyle King Stanton
Back to basics 2 is gemixed door Parkneger Darkraver

Hele gave mix ceedeetjes!
Ik heb ze allebei in Mp3 formaat dus PB me als iemand ze wilt hebben :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja idd zelfmoord hahaha

Ik stond er verbaasd van hoe lang hij het vool hield... hij zat er iedere week weer,altijd op de zelfde plek,ik ben er zelf ook nog een paar keer geweest hij had namelijk hele goeie voor een geeltje per gram en dat was in die tijd niet duur.

Als je daar dealde hadden ze het zo in de gaten je moest er echt oppassen,ze lieten je gewoon door een paar gasjes volgen en die hadden dat zo in de gaten.
Daar boven hadden ze ook een clubje zitten die de hele nacht naar buiten zaten te kijken,allemaal aan de pep,en als die politie zagen sijnde ze het ff door en ware alle dealers ineens weg ...
Waarschuw beheerder
ja,ik kreeg dus idd het gevoel dat een meisje me in de gaten moest houden,stond op het podium en ben er gauw weggegaan,heb nooit meer wat gedaan in parkzicht,verkocht het wel ergens anders
Waarschuw beheerder
hahaha heb ik ook gehad .... ik kan je vertellen dat dat echt was, ik heb het ook gehad en ben zelfs een keer meegenomen naar "het kamertje" maar ik had niets bij
Ze zijden toen tegen me als we je hier ooit betrappen met handel trekken we je kop eraf .....
Waarschuw beheerder
ik zag pas nog een vrouwtje uit park lopen op een feessie aan wie ik wel eens wat verkocht had :p
Waarschuw beheerder
:D Als je haar nu nog herkende was dat vast wel meer als wel eens denk ik zo.... :yes:

Waarschuw beheerder
Was dus wel de moeite waard da ik dit topic heb geopend. Nie dan?????

Lache man die verhalen, jammer dak iets te laat geboren ben............ :-(
Waarschuw beheerder
ja gozer,ik ga al bijna 16 jaar stappen dus heb er gelukkig alles van mee gekregen,iedere tijd heeft z,n charme zullen we maar zeggen.er zijn er ook een hoop die het jammer vinden dat ze de hippietijd niet meegemaakt hebben,en ook deze tijd heeft z,n charme want ga nog steeds knallen :yes:
Waarschuw beheerder
to DeFi/Mo Franco:

Deel 1 = Parkneger
Deel 2 = Oldstyle King

Kleinigheidje... maarja... ze zijn er niet minder om;-)

Draai ze nog met regelmaat, weet iemand of er meer van zulke "illegale" mix cd's zijn? Heb genoeg bandjes met live opnames, maar daar komen de nummers niet in zo'n sneltreinvaart voorbij als op die 2 cd's (en dan is het ook vaak nog maar 45 minuten ivm "oldschool" TDK SA90 bandjes)
Waarschuw beheerder
donateur
haha zou kunnen C-Mon ... kon t niet checken.. kwam rechtstreeks uit m'n hoofd en dat gaat wel is mis :P
Waarschuw beheerder
goed gedaan pik
Waarschuw beheerder
Was dus wel de moeite waard da ik dit topic heb geopend. Nie dan?????

Lache man die verhalen, jammer dak iets te laat geboren ben............

Sorry maar dit is natuurlijk onzin.

Je leeft nu , dus nu moet je ook feesten en als je die feesten van vroeger allemaal had meegemaakt had je nu naar alle waarschijnlijkheid 'huisje, boompje beestje gehad' .

Als je begrijpt wat ik bedoel.
Waarschuw beheerder
housje bommetje beesje
Waarschuw beheerder
ik heb nog steeds geen huisje boompje beestje,bijna geen vrouw die het voor langere tijd met me aandurft,voor kortere termijn is het aanbod veel groter
Waarschuw beheerder
Dus er is nog geen mevrouw hennep ? :D
Waarschuw beheerder
die dient zich zo nu en dan aan maar vetrekt na een tijdje weer met haastige spoed
Waarschuw beheerder
housje bommetje beesje

speedbommetjes :P
Waarschuw beheerder
ik ken het verschijnsel real hennep ...

ja die speedbommetjes waren op een gegeven moment ook zo in ...
Waarschuw beheerder
vd week komt er iig weer eentje eten,laatste x dat ik bij haar ging eten liep het zeer spannend af :yes: die speedbommetjes zijn nog steeds in hoor kan ik je vertellen
Waarschuw beheerder
ja joh ?!? hahaha ik ben een tijdje uit de rolatie geweest
Waarschuw beheerder
zelf neem ik ze bijna nooit want die dingen blijven altijd in m,n keel steken maar ken er genoeg hoor
Waarschuw beheerder
Ik heb er een tijdje niets meer over gehoord ,
ze hebben tegenwoordig zoveel "nieuwe drugs", ik had begrepen dat het speed gebruik een beetje op een laag pitje stond zeg maar
Waarschuw beheerder
dan heb je dat verkeerd begrepen

Waarschuw beheerder
http://parkzicht.20m.com/Parkzichtnl.htm

moet je zien!!!!
Waarschuw beheerder
zit er nu ook op,had hem al bekeken maar was me niet compleet duidelijk hoe alles nou in elkaar stak,ben hier end verder meegekomen
Waarschuw beheerder
Site is zeker:respect: (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Site is zeker niet down..

maar wat een flutsite :)
staan leuke foto's op, that's it.

Alles is geript van de sites van BigBrother en TheLight (Peter Hoed)
Waarschuw beheerder
joh!!! echt wel vet cool !!!
volgens mij staan er een hoop oude bekende op jah :yes:
Waarschuw beheerder
als ik in wil loggen wordt ik door verwezen naar my web search grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Waarschuw beheerder
inloggen is toch nergens voor nodig :/
Waarschuw beheerder
jawel,ik snap er dan werkelijk geen bal van,kreeg email met link toegestuurd die me door verwees naar my web search
Waarschuw beheerder
Als je lid bent geworden linkt ie automatisch door naar :

return-to-basic.com (parkzicht.net)

en dat kan wel kloppen,
want is namelijk van dezelfde gast :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zag ineens allemaal oude platen staan die je kon downloaden,zag er paar die ik wel op plaat heb maar nog niet op mp3,er gebeurde niks

Waarschuw beheerder
Vrijdagavond vond ik toch wel DE avond. De muziek zal blijven maar de sfeer van toen is niet meer te evenaren.

p.s. problemen heb ik nooit gehad met de uitsmijters :-P
Waarschuw beheerder
p.s. problemen heb ik nooit gehad met de uitsmijters

Jij gaf ze dus voldoende fooi?
Waarschuw beheerder
ben maar paar x op vrijdagavond geweest maar viel voor mij niet te vergelijken met de zaterdag,was zo vet :bounce:

Waarschuw beheerder
Jij gaf ze dus voldoende fooi?

Schijnbaar ... en daar was Parkzicht echt niet uniek in. Er zijn discotheken waar je voor minder een karretjuh in werd geschopt :-(
Waarschuw beheerder
heb anders in bijna 16 jaar stappen nooit meer zulke gevaarlijke uitsmijters gezien,dit was onderwereld 1e klas
Waarschuw beheerder
Nou niet echt hoor... ken toch echt wel zaken waar duidelijk gevaarlijkere of meer onderwereldfiguren staan dan bij Parkzicht..
Waarschuw beheerder
ja maar ze waren wel zwaar gek daar bij park
Waarschuw beheerder
nooit gezien gozer,heb alles al gezien en meegemaakt qua feesten,dit waren zeer gevaarlijke lui,blijf erbij de gevaarlijkste ooit gezien,marokkaan werd doodgeschoten door uitsmijter en heb zeer veel andere excessen van hun kant mogen aanschouwen

Waarschuw beheerder
Heb zelden gezien dat je voor nix klappen kreeg laat staan er voor nix op je geschoten werd maar dat is mijn ervaring/mening (y)
Waarschuw beheerder
nooit gezien gozer,heb alles al gezien en meegemaakt qua feesten,dit waren zeer gevaarlijke lui,blijf erbij de gevaarlijkste ooit gezien,marokkaan werd doodgeschoten door uitsmijter en heb zeer veel andere excessen van hun kant mogen aanschouwen

Las in zo'n krantenknipsel dat die portier wel is vrijgesproken van die moord op die Marokkaan.
Waarschuw beheerder
vrijgesproken ja,was zelfverdediging zogezegd maar marokkaan is dood,kan ook deur dichtgooien en politie bellen,uitsmijter werd verboden wapenbezit ten laste gelegd naar ik me meen te herinneren.misschien had marokkaan het wel aan zichzelf te danken maar ik heb geen vuurwapen laat staan een doorgeladen vuurwapen binnen (hand)bereik liggen,kijk ik geloof dat ik het niet nog een x hoef uit te leggen,dit waren zeer gevaarlijke onderwereldfiguren.wat is dat trouwens voor gekloot met die parkzichtsite ,kan niks downloaden en wil geld voor muziek downloaden vragen,zulke onzin heb ik nog nooit gelezen
Waarschuw beheerder
dan is ie goed weggekomen

ja die gast viel die portier toen aan geloof ik,dus het zal goed kunnen dat ze het op zelfverdediging gegooid hebben.

Waarschuw beheerder
Portiers zijn er voor de veiligheid van de bezoekers en als je het krantenartikel eens goed leest dan is het echt niet zo vreemd dat ie vrijgesproken is
Waarschuw beheerder
veiligeheid van de bezoekers ja,hoe vaak heb ik ze wel dingen uit zien spoken die zeker niet door de beugel konden,ok uitsmijters waren vrome gelovige elke dag hun weesgegroetjes opzeggende koorknaapjes
Waarschuw beheerder
waar is krantenknipsel???????
Waarschuw beheerder
Gelezen op de bovengenoemde site.
Waarschuw beheerder
ja,krantenknipsel of niet,dit waren zware jongens die zich bezig hielden met vrouwen en drugshandel en criminele aanverwante zaken,ik heb het allemaal gezien en meegemaakt,levensgevaarlijke gasten :yes:
Waarschuw beheerder
Moet je luisteren.. of het nu mag of niet..
In elke zaak zal vast en zeker wel iets te vinden te zijn ("wapens"), om lastig publiek UIT je zaak te houden..
Waarschuw beheerder
snap niet helemaal waarom er elke x tegen me ingegaan wordt,dit waren zeer gevaarlijke zware jongens en daar laat ik het bij :yes: heb jaren in het wereldje gezeten dus weet waar ik over praat *exit discussie voor mij*
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0008126300160d4a40bb21361a00842536]http://www.members.lycos.nl/yonientjuh/Party/Parkzicht/Absoluut%20Parkzicht.jpg[/img]

:p foto van de meeting vorig jaar bij parkzicht
ik zal eens kijken in mijn oude partydoos vol met fotows :)
heb waarschijnlijk nog foto's van maatjevan me , die ook altijd in parkzicht kwamen....

ik kan me zelf heel erg weinig herrineren, alleen altijd een dikke portier die meestal niet zo heel erg aardig was, ja voor de dames, maar voor mannen :s
heb aantal portiers daar wel eens aardige klappen zien uitdelen :s
Waarschuw beheerder
kan me ook nog zo,n dik zwijn herinneren,later stond ie er niet meer.had hem zo een schop in z,n kloten kunnen geven en dan heel hard wegrennen.de sukkel kon vroeger ook al niet goed mee met gym.heb het toch maar nooit gedaan :p

Waarschuw beheerder
Die gasten hadden heel de tent in hun macht,wat dacht je van die kale gabbertjes in park dat waren hun loop jongetjes,het waren een stel zware criminelen....
Waarschuw beheerder
hehe,met jou kan ik praten prozac (Y)
Waarschuw beheerder
:no: Nooit problemen met portiers gehad
Waarschuw beheerder
als je gewoon normaal dee was er niets aan de hand ... :no:
Waarschuw beheerder
nee,ben ik niet helemaal met je eens,gaven ongewenst zoenen op borsten van vrouwen,pakten een keer pet van een maat af om hem te vernederen.en als iemand wel wat fout deed gingen ze zich te buiten aan extreem buitensporig geweld. ik heb verder zelf ook maar 1 x een akkefietje met ze gehad maar het waren zeer zeker geen vriendelijke mensen :no:
Waarschuw beheerder
nou voor mij wel
Waarschuw beheerder
kreeg zeker zoentje op borsten??????
Waarschuw beheerder
nee, gratis toegang :D
Waarschuw beheerder
je hebt gelijk,zeer vriendelijke mensen :yes:
Waarschuw beheerder
ze waren echt gek jah die gasten....
maar ik moet zeggen toen ik in dat kamertje was op verdenking van,ik had niets bij,en ze lieten me gewoon gaan
Waarschuw beheerder
zal je wel de juiste kop hebben gehad :P

Waarschuw beheerder
Liepen ook ech wel lekkere stoeipoesen rond daar,stond een keer naar die pilaar te kijken naar een lekker wijf in dr rode catsuit....wat een schilderijtje was dat.
Waarschuw beheerder
:D ja dat ging wel eens anders daar jah :yes:
Waarschuw beheerder
Ze lachen zich vast een breuk als ze dit lezen......
Waarschuw beheerder
ja je kon daar echt beter niet dealen dat was idd pure zelfmoord ,
daarvoor kon je beter naar de energie hal gaan heb er wel eens 150 verkocht daar op een avond :D

Waarschuw beheerder
Doe je goed (Y)

Waarschuw beheerder
Ga zaterdag naar hardstarzz,starlight meets parkzicht ben benieuwd...
Waarschuw beheerder
ik over paar weekies naar djrob,s oldschoolclassics :bounce:

Waarschuw beheerder
prozac72 5 januari 2005 16:39
Ga zaterdag naar hardstarzz,starlight meets parkzicht ben benieuwd...

Ik ook :yes:
Waarschuw beheerder
als ik zondag niet te vroeg hoef te werken ga ik naar nijkerkerveen

Waarschuw beheerder
Vraag je gewoon vrij B)
Waarschuw beheerder
Ze lachen zich vast een breuk als ze dit lezen......

WIE?
Waarschuw beheerder
ja,dat vroeg ik me ook al af,zijn er hier undercoverexparkzichtmedewerkers ofzo???????????
Waarschuw beheerder
die portiers misschien? die kommen hier nie hoor...

en Ringo's rechtzaak is pas weer voorgekomen...laten we hopen dat die moordenaar krijgt wat die verdient
Waarschuw beheerder
ja,maar ik blijf erbij dat ringo geen lieverdje was maar een moord valt natuurlijk niet goed te praten maar stond er eerlijk gezegd niet van te kijken.heb hem dingen zien doen waar uiteindelijk niemand mee wegkomt
Waarschuw beheerder
nee maar dat was die tijd gewoon, heb idd ook wel meer rare dingen gezien...maar die tijd van toen is met geen pen te beschrijven....

Waarschuw beheerder
Ik wou dat ik een paar jaartjes eerder geboren was :yes:
Waarschuw beheerder
je vriendin de hele tent door schoppen is niet gewoon,nooit geweest en zal het nooit zijn (n)
Waarschuw beheerder
niet bij geweest , of misschien wel maar nie helemaal...
Waarschuw beheerder
ik stond er vlakbij en durfde net als de rest niks te doen,eigenlijk niet normaal dat je te bang bent om in te grijpen,weet dat zelfs de uitsmijters een hekel aan hem hadden te horen aan een gesprek wat ze een x voerden waar ik vlakbij stond

Waarschuw beheerder
Kan me het knokpartijtje tussen Ringo en Brian (?) nog wel herinneren...toch was het altijd wel gezellie :-D
Waarschuw beheerder
wat ik al zei, tijd van toen was anders...
Waarschuw beheerder
nou dat ben ik niet met je eens,je zult altijd goede mensen en slechte mensen blijven houden.dat is van alle tijden
Waarschuw beheerder
nee heb het over die tijd
die tijd was vaag

als je dat wat zich toen afspeelde nu beleefd, dan is het heel anders, portiers die mensen zelf beginnen te slaan is tegenwoordig uit den boze, je moet je papieren hebben enzo.

De sfeer vond ik duidelijk ook anders...en dan praat ik over die tijd dat er nog maar 1 soort house was, gewoon house, geen gabber, geen mellow, 1 soort. Die tijd...
*zwijmel*

de bruine salmie tijd
Waarschuw beheerder
ja,ik heb er echt rare dingen zien gebeuren en meegemaakt maar hield juist wel van dat duistere sfeertje,wat heb ik het er naar m,n zin gehad :bounce:
Waarschuw beheerder
nou en waar zie jij dat duistere sfeertje dan nog?? :P

ik gaat slapen, kids morgenvroeg weer aan me bed...Truste!

:kusje2:
Waarschuw beheerder
euhhhhhhhh,bij mij thuis soms,heb nog steeds geen kids dus vandaar :P (k)
Waarschuw beheerder
nee maar dat was die tijd gewoon, heb idd ook wel meer rare dingen gezien...maar die tijd van toen is met geen pen te beschrijven....

Probeer het eens.
Waarschuw beheerder
idd PARRUK gooi eens een leuk verhaaltje op,ik heb er al verscheidene neergetypt
Waarschuw beheerder
Ik bedoelde inderdaad de portiers.

Overigens is moord nooit goed te praten, maakt niet uit hoe stom je je gedraagt. Daarbij komt dat zijn vriendin(nen) ook geen lieverdjes waren. kan het weten want 1 was ook mijn vriendin destijds.
Waarschuw beheerder
doet me trouwens ineens ook aan iets denken dit,er waren tijden dat ik elke week ging.haalde voordat ringo er was altijd bij zo,n mannetje met spierwit haar m,n handel(kent iemand deze persoon nog ???).bij ringo haalde ik nooit want kon toen mensen in delft.op een gegeven moment komt ringo naar me toe die natuurlijk zag dat ik er elke week kwam en met iedereen stond te ouwehoeren(1 van m,n favo bezigheden :P ) naar me toe en zei tegen me ik heb goed spul,keertje uitproberen?? en dat mag je gerust doorvertellen hoor hahahahaha

Waarschuw beheerder
real hennep, ff wat anders...kwam jij wel eens in Klavertje, Keldertje, Stuiter of Vlouw?
Waarschuw beheerder
jij weet veel,de stuiter is m,n stamcoffeeshop geweest,klavertje kwam ik ook ja,was met die halve porsche door de muur heen (beide gesloten) vlouw kwam ik en tot een paar jaar terug was ik nog zeer regelmatig met m,n ex in het keldertje te vinden :yes: m,n bijnaam was toen al Hennep,kent u mij misschien????????

Waarschuw beheerder
Wie weet ken ik jou (en jij mij) wel aangezien ik daar ook veel kwam...vandaar. Vele trik-trak uren gemaakt ;-) Je ging toevallig niet om met ene "Pedda"? (fonetish)
Waarschuw beheerder
heb er ook heel wat getriktrakt,pedda ken ik ja,ben wel eens met hem wezen stappen,ook een x met hem vanuit de ramblas naar parkzicht geweest,ging niet errug veel met hem om,hoorde tijd terug dat ie een kleine heeft

Waarschuw beheerder
Zelf ging ik niet met hem om maar een jongen waar ik toen mee omging kende hem.
Waarschuw beheerder
Wit haar? Hallo, er zijn er zoveel geweest die hebben gehandeld in Park. Zowel "legaal" als "illegaal".
Waarschuw beheerder
hallo,was vaste dealer parkzicht,mager lang mannetje zat altijd links achterin waar je toen de leren banken had staan, had echt spierwit haar,voorganger van ringo en moet zeer zeker bekend zijn. (K) voor Blondie. IceTerry,misschien ken ik die jongen ook wel dan,bent u delftenaar????????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ring zat eerder al rechts onder de trap met een gouden hoed op vanaf 1991 denk ik zo. Kheb echt geen idee wie jij bedoelt maar toch krijg je een (k) terug.
Waarschuw beheerder
het was ook voor 1991 dat weet ik zeker,poeeeee,ringo was iig nog niet bekend.denk 1989 of 1990.lief van je ;)

Waarschuw beheerder
IceTerry,misschien ken ik die jongen ook wel dan,bent u delftenaar????????

Nee, ik ben geen Delftenaar en ik stuur je wel ff een PM met wat namen.
Waarschuw beheerder
zeer interessant allemaal,tering ben pas bijna 31 maar begin me al klein beetje oud te voelen :P er heeft zich een hele nieuwe generatie aangediend.m,m hersenen kraken kan ik je vertellen
Waarschuw beheerder
Park was Master!!!
Waarschuw beheerder
ik zat een xtje een lijntje pep te nemen op de parkeerplaats toen de autodeur open getrokken werd,mafketel vroeg aan me is dat pep of coke????pep zei ik.wegblazen zei die,ik keek m,n maat aan(wat is dit nu weer???? ) wegblazen zei die,je krijgt 10 tellen en hij begon af te tellen.ik heb het uit voorzorg maar weggeblazen,weet nooit wat voor kwaads zo,n rare vogel in de zin heeft.vervolgens heb ik 10 minuten later gewoon een nieuw lijntje gelegd :P

Waarschuw beheerder
whahhaha, dat was sjaak ...... en ik moet eerlijk zeggen .....

wij hebben er ook om gelachen o:) ... (sorry voor deze eerlijke bekentenis) 8)8)
Waarschuw beheerder
ik ook hahahaha,sjakie dacht dat ie mij van m,n doel weg kon houden :no: ben na m,n doel bereikt te hebben gewoon weer naar binnen gegaan,lekker knallen :bounce: en jaren later kan ik sjakie alsnog bedanken voor het feit dat ik hier dankzij hem een leuk verhaaltje neer kan zetten.(y)

Waarschuw beheerder
PARKZICHTTTTT!!
weet nog goed dat er avonden bij zaten waar we meer in het park waren als binnen
hoe bedoel je.................ff de weg kwijt
leuke tijd gehad vanaf begin '90 tot sluitingtijd
draai nog regelmatig de platen die ik daar hoorde
heb gelukkig alle klassiekers optijd aangeschaft
van 88 to piano tot three o three hahahah blijven lekkere plaatjes
stonden altijd bij binnenkomst links achter "haags hoekie"
groeten aan iedereen uit die tijd
Waarschuw beheerder
hahahaha,ik ken dat nog ja,zat ook vaak uren in het park,ff naccie nemen en ouwehoeren,iedereen was je beste vriend :vaag: ik deed niet aan hoekies,was door de hele tent te vinden :p

Waarschuw beheerder
Kan je dat meisje herinneren, dat ineens in dat zwembadje viel......

dat ineen op de dansvloer stond, had geen idee waar dat ding ineens vandaan kwam ... :d:d
Waarschuw beheerder
wel vaker rare dingen meegemaakt, komt ook omdat het een vage tijd was. Sommige avonden zaten we meer buiten in de bekende greppels dan dat we binnen waren....
Waarschuw beheerder
wat een wereldtent en wereldtijd was dat. vrijdag naar park. zondag grote party en dan zaterdag nog ff een hele dag knallen in de goldfinger.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jammer,dat meissie in dat badje heb ik niet gezien,had ik er vast ff bij gaan liggen :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kom maar met meer verhalen,misschien dat er bij dan ook herinderingen naar bovenkomen!:vaag: :S

Waarschuw beheerder
Ik kwam dit stukkie tegen ergens..

[img]http://www.20six.nl/pub/Snuitje2/ln002.jpg[/img]

Meer kon ik helaas niet vinden, sorry :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
broden broden en oh ja drugsgebruik had in park al veel eerder z,n intrede gemaakt :vaag:

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
geweldige live setjes van parkzicht:-)
Waarschuw beheerder
parkzicht was the place to be!:yes:
Waarschuw beheerder
is er hier nog enige vorm van leven??????
Waarschuw beheerder
weinig!:S
Waarschuw beheerder
kom ik maar weer met een verhaaltje dan.het was midden winter en had 2 klasgenoten van me meegenomen naar parkzicht die er nog nooit geweest waren.ik ging alvast de zaal in om wat dope te scoren en had m,n jas aan 1 van hen gegeven. 3 kwartier later begon ik al aardig uit m,n noot te raken terwijl zij nog steeds in de rij van de jassen stonden,duurde me allemaal te lang en heb m,n jas weer aangepakt en hem rechts bij de bar op zo,n randje gelegd.kom ik terug is m,n jas gestolen en kon ik dus in de winter in m,n t-shirt naar delft :@
Waarschuw beheerder
donateur
park.... mooie tijd, dat komt nooit meer terug. wanneer ik het met mijn vrienden over die tijd heb, komen er idd prachtige verhalen naar boven, maar zomaar even beschrijven hoe magisch die tijd was, is een beetje moeilijk. parkliefjes? ik heb ook een parkliefje ja, vergeet je dan ook nooit meer, hoe is 't Ivo? ik heb je veel te lang niet meer gesproken... (k)

Waarschuw beheerder
is er hier nog enige vorm van leven??????

het topic komt weer een beetjuh tot leven
Artiest Nawi
Waarschuw beheerder
zo je maar weer leuke tijden komen en leuke tijden gaan, en soms is dat ook alleen maar beter
Waarschuw beheerder
Ivo? Van de glazen ophaal?
Waarschuw beheerder
donateur
oooo, ik zie ineens dit topic er tussen staan.... das lang geleden. Mooie tijd daar... smorgens hardstikke leip tegen een boom aanzitten en kijken hoe de zon op komt.

Kunnen jullie je nog een feestje herinneren in de euromast? Was ook super... wauw, als ik dit lees mis ik Rotterdam wel weer... :(

Behalve dan die huftirige portiers... voelde ik me altijd heel ongelukkig bij.. gaven je (vooral als je leip was) een heel beangstigend gevoel
Waarschuw beheerder
donateur
Ivo? Van de glazen ophaal?

:yes: haha, ja die!
Waarschuw beheerder
Ik kan me nog wel voor de geest halen dat ie een vriendinnetje had ja. Was een aardige knul; niet zo arrogant als sommige anderen...
Waarschuw beheerder
was dat dat kleine mannetje met die hanekam???
Waarschuw beheerder
donateur
klein mannetje? hanekam??
:no:
Waarschuw beheerder
ja,er liep altijd een klein mannetje met een hanekam glazen op te halen,later zat ie daaro ook nog een beetje in de handel :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
neej, dat is 'm niet...
Waarschuw beheerder
ja,die bedoel ik ja,vond ik altijd aardig ventje.die gozer die er in z,n blote pens achterstaat ken ik ook trouwens want die kwam ook elke week.heb hem tijdje terug nog gesproken op een editie van carrera meets oldparkzicht. ik ga morgen ff op m,n gemakkie alle foto,s bekijken,zeer vet dit zeg. ik heb helaas zelf helemaal geen foto,s meer uit die tijd,heeft een ex van me allemaal meegenomen (n)
Waarschuw beheerder
tering,zie vinanda er ook bij staan,die vond mij altijd wel leuk,vraag me af of ze nog weet wie ik ben.
Waarschuw beheerder
donateur
super die fotoos!! zouden er nog meer mensen zijn met fotoos uit die tijd??
Waarschuw beheerder
zie ook dat mannetje met dat lange haar van de kaartverkoop en die knakker met die hoed op de foto,s staan.

Waarschuw beheerder
ik heb ook niets meer. :/ Deze foto's zijn inderdaad gaaf zeg :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en daar is m,n mopje purple die ik ook nog ken van parkzicht (k)

Waarschuw beheerder
hey lieverd... oude liefde roest ni he :d

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zekers niet,we,ll meet soon again (k)

Waarschuw beheerder
zeker weten...ga ik weer kijken of ik een knoppenkast kan vinden o:)
Waarschuw beheerder
ja,knoppenkast ja :P

Waarschuw beheerder
nee chantage... als je niet danst... geef ik jouw de schuld o:) hahahaha :-p

Waarschuw beheerder
hee parkgangers
ben er zelf ook een van, ik heb net ook ff die fotos gekeken en echt heel gaaf hoor
park was the place to be:yes:
Waarschuw beheerder
Verhalen moeten we hebben.

Geen oneliners!!!
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=416 height=582]http://www.return-to-basic.com/albums/flyers/ParkzichtFlyer6.jpg[/img]

gaaf of niet??

Waarschuw beheerder
Geweldig :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
nog 1 ?
Waarschuw beheerder
hahaha,daar ben ik ook geweest,zat van top tot teen onder de bagger :P
Waarschuw beheerder
er staat me vaag een verhaal bij van een afterparty in park na een feest in de energiehal dat er 1 of andere dwaas buiten met een paintballpistool had lopen schieten en dat er een aantal auto's onder de gele verfvlekken zat,dacht eerst dat het mosterd was ofzo todat we die gozer in de verte zagen lopen ,een aantal gasten er achter aan en de week erna hoorde ik in park van die gasten dat ze die dwaas met ze eigen paintballpistool onder geschoten hadden!

wie heeft er nog meer leuke,vage,grappige of weet ik niet wat voor verhalen uit die goeie ouwe Parkzichttijd??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oka dan om de parkverhalen wat op te krikken, hmmm even denken.

O ja, via via hoorde ik dat 'ze' Stan (zo heet die geloof ik) gingen pakken omdat hij nogal wat pilletjes bij hem had. Kom ik even later buiten (daar kwamen we wel vaker) kom ik hem tegen dus ik hem waarschuwen waarop hij de onsterfelijke woorden uitsprak 'dat regel ik wel even'.

Voor diegene die de rest van de verhaal niet kennen......

Kort daarna komen er 2 portiers naar hem toe gerend (let op Garrincha) nemen ze spullen in beslag en pakken hem met z'n 2en bij zijn middel op (hij was geloof ik 3 meter lang) beuken hem 1x tegen een achterruit van een auto (zijn auto?) vervolgens nog een zwaai en zo bats door de achterruit heen met zijn kop. Dit alles in ongeveer 5 seconden, iedereen stond met open mond te kijken.

Vervolgens mocht hij weken niet in park komen en zoals ik later hoorde heeft hij een keer 100 piek moeten betalen en mocht hij er weer in, of dit deel waar is weet ik niet, de rest zeker wel.

O ja, kent iemand die blonde die vaak boven achter de bar stond? Echt een knappe meid, volgens mij heet ze Suzanna en soms stond er een donkere die heet volgens mij Patricia?
Lekker slammers drinken met je speed-hoofd!!!!!!
Waarschuw beheerder
hahaha,boven achter de bar,dat was het relaxgedeelte waar ik weinig te vinden was,ben er zelfs nog een x weggestuurd door die uitsmijter met dat staartje,beetje eng mannetje,omdat ik er lekker aan het knallen was :bounce:
Waarschuw beheerder
Er waren 2 barren boven...
Een bar tussen de trappen. Daar stond Jannie altijd; kreeg ik vaak gratis slammers van.
En het "kantoor" van Clarence is later ook omgebouwd tot bar. Ik weet nog dat daar weleens danseressen kwamen soliciteren en dat sommigen er weleens jankend uit kwamen lopen. Gingen veel verhalen rond over wat daar allemaal gebeurde in dat hok, ha, ha.
Waarschuw beheerder
ja,dat klopt ja,ik bedoelde overigens die bar die er later bijkwam,was een soort hoe noem je dat ook alweer,kan het 1000 x zeggen,soort loungeachtig iets.
Waarschuw beheerder
Boven rechts ja...maarreh had dat nog een naam dan ofzo?
Waarschuw beheerder
ik weet het,CHILL OUT hahahaha,ja daar deed ik niet zo vaak aan o:) ik heb trouwens querina een bericht gestuurd meis want er stond een bekende bij de foto,s maar krijg er geen reactie op.
Waarschuw beheerder
Kreeg bij die bar ook vaak gratis slammers, super.
Waarschuw beheerder
Nog een kleintje.

Kwam bij de uitgang een gozer tegen die superwaus was, hij had z'n hand vol met muntgeld en stond maar te zoeken, toen vroeg hij of ik voor hem kon wisselen hij moest namelijk een gulden hebben voor de uitsmijter, bleek dat hij zeker 5 losse guldens in zijn hand had.

Waarschuw beheerder
ivo ken ik ook was een vriend van mijn mannetje was altijd waus die gozer , wel altijd gelachen met die gozer >

Waarschuw beheerder
mijn mannetje heeft een hele lading bekende op die foto,s gezien , hij vond ze prachtig !!!

Waarschuw beheerder
ik heb ook nog wel een verhaaltje ...

we kwamen zoals gewoonlijk sávonds rond 11 uur aan bij parkzicht , met een groepje van een man of 20 bij ons uit de regio .
iedereen ging naar binnen ,ik ben geloof ik samen met een maatje van me een half uur binnen geweest die nacht ,we waren te ver heen haha ,we kochten een bandje bij de ingang ,en gingen in de auto dat bandje zitten luisteren ,dat hebben we volgehouden tot s'ochtends 8 uur toen onze vrienden terugkwamen om door te gaan naar barocci ,het enige probleem wat we hadden is dat we de auto aan moesten duwen ....

ook 1 van de toppers uit parkzicht vind ik ,dat je sóchtends als parkzicht ging sluiten ,een heleboel mensen hoorde schooien om een piekie ,die mensen hadden gewoon al hun geld opgemaakt .... beter hoor ..

maar nu is de goudmijn uit rotterdam dicht ,want dat was het !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zat begin 1993 helemaal waus helemaal achterin park op dat randje een beetje te spacen..
Toen er voor me een meisje stond samen met haar zusje..
Ik had inneens een ingeving en ik dacht ik ga eens een praatje maken met haar.. Ik heb haar toen die avond op een paar ijsjes getrakteerd en nu ben ik al 8 jaar met haar getrouwd en verwachten we deze maand onze eerste zoon..
(ik heb zelfs een trouwfoto laten maken voor parkzicht)
Waarschuw beheerder
donateur
da's een gaaf verhaal (y) !!

goed gedaan!

op return-to-basic.nl of com kun je trouwens de reporage van tv rijnmond online bekijken, supergaaf, zie je beelden uit parkzicht, een intervieuw met rob (k) en paul elstak en ook beelden van parkzicht zoals het nu is, als restaurant, waarbij rob dan verteld wat waar gebeurde vroeger, ook de muziek in de reportage is super, echt een heleboel kippe-vel-momenten, je moet je wel even registreren voordat je de film kan starten.

Waarschuw beheerder
(Y) xtro !!!!!
Waarschuw beheerder
Show us the weddingpicture!!!!!!

Inderdaad een hoog kippevelgehalte, dat filmpie!

Waarschuw beheerder
ja vindt ik ook ff foto plaatsen, wel gaaf hoor dat je daar fotos heb laten maken (y)
Waarschuw beheerder
Die foto is wel net na het sluiten van parkzicht..
Hij zou net weer opengaan.. dus er staat een ander logo boven de deur.. zo`n oranje maar die opening is nooit door gegaan

Er kwamen nog een paar maffe dingen boven die volgens mij alleen daar gebeurden..
Voetballen met elkaar zonder bal.. en af en toe ping pongen en dan zonder batjes en bal... en iedereen erom heen kijken als toeschouwer hahaha...
En als je de bal (die er niet was) naar iemand anders schopte dan zag je gasten (die gewoon voorbij liepen) over de bal heen springen..
Waarschuw beheerder
Ha ha ja dat deed ik ook altijd met m'n vriendinnen, alleen dan was het meer een combi van basketballen en overgooien; het liefst ook nog met een onwetend slachtoffer die in het midden stond. Dan had je er echt bij die dachten dat alleen zij de bal niet konden zien...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd deed ik ook altijd, was toen een rage
beetje nep-tennissen en basketballen, basketballen was leuker, liet je die onzichtbare bal stuiteren op de bass :D

of met ze tweeen naar het plafond staren en dan wijzen en zeggen zoooooo hey kijk dan
Waarschuw beheerder
hahahahahahahhhahaha

vroeger hadden de parkzichbabes ook gangsta mutsjes op (beetje cypress hill/house of pain stijl) geweldig om te zien...nu lopen ze erbij alsof ze van de Gamma komen

Waarschuw beheerder
nog een leuke

we zijn een keer sóchtends na parkzicht gelijk met 3 man doorgereden naar luxemburg .....

om foto's te maken van de natuur ...oooh

Waarschuw beheerder
zo gingen wij een ysje halen in engeland o:) :d
Waarschuw beheerder
whahahaaaaa wij gingen wel even iemand op halen met de fiets die we eerst zouden pikken of kopen van een junk op CS rotterdam....konden alleen geen junk vinden...
zijn we maar in de garage van het ziekenhuis een plof gaan roken om te gaan nadenken hoe we m dan gingen halen...
Waarschuw beheerder
donateur
gghi... zo ging een parkmaatje van mij zijn fles water die hij in de auto had (je zal immers iets door moeten slikken) wel even vullen in de vijver van het park, omdat ik errug teleurgesteld was dat hij net het laatste slokkie nam... was hierna dus gewoon een fles modder maar er was niks mis mee volgens hem hoor :no: lekker verder drinken dat ie deed.... whahaha bleh :p
Waarschuw beheerder
Ja de vijver...ha, ha. Kweet nog dat dat ze me kwamen halen in park omdat een vriend van me ergens op een bankje lag out te gaan. Ik erheen...zat ie helemaal onder de blubber want hij was de vijver ingelopen kennelijk. Ik geprobeerd om hem naar huis te laten gaan met een taxi..wilde zo'n schijtwijf hem niet meenemen omdat ie onder de blubber zat. helemaal uit m'n stekker tegen dat mens natuurlijk. Nou ja uiteindelijk was er dan toch een aardige taxichauffeur die hem mee wilde nemen.

O ja en 'smorgens de eendjes voeren...nadat we 'snachts hadden geprobeerd om konijnen te vangen....%-(
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje zeg... Parkzicht verhalen..

Mijn eerste keer Parkzicht zal ik nooit vergeten.. Wist niet wat ik zag.. Al die blije mensen.. Mijn eerste pil op diezelfde avond geslikt uiteraard een salmie!! (wat waren die dingen lekker)
En gelijk de hele nacht uit mn naad!! :bounce:

Uiteraard gelijk verknocht aan parkzicht en de overheerlijke citroen ijsjes!! :kwijl:

Mijn vriendin kreeg "iets" met een van de uitsmijters en vanaf toen kwamen we gratis binnen !! :bounce: Ook toen het over was tussen hun! Mijn toenmalige vriendje wist niet dat ik elk weekend nadat hij me thuis gebracht had in Parkzicht zat en werd helemaal gek toen hij met oud en nieuw een keertje meeging.. Ik had t gevoel te vliegen van de Banaantjes die ik op had en was echt op een roze wolk.. Owjah.. Leuk detail.. Kwam in gesprek met een gozer die nacht en die moest ineens janken want hij had in zn broek gepoept!! Whoehahahaaha!!

Ringo die van Maas zijn excuses aan me moest aanbieden omdat hij een gozer tegen me aan geslagen had.. Lekker wazig zitten achterin achter de dj's op de verhoging..

De stempel van de wc.. Lief mens altijd!! de vraag van iedereen... wat heb jij op... Of voel jij al wat??

Ik heb nog een versleten shirt met Good girls goes to heaven ... Bad girls goes to Parkzicht..

Nog elke week heb ik het er met mijn vriendin over.. Leuke onwijse tijd gehad!! laatse jaar ben ik er weinig meer geweest omdat ik de sfeer niet echt meer vond... :S

1 minuut stilte... was het onroerendste moment voor mij in Parkzicht!!

Leuk was ook dat mijn pa een keer meeging omdat hij het zelf een keer mee wou maken omdat hij het niet vertrouwde.. Maas gaf hem een rondleiding en mijn pa was binnen 15 min vertrokken!! :D

Pffff.. Kan nog wel ff doorgaan hoor!!

Owjah.. Barocca was zekers ook een kicke tent! Maar park stond er voor mij toch boven, meer bekenden en vanuit Schiedam waar ik toen woonde veel dichter bij!! :P
Waarschuw beheerder
Wat een herinneringen allemaal.
Mooi was ook een beetje zitten spacen en vaag lullen op dat bankje aan de rechter kant als je Park uitkwam.

En wat Barocca betreft, idd zeer heftig ook.
Heel wat vrije tijd doorgebracht daar!!
Ook jammer dat die dicht is.

Op naar 7 maart, Rob's feestje!!
OOk Peter G van Barocca draaid er.

Dus dat gaat een topavond worden!!!!!
laatste aanpassing
Werkzaam bij Coko Productions
Artiest Dannix
Waarschuw beheerder
waar blijven nou die verhalen??ik wil er nog meer horen

en wat zijn nou slammers?
Waarschuw beheerder
Slammers waren kleine glaasjes waar volgens mij tequila inzat, je moest het glaasje eerst op d ebar slaan en vervolgens in een keer naarbinnen gieten hmmmmmmmm
Waarschuw beheerder
aha weer wat geleerd.:D
Waarschuw beheerder
Het was tequila met 7-up..
Waarschuw beheerder
donateur
En super Ranzig..

Afijn, ik dronk altijd water.. Werd ziek als ik wat anders dronk.. :S maar wel goedkoop.. Kreeg je voor nix!!
Waarschuw beheerder
dat soort dingen hoor je niet meer tegenwoordig.alles is duur op feesten.
Waarschuw beheerder
donateur
nee idd!! Maar als je vroeg om kraanwater dan koste het je nada!!
Waarschuw beheerder
psies zo hoort het.hoe lang duurde die feesten eigenlijk?
Waarschuw beheerder
donateur
Was elke week raak in Parkzicht, waren niet echt elke week feesten hoor!!

tot in de vroege uurtjes!!!
Waarschuw beheerder
Behalve basketballuh kon je daar ook prachtige snoekbaarsen vangen... of een potje golfen. Schitterend hoe men daar allerlei vage activiteiten ging uitbeelden. Heb daar echt wel een goeie tijd gehad de paar x dat ik er was
Waarschuw beheerder
ook altijd gezellig die verhalen in de plee :D
Waarschuw beheerder
Het was tequila met 7-up..

:no: met bitter lemon

Waarschuw beheerder
donateur
ZzzzZzzzzzZz
op een gegeven moment kreeg je een housenummer, met daarin allemaal sampletjes. van die omroep stem als je op het station aan komt zo van "STATION-ZUIDWEST"
en wij kwamen nog wel eens met de trein!!:yes:
stond ik daar lekker te springen:bounce: hoorde je opeens..
BING-BONGGGGG en dan die stem...STATION-blablabla
en dat was echt vaag:vaag: want het waren precies zo'n beetje de stations waar wij OOK langs kwamen als we richting park gingen:D alsof we weer onderweg warenl;p
en toen ik hem net hoorde nog ffies checken of me maatje dat ook had gehoord:vaag: dacht ff dat het door die pillen kwamen;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zelf was ik NET te laat voor de echte parkzicht tijd :/ en ben er 1 keer geweest omdat i k zo veel verhalen gehoord had van de mensen met wie ik naar de energiehal ging ...

na zeuren zijn we dan eindelijk een keer gegaan ... wilde er ook heen omdat een goeie vriend van mij er nooit is aangekomen en onderweg van huis naar parkzicht om het leven is gekomen

weet nog goed .. dat ik veel gehoord had over het bepaalde rotterdams hakkuhh pasje en dat die zo anders was ... ooit was er een tijd dat de rotterdammers zichzelf een bepaald pasje hadden aangeleerd ... waar je ook kwam herkende je dat rotterdamse pasje :D ...

ondanks ik een amsterdamse ben en mij vaak genoeg door de groep gezegd was dat ik mijn smoel moest houden en niet te bijdehand moest gaan lopen doen in parkzicht met mijn amsterdamse accent :D:D:D heb ik eignlijk alleen maar de kunst van het hakkuh daar afgekeken en de hele nacht rondjes gelopen (gehakt eigenlijk meer :P )

heb mij daar super vermaakt en wist .. deze nacht is 1x en nooit meer...... vergeten die ENE keer in parkzicht ???

NOOIT
Waarschuw beheerder
met bitter lemon

Niet zo eigenwijs doen...in park was het met 7-up ; ik heb het overigens nooit met bitter-lemon geprobeerd...lijkt me helemaal ranzig smaken...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 mei 2005 om 12:59:
weet nog goed .. dat ik veel gehoord had over het bepaalde rotterdams hakkuhh pasje en dat die zo anders was ... ooit was er een tijd dat de rotterdammers zichzelf een bepaald pasje hadden aangeleerd ... waar je ook kwam herkende je dat rotterdamse pasje

Hehehe, dat pasje gebruiken we nog weleens op een feessie.. 24 juni maar weer eens doen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marly op dinsdag 17 mei 2005 om 12:20:
dat pasje gebruiken we nog weleens op een feessie

ik ook soms nog :D ...

Waarschuw beheerder
donateur! Uitspraak van VageJetje op zondag 15 mei 2005 om 12:59:
weet nog goed .. dat ik veel gehoord had over het bepaalde rotterdams hakkuhh pasje en dat die zo anders was ... ooit was er een tijd dat de rotterdammers zichzelf een bepaald pasje hadden aangeleerd ... waar je ook kwam herkende je dat rotterdamse pasje

Hehehe, dat pasje gebruiken we nog weleens op een feessie.. 24 juni maar weer eens doen!

Ik doe het nog wel eens op een feest..... das echt lachen, mensen weten niet wat ze zien o:)

Dan gaan ze staan dubben : "welke stijl het is" :bloos: 8) o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2005 om 12:31:
das echt lachen, mensen weten niet wat ze zien

hihi klopt .. :D:D:D

Dan gaan ze staan dubben : "welke stijl het is"

en uiteindelijk met de vraag komen ... is dat oude style ??????? :O

Waarschuw beheerder
Hahahaha, geweldig is dat :d

Je hebt dan wel gelijk ruimte :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2005 om 13:02:
geweldig is dat

leukste is dat ze het dan ook gaan proberen :D:D:D

maar dat is ff andere koek dan stampen :devil: :D:D:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Hihihi ...

sommige streken verleer je ni... :d

Waarschuw beheerder
Parkzicht het mooiste wat mij ooit overkomen is wat een bende vergeet nooit meer ik kwam uit maastricht naar mvv -feyenoord geweest zaten in de trein naar rotterdam met groep en vroegen ga je mee naar parkzicht en zei leuk joh en vanaf dat moment was ik verkocht dat was in maart 1989 ken er wel een boek overschrijven de salmies veel feyenoorders scf daarna samen door naar feyenoord hahaha gek gek salmies, speed de grote blows van de bar vlak bij de dansvloer, de muziek heb nog veeel tapes draaie ze vaak de after parties ,oud en nieuw, spoken in het park afteren bij partyhouse 3 musketiers,yvonne bar,het dansen op de dansvloer niet naar huis willen 9.30! je wilde mee met de trein die parkzicht heete het was net als een trip,heb nog leuke shirtjes van good girls go to heaven bad girls to parkzicht ,dont fuck me i am from parkzicht en de mooiste toen we naar londen gingen spurs -feyenoord kregen we van clarence een shirt van parkzicht loves feyenoord top heb hem nog regel matig aan denk nog veel aan park droom er over jammer dat vorig jaar de reunie niet doorging . ken wel is een boek of verhalen gaan schrijven over park hahha terug in de tijd ik doe bij deze de groeten aan alle parkzicht verslaafden everywear ,whats out forr bizzniss there is no way out!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 mei 2005 om 20:29:
heb nog leuke shirtjes van good girls go to heaven bad girls to parkzicht ,

Me 2!!

Enkel errug verwassen en in zeer slechte staat!! :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2005 om 22:03:
Parkzicht feessie

Leeftijd mediaan.. 18,9

Waarschuw beheerder
Volgens hun wel.. ;)
Waarschuw beheerder
Damnnn dat ik dit forum nu net pas ontdekt...:frusty:

Parkzicht verhalen..ja die heb ik in de 5jaar dat ik er gekomen wel volop meegemaakt!

Ik moet zeggen dat 1 avond parkzicht al een heel verhaal op zich was..ik zweer t je wat ik daar op 1 avondje meemaakte..maak ik nu in een heel jaar stappen niet meer mee:nee:

Voor mij begon parkzicht toen ik 17 was..
Er was bij ons in de buurt ook een oudere groep vrienden van ons,die t alsmaar over park hadden,en dat wij er ook maar eens een keer naar toe moesten gaan..
Wij waren toen net begonnen met blowen,en vonden die grote grijze Salmiakies nog best wel eng!

Vervolgens in de zomer van 91 ben ik er voor t eerst heengegaan..
Ik kwam er binnen en d8 echt..o mijn god..waar ben ik beland.. vervolgens voor de 2ekeer in min leven een Salmiakie genomen..en man ik was gelijk verkocht.

De combinatie van zo een gezelligheid,muziek en gevoel.
Was voor mij genoeg om als ik kon elk weekend naar park te gaan.En de eerste keren dat ik daar kwam ging ik gemiddeld al snel 2keer per maand... vervolgens elk weekend..
Voor mij was t gewoon altijd park..ik praate nergens anders meer over..deed alles om er toch elk weekend weer te komen...

Ik moet ook zeggen dat de begin periode echt t bijzonders was van allemaal..ik bedoel dat was zoiets unieks..ik stap nu al vanaf de parkperiode..wel stukken minder als vroeger offcourse..maar bij zoiets valt alles in t niets.
Maar ook 94 vond ik een topjaar..ook toen mn beste vriedin parkangel leren kennen..en dat is ze nu nog steeds!T zelfs al mn buurvrow geweest onderhand haha..Dus Eef :respect: Nee maar 94 vond ik tot t eind echt een superperiode!

Ik kwam er op een gegeven moment zovaak,dat ik zelfs van vrienden de nickname MrPark kreeg..doordat er bijna nooit een zaterdagavond was dat ik er niet was..

Ook hoor je ook vaak van mensen dat park in t laatste jaar niet zo tof meer was..ik moet je persoonlijk vertellen dat dit niet voor mij geld..ik vond t ook in t laatste jaar nog echt geweldig..daarom is t denk ik ook nog zo bij mn blijven hangen..t is nooit overtroffenen op een top geeindigdt..en tuurlijk was t in t laaste jaar minder of anders dan bv in 91.
Maar t was ook gewoon een soort van clubhuis geworden,elke week zag je weer dezelfde mensen..en dat vond ik t mooiste aan park..er hing altijd zo een supersfeer..je kon dr echt bijna met iedereen een babbeltje maken..soms was ik weleens 2uur bezig om alle bekenden gedag te zeggen,voordat ik los kon gaan haha..

Ik heb wat afgedwaald in die tent!
Tot de dag van vandaag zit parkzicht nog altijd in mn hart!
Voor mij was t tot nu toe de tofste tijd in mn leven,en tuurlijk was niet alles in die tijd rozengeur en manenschijn.maar gewoon hoe je daar kon genieten in die tent was met geen pen te beschrijven!
Ik zal er altijd met een heel goed gevoel naar terug kijken.

T leuke vind ik nu ook dat ik nog steeds zoveel stapbekenden heb uit die periode..je trekt toch een beetje naar elkaar toe.en je heb de ervaring gedeeld dus dat schept opzich al een band..ik hoor zelfs soms de wreedste verhalen van mensen die er maar een paar keer geweest zijn in dr leven..en die zijn t al nooit meer vergeten..

Daarom nog een hele diepe buiging voor de beste tent die er ooit bestaan heeft :respect: PARKZICHT :respect:

[img width=500 height=338 cacheid=001289bb000342aff9cc6be91a00c707dd]http://www.mijnalbum.nl/Foto=SMRFOVIO[/img]

[img width=500 height=338 cacheid=001289bb000342b0ec455da21a00c707dd]http://www.mijnalbum.nl/Foto=SN43QWFU[/img]

[img width=500 height=339 cacheid=001289bb000342b192b130321a00c707dd]http://www.mijnalbum.nl/Foto=3EOYRJQE[/img]

[img width=500 height=339 cacheid=001289bb000342b21d3142231a00c707dd]http://www.mijnalbum.nl/Foto=CQHSIMIK[/img]

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=GLAYUR7L[/mg]

[img width=360 height=480]http://www.mijnalbum.nl/Foto=WCRAO3KB[/img]

[img width=360 height=480 cacheid=001289bb000342b39d02d5aa1a00c707dd]http://www.mijnalbum.nl/Foto=WCRAO3KB[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Omdat ik vanmiddag voor mijn werk toch op de Heijplaat was, ben ik nog even doorgereden naar Park :)

Draaide zoals altijd een van mijn parktapes (overgezet op cd) en ben even het terrein opgereden. Het is toch een ander gezicht in het daglicht, had het vroeger ook wel gezien maar dat was meestal op zondagochtend en dan liep er toch een ander soort mensen :)

Kreeg toch weer even kippevel, zag gelijk weer een hoop momenten voor me.
Waarschuw beheerder
:O kijk al die verhalen eens groeien hiero dan

en een jaar geleden vroeg ik erom en kreeg ik bijna geen reacties....

Ik wilde met TW magazine en samenwerking van DJ Rob, Clarence een boek schrijven oftewel laten schrijven door mensen met hun herinneringen aan park....

Dit geldt nog steeds natuurlijk. Want aan dat boek was al begonnen, dus geintresseerde PB me effe ;)

:hug:

Waarschuw beheerder
mr park :respect: alles goed man ff niet gezien (k)
Waarschuw beheerder
Mel:flower: alles goed?Nog een beetje stappen?
(k)

Waarschuw beheerder
Jeetje wat leuk om al die verhalen te lezen nou ik ken er ook nog wel een paar maar te veel om op te noemen;) haha.

Het park rond Parkzicht daar kon je ook altijd leuke en spannende dingen beleven hihi O:).

En natuurlijk de muziek :bounce: beste muziek aller tijden!!!!

En me favo drankie was toch echt een Slammertje :mixje:. Qua smaak niet te drinken maar een zeer hoog uit je bol gehalte...prrrrrr...lekker.:yes:

Maar ook 94 vond ik een topjaar..ook toen mn beste vriedin parkangel leren kennen..en dat is ze nu nog steeds!T zelfs al mn buurvrow geweest onderhand haha..Dus Eef:respect:

:yes:

En natuurlijk me Kanjertje MR PARK leren kennen :hug:

Voor mij was t gewoon altijd park..ik praate nergens anders meer over..

Mensen geloof mij maar hij praat nog steeds nergens anders over maar Mr Park dat maakt mij helemaal niets uit ik ben al 11 jaar je luisterend oor en daar zullen best nog wel wat jaartjes en parkzicht verhaaltjes bij komen ;) (K)

En over het :xtc: gebruik hoef ik de echte parkgangers niets te vertellen.

Al tot al een tent om nooit te vergeten en zo'n tent is qua sfeer nooit meer terug gekomen ook qua locatie niet.

Het was wel zo de eerste x als je er kwam vond je het heel vaag en de 2de x was doorslag gevend. Je vond het niets of je was hooked. Ik ga voor de tweede optie :D

Ben blij dat ik het heb mogen meemaken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hey ronald hee eefje alles goed schatjes....:kusje2:
nee ga niezo vaak stappen zo af en toe keer feessie toch

(k)voor jullie beide gr mel

Waarschuw beheerder
hey ronald hee eefje alles goed schatjes....

He meissie alles goed?
Hier in het Haaggie alles rustig.

Wat een tijd he meid leuk om te lezen he?

Dikke (K) voor jou moppie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJC op vrijdag 24 december 2004 om 12:11:
tjsa.. helaas zal deze tijd nooooooit meer terug komen
ook is met de hedendaagse feesten de sfeer niet terug te halen, maar gelukkig wel bijna te evenaren...

goede voorbeelden;

DOTF...

voor iedereen die nog niet op de hoogte is... er komt weer een Defenders Of The Faith-feestje aan (Y) (Y) (Y)

check voor meer informatie: "DOTF Concept Night"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 09:58:
He meissie alles goed?
Hier in het Haaggie alles rustig

ja leuk he om ff terug te lezen over die goede oude tijd, en ja wat voor een tijd ben blij dat ik het heb mee mogen maken :kusje:
Waarschuw beheerder
Weet niet of ik het al gemeld had, maar op mijn Oldskool site staan een stel parkzicht tapes die je kan downloaden.

Zoals het nu gaat zet ik er elke week een nieuwe bij.

Greetinx
Waarschuw beheerder
goh er zijn toch nog meer oude gabbers op pf zo te lezen, leuk om te zien!
Ik zei nooit zoveel in Park want met een A'dams accent kon dat wel eens fout gaan cker na een feessie in de Energyhal.
Gelukkig was ik wel kaal en had geen hoempastaart,alleen de vlassnor ontbrak.
Ber er een keer of 5 geweest als afterparty na Energiehal en ik moet zeggen de sfeer was altijd strontvaag, waarom weet ik niet maar het beviel me best.

Voor de mensen die nog mixen zoeken met platen uit die tijd check:
http://ebuh.nl:8888/%20%2BDj%20Damien%20S.%2Bhousemixen%2B/
Waarschuw beheerder
o ja inloggen met user = mp3 en pw is m3kk3r

Waarschuw beheerder
hee heb ff geluisterd klinkt echt wel goed (y)
Waarschuw beheerder
dank je wel

Waarschuw beheerder
graag gedaan hoor :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Parkganger op zaterdag 19 maart 2005 om 22:55:
Kort daarna komen er 2 portiers naar hem toe gerend (let op Garrincha) nemen ze spullen in beslag en pakken hem met z'n 2en bij zijn middel op (hij was geloof ik 3 meter lang) beuken hem 1x tegen een achterruit van een auto (zijn auto?) vervolgens nog een zwaai en zo bats door de achterruit heen met zijn kop. Dit alles in ongeveer 5 seconden, iedereen stond met open mond te kijken.

Twan heet hij, een lange blonde gast....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lady Vageblond op woensdag 15 juni 2005 om 09:05:
Twan heet hij, een lange blonde gast

Twan uit Naaldwijk??

(Antwan de snoepjes man)
Waarschuw beheerder
Ja twam!! die kan ik ook!! idd uit naaldwijk..wij noemden m Twan de sleutelman..omdat ie nog eens onze auto heeft open gemaakt met zn eigen sleutel!
Waarschuw beheerder
Ja idd nu je het zegt, Twan.

En door die snoepjes kwam nou net heel die actie.

Greetz
Waarschuw beheerder
donateur
Twan en sander en giel en zomer!!

Waren echt mijn toppertjes!! (L)

Benieuwd hoe het met hun is!!
Uitspraak van Parkganger op woensdag 15 juni 2005 om 16:43:
En door die snoepjes kwam nou net heel die actie.

Hij had altijd lollies en winegusleutels enzow bij zich..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Parkzicht Rotterdam the tempel of the old skool partypeople ik was op ibiza in 1994 had shirt van park aan kwamen gewoon engelsen uit leeds op je af hele avond met die gasten over park geluld kicke toch park was overal bekend,die goede oude tijd fuck wat mis ik het en ik denk met mij vele !! greets patrick.
Waarschuw beheerder
Vooral andere snoepies ja...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja twam!! die kan ik ook!! idd uit naaldwijk..wij noemden m Twan de sleutelman..omdat ie nog eens onze auto heeft open gemaakt met zn eigen sleutel!

Wij zaten een keer in de verkeerde auto. Ging ook met dezelfde sleutel open blijkbaar. Gebeurden rare dingen in de Kievitslaan:vaag:. En ja het is echt gebeurd; was geen hallicunatie o.i.d.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik was er woensdag nog..

Waarschuw beheerder
donateur
Damm, I mis those days
Artiest Bill
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 mei 2005 om 12:21:
stond ik daar lekker te springen hoorde je opeens..
BING-BONGGGGG en dan die stem...STATION-blablabla
en dat was echt vaag want het waren precies zo'n beetje de stations waar wij OOK langs kwamen als we richting park gingen alsof we weer onderweg warenl
en toen ik hem net hoorde nog ffies checken of me maatje dat ook had gehoord dacht ff dat het door die pillen kwamen

Volgens mij stond je op het perron...Die plaat heet Rotterdam Subway (als je het wilde weten)
Waarschuw beheerder
Om de info compleet te maken:

General Noise - Rotterdam subway
uitgebracht op o.a. Rotterdam records (ROT 010)

[img width=150 height=148]http://www.discogs.com/image/R-150-34037-001.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
die plaat Rotterdam Subway en andere nummers uit die tijd (ouwe rotterdam records) verkoop ik voor de liefhebbers check www.basskick.nl

Waarschuw beheerder
ik vond parkzicht een mega tent ,toen het veranderde in parkzicht met die letter z en niet meer het euromastje als logo ,toen werd het saai en bleven er veel ouwe parkgangers weg ,de sfeer die er daarvoor hing 1989-1993 was met de noorderzon vertrokken
Waarschuw beheerder
Was inderdaad een leuke plaat. Was ook precies onze route naar Park. Eerst met de bus van Alblasserdam naar Zuidplein en dan de metro....sjucht..jeugdsentiment...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 augustus 2005 om 14:10:
ik vond parkzicht een mega tent ,toen het veranderde in parkzicht met die letter z en niet meer het euromastje als logo ,toen werd het saai en bleven er veel ouwe parkgangers weg ,de sfeer die er daarvoor hing 1989-1993 was met de noorderzon vertrokken

Ja dat hoorde je van meer mensen..ik ben t er totaal niet mee eens..parkzicht veranderde elk jaar..en om te zeggen dat de laatste jaren minder werden..ik heb t nooit zo ervaren..kwam er vanaf begin 91 tot t allerlaatste weekend in eind 96.. elk weekend..en vond t toen nog net zo gaaf als t begin..tuurlijk was t anders..maar park is voor mij altijd park gebleven..en ik kan heel veel mensne die dr net zo over denken..Voor mij is t echt op een top beeindigd..denk dat t daarom ook altijd zo bij me is blijven hangen!Parkzicht forever!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 augustus 2005 om 00:27:
die plaat Rotterdam Subway en andere nummers uit die tijd (ouwe rotterdam records) verkoop ik voor de liefhebbers check www.basskick.nl

is dit je werk of ben je gewoon je prive collectie aan het verkopen zou jammer zijn namelijk. Maar ben ook op zoek naar megarave '99 heb jij die toevallig kan hem nergens meer krijgen.
Waarschuw beheerder
donateur

Vind ik ook hoor! Tot '93 was ik er elk weekend en daarna niet meer.. 1 x per maand ofzo!! Maar de herinneringen blijven strak!! :bounce:

Waarschuw beheerder
ik vond het na 93 ook minder worden,ik ging er nog wel naartoe.maarhet werdtoch minder.ik vond de muziek ook afnemen.maar al met al super tijd gehad daar!
Waarschuw beheerder
Parkzicht :) Mijn tante die me voor het eerst meenam stappen in Rotterdam, bracht me na een tocht door de hele stad en langs diverse clubs en kroegen waar zij werkte (oa Tudor, Full Moon en de Onno ofzoiets??) naar Parkzicht. Was pas 13 maar tante een bekende in het Rotterdamse uitgaansleven dus mocht met haar naar binnen. Wist niet wat ik meemaakte. Mijn nichtjes waren glamourpunks in die tijd en hun cluppie roelde Parkzicht, wat toen nog 1 grote underground scene was met verschillende ruimtes waar extreem uiteenlopende muziekstijlen werden gedraaid. Veel later ben ik er vaker geweest en of het aan mij lag of aan Parkzicht, het was gewoontjes geworden. Het concept bleef veranderen, geen verbetering imo. Maar nogmaals, kan aan mij hebben gelegen want die eerste indruk was hard to beat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=001382960002642bc490b6b01a00f18fde]https://photo.partyflock.nl/images/42870/main/172715.jpg[/img] ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Parkzicht 4 Ever the first one:[ op vrijdag 19 augustus 2005 om 17:12:
volgens mij zag ik je nog staan op het eindfeest van ffwd

Dat is heel goed mogelijk! ik was er! Had een Soprano shirtje aan! was wel weer een top feesie!
Greetzzzzzz
Waarschuw beheerder
parkzicht was the place to be...
helaas heb ik alleen het staartje meegemaakt ..
maar mijn ventje heeft er heel wat avonden doorgebracht..
altijd super gezellig..toppie sfeer..
heb mijn ventje 11 jaar geleden leren kennen in park..
we zijn nog steeds een paartje duzzz..
park is voor mij heel speciaal...
Waarschuw beheerder
donateur
Wie was nou eigelijk de eigenaar van parkzicht? en wat doet hij/zij nu eigelijk?
Waarschuw beheerder
Eigenaar geen idee.. Tineke Speksnijder bedrijfsleider in die dagen en creatieve brein achter Park waren Kees en Joke Lina (bron Nieuwe Revu artikel: een Gabberhouse in verval, 1994)
Waarschuw beheerder
Geen idee????????
wat dacht je van Clarence en zn broer..dat waren de eigenaren..maar echt eigenaar waren ze niet want parkzicht is een monument..dus is in feite altijd van de gemeente.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van MrPark op vrijdag 7 oktober 2005 om 15:40:
Geen idee????????
wat dacht je van Clarence en zn broer..dat waren de eigenaren..maar echt eigenaar waren ze niet want parkzicht is een monument..dus is in feite altijd van de gemeente.

Als iets een monument is, kun je er best eigenaar van zijn, je moet alleen toestemming hebben van de diverse instantie's als je wil verbouwen!
Waarschuw beheerder
Wat had Cock van der Palm er ook al weer mee te maken?
Waarschuw beheerder
Dat is volgens mij 'de vader van' .....

;)
Waarschuw beheerder
Nou kom eens op met nieuwe verhalen over Parkzicht!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehe

Parkzicht als je daar niet geweest ben, ken je, je eigen ook geen Gabber noemen! :D

Waarschuw beheerder
Iemand die half bewusteloos in het bas gat hing van de basspeaker naast de dj boot. En gewoon geen krimp geven, ik geloof dat ie er wel twee uur in heeft gehangen.
Volgens mij heb je dan tot op de dag van vandaag fluitende oren.

Ringo(r.i.p.) die nooit van zijn eigen handel af kon blijven en dan s'ochtends standaard dan helemaal de weg kwijt was.

Ooit ook eens een showtje mee gemaakt van een dame die zo de weg kwijt was dat ze op de dansvloer een fles in der muts aan het verstoppen was terwijl iedereen haar stond aan te moedigen om hem er zo ver mogelijk in te proppen.

een vent die samen met zijn vriendin de reling op de ring boven om probeerde te duwen (openbaar).

De opname van "the beat is flown"van dj rob en mc joe"

Nieuw jaar 1992 (1992 is for you).

S'ochtends vroeg de honden achter je aan krijgen als je niet snel genoeg naar buiten ging.

Dat zijn toch de dingen die terug komen als je het mij vraagt en zo zijn er nog wel meer eigenlijks.
Waarschuw beheerder
donateur
Okee heb er ook wel een paar park verhalen van toen "twix nog raider heette"

Ik was stoen 17 geloof ik en was samen met vriendin en onze 2 vriendjes naar park gegaan.
We woonden in zeeland en hadden niet veel geld, net genoeg voor de trein en net genoeg voor de toegang.
Leuk feestje gehad , snuiven in het tuinhuisje onder de tafel zodat de eigenaar ons niet zag. Er was ook zo n eet of drinktentje als het ware in het park.
Goed toen we naar buiten liepen en je voelt het natuurlijk al hangen hadden we geen geld om te geven aan de security ik mocht door mijn vriendin mocht door maar mijn vriendje werd in het hokje aan zijn voeten opgetild al schuddend om ff te kijken of hij echt niets bij zich had.
We schrokken ons toen dood en waren allemaal zo vaag als een toeter. Nu later kan je er wel om lachen. Maar toen.

Ik heb ook wel eens meegemaakt en dat vond ik zelf wel minder hoor dat ik een vreselijke lulkik had en maar kletsen en maar kletsen was het 1 minuut stilte voor iemand die was overleden weet niet meer precies wie dat was.
Maar iedereen stond me aan te kijken als blikken konden doden was ik toen kapot geweest.

Kan me ook nog herinneren dat er feestgangers aussi s in boomstronken duwden zodat er geen geld betaald hoefde te worden voor de garderobe

En de wachtrijen voor de plee waren ook niet normaal meer.
Er werd daar meer gesnoven toen dan wat anders hihi.

Tja en dan de excentrieke dans acts boven de dansvloer.
Ik stond meestal boven tja weet je dat is allemaal in de begintijd geweest voor mij en dat zijn de dingen die zijn bijgebleven

O ja en de parkeerwachters met die kutzaklampen van hun.

Waarschuw beheerder
whaaaaah park was vet

park was het helemaal,was toen nog heel stukkie jonger.

de dope was toen ook wat beter evenals de muziek.

de uitsmuiters zag ik toen als monsters,beter hield je je piekkie opzij.

t was duister,t was gezellig,t was the beat is flow.

t was iets waar ik blij mee ben t meegemaakt te hebben t was mijn begin tijd wat daarna overliep in de energiehal tijdperk (wat een tijd was dat zeg(Y)

mzzls

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Classic Girl op woensdag 2 november 2005 om 11:39:
Ik heb ook wel eens meegemaakt en dat vond ik zelf wel minder hoor dat ik een vreselijke lulkik had en maar kletsen en maar kletsen was het 1 minuut stilte voor iemand die was overleden weet niet meer precies wie dat was.

dat zal weleens ringo geweest kunnen zijn?
Waarschuw beheerder
Ik denk zelf de minuut stilte voor Linn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 00:01:

Uitspraak van Parkganger op zaterdag 19 november 2005 om 08:26:
Ik denk zelf de minuut stilte voor Linn.

Was idd voor Linn.. R.I.P
Waarschuw beheerder

Ringo is ver na park pas overleden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MrPark op zaterdag 19 november 2005 om 12:52:
Ringo is ver na park pas overleden!

je heb gelijk was ff abuis
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 14:40:
Ringo(r.i.p.)

haalde 2 verhalen door elkaar......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 00:41:
haalde 2 verhalen door elkaar......

Kan gebeuren kerel....
Waarschuw beheerder
het zal een uur of 7 zaterdagochtend zijn geweest. en daar door die boxen RELAX van FGTH

om nooit te vergeten>>
Waarschuw beheerder
donateur
Nee denk niet dat het Ringo is hoor ik praat over 94 / 95 en Ringo is toch maar een paar jaar dood??

Wat ik me ook kan herinneren van het verhaal wat werd verteld was dat diegene waar ik het over heb onder een graafmachine terecht was gekomen.(r.i.p.)
laatste aanpassing

Werkzaam bij Afterdreams
Waarschuw beheerder
donateur
oeoeoe kon ik de tijd maar ff terugdraaien
trouwens feessie was toppie zaterdag oeoeoeoeo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Classic Girl op woensdag 2 november 2005 om 11:39:
Maar iedereen stond me aan te kijken als blikken konden doden was ik toen kapot geweest.

dat was voor Linh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Classic Girl op maandag 21 november 2005 om 21:21:
Wat ik me ook kan herinneren van het verhaal wat werd verteld was dat diegene waar ik het over heb onder een graafmachine terecht was gekomen.(r.i.p.)

klopt ook :(

ik mis m

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JP op zaterdag 17 september 2005 om 20:45:
Wie was nou eigelijk de eigenaar van parkzicht?

oho!!!
Waarschuw beheerder
Parkzicht.....zucht..
Vaak in de vijvers gegooid om af te koelen, virtual reality machines, vette shit.pilletjes van 50 gulden.
lekker boven bij clarence verder feesten. daarna naar de underground of katshoek, etc etc, ik houdt nu op anders ga ik huilen van melancholie.. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marly op woensdag 15 juni 2005 om 10:13:
Twan uit Naaldwijk

me ex..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool.web-log op zaterdag 19 maart 2005 om 22:55:

Twan heet hij, een lange blonde gast....

klopt was gepakt met dealen..

als t goed is is ie nou getrouwd en woont same met nanneke..

Waarschuw beheerder
er zijn meerdere dingen blijven hangen van parkzicht het buitengedeelte met zwembad , nightmare at the park , night of the color white , piraten party , s.m party van heel dicht bij staan kijken naar een meid die haar clit liet piercen , en digital boy live opname , heb de plaat nog steeds !!!
digital boy live at the parkzicht !!!! make it louder !!!
kortom te veel om op te noemen .
Waarschuw beheerder
zijn inderdaad veel dingen die zijn blijven hangen
het zwembad,opnamen the beat the flowe.Toon die me kwam helpen asl ik weer eens lastig werd gevallen door van die wijze gastjes(kwamen knuppels en grote zaklamp te voorschijn)
Maar ook minder leuke dingen jongen die op de dansvloer stond en opeens onwijs gild en vervolgens dood neervalt.Schietpartijen
Maar ik heb het altijd onwijs naar mijn zin gehad,jammer dat het er niet meer is,maar ja ik heb het gelukkig allemaal mee mogen maken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van frouk op woensdag 30 november 2005 om 19:33:
the beat the flowe

ja daar was k ook bij...
dat was ech gaaf.. :cheer:

Heb ook n x meegemaakt dat iemand zn auto in d greppel reed,die was vergete ze auto in zn vooruit t zette..
hebbe met n paar man die auto uit de greppel staan duwe hahaha.. :vaag:

Heb toen ook nog iemand uit n badtrip geprobeerd te halen.. heb er geloof k 2 dage over gedaan,en dat was ech nie tof..

1e x poppers en laaste x poppers geprobeerd hahaha..

Dak van mn ma niet naar park mocht gaan,dak toen s,ochtends om half 6 de wekker had gezet om toch t kenne gaan..
benk s,ochtends alleen door d maastunnel gelopen na park(super eng natuurlijk,ma ja k moest en zou gewoon gaan)

Dak n telefoontje kreeg vanuit t ziekehuis,dat mn broer in mekaar was geslage door die gasten van park..
Een maat van hem die had staan dealen en toen dachten ze dat hij t was.. hij heeft weke in t ziekhuis gelege..
Waarschuw beheerder
Wat ook erg leuk was om een paar keer de trappen op en af te rennen, werd je nog wauser !

Waarschuw beheerder
de sfeer die er daarvoor hing 1989-1993 was met de noorderzon vertrokken

Mwau zal ik wel te waus voor zijn geweest, want daar heb ik niks van gemerkt!

Uitspraak van Parkganger op vrijdag 2 december 2005 om 23:28:
Wat ook erg leuk was om een paar keer de trappen op en af te rennen, werd je nog wauser !

Aaa dan zal ik jou wel is die trap af zien stuiteren, zoals zovelen!

Ik zelf gelukkig niet! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 09:28:
Uitspraak van 19parkzicht76 op donderdag 18 augustus 2005 om 14:10:
de sfeer die er daarvoor hing 1989-1993 was met de noorderzon vertrokken
Mwau zal ik wel te waus voor zijn geweest, want daar heb ik niks van gemerkt!

hmm k ook nie..

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 09:28:
Aaa dan zal ik jou wel is die trap af zien stuiteren, zoals zovelen!

hahaha.. dat was ook wel grappig.. :yes: :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur

volgens mij was park toen allang dicht hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
sorry had ff niet verder gelezen.:bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet nog wel dat mijn vriendinnetje lastig werd gevallen door een gozer.en toen kwam maas er aan,en die vroeg wie het was.had ik perongeluk de verkeerde aangewezen.die gozer had geen tand meer in zijn mond!!!dat was ff een lelijke vergissing.maar als we die gozer later weer tegen kwamen,zei die gewoon hallo.die dacht anders wordt ik dalijk weer gepakt.nu moet ik er wel stiekem om lachen.:bloos:
Waarschuw beheerder
What can I say? Ik ken Parkzicht alleen vanaf '94 en toen was 't al 't gabbercultuurtje, compleet met Australians, maxies en house agression. Was wel een apart sfeertje opzich maar zeker niet voor iedereen!

Zoals op zoveel andere feesten merkte je dat sommige gasten 't er gewoon om deden. Lekker anderen lopen fokken en flink gefuckt kijken en zien of je een reactie kon uitlokken... Toch was dat een minderheid als ik er nu over terugdenk want die boze koppies kwam natuurlijk ook gewoon door de grote hoeveelheden pep die praktisch iedereen nam en dat wordt nog weleens met elkaar verward.

Maargoed, de huidige Parkzicht stijl feesten met de oude garde die je daar ziet zijn echt gezellig en zorgen ervoor dat ik blijf terugkomen so let's keep the oldschool vibe alive mensen! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SPEEDLOADER op donderdag 8 december 2005 om 00:04:
Maargoed, de huidige Parkzicht stijl feesten met de oude garde die je daar ziet zijn echt gezellig en zorgen ervoor dat ik blijf terugkomen so let's keep the oldschool vibe alive mensen!

:yes: (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SPEEDLOADER op donderdag 8 december 2005 om 00:04:
Zoals op zoveel andere feesten merkte je dat sommige gasten 't er gewoon om deden. Lekker anderen lopen fokken en flink gefuckt kijken en zien of je een reactie kon uitlokken... Toch was dat een minderheid als ik er nu over terugdenk want die boze koppies kwam natuurlijk ook gewoon door de grote hoeveelheden pep die praktisch iedereen nam en dat wordt nog weleens met elkaar verward.

Ik denk meer dat dit door de sosa kwam....ik herinner me ineens weer hoe vervelend ikzelf kon zijn, heh, heh, heh.:bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij het meest bijstaat is dat ik altijd mijn lenzen uitdeed omdat ik na lang dragen er zo'n last van kreeg. Vervolgens zag ik geen fuck meer, maar dan kon mij niet boeien want ik kon toch niet meer normaal uit mijn ogen kijken. Ik moest niet alleen op de parkeerplaats lopen want dan kon ik de auto niet meer vinden hahahaha. Maar dansen ging altijd goed!!!
Verders...
Entree: ƒ 15,-
Je kon je jas aanhouden en zovaak naar buiten en binnen lopen als je wilde (wel een gulden geven haha). Op je hand een vette stempel wat gewoon op een inktveeg leek. Drankjes uit glazen en de bar was onbeperkt. Dus je kon alles bestellen wat je maar kan bedenken......
Dat vind ik echt minder nu op feesten. Altijd die plastic rommel en een zeer beperkt bar
Waarschuw beheerder
Lenzen heb ik ook een x last van gehad in Park. Kut was dat, continue naar de plee die dingen uitdoen, wassen, weer ff naar binnen om vervolgens 5 min later weer hetzelfde ritueel te moeten doorlopen.
Dat was een Parkbezoekje na een Megarave in de E-hal dus mn ogen waren al de hele nacht bezig geweest zeg maar... :)
Waarschuw beheerder
donateur
eigenlijk zoveel dingen wat me bij is gebleven.het is 7 jaar mijn tweede huis geweest.zucht,maar ik zou die hele tyd toch niet meer over willen doen met dit verstand.toch ook wel erg gevaarlijke tyd geweest.maar ik denk er wel met liefde aan terug.
Waarschuw beheerder
Wakker worden allemaal!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ben wakkerrrrrrrrrrr,en jij dan???lig je nu te slapen???
Waarschuw beheerder
Nee ben nu weer wakker...

Waarschuw beheerder
jezus christus..
en boeit het jullie dan geen moer dat er gewoon elke keer mensen compleet in elkaar getrapt/vermoord werden?
nu huilen jullie al als er iemand een pogo dansje uitvoert.

als ik het zo lees dan hoeft het voor mij nie zo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 02:08:
en boeit het jullie dan geen moer dat er gewoon elke keer mensen compleet in elkaar getrapt/vermoord werden?

toen was alles anders dus lul niet zo stom, ga ons nou niet vergelijken met die kk pogoende gekken, want DIE wekken aggressie op :yes:

je bent volgens je profiel 18 jaar, dus je kan je ook idd niet voorstellen hoe het toen was, onvergelijkbaar met nu.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hij heeft wel een beetje gelijk, en ik moet dan ook zeggen dat die zaken ook niet de beste herinneringen oproepen bij mij. Ikzelf weet 1 geval van dat er iemand doodging door geweld in de 5 jaar dat ik er kwam. Vind ik nog best meevallen als je bedenkt dat de halve onderwereld er binnenzat. En vechten is niet iets dat tegenwoordig niet meer voorkomt toch? Overigens is de tent gesloten toen het 2e slachtoffer viel.

Maar daarom was het nog wel "The place where it all started" en ben ik er altijd helemaal uit mijn stekker gegaan.
Waarschuw beheerder
maar toen was het wel anders

Waarschuw beheerder

tja dat was bekend he ga j deale en kome ze er achter ken j klappe vange..

nu huilen jullie al als er iemand een pogo dansje uitvoert.

pogoen is voor watjes die nie kenne hakkuh:yes:

ps t hoort zo wie zo nie bij dit soort muziek..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op dinsdag 20 december 2005 om 08:30:
toen was alles anders dus lul niet zo stom,

nja dat vin ik dus dom lullen

vroeger was alles anders maar dat betekent niet dat het beter was :P

tzal vast wel leuk zijn geweest (misschien op een andere manier dan nu)
kheb niks met geweld en drugs eerlijk gezegd dus die verhalen schrikken mij wel beetje af :P ofzo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 23:34:
geweld

welk geweld?..
Waarschuw beheerder
er wordt idd wel over geweld gepraat en ik heb ook idd weleens mensen naast het trapje van park klappen zien krijgen, maar dat wist je dat als je daar heen ging. Je moest je gedragen want anders....tja...

Toen hadden portiers ook geen diploma's nodig e.d dus was wel daadwerkelijk anders. En er werd niet alleen geslagen door beveiliging in park, maar ook op andere lokaties toen...
vroeger was alles anders maar dat betekent niet dat het beter was :P

Toen waren de feesten idd beter :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op woensdag 21 december 2005 om 08:42:
weleens mensen naast het trapje van park klappen zien krijgen, maar dat wist je dat als je daar heen ging. Je moest je gedragen want anders....tja...

idd..

vindt t nu veel erger dat geweld dan vroeger..

vroeger was alles anders maar dat betekent niet dat het beter was

ga regelmatig nog na feesten,ma moet j zegge vroeger was t ech wel 10x beter:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vroeger was alles anders maar dat betekent niet dat het beter was

vroeger washet gewoon beter haha
en wat geweld betreft viel echt wel mee,er waren in park regels waar je je aan moest houden wilde dealen binnen oke maar als je gepakt werd........tja
er gebeurd overal wel wat niet alleen in park.heb er nooit last van gehad.Kijk als ik lastig werd gevallen dan riep ik toon ja en die was best hard handig.het was een onwijs leuke tijd veel meegemaakt,veel gzien veel vrienden gemaakt
heb er geen spijt van
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja ja , vroeger, toen de guldens nog van hout waren en poep met een lange oe werd geschreven :)

Parkzicht was het wel toen :yes:
Er zijn daar zoveel gekke dingen gebeurd dat ik het allemaal niet echt meer op 1 rijtje gezet krijg en allerlei verhalen door elkaar haal.
Wat ik nog wel heel goed weet dat je jezelf daar moest gedragen, anders was je zwaar de lul ( Maas ):)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 11:39:
Wat ik nog wel heel goed weet dat je jezelf daar moest gedragen, anders was je zwaar de lul ( Maas )

en toon,en vooral die k*t joegoslaaf
Waarschuw beheerder
donateur
en ferry was lief

Waarschuw beheerder
Uitspraak van miranda010:D op donderdag 29 december 2005 om 14:27:
en ferry was lief

Waarschuw beheerder
ja ferry was een schatje
Waarschuw beheerder
hihi ik vond ze allemaal lief :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PARRUK op donderdag 29 december 2005 om 19:17:
ik vond ze allemaal lief

klopt, maar wel altijd uitlijken geblazen, want als er wat aan de hand was, keken ze nergens naar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 19:24:
klopt, maar wel altijd uitlijken geblazen, want als er wat aan de hand was, keken ze nergens naar

nooit last van ze gehad eigenlijk, stond ook nooit in de weg :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miranda010:D op donderdag 29 december 2005 om 14:27:
k*t joegoslaaf

Heu? Azem bedoel je toch nie? Die was best te doen hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Blondie1973 op donderdag 29 december 2005 om 23:28:
Heu? Azem bedoel je toch nie? Die was best te doen hoor.

ik weet niet hoe hij heet.maar ik vond m een viezerik.en heel sneaky

Waarschuw beheerder
Parkzicht Rotterdam kommie ff kijke dan :smoke:
Waarschuw beheerder
Ha fijn een gratis mandarijn!!

(de insiders snappen hem wel!!)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blondie1973 op donderdag 2 februari 2006 om 22:23:
Ha fijn een gratis mandarijn!!

ik heb t bonnetje nog ergens liggen hier.....
Waarschuw beheerder
Kwam pas ook het bonnetje tegen hier, ha,ha.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 maart 2005 om 00:45:

Leuke Topic! Jou herrinner ik me nog wel natas, namen weet ik nog wel, maar dan ben ik het gizicht er weer bij kwijt en visa versa.....

Waarschuw beheerder

je bedoeld WITJE, die ken ik nog wel ja, met zijn inmens hoge blockheadje.
Witje uit naaldwijk wie kende hem nou niet in die rood verschoten escort XR3

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marly op woensdag 15 juni 2005 om 16:55:

Hey sander was een maatje van ons! Leuke gast was dat

Waarschuw beheerder
Paruk... Hele leuke tijd daar gehad, nu ik al die verhalen lees komt er weer bizar veel boven drijven. Parkzicht kent vele verhalen vele zijn ook niet eens waar of zwaar opgeblazen. Een ding is een feit die sfeer en die muziek komt nooit meer terug. Ik zelf heb de periode 89 t/m 94 wekelijks mee gemaakt, 94 was niet okay meer je merkte al eind 93 dat de sfeer hard achter uit liep...ik ging er meer uit gewoonte naar toe :D

Zomers merkte je altijd dat er ook veel ander publiek kwam... voornamelijk op zaterdag. Donderdag's en vrijdag's kwam je meer vaste gasten tegen die er als een stuk meubulair funtioneede. En dan de bar Yvon natuurlik dat was pas een ongure tent :D Zomaar problem in park kreeg je niet... je moest het er wel naar maken... iedereen die daar vaak kwam wist gewoon... dat je niet irritant moest zijn, dealen, vechten.... dan kon je echt serieuze problemen verwachten... Zo heb ik er aardig wat gasten debiel geslagen zien worden.
Kan me nog herrinner dat ze een gast gepakt hadden en in de koffierbak hadden gegooid van die dikke 5 serie. later hoorde ik dat ze een gast gevonden hadden in de binnenstad van R'dam. Bizar als ik daar weer aan terug denk. Kan me ook nog herrinneren horror night in paruk. Toen ging die duistere kelder open.... daar zag je echt geen steek daar, je liep je werkelijk de basten. leuk was ook altijd zomer's dat de achterdeuren open gingen en zaten we met zijn alle in die tuinstoelen rondom het zwembad. dat is naar mijn weten ook de leukste periode geweest. kan me ook nog herinneren dat prince een optreden in rotterdam had en rond een uur of drie 'snachts de boven verdieping had afgehuurd. Ofdat iemand een verhaal in de wereld had geholpen dat rob de nijs in park rond liep.... iedereen zei tegen elkaar rob de nijs is in park heb je het gezien hahaha ik heb in de deuk gelegen want rob de nijs in nooit in park geweest die avond! Soms was ik zo uit mijn bol daar dat ik gewoon naar buiten moest gaan rennen in het park. helemaal de draad kwijt :D Vaak was het buiten op de parkeerplaats veel gezelliger dan binnen!
Uren lang in een auto hangen en ouwehoeren... gelijk luisterend naar een badje wat je daar aan de deur kon kopen ik meen voor20 gulden.
zeker de live tape's die waren wel goed! vaak zaten er ook tape's tussen die niet om aan te horen waren zo slecht van kwaliteit. Haha en dat sagarijnige mens daar aan de garderobe, ik geloof dat dat de zus, of vrouw was van clarence, maar dat weet ik niet zeker meer. Het enige wat ik me daar nog van herrinner is dat geblondeerde haar de pakjes sigaretten en die zenuwachtige herders hond. Die heerlijke bank die ze daar links bij binnenkomst hadden... daar was ik altijd te vinden. Later hadden ze dat ding vervangen door zo'n houten bank. Die schuiparty's waren kick als je s'ochtend de tent verliet liep je met een broek de deur uit alsof je in de sloot had gestaan. Wat me altijd nog is bij gebleven dat de kale koppuh cultuur is ontstaan door een groepje Haarlemmers. Die waren op weg naar nighttown waar ze niet binnen werden gelaten. Toen die gasten eenmaal in park waren gingen ze helemaal uit hun naad, iedereen zag die gasten met die kaluh koppen terwijl al die rotterdammers een mat in hun nek hadden hahaha. Er staat me iets bij dat die gasten kaal geschoren waren door een weddeschap. Kort daarna in een paar weken tijd zag je steeds meer gasten met kaal geschoren koppen en sportschoenen. Zo heb ik heel die cultuur daar zien groeien :D
Kan me ook nog herrinner dat direct bij binnen komst rechts voorbij de trap een barretje stond en daar zaten de wat oudere gasten, hoeren en andere onderwereld figuren waar een gast gewoon zijn coke van een groot mes snoof. Als je daar wat betekende kon je ook alles maken daar.
Kan me ook nog de drie dealers van park voor de geest halen Mister B en R en R..... Nu alles weer komt boven drijven kan ik wel uren door schrijven hahah... Maar mijn conclusie is PARKZICHT was leuk! Maar het was ook echt onguur. De vaste garde van onze priode weten ook precies wat ik bedoel!
Als je daar vaak kwam zag je ook vaak dingen gebeuren die niet pluis waren!
Mijn leukste herinnering blijft toch altijd dat mijn meisie me aansprak daar!
Samen hebben we heel wat dolle dingen daar gezien en meegemaakt. Geloof ook dat we nog een van de weinige stellen zijn die nog steeds dol verliefd op elkaar zijn.

Waarschuw beheerder
tering heb ik dat geschreven :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 20:24:
Geloof ook dat we nog een van de weinige stellen zijn die nog steeds dol verliefd op elkaar zijn.

dan hoor ik ook bij die weinige stellen:P
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 20:25:
tering heb ik dat geschreven

was je waus?hahahhaa

Waarschuw beheerder
Uitspraak van miranda010:D op zondag 5 februari 2006 om 21:02:

dat hoor je niet vaak, nee ik moet er niet meer aan denken, teveel gedaan denk ik :P
Waarschuw beheerder
Jammer dat je geen foto in je profiel hebt staan...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Blondie1973 op maandag 6 februari 2006 om 14:45:
Jammer dat je geen foto in je profiel hebt staan...

ik ben ook wel nieuwsgierig hoor.

Waarschuw beheerder
mss voor de geintreseerde bij midtown hebben ze nieuwe shirtjes van parkzicht

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 22:33:

Ik prefereer toch de oude, met die gekke euromast er op :P

Waarschuw beheerder
daar staat de euromast ook op ik zou ook liever de oude willen hebben maar das is veel te ver voor mijn tijd heb er wel mooie verhalen over gehoord van mijn buurman die ging er ook altijd naar toe
Waarschuw beheerder
da PARK gevoel of sfeer is net zo iets als da feyenoord gevoel......zit verdomde diep en valt niet uit te leggen als je er nooit bij ben geweest:P

Waarschuw beheerder
Klopt als een bus, maar ik moet je wel eerlijk zeggen dat na die waanzinnige tijd daar hoef ik het ook niet mee mee te maken. Sterker nog als zouden ze Park wee openen tot een duistere club. Zou het mijn aandacht niet meer trekken, echt passe die tijd. De sfeer van 90'94 komt onder geen bedwing meer terug. Het mooie van park was dat het net in een house evolutie zat... twas nieuw! Maar het zal atijd een hele gave herrinnering blijven :P Keep the memory alive :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 18:08:
Zou het mijn aandacht niet meer trekken

de mijne wel hoor, in elk geval een poging doen die tijd een beetje terug te krijgen
Artiest {SHOWLIST artist 1244, 33343}
Waarschuw beheerder
:respect: parkzicht :respect:

super tijd gehad ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 18:11:

Ik wens de gene die dat weer terug willen krijgen veel suc6 :D
Waarschuw beheerder
nee dat krijg je niet meer terug.ben blij dat ik het heb mogen meemaken.was onwijs leuk/bizar those where the days

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ DUTCHMAN JACK op dinsdag 7 februari 2006 om 18:46:

Helemaal mee eens ..... been there, done that! Park is Passê!!
Waarschuw beheerder
Kvind dat toch een beetje een sneu einde voor zo'n interessant topic.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blondie1973 op woensdag 12 april 2006 om 22:55:
Kvind dat toch een beetje een sneu einde voor zo'n interessant topic.

Nah idd !! :jaja:
Waarschuw beheerder
Hee, daar istie weer!!! Haags gezellig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blondie1973 op vrijdag 14 april 2006 om 18:56:
Hee, daar istie weer!!! Haags gezellig!

(y) De forums over parkzicht sterven een beetje uit,denk ik..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MrPark op maandag 17 april 2006 om 13:48:
(y) De forums over parkzicht sterven een beetje uit,denk ik..

maar in ons hart leeft park voort:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miranda010:D op woensdag 19 april 2006 om 09:58:
maar in ons hart leeft park voort:P

kan niemand iets aan veranderen :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MrPark op maandag 17 april 2006 om 13:48:
De forums over parkzicht sterven een beetje uit,denk ik..

Zolang jij er bent zal dat wel meevallen he O:)

maar in ons hart leeft park voort

Uitspraak van PARRUK op woensdag 19 april 2006 om 10:14:
kan niemand iets aan veranderen

:NO:
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop wel weer snel op een vervolg van parkzicht the legend feestje.:lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb daar me heel goed vermaakt, soms denk had ik maar tijdmachine ff een keertje terug in de tijd zo rond 1991 geweldig....

Maarja die tijd komt niet meer terug hé....

Enja met mijn liefje uit die tijd is ook pas overgegaan helaas
Waarschuw beheerder
maar in ons hart leeft park voort

Till the end of time! :jaja:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 10:15:
Zolang jij er bent zal dat wel meevallen he

Zelfs ik ben wat rustiger geworden Eef,wat park aangaat..
Maar de memories zijn voor altijd!
Uitspraak van miranda010:D op woensdag 19 april 2006 om 10:55:
ik hoop wel weer snel op een vervolg van parkzicht the legend feestje.

Jij met velen..waar blijft ie nou in godsnaam.. zo zouden er nog minimaal 3 vervolgen komen..en zo hoor je dr niks meer over..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
we gaan met zn allen bij clerens voor de deur liggen.:X

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MrPark op woensdag 19 april 2006 om 13:12:
..en zo hoor je dr niks meer over

maar ze komen er zeker :yes:
al moet ik het zelf organiseren !
( shit, geen slecht idee :) )
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 15:44:
al moet ik het zelf organiseren !

ik wil de toiletdame zijn.eurie per keer.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van miranda010:D op woensdag 19 april 2006 om 15:48:
ik wil de toiletdame zijn.eurie per keer.

NEE, rijk worden doe ik zelf wel :)
1 euri is wel duur hoor :( 1/2 euro is ook genoeg toch
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 15:52:
1 euri is wel duur hoor :( 1/2 euro is ook genoeg toch

zeiken en snuiven doen ze toch wel,dus gewoon dokken:P

Waarschuw beheerder
ben ik blij dat ik weinig drink en niet snuif op een feest :P

Waarschuw beheerder
Zelfs ik ben wat rustiger geworden Eef,wat park aangaat..

Haha ja omdat je vakantie nu in je hoofdje zit O:)

Leer me jou nou niet kennuh he lief (K)

Maar de memories zijn voor altijd!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 15:44:
maar ze komen er zeker

:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 19:48:
Haha ja omdat je vakantie nu in je hoofdje zit

:yes: we gaan daar een mini Parkje bouwen :p

he, nog een idee, Parkzichtfeest in de Blue Parrot in Playa del Carmen, Mexico, met strand en alles erbij :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kan mee ook herinnneren dat fist altijd met een deel van de harde kern van feyenoord kwam stappen)ik neem aan dat ze met zijn allen kwamen).
Zelf bleef tie altijd buiten lullen met de uitsmijters terwijl de rest van die gasten binnen flink losgingen tot de andere dag, en dan naar de kuip.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 19:56:
he, nog een idee, Parkzichtfeest in de Blue Parrot in Playa del Carmen, Mexico, met strand en alles erbij

als ik bij jou in de koffer mag, dan kom ik ook ;)
Waarschuw beheerder
he, nog een idee, Parkzichtfeest in de Blue Parrot in Playa del Carmen, Mexico, met strand en alles erbij

Ik ben voor! :d

Waarschuw beheerder
we gaan daar een mini Parkje bouwen

Zo'n idee kreeg ik al :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 20:38:
als ik bij jou in de koffer mag, dan kom ik ook

Dan ga ik vragen of ik bij Mr Park in de koffer mag :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
he, nog een idee, Parkzichtfeest in de Blue Parrot in Playa del Carmen, Mexico, met strand en alles erbij/quote]

(y) regel jij dat dan ff Bo! lol..

[quote element=message id=22820247]{element is niet toegankelijk}Dan ga ik vragen of ik bij Mr Park in de koffer mag

Jij altijd schat,dat weet je :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoi allemaal,
wat een leuke verhalen zeg, er komt inderdaad van alles weer boven.
Ik ging naar park van 1994 tot sluit in 1997? ik heb ook nog wel wat verhalen voor jullie,
was er een gast die 7 postzegeltjes ophad, was ie zo de weg kwijt dat ik hem 3 uur heb laten zoeken naar een tuin kabouter die weggelopen was!
ben zelf na wat zegeltjes naar buiten gerend om te vragen of maas de metro tegen wil houden, hoezo vaag.
wie kan die gast nog herinneren die in die boot gevallen was na een bad trip en dat zijn ouders hem op moesten halen in Frankrijk?
Waarschuw beheerder
Dat verhaal ken ik wel, maar weet niet wie het was eigenlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Blondie1973 op vrijdag 21 april 2006 om 12:23:
Dat verhaal ken ik wel, maar weet niet wie het was eigenlijk

Nooit van gehoord.....???
Waarschuw beheerder
Ook wel grappig een maat van mij had niks op die avond maar werd steeds vager, ik vroeg of hij echt niks op had waarop hij zei nee hoor kijk maar ik heb heel de tijd 5 trippies in mij handen, hier tel ze maar nog steeds 5.

Als je hem niet begrijpt, leg ik hem ook niet uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Parkganger op vrijdag 21 april 2006 om 19:38:
Als je hem niet begrijpt, leg ik hem ook niet uit.

Geen verdere verklaring nodig ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
8)

kuttrippies :[
Waarschuw beheerder
Een herinnering die ik eigenlijk heel snel weer wil vergeten maar nooit vergeten ben.....is dat ik heel hard van de trap gelazerd ben (voor me gevoel van boven helemaal naar beneden)....was een beetje glad :cocktail: ....wel heel lief wat te drinken aangeboden kreeg van een kerel die ik bijna mee onderuit nam!!
Vanuit de telefooncel recht voor Park me werk bellen dat ik echt heel ziek was en niet kon komen werken O:)
John de Wolf look-a-like waar ik altijd dansjes mee maakte...
Vanuit park door naar de 3 mussen theetjes drinken...
Tis kort maar krachtig geweest voor mij...maar had het nooit willen missen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ^Nicole^ op dinsdag 2 mei 2006 om 22:28:
Een herinnering die ik eigenlijk heel snel weer wil vergeten maar nooit vergeten ben.....is dat ik heel hard van de trap gelazerd ben (voor me gevoel van boven helemaal naar beneden)....was een beetje glad

He dat klinkt me aardig bekend in de oren :nocheer:
Ik met oud en nieuw ' 93 zo bij Toon in zijn armen woehoe....

:cheer: :yes: :cheer:

Leuke tent!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 20:24:
Mijn leukste herinnering blijft toch altijd dat mijn meisie me aansprak daar!
Samen hebben we heel wat dolle dingen daar gezien en meegemaakt. Geloof ook dat we nog een van de weinige stellen zijn die nog steeds dol verliefd op elkaar zijn.

hier nog 1 :D

nu ruim 12 jaar bij mekaar, 2 kids en getrouwd :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 08:10:

Leuke tent!!!!

en lekkere thee :D
Waarschuw beheerder
En tafelvoetballen alsof je leven ervan af hing....:-|
Waarschuw beheerder
Er kunnen inderdaad boeken worden
geschreven over over die tijd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Parkzicht© op zaterdag 27 mei 2006 om 20:18:
Er kunnen inderdaad boeken worden
geschreven over over die tijd.

jammer dat die er niet zijn,om al die verhalen over die goeie ouwe tijd nog eens terug te lezen!:(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PARRUK op woensdag 3 mei 2006 om 10:44:
nu ruim 12 jaar bij mekaar

ha, al 28 jaar bij elkaar, 1 kid en nog steeds gek :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Parkganger op vrijdag 21 april 2006 om 19:38:
Ook wel grappig een maat van mij had niks op die avond maar werd steeds vager, ik vroeg of hij echt niks op had waarop hij zei nee hoor kijk maar ik heb heel de tijd 5 trippies in mij handen, hier tel ze maar nog steeds 5.

lol
Waarschuw beheerder
http://video.google.com/videoplay?docid=100589919435659948&q=parkzicht

Kippevel!

Veel kijkplezier!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 13:24:
ha, al 28 jaar bij elkaar, 1 kid en nog steeds gek :yes:

maar jij ben veel ouder :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speranza op vrijdag 7 juli 2006 om 12:38:
http://video.google.com/videoplay?docid=&q=parkzicht

Dit is echt KIK voor de verzameling....

Uitspraak van PARRUK op vrijdag 7 juli 2006 om 13:04:
maar jij ben veel ouder

O o dit gaat ie je niet in dank afnemen denk ik O:)

Maar ik ken ze en ze zijn nog steeds aardig gek in de goede zin...
Echte DIE HARDS :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 17:02:
dit gaat ie je niet in dank afnemen denk ik

ach, maakt niet uit. laat iedereen eerst maar eens zo oud en nog prettige gestoord worden :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 19:31:
ach, maakt niet uit.

Ik denk ook niet dat Parruk het zo kwaad bedoelde :)

eens zo oud

Begin je zelf nu ook al dan liever" Door het leven gerijpt" ;)

en nog prettige gestoord worden

Nou idd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach, maakt niet uit. laat iedereen eerst maar eens zo oud en nog prettige gestoord worden :yes:

kom goed :D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 20:04:
Ik denk ook niet dat Parruk het zo kwaad bedoelde :)

nee Hij weet wel ongeveer hoe ik ben :p