weet nog goed .. dat ik veel gehoord had over het bepaalde rotterdams hakkuhh pasje en dat die zo anders was ... ooit was er een tijd dat de rotterdammers zichzelf een bepaald pasje hadden aangeleerd ... waar je ook kwam herkende je dat rotterdamse pasje
tjsa.. helaas zal deze tijd nooooooit meer terug komen
ook is met de hedendaagse feesten de sfeer niet terug te halen, maar gelukkig wel bijna te evenaren...
goede voorbeelden;
DOTF...
Kort daarna komen er 2 portiers naar hem toe gerend (let op Garrincha) nemen ze spullen in beslag en pakken hem met z'n 2en bij zijn middel op (hij was geloof ik 3 meter lang) beuken hem 1x tegen een achterruit van een auto (zijn auto?) vervolgens nog een zwaai en zo bats door de achterruit heen met zijn kop. Dit alles in ongeveer 5 seconden, iedereen stond met open mond te kijken.
Twan heet hij, een lange blonde gast
En door die snoepjes kwam nou net heel die actie.
stond ik daar lekker te springen hoorde je opeens..
BING-BONGGGGG en dan die stem...STATION-blablabla
en dat was echt vaag want het waren precies zo'n beetje de stations waar wij OOK langs kwamen als we richting park gingen alsof we weer onderweg warenl
en toen ik hem net hoorde nog ffies checken of me maatje dat ook had gehoord dacht ff dat het door die pillen kwamen
ik vond parkzicht een mega tent ,toen het veranderde in parkzicht met die letter z en niet meer het euromastje als logo ,toen werd het saai en bleven er veel ouwe parkgangers weg ,de sfeer die er daarvoor hing 1989-1993 was met de noorderzon vertrokken
die plaat Rotterdam Subway en andere nummers uit die tijd (ouwe rotterdam records) verkoop ik voor de liefhebbers check www.basskick.nl
ik vond parkzicht een mega tent ,toen het veranderde in parkzicht met die letter z en niet meer het euromastje als logo ,toen werd het saai en bleven er veel ouwe parkgangers weg ,de sfeer die er daarvoor hing 1989-1993 was met de noorderzon vertrokken
volgens mij zag ik je nog staan op het eindfeest van ffwd
Geen idee????????
wat dacht je van Clarence en zn broer..dat waren de eigenaren..maar echt eigenaar waren ze niet want parkzicht is een monument..dus is in feite altijd van de gemeente.
Ik heb ook wel eens meegemaakt en dat vond ik zelf wel minder hoor dat ik een vreselijke lulkik had en maar kletsen en maar kletsen was het 1 minuut stilte voor iemand die was overleden weet niet meer precies wie dat was.
Ik heb ook wel eens meegemaakt en dat vond ik zelf wel minder hoor dat ik een vreselijke lulkik had en maar kletsen en maar kletsen was het 1 minuut stilte voor iemand die was overleden weet niet meer precies wie dat was.
Maar iedereen stond me aan te kijken als blikken konden doden was ik toen kapot geweest.
Wat ik me ook kan herinneren van het verhaal wat werd verteld was dat diegene waar ik het over heb onder een graafmachine terecht was gekomen.(r.i.p.)
Uitspraak van oldskool.web-log op zaterdag 19 maart 2005 om 22:55:
Kort daarna komen er 2 portiers naar hem toe gerend (let op Garrincha) nemen ze spullen in beslag en pakken hem met z'n 2en bij zijn middel op (hij was geloof ik 3 meter lang) beuken hem 1x tegen een achterruit van een auto (zijn auto?) vervolgens nog een zwaai en zo bats door de achterruit heen met zijn kop. Dit alles in ongeveer 5 seconden, iedereen stond met open mond te kijken.
Twan heet hij, een lange blonde gast....
the beat the flowe
de sfeer die er daarvoor hing 1989-1993 was met de noorderzon vertrokken
Wat ook erg leuk was om een paar keer de trappen op en af te rennen, werd je nog wauser !
Uitspraak van 19parkzicht76 op donderdag 18 augustus 2005 om 14:10:
de sfeer die er daarvoor hing 1989-1993 was met de noorderzon vertrokken
Mwau zal ik wel te waus voor zijn geweest, want daar heb ik niks van gemerkt!
Aaa dan zal ik jou wel is die trap af zien stuiteren, zoals zovelen!
Maargoed, de huidige Parkzicht stijl feesten met de oude garde die je daar ziet zijn echt gezellig en zorgen ervoor dat ik blijf terugkomen so let's keep the oldschool vibe alive mensen!
Zoals op zoveel andere feesten merkte je dat sommige gasten 't er gewoon om deden. Lekker anderen lopen fokken en flink gefuckt kijken en zien of je een reactie kon uitlokken... Toch was dat een minderheid als ik er nu over terugdenk want die boze koppies kwam natuurlijk ook gewoon door de grote hoeveelheden pep die praktisch iedereen nam en dat wordt nog weleens met elkaar verward.
en boeit het jullie dan geen moer dat er gewoon elke keer mensen compleet in elkaar getrapt/vermoord werden?
en boeit het jullie dan geen moer dat er gewoon elke keer mensen compleet in elkaar getrapt/vermoord werden?
nu huilen jullie al als er iemand een pogo dansje uitvoert.
toen was alles anders dus lul niet zo stom,
vroeger was alles anders maar dat betekent niet dat het beter was
weleens mensen naast het trapje van park klappen zien krijgen, maar dat wist je dat als je daar heen ging. Je moest je gedragen want anders....tja...
k*t joegoslaaf
Heu? Azem bedoel je toch nie? Die was best te doen hoor.
Ha fijn een gratis mandarijn!!
Geloof ook dat we nog een van de weinige stellen zijn die nog steeds dol verliefd op elkaar zijn.
tering heb ik dat geschreven
Jammer dat je geen foto in je profiel hebt staan...
Kvind dat toch een beetje een sneu einde voor zo'n interessant topic.
Hee, daar istie weer!!! Haags gezellig!
maar in ons hart leeft park voort
De forums over parkzicht sterven een beetje uit,denk ik..
kan niemand iets aan veranderen
Zolang jij er bent zal dat wel meevallen he
ik hoop wel weer snel op een vervolg van parkzicht the legend feestje.
ik wil de toiletdame zijn.eurie per keer.
Zelfs ik ben wat rustiger geworden Eef,wat park aangaat..
Maar de memories zijn voor altijd!
maar ze komen er zeker
we gaan daar een mini Parkje bouwen
he, nog een idee, Parkzichtfeest in de Blue Parrot in Playa del Carmen, Mexico, met strand en alles erbij
als ik bij jou in de koffer mag, dan kom ik ook
he, nog een idee, Parkzichtfeest in de Blue Parrot in Playa del Carmen, Mexico, met strand en alles erbij/quote]
regel jij dat dan ff Bo! lol..
[quote element=message id=22820247]{element is niet toegankelijk}Dan ga ik vragen of ik bij Mr Park in de koffer mag
Dat verhaal ken ik wel, maar weet niet wie het was eigenlijk
Als je hem niet begrijpt, leg ik hem ook niet uit.
Een herinnering die ik eigenlijk heel snel weer wil vergeten maar nooit vergeten ben.....is dat ik heel hard van de trap gelazerd ben (voor me gevoel van boven helemaal naar beneden)....was een beetje glad
Vanuit park door naar de 3 mussen theetjes drinken...
Mijn leukste herinnering blijft toch altijd dat mijn meisie me aansprak daar!
Samen hebben we heel wat dolle dingen daar gezien en meegemaakt. Geloof ook dat we nog een van de weinige stellen zijn die nog steeds dol verliefd op elkaar zijn.
Er kunnen inderdaad boeken worden
geschreven over over die tijd.
Ook wel grappig een maat van mij had niks op die avond maar werd steeds vager, ik vroeg of hij echt niks op had waarop hij zei nee hoor kijk maar ik heb heel de tijd 5 trippies in mij handen, hier tel ze maar nog steeds 5.
http://video.google.com/videoplay?docid=&q=parkzicht
maar jij ben veel ouder
ach, maakt niet uit.
eens zo oud
en nog prettige gestoord worden
ach, maakt niet uit. laat iedereen eerst maar eens zo oud en nog prettige gestoord worden
Ik denk ook niet dat Parruk het zo kwaad bedoelde