too Real hennip
Als je maar een enkele keer in Barocci bent geweest hoe kun je dan dit schrijven.
over barochi gesproken,daar ben ik ook nog een x geweest,aankleding was mooier dan in parkzicht maar had toch niet datgene wat parkzicht had
Dan ben je geen kenner !!
Barocci in Zundert was samen met Sandokan in Raamsdonsveer de enige plek waar de vaste Park-bezoekers ook gingen stappen dus wel degelijk een goed alternatief.
Sandokan werd vaak als pre party gebruikt op zaterdag voordat mensen naar Park gingen , en dan heb ik het over de bezoekers uit Raamsdonksveer en omgeving er gingen veel mensen uit deze regio. De Rotterdammers zaten in de zomer maanden altijd op de camping in Oosterhout (nabij raamsdonksveer) en die kwamen op hun beurt weer naar sandokan om samen met hun brabantse gabbers later op de avond naar Park te gaan.
op zondagen was het Barocci tijd waar ook de hele menigte uithing en waar het qua drank drugs en vrouwen nog veel heftiger was. Zeker als de politie weer eens een inval deed dat was altijd weer spannend.
Ben zelf in de periode 1990/1995 veel in Parkzicht geweest en heb er m'n beste tijd gehad. Een goede vriendin van me heeft iedere keer nadat ze in parkzicht was geweest haar bevindingen op papier gezet en als je dat leest.........
in Parkzicht zag ik namen als: Richie Hawtin, Moby, Joe Beltram en Digital Boy optreden. En voor veel van hen was dit hun eerste gig Nederland. heb nog een leuke collectie flyers van park en natuurlijk het alom bekende roerstaafje
als blijvende herinnering en niet te vergeten de daverende Housetape's
Steve de parkneger (darkraver) heeft ooit eens de zeldzame bootleg mix cd gemaakt Back to basics deel 1 en 2
met alleen de "ECHTE" klassiekers
Kid Unkown - nightmare
Zhana - Sanctuary of love
Silver bullit - 20 seconds to comply
Klima - in time
H.H.F.D- start the panic
Mc Hughie Babe - Unarmed & dangerous
eva
gr Mo