Partyflock

Forumonderwerp · 732951
1 volger · 16218x bekeken

Waarschuw beheerder
Parkzicht was nog voor mijn tijd, wat ik jammer vind.
Draai die ouwe klappers nog steeds wel is, SUPER!

Wie heeft er nog vage Parkzicht story's. Of gekke dingen die je daar heb meegemaakt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waar is krantenknipsel???????
Waarschuw beheerder
Gelezen op de bovengenoemde site.
Waarschuw beheerder
ja,krantenknipsel of niet,dit waren zware jongens die zich bezig hielden met vrouwen en drugshandel en criminele aanverwante zaken,ik heb het allemaal gezien en meegemaakt,levensgevaarlijke gasten :yes:
Waarschuw beheerder
Moet je luisteren.. of het nu mag of niet..
In elke zaak zal vast en zeker wel iets te vinden te zijn ("wapens"), om lastig publiek UIT je zaak te houden..
Waarschuw beheerder
snap niet helemaal waarom er elke x tegen me ingegaan wordt,dit waren zeer gevaarlijke zware jongens en daar laat ik het bij :yes: heb jaren in het wereldje gezeten dus weet waar ik over praat *exit discussie voor mij*
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0008126300160d4a40bb21361a00842536]http://www.members.lycos.nl/yonientjuh/Party/Parkzicht/Absoluut%20Parkzicht.jpg[/img]

:p foto van de meeting vorig jaar bij parkzicht
ik zal eens kijken in mijn oude partydoos vol met fotows :)
heb waarschijnlijk nog foto's van maatjevan me , die ook altijd in parkzicht kwamen....

ik kan me zelf heel erg weinig herrineren, alleen altijd een dikke portier die meestal niet zo heel erg aardig was, ja voor de dames, maar voor mannen :s
heb aantal portiers daar wel eens aardige klappen zien uitdelen :s
Waarschuw beheerder
kan me ook nog zo,n dik zwijn herinneren,later stond ie er niet meer.had hem zo een schop in z,n kloten kunnen geven en dan heel hard wegrennen.de sukkel kon vroeger ook al niet goed mee met gym.heb het toch maar nooit gedaan :p

Waarschuw beheerder
Die gasten hadden heel de tent in hun macht,wat dacht je van die kale gabbertjes in park dat waren hun loop jongetjes,het waren een stel zware criminelen....
Waarschuw beheerder
hehe,met jou kan ik praten prozac (Y)
Waarschuw beheerder
:no: Nooit problemen met portiers gehad
Waarschuw beheerder
als je gewoon normaal dee was er niets aan de hand ... :no:
Waarschuw beheerder
nee,ben ik niet helemaal met je eens,gaven ongewenst zoenen op borsten van vrouwen,pakten een keer pet van een maat af om hem te vernederen.en als iemand wel wat fout deed gingen ze zich te buiten aan extreem buitensporig geweld. ik heb verder zelf ook maar 1 x een akkefietje met ze gehad maar het waren zeer zeker geen vriendelijke mensen :no:
Waarschuw beheerder
nou voor mij wel
Waarschuw beheerder
kreeg zeker zoentje op borsten??????
Waarschuw beheerder
nee, gratis toegang :D
Waarschuw beheerder
je hebt gelijk,zeer vriendelijke mensen :yes:
Waarschuw beheerder
ze waren echt gek jah die gasten....
maar ik moet zeggen toen ik in dat kamertje was op verdenking van,ik had niets bij,en ze lieten me gewoon gaan
Waarschuw beheerder
zal je wel de juiste kop hebben gehad :P

Waarschuw beheerder
Liepen ook ech wel lekkere stoeipoesen rond daar,stond een keer naar die pilaar te kijken naar een lekker wijf in dr rode catsuit....wat een schilderijtje was dat.
Waarschuw beheerder
:D ja dat ging wel eens anders daar jah :yes:
Waarschuw beheerder
Ze lachen zich vast een breuk als ze dit lezen......
Waarschuw beheerder
ja je kon daar echt beter niet dealen dat was idd pure zelfmoord ,
daarvoor kon je beter naar de energie hal gaan heb er wel eens 150 verkocht daar op een avond :D

Waarschuw beheerder
Doe je goed (Y)

Waarschuw beheerder
Ga zaterdag naar hardstarzz,starlight meets parkzicht ben benieuwd...
Waarschuw beheerder
ik over paar weekies naar djrob,s oldschoolclassics :bounce:

Waarschuw beheerder
prozac72 5 januari 2005 16:39
Ga zaterdag naar hardstarzz,starlight meets parkzicht ben benieuwd...

Ik ook :yes:
Waarschuw beheerder
als ik zondag niet te vroeg hoef te werken ga ik naar nijkerkerveen

Waarschuw beheerder
Vraag je gewoon vrij B)
Waarschuw beheerder
Ze lachen zich vast een breuk als ze dit lezen......

WIE?
Waarschuw beheerder
ja,dat vroeg ik me ook al af,zijn er hier undercoverexparkzichtmedewerkers ofzo???????????
Waarschuw beheerder
die portiers misschien? die kommen hier nie hoor...

en Ringo's rechtzaak is pas weer voorgekomen...laten we hopen dat die moordenaar krijgt wat die verdient
Waarschuw beheerder
ja,maar ik blijf erbij dat ringo geen lieverdje was maar een moord valt natuurlijk niet goed te praten maar stond er eerlijk gezegd niet van te kijken.heb hem dingen zien doen waar uiteindelijk niemand mee wegkomt
Waarschuw beheerder
nee maar dat was die tijd gewoon, heb idd ook wel meer rare dingen gezien...maar die tijd van toen is met geen pen te beschrijven....

Waarschuw beheerder
Ik wou dat ik een paar jaartjes eerder geboren was :yes:
Waarschuw beheerder
je vriendin de hele tent door schoppen is niet gewoon,nooit geweest en zal het nooit zijn (n)
Waarschuw beheerder
niet bij geweest , of misschien wel maar nie helemaal...
Waarschuw beheerder
ik stond er vlakbij en durfde net als de rest niks te doen,eigenlijk niet normaal dat je te bang bent om in te grijpen,weet dat zelfs de uitsmijters een hekel aan hem hadden te horen aan een gesprek wat ze een x voerden waar ik vlakbij stond

Waarschuw beheerder
Kan me het knokpartijtje tussen Ringo en Brian (?) nog wel herinneren...toch was het altijd wel gezellie :-D
Waarschuw beheerder
wat ik al zei, tijd van toen was anders...
Waarschuw beheerder
nou dat ben ik niet met je eens,je zult altijd goede mensen en slechte mensen blijven houden.dat is van alle tijden
Waarschuw beheerder
nee heb het over die tijd
die tijd was vaag

als je dat wat zich toen afspeelde nu beleefd, dan is het heel anders, portiers die mensen zelf beginnen te slaan is tegenwoordig uit den boze, je moet je papieren hebben enzo.

De sfeer vond ik duidelijk ook anders...en dan praat ik over die tijd dat er nog maar 1 soort house was, gewoon house, geen gabber, geen mellow, 1 soort. Die tijd...
*zwijmel*

de bruine salmie tijd
Waarschuw beheerder
ja,ik heb er echt rare dingen zien gebeuren en meegemaakt maar hield juist wel van dat duistere sfeertje,wat heb ik het er naar m,n zin gehad :bounce:
Waarschuw beheerder
nou en waar zie jij dat duistere sfeertje dan nog?? :P

ik gaat slapen, kids morgenvroeg weer aan me bed...Truste!

:kusje2:
Waarschuw beheerder
euhhhhhhhh,bij mij thuis soms,heb nog steeds geen kids dus vandaar :P (k)
Waarschuw beheerder
nee maar dat was die tijd gewoon, heb idd ook wel meer rare dingen gezien...maar die tijd van toen is met geen pen te beschrijven....

Probeer het eens.
Waarschuw beheerder
idd PARRUK gooi eens een leuk verhaaltje op,ik heb er al verscheidene neergetypt
Waarschuw beheerder
Ik bedoelde inderdaad de portiers.

Overigens is moord nooit goed te praten, maakt niet uit hoe stom je je gedraagt. Daarbij komt dat zijn vriendin(nen) ook geen lieverdjes waren. kan het weten want 1 was ook mijn vriendin destijds.
Waarschuw beheerder
doet me trouwens ineens ook aan iets denken dit,er waren tijden dat ik elke week ging.haalde voordat ringo er was altijd bij zo,n mannetje met spierwit haar m,n handel(kent iemand deze persoon nog ???).bij ringo haalde ik nooit want kon toen mensen in delft.op een gegeven moment komt ringo naar me toe die natuurlijk zag dat ik er elke week kwam en met iedereen stond te ouwehoeren(1 van m,n favo bezigheden :P ) naar me toe en zei tegen me ik heb goed spul,keertje uitproberen?? en dat mag je gerust doorvertellen hoor hahahahaha

Waarschuw beheerder
real hennep, ff wat anders...kwam jij wel eens in Klavertje, Keldertje, Stuiter of Vlouw?
Waarschuw beheerder
jij weet veel,de stuiter is m,n stamcoffeeshop geweest,klavertje kwam ik ook ja,was met die halve porsche door de muur heen (beide gesloten) vlouw kwam ik en tot een paar jaar terug was ik nog zeer regelmatig met m,n ex in het keldertje te vinden :yes: m,n bijnaam was toen al Hennep,kent u mij misschien????????