3 volgers · 218277x bekeken
k mag de 22ste weervoor de 4e keer
Theorie of Praktijk??
Als het voor theorie is dan snap ik het even niet, 4x??
Maar als het voor praktijk is zal het best wel eens kunnen, Als je hoort waarop mensen zakken
Jaah ik heb hem gehaald..en vrijstelling voor bijzondere verrichtingen
Die TTT stelt toch ook geen ene f*ck voor??
Die vrijstelling haal je toch wel óf je moet zo beroerd rijden.
laatste aanpassing
Die TTT stelt toch ook geen ene f*ck voor??
Die vrijstelling haal je toch wel óf je moet zo beroerd rijden.
nou er zijn mensen bij die het klaar krijgen om op de ttt spiegels van auto's te rijde en velgen krom rijde
laatst was er een jonge die op examen moest die spoorde echt niet. Hij naderde t spoor, de slagbomen ginge dicht met een hoop lawaai en hij remt niet eens! hij wilde gewoon door rijde totdat de examinator ingreep.
en toen ze het examen ginge bespreke wist hij nergens nix vanaf
laatste aanpassing
doe maar ruig..dan doe je toch iets goed fout als je 4x op moet zeg!!
Nou ik weet niet welke examinatoren jij tegen bent gekomen maar sommigen sporen echt niet
Als je echt hoort dat sommige mensen geslaagd zijn met ingrepen en met rijden dat je denkt 'die slaagt nooit' en als ik niet slaag terwijl er niet eens iets aan te wijzen is waarop ik zak, dan zakt mijn broek daarvan af!!
sommige mensen leren het nooit!!
Examinatoren van het CBR niet nee
en toen ze het examen ginge bespreke wist hij nergens nix vanaf
Dat kan best, "Black out" .
Als je echt hoort dat sommige mensen geslaagd zijn met ingrepen en met rijden dat je denkt 'die slaagt nooit' en als ik niet slaag terwijl er niet eens iets aan te wijzen is waarop ik zak, dan zakt mijn broek daarvan af!!
Inderdaad, dan sta je met grote ogen te kijken
ja die kunne er ook wat van maar sommige kandidate zijn ook nie de slimste
Werk jij soms bij het CBR??
Ik heb 8 juni me TTT gehaald 
Ik moet 29juni op voor me rijbewijs
Ik moet 29juni op voor me rijbewijs
Heb net me rijbewijs gehaald
gefeliciteerd!!
Bij mij toen ik voor de 2de keer theorie moest doen zaten er mensen die opgingen voor de 8ste keer!!!
Dan ben je geen rijbewijs waard!
Bij mij toen ik voor de 2de keer theorie moest doen zaten er mensen die opgingen voor de 8ste keer!!!
Dat had ik inderdaad ook.. Zat naast/tussen 3 vrienden in, eentje was er voor het eerst, eentje voor de 4e keer dacht ik en eentje deed voor de negende keer examen. Probeerden ze bij mij af te kijken
Ik reed te gehaast...
dat vind ik altijd van die kutredenen
kreeg je dat tijdens je rijles ook wel vaak te horen?
de ene keer ben je te gehaast, de volgende keer let je er op en rij je weer te onzeker. Krijg steeds meer een hekel aan het CBR van al die verhalen, en dan moet ik mijn eerste rijexamen nog gaan meemaken
misschien heb ik mazzel
Moet de 17e in ieder geval op voor mijn theorie
laatste aanpassing
eerst wist je altijd van te voren welke examinator je kreeg, dan kon je ze opleide naar wens van de examinator maar nu krijg je een tafel nummer en weet je niet wie daar zit
de ene houd van beetje door rijde en de andere weer van rustig aan en niet te veel risico.
is altijd kut als je geen tastbare fout hebt gemaakt zoals bv een ingreep. dan weten de kandidaten ook niet echt wat ze de volgende keer beter moeten doen
de ene houd van beetje door rijde en de andere weer van rustig aan en niet te veel risico.
is altijd kut als je geen tastbare fout hebt gemaakt zoals bv een ingreep. dan weten de kandidaten ook niet echt wat ze de volgende keer beter moeten doen
de kutste tijd is 8 uur smorges! dan moet iedereen naar t werk/school en dan ist druk en moet je oplette
8 uur 's ochtends is juist fijn joh. Kun je mooi met de stroom mee en examinatoren mijden écht drukke punten. Ik moest ook 8 uur 's ochtends en vond dat wel fijn. Ben meteen geslaagd. En opletten moet je sowieso.
donateur
komt wel goed
Ik hoop het! Pas voor de eerste keer hoor.
donateur
hehe voor jou misschien dan, niet voor de overige mensen in het verkeer
Ik vond 8 uur s'ohtends afrijden ook veel beter.
eerst wist je altijd van te voren welke examinator je kreeg, dan kon je ze opleide naar wens van de examinator maar nu krijg je een tafel nummer en weet je niet wie daar zit
Daardoor had ik bijna wéér die hork die me de eerste twee keer liet zakken
Inderdaad.. Ik weet van mezelf dat ik er echt doodnerveus van werd toen ik voor de derde keer opmoest, en dat is echt killing!
Maargoed.. Ik begin na de zomervakantie weer met lessen en theorie
afrijden wat een hel was dat
, gelukkig heb ik me rijbewijs alweer 1.5 jr maar moet er niet aandenken om ooit nog eens af temoeten rijden. Je wilt niet zenuwachtig worden maar door de sfeer en de mensen bij het CBR wordt je het vanzelf 
helemaal mee eens la.. wat een drama was dat zeggggggggg
Jawullll. Tja en je moet nog ff wachten ries voordat manus en ed niet mee gaan zwemmen. Dan mag je in de Gabber-golf scheuruh!! met op de muziek van Acid DreamS
WHAAAAAAAAAAA ik ben geslaagd om 9 uur!!
Weetje hoe vet!!
Was al keer eerder gezakt en khad zoiets van kut, nu moet ie goed gaan!
En voor mijn gevoel ging het niet zo geweldig! maar de examinator vond het goed, op het achteruit-rij bocht na!
Dus geslaagd! voor de andere nog veel suc6 en niet de hoop opgeven als je al 1 keer ben gezakt! gewoon jezelf zijn en met volste vertrouwen rijden!
Weetje hoe vet!!
Was al keer eerder gezakt en khad zoiets van kut, nu moet ie goed gaan!
En voor mijn gevoel ging het niet zo geweldig! maar de examinator vond het goed, op het achteruit-rij bocht na!
Dus geslaagd! voor de andere nog veel suc6 en niet de hoop opgeven als je al 1 keer ben gezakt! gewoon jezelf zijn en met volste vertrouwen rijden!

![[A]nne(f)](/images/user/184062_2884734.jpg)