Ga jij nog maar beter je boeken in want dat is dus niet waar. Ook als je een straat inrijdt en er loopt een voetganger op de stoep en die steekt die weg over dan moet je hem ook voorrang verlenen!
KIJK JE HEM IN ZIJN NEK OF BEK GAAT HIJ/ZIJ VOOR, KIJK JE HEM IN ZIJN OOR GAAT HIJ/ZIJ NOOIT VOOR!!!
Uitspraak van Corrado-Girl op donderdag 18 januari 2007 om 12:32:
Ga jij nog maar beter je boeken in want dat is dus niet waar. Ook als je een straat inrijdt en er loopt een voetganger op de stoep en die steekt die weg over dan moet je hem ook voorrang verlenen!
KIJK JE HEM IN ZIJN NEK OF BEK GAAT HIJ/ZIJ VOOR, KIJK JE HEM IN ZIJN OOR GAAT HIJ/ZIJ NOOIT VOOR!!!
en als je dat wel doet hoef je hem/haar niet te kruizen dus alsnog heb ik gelijk.
ik ga nu beginnen met mijn theorie en over paar weken met lessen. ik ben benieuwd ik denk dat het ''leuke'' van autorijden er wel af is veel te druk op weg het lijkt me alleen handig om auto te kunnen rijden. ochja na het autorijden mag ik door voor motor! laat maar komen..
als ik jou was zou ik gewoon aan je theorie beginnen als je ong int midde van je lessen zit.. dalijk ben je langer bezig dan een jaar en kan je weer opnieuw op..
geslaagt met 5 fouten en volgende week maandag wordt mijn examen waarschijnlijk aangevraagt!!
??? je doet toch geen jaar over je rijlessen?
Je hebt zo en zo een week of 6 wachttijd
maar wanneer je niet in 1 of 2 keer slaagt kan het heel hard gaan hoor met de tijd..
Ja wie wie voorrang moet geven enzo..en met die voetgangers de ene keer wel en dan weer niet..?
kijk je um in de bek of in de nek, moet je voorlaten gaan!! dus vanaf de zijkant 1tje ziet, hoeft dat niet
? nog nooit van gehoord, hangt gewoon van verkeers situatie af.
staat er zo'n mooi driehoek bord dat je bestuurders voorrang moet verlenen,
vallen voetgangers daar dus niet onder, want zijn geen bestuurders, simpel.
tenzij er ook een zebrapad is.
en rechtdoor op dezelfde weg gaat voor, ook voetgangers!
verder ook voorrang verlenen als je een uitrit in of uit rijd. (of een erf)
gewoon goed je boeken lezen, succes!
hoe kun je zien of e opstel ruimte is
ja okee,
maar dan nog, heb theorie aangevraagd op de dag van mijn 1e rijles,
ben de 3e keer geslaagd en les nu 3 maanden en mag bija afrijden,
dus hoe wil je er een jaar over doen dan?....
dus snap niet hoe je meer dan een jaar met lessen bezig zou zijn.
(ja als je halverwege een half jaar stopt, maar anders )laatste aanpassing 19 januari 2007 19:17
woeii heb gister m'n rijbewijs gehaald.. morgen kan ik m ophalen
uittreksel
je 3e vraag begrijp ik niet helemaal ...
Waar woon jij dan? Geen sneeuw gezien hier
jaaahh gehaald in 1 x wiew