3 volgers · 192895x bekeken
Kut gezakt!!
waar ben je op gezakt?
gezakt omdat ik te veel mn best deed en daardoor te vaak in mn dode hoek keek tijdens afslaan
Vent zegt nog..dat doe je toch ook niet als je normaal aant lessen bent. Nee idd lul..dan weet je toch dat ik normaal wel goed rijd en dat het gewoon examenstress is
Afschieten die hond!
wooo dan had ik het niet meer gehad ouwe , had ik hem zkr een stoot gegeven doe je alles goed kijk je zelfs nog meer dan nodig is wat me alleen maar beter lijkt
donateur
wooo dan had ik het niet meer gehad ouwe , had ik hem zkr een stoot gegeven doe je alles goed kijk je zelfs nog meer dan nodig is wat me alleen maar beter lijkt
als je dat doet, dan is de kans groot dat de CBR je niet meer laat afrijden!! Tenminste, ken der wel een die zn examinator aanvloog omdat ie gezakt was en niet meer zo makkelijk aan de examen's komt..
ik ben gezakt, voor de 12e keer
Miss kun je t maar beter opgeven...
Donderdag om 5 over 1 
donateur
ik ben gezakt, voor de 12e keer
hoeveel geld heb je er wel niet in gestoken???
Miss kun je t maar beter opgeven...
nee hoor, ik rijd al in een auto dus moet wel een rijbewijs hebben
hoeveel geld heb je er wel niet in gestoken???
pa betaalt
donateur
pa betaalt
bof jij ff...zodra ik na de tweede keer gezakt ben, dan mag ik mooi alles zelf betalen..
donateur
ja ik ben een boffert
Op welke redenen ben je 12 x gezakt?
Wel jammer dat het pasjes systeem niet deze week is ingevoerd maar pas volgende week
of niet, je moet namelijk ook nog eens een week wachten, pasje kunnen ze niet direct maken.
Heb liever meteen dezelfde dag mijn rijbewijs en wou echt niet nog eens een week wachten
examen alleen kost al 170 euro ofzo
examen kost 170 alles in totaal ja
praktijkexamen B € 83,95
De rest voor de Rijschool
HELLUP!!! ik moet morgen om 2 uur afrijden!!
Ik ben NOG niet zenuwachtig, maar vindt het wel spannend!
Heel veel succes! Als je goed (vooruit) kijkt en geen stomme dingen doet komt het vast wel goed!
Nog één tip, rij door waar je door kán rijden, en doe rustig op de punten waar 't moet.
Ik moet volgende week ook weer op voor de 2de keer. Hopelijk ga ik ook geen dingen doen die ik normaal niet zou doen, vorige keer helaas wel. Maar heb er nu meer vertrouwen in dan de vorige keer
Wat voor dingen deed je toen wel dan??
Ik ben van plan om gewoon zo te rijden als bij mijn lessen maar ja je kan nooit weten hoe je zenuwen op zoiets reageren. En ik denk dat ik mijn instuctrice gewoon mee vraag. Weet niet waarom maar ik heb het gevoel dat het dan beter gaat.
Te voorzichtig rijden soms, niet goed in de zijstraten (vooral rechts) kijken, waardoor ik een ingreep kreeg. Niet volledig mijn schuld, stond busje verkeerd geparkeerd waardoor ik niks kon zien, maar zij stond net iets eerder op de rem ... toen was het einde verhaal al...
En ik had ook mn instructeur mee, bij TTT vond ik het irritant, hij zat heel de tijd in mn binnenspiegel te kijken, had gevraagd of ie dat niet meer wilde doen, en deed ie ook. Vind het ook wel fijn om hem achterin te hebben, is het ook niet zo stil in de auto..
Jah idd!!! misschien hebben ze wel dikke lol en let hij niet meer zo op mij haha

Ik heb gelijk al geleerd om rustig op gelijkwaardige kruispuinten af te komen rijden, zodat je eventueel gelijk kan remmen. Dat hij een eerder reactie vermogen hebben is logisch maar ook heeeeel irritant!!!
Hey bedankt voor de tip!! Als je nog meer hebt, kom maar op haha!!
Ik heb gelijk al geleerd om rustig op gelijkwaardige kruispuinten af te komen rijden, zodat je eventueel gelijk kan remmen. Dat hij een eerder reactie vermogen hebben is logisch maar ook heeeeel irritant!!!
Hey bedankt voor de tip!! Als je nog meer hebt, kom maar op haha!!
Ook ik moet morgen om 5 over 1 afrijden...ben erg zenuwachtig

nee hoor, ik rijd al in een auto dus moet wel een rijbewijs hebben
zou je dat wel doen dan
Ja helaas wel
Daarom ben ik ook blij dat ik hem vandaag gehaald heb, ben meteen naar het gemeentehuis gegaan en heb dat ding opgehaald.
Als ik een pasje wou was ik weer een week verder ofzo, daar heb ik dus ff echt geen zin in
Wil gewoon rijden, wat zal mij het schelen of je een pas of een papiertje heb
Heeeel veel succes...ik zal het ook wel nodig hebben
ik mag om 5 over 1

![[NL]TRAUMEN :bier: [NL]](/images/user/424660_602909.gif)