3 volgers · 203250x bekeken
donateur
Heb m net gehaald vanmiddag. t Was mn 1e x
Ben echt superblij 
Heb m net gehaald vanmiddag. t Was mn 1e x Ben echt superblij
Gefeliciteerd meis (F)
31 Augustus ben ik aan de beurt
Wens je veel suc6
donateur
en al ffies aan het toeren geweest zeker
Dat ga ik zo ff doen jah
instructeurs zijn eikels
of je rijd te snel of te langzaam altijd wel wat
heb er ook 3 keer over moeten doen
dan had ik waarschijnlijk de juiste getroffen... moest alleen niet zoveel bumperkleven maar voor de rest was het goed... gewoon 1ste keer binnen (niet verwacht trouwens)
schijtzakken jonge daar.. ben ik begin juni op geweest, kan ik nu pas 18 september! hoe krijgen ze t in godsnaam voor elkaar![]()
jemig idd!!!
zou waarschijnlijk august. worden... wordt straks gebeld..
balen lon
das echt belachelijk lang...
op welke dagen moeten jullie?
ik 2x op donderdag... hoor van iedereen altijd donderdag hier in de buurt... zijn het zulke luie donders dat ze alleen op donderdag doen??? is et geld voor de week wel binnen ja!!
Deze week 3 leerlingen van me geslaagd...
....blijft altijd leuk om te zien hoe blij ze zijn dan...
Vanmorgen gezakt 
ik 2x op donderdag... hoor van iedereen altijd donderdag hier in de buurt... zijn het zulke luie donders dat ze alleen op donderdag doen??? is et geld voor de week wel binnen ja!!
Ja ik moet ook op een donderdag.. 14 september pas!!!
Maar denk maar niet dat ik in de vakantie elke week blijf lessen, dat geld hou ik mooi in eigen zak, 't is al duur genoeg..
Stelletje lamzakken daar bij het CBR (n)
Deze week 3 leerlingen van me geslaagd...
Ja krijg je zelf denk ook wel een erg voldaan gevoel ofniet ! Mijn instructeur was ook zooo blij, maar tevens is t ook vreemd. Want je ziet iemand ( zo als bij mij een behoorlijke tijd) und dan ineens niet meer
maargoed hijs binnen. Lekker rijden!
Vandaag precies een jaar mijn rijbewijs, en zou hem al niet meer kunnen missen

Ja dat vond ik ook raar...zie hem nog wel regelmatig rijden en dan ist altijd zwaaien haha! Hij zwaait echt heel veel naar oud leerlingen
Ik moest ook op een donderdag (nijmegen) maar dat wilde ik sowieso zelf al omdat ik dan altijd vrij was
Want je ziet iemand ( zo als bij mij een behoorlijke tijd) und dan ineens niet meer haha
Ja dat vond ik ook raar...zie hem nog wel regelmatig rijden en dan ist altijd zwaaien haha! Hij zwaait echt heel veel naar oud leerlingen
Ik moest ook op een donderdag (nijmegen) maar dat wilde ik sowieso zelf al omdat ik dan altijd vrij was
laatste aanpassing
Ja krijg je zelf denk ook wel een erg voldaan gevoel ofniet ! Mijn instructeur was ook zooo blij, maar tevens is t ook vreemd. Want je ziet iemand ( zo als bij mij een behoorlijke tijd) und dan ineens niet meer haha
Jaaaa....ben haast even blij als de leerlingen...
maargoed hijs binnen. Lekker rijden!
lekker hé...vrijheid van autorijden...enjoy!!..
Ik moet aanstaande dindsag afrijden..
dat beloofd wat als je ziet hoe snel je zakt..
Mijn laatste rijlessen ging echt KUT gewoon.. heb al mn lessen gehad, en dat ging best goed
.. maar de laatste lesjes waren om te huilen..
Ook omdat je zo onzettend lang moet wachten voordat je moet afrijden, lesde ik de laatste anderhalve maand gemiddeld 1x in de 1,5 week..
Nou en ik kan je vertellen dat ik de laatste lessen de simpelste dingen gewoon "vergeet"
.. nét voor dat je moet afrijden..
Rij je 30 lessen met vol vetrouwen, en de laatste lessen zonder zelfvertrouwen (N).. Nou, ik heb nog 3 extra lessen voor as Dinsdag.. hoop echt dat ik dan een goede dag heb..
want ik wil m echt halen net voordat ik op vakantie haal.. anders moet je weer gvd tot september wachten voordat je kan..
k zie t zo gebeuren dat je je theorie-certificaat opnieuw moet halen omdat ie maar n jaar geldig is..
.. nou zo erg zou t niet zijn denk ik 
Nou wens me geluk mensen..
Mijn laatste rijlessen ging echt KUT gewoon.. heb al mn lessen gehad, en dat ging best goed
Ook omdat je zo onzettend lang moet wachten voordat je moet afrijden, lesde ik de laatste anderhalve maand gemiddeld 1x in de 1,5 week..
Nou en ik kan je vertellen dat ik de laatste lessen de simpelste dingen gewoon "vergeet"
Rij je 30 lessen met vol vetrouwen, en de laatste lessen zonder zelfvertrouwen (N).. Nou, ik heb nog 3 extra lessen voor as Dinsdag.. hoop echt dat ik dan een goede dag heb..
want ik wil m echt halen net voordat ik op vakantie haal.. anders moet je weer gvd tot september wachten voordat je kan..
k zie t zo gebeuren dat je je theorie-certificaat opnieuw moet halen omdat ie maar n jaar geldig is..
Nou wens me geluk mensen..
laatste aanpassing
Het is je 1e keer?
Dan wens ik je zeer veel geluk
Dan wens ik je zeer veel geluk
ik heb het in 5x gedaan
Dus je het ook staatsexamen moeten doen? Merk je nou echt een verschil tussen het 'gewone' cbr examen en bnor?
Moet 1 aug ook weer op. 5e keer
Dus je het ook staatsexamen moeten doen? Merk je nou echt een verschil tussen het 'gewone' cbr examen en bnor?
Moet 1 aug ook weer op. 5e keer
Nouja
Dus dan heb je een half uur meer de tijd om fouten te maken 
njah zoietsmaarre ze nemen ook iets meer de tijd voor je meis
dat is opzich wel lekker
ik hoefde toen geen bijzondere verrichtinge te doen
omdat ik toen alles al heb gehad
Achja bijz. verrichtingen kan je toch niet op zakken, al staat ie schots en scheef, maar ja als je niet goed om je heenkijkt heb je alweer een probleem
Ja het schijnt dat ze eerst wat gaan drinken met je? (Ja lekker doe mij maar een biertje
Maar ze gaan ook theorievragen stellen?
Ja het schijnt dat ze eerst wat gaan drinken met je? (Ja lekker doe mij maar een biertje )
yup..ga je naar een restaurant ofso
Ik moet aanstaande dindsag afrijden..
Mijn laatste rijlessen ging echt KUT gewoon.. heb al mn lessen gehad, en dat ging best goed .. maar de laatste lesjes waren om te huilen..
Nou en ik kan je vertellen dat ik de laatste lessen de simpelste dingen gewoon "vergeet" .. nét voor dat je moet afrijden..
Rij je 30 lessen met vol vetrouwen, en de laatste lessen zonder zelfvertrouwen .. Nou, ik heb nog 3 extra lessen voor as Dinsdag.. hoop echt dat ik dan een goede dag heb..
k zie t zo gebeuren dat je je theorie-certificaat opnieuw moet halen omdat ie maar n jaar geldig is.. .. nou zo erg zou t niet zijn denk ik
Nou wens me geluk mensen.. laatste aanpassing 8 juli 2006 08:11
Ja dat bedoel ik dus..
ik moet morgen afrijden
hoop echt dat ik het haal, als ik zak kan ik ook pas eind september op en in september is mijn theorie verlopen.. dus moet ik daar ook weer voor op
Nouja anyway good luck for you dinsdag
Ja dat bedoel ik dus..
ik moet morgen afrijden en mijn laatste lessen gingen ook redelijk kut..
hoop echt dat ik het haal, als ik zak kan ik ook pas eind september op en in september is mijn theorie verlopen.. dus moet ik daar ook weer voor op echt balen maarja
Nouja anyway good luck for you dinsdag
zelfde schuitje als mij dus..
erg veel succes!
Ja dat bedoel ik dus..
ik moet morgen afrijden en mijn laatste lessen gingen ook redelijk kut..
hoop echt dat ik het haal, als ik zak kan ik ook pas eind september op en in september is mijn theorie verlopen.. dus moet ik daar ook weer voor op echt balen maarja
Suc6 meis
zelfde schuitje als mij dus.. .. maar ik heb mn theorie net 1,5 maand ofzo.. maar wil t echt heel graag halen net voor de vakantie.. die wachtlijsten zijn echt schandalig lang.. ..
erg veel succes!
Ja idd zelfde schuitje
ik ga woensdag op vakantie dus ken dat gevoel wel
ik denk echt van ''ohh als ik zak krijg ik een kut vakantie''
maarja om welke tijd moet jij op dan?
Ik heb nu 13 lessen gehad...en ik mag nu ook wel es beginnen met het leren van de theorie..
want heb soms geen flauw id wat ik aan het doen ben haha

want heb soms geen flauw id wat ik aan het doen ben haha
Ja idd zelfde schuitje
ik ga woensdag op vakantie dus ken dat gevoel wel
ik denk echt van ''ohh als ik zak krijg ik een kut vakantie''
maarja om welke tijd moet jij op dan?
ik ga 31 juli op vakantie.. zou eigenlijk op 28 juli moeten afrijden.. maar mocht gelukkig eerder!
Ik moet om 13.00 dacht ik.. of half 1.. morgen ff vragen aan mn rijinstructeur..
ik ga 31 juli op vakantie.. zou eigenlijk op 28 juli moeten afrijden.. maar mocht gelukkig eerder!
Ik moet om 13.00 dacht ik.. of half 1.. morgen ff vragen aan mn rijinstructeur..
ohh lekker!
ja vlak voor je vakantie is wel ff stressen hoor
13.00 is wel een relaxte tijd he
Hahaach nynke
vroeg mee beginne
kun je ook eerder aan je examens beginne
Gheheh jeah I know