3 volgers · 200321x bekeken
donateur
en waarom is dat sonde van je geld?
Ik leer in mijn eentje slecht, dus doe liever een cursus.
Beter een cursus volgen en meteen slagen.
Dan 4x leren en 4x zakke en nog steeds veel geld kwijt zijn, maar dan voor niks.
Denk je nou echt dat je door een cursus gelijk slaagt?
Ik heb een cursus gedaan dat koste 90 euro
Denk je nou echt dat je door een cursus gelijk slaagt? dan heb je het goed mis
Ik heb een cursus gedaan dat koste 90 euro toen ben ik gezakt je hebt er geen flikker aan beter leer je uit een boek dan neem je het veel beter in je op.
Precies.. hier hetzelfde verhaal
Denk je nou echt dat je door een cursus gelijk slaagt? dan heb je het goed mis
Ik heb een cursus gedaan dat koste 90 euro toen ben ik gezakt je hebt er geen flikker aan beter leer je uit een boek dan neem je het veel beter in je op.
dat jij het beter opneemt in een boek betekend niet dat ik t doe..
die cursus die ik doe is 110euro..
hopen dat het goed komt dan maar..
Morgen weer een rijles
Uitspraak van Ain't no party like an Alcoholic Partyop vrijdag 5 mei 2006 om 08:41:
Uitspraak van Verow op dinsdag 2 mei 2006 om 21:36:
Uitspraak van Ain't no party like an Alcoholic Party op maandag 1 mei 2006 om 11:32:
To Verow:
Heej! jij moest ook de 26ste der voor ofnie??
ikke ook! ben ook gezakt kutvolk daar!!!
Mja.. Weet je al wanneer je weer mag??
Nee!! ze probeerden nog eind juni!! maar heb nog niks gehoord!! en anders wordt ut juli...
Jij dan?
Moet 23 mei.. Echt .. ik word er gewoon al gestressed van bij het idee dat op 1 juli mn theorie afloopt, heb echt nog weinig tijd
Oh meid!! Balen!!! dan kun je dr nog wel snel weer voor!!!
ik moet zooo lang wachten!! is tog nie normaal??
waarschijnlijk moet ik de 2de week van juli!! dat betekent dus deze hele maand nie lessen, in juni ook een paar weken nie... 4 lesjes van te voren was vold0ende zeiden ze... Dan ben ik dr cker 6 weken uit ofzo..
hai hai..
ik heb nu iets langer dan een maand me rijbewijs en bevalt me super goed..!! Maar als ik dit van jullie allemaal lees.. ik vind niet normaal dat jullie zo lang moeten wachten voordat je weer op kan voor de 2de keer ofzo..
maar voor de mensen die nog moeten heel veel succes.. en niet zenuwachtig doen want zo eng is het niet haha..
Groetjes
ik heb nu iets langer dan een maand me rijbewijs en bevalt me super goed..!! Maar als ik dit van jullie allemaal lees.. ik vind niet normaal dat jullie zo lang moeten wachten voordat je weer op kan voor de 2de keer ofzo..
maar voor de mensen die nog moeten heel veel succes.. en niet zenuwachtig doen want zo eng is het niet haha..
Groetjes
Pff vandaag rijles gehad, ging verder super
moest 17 mei afrijden en nu heeft hij mij op een andere dag gezet zonder het met mij te overleggen
dus het wordt een week later of aankomende maandag
Ik had me net helemaal ingesteld op die woensdag, vrij genomen inval geregeld enzzzzz........pff
moest 17 mei afrijden en nu heeft hij mij op een andere dag gezet zonder het met mij te overleggen
dus het wordt een week later of aankomende maandag
Ik had me net helemaal ingesteld op die woensdag, vrij genomen inval geregeld enzzzzz........pff
Ben geslaagd 
2de x
2de x
ik heb vandaag mijn rijbewijs gehaald
Gefeliciteerd! Bij mij heeft het ook de 3e keer niet mogen baten. Volgens mijn examinator keek ik niet goed in mijn dooie hoek op de snelweg (ten eerste dit deed ik wel, heb alles gezien, ten tweede er kwam NIEMAND aan!)
Stelletjes NSB’ers op het CBR….
Maar goed weer aangevraagd en nu maar weer wachten…
is dat moeilijk? tussetijdsetoets?
ik heb pas 3 lesse gehad dus heb dat nog lang niet, maar ben wel benieuwd..
Is gewoon een korte rijles maar dan in toetsvorm. Je krijgt de kans om vrijstelling te halen voor je bijzondere verrichtingen maar verder moet je gewoon rijden zoals in je rijlessen. Alleen krijg je na afloop schriftelijk van een examinator te horen waar je nog op moet letten voordat je examen gaat doen...
je rijdt gewoon een examen, dus een instructeur zegt waar je heen moet en verder niks, net als op een echt examen, dan moet je nog bijzondere verrichten zoals oa parkeren en keren enzo, en aan het eind verteld hij je hoe je het hebt gedaan
zo kan je:
1. vrijstelling krijgen voor bijzondere verrichtingen dan hoef je deze op het examen ook niet meer te doen
2. al kijken hoe zo'n examen gaat
3. beoordeelt worden hoe je rijdt zoals ze je ook beoordelen op een examen
zo kan je:
1. vrijstelling krijgen voor bijzondere verrichtingen dan hoef je deze op het examen ook niet meer te doen
2. al kijken hoe zo'n examen gaat
3. beoordeelt worden hoe je rijdt zoals ze je ook beoordelen op een examen
Ik heb geen tussentijdse toets gehad, omdat ik het zelf niet veel vond uitmaken.. je moet toch die bijzondere verrichtingen doen.. en ze kijken niet naar je tussentijdsetoets bij je examen.. enigste voordeel is miss dat je weet hoe het is..
Maarja... ben de eerste keer geslaagd voor theori.. en voor me rij examen met 19 lessen
.. dus gewoon even goed je best doen.. en het komt helemaal goed!
Maarja... ben de eerste keer geslaagd voor theori.. en voor me rij examen met 19 lessen
Volgens mijn examinator keek ik niet goed in mijn dooie hoek op de snelweg (ten eerste dit deed ik wel, heb alles gezien, ten tweede er kwam NIEMAND aan!)
Stelletjes NSB’ers op het CBR….
maarja moet ook binne kort voor de 3de x op examen

![[S]abrina](/images/user/149795_2303735.jpg)

![[0570] Kobuzz [PUREBLOOD]](/images/user/4589_3873212.jpg)