at is ook zo.. Maar ik hoef over 3 jaar dan al veel minder te betalen dan jij als jij je eigen auto aanschaft! En dat terwijl jij je rijbewijs dan al veel langer hebt
mijn rij instructeur zegt dat je dat rondom de auto niet hoeft te weten.
de bandenspanning, onder de motorkap, dingen in de auto.. etc.etc.
daar mogen ze je niet op laten zakken
alleen op het rijden.
Ik moet aankomende dinsdag op!
eerste keer, hoop dat ik mn rijbewijs haal.
Heb wel nog een rijles voor mn rijexamen.
Ik moet aankomende dinsdag op!
kan ik je de hand schudden ook ik moet dinsdag op
ook voor mij de eerste keer .. spannenddd !!!!
ik mag voor me examen nog een tijdje rond rijden
Ik ben vanmorgen geslaad
Hoe ging het rijden? ja goed want je ben geslaagd, maar ik bedoel meer wat voor situaties je tegen kwam enzo..
kan ik je de hand schudden ook ik moet dinsdag op
ook voor mij de eerste keer .. spannenddd !!!!
ik mag voor me examen nog een tijdje rond rijden
Maar ik hoef over 3 jaar dan al veel minder te betalen dan jij als jij je eigen auto aanschaft! En dat terwijl jij je rijbewijs dan al veel langer hebt
jij ben stoer nu mag ik je aanraken ?
die 3 jaar maken ook echt een verschil ja zal niet meer al 50-80 euro zijn, want je blijft in de risicogroep zitten tot je 23ste dus over 3 jaar, zal ik ondanks dat ik dan pas weer een eigen auto aanschaf net zo veel betalen
jaaa ik heb morgen ook nog een rijlesje voor mn examen!!!!
ik ben poepienerveus, maar het zal wel goedkomen(hoop ik zo).
Jij alvast heel veel succes/
hoelaat moet jij?
Pff ik ben gezakterg jammer !
Alles ging goed, kijken en snelheid
totdat ik op een baan van 80 kwam en iemand moest inhalen ( wist de weg niet ofzo?), ik schakelde terug naar 4, maar dat moest dus naar zijn 2(3). Want zat op op 30 km!
Ik mijn gaspedaal induwen.. maar je komt natuurlijk niet vooruitals ik hem terug naar zijn twee had gedaan was ik wel geslaagd.. maargoed het is niet anders
baah
otdat ik op een baan van 80 kwam en iemand moest inhalen ( wist de weg niet ofzo?), ik schakelde terug naar 4, maar dat moest dus naar zijn 2(3). Want zat op op 30 km!
Ik mijn gaspedaal induwen.. maar je komt natuurlijk niet vooruitals ik hem terug naar zijn twee had gedaan was ik wel geslaagd.. maargoed het is niet anders
baah
ben ook gezakt
moest invoegen op de snelweg en de auto trok iets naar links (tegen de blokmakering aan) examinator heeft iets aan me stuur getrokken en daar ben ik op gezakt . hij zei wel dat ik voor de rest een hele nette rit had gereden op een paar kleine foutjes na
beetje lullig om je daarop te laten zakken...
Ik ben bij een stoplich in zn 2 opgetrokken omdat ik vergeten was te schakelen, en 1x te laat geschakeld bij een bocht...
ah, das lullig
had je het zelf niet in de gaten?
ben je wel geslaagd ?????
laat ik het zo zeggen na mijn idee was er niks aan de hand er kwam geen vekeer , dus was nog geen prbleem . en het was ook echt minimaal wat hij aan het stuur heeft gezeten
was ook echt bloedje nerveus
ik totaal niet.
zei de instructeur ook al
maar daardoor leek het soms net alsof het me niks boeide.
maar ik ben toch verdomd blij dat ik het heb
ja is mooi meegenomen he dat je niet nerveus was
gefeliciteerd in iedergeval
welke examinator had je ?
Had ook paffen
ik vond het wel een aardige man.
Heel rustig en vertelde mooi op tijd wat ik moest doen
hij was veel met me instructrice aan het praten , soms vrij laat maar verder geen klachten.. alleen dat tie me heeft laten zaken :C
hahahah daar kennen ze je echt niet op laten zakken maar goed het gebeurt wel
Ja maar je moet niet vergeten dat het een baan is van 80 en je snel moet voorbij steken... dus dan moet je ook snel optrekken anders kan je jezelf echt wel in gevaar brengen...
ben ook gezakt
Balen zeg! Had je er na je ritje zelf ook een slecht gevoel over of kwam het toch redelijk als een verassing?
Volgende keer beter moet je maar denken!
Al kan ik me wel voorstellen dat het gewoon vet balen is. Maar waarom trok hij aan je stuur als je geen verkeer hinderde en in wilde voegen? (als ik het goed begrepen heb, want heb net even snel teruggelezen)
Pff ik ben gezakterg jammer !
Alles ging goed, kijken en snelheid
totdat ik op een baan van 80 kwam en iemand moest inhalen ( wist de weg niet ofzo?), ik schakelde terug naar 4, maar dat moest dus naar zijn 2(3). Want zat op op 30 km!
baah
moest invoegen op de snelweg en de auto trok iets naar links (tegen de blokmakering aan) examinator heeft iets aan me stuur getrokken en daar ben ik op gezakt . hij zei wel dat ik voor de rest een hele nette rit had gereden op een paar kleine foutjes na
Dus duim ff voor me, ok
Ik ben geslaagd vanmorgen!!!!
maaarja ingreep is altijd zakken he
Jazeker hij had mij makkelijk kunnen laten zakken.. maar mn rijinstructeur heeft ooit ruzie gehad met die examinator dat die vent mensen om niks laat zakken, dan hij teveel verwacht van leerlingen.. misschien dat hij mij daarom heeft laten slagen ofzo..
Ik moet zeggen: het was erg stil in de auto toen ik moest afrijden