Heb mijn examendatum inmiddels gekregen..
Ik heb nu 9 lessen gehad, en over 10 lessen mag ik op
1 december mag ik op voor mij eindexamen hoop dat ik het in een keer haal tussentijdse toets is bij mij zwaar klote gegaan maar we houden moed
Ik ben geslaagd!
1 december mag ik op voor mij eindexamen hoop dat ik het in een keer haal tussentijdse toets is bij mij zwaar klote gegaan maar we houden moed
Ik had het ook hoor, mn les op donderdag ging onwijs slecht, echt alles ging fout! Op dinsdag ging het super goed.. en gisteren voor mn examen ging het ook niet geweldig.. zooo irritant..
Afgelopen vrijdag Geslaagd voor de aut Nu snel door voor aanhanger B+E, En dan Motorrijbewijs!
tsja, de examenroutes...
als de instructeur me dan zegt, rijd hierheen dan moet ik zo rijden.
zitten een aantal "moeilijke" punten in en daarmee kan ik mezelf dan bewijzen.
Afgelopen vrijdag Geslaagd
Gefeliciteerd! Ik ook vrijdag
deze felicitatiekaart geeft je 25 euro korting op rijbewijs E.
Wat rot voor je had je zelf het gevoel dat het goed ging? of had je al verwacht dat je gezakt was? Wat ging er fout ?
Heb je dus geen vrijstelling gehad? Of heb je het over een andere tussentijdse toets..
Wie heeft het RIS pakket ?
die had ik aan iemand cadeau gedaan, de rest heb ik toch niet nodig
het ging naar mijn gevoel wel goed, maar ik zag de examinator af en toe een beetje schrikken van wat ik deed
ik naderde voornamelijk de kruispunten te hard
ik verleende een keer een auto van rechts geen voorrang...ik zag 'm wel aankomen, maar ik vond dat ik er nog makkelijk langs kon
met het gevolg dat de examinator de auto heeft moeten stoppen anders had ik een lantaarnpaal geraakt:C
Oww jammer...
maar aan de andere kant: je examen duurt 35 minuten.. als je nog bijzondere verrichtingen moet doen dan zit dat in die 35 minuten.. ideaal dus, anders moet je 35 minuten lang alleen maar rijden..
Waarom zou je voor een niet-ris-rijschool kiezen? Wat vind je er niet makkelijk/leuk/handig aan ?
ja dat is waar .. als ik maar niet of te file parkeren dan komt alles goed
op deze manier neemt het veel meer lessen in de beslag. dan mag je 5 lessen alleen sturen en elke keer krijg je er een klein stukje bij . je krijgt de tijd om dingen te leren maar ik persoonlijk vind het allemaal te lang duren . ik ben nu al 54 lessen verderhad ook anders gekund (zeg niet dat dit persee alleen met het RIS te maken heeft) maar het had naar mijn idee een heeeeeeel stuk minder gekund
Je krijgt een parkeeropdracht.. je mag zelf weten hoe je gaat parkeren, vak vooruit, vak achteruit, file voor of file achteruit.. maar ja, moeten er wel vakken EN filevakken zijn..
Ik snap wel wat je bedoeld inderdaad.. ik hoor mensen die in les 1 alles mogen doen.. zover ze het kunnen.. en in de eerste 5 lessen was ik nog aan het leren schakelen.. les 1 sturen, daarna gas geven en remmen.. wat je zegt: 1 ding tegelijk.. handig als het allemaal niet zo duur is maar dat is het wel dus had het vanmij ook wel sneller gemogen...
we houden er vertrouwen in
Ik snap wel wat je bedoeld inderdaad.. ik hoor mensen die in les 1 alles mogen doen.. zover ze het kunnen.. en in de eerste 5 lessen was ik nog aan het leren schakelen.. les 1 sturen, daarna gas geven en remmen.. wat je zegt: 1 ding tegelijk.. handig als het allemaal niet zo duur ismaar dat is het wel dus had het vanmij ook wel sneller gemogen...
ach ja ik ben blij als ik het volgende week dinsdag haal
terijwl andere bij les 6 als zelfstandig rijden...
hoe laat mag je?
krijg een anti slip cursus van me vriend zal het ook wel doen
maar ja wat niet is is niet
Zonde... het klinkt heel cliche, maar bij twijfel niet doen... mn eerste examen deed ik dat wat jij zegt ook allemaal.. bij mn 2de x dacht ik: laat ik het maar niet doen...
- als ik toch moet stoppen, nader ik maar meteen langzaam
rechts voorang? Langzaam aankomen rijden
bij slecht zicht desnoods in 1ste versnelling...
ik kwam op een gegeven moment een zebrapad tegen.. dr liep een oud omatje op.. ze was nog bij de andere rijstrook, maar bleef toch wachten.. ik had makkelijk kunnen gaan, maar toch niet gedaan...
Denk je dat het nog wel kan? Doe het dan express niet.. een examinator denkt er namelijk altijd anders over..
Gewoon blijven denken: wat zou HIJ doen? Hij zou stoppen.. dan moet jij ook stoppen.. het maakt het zoveel makkelijk...
De eerste toets was ik steeds bezig met IK denk, IK doe, Ik ga.. maar later deed ik anders.. wat denkt HIJ, wat zou HIJ doen..
hmm dat stelt me toch wel weer gerust
ach, de meeste halen hem 2e keer toch ?