Proficiat
Gefeliciteerd.
Hopelijk gaat het mij vandaag ook lukken
Hopelijk gaat het mij vandaag ook lukken
neeeee...
Maarja, volgende keer beter, toch.. Ik was ietsjes, maar echt een heeeel klein beetje zenuwachtig
twee weekjes.. dus dat is al best snel...
twee weekjes.. dus dat is al best snel...
waardoor de motor afslaat, en recht voor een groen verkeerslicht of midden op een kruispunt stil sta
24e ga ik op voor theorie
Ik heb altijd de pech dat ik midden het in spits uur moet rijden, waardoor mensen agressief zijn omdat ze snel na huis moeten, waardoor ik zenuwachtig word en altijd de koppeling te snel laat opkomen, waardoor de motor afslaat, en recht voor een groen verkeerslicht of midden op een kruispunt stil sta
examinators letten vooral op je eerste actie's hoe je wegrijd. als je zenuw8g begint weg te rije dan zit je al in de min... dat kan ik je alvast vertellen
Nou is niet waar ik liet hem bij wegrijden afslaan en daarna nog een keer, maar als je het gelijk weer oppakt is er niets aan de hand.
Ik kreeg alleen maar complimenten over mijn rij-gedrag, MAAR.... hij vond dat ik 2 a 3 straatjes niet goed genoeg ingekeken had (rechts) waardoor ik gezakt ben (naar mijn idee heb ik wel gekeken, en zag ik ook dat er niets aankwam). Anyways....