ja joh pfff word er echt gek van
me autootje staat maar heel zielig en alleen voor de deur enzo
kijk op marktplaats joh hele leuke aanbiedingen of ga naar een occasion dealer in de buurt
ff spare en dan heb je leuke auto hoor
duurt het nog lang dan voor je 2e examen?
laat je eige nie naaien door die rijscholen heals je kan rijden moet je gewoon 1 les per maand nemen
Och das juist gunstig voor haar, want die gepensioneerde examinator ziet het zelf toch niet zo goed meer
Dat word dus al de 2e keer 1x is al verpest
ag ja 1 keer kan altijd hè... tis altijd zonde als ze voor de 3e keer trug moeten komen want dan worden de leerlingen alleen maar zenuwachtiger en als het puur aan de zenuwe ligt dan kun je ze ook nix meer bij leren. Ze maken dan vaak zo domme fouten die ze anders nooit maken.
maargoed, hebben vandaag de hele dag vr8wage examens hier. ben nu aant wachte tot de 2e kandidaat terug komt
Het is soms echt belachelijk als je ziet wat dat daar slaagt bij het BNOR.
Ze moeten de zelfde norm als het CBR handhaven maar ze zien soms wel heel veel door de vingers.
Hoezo, heb je weleens bij zo'n examen meegereden?
rij je goed, slaag je, rij je als een idioot, dan zak je gewoon.
Ze zijn echt niet achterlijk daar hoor
vind het echt belachelijk dat sommige rijscholen je 2 tot 3 maanden laten wachten tot je weer examen kan doen. Ik zit nu bij een andere rijschool en ik kan alweer binnen 3 weken.
vind het echt belachelijk dat sommige rijscholen je 2 tot 3 maanden laten wachten tot je weer examen kan doen. Ik zit nu bij een andere rijschool en ik kan alweer binnen 3 weken.
uiteraard! vaak genoeg.
maar kan ook gewoon zijn dat ze je aan het lijntje willen houden ofzo
ze willen toch dat je lessen blijft nemen
ze willen allemaal geld zien van je
Gefeliciteerd ook bij BNOR dus? Wel fijn daar he?
gefeliciteeerdd
Uitspraak van Bianca* HEEFT DER RIJBEWIJS! op woensdag 16 april 2008 om 17:17:
IK HEB HEM GISTER BEHAALD !!!
Gefeliciteerd
pfff ben nu al twee keer gezkt maare binnekort mag ik het opnieuw proberen
ik hoop echt dat het onderhand eens gaat lukken...heb er echt geen zin meer in gewoon
hoe vaak heb je op gemoeten dan
ja twee keer dus
maar het duurt allemaal zo lang ofzo, ik weet niet...het rijden gaat ook wel goed maar ik maak af en toe nog wel kleine foutjes en ik kan me niet zo goed concentreren. en dat is heel moeilijk om te verbeteren volgens mij
dalijk maar weer naar rijles