Partyflock

Forumonderwerp · 729093
1 volger · 12897x bekeken
Betreft: evenement: Thunderdome 2004, zaterdag 4 december 2004 om 21:00

Waarschuw beheerder
hehe, kreeg net bericht dat t toppie was!!

sfeer was goed, en er werd vet gedraaid!!

nou barst maar los dan!!!

:d
Waarschuw beheerder
donateur
jah idd dat zei je nog daar

mooi minder zoiets:s

tja maar flipte meer van mn geld :(
Waarschuw beheerder
10x beter dan vorig jaar!

Lekker sfeertje was er ook, goed geluid, leuke sets (niet allemaal) :)

Wel veel veel pogo gezien/gevoeld jammer jammer genoeg, op een gegeven moment zelfs in de thundercage waar ik in stond :S

Wazi gehalte was ook minder dan vorig jaar :)

Ja heb me zeer vermaakt moe'k zeggen :D

Waarschuw beheerder
Vet geluid, goed harde hardcore, snel binnen, muntjes waren 'maar' €2,-, drinken was ook goed koud en zat ook genoeg prik in voor de verandering en 'tietencontrole' (iedereen met een cup B of kleiner werd om legitimatie gevraagd en als je een cup c of groter had kon je doorlopen :D (Tenminste dat was mijn ervaring;)))
Beetje jammer dat ik een vette klap tegen mn hoofd heb gehad van pogoënde mensen... maar ja, kan gebeuren gewoon lekker doorfeesten!!
Heb me zeer zeker wel vermaakt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beste feest van de afgelopen tijd!
Heb me echt lange tijd niet zo goed vermaakt als zaterdag.
Ben bang dat Nightmare daar zaterdag niet aan kan tippen.

Waarschuw beheerder
was zkkr een vet feest ----> alleen dat terror/speedcore
ging me ff te snel omdat bij te houde had ik ff wat later
op thunderdome moeten kommen<--- maar dat zeg ik vet feest
Waarschuw beheerder
Ja wel een bruut feest.

Ben nog steeds brak: :P
Waarschuw beheerder
goed gefeest, lekker met ze alle in de vip, we hadden polsbandjes geregeld, die waren uitgeknipt door het vage hippie vrouwtje bij de alto stand, jajaja.

uitgeknipt van zo,n vel voor de security, zodat die kunnen zien, wie waar naar binne mag, maar ja dat doe je dat toch niet in dezelfde kleuren en maten, en dan zelfs met tape erbij om hem om je arm te fixen, en dat alles geplastificeerd

wij waren heel mooi dus,

- backstage
- all area
- vip (was de minst leuke)
- en jajajajaja artists

en jahoor overal konden we komen,

en ook goed vermaakt met de mensen daar, zoals profbowlers enz,
Waarschuw beheerder
goed gefeest, lekker met ze alle in de vip, we hadden polsbandjes geregeld, die waren uitgeknipt door het vage hippie vrouwtje bij de alto stand, jajaja.

uitgeknipt van zo,n vel voor de security, zodat die kunnen zien, wie waar naar binne mag, maar ja dat doe je dat toch niet in dezelfde kleuren en maten, en dan zelfs met tape erbij om hem om je arm te fixen, en dat alles geplastificeerd

wij waren heel mooi dus,

- backstage
- all area
- vip (was de minst leuke)
- en jajajajaja artists

en jahoor overal konden we komen,

en ook goed vermaakt met de mensen daar, zoals profbowlers enz,

ghehehheeheh doe je netjes (Y)
Waarschuw beheerder
Ik heb het erg naar me zin gehad!! goede sfeer, vond het wel veel te druk!

Werd lekker gedraaid en gemc't(of hoe je dat ook schrijft:P)!!:D
Drokz (y)

Vizitor heeft het lekkerst gedraaid en had de coolste opening aller tijden :D

prima feessie :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja wij hebben altijd wel van die leuke ideen, lekker overal mogen rondzwerven heeft oook nog eens zijn voordelen

lekker gratiz ijswater drinken in de vip, en lekker de ruimte om een jointje te roken,

maar het was wel terecht want ze hadden me 2 gram weed afhandig gemaakt,

ps op feesten ken je altijd polsbandjes namaken, van bv folders over xtc inlichting,

maar gister was beter we waren zelfs artist, hehehehe loop je daar helemaal te achterlijk, ja man ik ben artist laat me naar binne, en dan nog mogen ook.

Waarschuw beheerder
als je ff terug had gelezen had je antw gehad maar zal het voor jou nog een keer herhalen IK BEN DE MIJNE DUS VERLOREN en niet alleen dat laatste aanpassing: 6 december 2004 12:13

ff 12 pagina's doorlezen zeker?! :[

portemonnee verloren?
das mooi beroerd, noom :(

ga je nog wel naar nightmare?

Waarschuw beheerder
heb me super vermaakt...
goede sfeer geen ruzie's gezien...
aleen een troep in de wc's...en wie mosten het ff schoonmaken??????...........tjaaa daar is het kabinet dan toch wel goed voor
Waarschuw beheerder
donateur
ff 12 pagina's doorlezen zeker?!

portemonnee verloren?
das mooi beroerd, noom

ga je nog wel naar nightmare?

:no: stond paar replay's der boven ;)

:no: niet mn portomonee wel mn legetimatie, kortingskaart en al mn geld :cry: erg beroerd ja sta je daar zonder geld :( en ook nog in de decembermaand :(

:yes: kaartje ligt voor mn neus :bounce:
jullie ook nog???
laatste aanpassing
Artiest BeeVee
Waarschuw beheerder
WOW wat een gruwelijk vet feest was Thunderdome zeg! :-P

k vond echt bijna niks fout aan dit feest.

PLUSPUNTEN:

geen wachtrijen om naar binnen te komen!

goed geluid! (in zaal 2 stond t geluid echt super hard, maar zaal 1 was ook zeer lekker en hard geluid)

best leuke aankleding van de zalen!

een keer een goede mc!

goede sfeer!

niet betalen voor de wc's!

er werd super vet gedraaid!
en ik vond meerdere sets echt super vet: Angels of Darkness live, Catscan live, Ophidian live, Unexist, Manu le Malin & The Producer en The Vizitor!

het 1e half uur van Smurf was ook super strak mja toen ging die meer de speedcore kant op en toen ben ik ff bij Outblast gaan kijken...
en dat was best triest wat hij draaide (alles kapot, demons, psychiatric ass) kan hij niks originelers verzinnen :-S alleen 3 steps ahead op t laatst was wel leuk... maar niet mijn favo nummer.

MINPUNTEN:

ranzing bier!

oftwel t was een SUPER goed feest en mijn vetste feest waar ik tot nu toe ben geweest! :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dj paul was gruwelijk hij draaide alleen maar oude en bekende nummers
:respect: PREDNISON ATTACK :Respect:

Chapau voor jappo,unexist, The Visitor en catscan.

PRHOMO mag voortaan thuis blijven met zijn kut muziek TIP: waarom draai je niet lekker op Sensation white of Gewoon helemaal NOOIT meer :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dj paul was gruwelijk hij draaide alleen maar oude en bekende nummers :respect PREDNISON ATTACK

k heb ook ff naar Paul geluisterd maar was vrij standaard wat ie draaide enne Prednison Attack die live werd gespeeld door Ophidian, dat was pas VET!

Waarschuw beheerder
en PROMO mag voortaan thuis blijven met zijn tyfus muziek TIP: waarom draai je neit lekker op Sensation white of Gewoon helemaal NOOIT meer

Als je ook fatsoenlijk uit kan leggen waarom :/

Ik vond het de dj van de nacht

Waarschuw beheerder
Ik vond het echt tegenvallen.

-Veel teveel nieuwe muziek
-Leeftijds grens vanaf 14? :S
-Bier niet te zuipen
-Kleine hal was beter/harder dan grote
-Miste gewoon iets

Voor de rest wel vermaakt
Waarschuw beheerder
Waarom hij kut was dat is heel simpel. hij draaide:

*te veel industrial.

*zat meer onder de draaitafel naar platen te zoeken dan dat ik hem zag.

*Alleen de laatste 10 minuten draaide hij heel hard zoals we promo kenden.

Daarom vond ik het kut.

Die Live Set van PREDNISON ATTACK heb ik helaas niet mee gekregen :(
Waarschuw beheerder
vince :respect:
105 kilo maarten :respect:
smurf :respect:
de toppers van de avond :D

Waarschuw beheerder
Promo draait gewoon altijd kut zijn het niet ze platen dan sloopt hij wel weer wat.

Waarschuw beheerder
Vond Promo juist wel relaxed... Niet echt een originele set, maar toch lekker om ff te genieten van zn gouwe ouwe nummers als I come Correct en King of Pain.

Waarschuw beheerder
en rechts voor was de sfeer super goed ik weet het niet hoor
heb me lekku goed vermaakt daa kwam op een stuk of zes:P:P:P
volgende keer maar beter

Waarschuw beheerder
Hoeveel mensjes waren er trouwens zaterdag???
Ben ik wel benieuwd naar, zie t nergens trug...

Waarschuw beheerder
i come correct gouwe ouwe? :S
Waarschuw beheerder
Ik had er een hard hoofd in dat het een goed feest zou worden, omdat ik het vorig jaar echt een ruk feest vondt.

Maar ik moet zeggen dat het echt een topfeest was, heb me zeker vermaakt. (Y)
Waarschuw beheerder
Kvond het maar matig, beetje een kinderfeestje.
REchts voor het podium stonden de hele tijd een stel kneuzen ruzie te zoeken en te pogo-en, echt fokking triest.

Het zag er trouwens wel heel vet uit podium, kooien etc...

Waarschuw beheerder
Vind het wel n chill nummer van m ja, voor mij is het een gouwe ouwe :) Geen keiharde hardcore maar voor tussendoor altijd lekker... En idd was Promo vooral het laatste kwartier ofzo lekker op dreef gekomen :|
Waarschuw beheerder
vond het wel een cool feessie, geen vechtpartij gezien vooral oldschoolzaal was toppie!
Waarschuw beheerder
uhm die oldschool zaal heb ik dan gemist??
waar was die????????????????
Waarschuw beheerder
donateur
uhm die oldschool zaal heb ik dan gemist??
waar was die????????????????

:vaag: snap niet dat mensen niet eerst kijken wat er is voor ze naar een feessie gaan :/

maar die zat iig aan de linkerkant vanaf de ingang gezien ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb waarschijnlijk wel gekeken maar ben het vergete dan:9
Waarschuw beheerder
het feest was echt mooi :P en jah die zat aan de linkerkant jah :D maar k was bijna alleen maar in de grootste zaal

Waarschuw beheerder
Oldschoolzaal? Niet gezien :o
Waren er dan 3 area's :s
Waarschuw beheerder
donateur
top feesje :respect: vooral de sfeer deed het hem
Waarschuw beheerder
whaha heb me cker wel vermaakt :bounce: was een lekker feestje hoor had het nie verw8 ma ben blij dat k heen ben gegaan!!Alleen idd erg jammer dat der luitjes vanaf 15 o.d rondliepen en andere mensen die 20 zijn en geen id mee hebben werden geweigerd bij de ingang :S:S
Waarschuw beheerder
Whahaha vond die linkerzaal (hal2) toch nou niet echt een oldschool zaaltje.
Wel een leuke hal trouwens lekker undeground sfeer net of je met ze alle op zon parkeerdek aan het ragge was
Waarschuw beheerder
alleen het min punt was dat er best veel stonden te pogo'n pfff
Waarschuw beheerder
REchts voor het podium stonden de hele tijd een stel kneuzen ruzie te zoeken en te pogo-en, echt fokking triest.

Ja Ferry daar stond ik ook. Waarom gaan mensen altijd lopen pogoen als het druk is. Ik zag zelfs dat 1 gast tot 2 keer toe in elkaar geslagen werd. Ik wordt hier zo misselijk van.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een zeer goed feestje :respect:
goeie sfeer vooral :)

Artiest {SHOWLIST artist 24101, 24100}
Waarschuw beheerder
donateur
Zow mensen wat een feest hè Geluid goed, DJ's goed, sfeer goed, eigenlijk was alles goed! Beste feest van me tot nog toe. Ik was op 9.15 al binnen, samen met Backspin Maniac en nog twee anderen. De eerste twee uur zijn we op en neer gelopen door de twee zalen. En ik vond het meteen al een mooie locatie, mooie aankleding enz. Vooral ook die 4 kooien waren vet! Ik vraag me af of dat nu de "Thundercages" waren, in het midden hingen der twee in de lucht met lampen en boxen eraan maar die zijn niet omlaag gekomen.... Enieweej, Manga vs. T-Man begonnen al vol los te gaan daar in zaal 2 en Sceletor warmde het publiek ook al lekker op in de hoofdzaal. Daarna kwam het Korsakoff-drama weer ten gehore... Ze kwam op en heel veel mensen begonnen te fluiten en boe te roepen. Ze had een hele lekkere platenkeus, maar mixte jammergenoeg bagger, maarja dat wist ik al na MOH. Na afloop stak ze ook lachend haar middelvinger op naar het publiek, achja misschien komt het nog wel goed met haar... The DJ Producer en Manu Le Malin begonnen doomy en na een tijdje zijn we naar Dano gegaan. Die stond me daar een potje lekker te draaien zeg gvd! Strak in zijn pak Heerlijk zetje met ouwe knallers. Zijn wijfie stond naast hem ook vol mee te schreeuwen, publiek helemaal los, intense sfeer in zaal 2, echt mooie 3 kwartier waren dat. Toen Ophidian live, wat een goeie performance was, vooral butterfly met die aanstekers, kippenvel moment, vooral toen Drokz zei "en dan maar zeggen dat er geen sfeer is op Hardcore feesten". Na de live-act gingen we naar de EHBO, ik weet niet meer precies hoelaat we daar waren, maar het was tussen 1 uur en kwart over 1. Ik dacht eigenlijk dat de cc'ers er zo tussen uit te halen waren, maar er bleken wel meerdere groepjes daar om 1 uur te hebben afgesproken ik lees ook net pas hoe iedereen eruit zag, echt jammer, maar dat mocht de nacht niet verpesten. Daarna ben ik alleen nog in zaal 1 geweest, voornamelijk in de kooi tegenover de EHBO. Paul draaide lekker, goed ook van hem dattie zei "hee jongens, geen pogo" ofzoiets. Hoogtepunt van de avond was Jappo, tering zeg wat een bak herrie heeft hij ten gehore gebracht! Niet normaal. Ook die beelden op de schermen erbij, heel vet gedaan! Toen Catscan bezig was ben ik naar de chillout gegaan. ff bijkomen, en toen vince bijna klaar was waren we weer trug. Toen promo, ook weer lekker los. Daarna helemaal kapotgerost op The Vizitor, ik kon godverdomme niet stilblijven staan tot twee keer toe ging ik bijna out (en dat zonder pillen.....!) Niet normaal, ik explodeerde bijna, totale waanzin. En daarna was ik niets meer waard, elke keer als ik aanzette tot hakke voelde ik dat ik teveel van mezelf had geverfd en tot ik beter rustig aan kon doen. Mooi einde nog voor PPP, geslaagd afscheid van megavet feest Daarna had ik nog de verkeerde uitgang gepakt, dus toen moest ik nog een half uur omlopen Ik was echt helemaal gesloopt, kon haast niet meer lopen. Ik voelde me net alsof ik bijgekomen was van een urenlange XTC-trip... Alleen was mijn drugs urenlang uit de speakers komen knallen....
Waarschuw beheerder
donateur
pff wat een verhaal zeg..

die thundercages zijn trouwens wel omlaag geweest 1 of 2x

Waarschuw beheerder
ja echt?? want dat heb ik dan ook gemist terwijl ik toch heel lang in de grote zaal was! :( jammer 1 x heb ik gezien dat 1 kooi half naar beneden ging :S en toen weer omhoog

nou ja volgende keer beter;)
Waarschuw beheerder
je KAN ook n verslag schrijven haha
Waarschuw beheerder
en ja hoor er zijn er weer die over promo beginnen te zeiken... :gaap:

Cages heb ik helaas ook niet naar beneden zien gaan ,maar heb dan ook tijdje in de chill out gezeten

btw.. een draaitafel kapotmeppen als opening :S geeft m dan dan aan mij of zo ;) Wannebee WWF figuur :yes:
Waarschuw beheerder
was cker ene goed feesie....wat een verschil met vorig jaar
heb me echt uitstekend vermaakt zoals t hoort

Waarschuw beheerder
Was echt mega feest niet normaal.
Goeie sfeer vond ik.Goed aangekleed.
Goeie muziek, speedcore was moeilijk om bij tehouden maar das af en toe wel uitdaging:P
Benieuwd of Nightmare zaterdag er aan kan tippen.
Gr MvD
Waarschuw beheerder
Hey wie heeft ook die auto's met Hellbound bestickering met een mega groot oranje zwaailicht op het dak zien staan bij de uitgang van de Jaarbeurs bij Thunderdome zaterdag???
Ik vond het een vet wijze aktie B) En jullie?