Zow mensen wat een feest hè Geluid goed, DJ's goed, sfeer goed, eigenlijk was alles goed! Beste feest van me tot nog toe. Ik was op 9.15 al binnen, samen met Backspin Maniac en nog twee anderen. De eerste twee uur zijn we op en neer gelopen door de twee zalen. En ik vond het meteen al een mooie locatie, mooie aankleding enz. Vooral ook die 4 kooien waren vet! Ik vraag me af of dat nu de "Thundercages" waren, in het midden hingen der twee in de lucht met lampen en boxen eraan maar die zijn niet omlaag gekomen.... Enieweej, Manga vs. T-Man begonnen al vol los te gaan daar in zaal 2 en Sceletor warmde het publiek ook al lekker op in de hoofdzaal. Daarna kwam het Korsakoff-drama weer ten gehore... Ze kwam op en heel veel mensen begonnen te fluiten en boe te roepen. Ze had een hele lekkere platenkeus, maar mixte jammergenoeg bagger, maarja dat wist ik al na MOH. Na afloop stak ze ook lachend haar middelvinger op naar het publiek, achja misschien komt het nog wel goed met haar... The DJ Producer en Manu Le Malin begonnen doomy en na een tijdje zijn we naar Dano gegaan. Die stond me daar een potje lekker te draaien zeg gvd! Strak in zijn pak Heerlijk zetje met ouwe knallers. Zijn wijfie stond naast hem ook vol mee te schreeuwen, publiek helemaal los, intense sfeer in zaal 2, echt mooie 3 kwartier waren dat. Toen Ophidian live, wat een goeie performance was, vooral butterfly met die aanstekers, kippenvel moment, vooral toen Drokz zei "en dan maar zeggen dat er geen sfeer is op Hardcore feesten". Na de live-act gingen we naar de EHBO, ik weet niet meer precies hoelaat we daar waren, maar het was tussen 1 uur en kwart over 1. Ik dacht eigenlijk dat de cc'ers er zo tussen uit te halen waren, maar er bleken wel meerdere groepjes daar om 1 uur te hebben afgesproken ik lees ook net pas hoe iedereen eruit zag, echt jammer, maar dat mocht de nacht niet verpesten. Daarna ben ik alleen nog in zaal 1 geweest, voornamelijk in de kooi tegenover de EHBO. Paul draaide lekker, goed ook van hem dattie zei "hee jongens, geen pogo" ofzoiets. Hoogtepunt van de avond was Jappo, tering zeg wat een bak herrie heeft hij ten gehore gebracht! Niet normaal. Ook die beelden op de schermen erbij, heel vet gedaan! Toen Catscan bezig was ben ik naar de chillout gegaan. ff bijkomen, en toen vince bijna klaar was waren we weer trug. Toen promo, ook weer lekker los. Daarna helemaal kapotgerost op The Vizitor, ik kon godverdomme niet stilblijven staan tot twee keer toe ging ik bijna out (en dat zonder pillen.....!) Niet normaal, ik explodeerde bijna, totale waanzin. En daarna was ik niets meer waard, elke keer als ik aanzette tot hakke voelde ik dat ik teveel van mezelf had geverfd en tot ik beter rustig aan kon doen. Mooi einde nog voor PPP, geslaagd afscheid van megavet feest Daarna had ik nog de verkeerde uitgang gepakt, dus toen moest ik nog een half uur omlopen Ik was echt helemaal gesloopt, kon haast niet meer lopen. Ik voelde me net alsof ik bijgekomen was van een urenlange XTC-trip... Alleen was mijn drugs urenlang uit de speakers komen knallen....