Partyflock

Forumonderwerp · 726748

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Afgelopen woensdag hebben in Almelo twee jongens een 16-jarige jongen met een mes bedreigd omdat zijn huidskleur hen niet aanstond. De twee in Lonsdale-jacks gehulde jongeren scholden de 16-jarige knaap uit wegens zijn getinte huidskeur.

In een vechtpartij die hierna ontstond probeerde het duo de jongen op de grond te gooien waarbij over en weer klappen vielen. Eén van de 'Lonsdalers' trok hierop een mes en stak daarmee de voorband van de fiets van het slachtoffer lek. Hierna maakte hij steekbewgingen richting de 16-jarige die bij het afweren van het mes kleine wonden aan de onderarm opliep.

Het slachtoffer zag hierna kans nog enkele klappen uit te delen en ondanks zijn lekke band weg te fietsen.

Bron: www.fok.nl

De twee in Lonsdale-jacks gehulde jongeren

Waarom moet dat nou weer vermeld worden??? Als ze een Wibra merk jas aan hadden gehad was dat ook niet vermeld :no:
Maar natuurlijk is t weer belachelijk wat er gebeurd is :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd weer die lonsdalers :no:
Waarschuw beheerder
donateur
hehe

Waarschuw beheerder
:nee: Wat een losers zeg... *kots*

Waarschuw beheerder
donateur
ik anti-anti O:)

Waarom moet dat nou weer vermeld worden??? Als ze een Wibra merk jas aan hadden gehad was dat ook niet vermeld laatste aanpassing: 26 november 2004 10:20

omdat helaas dat merk opgeeist is door nerds die denken dat agressie & haat stoer is...

ikezelf liep tien jaar geleden al met lonsdale en kale kop, was toen hiphopmerk...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Altijd weer die klote koters :nee: Afmaken die zooi. En ook de media.

Sorry T, maar ik denk dat ik anti-media ga worden :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Eén van de 'Lonsdalers'

Is het een Turk? Is het een Marrokkaan? Nee, het is een Lonsdaler!!

:/
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd weer die lonsdalers

Idd :yes:

Oppakken --> Deporteren --> Tewerkstellen (y)
Waarschuw beheerder
Erg stoer hoor!!!

:no::no::no::no::no::no::no::no:
Waarschuw beheerder
jammer dat het om huidskleur gaat niet om een bepaald volk.

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry T, maar ik denk dat ik anti-media ga worden laatste aanpassing: 26 november 2004 10:21

ik ook anti-media Mijk...
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Ik heb gehoord dat er hele grote groepen Molukkers en Marokkanen komen naar de Jaarbeurs volgende week. :)
Waarschuw beheerder
Gezellig :) Komen ze mee feesten? (Y) 8)

Waarschuw beheerder
donateur
zeggen ze al sequence al jaren elke keer maar weer...
Waarschuw beheerder
donateur
Tja wat moeten we daar nou weer op zeggen.

Het is eigenlijk belachelijk, maar weet je wat het stomme is?

Ik kijk er niet meer raar van op. :/

Het begint "gewoon" te worden, zulke berichten.

Waarschuw beheerder
donateur
as ze meefeesten dan isse (Y)
Waarschuw beheerder
dit verpest het weer zoals mensen als mij die zich gewoon goed in bepaalde kledingmerk voelen zonder rechts extreem gedrag.....

dank je wel stelletje slobber Wazi`s ....

Waarschuw beheerder
donateur
helaas wel jah catwoman...

wereld is fucked-up... helaas... zal ooit nog goedkomen.... (melodrama alom)

Waarschuw beheerder
donateur
pcies liep al 10 jr in lonsdale en op kisten... nu zie je me er niet in... wil niet met die losers vergeleken worden... :S
Waarschuw beheerder
Joh dat ventje zal dit verhaal wel verzonnen hebben om nog meer haat te zaaien onder de mensen!!!
Waarschuw beheerder
Ik haat lonsdale
Waarschuw beheerder
donateur
die jongen zal vast ook wel comentaar hebben gehad :S
is wel makkelijk om te zeggen dat het om ze huidskleur gaat :/

Waarschuw beheerder
lonsdale is geej :no:

Waarschuw beheerder
donateur
anti-anti

anti-haat

anti-ongezellieheid

weer genoeg anti voor vandaag O:)

Waarschuw beheerder
Joh dat ventje zal dit verhaal wel verzonnen hebben om nog meer haat te zaaien onder de mensen!!!

Gadverdamme, omdat hij getint is kan dat niet gebeuren maar als het een andersom was geweest had je als hardste geschreeuwd "ze moeten het land uit"..
:S
Waarschuw beheerder
pcies liep al 10 jr in lonsdale en op kisten... nu zie je me er niet in... wil niet met die losers vergeleken worden...

ja maar toch , dit ben ik he, ga me d`r nie om veranderen, hou wordt , een kledingmerk das toch zielig, als ze nou met dikke kruizen op de jassen lopen

maar ja, dit is weer de eindelange discussie waar toch geen eind aankomt...
Waarschuw beheerder
:nee: Die wazi's moeten het land uit. Ze leven nog in een Duitsland van 1940. Sorry, maar dat is al 64 jaar terug ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
maar toch , dit ben ik he, ga me d`r nie om veranderen, hou wordt , een kledingmerk das toch zielig, als ze nou met dikke kruizen op de jassen lopen

je hebt ook helemaal gelijk... heb deze discussie constant met maatjes die zijn zwaar anti lonsdale

ik dus niet... :no:..

maar pas me toch aan helaas.. :(

en merk ook aan mezelf dat ik ze zelf boos aankijk, vanmorgen op station een groepje van 3 kids volledig in army-pants (dat mag tegenwoordig nog) kisten, lonsdale en ik loop erlangs en zit ze toch pissed aan te kijken zo van jullie verpesten het hele hardcore gevoel van iedereen hoort erbij!!

wazi-motherfuckers jah :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en stak daarmee de voorband van de fiets van het slachtoffer lek.

"ik steek je band lek!"
Waarschuw beheerder
donateur
lekker generaliseren he, daar is de media wel goed in.
Waarschuw beheerder
donateur
maar pas me toch aan helaas..

hoezo helaas? Hecht je zoveel waarde aan die kleding dan?

Waarschuw beheerder
da heb je zo'n wazi......
Waarschuw beheerder
Waarom moet dat lonsdale er nou weer bij worden gezet :s stel idioten allemaal :S

Waarschuw beheerder
lekker generaliseren he, daar is de media wel goed in.
En zou je dat ook zeggen als het andersom was geweest?

Waarschuw beheerder
donateur
gaat weer nergens over :no:

Waarschuw beheerder
donateur
hoezo helaas? Hecht je zoveel waarde aan die kleding dan?

nee dat zkr niet, maar vrijheid is wat anders..

iedereen moet gewoon kunnne lopen in wat ie wil...
Waarschuw beheerder

Ja, want andersom is het ook zo ;)
De media is op dit moment verkeerd bezig. zoals ze bezig zijn, wek je agressie op. Er is ook al gevraagd aan de media om niet alleen het negatieve hierover te publiceren, maar ook positieve dingen.

Waarschuw beheerder
donateur
gaat weer nergens over

toevallie vinden wij ut leuk....

sesam open uw eigen topic O:)
Waarschuw beheerder
t slaat gewoon nergens op, als een buitenlander een nederlander inelkaar slaat, staat er tog ook niet van: getinte man slaat nederlander in elkaar,, waarom wel als iemand met lonsdale het doet? dit loop egt de spuigaten uit! kk media!:@
Waarschuw beheerder
:jaja: afschieten die hap.. kan niet.. gewoon in disscussie blijven..

van lonsdale blijf je af.. volgens jp..
Waarschuw beheerder
donateur
Tjonge jonge.. denk dat we hierover bezig kunnen blijven je zult toch steeds en steeds vaker dit komen te horen.. en tja.. als jij lonsdale draagt en je bent geen nassibal dan vind k dat je gewoon een ander merk moet gaan dragen..
Waarschuw beheerder
iedereen moet gewoon kunnne lopen in wat ie wil...

precies :respect: , en daarom trek ik ook geen andere kleren aan, mensen mogen van me de denken wat ze willen , in me hoofdje kunnen ze toch nie kijken en daadwerkelijk zien hoe ik ben , ik liep al in lons toen de aussie periode was, het leukste is als alle wazi`s morgen het idee krijgen van nike is ons merk, hebben we volgende week tig topics over nike :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoesjo een ander merk gaan drage? als mense het raccisties make? ze moeten niet iedereen over 1 kant sgeren, mag je tog ook niet doen met buitenlanders,, je ma geen vooroordelen hebbe tog? waarom wel over lonsdale:S
Waarschuw beheerder
donateur

als er had gestaan gestaan, Getinte jongens steken Lonsdaler neer?

Ja, maar dat was denk ik nooit in de krant gekomen zo. Dan stond er gewoon als kopje dat er een jongen neergestoken was denk ik. En dan in het artikel eronder was wel vermeld dat het om getinte daders ging en een slachtoffer die kleding droeg van het merk Lonsdale.

De gemiddelde reactie op PF was dan denk ik nog toejuichend geweest ook. Het ontbreekt velen hier aan gezond verstand. Discrimineren op geloof en huidskleur mag niet, maar op kledingstijl blijkbaar wel.

Waarschuw beheerder
donateur
, en daarom trek ik ook geen andere kleren aan, mensen mogen van me de denken wat ze willen , in me hoofdje kunnen ze toch nie kijken en daadwerkelijk zien hoe ik ben , ik liep al in lons toen de aussie periode was, het leukste is als alle wazi`s morgen het idee krijgen van nike is ons merk, hebben we volgende week tig topics over nike laatste aanpassing: 26 november 2004 10:39

kee dan kerel!! en zo is ut!!

:respect:

Discrimineren op geloof en huidskleur mag niet, maar op kledingstijl blijkbaar wel.

(Y) juistem!!! net as discrimineren op een dansstijl slaat ook nergens op...

wazi is gewoon opmschrijving voor alle nare mensen die niet echt van feesten houden en geen respect hebben voor anderen.. en daar valt alles onder, elke maat kleur, kleding....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
w-holte irri,, helemaal mee eens, t gaat gewoon nergens over staat ook nooit in de krant dat een getinte man een overval pleegt of een kerk in de fik steek en als iemand met lonsdale een moskee in de fik steekt dan meteen losndalers dit dat bla bla
Waarschuw beheerder
Hetzelfde geldt als alle wazi's ineens in umbro lopen. Wat dan? 8) Daar lopen toch veel mensen mee ;)

Waarschuw beheerder
aan de andere kant weten sommige bevooroordeelde jongeren die toevallig lonsdale dragen (niet iedereen die lonsdale draagt is bevooroordeeld hoor.. 8) O:)) ook eens hoe 't is om over 1 kam geschoren te worden. :yes:

dus i.p.v. dat er dan wordt gezegd : "ja hoor, 't waren weer een stel marokkanen", wordt het : "ja hoor, 't waren weer een stel lonsdalers".

blijft lullig he, jongens? :)
Waarschuw beheerder
slaat gewoon nergens op, als een buitenlander een nederlander inelkaar slaat, staat er tog ook niet van: getinte man slaat nederlander in elkaar,, waarom wel als iemand met lonsdale het doet? dit loop egt de spuigaten uit! kk media!
---------------------------------------------------------

sorry?? als een turk of marokaan iemand in elkaar slaat, staat het er ook altijd heel duidelijk in hoor!!

maar ik vind het inderdaad ook een beetje overdreven dat ze dat er weer bij moeten zetten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
bljft lullig he, jongens?

leven is lullig... O:)

Waarschuw beheerder
De gemiddelde reactie op PF was dan denk ik nog toejuichend geweest ook. Het ontbreekt velen hier aan gezond verstand. Discrimineren op geloof en huidskleur mag niet, maar op kledingstijl blijkbaar wel.

Omdat je aan huidskleur niet zoveel kan doen, je kan het er moeilijk afwassen...
En staat er nooit iets over moslims in de krant?
Lonsdale wordt gezien als een uiting van rascisme, of je het nou leuk vindt of niet. Het is aan jou de keuze of je het draagt en dan geassocieerd wordt daarmee..
Wrm draag je het eigenlijk? Omdat je het leeuwtje zo mooi vindt>?

Waarschuw beheerder
dat leeuwtje regeert. B)
Waarschuw beheerder
als het op tv komt zegge ze meestal gewoon man steek jonge neer ofsjo,, maar nooit(bijna nooi dan) dat als het een buitelander is dat een buiitelander het was:S
Waarschuw beheerder
ik pleit voor meer buitenlanders in lonsdale , misschien gaat dan eindelijk een keer die kinderachtige "naam" er van af....
Waarschuw beheerder
het zit lekker en kheb het al zo'n 10 jaar,

Waarschuw beheerder
wordt het niet eens tijd voor wat nieuws dan? :|
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat je aan huidskleur niet zoveel kan doen, je kan het er moeilijk afwassen...
Lonsdale wordt gezien als een uiting van rascisme, of je het nou leuk vindt of niet. Het is aan jou de keuze of je het draagt en dan geassocieerd wordt daarmee..

Maar geloof kan je van af stappen, dus dan wel mogen v volgens jou? de islam wordt nou eenmaal gelinkt aan terrorisme, dus dan is het ook je eigen schuld dat je daar op aangevallen wordt?
Waarschuw beheerder
toch zie ik het toch echt vaak genoeg staan, en dan krijg je hier weer allemaal reacties van: daar heb je weer zo'n k* buitenlander.. altijd hetzelfde....

Waarschuw beheerder
Ik heb een veel stoerder leeuwtje op mijn oranje voetbalshirt staan B)

Waarschuw beheerder
Ralph lauren heeft ook polo's ;p

Waarschuw beheerder
Tsja als een marokkaan wat doet hebben ook alle marokkanen het gedaan, kun je moeilijk verwijten maken dat ze Lonsdale dragers nu ook zo over 1 kam scheren.

Misschien worden sommige mensen nu eens wakker hoe belachelijk het allemaal is.

Anti dit soort shit! Flikker toch op met je huidskleur shit.

Waarschuw beheerder
Maar geloof kan je van af stappen, dus dan wel mogen v volgens jou? de islam wordt nou eenmaal gelinkt aan terrorisme, dus dan is het ook je eigen schuld dat je daar op aangevallen wordt?

een geloof kan je niet vergelijken met kleding.
Geloof stap je niet zomaar van af en kleding kan je veel makkelijker van af stappen tenzij je gelooft in extreem rechts waarmee die kleding word vergeleken..

Waarschuw beheerder
wow..deja vu..
Waarschuw beheerder
maar ik bedoel, waarom is lonsdale wel raccisties et die naam, en FuBu niet?(betekend For Us By Us) is tog ook raccisties, en er stond op i-net dat het eerst FnBn for nikkers By nikkers was:S
Waarschuw beheerder
ben het helemaal met baziz eens....
het komt van 2 kanten.. schiet allemaal niet op dit, wordt er een beetje moedeloos van inmiddels..

Waarschuw beheerder
maar ik bedoel, waarom is lonsdale wel raccisties et die naam, en FuBu niet?(betekend For Us By Us) is tog ook raccisties, en er stond op i-net dat het eerst FnBn for nikkers By nikkers was

ja..die fascistische Fubu-negers ook altijd.. :/
Waarschuw beheerder
maar dat lijkt me tog ook aardig raccisties die naam of niet dan? en als ze daar dan ook eens over door gaan:O maar dat niet:O

Waarschuw beheerder
nou denk je net zoals de media die "jullie" verketteren?

Waarschuw beheerder
maar ik bedoel, waarom is lonsdale wel raccisties et die naam, en FuBu niet?(betekend For Us By Us) is tog ook raccisties, en er stond op i-net dat het eerst FnBn for nikkers By nikkers was

Ik weet ook wel dat iedereen die lonsdale draagt geen extreem rechtse persoon is. Maar de kleding word gewoon geassocieerd met extreem rechts.
FuBu is waarschijnlijk niet in het nieuws omdat het nog niet echt geassocieerd wordt met iets rascistisch.
Waarschuw beheerder
donateur
een geloof kan je niet vergelijken met kleding.
Geloof stap je niet zomaar van af en kleding kan je veel makkelijker van af stappen tenzij je gelooft in extreem rechts waarmee die kleding word vergeleken..

Vind ik niet echt een sterk argument, in verhouding met je vorige. Je geeft aan dat je niet mag discrimineren op huidskleur, omdat dit niet gewijzigd kan worden. Bij kleding en geloof kan dat wel, of het nou makkelijk is of niet. Dus dat zou volgens jou toegestaan zijn. Want het wordt met respectievelijk extreem rechts en terrorisme geassocieerd.

Als je wel achter dit argument staat slaat die vorige nergens op.
Waarschuw beheerder
Ralph lauren heeft ook polo's :P

Umbro ook en Lacoste en nog een zooi andere merken (Y)

Waarschuw beheerder
Dus als de dader Londsdale droeg mag het niet meer vernoemd worden? Zullen we als een Marrokaan iets flikt dan dat het een Marrokaan was achterwege laten?

Inge
Waarschuw beheerder
oja, fred perry en lacoste werde in het nieuws er ook al bij betrokken:S was v/d week op het nieuws en in de krant:S
Waarschuw beheerder
dan staat het er ook meestal niet,, mar ze vermelde tog ook niet wat voor kleding die aan had?

Waarschuw beheerder
dan staat het er ook meestal niet

OH JAWEL!!!!!

Inge
Waarschuw beheerder
Lacoste ook? :| Whaha...mafkezen die media. Ik zal eens wat vertellen: Als die media zich nu eens een keer aanpast en niet alles over 1 kam scheert, dan wordt de samenleving misschien al een stuk beter (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Dus als de dader Londsdale droeg mag het niet meer vernoemd worden? Zullen we als een Marrokaan iets flikt dan dat het een Marrokaan was achterwege laten?

Een kledingmerk is niet hetzelfde als een afkomst.

Waarschuw beheerder
Vind ik niet echt een sterk argument, in verhouding met je vorige. Je geeft aan dat je niet mag discrimineren op huidskleur, omdat dit niet gewijzigd kan worden. Bij kleding en geloof kan dat wel, of het nou makkelijk is of niet. Dus dat zou volgens jou toegestaan zijn. Want het wordt met respectievelijk extreem rechts en terrorisme geassocieerd.
Moslim associeer jij met terrorisme ik niet ;) Geloof en kleding kan je niet met elkaar vergelijken. Geloof is wat je meestal met je geboorte meekrijgt of draag jij al sinds je poepluier lonsdale?
Een trui trek je makkelijker uit dan dat je, je van een geloof afzet en dat de hele familie je niet meer wil zien.
Groot verschil!
Waarschuw beheerder
inderdaad, zet dan gewon dat het een nederlander is, ze vermelde tog ook niet wat die marokaan voor kleding an had?

Waarschuw beheerder

helemaal gelijk! :yes:

het zou in de grondwet moeten worden opgenomen!!

VRIJHEID VAN KLEDINGSMERK!

tjongejonge..wou je nou echt het geloof (iets wat al enkele millennia bestaat en waar miljarden mensen aanhanger van zijn) gaan vergelijken met 'lonsdale'? :S

Waarschuw beheerder
8)

Waarschuw beheerder
jammer dat zulke dingen weer moeten gebeuren :S
Waarschuw beheerder

Waarom moet dat nou weer vermeld worden??? Als ze een Wibra merk jas aan hadden gehad was dat ook niet vermeld
Maar natuurlijk is t weer belachelijk wat er gebeurd is

dat is hetzelfde als er steeds gezegt wordt:"een groepje jonge marrokanen vallen regelmatig mensen lastig op osdorp plein"

Mensen maken maar al te graag andere zwart en hierdoor wordt er meteen door de schapen een kam geschoren over iedereen die Lonsdale draagt of Marrokaan is :X

iedereen die een ander wat aandoet voor niks is gewoon gestoord :yes:

Waarschuw beheerder
inderdaad, zet dan gewon dat het een nederlander is, ze vermelde tog ook niet wat die marokaan voor kleding an had?
Nee maar wel dat ie moslim is ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:P
Waarschuw beheerder
zet dan dat een nederlander katholiek is ofsjo maar neit wat voor kleding die draagd, ze zegge tog ook niet wat voor kleding een marokaan draagt? of een turk? of en neger?
Waarschuw beheerder
donateur
Moslim associeer jij met terrorisme ik niet ;) Geloof en kleding kan je niet met elkaar vergelijken. Geloof is wat je meestal met je geboorte meekrijgt of draag jij al sinds je poepluier lonsdale?
Een trui trek je makkelijker uit dan dat je, je van een geloof afzet en dat de hele familie je niet meer wil zien.
Groot verschil!

ik associeer lonsdale niet met extreem rechts in tegenstelling tot jou en vele anderen. Ik ben vanaf mijn geboorte gelovig, maar daar ook afgestapt, omdat ik de meeste dingen gewoon onzin vind.

Zoals ik al zei, het één kan wel moeilijker zijn als het ander, maar het is allebei mogelijk. En dus is het volgens jouw beredenering nog steeds toegestaan om daar op te discrimineren. Opmerkelijk.

Waarschuw beheerder
Het slachtoffer zag hierna kans nog enkele klappen uit te delen en ondanks zijn lekke band weg te fietsen.

Ik hoop dat ze er flink van langs hebben gekregen. Trieste figuren!

Waarschuw beheerder
In plaats van dat we het eens erover gaan hebben dat het gewoon triest is iemand wat aan te doen op grond van z'n huidskleur, voelen de Londsdale-dragers zich gestigmatiseerd. :vaag:

Inge
Waarschuw beheerder
kzeg tog ook niet dat het goed is,, kvind het ook nergens op slaan, maar kijk, dat ze er bij zette dat ze lonsdale aan hadde vind ik egt puur belachelijk,!!
Waarschuw beheerder
donateur
dat het triest is staat even los van die discussie die ik aan het voeren ben.
Waarschuw beheerder
ja volgens mij zijn wij het wel met elkaar eens of niet dan?

Waarschuw beheerder
Tja, het is ook belachelijk dat er steeds 'Turk' of 'Marrokaan' staat bij bepaalde berichten.

Wordt een hele bevolkingsgroep gestigmatiseerd. Zo, weet je ook eens hoe die mensen zich voelen.

Inge
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zoals ik al de hele tijd zeg: De media is niet goed bezig :nee:
Hoe zal het straks zijn als een zwart-gekleurd iemand in Fubu een blank-gekleurd iemand in Lonsdale neersteekt?
Zet de media dan het volgende neer: Fubu-er steekt Lonsdaler neer? :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het is tog een voorbeeld:S het gaat er om dat hun ook niet zegge wat voor kleding hun aan hebbe,,
Waarschuw beheerder
dat zal wel niet, want ze weten nix van fubu:S

Waarschuw beheerder
ze weten nix van fubu

Zal wel niet zo veel gezeik met de dragers van die kleding zijn dan.
Waarschuw beheerder
Ff voor de duidelijkheid: Lacoste e.d. staat dan weer voor voetbalsupporter.

Londale gabber, ff klein vraagje. Zou je misschien Nederlands willen schrijven? Ik ben meer van de bèta-kant en het ontcijferen van geschriften ligt me daarom niet zo. Bij voorbaat dank. :)

Waarschuw beheerder
het is gewoon een kwestie van hand in eigen boezem steken..een koekje van eigen deeg..wie de bal kaatst etc. etc.

nu worden de laatste paar weken de Lonsdale-dragers gestigmatiseerd door de media, de afgelopen paar jaar waren 't de Marokkaanse jongeren - en daar deed een groot deel van autochtone bevolking zonder mokken aan mee.

nu is 't omgedraaid..en weten "jullie" ook eens hoe het is om zo in 't nieuws te komen..hoop dat iedereen er wat van geleerd heeft.

Waarschuw beheerder
:nee:

Waarschuw beheerder
Maar goed, ga hier een beetje met een paar 16-jarigen een discussie voeren over Londsdale. :S

Over een paar jaar lachen jullie erover dat jullie je hier druk over maakten. :flower:

Inge
Waarschuw beheerder
(Y)kzal nederlands typen hoor:P wheheh sorry hea:P
Waarschuw beheerder
jij makat je er ook aardig druk over voglens mij,, anders doe je niet mee in deze discussie:S

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 24 en vind interessant, :yes:

hoop dat misschien wel wat verandert.. vroegah was dit gezeur met gabbers al kale koppen kon niet, bombers kon niet...
Waarschuw beheerder
:nee: Dan zal het wel heel verwarrend voor de media worden als een blanke een Marokkaanse neersteekt en die blanke heeft dan geen Lonsdale aan, maar bv: Ralph Lauren.

Ik blijf het een fout van de media vinden. Ze hadden het beter op 2 blanke jongens kunnen houden en niet 2 Lonsdalers ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wees gewoon een vent en accepteer 't. (y)

je kan d'r toch niks aan veranderen.

Waarschuw beheerder
donateur
achja da gezeur zal altijd wel blijven denk ik....

Waarschuw beheerder
ach joh je moet je er geeneens druk om maken :/ heeft toch geen zin

Waarschuw beheerder
donateur
mee eens Mijk!

media maakt en breekt...
Waarschuw beheerder
Blaim it on the press B)

Waarschuw beheerder
ik schuif 't af op die stomme leeuw. (y)
Waarschuw beheerder
2 RR: Inderdaad, ze kunnen beter een oranje voetbalshirt kopen :P Staat een veel mooiere leeuw op O:)

Waarschuw beheerder
"2 Oranje jongeren steken gekleurde man neer."
Waarschuw beheerder
watzoude ze zege als er een vecht party is tusse 2 mense met lonsdale?

Waarschuw beheerder
donateur
8)

Waarschuw beheerder
watzoude ze zege als er een vecht party is tusse 2 mense met lonsdale?

een goed begin. (y)
Waarschuw beheerder
ja, zoude ze dan zegge: lonsdaler steekt lonsdaler neer?

Waarschuw beheerder
t zijn allemaal klerelijers :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee, ze zeggen : "een goed begin"

:frusty:
Waarschuw beheerder
ja ksnap wel wat je bedoeld:P maar hoe zegge ze wie wie neer steekt ofsjo dan?

Waarschuw beheerder
donateur
lees niks meer van degene die dit topic heeft opgestart? :S

Waarschuw beheerder
donateur
boeit toch verder niet dan...

Waarschuw beheerder
denk dat ze d'r niet eens iets over zeggen. :no:
Waarschuw beheerder
een record:P 2 minute nix gezegd op dit forum:P

Waarschuw beheerder
ik associeer lonsdale niet met extreem rechts in tegenstelling tot jou en vele anderen. Ik ben vanaf mijn geboorte gelovig, maar daar ook afgestapt, omdat ik de meeste dingen gewoon onzin vind.

Zoals ik al zei, het één kan wel moeilijker zijn als het ander, maar het is allebei mogelijk. En dus is het volgens jouw beredenering nog steeds toegestaan om daar op te discrimineren. Opmerkelijk.

begrijpend lezen blijft moeilijk he ;) Ik zeg niet dat ik Lonsdale met extreem rechts zie, ik zeg dat veel mensen dat zien..
Ja dus als jij van je geloof afstapt hoeven andere dat niet te doen.
Maar goed zolang jij het verschil tussen afstappen van kleding en geloof niet ziet, ga ik niet verder in discussie no offence (F)

Waarschuw beheerder
laatst was er wel iets doms

vroegen ze zo een gast op tv:
waarom draag je lonsdale?

en hij zo:
omdat ik voor mij mening uitkom! :S

ksnap nie wat lonsdale daar mee te maken heeft mjah
kvind het maar wazig.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar kijk, ze vrage ook alleen die domme mense die zo'n antword geven, en ze zulle neit een keer een gabber vrage die lonsdale aan heeft ofsjo,, alleen maar van die wazis, volgens mij als der iemand anders is late ze uhm neit toe ofsjo omdat dit is wat ze willen hore:O

Waarschuw beheerder
donateur
jammer... :(

Waarschuw beheerder
lonsdale-gabber: Waarom draag jij lonsdale?
Waarschuw beheerder
mooi, zit lekker, kheb het al fucking lang,(en nee kben geen mee loper want kheb het al een jaar of 8) dusse,, daarom:P

Waarschuw beheerder
Wat vind je er mooi aan?
Zit andere kleding niet lekker?
wat is het verschil tussen lonsdalepolo's en die van ralph lauren (buiten het tekentje)?

Waarschuw beheerder
draag gewoon wat JIJ wilt, geloof wat JIJ wilt..

mening van de media of een andere over-één-kam-scherende-malloot boeit toch geen ene fuck? :/
als je zelf maar weet om welke reden je een bepaald merk draagt of tot een bepaald geloof hoort

Waarschuw beheerder
die stoere LEEUW staat er niet op!!

Waarschuw beheerder
RRRaaauww...
Waarschuw beheerder
die van ralph lauren zijn NOG duurder:P whehehe, en waarom ozu ik andere kleding gaan drage als k dit al lang draga? en kheb ook wel andere kleding hoor, zoals replay, hooligan streetwear, pitbull, diesel ensjo,, dus niet dat jullie dneke dat k aleen amar lonsdale draag ofsjo maar het zit gewoon lekker, en kga neit omdat mense er een probleem vanmake een ander merk gaan kope en opeens geen losndlae meer drage!

Waarschuw beheerder
Miss Innocent lonsdale-gabber: Waarom draag jij lonsdale?

wat is dit voor achterlijke vraag dan?
waarom draag jij puntschoenen?

Waarschuw beheerder
donateur
as goed is draagt men dingen omdat ze dat leuk vinden...

offe ben ik nou :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
hahahah weet ik.... ;)

Waarschuw beheerder
tgg damn ik wilde al zeggen :/
waarom zijn bananen geel? :/

Waarschuw beheerder
donateur
omdat ze nie groen zijn ;)

Waarschuw beheerder
maar kijk, ze vrage ook alleen die domme mense die zo'n antword geven, en ze zulle neit een keer een gabber vrage die lonsdale aan heeft ofsjo,, alleen maar van die wazis, volgens mij als der iemand anders is late ze uhm neit toe ofsjo omdat dit is wat ze willen hore

Drm stelde ik de vraag...begrijpend lezen is moeilijk he wijffie..whehehe

Waarschuw beheerder
donateur
hahahahaha Miss I!! was nie persoonlijk :no:
Waarschuw beheerder
maar het is tog z, dat is gewoon wat ze willen horen hoor, want het is wel toevallig dat alleen die racciste worden gevraagt die doormiddel van lonsdale hun mening uiten! vraga het een keer aan iemanad anders dan

Waarschuw beheerder
hahahahaha Miss I!! was nie persoonlijk

was ook niet tegen jou (F)

was een reactie hierop:

waarom draag jij puntschoenen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
3
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hahahahaha Miss I!! was nie persoonlijk[/cite}
was ook niet tegen jou

was een reactie hierop:

waarom draag jij puntschoenen?[/cite]

hahahahaha kee dan (K)

Waarschuw beheerder
je stelde een vraag aan 1 persoon en niet in het algemeen hoor :/
Waarschuw beheerder
Lonsdale noemen in de media wordt gedaan omdat de jeugd die deze kleding draagt een slechte reputatie heeft, (uitzonderingen daar gelaten aangezien ik niet iedereen over een kam wil scheren)althans dat denkt de media.

Door op dit soort berichten in de media te reageren geef je alleen maar aan dat je je aangesproken voelt. Zolang de media dit vooroordeel heeft zit er maar 1 manier op om niet met deze mensen (criminelen) geassocieerd te worden is door geen lonsdale meer te dragen.

Waarschuw beheerder
donateur
alles kan as maar leuk is O:)

Waarschuw beheerder
je stelde een vraag aan 1 persoon en niet in het algemeen hoor

Lees eens goed wat hij schreef!
maar kijk, ze vrage ook alleen die domme mense die zo'n antword geven, en ze zulle neit een keer een gabber vrage die lonsdale aan heeft ofsjo,, alleen maar van die wazis, volgens mij als der iemand anders is late ze uhm neit toe ofsjo omdat dit is wat ze willen hore

Dus ik denk vraag ga het aan een gabber vragen en aangezien hij lonsdale-gabber heet mag ik er wel van uit gaan dat hij een gabber is en lonsdale draagt ;)

Meer ga ik het je niet voorkauwen hoor, lees het dan maar 20 keer door tot je het wel begrijpt ;p

Waarschuw beheerder
ow ik dacht dat het een aanval op hem was vandaar

Waarschuw beheerder
donateur
we zijn nou allemaal weer vriendjes toch?

:flower:
Waarschuw beheerder
vrienden voor het leven:P kameraden tot de laatste dag:P

Waarschuw beheerder
donateur
HAKKUH!!! ;)

:bounce:
Waarschuw beheerder
Ze hadden het er gisteren nog over bij volgens mij NOVA maar weet dat niet zeker...

Ze hadden het er iig over het feit dat media natuurlijk dingen zoekt wat aanslaat bij de bevolking.

Voorbeeld~1 16 jarige jongen steekt 31 man neer!!

Voorbeeld~2 Allochtoon steekt 31 jarige man meerdere malen zonder reden neer!

Welke van de 2 lees jij liever???

En dat geldt dus ook voor lonsdale dragers want ja heel nederland wil nou wel alles lezen over dit groepje wat eigenlijk bestaat uit hersenloze pubers want persoonlijk ben ik nog geen lonsdale gabber tegengekomen van mij leeftijd (24) die racistisch was!! :no:

Waarschuw beheerder
donateur
pcies Rafa! de media verperst een hoop!!

net als toen na de moord op van gogh hebben veel moskeeen stille tocht gehouden, heb maar op nieuws over 1!!! gehoord!! :no:

alsof ze een burgerooorlog willen :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
miss Innocent, toch ga ik nog even reageren

Maar goed zolang jij het verschil tussen afstappen van kleding en geloof niet ziet, ga ik niet verder in discussie no offence

Ik ga hier alleen op in, doordat jij in je eerste of tweede reply op mij aangeeft dat je niet mag discrimineren op kleur omdat dit iets is wat niet gewijzigd kan worden. Met geloof kan dat wel, ik snap heus wel dat dit niet makkelijk is en in veel gevallen niet logisch. Ik zie dat verschil wel degelijk. Maar het kan en daarom houd ik dit vol, omdat dit doordenken op jouw reply is. Omdat dit geloof te veranderen is zou het volgens jouw beredenering een punt zijn waarop wel gediscrimineerd mag worden. Waarschijnlijk bedoel je dit helemaal niet, maar je argumenten zitten dan gewoon niet logisch in elkaar. Amen. :)

Waarschuw beheerder
vind dat ze die kleding toch eens moeten verbranden (op n grote berg gooien, je weet wel..) al is t enkelt om niet iedere keer die discussie's erover te hebben. iedere keer weer, en steeds lees je weer: het heeft niets met discriminatie te maken (uitspraak dragers??) bla bla.. maar half nederland denkt er (blijkbaar) anders over.

afschaffen die hap :flower:
Waarschuw beheerder
ja omdat dat beeld door de media word geschetst

Waarschuw beheerder
als die kleding n negatief tintje heeft (gekregen) en (blijkbaar) n stempel geeft, ga je er toch niet mee lopen?? hoe leuk het ook mag zijn. snap dat echt niet.
zo bijzonder is die kleding toch niet?? bedoel, genoeg wat er op lijkt (bv levi truien enz enz)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:S iedereen zijn mening, en als ze nou op eens zegge dat nike raccisties is dragad dan ook nemand emer nikes?
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom moet dat nou weer vermeld worden???

Waarom niet :S , ze dragen het toch :9
Waarschuw beheerder
het word tog ook neit vermeld wat een neger draagd alsie iemand in elkaar slaat ofsjo:S
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat dat kledingsmerk nergens voor staat waarschijnlijk

Waarschuw beheerder
die stempel die er op zit, gaat wel wat ver vind ik.. mensen kijken niet meer naar je kleding, hoe leuk ie ook mag zijn, maar naar t merkje, en plaatsen je in n hokje (misschien onterecht)

leuk.. :S

en nee, t wordt niet vermeld wat n neger draagt, maar dat zegt toch al genoeg als ze dat vermelden??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als jij kleding koopt om een merk plaats je jezelf in een hokje :yes:

Waarschuw beheerder
is zeker zo, maar als er n negatief stempeltje op zit of ik wordt ergens onder geplaatst wat mij niet aanstaat of negatief is, moet ik t echt niet!!!! wil wel iets ''positiefs'' dragen..
en zo bijzonder of apart is die kleding echt niet dus wat wil je ermee zeggen of bereiken, als je dat draagt, uh?? :S
Waarschuw beheerder
donateur
Dat je geen smaak hebt of dezelfde wansmaak als je vrienden :9

Waarschuw beheerder
saus is weer op dreef :P
Waarschuw beheerder
Waarom moet dat nou weer vermeld worden??? Als ze een Wibra merk jas aan hadden gehad was dat ook niet vermeld

Ik ga alleen op bovengenoemde stelling in, heb geen tijd het hele topic door te lezen.

De mensen die het in dit geval achterlijk vinden dat het kledingmerk vermeld wordt, vinden het vaak weer heel normaal wanneer in een politiebericht de afkomst van de dader wordt weergegeven, terwijl je je ook zou kunnen afvragen wat het uitmaakt of een allochtone Nederlander, autochtone Nederlander, Fries, Limburger, Marokkaan, Vietnamees of Rotterdammer een delict pleegt. Dit is eigenlijk net zo irrelevant als een merknaam van een jas.

Echter in sommige gevallen voegt het vermelden van dergelijke uiterlijke kenmerken wel iets toe. Omdat die uiterlijkheden een politieke of maatschappelijke betekenis hebben.

Er is in de media voldoende commotie rondom het vermeende rascistische merk Lonsdale geweest. De toevoeging van het merk van de jas is dan dus niet onnodig, omdat deze alleen maar extra aangeeft om wat voor "soort" jongeren het ging.

Als je dat niet snapt, dan ben je best dom! :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Eens met klein beesje (aka Beescht) (fan APC):yes:

Waarschuw beheerder
@beestje: (Y)

beetje naief ook om te ontkennen dat er niets ''mis''is met t stempeltje wat men op dit merk plakt..

Waarschuw beheerder
klein beesje (aka Beescht) (fan APC) 26 november 2004 12:49

(...) rascistische (...)

beeschtje toch.. :/
Waarschuw beheerder
Spelfouten zijn menselijk. Beetje jammer alleen dat dat het enige is wat je post. Heb je inhoudelijk nog iets te melden of was dit het wel?

Waarschuw beheerder
als je de rest van 't topic had gelezen had je daar al 't antwoord op geweten. :)
Waarschuw beheerder
Los daarvan vind ik je post nog steeds irrelevant en overbodig. Dat je het ff weet :flower:

Waarschuw beheerder
ditto qua je eigen afgelopen 2 posts. :flower:
Waarschuw beheerder
Actie reactie :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Tsja als een marokkaan wat doet hebben ook alle marokkanen het gedaan, kun je moeilijk verwijten maken dat ze Lonsdale dragers nu ook zo over 1 kam scheren.

Misschien worden sommige mensen nu eens wakker hoe belachelijk het allemaal is.

Ja, koekjes van eigen deeg kunnen behoorlijk vies zijn :[

Waarschuw beheerder
en nr. 3. (f)
Waarschuw beheerder
Als jij nu niet meer reageert staan we quitte, want nummer 4 heb jij er al op zitten :flower:

Waarschuw beheerder
:|

bees en RR, NU ophouden (Y)
Waarschuw beheerder
nee niet ophouden ga door!!

Mischien onstaat er wel iets moois tussen jullie 2 en dan leren mensen hier op PF dat er uit ruzie ook liefde gehaald kan worden!! :jaja: snap je m?

Ik ga denk ik maar ff ruzie maken met wen ;p

Waarschuw beheerder
Rafa..relnicht. :[

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga denk ik maar ff ruzie maken met wen

hey! :@

lamezusmetrustjij! :@

Waarschuw beheerder
lamezusmetrustjij!

:lief: :jaja:
Waarschuw beheerder
So much love!! *zucht*
Waarschuw beheerder
Rafa..relnicht.

Het is Relhetero!!! ReetRacer! ;p

Waarschuw beheerder
o really? [img cacheid=00008eba00022a2397cb71f91a0079a8b1]http://images.fok.nl/s/sm_eerie.gif[/img]
Waarschuw beheerder
:jaja:
Waarschuw beheerder
Maar natuurlijk is t weer belachelijk wat er gebeurd is laatste aanpassing: 26 november 2004 10:20

Ach doe niet zo naief, echt een heel groot merendeel draagt Londsdale om rascistische redenen. De buitenwereld weet ook heus wel dat niet iedereen die Lonsdale draagt een rascist is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nah..mooi is dat.. [img cacheid=0000f39b0001feeac69b8f4a1a0079a975]http://images.fok.nl/s/nosmile.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Tja wat doe je er tegen

Waarschuw beheerder
Binnekort weer nieuwe kleren want nu word je volgens mij helemaal niet meer serieus genomen wat erg jammer is

en voor de mensen die denken van "dan ben jij geen echte"

[img cacheid=0013175d0010f1615a295d251a0079abbf]http://forumspam.articblue.nl/user_related/n00b/images/0557.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
lonsdale 4 life

Waarschuw beheerder
dus jij gaat lonsdale heel je leven dragen?

Waarschuw beheerder
ja je ken tog lezen
Waarschuw beheerder
tja triester kan niet meer...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lonsdale 4 life

WOW in het engels nog wel!!

Bewijst weer eens dat ze best slim zijn hoor die (s)lonsdale poepertjes!! :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Freaky Leej-D in 26 november 2004 10:17

Tja, maar als t een Marokkaan geweest was die een Nederlander had doodgestoken had je het ook willen weten toch?

Dat is nou het hele hypocriete gebeuren eraan.

Het betreft ook hier een stelletje rotte appeltjes die het verzieken voor de rest. net als dat die relmarokkaantjes ervoor zorgen dat de hele islamitische gemeenschap door veel mensen met een scheef oog wordt aangekeken, zorgen deze kneuzen ervoor dat meneer Lonsdale baalt en dat heel de hardcorescene straks weer finaal naar de tering is. Is precies de reden waarom ik niet meer meedraai in die scene.

Vriend van me is hier in Eindhoven ook al een keer van zn fiest afgetrapt omdat ie donker is. Ook door van die wazi-figuren. Met Lonsdale aan ja. Want zij dragen het vanwege het racistische kenmerk wat ze er zelf aan gegeven hebben.

Ze zouden zulke kindjes, die duidelijk een IQ hebben wat ergens gemeen houdt tussen dat van een baksteen en een broodje shoarma, gewoon preventief moeten aborteren. Maar daar is het te laat voor. Heropvoedingskampje dan maar.

Want die mongolen zijn duidelijk ook niet geintegreerd in een moderne samenleving. Stelleje Neanderthalers.

Kots meer en meer op die lui. Op PF stikt het er ook van en ze geven zelfs onze site een slechte naam. Eigenlijk zou je die lui gewoon moeten weren. net als dat discotheken doen met relmarocjes. Gewoon al die hardcore-organisaties zouden wat moeten doen nu. Verbied die tering Lonsdalezooi op feesten. Gabber ben je van BINNEN, dat zit m niet in je kleding. Maakt het ze maar onmgelijk want voor je het weet, klapt heel de scene weer uit elkaar, vliegt PF uit de lucht omdat er teveel gediscrimnineert wordt of gaat Lonsdale failliet.

En DAT zijn die kutstumperdjes dus ECHT niet waard!!!!!

*kut waar is die kotssmiley, ik had dr graag 100 neergezet nu!*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volledig mee eens!

Die Islamitische basisschool in Uden is ook door dat soort kutstumperdjes in de fik gegaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wackyjacky:respect:

helemaal mee eens:jaja:

Waarschuw beheerder
*kut waar is die kotssmiley, ik had dr graag 100 neergezet nu!*

http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif [img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Wen!!!

(l)(l)(l)

Nou dan ga ik nu bij deze efe mn onderbouwde mening geven wat ik vind van deze droeftoeters:

[img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img][img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/pukey.gif[/img]

Heerlijk. Dat moest er effe uit.
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon al die hardcore-organisaties zouden wat moeten doen nu. Verbied die tering Lonsdalezooi op feesten.Gabber ben je van BINNEN, dat zit m niet in je kleding

En iedereen doet andere kleren aan en niemand heeft meer zulke gedachten? Ook zulke gedachten zitten niet in de kleren maar van binnen.

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon al die hardcore-organisaties zouden wat moeten doen nu. Verbied die tering Lonsdalezooi op feesten.Gabber ben je van BINNEN, dat zit m niet in je kleding

Ze moeten maar kijken wat ze doen.
Ik heb iig geen Lonsdale meer aan.

Waarschuw beheerder
qoute: ja je ken tog lezen

[img]http://forumspam.articblue.nl/user_related/fag/images/0164.jpg[/img]

leuk zulke plaatjes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
W-holte irri 26 november 2004 15:56

En iedereen doet andere kleren aan en niemand heeft meer zulke gedachten? Ook zulke gedachten zitten niet in de kleren maar van binnen.

Ga toch weg man. Puur meeloopgedrag is het. Het betreft bijna altijd de doelgroep van laaggeschoolde luitjes onder de 20. Niet alleen jong, maar ook nog dom. En vaak nog lelijk ook. Tja logisch dat je dan ontevreden bent metd e wereld en een groep zoekt waar je je thuis voelt.

99% van die gastjes weet niet eens wat racisme is man. Ze halen net zo vrolijk een broodje shoarma of Chinees en als ze alleen zijn dan zijn die zogenaamde ideeen van ze ineens HEEL ver te zoeken.

Kijk, als je jong bent zoek je je eigen identiteit, Dat is logisch. Maar als je zo jong al zo bedorven bent, zit er toch iets fout. Daar ligt een belangrijke taak voor de scholen en de ouders. Hou zo'n kind in toom zeg. Als t mij zoon was dan had ik m helemaal de tering in geschopt ja.

Waarschuw beheerder

Nee, maar het ziet er wel gelijk een stuk gezelliger uit en die wazies zullen minder snel gaan provoceren zonder hun stoere kleertjes
Waarschuw beheerder
donateur
je reageert meer met emotie dan met verstand. Het is meeloop gedrag, maar kledingmerken verbieden houdt ze echt niet weg van feesten. Je bent wel heel naief als je dat denkt.

Waarschuw beheerder
De telegraaf vermeld dat het marokanen zijn die dit of dat doen.
en fok vermeld dat het lonsdalers zijn die dit of dat doen.

En dat is toch ook gewoon zo?!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, maar het ziet er wel gelijk een stuk gezelliger uit en die wazies zullen minder snel gaan provoceren zonder hun stoere kleertjes

hoezo? Er komt waarschijnlijk gewoon een ander kledingmerk voor in de plaats.

Waarschuw beheerder
Maar in die tussen tijd is het feest! :yes:
Waarschuw beheerder
lonsdale-gabber 26 november 2004 12:33
het word tog ook neit vermeld wat een neger draagd alsie iemand in elkaar slaat ofsjo

En jij gozertje...

%)

Ga ALSJEBLIEFT wat aan je Nederlands doen man. je vindt het gek dat mensen Lonsdaledragers veroordelen? Je hebt totaal niet door dat door jouw replies je juist keihard meewerkt aan dat vooroordeel.

Ik kan me in jouw geval nog wel voorstellen dat je enigszins rechtse ideeen krijgt, je woont tenslotte in Hoogvliet en daar is zeker wel sprake van een problematiek op allochtonengebied.

Maar het heeft geen enkel nut dat op de manier te doen die je nu kiest. Beetje Lonsdale gaan dragen en je eigen inbreng volzetten met "I love hardcore".

Sterker nog, je bereikt er het tegenovergestelde mee. Op PF wordt jij nu duidelijk gezien als een wazi. Vooroordeel? Ik zie je ook zo. Sorry dat ik het zeg maar ik ben gewoon eerlijk. Je voldoet aan alle kenmerken. Dr is iemand neergestoken en het enige waar jij je druk om maakt is dat jouw kledingmerkje, wat je alleen maar draagt omdat je denkt dat je dan een echte gabber bent, en omdat je bij je vriendjes dan stoer je rechterhandje omhoog kan houden, nu een slechte naam geeft.

Welcome to the real world kiddo. je werkt er zelf keihard aan mee. Ik denk dat ik namens meer mensen spreek als ik zeg dat veel mensne in de hardcorescene mensen zoals jij liever zien gaan als komen. Word eerst eens wat volwassener en goddomme LEER NEDERLANDS. Wellicht dat er dan een normale discussie te voeren is!!!

Waarschuw beheerder
Welcome to the real world kiddo. je werkt er zelf keihard aan mee. Ik denk dat ik namens meer mensen spreek als ik zeg dat veel mensne in de hardcorescene mensen zoals jij liever zien gaan als komen. Word eerst eens wat volwassener en goddomme LEER NEDERLANDS. Wellicht dat er dan een normale discussie te voeren is!!!

:yes:
Ik vraag me wel eens af... komt het ooit goed, heeft het wel met volwassen worden te maken?
Of komt het gewoon door het lage IQ van deze mensen?

Waarschuw beheerder
ben denk ik te nuchter om ergens bij te willen horen?

de opmerking ''gabber ben je van binnen'' snap ik niet helemaal. waarom moet alles in n hokje? hoor je er anders niet bij, of is t doel ervan samen staan we sterk en dit benadrukken we nog even met kleding (anders hoor je niet erbij en herkennen WE elkaar niet)?! :s

je houdt van n bepaalde muzieksoort, je geniet ervan en dan is t doel toch bereikt?! doe je ding (genieten in dit geval) en emmer niet zo. snap dat ieder zijn kleding soort heeft, maar waarom moet dit ook nog iets betekenen?? (t kledingmerk zal niet negatief bedoelt zijn, maar kleding met n fout tintje trek je toch niet aan??)

???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
met gabber ben je van binnen bedoelen ze dat je gabber ben als je hardcore mooi muziek vind en je dus niet van kleding style hoeft te veranderen want dat slaat natuurlijk nergenst op

natuurlijk zijn er mensen die dit niet zo vinden maar dit soort mensen zijn:

- onder de 10 jaar
- zit niet op school
- heeft geen vrienden
- is gewoon triest en vind ie zelf ook
- stinkt een beetje als je aan ze ruikt
- weet niet hoe je het woord "gabber" moet spellen
- heeft net een cd van metal theo gekocht en voelt zich nu goed
- mensen die meestal met "Huuuh ik snap het niet hoor" antwoorden en daarna gaan kwijlen

Als ik wat vergeten ben mag je het zelf toevoegen :D

Waarschuw beheerder
wat voor probleem heb jij er mee dat iemand met lonsdale kleren dat gedaan heeft.
Jij draagt het toch zelf niet!!!!!!!?????????

Waarschuw beheerder
he, die cd charlottenburg is best cool hoor :D

ok ok, dat was wel 8 jaar geleden he :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de media moeten gewoon hun bek houen over die zogenaamde "lonsdale jongeren" nu is gebleken dat de daders van de brand in uden geen banden hadden met (extreem) rechtse groeperingren maar daar hoor je niemand over

Waarschuw beheerder
Ik ben extreem rechts
maar ik heb geen banden met extreem rechtse groeperingen, dus dat zegt niks.

En waar maak jij je zo druk om, ga je toch geen lonsdale meer dragen

Waarschuw beheerder
Ik vraag me wel eens af... komt het ooit goed, heeft het wel met volwassen worden te maken?
Of komt het gewoon door het lage IQ van deze mensen?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ach slimmer woorden ze niet het blijven gowoon dome mensen :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom nou altijd dat Lonsdale erbij :[

Als iemand neer wordt gestoken door een NON Lonsdal drager dan hoor je er niks van en hoppa lonsdale in het spel (misschien bij toeval) en gelijk groot nieuws, pleur toch op man
Laat iedereen lekker z'n kleren dragen die ze willen.

Je hoor toch ook niet als een alogtoon iemand heeft neergestoken dat
hij of zij Ivisu aan had of wel ??? :[

Waarschuw beheerder
[IMG]http://home.planet.nl/~wiel0475/lonsdale_all.jpg[/IMG]

Waarschuw beheerder
tering wat een jaren 60 modelogo.. :vaag:

Waarschuw beheerder
is 't wel al iemand opgevallen dat de kleuren bruin en zwart er niet in voorkomen..? :x
Waarschuw beheerder
Beetje kortzichtig, als 't een allochtoon is is 't juist groot nieuws en als 't een nederlander is is staan er misschien 2 regeltjes in de krant. En lonsdale word natuurlijk genoemd, want helaas (wat je zelf ook weet) dragen veel wazi's lonsdale en is dit dus weer een teken dat dat zo is.

Edit: De dader dus he.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je hoor toch ook niet als een alogtoon iemand heeft neergestoken dat
hij of zij Ivisu aan had of wel ???

je geeft al antwoord op je eigen vraag.

alogtoon

dan wordt er bij vermeld dat het een allochtoon is ja

Waarschuw beheerder
Deze zin is voor iedereen bedoeld die niet extreem rechts is maar wel lonsdale draagt.

KOOP DAN WAT ANDERS:yes: :D:D
probleem opgelost.

Waarschuw beheerder
donateur
dank je Rebel dinges

dan ist makkelijker om tuig zoals jij te onderscheiden van de rest (Y)

Waarschuw beheerder
precies en dan wordt ik niet uitgemaakt als gabber:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
zijn we allemaal tevreden :jaja:

Waarschuw beheerder
dan zal het wel stil worden op partyflock

Waarschuw beheerder
donateur
Juist heel goed dat Londsale genoemd wordt, hopelijk gaan er bij een hoop ouders nu eens eindelijk een TL buis van hier tot Tokyo branden en spreken ze hun (meeloop)kroost aan op Lonsdale.
Waarschuw beheerder
H4L S5 26 november 2004 16:58
de media moeten gewoon hun bek houen over die zogenaamde "lonsdale jongeren" nu is gebleken dat de daders van de brand in uden geen banden hadden met (extreem) rechtse groeperingren maar daar hoor je niemand over

Maar het waren wel die zielige stumpertjes(zoals eerder gezegd)met lonsdale aan.En juist die figuren doen dat soort dingen, echte recht-extremisten uiten zich niet in geweld maar in protesten etc.Maar de stumpers denken stoer te zijn als je weer eens een buitenlander zowel geestelijk als lichamelijk hebben mishandeld.

Hahaha en wat ook zo triest is als ze met hun rechterhand keihard Oi lopen te roepen, terwijl dat een joodse begroeting is. Hoe zielig zijn die stumpers.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je niet geassocieerd wilt worden met wazi's draag dan geen lonsdale! Zo simpel is het, ik begrijp best dat als je het mooi vind en je kan het om die reden niet dragen dat het jammer is, maar d'r is genoeg ander spul op de markt wat mooi is (overigens vind ik lonsdale spuuglelijk).
Helaas is 't nederland waar 't merk die naam heeft gekregen, in engeland en italie kan je het gewoon dragen zonder dat je opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt, maar tis nou eenmaal zo.
Waarschuw beheerder
Tja je loopt zwaar voor lul als meisje zijnde met geruite Lonsdale bloesjes aan, die super lelijke profilers compleet met witte veters, rare kniekousen en een mini rokje. En dan ook nog staan pogo-en en je vol gooien met bier. Uber vrouwelijk, en zo aantrekkelijk!?:s:s:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
KOOP DAN WAT ANDERS

Nee ik koop graag Lonsdale omdat zij zich inzetten voor anti racisme campagnes. En ik vind het tof van je dat jij dat dus ook doet! (y)

Waarschuw beheerder
ik vind londsdale echt een lelijk merk...

snap de hype niet zo goed...
Waarschuw beheerder
Ik snap niet zo goed waarom jullie maar blijven zeiken over dat Lonsdale.

lekker egoistisch weer. Alsof het er hier om gaat dat een of ander achterlijk kledingmerk een slechte naam krijgt.

Hallooooo!!!

Earth Calling!

Er is bijna iemand neergestoken omwille van zijn huidskleur.

Kennen jullie Kerwin Duinmeijer nog?

Ben in allejezusnaam blij dat het zo goed is afgelopen voor dat knulletje.

Je had de reacties moeten zien toen vorige week die Frank werd doodgeschopt bij Starlight. Vooral toen bekend werd dat ernaast twee Nederlanders, nog twee Nederlanders bijwaren (gewoon geintegreerde jongens maar hun voorouders kwamen uit andere landen). Toen een van die jongens op PF bleek te zitten kreeg ie de ersgte doodverwensingen naar zn kop. Want iemand neerschoppen doe je niet.

Maar iemand van zn fiets aftrappen omdat ie donker is? En dan met een mes (wat doe je in hemelsnaam met een mes op zak) gaan lopen zwaaien...Needat is niet zo erg. Laten wedat maar even vergeten. Laten we ons vooral druk maken om onszelf, dat steeds meer mensen ons nu gaan uitkotsen opmdat we in dat stomme merk rondlopen, omdat we het gevoel hebben dat we dan pas echte gabbers zijn...

%)

See the sadness in this?

Triest. In- en intriest.

Ik hoop dat het goed gaat met die knul. Want DAT ik waar ik me druk om maak.

Hypocriet gedoe!

Waarschuw beheerder
heej WJ..je kent 't gezegde "if you can't beat 'm, join 'm" toch wel?

wanneer zullen we 'ns gaan shoppen voor kekke Lonsdale-polo'tjes? :9

Waarschuw beheerder
Deze keer ben ik het een keer volledig met je eens Wackie! :-D

(Komt ook niet vaak voor...hahaha)

Waarschuw beheerder
donateur
Londsdale wel of niet, het is net de pitbull discussie.

Er zijn valse pitbulls en er zijn lieve pitbulls.
de bazen van de lieve pitbulls spuwen vuur en vlam,
Waar bij de bazen van de valse pitbulls zich, schijnheilig bij de "goede baasjes" aansluiten.

Guys, als jullie graag niet geäsosieerd willen worden met tuig dat ook toevallig de zelfde kleding draagt. Geef dan aan dat je, van dat gedrag af stand neemt.
Maar dat doe je niet, want als ik "londsdale jongeren" op TV zie, dan hoor ik ze alleen dom lullen.

... "ja dat die school in de fik staat, ja nee wij londsdale dragers hebben daar niets mee te maken .... of ik het erg vind ? ..... ja ... oh dat die school in de hens is gestoken.... oh nee, terecht, zeker na wat ze van Gogh aan gedaan hebben "

Ik heb nog geen één "Londsdale jongere" gezien, die totaal zijn afschuw uitspreekt, over wat er allemaal gebeurt door de vermeende "Londsdale Jongeren" van de TV.

Waarschuw beheerder
Ik ben het eens met wackiejacky.
Het moet een keer op houden.
Gelukig leeft die jongen nog.

Waarschuw beheerder
donateur
Lonsdale is voor homo's. Als je nu nog met die rotzooi aan gaat lopen dan wil je ook gewoon gezien worden als nazi!!!

Waarschuw beheerder
sowieso lonsdale is kansloos, maar ze hoeven niet als titel lonsdalers te gebruiken.

Waarschuw beheerder
donateur
Ach, je hebt ook wel gelijk. Het is de pers die het merk slecht gemaakt heeft onder de bevolking omdat ze telkens wanneer iemand iets fout doet en lonsdale aan heeft het expliciet erbij te vermelden maar waarom zou je met een merk willen lopen dat die naam heeft? Ook al is die naam niet terecht, het heeft de naam om door rascisten / neonazi's gedragen te worden. Waarom zou je er dan nog mee aan willen lopen?

Waarschuw beheerder
donateur
de opmerking ''gabber ben je van binnen'' snap ik niet helemaal. waarom moet alles in n hokje? hoor je er anders niet bij, of is t doel ervan samen staan we sterk en dit benadrukken we nog even met kleding (anders hoor je niet erbij en herkennen WE elkaar niet)?!

je houdt van n bepaalde muzieksoort, je geniet ervan en dan is t doel toch bereikt?! doe je ding (genieten in dit geval) en emmer niet zo.

Dit vind ik nou eens een geweldige opmerking :D.

Gezeik altijd over dat kutmerk, toon liever wat medeleven aan die gast die wellicht dood had kennen wezen door zo'n stel kneuzen die het gewoon niet begrijpen.

wackiejacky 26 november 2004 22:00
Ik snap niet zo goed waarom jullie maar blijven zeiken over dat Lonsdale.

lekker egoistisch weer. Alsof het er hier om gaat dat een of ander achterlijk kledingmerk een slechte naam krijgt.

Hallooooo!!!

Earth Calling!

Rustig ademhalen mop :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Dus eigenlijk moet ik als ruimdenkend volwassen vredelievend persoon mijn lonsdale kleding aan de wilgen gaan hangen voor lonsdalehaters, de media en alle buitenlanders??

Think again.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog geen één "Londsdale jongere" gezien, die totaal zijn afschuw uitspreekt, over wat er allemaal gebeurt door de vermeende "Londsdale Jongeren" van de TV.

Sterker nog, je zou hier het aantal reakties eens moeten zien die door de admins zijn weggehaald waarin werd aangemoedigd NOG een paar scholen en moskeeën in de hens te zetten :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Das pas erg Dark.

Ik snap de wereld ( en nederland erbij) niet meer :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En raad eens wat voor merk kleding ze op hun profielfoto's droegen? :/

(bij een score van 100% praat je niet meer over "generaliseren" he? :[ )

Waarschuw beheerder
donateur
Mag IK als Lonsdaledrager OPRECHT mijn AFSCHUW uitspreken over deze vreselijke daden??

IK HAAT HET! Laten we toch allemaal die DOMME ideeen loslaten en genieten van ons leven....:/

Waarschuw beheerder
donateur
ja dat mag! :)
Waarschuw beheerder
Misschien dat jullie samen met Marokkanen kunnen demonstreren tegen demonisering (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb jij een botje op je msn Dark?? :P
Waarschuw beheerder
de media heeft het behoorlijk opgeklopt

Waarschuw beheerder
donateur
Hey fidootjuh :) :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoi moppie
Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
K ga maar es slapen :)

Trusten voor alle :lief: mensjes:)
Waarschuw beheerder
het merk is verkracht door al dat kut volk wat er in loopt

over 5 jaar loopt er niemand meer in en lopen al die nep-nazi`s in andere merk-kleding

zo blijf je aan de gang :S
Waarschuw beheerder
altijd al een kutmerk geweest.
Waarschuw beheerder
das mijn mening ook, heb er nog nooit in gelopen en dan zal me leven lang niet gebeuren ook
Waarschuw beheerder
Vind het wel zonde want het is een merk met een mooie geschiedenis die nu totaal verneukt is door een stel PUBERS!! :S
Waarschuw beheerder
donateur
pfffffffffffff...

Waarschuw beheerder
donateur
en wat dacht je van de distributeur van SpongeBob? die is ook niet echt blij :/
Waarschuw beheerder
nee want brum is tegenwoordig populairder
Waarschuw beheerder
een beetje ziek eigenlijk he!!

Er lopen kleine kinderen rond met een spongebob knuffel en dan gaan er een paar volwassenen het zich toeeigenen! :S

Waarschuw beheerder
spongebob zuigt bijna net zo hard als lonsdale.

let wel : bijna.
Waarschuw beheerder
Lonsdale moet met een ludieke actie komen zoals! :jaja:

Ik bedoel dus echt een campagne voeren tegen dit soort mensen en dan niet van die achterlijke Wij zijn tegen rasicme gelul maar echt op het nieuws komen omdat ze bijvoorbeeld turkse eethuisjes gaan sponsreen ofzoiets!!

Waarschuw beheerder
[img cacheid=000001d1000060093339c8bf1a0079d59e]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]

Waarschuw beheerder
lol @ die foto! :D
Waarschuw beheerder
Wat een samenstelling he!! :D en met z,n allen in koor wij worden gepest en daarom gedragen wij ons zo

Waarschuw beheerder
:vaag: pfff dat is echt triest, 15 jaar wat zal mama zeggen van die foto?
Waarschuw beheerder
op een site las ik dat ze al bezig zijn om adressen te regelen, dan gaan ze de foto`s uit printen en opsturen naar pappa en mamma
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op een site zijn ze al bezig om adressen te regelen, dan gaan ze de foto`s uit printen en opsturen naar pappa en mamma

En alsof dat helpt :(

Waarschuw beheerder
wheheh :devil: welke site btw
Waarschuw beheerder
alsof dat helpt?

sja, dat weet je nooit.

maar het gallen van dit soort tuig is altijd goed
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mar het gallen van dit soort tuig is altijd goed

Idd! Moeten toch ergens beginnen!!

Waarschuw beheerder
pfff dat is echt triest, 15 jaar wat zal mama zeggen van die foto?

15? hahahahaha, volgens mij nog lang niet eens...

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, t is jammer voor de bonafide (lees: niet extreemrechtse) Lonsdale-drager, maar t merk is gewoon verpest. :(

Misschien moeten de bonafiden dit merk nu gewoon acuut 5 jaar in de kast leggen? Dan weet je meteen wie "goed" is en wie "fout", kun je ze mooi uitsorteren, de "fouten" opsturen naar Dachau of Auschwitz waar ze 10 jaar mogen nadenken of "naloperij" eigenlijk wel zo verstandig is en dan kunnen de bonafide Lonsdalers hun spulletjes na 5 jaar gewoon weer dragen zonder er op te worden aangekeken!

Waarschuw beheerder
zekkers tries dat op zn wyze un merk word verpest meesten zoal ik bedoelen er niks mee en worden er wel opaan gekeeken en wat dan van fubu of kani ?
moet dat dan ook antie blank zyn ?
echt gewoon zielig die mensen die oordeelen op kledig ....

Waarschuw beheerder
donateur
meesten zoal ik bedoelen er niks mee

Lonsdale is met hun anti-racisme campagnes begonnen toen uit een eigen onderzoek bleek dat in Nederland MEER DAN DE HELFT van hun artikelen werd verkocht om "politiek getinte redenen."

Zo vreemd is het dus niet meer dat mensen erop worden beoordeeld, want de kans dat een Lonsdaler "fout" is, is nu groter dan dat hij/zij "goed" is :S

tries dat op zn wyze un merk word verpest

t *wordt* dus niet meer verpest, t *is* al verpest :(

wat dan van fubu of kani ?

Zullen we dat tegenargument ff in de kast laten? ;) Want ik denk dat het aantal mensen dat *die* merken koopt vanwege een politieke stellingname (al dan niet meeloperig) 100 keer zo klein is als het aantal mensen dat om een politieke reden in Lonsdale loopt.

Ik zie namelijk nog erg weinig foto's van groepen in Fubu/Kani die racistisch lopen te doen enzo ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ben het volkomen met DSW eens hierover :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
En voor de mensen die zeggen dat "de media het alleen maar opblazen omdat het eens een keer GEEN allochtonen zijn", hier een paar nieuwsfeitjes over "witte jongeren" die regelmatig georganiseerd op "negerjacht" gaan... :/

*edit* (NB. deze term staat NIET in dit artikel, maar is binnen deze groeperingen WEL regelmatig in gebruik) *end edit*

De jongeren doen tegenover journalisten niet geheimzinnig over hun racisme. Een van hen heeft een "White Pride World Wide"-button op zijn jas. En scholier Johnny antwoordt op de vraag waarom hij een Lonsdale-trui draagt: "Om duidelijk te maken dat ik tegen buitenlanders ben". (Algemeen Dagblad, 10.11.2003)

Men schuift de racistische betekenis die veel Lonsdale-dragers aan hun kleding hechten gemakshalve naar de achtergrond, en doet alsof het om een strijd gaat tussen "rivaliserende groepen" die elkaar "discrimineren" en "provoceren". Met als gevolg dat men de kledingmerken van "beide partijen" wil verbieden, en dus ook hip hop-kleding van Karl Kani en Wu Wear. "Negermerken" vinden racistische jongeren dat, en witte jongeren die ze dragen zouden "rasverraders" zijn. Maar die merken worden alleen door jongeren gedragen omdat ze trendy zijn, of omdat ze horen bij een bepaald soort muziek, en niet omdat ze symbool staan voor een politiek gedachtegoed. (Twentsche Courant/Tubantia, 7.10.2003)

http://www.gebladerte.nl/10983f62.htm

Bovendien noemen dat soort groepen zichzelf óók vaak "Lonsdalers"...

HELDEN - Zo'n 120 erg jonge jongens zouden verantwoordelijk zijn voor het geweld tegen migranten dat sinds de moord op Theo van Gogh Noord-Limburg teistert. Ze noemen zich Lonsdalers - naar het Amerikaanse kledingmerk - wat staat voor haat tegen buitenlanders.

DE deuren van de Hema gaan dicht en de laatste klanten verlaten de Markt in het centrum van het Noord-Limburgse Helden. Het is avond. Kort na sluitingstijd is het stalen bankje voor het warenhuis in beslag genomen door veertien jongens en meisjes die hun jacks openritsen om zich te identificeren. 'Lonsdale' staat er in panfluitmotief op hun truien. Het merk staat in hun ogen symbool voor extreem-rechts gedachtegoed.

"We zijn voor het blanke ras", zegt Chiel. Aan zijn hals hangt het Keltische kruis. Ze zijn vijftien en zestien jaar en overmoedig, al willen ze niet met hun achternaam in de krant. De meesten zitten in de derde en vierde klas van het beroepsonderwijs van het Bouwens van der Boijecollege in Panningen, een dorp verderop.

http://www.kifkif.be/modules.php?op=modload&name=News&file=article
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:vaag: kyk dan maar uns buiten in nymegen of in achter buurten vriend ik heb aleen maar dat zoort lui om me heen maja mn maaten zeggen niks over kleding maja je heb ze er by die dat gebruiken zoals die anderen en draagen van hoofd binselen rode lappen of blauwen ?

maja ik heb meer gekleurde mensen om me heen daarom zal my dat wel opgevallen zyn ma goed
jammer dat zomigge het altyd moeten verpesten
Waarschuw beheerder
Hekel aan racisten reden racistische vernielingen Dokkum
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Radio NO-Friesland
Gepubliceerd: vrijdag 26 november 2004 @ 19:01

De vernielingen die eerder deze maand werden gepleegd aan het openbare Piter Jelles College in Dokkum hebben géén racistische achtergrond, terwijl het daar wel alle schijn van had. Zo werden op de ramen leuzen geklad als '666', 'WP' (White Power) en het getal '187'. Ook werden vier ruiten door ontploffingen volledig weggevaagd en werden alle sloten dichtgelijmd, zodat niemand het pand meer kon betreden.

De politie heeft inmiddels vier verdachten aangehouden: een 15-jarige inwoner van de gemeente Dantumadeel en drie Dokkumers van 15, 16 en 17 jaar. Zij hebben de bekend bewust een racistische tint aan de vernielingen te hebben willen geven om zodoende de schuld in de schoenen te kunnen schuiven van groepen racistische jongeren uit Dokkum en omgeving, waaronder nazi's en 'Lonsdalers'. De aangehouden verdachten hadden al langere tijd ruzie met de 'nazi's' en de 'Lonsdalers', en wilden hen zo in diskrediet brengen.

De verdachten worden naast de vernielingen aan de school ook verantwoordelijk gesteld voor het bekladden met hakenkruizen van een glasbak, vernielingen aan zeventien auto's, de gereformeerde kerk, muren in het centrum van Dokkum, een woning en het oude gemeentehuis. De totale schade bedraagt enkele duizenden euro's. Ze hebben inmiddels een beketenis afgelegd. Ook is gebleken dat de groep zich schuldig heeft gemaakt aan een tiental winkeldiefstallen en diefstal van twee fietsen.

Buiten een pesthekel aan extreem-rechts gaf een aantal van hen aan ook het Piter Jelles College te haten, wat mede gezien moet worden als reden voor de vernielingen. Justitie tilt zwaar aan de motivatie van de verdachten omdat ze met vooropgezette bedoelingen handelden.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jezus hoe bedoel je verpest, volgens mij werdt lonsdale vroeger toen er nog geen gabber bestond gedragen door kakkers op de golfbaan.
En nou in een keer door gabbers,ik vindt je draagt wat je leuk vindt waarom zou een donkere persoon geen lonsdale kunnen dragen,omdat je donker ben nou dat vindt ik dus bullshit.

Waarschuw beheerder
donateur
Nog maar een keer: het merk is verpest omdat zeer veel mensen het dragen om uiting te geven aan hun rechtsradikale/extreemrechtse politieke mening. Wat is daar nou zo moeilijk aan? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Dus eigenlijk moet ik als ruimdenkend volwassen vredelievend persoon mijn lonsdale kleding aan de wilgen gaan hangen voor lonsdalehaters, de media en alle buitenlanders??

Ik zelf vind Londsdale niet écht trendy, mooi, en dat het afkleed en zeker te duur. Maar smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Dus ik heb geen moeite om, de rekken met Londsdale te mijden.
Dus misschien dat ik te makkelijk Ja zeg.
Maar ik zou echt Ja zeggen, dus.
Ik kan over de nek gaan als ik het logo tegenwoordig zie. Ik ken ook wel een aantal mensen die Londsdale dragen die heel aardig zijn (tegen mij), maar toch.

Waarschuw beheerder
donateur
en alle buitenlanders??

nee hoor, voor toeristen hoef je t niet te laten ;)

Waarschuw beheerder
lonsdale staat ok in algemeen dag blad zie krant voor meer
weer vaage schit over ut merk

Waarschuw beheerder
georganiseerd op "negerjacht"

kan ik er niet uithalen hoor DARKSKYGEVAL en dit is ook weer stemmingsmakerij:yes: was je er namenlijk bij, of heb je dit opgemaakt aan de hand van een KKK reportage???

maarre wat zullen die negers trouwens bang zijn voor die 16 jarige pubers.....:frusty:
gemiddelde neger(waar ik vandaan kom) is ongeveer 3 meter bij een meter;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bovendien noemen dat soort groepen zichzelf óók vaak "Lonsdalers"...

volgens mij meer gabber of skinheads,, en geen lonsdalers:S

Waarschuw beheerder
donateur
In Helden noemen zij zichzelf "Lonsdalers"

kan ik er niet uithalen hoor DARKSKYGEVAL en dit is ook weer stemmingsmakerij

Allochtonen worden door rechtsradikale jongeren vaak algemeen met "zwarten" aangeduid (dus ook Turken en Marokkanen)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bullshit dit maak je er zelf uit op.........:yes:
bij ECHTE skinhead staan moslims in hoog aanzien(ivm hun gevecht tegen het joodse volk,net als de skinheads...)

maarre je antwoord niet op mijn vraag;)
hoe kom je aan negerjacht???zie ik nergens staan hoor.....
btw wil het niet goedpraten maar wat jij nu doet is ook blind de verwachtte patronen neerkalken.......
(had ik van jou niet verwacht trouwens)

Waarschuw beheerder
donateur
ik maak nergens wat van, dit is gewoon een bekend feit... ga maar op wat rechtsradikale forums kijken, daar worden Turken en Marokkanen regelmatig "zwarten" genoemd, kijk bv maar eens hier: http://www.hardstyle.info/Nieuwsgroep/

(en "zwartenjacht" / "negerjacht" zijn doodnormale kreten binnen die groepen)

(had ik van jou niet verwacht trouwens)

hou t er maar op dat ik dat zeiken en ontkennen schijtzat ben... "nee hoor, Londale wordt écht niet gebruikt om racistische sympathieën te etaleren, want t is toch immers een negermerk?"

*kots*

Ja, als ik opeens een woord als "negerjacht" gebruik worden mensen wakker he? :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
door je boosheid zie je dingen verkeerd:yes:

die eppo's gebruiken het idd om als nazi over te komen :yes:
maar deze jongens worden ook verafschuwd door echte skinheads...(je denkt de skinheadcultuur te kennen maar dat is niet zo;) )

de SKINS zoals jullie ze noemen staan achter hun principes en of ze nou GOED of SLECHT zijn die ideeen, ik waardeer iemand die ten aller tijde aan zijn eigen idealen vasthoud.........

Waarschuw beheerder
donateur
Waar beweer ik de skinheadcultuur te kennen??

Waarschuw beheerder
ik maak nergens wat van, dit is gewoon een bekend feit... ga maar op wat rechtsradikale forums kijken, daar worden Turken en Marokkanen regelmatig "zwarten" genoemd, kijk bv maar eens hier: http://www.hardstyle.info/Nieuwsgroep/

je bron is een hardstyle vehaal:/

U heeft PB ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
je bron is een hardstyle vehaal

zijn die reply's volgens jou dan fake ofzo? ik vind er zó 100 andere hoor :/

Waarschuw beheerder
het perfecte voorbeeld voor lonsdale-mietjes.

[img]http://pic10.picturetrail.com/VOL332/1950539/3768518/46423277.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
reply's zijn echt:yes:

maar dat zijn ze hier ook;) wil niet zeggen dat ze allemaal waar/zinnig zijn.....

Waarschuw beheerder
donateur
nogmaals:

Waar beweer ik de skinheadcultuur te kennen??

Waarschuw beheerder
die domme gasten weten niet eens waar ze het over hebben..

ik weet zeker dat je die lui in 5minuten kunt omlullen..

stelletje neppers!!! :frusty:

Waarschuw beheerder
wat een lage streek...maar blijkbaar breng je daar helemaal geen verandering meer in tegenwoordig... :( zo ziek ver is het in dit land al...

en die gasten op die foto...geen woorden voor...die lui weten niet eens hoe ze een groot gedeelte van de mensen kwetsen en ze kennen waarschijnlijk die hele historie niet... :S zieke honden!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het ZOOOOOO zat allemaal!!! :@
Waarschuw beheerder
Die jongens zijn gewoon niet geintegreerd Thats all!!!

Waarschuw beheerder
pff gebeurd ook andersom

Waarschuw beheerder
maar dan is het nie belangrijk blijkbaar
Waarschuw beheerder

Onder welke steen heb jij de afgelopen tijd liggen slapen???

Waarschuw beheerder
The Saga Continues

Waarschuw beheerder
pff gebeurd ook andersom

Ben je bezig met een winterslaap..
Waarschuw beheerder
Ja echt jammer dit, lonsdale staat nu in Nederland bekend als HET extreem-rechtse merk. Als je londsdale draagt word je automatisch geassocieerd met nazi's, terwijl veel mensen het zo niet eens bedoelen.
Waarschuw beheerder
Darkskywise:

http://www.gabber.nl/nieuwsgroep.php

Zelfde eigenaar, vrijwel dezelfde site alleen deze bestaat al bijna tien jaar. Komen ook alleen maar oudgedienden en normale lui op die groep, op een enkele verdwaalde sukkel die vrolijk weer weggepest wordt door de rest.

Verstand komt met de jaren, niet met de muziek.

Waarschuw beheerder
ik vind dat mensen de merken en andere gedoe ma uns keertje erbuiten moeten laaten voordat ik ut ok beu word vind ut echt gewoon zielig meer heb ik en mn maaten er niet voor echt
Janneke 27 november 2004 11:00

donateur! Ik ben het ZOOOOOO zat allemaal!!!

en ieder die ook zo denkt geef jullie groot gelyk echt !!!

Waarschuw beheerder
Ik word echt kots ziek van die domme rassen haters.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 34609, 66348, 62587, 17084}
Waarschuw beheerder
kijk het is heel makkelijk.ben net op de bovenstaande site's geweest,nou dat dit kan is er niet ergens waar je ook dit soort dingen kan melden.
want ja hier op PF doen ze er wat aan.
Vorige week nog hebben ze in STADSKANAAL nog een feest gegeven tegen zinloos geweld.
En dat is door lonsdale en door allochtone jongeren georganiseerd.er zijn ongeveer 100 -140 man geweest. (OP EEN DONDERDAG AVVOND NOTA BENE)
Het heeft zelfs in de krant gestaan.
En dan zou je zeggen als dat maar goed gaat.
Er stond maar 1 portier bij de deur.
Dat kan janneke hierboven bevestigen die is er geweest,en het was een top feestje goed geluid goeie dj's goeie sfeer.
het is zelfs zo goed bevallen dat iedereen nu al na 1 week roept dat het nog een keertje moet.

Zie je wel dat het wil,MAAR JE MOET HET SAMEN DOEN.
Alleen begin je niks in een DEMOCRATISCH land!!!!
daaom samen kan het maar we moeten wel willen en in STADSKANAAL kan het wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
BIG MIKE 27 november 2004 06:14
kyk dan maar uns buiten in nymegen of in achter buurten vriend ik heb aleen maar dat zoort lui om me heen maja mn maaten zeggen niks over kleding maja je heb ze er by die dat gebruiken zoals die anderen en draagen van hoofd binselen rode lappen of blauwen ?

maja ik heb meer gekleurde mensen om me heen daarom zal my dat wel opgevallen zyn ma goed
jammer dat zomigge het altyd moeten verpesten

Mijn God, nog zo eentje...

Goeiemorgen!!!

Uit welk land kom jij??? Wat is dit voor taal man, je lijkt wel een allochtoon...

Maar daaro,m draag je vast ook Lonsdale. Want Lonsdale loves all colours.

Toch?

Pfff ik ga binnenkort eens een onderzoekje doen naar de ouders van al die Lonsdalesponsjes. Ik bedoel, zo'n 15jarig vadsig kutvenje met zn fotootje met zn rechterhandje omhoog...mn pa had me van de trap af naar beneden geschopt. Vraag me af of die oudersnu gewoon zo fucking naief zijn, of t misschien wel okay vinden dat hun misvormde kiddo's er zulke ideeen op nahouden.

Ik ben me gewoon copmntinu aan het afvragen of er toen ik ene jaar of 15 was ook al zoveel debielen rondliepen...ofdat dat echt iets is van de laatte paar hjaar. Waar ligt dat dan aan? Het nieuwe onderwijssysteem? Ouders die zich geen fuck meer aantrekken van opvoeding? Of worden mensen gewoon steeds dommer (wat me niet zo lijkt aangezien ik wel geloof in evolutie...en die droeftoeters ook, die denken dat alleen de sterksten overleven...jammer dat ze niet doorhebben dat dat niet per definitie het blakeras is, dat zij met hun mongoloide gedrag gewoon heel de evolutie op zn kop zetten!)? Ik vraag het me echt af want ik begin er steeds minder van te snappen.

Waarschuw beheerder
wackiejacky :respect:
Waarschuw beheerder
ook ik sluit mij daar bij aan

Waarschuw beheerder
donateur
goed stukkie tekst jackie (Y)

Waarschuw beheerder
mooi gesproken jacky :respect:
Waarschuw beheerder
Het is denk ik een combinatie van de verschillende factoren die je noemt Jacky.
Een groot deel van de jeugd denkt zich tegenwoordig te moeten profileren alszijnde 'new age gabbers'met hun stoere londsdale outfitjes.
Natuurlijk distantieren een hoop échte gabbers en ander volk zich van dit volk.
Maar helaas moeten we constateren dat een groot deel van 'de jeugd' achter elkaar aanloopt,elkaar na praat en dus net zo achterlijk doet als de ander.
Oorzaken van zulke problemen kunnen bij de ouders liggen(te weinig aandacht),een aangeboren laag iq of een minderwaardigheidsgevoel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maja gewoon weer poging tot wanhoop om kleeding voor anderen te verpesten en ik houw zekker van al colours ja
en dan dat eff voor de duidelykheid ja

en gast hoop dat je net zo net ben als my dat je zon toon tegen my aanslaat je zet je zelf voor blok
met je :
wackiejacky 27 november 2004 14:55

Goeiemorgen!!!

wackiejacky 27 november 2004 14:55

Goeiemorgen!!!

Uit welk land kom jij??? Wat is dit voor taal man, je lijkt wel een allochtoon...

Toch?

Wat is dit voor taal man, je lijkt wel een allochtoon...

Toch?

duidelyke zielige taal vriend ben meer ned dus als jy blykbaar ??? anders mn excuus dat er wel van dat soort mensen zyn ik dus niet maat !!!

je loopt nu zelf te klooten : Uit welk land kom jij???
en : Wat is dit voor taal man,
en : je lijkt wel een allochtoon...

dat is helemaal zielig maat om zo te praaten !!!

ga je schaamen als ned maat !!! wand ik schaam me wel voor je uitspraaken ja !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ten eerste: Ik begrijp echt niets van je reply. Qoute eens fatsoenlijk. %)

Ten tweede weet ik niet tegen wie je het hebt. Ik ben je MAAT niet gozer. Ik ben een dame. Voor het geval je dat nog niet helemaal duidelijk was.

Ik wil best met je in discussie gaan maar niet in een of ander onbegrijpelijk dialect.

Waarschuw beheerder

Goeiemorgen!!!

dit is ook een domme replie, je kan er zelf ook wat van!!:D
Waarschuw beheerder
en weer zijn er 2 kk kneuzen die het verneuken voor de rest

ik zou ze ophangen aan hun lonsdale jas:[:[

Waarschuw beheerder
jammer genoeg dat je geen cultureele gedachtens heb
snap dan dame........
maja lees maar op nieuw en zoek ma uit
schiet gewoon niet op om der over te praaten
kom je van zelf ooit achter zulke onderwerpen zorgen aleen ma voor discusies ?
en haat en verdriet ......
voor wat oowh kleding !!!!!!!

dat is me geen mensen leven waard echt ........

hoop dat anderen ook zo zullen denken .........

magoed zie anders ma....

greets and peace from da mike

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou ze ophangen aan hun lonsdale jas

ze heten ook niet voor niks "hangjongeren" he?

Ik ben me gewoon copmntinu aan het afvragen of er toen ik ene jaar of 15 was ook al zoveel debielen rondliepen...ofdat dat echt iets is van de laatte paar hjaar. Waar ligt dat dan aan? Het nieuwe onderwijssysteem? Ouders die zich geen fuck meer aantrekken van opvoeding?

De boeken van Dr. Spock misschien? (serieus bedoeld!)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat deze discusie woord heftig ik pak zak chips er bij.
laatste aanpassing

Artiest Dennis Hupla
Waarschuw beheerder
Ga toch weg man. Puur meeloopgedrag is het. Het betreft bijna altijd de doelgroep van laaggeschoolde luitjes onder de 20. Niet alleen jong, maar ook nog dom. En vaak nog lelijk ook. Tja logisch dat je dan ontevreden bent metd e wereld en een groep zoekt waar je je thuis voelt.

99% van die gastjes weet niet eens wat racisme is man. Ze halen net zo vrolijk een broodje shoarma of Chinees en als ze alleen zijn dan zijn die zogenaamde ideeen van ze ineens HEEL ver te zoeken.

Kijk, als je jong bent zoek je je eigen identiteit, Dat is logisch. Maar als je zo jong al zo bedorven bent, zit er toch iets fout. Daar ligt een belangrijke taak voor de scholen en de ouders. Hou zo'n kind in toom zeg. Als t mij zoon was dan had ik m helemaal de tering in geschopt ja.

WackieJacky, kinderen maken? Komt helemaal goed :lief:

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
De belangrijkste taak ligt bij de ouders, maar helaas hebben die het tegenwoordig bijna allemaal te druk met hun eigen leventje en banen om hun hypotheek en luxe leventje te kunnen betalen, i.p.v. hun kinderen fatsoenlijk op te voeden.
Tv kijken en kranten lezen ook al geen tijd voor of ze hebben een billboard voor hun kop, want dat Lonsdale is de laatse jaren maar wat genoeg in beeld geweest.
Waarschuw beheerder

Om dezelfde reden als dat er altijd bij vermeld word dat het een marokkaan betreft of iemand die getint is...als iemand blank is staat er ook niet bij dat het een blank iemand betreft...want dat is niet interessant leesvoer...
Het is de pers hoor...sensatie belust... ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ff mn gedichtje spammen ;)

LIENTJE HEEFT EEN FEESTJE

lientje heeft vanavond een feestje
eigenlijk is ze pas veertien jaar
maar ze heeft hele stoere vrienden
dus dan kan het wel

met haar roodwitblauw gelakte nageltjes
en roodwitblauwe elastiekjes in haar blonde vlechten
en roodwitblauwe biezen aan haar oranje mouwtjes
is ze een toonbeeld van nederlanderschap

op het feestje staat een donkere meneer
lientje vindt hem eng
want hij leeft van haar belastingcenten
dat weet ze van haar vrienden

de donkere meneer is heel druk bezig
hij schenkt voor iedereen drankjes in
af en toe krijgt hij zelfs een fooi
wat een vuile profiteur, denkt lientje

lientje begint een beetje dorst te krijgen
maar ze wil niet naar die donkere meneer
straks geeft hij af als hij haar drinken pakt
lientje moet er niet aan denken

een paar uur later
raakt lientje ietwat uitgedroogd
maar ook in de wc durft ze geen drinken te halen
want misschien is die meneer daar wel geweest

lientje gaat maar naar huis
de donkere meneer heeft haar feestje verpest
het zijn ook altijd weer dezelfde, denkt ze
holland holland roept ze zacht als ze buiten staat

DSW - 25/01/04

Waarschuw beheerder
ik word er triest van ...
Waarschuw beheerder
Ghehe... *ligt dubbel van het gedicht van DSW* :D
Waarschuw beheerder
donateur
MOehwhahaahahahaha geweldig gedichtje :D
Waarschuw beheerder
Waarom moet dat nou weer vermeld worden???

Een wibra-jas wordt niet gelinkt aan een politieke overtuiging, een Lonsdale jas wel. Kon je dat zelf niet bedenken?
Waarschuw beheerder
Ok dan gaan we voortaan wel "Wibra jassen" dragen Met het oog op wieberen :)

Waarschuw beheerder
jammer van de term londsdalers weer

Waarschuw beheerder
Een wibra-jas wordt niet gelinkt aan een politieke overtuiging, een Lonsdale jas wel. Kon je dat zelf niet bedenken?

wat dus dikke bullshit is! de media draagt zo bij aan de haat die nu heerst.
Waarschuw beheerder
Zoals de media aan elke haat bijdraagt...wen er maar alvast aan denk ik...

Maargoed...hardcorescene wilde zo graag weer groot worden...en wilden zo graag dat ze weer opvielen en niet als dood werden beschouwd...
En dan krijg je als negatieve bijkomstigheid als je allemaal dezelfde kleding draagt er weer bij dat je opvalt en dan krijg je al snel weer een naam...
Is gewoon eigen schuld dikke bult...moet je maar niet meedoen aan iets achterlijks genaamd massacultuur...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
X-Ception 27 november 2004 17:47
jammer van de term londsdalers weer

Dat vind ik het mooie gedeelte ervan ,wie weet hoef ik steeds minder die lelijke kleding te zien!!(Y)

Waarschuw beheerder
londsdale sponsort multicureel dus waarom is het dan zo rechts
Waarschuw beheerder
londsdale sponsort multicureel dus waarom is het dan zo rechts

Volgens mij heeft het overal gestaan maar nog een keer voor de duidelijkheid: lonsdale zelf is niet "rechts", maar over het algemeen dragen extreem-rechtse jongeren londsale.
Waarschuw beheerder
Over de skinheads...skinhead staat niet voor rascist...skinhead staat voor iemand uit de arbeidersklasse...
Sterker nog de eerste skins waren helemaal niet arisch of whatever...de meesten hadden hun roots liggen in Jamaica...en andere jongeren uit de arbeidersklasse indentificeerden zich met deze "rude boys" en hun muziek (ska) en namen de kleding en dergelijke over...
Ze waren voornamelijk links en stonden vooraan in demonstraties tegen rascisme...
Later stak extreem rechts de kop op als tegenbeweging en zo kreeg de skin cultuur de slechte naam...waarna vele skinheads van het 1e uur het ook voor gezien hielden omdat ze daar niet mee geassocieerd willen worden...

Binnen de skinhead cultuur heb je zoveel verschillende groepen...
Je hebt bijvoorbeeld S.H.A.R.P skins...en dat staat voor Skin Heads Against Racial Prejudice...TEGEN rascisme dus...ook tegen homofoben en tegen vrouw onderdrukking etc.
Je hebt ook bijvoorbeeld R.A.S.H. = Red & Anarchist Skin Heads...
Rascistische skins binnen de skin beweging zijn o.a. de Hammer skins...
etc. etc. etc.
De rascistische skins worden binnen de skin cultuur door de andere groeperingen ook wel boneheads genoemd...leeghoofden dus... ;)

De skins valt niet een labeltje op te plakken op het gebied van politieke voorkeur...alhoewel de (extreem) rechtse zich wel het meeste op de voorgrond pushen...

Wat wel een feit is is dat lonsdale vanaf het moment dat het op de markt werd gebracht een skinhead merk werd...
Pastte goed bij hun (straat)vechters mentaliteit...en dat ongeacht of ze links of rechts of whatever waren... :)

In duitsland zijn er al massale verbrandingen van lonsdale geweest door extreem rechtse skins vanwege het feit dat lonsdale die campagnes voert tegenwoordig...
Lonsdale is nu (van de) vijand volgens hun...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahahahah, cool gedichtje DarkSkyWise (y)
Waarschuw beheerder
Zeker cool dat gedichtje!!!

Waarschuw beheerder
Volgens mij heeft het overal gestaan maar nog een keer voor de duidelijkheid: lonsdale zelf is niet "rechts", maar over het algemeen dragen extreem-rechtse jongeren londsale.

fout, enkele racistische jongeren dragen ook het merk londsdale...ze kunnen net zo goed wibra dragen...
je interpreteert het verkeerd...

Waarschuw beheerder
Volgens mij doe jij dat x-ception:S

Je leest wat je wil lezen :yes:
Waarschuw beheerder
fout, enkele racistische jongeren dragen ook het merk londsdale...ze kunnen net zo goed wibra dragen...
je interpreteert het verkeerd...

toevallig dragen racistiche jongeren ook lonsdale!!

Echt heel erg toevallig!!

Waarschuw beheerder
donateur
kijk het is heel makkelijk.ben net op de bovenstaande site's geweest,nou dat dit kan is er niet ergens waar je ook dit soort dingen kan melden.
Vorige week nog hebben ze in STADSKANAAL nog een feest gegeven tegen zinloos geweld.
En dat is door lonsdale en door allochtone jongeren georganiseerd.er zijn ongeveer 100 -140 man geweest. (OP EEN DONDERDAG AVVOND NOTA BENE)
Dat kan janneke hierboven bevestigen die is er geweest,en het was een top feestje goed geluid goeie dj's goeie sfeer.
het is zelfs zo goed bevallen dat iedereen nu al na 1 week roept dat het nog een keertje moet.

daaom samen kan het maar we moeten wel willen en in STADSKANAAL kan het wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:respect: Lubbert:)

Ja STADSKANAAL kan het WEL!!
Het was een leuk feest met idd goed geluid en zeker voor herhaling vatbaar!!

Ik denk dat STADSKANAAL nu maar es een voorbeeld moet geven: Bij deze :) ( en ik ben er trots op!!!)
(f)

BTW je draaide lekker Lubbert (k)
(f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik kan sowieso niet begrijpen dat sommige (kan gerust zeggen veel) jongeren per se nog Lonsdale willen blijven dragen, ook al is de naam van dat merk inmiddels helemaal verpest door de rotte appel wannabe's. Is dat dan:

a) koppigheid
b) domheid/naiviteit
c) bang om er niet bij te horen
d) toch stiekem wazi zijn, maar er niet voor durven uitkomen

???

Waarschuw beheerder
Als ik dat merk uberhaupt al mooi vond, zou ik er tegenwoordig helemaal niet meer eens in willen lopen... Alleen al omdat ik anders voor zo'n wazi-kneus word aangezien.

Waarschuw beheerder
donateur
enkele racistische jongeren dragen ook het merk londsdale

"enkele"? :|

dus t is toeval dat al die sieg-heilertjes op foto's dat merk dragen? of gefotosoept? en Lonsdale zélf lult uit zijn/haar nek als ze beweren dat in NL meer dan de helft van hun spullen om "politiek getinte redenen" wordt verkocht?

hè wat een geruststelling, ik was ff bang dat die 100.000 extreemrechtse lonsdaledragers écht extreemrechts waren

(PS. dit was een poging tot sarcasme, helaas ben ik daar niet zo erg goed in dus ik hoop dat t voldoende sarcastisch overkomt)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja echt jammer dit, lonsdale staat nu in Nederland bekend als HET extreem-rechtse merk. Als je londsdale draagt word je automatisch geassocieerd met nazi's, terwijl veel mensen het zo niet eens bedoelen.

Dan hoop ik dat de mensen die Lonsdale uit onwetendheid dragen zich nu zo schamen voor dit merk dat iedereen binnenkort weer in gewone kleding loopt ipv dit van skinheads gekaapte uniformpje...
Waarschuw beheerder
Voordat de hardcorescene het ging dragen had dat merk die naam al doordat het een skinhead merk is...die (onterecht) ook allemaal als rascisten worden gezien...

Dan kan je er iig donder op zeggen dat je daar dan vergeleken mee word en al helemaal als iedereen het massaal gaat dragen...waardoor het opvalt in de samenleving...mensen zich afvragen wat is het?...uitkomen bij de skinheads...die bij voorbaat al als rascisten worden gezien...waarna het een simpel optel sommetje voor die mensen word...
En voila de pers heeft iets om over te schrijven... :D
Dus ja dan moet je idd niet vreemd opkijken van het feit dat je dan zo word gezien...daar heb je stiekem zelf voor gekozen door het te gaan dragen...ook al is het niet helemaal terecht...de wereld zit zo in elkaar (helaas) wen er maar aan... :(

Waarschuw beheerder
(PS. dit was een poging tot sarcasme, helaas ben ik daar niet zo erg goed in dus ik hoop dat t voldoende sarcastisch overkomt)

Het komt voldoende sarcastisch over hoor alleen domme mensen zien dat niet, das niet jouw schuld :flower:
Waarschuw beheerder
Het blijft zo met al die merken. Maar er blijft LONSDAVE :)
Waarschuw beheerder
Durf er niets meer over te zeggen / schrijven...
Waarschuw beheerder
Gelul over lonsdale en skins allemaal. En als ik dan op maak uit de verhalen zijn alleen de linkse skins goed? Oi Oi Is links soms Politiek correct? en als het over rechts gaat word er meteen maar weer Extreem rechts van gemaakt bla bla bla.

Waar gaat het nog over??? :no:
Waarschuw beheerder
Pfff ik ga binnenkort eens een onderzoekje doen naar de ouders van al die Lonsdalesponsjes. Ik bedoel, zo'n 15jarig vadsig kutvenje met zn fotootje met zn rechterhandje omhoog...mn pa had me van de trap af naar beneden geschopt. Vraag me af of die oudersnu gewoon zo fucking naief zijn, of t misschien wel okay vinden dat hun misvormde kiddo's er zulke ideeen op nahouden.

Ik ben me gewoon copmntinu aan het afvragen of er toen ik ene jaar of 15 was ook al zoveel debielen rondliepen...ofdat dat echt iets is van de laatte paar hjaar. Waar ligt dat dan aan? Het nieuwe onderwijssysteem? Ouders die zich geen fuck meer aantrekken van opvoeding? Of worden mensen gewoon steeds dommer (wat me niet zo lijkt aangezien ik wel geloof in evolutie...en die droeftoeters ook, die denken dat alleen de sterksten overleven...jammer dat ze niet doorhebben dat dat niet per definitie het blakeras is, dat zij met hun mongoloide gedrag gewoon heel de evolutie op zn kop zetten!)? Ik vraag het me echt af want ik begin er steeds minder van te snappen.

En nu ook nog een verhaaltje over de Ganster/cool/wigger beweging met hun Respect gebrul.
Waarschuw beheerder
Gelul over lonsdale en skins allemaal. En als ik dan op maak uit de verhalen zijn alleen de linkse skins goed? Oi Oi Is links soms Politiek correct? en als het over rechts gaat word er meteen maar weer Extreem rechts van gemaakt bla bla bla.

Waar gaat het nog over???

omdat nederland altijd links is geweest en zodra je ook maar een iets te rechtse mening heb je meteen stempel krijgt extreem rechts...

zie: fortuijn
zie: wilders
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
professor dinges ik hoop dat je het niet over mijn uitleg van de skincultuur hebt want ik kan er verders ook niks aandoen dat dat zo is en lonsdale uit die cultuur is overgenomen...
Ik probeerde er enkel mee te zeggen dat skinhead zijn niet automatisch staat voor rascist zijn zoals vele mensen weleens denken en er zelfs tig verschillende politieke bewegingen binnen de skincultuur zijn...en er zijn zelfs niet politieke skins...
Ik schilder de 1 echt niet beter af dan de andere ik geef alleen enkel aan dat skinhead niet gelijk staat aan rascist...
Net zoals dat lonsdale drager niet gelijk staat aan rascist...

Waarschuw beheerder
donateur
Die Homo Skins waar horen die dan bij?

Waarschuw beheerder
donateur
Die horen bij elkaar :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
*edit* Sorry hoor DSW :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik moest gisteren weer eens helemaal kotsen, een kind van 16 jaar ofzo, heel blij het rennen met een zelf genait "Holland" schirt.
Zielig !
Kind doe wat in de handenarbeidsles, vinger verven ofzo :S

sorry ff off topic, het was deze keer geen londsdale shirt
laatste aanpassing

Artiest Marmelade
Waarschuw beheerder

De ironie druipt er vanaf, maar goed... of meen je dit Jacky?
Waarschuw beheerder

:respect: was een vet feestje!!!!

Stadsknoal (y)
Waarschuw beheerder
multicul is flauwecul!!

trouwens wel een :D gedichtje
Waarschuw beheerder
Snakebit 28 november 2004 14:32

De ironie druipt er vanaf, maar goed... of meen je dit Jacky?

:D

Wat denk je zelf?

Dr zitten hier zoveel lui die een hekel hebben aan buitenlanders maar zelf zo beroerd Nederlands schrijven dat je je afvraagt uit welk land ze zelf in hemelsnaam komen.

Sarcasme dus.

Maar dat had je zelf toch wel door mag ik hopen? :)

Waarschuw beheerder
toevallig dragen racistiche jongeren ook lonsdale!!

Echt heel erg toevallig!!

en gangsters dragen armani pakken? zo what? je mag niet alle mensen over een kam scheren wat de media dus constant doet.
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
Die 2 prakkers opsluiten en nooit meer vrijlaten...

en media had gewoon blanke jongeren moeten zeggen ipv weer dat lonsdale...kan t merk er wat aan doen dat veel kneuzen lonsdale dragen omdat dat zogenaamd rechts moet zijn
Waarschuw beheerder
en media had gewoon blanke jongeren moeten zeggen ipv weer dat lonsdale...kan t merk er wat aan doen dat veel kneuzen lonsdale dragen omdat dat zogenaamd rechts moet zijn

Dat zou pas eens objectief zijn. Anders word er ook altijd gezegd "Nederlanders van noordafrikaanse komaf"
Waarschuw beheerder
Die Homo Skins waar horen die dan bij?

Homo skins? Misschien S.H.A.R.P. aangezien die ook tegen homofobie zijn...
Maar over het algemeen zijn de meeste skins het er niet mee eens dat er ook homo skins zijn...aangezien de skin cultuur een macho cultuur is en echte mannelijkheid voorop staat...en homo zijn hoort daar niet echt bepaald onder volgens hun... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ga maar eens in Amsterdam kijken, daar lopen echt Homo Skins rond ;)
Waarschuw beheerder
Ja ik weet dat ze er zijn hoor maar waaronder ze vallen geen idee... :)
Gewoon homo skins dus ofzo...zal wel een aparte beweging zijn...de officiele naam ervan weet ik alleen niet... :)
Ik weet dus wel dat ze over het algemeen niet officieel geaccepteerd worden vanwege de macho cultuur binnen de skincultuur...wat niet bij voorbaat inhoud dat ze dus tegen homo's zijn...maar ze passen enkel niet binnen die cultuur volgens hun... :)

Waarschuw beheerder
ff een stukkie over lonsdale: tis gewoon van de zotte dat een kledingmerk wordt geassocieerd met politiek rechtse overtuigingen....jammer vind ik dat want zoals iedereen weet is het een kledingmerk voor sporters...maar goed...de media wil graag een naam geven aan een groep...hokjescultuur altijd...waarom niet gewoon, 2 nederlandese jongens...maar ja, t blijft een eindeloze discussie , als je dit wil lezen en er zin an hebt moet je t doen, anders niet:P:D

Lonsdale is een kledingmerk voor boksers dat vaak in verband wordt gebracht met neo-nazi's en extreem rechts omdat dit merk door hen als een soort 'huismerk' is toegeëigend. Lonsdale zelf is niet blij met dit imago en probeert dit dan ook te veranderen. De associatie is het gevolg van de opeenvolgende letters NSDA in de merknaam die ook voorkomen in de afkorting NSDAP (Nationaal-Socialistische Duitse Arbeiderspartij). In dat verband is in Duitsland ook het merk Consdaple opgedoken, waarin de volledige afkorting NSDAP voorkomt.

[bewerken]
Ontstaan
Lonsdale dankt zijn naam aan Lord Lonsdale. Lord Lonsdale organiseerde in 1909 het professionele boksen in Engeland en was de president van de National Sporting Club of Britain. Elke bokser die kampioen werd en zijn kampioenschap drie keer verdedigde kreeg de Lonsdale-riem. Bernard Hart, een ex-bokser, ging in de jaren '60 naar Lonsdale toe en vroeg toestemming voor het gebruik van zijn naam voor bokskleding. Hij kreeg toestemming en Bernard Hart begon met het maken van kleding speciaal voor boksers.

In 1979 kocht Paul Weller van de band The Jam wat Lonsdale-t-shirts en zorgde zo voor een goed imago voor Lonsdale en ook niet-boksers begonnen de kleding te dragen.

[bewerken]
Gedragen
Lonsdale-kleding is door veel beroemde boksers gedragen, bijvoorbeeld Mike Tyson, Henry Cooper, Mohammed Ali, Lennox Lewis.

Waarschuw beheerder
tis gewoon van de zotte dat een kledingmerk wordt geassocieerd met politiek rechtse overtuigingen
helemaal met je eens maar dat is natuurlijk:

a.) ontstaan door die rechtse sukkeltjes die het begonnen te dragen
b.) maar zeker ook door de kortzichtigheid van het klein burgerlijke Nederland
"...het is waar hoor, lui die dat dragen zijn allemaal nazi....want dat staat in de Telegraaf, en mijn buurvrouw heeft het ook wel eens gezegd dat dit waar is..."

Maar nog zotter is het dat ik als geaard sporter én enorme liefhebber van dit kledingmerk het niet meer KAN dragen omdat ik dan door iedereen met de nek aan gekeken word....

Verder heb ik ook nog eens een erg kort kapsel, en weejegebeente als je dán ook met Lonsdale loopt!

Ik kan dus niet meer in mijn fav. sportmerk kleding lopen door zo'n handje vol debielen die dit merk verpest hebben...... ben erg benieuwd wat Lonsdale hieraan wil/kan doen........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ze zijn dus bezig met allerlei campagnes die in Duitsland schijnbaar al hun vruchten hebben afgeworpen...
Vanuit rechts-extremistische organisaties daar is al sort of verboden voor de aanhangers om nog lonsdale kleding te dragen...
Wat dus al heeft geleid tot massale verbrandingen van het merk door extreem-rechts...
Benieuwd of dat hier in NL ook zijn vruchten gaat afwerpen... :)
Waarschuw beheerder
Als je slim bent ga je geen Consdaple, Masterrace, Walhall Germany, Hatecrime Streetwear, Working Class Streetwear, Celtic Wear, Dobermann en dat soort dingen dragen want die zijn dus wel op de markt gebracht voor extreem-rechts...als alternatief voor de andere merken zoals lonsdale enzo...
Dus als al die extreem-rechtse figuren even braaf willen zijn gaan ze vanaf nu enkel nog dat dragen...is speciaal voor jullie op de markt gebracht jongens (en meisjes)... :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Skinheads dragen geeneens lonsdale :no:

In ieder geval, niet die, die ik ken!!!

Ikzelf ook niet!!

Beetje dom om te zeggen dat je (bijvoorbeeld) tegen buitenlanders bent, en dan wél lonsdale gaat dragen :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een gozer die ik ken en skin (S.H.A.R.P) is/was droeg in eerste instantie wel lonsdale maar nadat de "kutgabbers" zo noemde hij ze althans dat allemaal massaal gingen dragen is hij er van afgestapt omdat hij daar niet mee geassocieerd wilde worden...

Waarschuw beheerder
strax word er 1 afgemaakt omdat-ie schoenen van de zeeman en een trui van de wibra heeft gekocht
Waarschuw beheerder
donateur
Een oud collega van mij die vertelde dat hij geboren en getogen is in London en hij was in de jaren '70 ook Skinhead en droeg Lonsdale maar nadat Skinhead verbasterde in allerlei groepen werd er ook Ben Sherman en Fred Perry gedragen.

De extreem rechste figuren van nu zul je dus echt in GEEN van deze merken zien lopen, zoals TYHARO al zei, er zijn zoveel merken die juist voor hun ontworpen zijn waarom zullen ze dan Lonsdale dragen terijl een "zwarte" daar ook in loop?! (Muhammed Ali)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een gozer die ik ken en skin (S.H.A.R.P) is/was droeg in eerste instantie wel lonsdale maar nadat de "kutgabbers" zo noemde hij ze althans dat allemaal massaal gingen dragen is hij er van afgestapt omdat hij daar niet mee geassocieerd wilde worden...

Groot gelijk heeft ie...

Maarja, je hebt dan ook nog zovéél verschillende skins ;)

Waarschuw beheerder
donateur
strax word er 1 afgemaakt omdat-ie schoenen van de zeeman en een trui van de wibra heeft gekocht

Zolang t maar geen schoenen van de Houzeeman zijn ;) (houzee = NSB-groet)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar het komt niet van de NSB-érs af :no:

Waarschuw beheerder
zoals ik al zei, t wordt/is een eindeloze discussie...

als ze van merk wisselen is er wel weer een andere afkorting te vinden, zo blijf je in de zelfde cirkel rond gaan...

misschien is het beter om bijvoorbeeld in de media minder nadruk te leggen op merkkleding en muzieksmaak en meer aan bijvoorbeeld: nederlandse jongeren enz enz...of t er beter van word weet ik niet maar iig de mensen die bepaalde merken dragen maar geen overtuigingen hebben welke kant op dan ook, die worden dan niet aangekeken zo van: daar heb je dr weer zo 1, pas maar op...

mzzl:D

Waarschuw beheerder
donateur
Maar het komt niet van de NSB-érs af

Net zo min als het hakenkruis van de Nazi's "afkomstig" is, maar evenzo valt t nu écht onder "not done" ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
indd
Waarschuw beheerder
Het zou eens andersom moeten zijn!!
dan zouden ze t nie eens bekend maken omdat dan alle alochtonen gediscrimineerd zouden worden:S:S
En dan wel weer t merk Lonsdale noemen:S:SEn dat is dan niet iedereen over 1 kam scheren zeker?? :@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hun hebben toch ook hun "eigen" merken....

O.a. Fubu (For Us, By Us) Dat is toch óók discriminatie??!!

Maarja, daar zegt niemand iets van ":o:
Waarschuw beheerder
jah pcies :S
Waarschuw beheerder
t is gewoon allemaal al veel te ver gegaan en nu pas gaan mensen t begrijpen maar nu is t denk ik al te laat:s:S
Waarschuw beheerder
Hun hebben toch ook hun "eigen" merken....

O.a. Fubu (For Us, By Us) Dat is toch óók discriminatie??!!

Maarja, daar zegt niemand iets van " :O:

Ik hoor er continu mensen over zeiken terwijl het bij Lonsdale vooral over de mentaliteit van de drager gaat en het merk verder niks uitstraalt wat op racisme lijkt.

Er is niks met White Pride ware het niet dat mensen er een negatieve gedachtengang bij hebben jegens andere rassen. Je mag best trots op jezelf zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zeker ben ook trots op mezelf...

Lonsdale is een stom voorbeeld + merk.

Het heeft inderdaad helemaal niks met racisme te maken.

Neem dat merk, FUBU, dat wéér wel...

Dus wie zijn hier nou de racisten :[
Waarschuw beheerder
Wat is er nou precies racistisch aan FUBU? Waar is de anti-blanke boodschap precies?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fubu betekent: For Us By Us (ontworpen door een buitenlander)

Oftewel, alléén kleurlingen mogen erin rondlopen.... :S

reinste onzin!!

Niet dat ik het zou aantrekken, maar goed!

Waarschuw beheerder
donateur
het grote verschil tussen Fubu/Kani en Lonsdale is natuurlijk dat de eerste wordt gedragen omdat t trendy is en niet hoofdzakelijk uit "politieke overwegingen"

verder moet ik de eerste nieuwsfoto nog zien waarop in Fubu/Kani geklede medelanders met zijn allen t racistje staan uit te hangen ;)

Waarschuw beheerder
donateur

Oftewel, alléén kleurlingen mogen erin rondlopen....

Lonsdale is ook ontworpen door een buitenlander, maar daar lopen zat Nederlanders in. En die "Us" kan net zo goed slaan op fans van een bepaalde muzieksoort in plaats van op mensen die geen Nederlands paspoort hebben.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lonsdale is ook ontworpen door een buitenlander, maar daar lopen zat Nederlanders in. En die "Us" kan net zo goed slaan op fans van een bepaalde muzieksoort in plaats van op mensen die geen Nederlands paspoort hebben.

Hehehe eindelijk iemand die het snapt (wat lonsdale betreft) ;)
Waarschuw beheerder
FUBU verkoopt meer aan blanken dan aan zwarten. Stelletje parasieten zijn het! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
achja, het zijn toch (piep)merken :p

Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe eindelijk iemand die het snapt (wat lonsdale betreft)

Nou ja, daar is weinig te snappen aan... Lonsdale is opgericht door een Engelsman en dat is dus duidelijk géén Nederlander.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
I know, maar de meeste geloven dat niet (of willen het niet geloven)

Net zoals laatst, zat ik in de bus...
Zo'n gabbertje met een RTC bomberjas aan.
Roept ze keihard door de bus: ja en die zwartjoekels ook altijd bla bla bla....

Ik draai me om en vraag: Heb je iets tegen kleurlingen, waarop zei ja antwoordt.

Ik zeg: Maar je weet toch wel dat de zanger van rtc ook een kleurling is??

Dat wist ze dus niet......:S :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ach, we hebben hier toch ook vaak genoeg leden die "een hekel hebben aan zwarten" en evengoed in hun Eigen Tekst trots met Darkraver op de foto staan... :9

Waarschuw beheerder
ik niet, ben helemaal rein, heb nog nooit met een zwarte gesproken:D:D :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Niet eens met Zwarte Piet vroeger? :O
Waarschuw beheerder
ik niet, ben helemaal rein, heb nog nooit met een zwarte gesproken :D :D :yes:

Dan ben je niet rein, dan ben je een pauperige kutboer met poep aan zijn laarzen die door mensen die wel echt Nederlands zijn en normaal Nederlands spreken niet voor vol wordt aangezien.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb een reden waarom ik ze niet mag ;)

Wil ze ook het liefst allemaal vermijden!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach, we hebben hier toch ook vaak genoeg leden die "een hekel hebben aan zwarten" en evengoed in hun Eigen Tekst trots met Darkraver op de foto staan...

Darkraver zegt me niks, maar zal ook wel een kleurling zijn (ook aan de naam te zien)
Zulke mensen zijn gewoon....tja......

:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
voor iedereen die mensen haat om kleur, geur of centibeur...

was je ook zo geweest as je met ander kleurtje was geboren>? was je dan bv: anti-blank geweest?

of is dit beetje te ingewikkeld om over na te denken?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zeg toch dat ik er een reden voor heb... Duh!

en als ik een ander kleurtje zou hebben, had ik allang zelfmoord gepleegd!!

Of... Ik was naar mijn land van herkomst gegaan, en niet naar een ander land om van te profiteren!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb begrepen dat de eigenaar van het kledingmerk VonDutch ook exreem rechts is of was.

Opzich best grappig want daar lopen veel donkere en marokaanse mensen is. 8)
Waarschuw beheerder
Ikz eg toch dat ik er een reden voor heb... Duh!

Of... Ik was naar mijn land van herkomst gegaan, en niet naar een ander land om van te profiteren!!!

Ik ga jou zwart verven vanvond!! :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur

dus iedereen met andere kleur dan wit profiteert?

zat autochtonen die steun trekken, geen fuck uitspoken en maar alle subisdies aanvragen en ondertussen hun rotzooi in de natuuur dumpen...

zelfmoord om huidskleur..... de tering straks worden alle groene ogen belaagd.... of lange mensen

mensen moet je afreken op hun daden...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb begrepen dat de eigenaar van het kledingmerk VonDutch ook exreem rechts is of was
==================================================­==============
Wat een mop zeg, ga eerst eens uitzoeken waar Von Dutch vandaan komt en wat het eigenlijk is ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ga jou zwart verven vanvond!!

Alléé'n als het voor zwarte piet spelen is :p

dus iedereen met andere kleur dan wit profiteert?

Dat hoor je mij niet zeggen, zijn genoeg kleurlingen die werken voor hun geld etc...

Maar ik persoonlijk zou vechten voor mijn land, en niet wegvluchten naar een ander land!! :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zei dus heb het zo begrepen en zeg dus niet dat het zo is!!

Maar real jojo kan jij dat niet ff uitzoeken? (f)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kijk hier maar ff rafa, staat het vast wel bij denk ik ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik persoonlijk zou vechten voor mijn land, en niet wegvluchten naar een ander land!!

dat ben ik 100% met je eens..

maar alles op 1 hoop gooien kan gewoon niet is te makkelijk.... moet nieuw soort term of wat dan ook komen...

anti-uitzuigers? O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk eens op de Von Dutch site.
En Von Dutch is in Amerika ook een uitdrukkingvoor iemand die niet goed bij zijn bol is ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Volgende is een stukje over de eigenaar van Von Dutch ;)

Sorensen earned a degree in Electronic Engineering from the University of Copenhagen, and a degree in Business and Trade from a Copenhagen trade school. He utilizes his engineering background to guide design, structure and corporate strategy.

Sorensen is also a firm believer in giving back to the community. He has made charitable donations through Von Dutch Originals to a number of worthy causes. Toys for Tots, AIDS Project Los Angeles, Charity Network of New York City, and GLAAD are just a few charities that Sorensen and Von Dutch Originals have supported. He is also proud to be overseeing the design and production of the official Adopt-A-Minefield t-shirt, a charity sanctioned by the United Nations that works to eradicate landmines worldwide.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:d
Waarschuw beheerder
Ik had vrijdag een muts gekocht van VonDutch en kreeg dus vele reacties erop en die gingen bijna allemaal over het feit dat de oprichter een Ex.Re verleden had :S

Dus vandaar!!

En Von Dutch is in Amerika ook een uitdrukkingvoor iemand die niet goed bij zijn bol is ;)

Ik dacht dat het in engeland gebeurde :D

Dutch uncle = Gierig persoon
Dutch treat = Stank voor Dank enz..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik had vrijdag een muts gekocht van VonDutch en kreeg dus vele reacties erop en die gingen bijna allemaal over het feit dat de oprichter een Ex.Re verleden had

Dat zijn gewoon kortzichtige mensen ;)
Net zoals de mensien die zoiets over lonsdale zeggen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, dat zijn LOMPE mensen die denken dat Von Dutch uit Nederland komt!!

Waarschuw beheerder
rebel hell.nl: de grootste MINKUKEL die ik op dit forum ben tegengekomen tot nu toe. Wat een sukkel ben jij zeg. Mongooltje!

Zeg dan niks als niks weet te zeggen.
en dan nog dat witte figuur eronder die er om moet lachen ook. :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur

Zo, hoe bedoel je 'bord voor je kop'.

Waarschuw beheerder
Ach zo word weer bewezen wat voor volk er tussen die gabbers rondlopen. kankernazi's!!

Die Rebel zou ik ook graag eens willen ontmoeten. Wat een flapdrol zeg!!
Waarschuw beheerder
ik heb niks tegen buitenlanders, zolang ze maar aan de andere kant van de middenlandse zee zitten. Ze moeten hier niet in europa zijn want dat is een te groot cultuur verschil. Je hebt hier in europa ook wel goede zwarten maar die moeten ook terug want anders discrimineer je en zij zijn hard nodig om hun vaderland in africa of waar dan ook op te bouwen. Anders kun je nooit de hongersnood in africa bestrijden

Ik hoop dat dit een grapje is wat je schrijft :D:D

Waarschuw beheerder

Wordt tijd dat we eens een blauwe verfkwast pakken voor jou...

Sterf! :[

Inge

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zeg dan niks als niks weet te zeggen.
en dan nog dat witte figuur eronder die er om moet lachen ook.

Dus jij bent meneer vooroordeel :yes:

Want ik ben het helamaal niet eens met die Rebel Hell, dus daar lachte ik ook niet om, maar goed....

Zo, hoe bedoel je 'bord voor je kop'.

Lees de rest ook eens wat ik gezegd heb!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahahahahaha

lig weer in een deuk :D
Waarschuw beheerder
ik heb niks tegen buitenlanders, zolang ze maar aan de andere kant van de middenlandse zee zitten. Ze moeten hier niet in europa zijn want dat is een te groot cultuur verschil. Je hebt hier in europa ook wel goede zwarten maar die moeten ook terug want anders discrimineer je en zij zijn hard nodig om hun vaderland in africa of waar dan ook op te bouwen. Anders kun je nooit de hongersnood in africa bestrijden

Misschien dat jouw cultuurverschil je een ban gaat opleveren?

Waarschuw beheerder
donateur
O:) vrede op aard....

Waarschuw beheerder
Dus jij bent meneer vooroordeel

Vooroordeel??
Weet je nog wel wat je hebt neergezet of heb je het IQ van een meelworm dat je het al weer vergeten bent??

Darkraver zegt me niks, maar zal ook wel een kleurling zijn (ook aan de naam te zien)
Zulke mensen zijn gewoon....tja......

Zulke mensen??
En wat zijn "zulke mensen" dan volgens jou???

Ik heb een reden waarom ik ze niet mag

Wil ze ook het liefst allemaal vermijden!

Jij wilt ze ALLEMAAL vermijden toch?? Wie heeft er hier vooroordelen dan??

Nu jij weer!

hahahahahahaha

lig weer in een deuk

Tja... dan maar lachen he als je niets meer weet te zeggen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dutch uncle = Gierig persoon
Dutch treat = Stank voor Dank enz..

niet helemaal... een Dutch uncle is iemand die je streng toespreekt en een Dutch treat (ook wel bekend als "going Dutch") is waar je allebei voor je eigen deel betaalt.

Sommige van die uitdrukkingen gaan overigens helemaal niet over Nederlanders maar over Duitsers (als verbastering van "Deutsch" dus)

en van "Von Dutch" = "niet goed bij je hoofd" heb ik eigenlijk nog nooit gehoord :/

Dutch courage: 1. Courage resulting from intoxication.

Dutch door: 1. A door divided in two horizontally; either half can be closed or open independently; Also called: half door.

Dutch elm: 1. Any of various hybrid ornamental European shade trees ranging from dwarf to tall; Also called: Ulmus hollandica.

Dutch iris: 1. Bulbous Spanish iris having blue flowers; Also called: Iris tingitana. 2. Bulbous Spanish iris with red-violet flowers; Also called: Iris filifolia.

Dutch oven: 1. A metal box for cooking in front of a fire. 2. Iron or earthenware cooking pot; used for stews.

Dutch treat: 1. A dinner where each person pays for his own.

Dutch uncle : 1. A counselor who admonishes frankly and sternly.

double Dutch: 1. Incomprehensible talk. [Colloquial British]

Pennsylvania Dutch: 1. A dialect of High German spoken in parts of Pennsylvania and Maryland.

http://www.ultralingua.net/?action=define&text=Dutch&service=&searchtype=stemmed&service=english2english

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zulke mensen??
En wat zijn "zulke mensen" dan volgens jou???

Die weten niet waarover ze praten....
Meeloopgedoe!!

Jij wilt ze ALLEMAAL vermijden toch?? ??

Wil ik, doe ik, en heb er mijn reden voor!!
Waarschuw beheerder

Oftewel, alléén kleurlingen mogen erin rondlopen....

Op net zoveel onzin gebaseerd als dat lonsdale rascistisch is... :)
Voor mensen uit de hiphop scene...door mensen uit de hiphop scene...
Muziekgebonden dus... :)

Waarschuw beheerder
donateur
en van "Von Dutch" = "niet goed bij je hoofd" heb ik eigenlijk nog nooit gehoord
==================================================­============
Nooit te oud om te leren he ;)

Waarschuw beheerder
Hatebreed, dat is toch dat meisje dat al zo vaak gebanned is en steeds weer een nieuw profiel aanmaakt. :x

Geen leven zonder partyflock?

Inge
Waarschuw beheerder
Hatebreed, je komt over als een boos pubermeisje maar ik zie in je profiel dat je al 22 jaar bent. Ben je een beetje een laatbloeier? :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee Inge vindt jou zo leuk, daarom kom ik steeds terug!!
Waarschuw beheerder
Ik zou jullie op zich best wel samen in een modderbad tekeer willen zien gaan (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:o
Waarschuw beheerder
Pennsylvania Dutch: 1. A dialect of High German spoken in parts of Pennsylvania and Maryland.

Kan je mij dit ff uitleggen DSW??

Ik bedoel spreken die mensen daar Duits ,nederlands ??
Waarschuw beheerder
Gaat het nog ergens over?

Sommige topics worden al veel eerder gesloten? Over bv. "Schoentjes zetten"

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gaat het nog ergens over?

:no:

Waarschuw beheerder
Lonsdale was de eerste boxclub in Engeland, waar zwarte mensen werden toegelaten.
Maar het wordt tegewoordig voornamelijk gedragen door van die Neo Nazi's. (ik zeg "voornamelijk", dus mensen die Lonsdale dragen, maar die geen Neo Nazi's zijn voel je niet aangesproken) Dus dat is best vaag...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je bent al de zoveelste die dat zegt ;)
Waarschuw beheerder
En het kan niet vaak genoeg worden gezegd!! :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
We weten wel dat slonsdale een baggermerk is hoor...
Waarschuw beheerder
Jij liep er eerst ook in

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee hoor....
Waarschuw beheerder
wel waar!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nope... :no:

Nooit ingelopen, en zeker niet van plan :no:
Waarschuw beheerder
wel waar ik heb je zelf gezien!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lul niet zo dom, je kent me geeneens.
Waarschuw beheerder
Ik ken je niet maar heb je wel gezien:jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat jij wil. Weet wel beter :D
Waarschuw beheerder
Ahhhh je hebt vast nog wel een vies verlept Lonsdale shirtje ergens als poetslap liggen.
Waarschuw beheerder
Nee dat was geen poetslap maar haar Bandana!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ahhhh je hebt vast nog wel een vies verlept Lonsdale shirtje ergens als poetslap liggen.

Nope :no: jammer hé!!
Waarschuw beheerder
Nou jammer vind ik dan ook weer zo'n groot woord.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kijk, ik ben niet iemand die zegt ik heb een hekel aan buitenlanders en tóch met (bv.) Lonsdale gaat lopen :no:
Waarschuw beheerder
nee jij bent iemand die zegt dat ie een hekel aan buitenlanders heeft en niet met Lonsdalekleding loopt. :jaja:

toch?? en als je jezelf smerig en achterlijk vindt wil dan ff ja knikken??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
donateur
Ze zal wel in zo'n oud Duits Helga kostuum lopen :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
zusammen mit herr Flick ;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Triest joh je tekst aanpassen...

:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee vind het wel grappig!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
leuk voor je....

ben d'r vandoor, tattoo zetten.......

Dag!

Waarschuw beheerder
donateur
Laat me raden, een spinneweb ?
Waarschuw beheerder
Heeft het te maken met een target schijf met de initialen W.P?? :o

Waarschuw beheerder
donateur
Topic titel is een beetje misleidend vind ik.
"'Lonsdalers' steken jongen om huidskleur"
Hij kreeg per ongeluk een sneetje aan zn onderarm :S
Volgens de titel klinkt het alsof ze hem overhoop hebben gestoken :s Dus... boeie
Waarschuw beheerder
Topic titel is een beetje misleidend vind ik.
"'Lonsdalers' steken jongen om huidskleur"
Hij kreeg per ongeluk een sneetje aan zn onderarm
Volgens de titel klinkt het alsof ze hem overhoop hebben gestoken Dus... boeie

Per ongeluk?? :S

Waarschuw beheerder
donateur
Boeie?
Als het een gekleurd iemand was geweest die een Lonsdaler een sneetje? in zijn onderarm had gegeven was pf weer te klein geweest!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo ben er weer, tattoo is weer bijgewerkt :)

Laat me raden, een spinneweb ?

Neen

Heeft het te maken met een target schijf met de initialen W.P??

Neen

:S:S:S

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
Als het een gekleurd iemand was geweest die een Lonsdaler een sneetje? in zijn onderarm had gegeven was pf weer te klein geweest!!

precies!! (Y)

Ach joh het blijft gewoon een kutmerk dat lonsdale.

En blijkbaar is er wel degelijk een link tussen lonsdale en rascisme/extreemrechts anders zouden ze het niet noemen.
En zou je ook wel dingen lezen als: "Jongen in Gapstarjas.... of "Meisje in Replaytrui... "2 jongens in dieselbroek... etc...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En blijkbaar is er wel degelijk een link tussen lonsdale en rascisme/extreemrechts anders zouden ze het niet noemen

Omdat in Lonsdale de letters NSD staat, is iemand er mee begonnen, en zoals altijd, de schaapjes lopen mee...

Waarschuw beheerder
en zoals altijd, de schaapjes lopen mee...

inderdaad :yes:

Maar waar staat NSD dan voor? Tja ik hou me niet zo bezig met die debielen. Dus heb geen flauw idee.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
NSD verwijst naar NSDAP (grote extreem rechte partij in Duitsland)
Waarschuw beheerder
nsdap

euh

dat is de nazi partij van hitler geen grote extreem rechtse partij :P
Waarschuw beheerder
nationale socialistische deutsche arbeiders partij

duitse skinheads liepen met lonsdale omdat als je een bomberjack open aanhad met een lonsdale trui eronder zag je de lo niet en de le niet
wat je wel ziet is nsda dat lijkt op nsdap...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja ken niet alles zeggen hier, kreeg net ook alweer een waarschuwing om niks :s

Waarschuw beheerder
donateur
ahum!

je laatste échte waarschuwing was op 8 november hoor :P (hooguit zegt er een admin dat je ff moet dimmen en dat is niet om niks, dat is omdat een admin het vindt)

NSD verwijst naar NSDAP (grote extreem rechte partij in Duitsland)

misschien toch ff wat meer verdiepen in waar we hier eigenlijk over praten? :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kan je mij dit ff uitleggen DSW??

Ik bedoel spreken die mensen daar Duits ,nederlands ??

Deze mensen zijn van Duitse afkomst, maar in de 15e en 16e eeuw zeiden de Engelssprekenden tegen Nederlanders, Vlamingen én Duitsers allemaal "Dutch" :P

Bovendien kwamen ze allemaal naar Amerika via Nederlandse havens, dus toen snapten die Engelsen t al helemáál niet meer.

Dat de plaatselijke VVV nog steeds wél plaatjes van meisjes op klompen enzo gebruikt zal dus wel een vorm van gemakzucht zijn, want echt Nederlands praten ze daar niet, meer een soort Duits dus.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Eén van de 'Lonsdalers' trok hierop een mes en stak daarmee de voorband van de fiets van het slachtoffer lek.

En wat is een LONSDALER DAN???
Is dat soms een zelfstandig naamwoord dat ook in het van Dale te vinden is ofzo???
Waarschuw beheerder
lonsdalers
wazi's
houthakkers

zelfde zooitje gevalletjes

Waarschuw beheerder
donateur
behalve Canadese houthakkers, die zijn juist weer heel stoer :)

Leaping from tree to tree, as they float down the mighty rivers of British Columbia. The Giant Redwood. The Larch. The Fir! The mighty Scots Pine! The lofty flowering Cherry! The plucky little Apsen! The limping Roo tree of Nigeria. The towering Wattle of Aldershot! The Maidenhead Weeping Water Plant! The naughty Leicestershire Flashing Oak! The flatulent Elm of West Ruislip! The Quercus Maximus Bamber Gascoigni! The Epigillus! The Barter Hughius Greenus! And with my best buddy by my side, we'd sing! Sing! Sing!

I'm a lumberjack, and I'm okay.
I sleep all night and I work all day.

I cut down trees. I eat my lunch.
I go to the lavatory.
On Wednesdays I go shoppin'
And have buttered scones for tea.

He's a lumberjack, and he's okay.
He sleeps all night and he works all day.

I cut down trees. I skip and jump.
I like to press wild flowers.
I put on women's clothing
And hang around in bars.

I cut down trees. I wear high heels,
Suspendies, and a bra.
I wish I'd been a girlie,
Just like my dear Papa.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Canada rockt de pan uit (Y)
Waarschuw beheerder
Is canada ook al nazi?? :o

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom laten jullie "Hatebreed" niet gewoon in haar waarde?
Als zij een hekel aan buitenlanders heeft, mag zei dat toch best hebben... :)
Ze is iig geen meeloper, ze heeft een gegronde reden, en daar heb je maar respect voor te hebben, als ben je het er niet mee eens.
Toevallig weet ik dat ze geen meeloper is...

Ik ben t er dan wel niet mee eens, maar het is haar goed recht.
Waarschuw beheerder
Ik heb begrepen dat de eigenaar van het kledingmerk VonDutch ook exreem rechts is of was
==================================================­==============
Wat een mop zeg, ga eerst eens uitzoeken waar Von Dutch vandaan komt en wat het eigenlijk is

Ik heb het ff uitgezocht en denk dat ik toch wel gelijk heb.

http://www.ocweekly.com/ink/04/18/cover-douglas.php

en hier staan dus wat reactie in over dat artikel.

[url]http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1217962&page=2[/url]

Waarschuw beheerder
ik dacht altijd dat lonsdale een boks merk was uit engeland.. en dat die lonsdale zelf ertegen was dat zwarte tegen blanke boksten, omdat het geen eerlijke partij is.. een zwarte heeft een dikkere schedel dan een blanke, dus kan die meer klappen incasseren

HAHAAHAH HEB JE DIE dROLLIE OOK WEER
DE ALWETENDE
GET READY FOR SOME: NA-OORLOGSE PROPAGANDA
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als zij een hekel aan buitenlanders heeft, mag zei dat toch best hebben...

ja maar met hoeveel buitenlanders heb je nou in Nederland te maken? 's zomers misschien een miljoen toeristen ofzo, maar die brengen toch alleen maar geld binnen? en daarna gaan ze weer naar huis dus ik zie t probleem niet :/

Waarschuw beheerder
weet niet waar jij woont, maar hier hoef ik maar na buite te gaanen ik zie 100% zeker meer buitelanders dan blanke hollanders....
in de tram mag je blij zijn as er 3 blanke inzitte, dat is dan veel hahahhha

Waarschuw beheerder
donateur
ik woon in Alkmaar (staat in mn profiel :P )

tja, 's zomers struikel je hier soms idd over de buitenlanders, maar dat is omdat we hier dicht bij zee zitten dus als t geen strandweer is gaan ze massaal de stad in :S (ja, ze moeten toch wát)

gelukkig zijn ze half augustus meestal allemaal weer vertrokken naar hun eigen land en kunnen we op straat weer gewoon Nederlands praten :) (tot juni dan)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als Hatebreed zo'n goede reden heeft om een hekel te hebben aan buitenlanders, hoeft ze het daar nog niet alleen maar over te hebben. Zoals ik al eeder zei, ze reageert ALLEEN maar in topics om het daar over te hebben. Ik bedoel, als ik jou lelijk vind ga ik je dat toch ook niet elke keer als ik je zie vertellen?

Zoals ik al eerder zei: Hatbreed, wat vind je van het weer vandaag? :P

Inge

Waarschuw beheerder
weet niet waar jij woont, maar hier hoef ik maar na buite te gaanen ik zie 100% zeker meer buitelanders dan blanke hollanders....
in de tram mag je blij zijn as er 3 blanke inzitte, dat is dan veel hahahhha

Ligt er aan welke tram je neemt, tram 2 en 3 zijn (Y).
Alleen de trams langs de Haagsche Mart heb je het gevoel dat je in het buitenland zit.
Overdrijven is ook een vak ;)

Waarschuw beheerder
donateur
==================================================­===============
geweldig toch, heel het jaar het vakantiegevoel.

Waarschuw beheerder
blanke hollanders?? dr bestaan ook nog blanke buitenlanders.. daar zeike mensen nooit over..
enne ik ben in nederland geboren, voel me een nederlander ookal heb ik n kleurtje!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het is k*tweer Inge ;)
Waarschuw beheerder
en als ik nou een zonnebank heb genomen? ben ik dan een bijna blanke hollander?

:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
geweldig toch, heel het jaar het vakantiegevoel.

Als je dit meent, komen we denk ik van een andere planeet.
Ga terug naar je eigen planeet dus! :[
Waarschuw beheerder
Wat DarkSkywise bedoeld is dat je onderscheid moet maken tussen buitenlanders en allochtone NEDERLANDERS. De grootste groep allochtonen in ons land is trouwens van Duitse afkomst.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar hun zijn arisch, snap dat dan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
"arisch" bestaat niet, dat is een verzinsel van Hitler geweest
Waarschuw beheerder
het is Euro(stu)pide? toch ;p

Waarschuw beheerder
donateur
yep, Europide :)

hoewel Europide soms ook wordt gebruikt als Kaukasisch/Noors wordt bedoeld als je in plaats van 3 rassen (eigenlijk: ondersoorten) 5 rassen wil onderscheiden (geel, zwart, europide/kaukasisch/noors, mediterraans/centraaleuropees, noordafrikaans/arabisch/turks)

t nadeel van die indeling in vijven is dat Nederland dan opeens twéé hoofd"rassen" krijgt, want in het zuiden hebben we voornamelijk een noors/mediterrane mengvorm :P (dat zijn dan dus opeens allemaal halfbloedjes hahaha)
Waarschuw beheerder
pff wa makt kleur ammel uit je bent dergewoon mee geboren en moet dermar mee leven

Waarschuw beheerder
donateur
precies, want je kunt moeilijk iemand iets kwalijk nemen waar die persoon niks aan kan doen! :yes:
Waarschuw beheerder
Mevrouw Helena Petrovna Blavatsky (1831-1891) geldt in de wetenschap en geschiedenis als bedenkster van de term "Arier"... Adolf Hitler (1889- 1945) zelf was naar het schijnt niet zo'n verzinner.
Waarschuw beheerder
dagt da hitler met aries blauwe ogen en blond haar bedoelde ofisda nie zo ?
Waarschuw beheerder
Hij bedoelde idd iets in die richting: een perfect Germaans superras, met kenmerken o.a. als blauwe ogen, blond haar, e.d. Woorden zijn maar woorden, het gaat vaak vooral om de betekenis die mensen er aan geven...
Waarschuw beheerder
"arisch" bestaat niet, dat is een verzinsel van Hitler geweest

O jewel hoor...de Ariers bestonden wel... :yes:
Ze waren alleen niet blond met blauwe ogen maar waren een Indo-Europees ras...Aryans...
Ar betekend ook nobel...
Ze noemden zichzelf ook gewoon de superieuren of de nobelen...
Was een groot (in lengte...zeg maar redelijk reusachtig) en sterk ras en gek op oorlog voeren...
Alhoewel ze eerst maar een nomadenvolk waren kwamen ze er na verloop van tijd achter dat ze andere volken zonder enige moeite omver konden werpen om zichzelf daarna toch te settlen op vaaste plaatsen en zich als heersers uit te roepen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja, *die* Ariërs ken ik wel hoor, alleen gaat het ook hier om een variant van een ondersoort van de mens (om biologisch correct te blijven) :[
Waarschuw beheerder
ik trek ook altijd lonsdale aan als ik andere mensen neer ga steken :[ :jaja: (y)

Waarschuw beheerder
:respect: LOL!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
waarschijnlijk vind ie t zonde van zijn goeie kleren :P

Waarschuw beheerder
maja echter is het wel zonde, want er zijn ook mensen die de kleren kopen omdat ze mooi zijn, en niet omdat er NSDA instaat...

klote racisten die ff een heel merk verneukt.. en mensen zwart maakt die de kleren wel cool vinden :(
Waarschuw beheerder
jah precies,;) er was laatst ook nog in het nieuws dat er iemand was neergestoken door iemand die GEEN lonsdale aanhad!!!

erg onwaarschijnlijk, maargoed niet geheel onmogelijk toch....

Waarschuw beheerder
najah, laat die kneuzen maar lekker de k*nk*r krijgen :@

kben er weg van :)

ltrs :knuffel:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maak nei uit wie wanneer en waarom steekt hoor alsjut goed doet zijn ze daarna allemaal rood
Waarschuw beheerder
pff ga toch allemaal american history x kijke, heb ik net ook voor de miljoenste keer gedaan en hij blijf goed, maar helaas leren de meeste er nix van :(
Waarschuw beheerder
zeker niet die wazi ventjes waarover dit topic gaat idd

Waarschuw beheerder
lonsdale en von dutch is gewoon gaaf en
ze motten niet zo zeiken als een moslis een theo dood mag ook niet iedereen over 1 kam geschoren worden ze motten niet zo melken

hardcore rules

Waarschuw beheerder
wat een mietjes zeg met zijn 2'en tegen 1 en dan nog niet winnen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehe
Waarschuw beheerder
lonsdale en von dutch is gewoon gaaf en
ze motten niet zo zeiken als een moslis een theo dood mag ook niet iedereen over 1 kam geschoren worden ze motten niet zo melken

En nou ff in het nederlands want het enige wat ik daarop uit kan maken is een Moslis (wat is dat?)theo heeft gemolken en daarna maar is gaanm zeiken omdat zijn kam niet wou scheren??? :S

Artiest Da Hustla
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja....

eerst werden we toch ook uitgelachen omdat we australian en cavello pakken aanhadden...

welcome in the present...

nu wordt iedereen weer uitgemaakt voor *lonsdalers aka skinheads*

dit zullen we altijd houden, als iedereen als kuddedieren achter elkaar blijft lopen...

mah jah, ook bullshit dat ze zo´n menneke gaan bedreigen om zn huidskleur.

Wordt dat nu ook met zwarte piet gedaan???

neej, want daar kregen ze vroeger cadeautjes van:P

Waarschuw beheerder
niet echt spectaculair ..... DOOD EN VERDERF dat is spectaculair maarja je ken niet alles hebben he......

;D MELLUK ;D
Waarschuw beheerder
ja, *die* Ariërs ken ik wel hoor, alleen gaat het ook hier om een variant van een ondersoort van de mens (om biologisch correct te blijven)

Dit zijn dezelfde Ariers...alleen Hitler plakte er het plaatje blond haar en blauwe ogen aan vast...

Er werd van deze Ariers beweerd dat ze het meest intelligente en superieure ras onder de mensen waren...en vooral fysiek...dat beweerden ze zelf ook... ;)
Hitler beweerde hetzelfde over zijn Ariers...hoogste van de 7 ondersoorten...

Beweerd werd dat ze afstammen van de verloren cultuur van Atlantis...die al zeer geavanceerd was...
Hitler had het daar ook altijd over als hij het over zijn Ariers had...alleen had hij het over mensen die van Thule kwamen...zelfde als Atlantis alleen lag dit in het ijzige noorden...klein verschilletje maar...en absoluut geen toeval...

Ze hadden ook een symbool...de swastika...
Hmmm... :p

Dus dit waren wel degelijk de Ariers van Hitler alleen Hitler heeft wat dingetjes verdraaid om het zo passend te maken in zijn theorie... ;P
Waarschuw beheerder
het is gewoon zielig dat sommige denken dat ze zo een doel kunnen bereiken :S

Waarschuw beheerder
allemaal nerds...
Waarschuw beheerder
NSDA????????/
volgens mij moet daat nog een P-tje achter wil het echt van betekenis zijn! Maar goed men is alleen geïnteresseerd in dat deel van de geschiedenis van wat ze nog kunnen begrijpen. en helaas is zo dat de historische kennis van sommige niet verder gaat dan een afdruk op een kledingstuk.

Net als de biologische kennis van mensen die denken dat Ariër een ras is.

Jammer jammer jammer. is het dat het incasseringsvermogen van deze mensen net zo groot is als hun historische,- biologische kennis.

maar even een echt FEIT over dit onderwerp

Lonsdale is by the way een merk voor mensen die met de trein reizen. Er staat nl. NS in het woord.

Hadden de jongen een wibra jas aan dan werden ze als zwerfjongeren beschreven.

Waarschuw beheerder
P staat niet in lonsdale duh :@
Waarschuw beheerder
daarom dragen sommige stomasletjes fred Perry

om die P te compenseren hè ;p

Waarschuw beheerder
of consdaple ofzo..:P

Maarja gelukkig zit overal wel de S in van Stoma

Waarschuw beheerder
of consdaple ofzo..

Ja maar das dan weer duits toch?
Waarschuw beheerder
Noem het gewoon een '100% gericht op rascistische uitingen' merk...waar het vandaan komt doet er niet eens toe... :)

Omdat de p ontbrak in lonsdale is coNSDAPle op de markt gebracht...

Waarschuw beheerder
afvoeren die hap :p
Waarschuw beheerder
waarom eigenlijk consdaple.. geen lonsdaple?

waarom de c?

Waarschuw beheerder
ooit van rechten gehoord? en copyright? en denk je nou echt dat lonsdale een broertje krijgt wat een racistisch merk is :p
Waarschuw beheerder
Maarja gelukkig zit overal wel de S in van Stoma

hahaha ja dat compenseert gelukkig weer ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom eigenlijk consdaple.. geen lonsdaple?

waarom de c?

Waarom gewoon geen NSDAP??

Waarschuw beheerder
idd :P

Waarschuw beheerder
Lonsdale is by the way een merk voor mensen die met de trein reizen. Er staat nl. NS in het woord.

:D
Waarschuw beheerder
Vandaar dat die gasten TRAAG van begrip zijn!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klote racisten die ff een heel merk verneukt

gabbers ja!! :yes:
Waarschuw beheerder

gabbers zijn geen racisten :no: tenminste echte gabbers niet... kut ukkie meelopertjes die denken dat ze gabber zijn wel

Waarschuw beheerder
donateur
Gaaaaaap

Mensen mensen

Je rijdt geen Skoda, omdat een Scoda een kutmerk is.
Terwijl het eigenlijk gewoon een volkswagen is, dis een stuk goedkoper is.

Je doet de afwas met Dreft, omdat dit veel beter je afwas schoonmaakt.
terwijl het Aldi huismerk precies in de zelfde vorm flesje zit, de zelfde kleur heeft, en in precies dezelfde productie lijn wordt gemaakt. Ergens in Landgraaf.

Je draait een Philips lamp in, en niet een huismerk van de Hema. Want Philips maakt betere lampen.
Ze geven allebei licht.......

Als Top Gear door de EO werd uit gezonden was het een kut programma.

Moet ik doorgaan ?

Maar je moet wel nog steeds persé dezefde kleding dragen, waar een lading geestelijk gestoorde mongolen mee meent aan te geven dat ze wat tegen zwart joekels hebben.
Omdat het lekker dwars is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kut ukkie meelopertjes die denken dat ze gabber zijn wel

Ook ;)

Maar zijn ook zat gabbers die denken dat ze skin (of wat dan ook) zijn!!
Waarschuw beheerder
yup...

van die gasten die er als skin bij lopen maar op feesten aan de pep zitten...

zucht...

Waarschuw beheerder
donateur
ik scrolde net eens wat naar boven.
Dat NDSA(P) waarde in londsdale is er later aan toegevoegd.

Natuurlijk word deze kleding gedragen om dat mensen zich aan de uitstraling van het merk spiegelen.
Londsdale is en was een merk sportkleding die in eerste instantie door boksers, en bodybuilders gedragen word.
De uitstraling is praktisch en stoer.
En gezien de Nazies zich zelf nog al stoer vinden dragen ze deze.
Dit soort hersen-geamputeerden ontdekten na verloop van tijd de harcore feesten, en om dat gabbers nu eenmaal het worst is met wie ze feesten, of het nu een stoere vent is , een dameskapper, of een hersen-geamputeerde, zolang die wilt feesten is die welkom.

Gezien de gabbers die Lonsdale ook al stoer vonden, gingen zij dit merk net dragen ipv. de aussie. Zonder verder na te denken, waar de mensen voor stonden waar ze het van over namen.
Het zelfde geld voor het "Holland roepen" de rechter arm op steken als "party groet" etc.

Dus als er meer dameskappers naar de harcore feesten waren geweest, was rose nu waarschijnlijk zeer in geweest.

Maar op het moment is het dus zo dat de gabbers het verschil niet meer zien war er nu allemaal speeld, en het kudde gedrag verstekt het alleen maar.

Dit zijn een lading feiten, ik kan er alleen geen oplossing uit opmaken.
Mensen moeten gewoon in zien dat we hier samen met aulochtonen in een land zitten.
Dit zijn mensen, die zoveel mogelijk rechten moeten kunnen hebben als jij en ik. Maar ze moeten ook begrijpen dat wij hier in Nederland met andere normen en waarden leven als wat hun Koran voor schrijft.

En als wij als Nederlanders dan al rond gaan lopen, waar bij ons uiterlijk aan geeft dat we geen respect voor hun hebben. Zal deze dialoog nagenoeg on mogelijk zijn.
Net als het voor ons onmogelijk is om met hun te gaan praten, als er een van hun hercen-geamputeerde eentje van ons vermoord, omdat hij onze vrije menings uiting niet respecteerd.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat ook een feit is, is dat skinheads niet naar Hardcorefeesten gaan!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
vreemd ik zie toch veel die er verdacht veel op lijken, naja vroeger dan.
En waren dat ook de groepen/personen waar zeik mee was.
Tot dat ze dan ook op de ongenodigden lijst kwamen te staan.

Toen deden er nog een paar de poging om de bretels mee nar binnen te smokkelen, en dan mét bretels binnen gaan rondlopen, tot dat ze tegen een portier aanlopen.

Maar nu ga jij zeggen dat dat geen echte Skins zijn.
En Rollie zegt dat het geen gabbers zijn.

En toch is het kut-volk dat op Skinheads lijken die op Hardcore feesten komen.
Wat doen we er mee ? Nieuw ras er van maken ?
Waarschuw beheerder
gabbers zijn ze niet want die dragen aussies ensow.. en geen bretels enzo
skins zijn ze ook niet want skinheads komen niet op hardcore feesten... naja de echte dan.. en skins tevens geen drugs gebruiken...

zijn gewoon kut wazi's die denken dat ze gabber en skinhead zijn maar door beide groepen gehaat worden omdat ze bijde namen verkloten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Inderdaad het zijn geen skins!!
Of het geen gabbers zijn weet ik niet.

En toch is het kut-volk dat op Skinheads lijken die op Hardcore feesten komen.

Die er op lijken ja, precies ;) Meer ook niet!!

Nieuw ras er van maken ?

Eigenlijk wel hé!

Waarschuw beheerder
donateur
zijn we het nu eens ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zijn gewoon kut wazi's die denken dat ze gabber en skinhead zijn maar door beide groepen gehaat worden omdat ze bijde namen verkloten

En zo is het maar net!!!

Een skin is GEEN gabber, en een gabber GEEN skin.
Maar voor sommigen valt dat moeilijk te begrijpen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal het zo aan TV - Limbabwe zo door geven, want zij zijn. ooit zo begonnen met de "Londsdale jongeren"

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehehe inderdaad!
Waarschuw beheerder

En dit is de enige waarheid...

Damn...vanuit extreem rechtse skin organisaties is in het verleden al heel vaak de boodschap gebracht dat aanhangers van hun organisatie VERBODEN word naar hardcore feesten te gaan aangezien dit multiculturele feestjes zijn en waar drugs gebruikt word...
Dat is gedaan door Stormfront...
Dat laatste (drugsgebruik) is trouwens voor elke skin een not done...

Er zijn ook extreem rechtse organisaties geweest die in het verleden leden werving hebben gedaan op hardcore feestjes en eigenlijk daarmee vooral nieuwe leden kregen die door andere extreem rechtse skin organisaties er al uit geflikkerd waren omdat ze naar dat soort feesten gingen en/of drugs gebruikten (en/of homo neigingen hadden)...
Dat iig volgens een ex-lid die ik ooit heb gesproken...die nu overigens totaal aan de andere kant van het politieke spectrum zit...wat je schijnbaar heel vaak ziet....dat ze van het ene extreme naar het andere gaan...
Meest pissige was ie over het feit dat vooral de mannetjes in nette pakjes de boel opstookten maar zelf te beroerd waren om als het nodig was hun handen uit de mouwen te steken voor degenen die zo gek waren gemaakt om het vuile werk op te knappen...
Waardoor hij inzag dat ze tegen hem hadden gelogen in een periode dat ie totaal verward en gefrustreerd en jong en onbezonnen was...nu zit ie bij extreem links om de mensen die tegen hem gelogen hebben een flink pak rammel te verkopen...naar eigen zeggen iig... :vaag:
Waarschuw beheerder
Vage kerel was dat uberhaupt...
Die begon gewoon spontaan tegen me aan te lullen en zijn gehele levensverhaal te vertellen zonder dat ik erom gevraagd had... :vaag:
Achja...zulke mensen kom je wel vaker tegen met carnaval... :p

Waarschuw beheerder
Mooi verhaal -Focus-. Ben het helemaal met je eens, maar wat ik wel nog even wil zeggen: Ik draag zelf ook Lonsdale. Ik vind het gewoon op de een of andere manier er vet uit zien en ik vind het ook een soort van partykleding zoals me aus dat ook is. Ik heb er verder ook geen gedachte bij, ik vint gewoon vet.

Waarschuw beheerder
donateur
Nieuw ras er van maken ?

ik kom niet verder dan een nieuwe variant binnen een bestaande ondersoort want er is (helaas) nog geen kruisingsbarrière

(dit was ff de wetenschappelijke benadering) (sorry)
Waarschuw beheerder
ik kom niet verder dan een nieuwe variant binnen een bestaande ondersoort want er is (helaas) nog geen kruisingsbarrière

Mmmmmm, dit lijkt ergens op!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vanuit extreem rechtse skin organisaties is in het verleden al heel vaak de boodschap gebracht dat aanhangers van hun organisatie VERBODEN word naar hardcore feesten te gaan aangezien dit multiculturele feestjes zijn en waar drugs gebruikt word...

(Y)
Maar wat strontfront betreft, dat waren ook gabbers ;)

Er zijn ook extreem rechtse organisaties geweest die in het verleden leden werving hebben gedaan op hardcore feestjes

NNJ bijvoorbeeld, doet dat ook.
Snap ook niet waarom, want in een rechtse organisatie wordt je goed gezegd wat not done is (zoals Tyharo als zei)
Maar door zulke actie's worden die "meelopertjes" gezien als skinhead.
Op het nieuws toch ook af en toe; extreem rechtse personen bla bla bla, en als je kijkt wie het zijn, zijn het van die "gabbers" :S met hun kistjes met witte veters, slonsdale en witte bretels. :vaag:
Nogmaals; Een skin is GEEN gabber, en een gabber GEEN skin
Waarschuw beheerder
Maar wat strontfront betreft, dat waren ook gabbers

Die hebben veel meer succes gehad met ledenwerving dan de NVU bijvoorbeeld had idd...
Onder andere omdat ze erachter kwamen dat het feesten en drugsgebruik niet echt bepaald goed samenging met de ideeen van de partij...

Die 2 liggen elkaar ook niet helemaal volgens mij?
De oprichters van stormfront zijn iig de NVU uitgezet na een onderlinge ruzie zowieso...
Ze hebben in het verleden ook met een beschuldigende vinger naar elkaar gewezen...zoals de bekladdering en schending van graven enzo...de NVU (Constant Kuster althans...ook weer ex-CP '86 toch?) wees met het vingertje naar stormfront aangezien ze dat typisch iets voor hun vonden...als ik me niet vergis...

Voor "de liefhebbers" trouwens wederom...heb hem ooit al een keer eerder gepost hier op PF volgens mij...maar nog een keertje dus...
Het bericht vanuit stormfront waaruit blijkt dat ze hardcore feesten verafschuwen:

Wat heeft iemand die zich zelf een "skinhead" noemt en ook nog beweert extreem-rechts te zijn in godsnaam te zoeken op een multi-raciale kneuzen feest in Zaandam genaamd "The Fun".
Weet je wat ik "fun" vindt, als deze kut- discotheek met inhoud en al de lucht in vliegt of de fik er in!!!
Een N.S Skinhead gaat niet naar dit soort kut feesten!
Misschien om er een paar nikkers af te schieten! En zeker geen leden van Stormfront Ned Foei!Foei!Foei!
Wij moeten zo snel mogelijk opzoek naar een alternatief!
Waar verplicht is met witte veters te lopen!
En waar je stompen krijgt wanneer je je rechterarm niet omhoog steekt!
Excuses, nu moet ik effe over me nek!

SIEGHEIL!!! Remy- Stormfront Nederland".

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die 2 liggen elkaar ook niet helemaal volgens mij?
De oprichters van stormfront zijn iig de NVU uitgezet na een onderlinge ruzie zowieso...
Ze hebben in het verleden ook met een beschuldigende vinger naar elkaar gewezen...zoals de bekladdering en schending van graven enzo...de NVU (Constant Kuster althans...ook weer ex-CP '86 toch?) wees met het vingertje naar stormfront aangezien ze dat typisch iets voor hun vonden...als ik me niet vergis

zo gaat het toch altijd met die gasten, als ze een keer een paar stemmen hebben behaald met een partij word ie binnen een half jaar weer opgeheven omdat ze allemaal ruzie met elkaar hebben, het zijn een stel macht-beluste leeghoofden naar mijn idee

maar laat ze maar lekker onderling ruzie maken, lekker laten gaan en zichzelf ten gronde brengen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De oprichters van stormfront zijn iig de NVU uitgezet na een onderlinge ruzie zowieso

Ja en weet je waarom???

Meneer Remy van Hoven die gebruikte heroine.
En Meneer Olivier Oomen, dat is een homofiel
En ze hebben meegdaan aan bekladdingen van graven, het verraden van kameraden etc...

[img cacheid=00133c6d00157360f310f2401a007bac1d]http://www.nvu.info/aaw/sf/3.gif[/img]
Remy van Hoven

[img cacheid=00133c6e0015737089d0a1201a007bac1d]http://www.nvu.info/aaw/sf/1.gif[/img]
Olivier Oomen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sukkels!!!
Waarschuw beheerder
Meneer Remy van Hoven die gebruikte heroine.
En Meneer Olivier Oomen, dat is een homofiel

Dus die vage kerel had nog gelijk ook! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dus die vage kerel had nog gelijk ook!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hier ook nog zo'n dom verhaal..

Ik citeer: "Het zijn jongeren met kale koppen, Lonsdale-kleding en legerkistjes met witte veters. Bovendien zijn ze vaak fervente aanhangers van keiharde technomuziek. Zij behoren tot de gabbercultuur"

Dus wat nou neonazi’s???
Het zijn gabbers!! Geen skinheads/nazi's whatever! :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgens mij lopen de daadwerkelijke rechtse figuren die op de hardcore feesten rondlopen niet eens in kleding rond waardoor ze geassocieerd kunnen worden met hun...
Die verbergen het liever denk ik...
En aangezien die figuren die beweren extreem rechts te zijn ook altijd enorm lopen te patsen met "hey kijk mij...kijk mij...joehoe ik vraag aandacht...kijk ik steek met rechterhand op...nu ben ik stoer..." laat dat alleen al merken dat ze het enkel doen uit stoerdoenerij...anders vraag je niet om zoveel aandacht...
De echte extreem-rechtse figuren kijken volgens mij wel goed uit met dat soort dingen want ze weten ook dat ze in de gaten worden gehouden door allerlei instanties en lopen er liever niet te veel te koop mee...
Maar ik kan me vergissen...

Kan me trouwens ook nog herrineren dat een paar jaar terug op feesten er ook altijd een grote, brede kerel rondliep in een net pakkie met stropdas en dergelijke...omringd door allerlei mannetjes en een shitload aan vrouwtjes met de welbekende look...
Zijn naam is me compleet ontschoten maar er werd iig verteld dat hij een vooraanstaand figuur uit extreem rechtse kringen is (was misschien inmiddels) en de anderen die erbij hingen meer de nalopertjes waren die hij zo gek kon krijgen om alles voor hem te doen wat hij hun opdroeg...
Als hij wees met zijn vinger dan werd er ook daadwerkelijk geknokt...en hij stond op afstand toe te kijken...
Waarschuw beheerder
De naam Daan komt nu trouwens na ff nadenken weer naar boven...jup...dat was zijn naam...achternaam weet ik niet...

Waarschuw beheerder
Dus in het kort:
Het zijn gewoon wannabe skinheads, alleen willen ze zich niet houden aan de regeltjes (oa. geen dope). Dus het zijn geen echte, dus zijn het wazi's.
Waarschuw beheerder
Zolang je maar niet vergeet dat skinhead niet per defenitie gelijk staat aan rascist...
En niet elke extreem rechtse organisatie nazi symphatieen heeft... :)
Maar wannabees? Overduidelijk... :yes:
Waarschuw beheerder
wat ik ook niet snap, ze noemen elkaar "kameraden" en ze verafgoden adolf

waren het niet de Communisten die elkaar ook kameraden noemden? en was het niet het "rooie gevaar" dat een van de grootste vijanden was van ome adolf?

beetje tegenstrijdig vind ik allemaal

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De "gabbers" die denken dat ze méér zijn, zijn de wannabee's ja :jaja:
Waarschuw beheerder
feyenoorders noemen mekaar ook kameraden :jaja: ;p

Waarschuw beheerder
Bovendien zijn ze vaak fervente aanhangers van keiharde technomuziek. Zij behoren tot de gabbercultuur"

niet eens gabbers........
het is dat TECHNO tuig :[
Waarschuw beheerder
feyenoorders noemen mekaar ook kameraden

en lopen hand in hand

worden ze dan ook uit de NVU getrapt? :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze verafgoden adolf

Heus niet allemaal!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
worden ze dan ook uit de NVU getrapt?

Ze zijn inderdaad wel strenge regels aan het opstellen tegen die voetbalhooligans!
(En nee, ik zit niet bij de NVU)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar wees is eerlijk, wat ben jij nou?

een skin-girl? links, rechts, midden?
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
ff offtopic....

Wat vinden we eigenlijk van die zgn "zwazi's"? jaja ze bestaan echt....donkere mensen die heulen met extreem rechts.Er zijn zat molukkers en indo s die meelopen met de NVU en voorheen lid waren van CP86,ook zijn er op Stormfront molukse leden te vinden.

Ik heb zelf veel uhh "echte" skin vrienden omdat ik me 15 jaar geleden al bij liep als een skin....loop er zelf niet zo bij mede omdat die wazi gabbertjes het hebben verpest en ik daardoor door menigmens voor stormstront word aangezien.

De skins die ik ken hebben t al over een "wazi/gabber" bashing...zou wel moeilijk zijn voor de buitenstaander want ik kan me enigszins voorstellen dat je in t donker t verschil niet ziet tussen een wazigabber en een skinhead
Waarschuw beheerder
zou wel moeilijk zijn voor de buitenstaander want ik kan me enigszins voorstellen dat je in t donker t verschil niet ziet tussen een wazigabber en een skinhead

ook in het licht is het moeilijk hoor.

maar het grote deel van die zogenaamde wazi figuren wil dolgraag als "echte skin" of echte neo-nazi door het leven gaan maar durft de grote stap nog niet te nemen

bang om door vrienden en andere mensen om hun heen verstoten te worden

Waarschuw beheerder
donateur
Kan me trouwens ook nog herrineren dat een paar jaar terug op feesten er ook altijd een grote, brede kerel rondliep in een net pakkie met stropdas en dergelijke...omringd door allerlei mannetjes en een shitload aan vrouwtjes met de welbekende look...
==================================================­===============
Daan, heeft toen een zwaar ongeluk gehad.
Waarschuw beheerder
wat een vreselijk gebral op die site van de nvu zeg :S
ze verafgoden de nsb en adolf

maar gelukkig is er dit nog: www.nvu.info/overl.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik dacht dat, dat niet mocht ?
ff lezen. denken ze weer dat er weer een hit bij is, dus weer een mongool, maar alez

Waarschuw beheerder
donateur
wel lachen dat ze over hun kameraden spreken, met een lidmaatschaps nummer.
wat een kneuzen.
Is het met een vacuüm in je kop, verboden te vliegen ?
Waarschuw beheerder
wie draagt er dan ook lonsdale
Waarschuw beheerder
ja wie??

Waarschuw beheerder
ja wie?? :P
Waarschuw beheerder
ikkuh b)
Waarschuw beheerder
haha

Waarschuw beheerder
ow :o
Waarschuw beheerder
Rolsdale??

Waarschuw beheerder
slonsdale
Waarschuw beheerder
plonsdale?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een vreselijk gebral op die site van de nvu zeg

:yes: :D

Waarschuw beheerder
Hatebreed ik keur jou levenstijl ook niet goed hoor :no: :p
Waarschuw beheerder
Hatebreed ik keur jou levenstijl ook niet goed hoor

Ik ook niet maar heb er respect voor!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hatebreed ik keur jou levenstijl ook niet goed hoor

Hoeft ook niet hoor :p
Waarschuw beheerder
rolsdale :yes: b)

Waarschuw beheerder
maar dat wil je wel :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee hoor, ieder zijn eigen mening ;)
Waarschuw beheerder

Dat ie Daan heette was ik inmiddels al achter idd...maar wat er mee gebeurd was aangezien ie op een gegeven moment foetsie was wist ik niet...bij deze dus wel... :)

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder

Voor of nadat hij Uebersturmbahnfuhrerwahn kreeg?

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
8) hehehe

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder

*mysterieus muziekje*
was het wel een ongeluk??

zit de A.I.V.D hier niet achter?

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Bla zei eerder:

:-D :-D :-D

Chris

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Trouwens de algehele reden voor deze topic:

Afgelopen woensdag hebben in Almelo twee jongens een 16-jarige jongen met een mes bedreigd omdat zijn huidskleur hen niet aanstond.

Is wel erg triest, iemand mishandelen vanwege zijn huidskleur zegt meer van die lui zelf als van het slachtoffer, heb hier maar een woord voor:

TRIEST!

Chrs

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Ik eb inderdaad ook niet veel andere woorden er voor.
Waarschuw beheerder
Weet je waar je veel Lonsdale kan kopen in Dublin (Ierland)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Goh :gaap:
Waarschuw beheerder
volgens mij zijn het allemaal pootjes in de ontkenningsfase

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je waar je veel Lonsdale kan kopen in Dublin (Ierland)

uhm...............

leuk
Waarschuw beheerder
ik ben meteen op www.klm.nl een reis naar dublin gaan boeken, ik kan niet wachten om me hele koffer met die ellende vol te douwen

dus
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
nou ik weet het niet, misschien kende ze die kerel nog van daarvoor dat ie ooit wat geflikt heeft en dat ze hem dan hebben uitgescholden om zijn huidskleur is natuurlijk altijd super erg in de media :S nou sorry hoor maar ik word ook zo vaak kaaskop genoemt nou en ik ben er trots op!!!
Waarschuw beheerder
inderdaad! kaas=.... whehehe maja dat is normaal daar is nix ergs aan volgens de media als je kaaskop word genoemt maja je ken er nixc aan doen!

Waarschuw beheerder
:(
Waarschuw beheerder
Nou ja...ik eet ook veel kaas dus als ze me zo noemen is het ook de waarheid... :D

Waarschuw beheerder
kaaskop :P
Waarschuw beheerder
:9

Het liefst oude kaas... :)

Waarschuw beheerder
owja

oudekaaskop :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oetka rules

Waarschuw beheerder