Partyflock

Forumonderwerp · 726741
Ik zal maar meteen beginnen te roepen dat het dus GEEN MANGA HEET. Manga is de strip en anime is de tekenfilm.

Back on topic, wie kijk er naar en waar kijk je dan naar?

Enkele van mijn favorieten:

Trigun
Initial D
Berserk (die moet hier volgens mij ook goed aanslaan)
Naruto B)
Vandread
Ghost In The Shell - Stand Alon Complex

Ben benieuwd wat men er hier van vindt. Er is voor iedereen wel een genre beschikbaar. Van wreed bloederig tot nutteloze bloemetjes.

Morgen Steamboy kijken. :)

Twin Spica nu aan het volgen..

Gaat over een meisje dat astronaut wilt worden. Echt heel leuk uitgewerkt via de ogen van een kind..
Hey Fuchser, weet je of die live-action movie en 12-delige serie van GTO (in je avatar) ook gesubbed te krijgen is?? Ik heb er wel torrents van gevonden een tijd terug, maar die zijn allemaal niet ondertiteld...
Nou, ik heb hem.. Live-Action Movie kan je btw ook kopen via Ebay.

Antwoord is onderweg..
laatste aanpassing

ik kijk al naruto vanaf dat t te downen is. supergoeie anime
alleen t kutte is dat me pc opeens geen avi bestanden meer
wil afspelen dus ik loop nu zwaar achter in episodes, moet
maar is snel die videokaart gaan repareren:D

Thanx voor het linkie DeVious.

Zo, ben na heel lang uitstellen ook maar eens begonnen aan Bleach. Haha..echt vet :D Leuke actie en echt vette humor, hou ik wel van. :9 Toen iedereen daar "Bwahahahahaha" ging doen, was echt te vage ep :D

Wees gerust :P is geen spoiler ofzo..gewoon een grappig moment :D:D

Metos Grande roeleert in Bleach B) ...maar dat heb ik al eens eerder gezegt. Ik vind waar ze nu zijn een soort van Dragonball Z achtigverhaal...met die commanders...lijkt wel of een van hun freeza is en die andere region commanders The Ginyu force moeten voorstellen :P
Artiest Yzco
Ninja Scroll is maar 1 DVD. In 2003 is er volgens mij wel een serie uit gekomen. Maar die heb ik nog niet kunnen vinden. Ik zal vanavond nog eens zoeken.

Ninja Resurrection is ook best gaaf, vrijwel zelfde stijl. Die bestaat ook uit 1 DVD van 2 afleveringen.

:yes:

AANRADER (Y)
laatste aanpassing

vuile opschepper :9
;)

Mijn held uit Fist of the Northstar. Rey :respect:

"Lin take care, there is a whole world dependin' on you"
laatste aanpassing

:| Zie ik daar een hoofd in 40 stukjes eindigen ??
Heeft er iemand van hier trouwens al de serie van GANTZ gezien??

Ik volg de manga heel erg, want het is voor mij van dat genre echt veruit de beste manga die ik gelezen heb.

Ben dus heel benieuwd naar de ver-animering (??) er van. Zit er natuurlijk wel dik in dat hij niet aan de manga kan tippen, maar met die instelling wil ik hem ook kijken! ;)

Fist of the Northstar das nou echt lang geleden dat ik die heb gezien.

Moet die binnekort toch maar weer ergens vandaan zien te halen.
Zijn die ninja scroll "the series" ook in dezelfde stijl als de film ? Of minder bruut en slechter getekend ?
The series zijn inderdaad zelfde style, zelfde manier getekend misschien iets minder bruut, maar die film is natuurlijk ook wel erg tof! niet dat de series minder zijnhoor, gewoon compleet eigen verhaal, met vette aktie van Jubei :respect:
Ok thnks !

Ik was net toevallig een aantal filmpjes aan het kijken van partyplaze.net, nu zie ik op je profiel dat jij daar ook achter zit...

kickuh die filmpjes !

Trouwens alleen manga fan ? Ik heb afgelopen week Ziotochi (of zo) van Takeshi Kitano gekocht, deed me persoonlijk nogal aan Ninja scroll denken, misschien de moeite van het kijken waard. Ik vond hem in elk geval vet.
Zatoichi :respect:
sowieso hulde voor Takeshi Kitano!!! ik hier ook aardig wat films van hem op de plank staan.
Brother, Battle Royale, Zatoichi, bruute films hoor!
ook cool dat ie altijd zelf ook een rol neemt, in Brother dat trekje met zn mond geniaal :)

Kan dan ook Takeshi Miike aantaden:
je weet wel van Ichi, Audition, DOA ook toffe films
Van Ichi is trouwens ook een anime, hefitg, en speelt zich af voor de film, die film is best ziek trouwens :P volgt wel goed de Manga

Andere toffe film is The Princess Blade, past ook goed in de Anime style, flitsend en bloederig en tragisch.

Oh en wat betreft Partyplaza.net gehehe filmpjes zijn nog geen Anime style, maar je moest eens weten waar ik nu meebezig ben voor school. volledig in 3d, maar wanneer het af dan zal ik het hier wel posten :P:P:P

Wat trouwens wel een hele vette Anime is en die ik volgens mij nog niet heb zien staan is: Wonderfull Days, kent iemand die ??
Ik ook zonder meer Takeshi Kitano fan... Heb buiten de genoemde films nog Kids Return, violent cop en Hanna Bi liggen. Stuk voor stuk super. Ook van Miike Takeshi heb ik behoorlijk wat. Maar die heeft volgens mij echt veel films gemaakt, dus ik weet niet op welk %-tage ik zit.

Princess Blade heb ik hier ook.... ook zeer goed indd.

Ben benieuwd naar je project. Mijn anime verzameling is nog matig vanwege de hoge dvd-prijzen. Wordt later wel uitgebreid.

Ik vind Zatoichi juist een wat mindere Kitano. Geef mij maar een Dolls, sonatine of hana-bi. :)

Kan dan ook Takeshi Miike aantaden:
je weet wel van Ichi, Audition, DOA ook toffe films
Van Ichi is trouwens ook een anime, hefitg, en speelt zich af voor de film, die film is best ziek trouwens volgt wel goed de Manga

Miike heerst :) Audition is GENIAAL, en als je hem écht voluit wilt zien gaan kan ik niets anders doen als Visitor Q aanraden. Zondermeer een van de meest absurde films die ik ooit gezien heb. :)
Vizitor Q, staat dus nu op mn dvdlijstje :yes:
En inderdaad Hani-Bi dat is toch wel mijn een Kitano Topper (Y)
laatste aanpassing
Heeft er iemand van hier trouwens al de serie van GANTZ gezien??

Ik volg de manga heel erg, want het is voor mij van dat genre echt veruit de beste manga die ik gelezen heb.

Ben dus heel benieuwd naar de ver-animering (??) er van. Zit er natuurlijk wel dik in dat hij niet aan de manga kan tippen, maar met die instelling wil ik hem ook kijken!

Yep, ben ook een fan van de manga, maar de anime is ook wel goed. Je moet echter wel de uncut DVD's hebben... Anders is alle gore weggelaten zoals die in de manga voor komt. Zonder gore is het seizoen gewoon 2 afleveringen korter(letterlijk)...
laatste aanpassing
Ja oke ik wou al net zeggen..

Ik mis aardig wat stukjes, zoals die gangster die dat meisje meeneemt, daar is heel veel van weggelaten. Of die hond die dat meisje tussen de benen aanvalt, dat zetten ze zo onduidelijk neer dat je het alleen weet als je de manga gelezen hebt.

Heb nu t/m 3 gezien, en ja, manga is in mijn ogen een stuk beter, maar ik vermaak me ook wel met de anime.

Vind de Opening Theme heel dik!
Hier de screenshots van dat stukje wat je bedoelde in de uncut anime:

;)
Ow ja...

Hier de link voor het hele eerste seizoen uncut:

http://www.piratebay.org/download.php/3299070/%5BShoc%5D_GantZ_DVD_1-13.torrent
Dank danke, ben hier wel tevreden mee! :#
Weet je trouwens ook waar (en of) er afgleveringen van Season 2 zijn?

Uncut uiteraard!
Nee die zijn er nog niet.

Hier kun je in de gaten houden wanneer ze eraan gaan beginnen:

http://forum.caticus.com/viewtopic.php?t=168

De bovenste post wordt steeds geëdit zo gauw ze weer aan het nieuwe seizoen beginnen. Shocwave is namelijk net pas klaar met het hele eerste seizoen (7 maart) aangezien de uncut DVD's pas later zijn uitgekomen dan de cut afleveringen, die al op TV te zien waren in Japan.

Misschien stel ik nu een hele domme vraag maar :bloos: heb je ook de codec ervoor zodat ik geluid erbij krijg :( of moet ik ze persee op dvd branden :O <<<GANTZ

Misschien stel ik nu een hele domme vraag maar heb je ook de codec ervoor zodat ik geluid erbij krijg of moet ik ze persee op dvd branden <<<GANTZ

Ja, download Kazaa lite codec pack, daar zit deze bij in. :)

fist of the northstar
guyver
3 X 3 eyes
(Y)
Je moet de AC3-codec installeren:

http://www.free-codecs.com/AC3_Filter_download.htm
jajah.. en zeker ook gelijk 8000 spyware dingen op je meeinstalleren.. :|

Dank u vriendelijk :yes:
2 Devious: Dorama Site (Onizuka) doet het wee, is nu (eventueel tijdelijk) verplaatst naar:

http://japan-tv.afraid.org:6969/
laatste aanpassing
Thnx! De eerste 5 afleveringen zijn nu binnen...
laatste aanpassing
Groooot nieuws voor Full Metal Panic liefhebbers!!

Na Full Metal Panic en Full Metal Panic? Fumoffu! staat voor deze zomer gepland, het 3e seizoen: Full Metal Panic: Second Raid !!

Ik ben hier zelf dus heel erg content mee!! Vooral omdat het verhaal verder borduurt op de gebeurtenissen uit het 1e seizoen. Fumoffu! was zeer zeker leuk, maar het waren meer afleveringen op zich die gewoon bijzonder grappig waren. Het mistte net die touch van het verhaal dat de rode draad was in het eerste seizoen.

En natuurlijk erg belangrijk, uit de trailer lijkt het alsof er een grotere rol is weggelegd voor de man die ieders vrouw sneller laat kloppen, niemand minder dan: KURZ WEBER!!

Hmhm.. Komend anime-seizoen wordt een mooie..
laatste aanpassing

Full metal panic zuigt :O
Full Metal Alchemist roeleert :respect: :P
Man, die twee zijn niet eens te vergelijken man..
Heel ander genre!

Bovendien is niemand zo mannelijk als Sagara Sousuke!!
laatste aanpassing

FMP was juist vet :D fumoffu was gewoon soort spinoffje ofzo, eerste seizoen was gewoon vetttt

Pffff...Naruto verhaal gaat wel effe heel traag nou. Sfeerbouwen okeej, maar dit is wel heel erg :D
whehe ja die terugblikken die heel de serie duurt elke keer :)
Ach ja. Was te verwachten he... Die terugblik zit ook in de manga. :D
Ik ben persoonlijk wel heel blij met deze Sasuke Flashback.

Werd een beetje moe van die gevechten waar iedereen telkens een grotere Killer Aanval doet. Niet dat ik het niet vet vind, maar zie liever kleinere aanvallen die gewoon dik zijn. Wordt anders beetje DBZ.

Wat dat betreft voelt Naruto nu iets meer geforceerd aan, aanval moet, flash back moet.

Maar desalniettemin blijft Naruto erg vet!!