Partyflock

Forumonderwerp · 726741
Ik zal maar meteen beginnen te roepen dat het dus GEEN MANGA HEET. Manga is de strip en anime is de tekenfilm.

Back on topic, wie kijk er naar en waar kijk je dan naar?

Enkele van mijn favorieten:

Trigun
Initial D
Berserk (die moet hier volgens mij ook goed aanslaan)
Naruto B)
Vandread
Ghost In The Shell - Stand Alon Complex

Ben benieuwd wat men er hier van vindt. Er is voor iedereen wel een genre beschikbaar. Van wreed bloederig tot nutteloze bloemetjes.

Akira is en blijft heilig. Kheb de video en DVD, maar bij de DVD-versie is de engelse voice acting overnieuw gedaan en veel slechter als de originele engelse versie.

:S
Je gaat me toch niet vertellen dat je überhaupt een anime kijkt met de Engelse dub?

@RR
GITS: Innocence is gewoon via bittorent te downloaden :D

ja en dan moet je je weer registreren bij die sites en zo.. :/
Engelse versies zijn idd kut, maar wel handig om 't verhaal n beetje te volgen

Zeurden jullie ook bij het zien van DBZ ??
Om het verhaal te volgen heb je ook een engelse sub. En nee, anime en NL gaan voor mij niet samen.........vandaar alles op R1 met Japanse text en Engelse subs.......

ja en dan moet je je weer registreren bij die sites en zo.. :/

Niet nodig :)
ik zal de torrent wel even voor je opzoeken :)
laatste aanpassing
ik had de torrent al gegeven maar hij wou t niet.. :9

dus mot ie t zelf maar gaan zoeken.. :[

:cry:
Anime rules echt wel :)

Heb teveel om op t noemen ben al meer dan 10 jaar fan en heb dus ook de nodige meters vhs (al worden die wel minder naarmate de dvd's groeien)

En het is bij mij allemaal begonnnen met Akira

Ik heb ook liever de engelse sub dan de dub

Urotsukidoji rulesssss, das zo vet dat vindt je alleen maar in anime
krijg morgen Dead Leaves van een vriend van me te leen..
schijnt wel leuk te zijn..
Waar kun je Urotsukidoji downloaden? Welke groep heeft hem gesubbed? Wil deze wel eens checken als hij echt zo lomp is... :P

ik zou 'm in ieder geval niet kijken als je ouders op bezoek zijn... :/
Weet iemand toevallig waar ik dit nr kan downloaden?
Rie Fu - Life is Like a Boat
Ending theme van de 1e bleach episodes
wie kent deze nog en wie kan mij vertellen waar ik afleveringen kan vinden/bestellen zoek me kapot..!!

The Maxx
Als je Dip t was best moeilijk jah.. maar ik heb m gevonden.. :yes: O:)

http://www.colorwalk.net/bleach/boat.zip
Ja kijk zelf nu sinds een jaar of twee redelijk wat anime en sinds kort ook J-Dorama's.

Mijn favorieten zijn denk ik:

Great Teacher Onizuka
Infinite Ryvius
Azumanga Daioh
Full Metal Panic
Berserk
Neon Genesis Evangelion
Beck
Haibane Renmei
Kanon

Mja, eigenlijk nog wel meer, vind dat altijd zo moeilijk.
Ow Naruto en de Ghost in the Shell Movies ook natuurlijk..

En de Gibhlie Movies..

Maar das allemaal wel logisch eigenlijk! ;)
laatste aanpassing

Niemand Angel's egg gezien?
Jawel, vorig jaar gezien.. Dat was die hele duistere aflevering, toch??

Vond het mooi om te zien..

P.S. Valt me op dat niemand hier Great teacher Onizuka er bij heeft staan, net als Infinite Ryvius, Full Metal Panic en Azumanga Daioh.. Dat zijn eigenlijk toch wel stuk voor stuk Must See's.

En ik raad Pom Poko aan van Ghiblie.. ;)
En aub niets meer vooruit vertellen over Naruto, dat valt een beetje verkeerd.. ;)

Jawel, vorig jaar gezien.. Dat was die hele duistere aflevering, toch??

Niet echt een aflevering, meer een film. :)

Zag er indd prachtig uit, van de tekenaars die voor de eerdere final fantasy spellen het artwork maakten.

Azumanga Daioh! (l)

Full Metal Panic (l)

Jagaino-kun (l)
Als je Dip t was best moeilijk jah.. maar ik heb m gevonden..

:respect:
Beters :D
heb nu net weer wat anime binnen.. was trouwens in Utrecht bij Piet Snot en daar hadden ze allemaal van die MAnga pockets.. ook Cowboy Bepop en trigun, voor niet eens hele hoge prijzen.. komende week maar even wat inslaan ;)

tis niet echt anime, maar wel zelf getekend :P (moet ook een zelfportretje zijn ;))
Full Metal Alchemist
Bleach
Naruto
Ownt allemaal:P

Op www.tokyotosho.com staat wel eens wat (ik heb niet gekeken of dit er staat). En heel misschien op www.boxtorrentscom .

En anders heel misschien op Soulseek in de : Japanese Music Room.

Jaaaaaaaaaah, Ik ben mega fan van anime!!!!
Kheb zelf heel wat dvd's en in mn huisje hangen verschillende posters en wallscrolls.... Kheb al zoveel series gezien.. Te veel om op te noemen... Ik ben nu bezig met My Hime (net pas uit in Japan ook op TV hihihihi)

En Chobits serie ligt op me te wachten, heb daar al van de manga gelezen.... Kheb veel manga's gelezen.... Van voor naar achter, en van achter naar voor;)

Series:
My Hime (Favoriet)
Ragnarok (Series en manga)
Battle Athleets (Favoriet)
Vandread (Favoriet)
KaleidoStar (FAvoriet)
Love Hina (Favoriet)
Evangelion
The Slayers
Card Captor Sakura
Cowboy Bebop (Favoriet)
Lodoss War
Ghost in the Shell (we hebben ook net de serie binnen:D)
Studio Ghibli films
Spirited Away
Trigun
Sailor Moon (die blonde is zo vervelend:s)
Ah my goddess
Akira
Lain (mega vaag, wel cool)
Saber Marionette (Favoriet)
Vision of Escaflown
Peach girl (net mee bezig)

Ja hmmm, zo ken ik wel doorgaan en dan vergeet ik er nog wat...... Ze zijn allemaal het opnoemen wel waard... MMMMM Ben dol op anime... Samen met mn broer hebben we er heeeel wat... Mn broer is mijn videotheek... Hij doet het downloaden en bestellen van dvd's en ik leen ze:D Goed geregeld toch... hihihi

Ooit begonnen toen ik op een vakantie in duitsland naar Sailor Moon had gekeken.. Mn broer gevraagd of ie de series niet kon downloaden... Toen beetje verdiept geraakt in deze animaties... Toen uit de hand gelopen hobbie geworden... Hij is er dag en nacht mee bezig... Download 24 uur per dag... hhihihih Wat heb ik hem aangedaan:p

Er is nu eigenlijk nooit iets niet op tv wat we niet hebben gezien... Er is niet tegen de collectie aan te kijken eigenlijk.... Heb je er een gezien dan zijn er alweer vier nieuwe series bijgekomen:o

Tja
heb gisteren Dead Leaves gekeken :O

verhaal is dunnetjes, maar de verpakking verbluffend!! Visueel spektakel in een mooi gestilleerd jasje.. petje af hoor.. razendsnelle animatie.. alsof je in een achtbaan zit (tip: volume hard aan en genieten)..

Op www.tokyotosho.com staat wel eens wat (ik heb niet gekeken of dit er staat). En heel misschien op www.boxtorrentscom .

En anders heel misschien op Soulseek in de : Japanese Music Room.

lees eens GVD!!!

Als je Dip t was best moeilijk jah.. maar ik heb m gevonden.. :yes: O:)

hij heeft t als gevonden dankzij mij dus de moeite van jou is dus zinloos.. :[
Heb je er een gezien dan zijn er alweer vier nieuwe series bijgekomen

wat een heerlijk luxeprobleem zeg ;).. scheelt ook dat die Japanners de Anime en Manga eruit gooien alsof ze daar heel fabrieken hebben staan :O:D

maar je leest ook die manga pockets?? Ik heb er een paar mooie zien liggen in een comiczaak in utrecht, wil er wel eens eentje oppikken.. mijn smaak ligt meer bij amerikaanse comics (hellboy.. sin city.. dat soort dingen)
P.S. Valt me op dat niemand hier Great teacher Onizuka er bij heeft staan

GTO rulezz! :respect: Eén van de leukste/beste anime. De manga is ook echt (y)

Ik heb laatst een manga besteld (voor het eerst, anders d/l ik ze altijd). Battle Royale vol.10, en ik heb eergister het boek van Koushun Takashi (welke ook Battle Royale heet) binnen gekregen. 620 pagina's in het Engels, maar je leest er echt lekker doorheen. Veeeel beter als de film. De manga loopt gelijk aan het boek, dus ben ik al best goed bekend met de karakters. Dat scheelt dan weer..
laatste aanpassing
Manga is leukkk, Love Hina & Chobits:D
lkkr achterstevoren lezen:P
Animé Nog steeds DBZ :respect: en Fruits basket..
jah.. ik ken love hina alleen van die spelletjes.. maar is best wel grappig.. ;)

jah alleen DBZ vond ik soms een beetje langdradig.. omdat ze zo nodig de hele aflevering elkaar moeten lullen.. dat was dan weer zo :gaap: maar zeker wel goede serie.. O:)

en ik heb bijna heel de dvdset van chobits op mn pc staan.. 24 dingen zijn t.. ;) dus dat wordt lekker checken.. :D

:\ naja,

Ben toch maar eens aan Monster begonnen. Ben nu bij ep3 en moet zeggen, ze zijn echt een stelletje zieke sfeerbouwers :D Echt goed gedaan! Ben benieuwd waar het naartoe gaat :)
jah ik heb ook maar eens een bleach aflevering gedownload ik ben bezig met de serie maar mn pc doet echt niet dus zit ik op de oude slome.. t ging wel.. een beetje schokkerig en de text kwam voor t beeld maar ook wel een waze serie.. :P
Bleach begint wel steeds leuker te worden naarmate het verhaal vordert.

zo ben je geil ofzo???

Ja, das toch gezond?

Final Fanatsy X. Nu inmiddels ook erkend als film...

Is inderdaad rechtstreeks van de game op de PS2! 8 uur lang film kijken.
laatste aanpassing

:S iemand die mij de naruto 127/128 torrent url wil PM'n ??

de DB versie van naruto 127/128 loopt te klooien hierzo :S Pc al 2x blijven hangen
Bij mij issie wel goed :P

Hier de link:

http://yhbt.mine.nu/t/n127-128.torrent

2 Igor Vertus: Die sfeer in Monster is zeker super! Dat maakt het voor mij de eerste keer dat ik de anime beter vond dan de manga, terwijl ik de al echt heel vet vond!
laatste aanpassing
Bij mij doet ie ut ook gewoon goed.