Partyflock

Forumonderwerp · 726741
Ik zal maar meteen beginnen te roepen dat het dus GEEN MANGA HEET. Manga is de strip en anime is de tekenfilm.

Back on topic, wie kijk er naar en waar kijk je dan naar?

Enkele van mijn favorieten:

Trigun
Initial D
Berserk (die moet hier volgens mij ook goed aanslaan)
Naruto B)
Vandread
Ghost In The Shell - Stand Alon Complex

Ben benieuwd wat men er hier van vindt. Er is voor iedereen wel een genre beschikbaar. Van wreed bloederig tot nutteloze bloemetjes.

Hmzzz, tijdje geleden Full Metal Alchemist afgekeken, erg strak. Ben benieuwd naar de film dit jaar.

Nu zit ik te twijfelen wat ik moet gaan kijken, Hunter X Hunter, Wolf's Rain of Samurai 7.

Ik vond het FMA einde zo niet geplaats =( ..niet dat ik er meer van verwachte :O maar het was gewoon niet het einde dat ik achter die serie zocht :S met die gate van die andere wereld.

Daarom komt waarschijnlijk die film ook :)
2 Konig Sjaap: Persoonlijk vond ik dat juist heel erg vet. Ik kijk het dan ook juist in de hoop dat ik weer heel erg verrast ga worden met een heel ander einde. Berserk vond ik daarom echt helemaal de shit (was ook beetje boos, want nu is het verhaal nog incompleet), Scrapped Princess had zoiets ook in iets mindere mate.

En Roy Mustang en Louis Armstrong blijven uiteraard de shit.

Man man.. Hij maakt gewoon vrienden met zijn spieren.. Dan ben je wel zeer mannelijk!

Berserk eindigt met aflevering 01 eigenlijk, wtf gebeurt er alleen na 25? Schijnt in de manga wel ietsje verder te gaan.

Roy Mustang, Flame Alchemist, kick ass!
Ja dat bedoel ik. Je krijgt in aflevering 1 dus wel hints enzo, maar ik had nooit zo'n abrupte omschakeling verwacht. Maar dat vind ik eigenlijk wel heel dik.

Dit is eigenlijk gewoon de verfilming van manga 1 t/m 13 en ik geloof dat de manga nu tot 29 is in Japan.

Lijkt me dus tijd voor een verfilming van 14 t/m 26 ofzo..
laatste aanpassing

:respect: anime

Major armstrong :yes: :D die actie in die tunnels (Y)

:/ maar is die Gluttony onverslaanbaar ??

Gluttony lijkt me niet onverslaanbaar eigenlijk, we zien die gast nooit echt vechten eigenlijk, alleen happen :)

Ja maar schade aanrichten is vet moeilijk bij die gast :/
Heb eigenlijk wel een leuke onverwachte aanrader: GENSHIKEN.

Ben hem nu zelf aan het kijken, echt heel leuk.

Dit is een serie over Otaku's, inderdaad, de fanatiekelingen onder het anime/manga etc. etc. volk. Zij hebben op hun school een Club waar ze dagelijks na school vertoeven en ja.. zou je zeggen.. "Wat doen ze daar dan?!"

Nou eh.. Wat Otaku's zoal doen.. Manga lezen, Poppetjes bouwen, beetje hangen, verkleden, erotische anime magazines kopen, spelletjes spelen en ja.. soms gaan ze zelfs anime kijken een paar minuten lang.. en daarna.. een paar minuten lang erover discussieren!! En een Otaku is een mooie jongen en heeft een vriendin.. en zij.. ja.. ze heeft het er maar een beetje moeilijk mee. Is echt op een ccole manier uitgewerkt.

Echt helemaal te gek!! Hele grappige serie!!

Bovendien een vand e nieuwere series en is nu in zijn geheel te downloaden op: www.boxtorrents.com
laatste aanpassing

http://www.zettai-hentai.net/images/chasedangel/cangel-16.jpg
Niet op drukken maar kopieren
Ow mijn god :| :9 het is een geluk dat het door fans gemaakt is ...anders was ik op een andere serie gestapt.
laatste aanpassing
haha. Tis zeker een geluk dat ut door fans is gemaakt ja.

Maarre Naruto word nou wel echt vet.

Cowboy Bebop (leuk )
Dragon Ball Z
Dragon Ball GT
Evangelion
Gundam Wing
Gundam Wing Endless Waltz*
Gundam X
.Hack//Sign (Lame)
Hellsing (Vet)
Scryed (vet)
Technoman (vet)
Trigun (vet)
Bleu gender
Naruto (kk vet)
Bleach (kk vet )
full metal panic vet
laatste aanpassing
Maarre Naruto word nou wel echt vet.

zeker weten :)
na deze chapter gaan ze 2/2.5 jaar vooruit in de tijd.
Niet spoilen!! :|

3 jaar om precies te zijn O:) en ik denk dat het nog 2 a 3 afleveringen duurt voordat we daar zijn ...
ut valt een beetje dood hier.

Bleach 30 is alweer te downen.

kheb nu Kenshin Tsuioku Hen (dvd)

wel uns eerder van gehoord maar is dit un vette film ?

Naruto
Trigun
Ninja Scroll
:respect:
Man wat een te gekke aflevering van Naruto vandaag!! Vorige Episode bouwde al vet op, maar nu werd het ook ECHT waargemaakt!

Al die vorige gevechten zijn hiermee echt terug verwezen, man.. Eindelijk eens niet omstebeurt je telkens iets sterkere aanval uitvoeren, maar gewoon keihard strakke gevechten. En wat een geniale moves. En wat een strak tekenwerk.

Man man, hierom kijk ik het! ;)

Die sasuke lijkt erg veel op die "SSJ6 versie van Gohan wat jarenlang op het internet rondzwerft...lang dik grijs haar :9

idd :), ben nu episode 135 aan het downen'.
ken niet wachten tot ie binnen is :D

wie zal het winnen, Sasuke of Naruto?
i place my bets on Naruto
laatste aanpassing

Sasuke :yes:

Fist of the northstar :yes:
Legend of the overfiend :yes:
Wicked city :yes:
Tokyo revelation :yes:
135?? Waar krijg je die dan vandaan? Kan toch niet al uitgezonden zijn in Japan, krijgt sowieso eerst 134, toch?

134 is toch pas donderdag ter download..
Bleach = geweldig
naruto begint te lauw te worden
Naruto begint nou weer op te komen. Dat hele stuk dat ze achter Sasuke aan zaten duurde iets te lang. Vooral als je elke keer een week moet wachten :)

Maar bleach is zeker ook geweldig.
jah ik mot ze allebei nog kijken..

bleach was ik mee bezig en naruto mot ik nog mee beginnen net als vele andere series die ik aan t downen ben.. :D

:kwijl: bleach :kwijl: vandaag...
tis goed dat je ut zegt.

ff downloaden!

Zo net ff gekeken. Hij was weer goed.
Bleach word met de aflevering vetter :respect:
laatste aanpassing
Naruto, Gundam, Final Fantasy Unlimited, appleseeds, bleach
laatste aanpassing

Naruto:
:| goddamn wat een freak dat akatsuki member die laatste 10sec. van de serie 134

Uitspraak van Fuchser op maandag 9 mei 2005 om 10:50:
135?? Waar krijg je die dan vandaan? Kan toch niet al uitgezonden zijn in Japan, krijgt sowieso eerst 134, toch?

134/135 staan allang op i-net, heb ze gedowned via Torrentsites

135 ? BLAAT
135 lijkt me ook stug en al zeker niet gesubbed.

Maar die gast is zeker een freak ja in die laatste 10 sec.
Sasuke zelf is trouwens ook een freak :)
135 kan gewoon nog niet! Ook niet raw!

Deze is pas volgende week woensdag voor het eerst te zien om 19.30 (Japanse tijd). Lijkt me dus sterk dat jij hem al hebt. Of het moet zo'n neppe fan-versie zijn waar ze een oudere aflevering pakken en er andere (humoristische) subs onder zetten...
laatste aanpassing
Ben op zoek naar Fist of the northstar maar wil maar niet lukken :(

Ben op zoek naar Fist of the northstar maar wil maar niet lukken

Die heb ik nog orgineel op een oude videoband liggen :)

Iemand de Konoha Sportdag gezien van Naruto :9 ?? Te downen bij Dattebayo
Die heb ik nog orgineel op een oude videoband liggen

:kwijl:
Konoha sportdag gezien ja. Jammer dat ze hem niet meteen bij de film hebben gedaan. Was toch wel een grappige intro geweest.
ik ken de films niet, ik vind het leuker om er mee aan de slag te gaan: http://ladyyce.greygoo.nl/Gallery/
Weet iemand hoe de 2e ending van Bleach heet?