Het is bekend van katten dat deze 6 maal beter kunnen kijken dan een mens, al wel in veel en veel minder kleuren en meer gefocust op grijstinten dan kleur zelf, katten zien "licht" op een andere scherpere en duidelijkere manier dan mensen. Het volgende had ik ooit ergens gelezen maar weet niet meer precies waar, maar katten hebben een extra opvangzintuig achter in hun ogen wat als waakgedeelte voor de kat werkt en het meest opvangt.
Kan het dan niet zo zijn dat katten bepaalde energie velden kunnen "zien" welke op dat moment in sterkere mate aanwezig is en de waakzaamheid van de kat als het ware activeert en zich daar verdedigend aan opstelt door de kromme rug en te blazen?
Zou dat een entiteit kunnen zijn of een verstoring op een hele kleine plek van het aards magnetisch veld? (waarvan we weten dat deze eens in de 10.000 jaar draaid van noord naar zuid, en we zitten al een ruime 3000 jaar in die cyclus). en die verdraaing dit veroorzaakt? Ook vogels hebben daar alst van, al dan niet op een andere manier. Dit zou een verklaring kunnen zijn, omdat een kat 9 van de 10 keer op dezelfde plek zijn entiteit/magnetisch veld waarneemt?
Vroeger in het oude egypte werden katten vereerd omdat deze boze geesten buiten zouden houden, zouden ze toen al hetzelfde gedrag vertonen of is dat bijgeloof? we weten wel dat die verhalen blijven hangen.... maken wij dan van magnetische velden niet onze entiteiten?
Er zijn mensen die gevoeliger en opener staan voor hun omgeving. De koude rilling, stemming proeven, is dat ook niet een verstoring in dat veld? Of een echt aanwezige energie van een gemoedstoestand in een omgeving (stemming voelende mensen). Of een overgevoelig persoon voor velden?
Glaasje draaien, ik beweerde in een andere post dat het onderbewustzijn van de mens zo groot en sterk is in bepaalde personen op bepaalde momenten, dat deze de spieraansturing overneemt, zonder dat die persoon dat zelf merkt? Juist omdat die persoon die antwoorden onderbewust al heeft gekozen en onderwebust zo graag wilt zien....
Is het mischien wel echt een aanwezige entiteit die ervoor zorgt?
Dit zijn allemaal dingen die mij aan het denken zetten... ik kijk er op de wetenschappelijk manier tegen aan. Maar omdat er geen tastbare bewijzen zijn dat dit ook echt wetenschappelijk zo is, denk ik er ook over na of er ook echt entiteiten aanwezig kunnen zijn... Geen van de dingen die ik hierboven genoemd zijn, zijn bewezen aan 1 van de beide kanten in mijn logische perspectief. Aangezien ik mij meer richting het rationele zit (een dominant linkerhersenhelft) en minder richting het emotionele aspect (wat een persoon zou doen met een dominant rechterhersenhelft) zie ik het anders, maar ik sta er wel open voor, ik heb eigen ervaringen nodig om deze "kwesties" noem ik het maar, voor mij duidelijke te maken....
Ik wil dolgraag, zoals een paar weten, zeker 1 of meerdere sessies willen doen. Ik sta er open en helder voor.
Dit was mijn mening en reactie op dit alles tot nu toe