Partyflock

Forumonderwerp · 726409

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Dit topic als vervolg op het andere topic wat helaas werd gesloten door nachtelijke bullshit.....mensen doe hier gewoon serieus er zijn er zat die het erover willen hebben.

Enige uitleg over geesten:
Als iemand in onze termen leeft heeft hij een lichaam en een ziel, de ziel dat is energie en energie gaat nooit verloren (leer je bij scheikunde en natuurkunde)dus op het moment dta een persoon sterft trekt d energie uit hem weg en blijft dus over die energie moet ergens naar toe sommige blijven "hangen" en sommige verenigen ergens anders mee of reincarnatie!!!

Vandaar ook als er een verschijning is dat het ook koud is ofdat er euhhhhh soort van stroomstorinkjes zijn pure energie zij hun nl!!!!

Hoop dat ik het jullie een beetje in goede termen uit heb gelegd!
Waarschuw beheerder
Word bedoeld als speel erniet mee ga niet zitten dollen als je echt kontakt krijgt want het is geen spelletje glaasje draaien.....dus wees seriues als je het gaat doen!

sorry maar met alle respect maar om dat te gaan geloven :S

nee zo er doorgesnoven ben ik nog niet......
whake up! leef niet in je eigen wereld leef in de werkelijk heid..en dat is alles behalve glaasje draaien...

Bewijs het me en ik neem alles terug wat je gezegd heb.

Waarschuw beheerder
Serieuze opmerkingen en meningen mogen heus geplaatst worden, maar mensen die gaan etteren moeten wel opbaggeren ja.

IK heb nog geen woord verkeerd gezegd hier en die quote die je bij het 'opbaggeren' geplaatst had was van mij, bedankt (y)
laatste aanpassing

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga niks bewijzen, mijn te gevaarlijk.
Maar ik weet zeker dat er hier een paar mensen zitten die het je best willen laten zien met behulp van een ouija bord of hoe dat ook heet.
IK heb nog geen woord verkeerd gezegd hier, bedankt

Was in ´t algemeen weet je wel.
Dank u (Y)

Discussie gesloten!

Onderwerp geesten weer aan bod!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het allemaal interessant, maar ik ben wel zo nuchter dat ik het eerst moet zien voor ik het geloof... alleen wel van 'afstand' want zelf begin ik er niet aan...
Waarschuw beheerder
Gister maar weer 's glaasjes opgeroepen.... wat een avontuur was het weer zeg!
Waarschuw beheerder
te gevaarlijk....man welke wereld leef jij?
ketamina? paddo's? zal vast niet onze wereld zijn..
:no:
Waarschuw beheerder
ppexx vanavond is het weer wat drukker op het topic de meeste die er normaal op zitten zijn aan het werk denk ik.......als je vanaaf vraag ofdat het jebewezen kan worden krijg je ongetwijfeld een aanbod om je het te laten bewijzen...zou je daar echt intresse hebben dan????

enne je hoeft van mij niet alles terug tenemen wat je heb gezegd hoor wat jij denkt moet jij weten jou recht

@mars hoegaat dat dan in zijn werk??????

@Damian heyyyyyy rustig nou(voor mij dan????)
Waarschuw beheerder
@IEDEREEN even voor de duidelijkheid ik gebruik GEEN DRUGS dus daar ligt het niet aan hahahaha!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het allemaal interessant, maar ik ben wel zo nuchter dat ik het eerst moet zien voor ik het geloof... alleen wel van 'afstand' want zelf begin ik er niet aan...

Oke, oke, het is ook interresant, maar ik DENK dat als je erbij bent ook van een afstandje dat je er hoe dan ook TOCH bij betrokken bent.
Je kan niet zo als in de dierentuin achter het glas staan en toekijken.
Geloof ik hoor.
En zelf aan beginne... Ik ook niet, mij niet gezien!

@Damian heyyyyyy rustig nou(voor mij dan????)

Oke sorry :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ppexx vanavond is het weer wat drukker op het topic de meeste die er normaal op zitten zijn aan het werk denk ik.......als je vanaaf vraag ofdat het jebewezen kan worden krijg je ongetwijfeld een aanbod om je het te laten bewijzen...zou je daar echt intresse hebben dan????

offcourse...sta voor alles open maar kom wel met bewijzen...tot die tijd is het gewoon bullshit..:yes:

Waarschuw beheerder
hand er vlak boven en concentreren op de plek, zorgen dat je warmte voelt.. blabla etc etc.. en langzaam afschudden ;) Maargoed weet je zelf ook al :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ja wat Dylaantje zegt klopt wel, iedereen werkt idd nu en vanavond komen ze weer ´´Hun hoolletje uit´´ :p .

Ik moet ook om kwart voor 1 werken tot 9

Waarschuw beheerder
Ik heb genoeg verhalen gehoord.. maar ja, ik ben nooit zo 'van de verhalen' dus tsja... ik geloof niet dat het complete bullshit is...maar ik zou het met eigen ogen wel eens mee willen maken..

Ik zou bijvoorbeeld heel graag eens willen zien hoe een Kris 'danst'
Als ik zo die verhalen van veel Indonesiers hoor schijt ik hem wel, maar nogmaals: eerst zien, dan geloven..

Ziek, ergens ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is dan een kris :p ?
Waarschuw beheerder
belle....je wordt gehersenspoeld hier pas op! :o

:9
Waarschuw beheerder
@mars owwww handoplegging hihi ander naampje...ja dat heeft mijn tante ook..dus als ik last heb van euhhhhhh hoofdpijn kan jij mij daarvan afhelpen?? Of kan je het niet op commando?

Waarschuw beheerder
maar geef nou eens een verklaring dat wij die energie niet zien, en mensen die erin geloven wel... waar ligt de verklaarbare link dat ik niet tegen een energie bel bots en gelovige mensen wel... :P

Waarschuw beheerder
zo makkelijk werkt dat niet hehe, het zorgt eigenlijk alleen maar dat je bloeddoorstroming beter werkt, en de negatieve energie... of hoe je dat ook noemt, te verwijderen... dit kan er voor zorgen dat het genezingsproces sneller verloopt... Had een gebroken arm, en was na 4 weken helemaal genezen.. terwijl dat normaal 6 tot 8 weken duurt... Dus af en toe dat bloed door laten stromen kan geen kwaad ;)

Waarschuw beheerder
Wat is dan een kris ?

Javaanse dolk... er gaan een hoop verhalen over rond, er schijnen 'kinderzieltjes' in te zitten volgens sommigen... kwade geesten enz enz.. men zegt wel eens dat je nooit zomaar een Kris moet kopen, en een jongen die ik ken heeft er een die 'danst' (heb het zelf helaas niet gezien)

Ik weet er het fijne ook niet van hoor, omdat je zoveel verschillende verhalen hoort.. maar aangezien hetgeen wat ik erover hoor meestal best creepy en negatief is vind ik het erg interessant...

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm ja heel erg voog.

Zoiets had ik ook gehoord over boedha beeldjes, dat je die niet zelf moet kopen anders is het negatief, en als je het KRIJGT is het positief:S

Bahh, zulke dingen wil ik niet in huis hebben hoor :[
Waarschuw beheerder
@mars ik wil je graag die verklaring geven en dat doe ik dan ook maar wel vanavond ik ben niet met je eens dat mensen die geloven alleen maar die entiniteiten zien maar dat zal je vanaaf wel op het topic merken waarom ik dat zeg!!!

Kijk en vandat magnetiseren(handoplegging..is dat dan hetzelfde of niet???) wist ik dus niet hoe dat werkte en nu wel:D

@technobelle ik heb daar weleens van gehoord ik zal eens kijken op het net ofdat ik erwat kan vinden..........overal gaan spookverhalen de rondte in over zulke dingen.......vergeet niet dat je vroeger ook voor sinterklaas bang werd gemaakt(mmm eigenlijk niet zo+n goede verglijking maar ja kon eff niks anders verzinnen....wat ik hiermee wil aangeven een hoop mensen die willen het ook een taboe laten en maken daardoor de mensen bang:S )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die beeldjes doen verder geen kwaad hoor, voor zover ik weet.. het Boeddhisme is een erg vredelievende levensbeschouwing ;)

Waarschuw beheerder
@technobelle ik heb daqar nog nooit van gehoord een kris zou je het mij willen uitleggen wat dat is??

Ik heb net al een beetje verteld wat het is.. maar ik ben niet de juiste persoon om die uitleg te geven, ik weet er te weinig van, en dat wat ik gehoord heb maakt me juist zo nieuwsgierig.. Ik zal wel eens op het net zoeken voor wat informatie (y)
Waarschuw beheerder
tijd voor ontbijt.........dat zie ik momenteel in me glazenbol :vaag:

ghe ciao
Waarschuw beheerder
gheghe las het heb hem vlug aangepast hahahah!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik bemoei me niet met zulke dingen :)
Vind het wel best zo. Spaar liever Fleyers van hardcorefeesten :p

Maar lijkt mij ook best interresant zo´n dansend aardappelmesje

vergeet niet dat je vroeger ook voor sinterklaas bang werd gemaakt

Whehe (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
uuh jah dat magnetiseren is allemaal niet zo heel boeiend eigenlijk ;)

Waarschuw beheerder
Ik ben ook niet echt bang, vind het alleen heel erg spannend en ik ben nieuwsgierig ;)

Tuurlijk zou ik hem wel schijten als er echt iets 'engs' zou gebeuren... maar goed.. eerst zien, dan geloven :)

Waarschuw beheerder
De discussie is dus al wel weer op gang zie ik..

En waarom je energie niet kan zien??

Kinderen en dieren "zien" vaak wel dat soort dingen..
ook frappant..

Waarschuw beheerder
ik ben nog een kind, en ik zie die dingen niet... ben ook nog een dier O:) ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Katten kunnen ook geesten zien.
Ik ken iemand met een kat, die begint gewoon naar een willekeurig plekje te blazen en te brommen als een gek :s
Dan scared dat de sjit ook wel ff out je ofzo hoor :[

Waarschuw beheerder
de kat krabt de krullen van de trap...

uh jah katten kunnen soms niet sporen idd...

Waarschuw beheerder
@ mars, waarom moet je overal zo kinderachtig op reageren?
je bent een behoorlijk storende factor..

@ damian idd, dat soort dingen, vaak voelen ze het aan.
of misschien kunnen hun ze wel zien of weet ik veel..

Waarschuw beheerder
donateur
Ja zeg dat, mijn kat spoort namelijk helemaal niet :)
Maar dat was niet het onderwerp :p

Waarschuw beheerder
omg, zelfs een grapje mag niet meer, en Damien vat het ook goed op ^^

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vat niks op.
Vind jou ook een beetje ON-serieus, maar goed het zei zo en ik kan dan wel daar wat van zeggen maar daar ben ik de aangewezen persoon niet voor!
En ik heb er verders geen last van en geen bezwaar tegen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@missmoosswing grapje moet kunnen he tussendoor hij is wel degelijk serieus meissss dus gewoon lachen erom:D(K)

Waarschuw beheerder
^^

Artiest Mile
Waarschuw beheerder
Glaasje draaien don't do it.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga naar m´n werk mensen.
Tot vanavond.

En gedraag jullie een beetje heh ;)

(K)
Waarschuw beheerder
damian je zij net iets over katten k weet niet of ze dingen zijn die ze zien kweet wel heeeeel z.ker dat ze dingen voorzien.ik moest een keer op zaterdagglazenwassen"gevaarlijke klus"en s,morgens keek m,n kat heel vreemt naar me.ik had op dat moment nix kunnen denken.maar dat deed ik wel ging naar m,n werk en de hele dag verliep goed we waren bijna klaar maar m,n collega wilde een bepaald stuk af maken dus we zaten samen op een plank te werken.de plank schudde enorm en ik moest gelijk aan onse kat denken 20sec.na dat ik van de plank stapte viel m,n collega naar beneden.hij viel in een vrij stuk en had beide beenen gebrokken en z,.n arm.als ik daar was blijfen zitten had ik dit verhaal nooit meeer kunnen vertellen.

Waarschuw beheerder
Heb het vroeger wel eens gedaan, en toen zijn er 4 dingen gebeurt, en heb daar een aantal jaren met slapen gaan last van gehad.
Mensen laat dat soort dingen met rust, want het is levens gevaarlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
dit ga je niet menen... door mars is het vorige topic gesloten, en nu gaat ie hier ook weer zieken? :S
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 61279}
Waarschuw beheerder
donateur
Glaasje draaien don't do it.

jij snaptem ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan dag dromen soms best kut
Waarschuw beheerder
als je dat nu heeeeeel goed oefent en dingen kunt laten bewegen ben jij ook paranormaal begaaft goed he
Waarschuw beheerder
Het is bekend van katten dat deze 6 maal beter kunnen kijken dan een mens, al wel in veel en veel minder kleuren en meer gefocust op grijstinten dan kleur zelf, katten zien "licht" op een andere scherpere en duidelijkere manier dan mensen. Het volgende had ik ooit ergens gelezen maar weet niet meer precies waar, maar katten hebben een extra opvangzintuig achter in hun ogen wat als waakgedeelte voor de kat werkt en het meest opvangt.

Kan het dan niet zo zijn dat katten bepaalde energie velden kunnen "zien" welke op dat moment in sterkere mate aanwezig is en de waakzaamheid van de kat als het ware activeert en zich daar verdedigend aan opstelt door de kromme rug en te blazen?

Zou dat een entiteit kunnen zijn of een verstoring op een hele kleine plek van het aards magnetisch veld? (waarvan we weten dat deze eens in de 10.000 jaar draaid van noord naar zuid, en we zitten al een ruime 3000 jaar in die cyclus). en die verdraaing dit veroorzaakt? Ook vogels hebben daar alst van, al dan niet op een andere manier. Dit zou een verklaring kunnen zijn, omdat een kat 9 van de 10 keer op dezelfde plek zijn entiteit/magnetisch veld waarneemt?

Vroeger in het oude egypte werden katten vereerd omdat deze boze geesten buiten zouden houden, zouden ze toen al hetzelfde gedrag vertonen of is dat bijgeloof? we weten wel dat die verhalen blijven hangen.... maken wij dan van magnetische velden niet onze entiteiten?

Er zijn mensen die gevoeliger en opener staan voor hun omgeving. De koude rilling, stemming proeven, is dat ook niet een verstoring in dat veld? Of een echt aanwezige energie van een gemoedstoestand in een omgeving (stemming voelende mensen). Of een overgevoelig persoon voor velden?

Glaasje draaien, ik beweerde in een andere post dat het onderbewustzijn van de mens zo groot en sterk is in bepaalde personen op bepaalde momenten, dat deze de spieraansturing overneemt, zonder dat die persoon dat zelf merkt? Juist omdat die persoon die antwoorden onderbewust al heeft gekozen en onderwebust zo graag wilt zien....
Is het mischien wel echt een aanwezige entiteit die ervoor zorgt?

Dit zijn allemaal dingen die mij aan het denken zetten... ik kijk er op de wetenschappelijk manier tegen aan. Maar omdat er geen tastbare bewijzen zijn dat dit ook echt wetenschappelijk zo is, denk ik er ook over na of er ook echt entiteiten aanwezig kunnen zijn... Geen van de dingen die ik hierboven genoemd zijn, zijn bewezen aan 1 van de beide kanten in mijn logische perspectief. Aangezien ik mij meer richting het rationele zit (een dominant linkerhersenhelft) en minder richting het emotionele aspect (wat een persoon zou doen met een dominant rechterhersenhelft) zie ik het anders, maar ik sta er wel open voor, ik heb eigen ervaringen nodig om deze "kwesties" noem ik het maar, voor mij duidelijke te maken....

Ik wil dolgraag, zoals een paar weten, zeker 1 of meerdere sessies willen doen. Ik sta er open en helder voor.

Dit was mijn mening en reactie op dit alles tot nu toe (f)
Waarschuw beheerder
er is pas wetenschappelijk uitreding bewerkstelligd door met electro straling de klein hersenen te stimuleren de vrouw lag op het ziekenhuis bed en kon iets van20 verschillende cijfers precies goed opnoemen dieeen verdieping hoger opgeschreefen waren.het was in zweden
Waarschuw beheerder
uhmm... wees eens uitgebreider of heb je een link? Hoe hebben ze bestraald? en waarom werden de kleine hersenen bestraald?
Waarschuw beheerder
donateur
Ben der ook weer :)

Thnx dylaantje ;)

Ow btw, ik ga binnekort naar een medium toe, met mijn ketting :)
Kijken wat tie ervan kan zeggen....
Want mijn opa kan me niet meer vertellen dan dat de ketting van mijn oma der moeder is geweest!
En sjah dat ik daarna de ketting heb gekregen :S
Maar der hangt zovele negatieviteit bij die ketting!
je word er echt soms eng van :S
en dan de persoon die steeds op de ketting afkomt :S