@gabbermamma:
"Ik ben 45,wat ik en mijn ouders allemaal meegemaakt hebben,mag jij pas aan snuffelen,hoe de wereld is,weet ik maar al te goed."
- Zit niet zielig te doen over mijn leeftijd tenopzichte van de jouwe, want dat staat er totaal los van. En bovendien kan ik jou er ook op pakken, want je brein is totaal in de war van je geesten ziekte dat je te oud bent om er nog bovenop te komen.
"Ik zit bij Greenpeace en de kerngroep rijnmond van het Wereld Natuur Fonds."
- Activist? Zijn mensen die strijden voor het onmogelijk met een mening die niemand met ze deelt. Succes ermee.. some life
"Mijn vader heeft de hel van een tweede wereldoorlog meegemaakt,in jullie leeftijd.
Hij heeft in kampen gezeten in Duitsland."
- Mijn opa heeft de hel van de 2de wereld oorlog meegemaakt.
"Je hoeft mij niet op werkelijkheid te wijzen.
Ik ken hem pijnlijk genoeg."
- Ow dus het is alleen maar werkelijkheid als je in een kamp zit? Oke dat zegt weer iets over jou.
"Maar ik ben een Bhoedist,een Zen Boedhist."
- Ben je wie je wilt zijn, respect.
"Dus jij noemt alle boehdisten dromers,en dat ze niet serieus te nemen zijn.
Verdiep je behalve in Scheikunde ook eens in het Boedhisme en zie wat zij hebben moeten lijden,nu nog lijden,op worden gepakt,gemarteld door de Chinezen,dat is de WERKELIJKHEID."
- Nee ik noem niet alle boedhisten dromers. Citeer me PRECIES waar dat staat of hou eens op met de dingen te verdraaien! (maw bek dicht als je loopt te liegen). En wat boeit mij dat dat die boedhisten worden gemarteld? Kan ik daar wat aan doen? NEE! Staat TOTAAL los van deze discussie!
"En alles wat een boedhist wil,is respect voor leven en dood,respect voor het eigen lichaam en dat van een ander,respect voor de natuur,een echte Boedhist trapt nog geen mier dood."
- Heb ik daar geen respect voor? Ik heb overal respect voor.
"Zij geloven in reincarnatie en zielen.
Zij geloven ook in b.v U.F.O`s,andere beschavingen.
enz.enz."
- Ja dat kan, maar mag ik dan niet iemand even met beide benen op de grond zetten? mag ik dan niet mijn mening geven? En bovendien, loop niet zielig mee met een clubje mensen die zeggen: Kom laten we alle in UFO's geloven. Vorm een eigen mening, dan respecteer ik het veel meer. Ga met je neus bovenop de feiten staan, concludeer daar uit, leer daarvan, en ga niet zeggen als je iets tegen komt: daar mag ik niet in geloven, want wij moeten volgens blabla daarin geloven. Dus schep je mening. (Dit is gebiedende wijs gezegt, maar niet zo bedoeld. dat even terzijde).
"Maar voor de laatste keer,jij zegt dan voor de zoveelste keer dat het onzin is,dat je het niet gelooft,ongein uithalen in een topic waar mensen wel willen praten over dit.
Donder dan nu op hier,als je verder hier dan dus niets te zoeken hebt."
- Je hoeft niet zo'n toon aan te slaan. En ik ga er dusdanig vaak op in totdat iemand eens zegt: heej verrek zo kan het natuurlijk ook, en niet klakkeloos domme regeltjes nastreven. Bovendien geef ik gewoon per onderwerp mijn mening, ik dacht dat voornamelijk jij dat wel zou respecteren...*NOT*
"Verdwijn in je eigen boze wereld,waar jij serieus genomen word.
Wat zoek je hier nog?"
- Boze wereld? mja, boze wereld dan hahahahaha. maargoed, menselijk ben je niet, en je wilt alleen horen wat je wilt horen... Tip van het huis: leer lezen en luisteren. Nog een tip, gedraag je als iemand van 45 en loop niet botweg iets na te praten, of iets te verdraaien. Dat is een blijk van zwakheid en onmacht, en daarmee maak je geen vrienden...
Hier bloemetje

En verder ik heb respect voor jou mening, respect voor jou, maar doe dat dan aub ook naar mij toe. Ziet er namelijk pretty kinderachtig uit