Partyflock

Forumonderwerp · 726409

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Dit topic als vervolg op het andere topic wat helaas werd gesloten door nachtelijke bullshit.....mensen doe hier gewoon serieus er zijn er zat die het erover willen hebben.

Enige uitleg over geesten:
Als iemand in onze termen leeft heeft hij een lichaam en een ziel, de ziel dat is energie en energie gaat nooit verloren (leer je bij scheikunde en natuurkunde)dus op het moment dta een persoon sterft trekt d energie uit hem weg en blijft dus over die energie moet ergens naar toe sommige blijven "hangen" en sommige verenigen ergens anders mee of reincarnatie!!!

Vandaar ook als er een verschijning is dat het ook koud is ofdat er euhhhhh soort van stroomstorinkjes zijn pure energie zij hun nl!!!!

Hoop dat ik het jullie een beetje in goede termen uit heb gelegd!
Waarschuw beheerder
goed uitgelegd (Y) ;)

Waarschuw beheerder
duidelijk uitgelegd :jaja:

Waarschuw beheerder
Euhh... ik snap het wel, maar wat wil je hiermee zeggen?

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0007c72100153276fa3c16c31a00793505]http://gbustersplus.tripod.com/0bcc80a0.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ehm, proficiat.

Veel plezier met het draaien van je glaasjes :frusty:

Waarschuw beheerder
:gaap: je an nu?? gaan we er eeb oproepen??
Waarschuw beheerder
Hahaha....het is de bedoeling voor een vervolg op een ander topic..https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/719556
...wat helaas gesloten is omdat er sommige mensen zijn die het zo nodig moeten verzieken!!Maar heb je ervaringen of maffe dingen en geen verklaring voor gooi ze in de groep en heeeeeeeel misschien komen we er wel achter wat het is............
Waarschuw beheerder
Enige uitleg over geesten:
Als iemand in onze termen leeft

Onze termen? In jouw termen misschien, niet de mijne.

Waarschuw beheerder
ik hgeb een stijve........
kun jij erachter komen hoe dat komt op dit belachelijke tijdstip:P

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Stom dat ze die andere gesloten hadden, en dat er van die rare snuiters tussen gaan hangen.

Maar nu wil ik nog steeds wat duidelijkheid op mijn verhalen ...
Wie kan mij ermee helpen.
*Zie geesten deel 1 *

Waarschuw beheerder
donateur
kun jij erachter komen hoe dat komt op dit belachelijke tijdstip

uhm, er zit volgens onze termen een overleden hoopje energie in :jaja:
Waarschuw beheerder
He toe nou jongens ik hoef jullie toch niet uit te gaan leggen hoe je een stijve krijg he...dan had je maar beter op moeten letten bij biologie.......en verziek dit topic nou ook niet toe....

Waarschuw beheerder
Blij dat er een nieuw topic is..:yes:
belachelijk dat dat andere verziekt werd..
begrijp sommige mensen niet..:no:

maar afijn, even een vraagje over geesten,
als je hersendood bent zeg maar, zit je ziel dan nog in je lichaam of is hij er al uit??

Waarschuw beheerder
gaat in bad:yes:

wil geen lijk in me snikkel.......

Waarschuw beheerder
hersens zijn fysiek:yes:

Waarschuw beheerder
Ahum.... eerst zien, dan geloven... maar zo ben ik dan nou eenmaal ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb in t andere topic al gelezen dat veel mensen wel dingen meemaken maar het niet als zoiets bestempelen.
Ze doen het af door er een logische verklaring voor te zoeken:yes:

vind het uitermate interessant, heb zelf wel rare dingen meegemaakt maar geen verschijningen o.i.d.

vroeger wel glaasje gedraaid met de buurjongen maar of daar nou echt ooit een geest bij is vrijgekomen, nee, dat denk ik niet. we waren te lacherig ervoor..
Waarschuw beheerder
@Damian en miss Moodswing welcome back

@Damian ik ga eff alles op me gemakkie doorlezen vanaaf en ga dan eens kijken ofdat ik wat voor je kan vinden ok?

@Miss moodswing wow.....dat is nu een goede vraag.....ik denk zelf dat je ziel dan idd eral uit is want je geef dan geen sjoege meer als iemand wat aan je vraag en denk dus dat je al over bent gegaan!

Waarschuw beheerder
Ahum.... eerst zien, dan geloven... maar zo ben ik dan nou eenmaal

Zullen we samen aan één of ander glas gaan draaien? (L).

Waarschuw beheerder
Daar is dus weinig over bekend...
Vroeg me af of iemand die hersendood is dan zeg maar wel al die mensen zou kunnen zien die nog langs komen om afscheid te nemen..

Maar in principe zou je dus bij je eigen begrafenis/crematie aanwezig kunnen zijn??

Waarschuw beheerder
Zullen we samen aan één of ander glas gaan draaien? .

Lijkt me dolletjes ;)
Waarschuw beheerder
@Tenchnobelle en U hoop wel dat jullie dan bedoelen glaasje draaien met alcohol en niet op de manier waar wij het over hebben hihihi!

@miss moodswing Ja in principe wel eigenlijk....maar dan wel als ziel want ze begraven als het goed is iemand die helemaal niet meer lichamelijk functineerd dus alles moet gestopt zijn.......hersendood is de voorbode natuurlijk van het echt dood zijn!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben wel benieuwd er na...Wat er is na de dood,,Vaag allemaal!Maar eens...Dan zie je het van zelf!:d

Waarschuw beheerder
Ik ben wel benieuwd er na...Wat er is na de dood,,Vaag allemaal!Maar eens...Dan zie je het van zelf!

...of niet.. ;)
Waarschuw beheerder
Ben zelf erg met dit soort dingen bezig (al jaren) Dit komt door dingen die voortgekomen zijn uit dingen die in mn jeugd gebeurd zijn. Glaasje draaien is een begin inderdaad. Ook een bord hier. Je voelt gewoon wat er aanwezig is in je kamer. Ik heb het wel eens gedaan met mensen zonder ervaring erbij. Dit was meteen de laatste keer dat ik dat deed. Gillen en wegrennen was het enige wat zij deden. Ik ben nu op verschillende manieren bezig om contact te krijgen en we schrijven alles op in een journal.

Als je echte verhalen wilt horen.. ik zet ze niet in dit topic, simpelweg omdat sommige mensen je voor gek verklaren of het niet kunnen bevatten.
Waarschuw beheerder
bello :k

verder......it suck bad....

Waarschuw beheerder
sinds wanneer heeft energie een gevoel, sinds wanneer kan energie nadenken... bwahahah :p
Waarschuw beheerder
Ik heb ze al lang gelezen en ik blijf bij mn standpunt;)

Mars... ga je school afmaken. Energie bevat zoveel. Energie is eigenlijk alles wat je doet. Basisbegrip natuurkunde... Kijk .. door dit soort achterlijke reacties plaats ik dus niks.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was dat voor kansloze opmerking godfather??

beetje jammer weer he :yes:
Waarschuw beheerder
@The godfather..ja dat begrijp ik...misschien wil je me pbben erover vind het nl erg interessant wat andere mensen meemaken....

@mars nou heb je het gisteren al voor elkaar gekregen rot op van het topic!

Waarschuw beheerder
energie is domme"kracht" lieverd... ernergie kan niet nadenken, alleen hersens kunnen dat volgens een bepaald patroon... ik denk dat jij terug naar school moet...

Waarschuw beheerder
je hoeft niet zo'n toon aan te slaan tegen mij, ik ga gewoon serieus in op dit topic, je verpest het voor je zelf
Waarschuw beheerder
Energie komt altijd voort uit iets. Energie ontstaat niet zomaar. Maar je hebt het vorige topic ook al volgeluld met je onzin. Nevermind.. jij hebt vast gelijk .. :Z

Waarschuw beheerder
wet van behoud van energie lieve schat, energie is voortgevloeid uit de oerknal, waarin extremen aanwezig waren die nu verspreid zijn over het heelal.
Waarschuw beheerder
@Mars beter ga jij terug naar school...alles om je heen is energie alles waar je mee werk is energie jij bestaat uit energie(voor een deel)......zoals ik gisteren al zei in het inmiddels gesloten topic(door reakties van bepaalde mensen)lees eerst de andere tpics door en ga dan eens even verder met je reageren en heb je geen zin om het te lezen roep dan niks loos......

Waarschuw beheerder
a) waar heb ik dat gezegd?
b) lees eens wat ik hierboven heb gezegd

Waarschuw beheerder
donateur
@Damian ik ga eff alles op me gemakkie doorlezen vanaaf en ga dan eens kijken ofdat ik wat voor je kan vinden ok?

Thnx (Y)

energie is domme"kracht" lieverd... ernergie kan niet nadenken, alleen hersens kunnen dat volgens een bepaald patroon... ik denk dat jij terug naar school moet...

Energie kan dingen laten bewegen/verplaatsen en andere dingen doen als dingen laten stoten tegen een kastje ofzo (klopgeest) of zulke fratsen..
Waarschuw beheerder
waarom een heftige discussie ontlopen...?

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Als je er niet in gelooft, ga dan lekker ergens andere lopen te klieren mensen, dit word serieus bedoeld voor mensen die er dus WEL in geloven en/of ervaring mee hebben.

Anderzeids, probeer het uit zou ik zeggen als er toich niks gebeurd.
Maar doe het dan wel goed, en niet als geintje.
Waarschuw beheerder
hehe probeer het uit maar doe het goed niet als een geintje?

:X

Waarschuw beheerder
bello

*kwispel* ;)

Energie kan inderdaad niet nadenken.. dat energie dingen verplaatst betekent vooalsnog niet dat het wel kan nadenken.. dat bedoelt Mars...

Bovendien zijn deze topics bedoeld om het over bepaalde zaken te hebben.. dat betekent ook dat er 'voors' en 'tegens' zijn..

Ik moet van veel dingen ook eerst overtuigd worden voor ik iets geloof, maar moet ik dan nu ook hier wegblijven ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@mars idd dat is geen loze opmerking...als je dan verder ga kijken snap je dan ook dat jezelf voor een deel uit energie bestaat..je "ziel" dus en dat energie nooit verloren gaat en dat er daardoor waarschijnlijk wel entiniteiten bestaan...en misschien ook zelfs wel reincarnatie betstaat..........
even over gisteren over dat magnetiseren...wil je daar dan vereder uitleg over geven want daar heb ik nl geen kaas van gegeten!

@Damian Kalm aan.......ze menen het serieus en willen het topic niet verneuken!

@ppexx ...hehe probeer het uit maar doe het goed niet als een geintje?...

Word bedoeld als speel erniet mee ga niet zitten dollen als je echt kontakt krijgt want het is geen spelletje glaasje draaien.....dus wees seriues als je het gaat doen!

@technobelle nee niemand hoeft hier weg te blijven iedereen mag voor zijn mening uit komen....alleen wij hebben beetje de pee in omdat het andere topic is gesloten door domme opmerkingen......niet iedereen gelijk zich aan gesproken voelen ik zeg niet wie en de wat en de waar!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb zelfs mijn moeder gemagnetiseerd :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
hehe probeer het uit maar doe het goed niet als een geintje?

Ja ga er eens serieus mee aan de slag.

Energie kan inderdaad niet nadenken.. dat energie dingen verplaatst betekent vooalsnog niet dat het wel kan nadenken.. dat bedoelt Mars...

Ik ga toch niet tegen hem in ?
Zeg alleen dat er op deze manier dingen verplaatst kunnen worden.
Ik moet van veel dingen ook eerst overtuigd worden voor ik iets geloof, maar moet ik dan nu ook hier wegblijven ?

Als je niets nuttigs te melden heb, bagger dan maar op ja :@

Waarschuw beheerder
Damien, waarom is alles wat jij geloofd heilig hier, sluit iemand zich er niet bij aan, moet je opbaggeren? mja.. grow up :S

Waarschuw beheerder
Ik ga toch niet tegen hem in ?
Zeg alleen dat er op deze manier dingen verplaatst kunnen worden.

Ik bedoelde dat niet tegen jou, maar tegen iemand anders...

Als je niets nuttigs te melden heb, bagger dan maar op ja

Nee JIJ hebt lekker veel te melden (y) De persoon die het topic opent zegt mij net dat niemand weg hoeft die normaal doet en jij vertelt mij dan maar op te baggeren ? Je lokt zelf kutreacties uit dus als het topic nu alsnog gesloten wordt wijs ik jou gewoon aan als schuldig ;)

Ik vind het allemaal reuze interessant dus ik blijf lekker (y)

Waarschuw beheerder
donateur

Als je niets nuttigs te melden heb, bagger dan maar op ja

Er staat ´´Mars´´ Dat als je NIKS NUTTIGS te melden heb, en dus het topic gaat ver#$#"%$%_& voor mensen die WEL serieus kunnen doen.
En wat ik zeg is echt niet heilig hoor, ik weet gewoon wat er afspeelde met het vorige topic!

Serieuze opmerkingen en meningen mogen heus geplaatst worden, maar mensen die gaan etteren moeten wel opbaggeren ja.

Nee JIJ hebt lekker veel te melden

Ja, lees maar vorige geestentopic door! (y) dan praten we verder.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Word bedoeld als speel erniet mee ga niet zitten dollen als je echt kontakt krijgt want het is geen spelletje glaasje draaien.....dus wees seriues als je het gaat doen!

sorry maar met alle respect maar om dat te gaan geloven :S

nee zo er doorgesnoven ben ik nog niet......
whake up! leef niet in je eigen wereld leef in de werkelijk heid..en dat is alles behalve glaasje draaien...

Bewijs het me en ik neem alles terug wat je gezegd heb.

Waarschuw beheerder
Serieuze opmerkingen en meningen mogen heus geplaatst worden, maar mensen die gaan etteren moeten wel opbaggeren ja.

IK heb nog geen woord verkeerd gezegd hier en die quote die je bij het 'opbaggeren' geplaatst had was van mij, bedankt (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga niks bewijzen, mijn te gevaarlijk.
Maar ik weet zeker dat er hier een paar mensen zitten die het je best willen laten zien met behulp van een ouija bord of hoe dat ook heet.
IK heb nog geen woord verkeerd gezegd hier, bedankt

Was in ´t algemeen weet je wel.
Dank u (Y)

Discussie gesloten!

Onderwerp geesten weer aan bod!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het allemaal interessant, maar ik ben wel zo nuchter dat ik het eerst moet zien voor ik het geloof... alleen wel van 'afstand' want zelf begin ik er niet aan...
Waarschuw beheerder
Gister maar weer 's glaasjes opgeroepen.... wat een avontuur was het weer zeg!
Waarschuw beheerder
te gevaarlijk....man welke wereld leef jij?
ketamina? paddo's? zal vast niet onze wereld zijn..
:no:
Waarschuw beheerder
ppexx vanavond is het weer wat drukker op het topic de meeste die er normaal op zitten zijn aan het werk denk ik.......als je vanaaf vraag ofdat het jebewezen kan worden krijg je ongetwijfeld een aanbod om je het te laten bewijzen...zou je daar echt intresse hebben dan????

enne je hoeft van mij niet alles terug tenemen wat je heb gezegd hoor wat jij denkt moet jij weten jou recht

@mars hoegaat dat dan in zijn werk??????

@Damian heyyyyyy rustig nou(voor mij dan????)
Waarschuw beheerder
@IEDEREEN even voor de duidelijkheid ik gebruik GEEN DRUGS dus daar ligt het niet aan hahahaha!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het allemaal interessant, maar ik ben wel zo nuchter dat ik het eerst moet zien voor ik het geloof... alleen wel van 'afstand' want zelf begin ik er niet aan...

Oke, oke, het is ook interresant, maar ik DENK dat als je erbij bent ook van een afstandje dat je er hoe dan ook TOCH bij betrokken bent.
Je kan niet zo als in de dierentuin achter het glas staan en toekijken.
Geloof ik hoor.
En zelf aan beginne... Ik ook niet, mij niet gezien!

@Damian heyyyyyy rustig nou(voor mij dan????)

Oke sorry :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ppexx vanavond is het weer wat drukker op het topic de meeste die er normaal op zitten zijn aan het werk denk ik.......als je vanaaf vraag ofdat het jebewezen kan worden krijg je ongetwijfeld een aanbod om je het te laten bewijzen...zou je daar echt intresse hebben dan????

offcourse...sta voor alles open maar kom wel met bewijzen...tot die tijd is het gewoon bullshit..:yes:

Waarschuw beheerder
hand er vlak boven en concentreren op de plek, zorgen dat je warmte voelt.. blabla etc etc.. en langzaam afschudden ;) Maargoed weet je zelf ook al :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ja wat Dylaantje zegt klopt wel, iedereen werkt idd nu en vanavond komen ze weer ´´Hun hoolletje uit´´ :p .

Ik moet ook om kwart voor 1 werken tot 9

Waarschuw beheerder
Ik heb genoeg verhalen gehoord.. maar ja, ik ben nooit zo 'van de verhalen' dus tsja... ik geloof niet dat het complete bullshit is...maar ik zou het met eigen ogen wel eens mee willen maken..

Ik zou bijvoorbeeld heel graag eens willen zien hoe een Kris 'danst'
Als ik zo die verhalen van veel Indonesiers hoor schijt ik hem wel, maar nogmaals: eerst zien, dan geloven..

Ziek, ergens ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is dan een kris :p ?
Waarschuw beheerder
belle....je wordt gehersenspoeld hier pas op! :o

:9
Waarschuw beheerder
@mars owwww handoplegging hihi ander naampje...ja dat heeft mijn tante ook..dus als ik last heb van euhhhhhh hoofdpijn kan jij mij daarvan afhelpen?? Of kan je het niet op commando?

Waarschuw beheerder
maar geef nou eens een verklaring dat wij die energie niet zien, en mensen die erin geloven wel... waar ligt de verklaarbare link dat ik niet tegen een energie bel bots en gelovige mensen wel... :P

Waarschuw beheerder
zo makkelijk werkt dat niet hehe, het zorgt eigenlijk alleen maar dat je bloeddoorstroming beter werkt, en de negatieve energie... of hoe je dat ook noemt, te verwijderen... dit kan er voor zorgen dat het genezingsproces sneller verloopt... Had een gebroken arm, en was na 4 weken helemaal genezen.. terwijl dat normaal 6 tot 8 weken duurt... Dus af en toe dat bloed door laten stromen kan geen kwaad ;)

Waarschuw beheerder
Wat is dan een kris ?

Javaanse dolk... er gaan een hoop verhalen over rond, er schijnen 'kinderzieltjes' in te zitten volgens sommigen... kwade geesten enz enz.. men zegt wel eens dat je nooit zomaar een Kris moet kopen, en een jongen die ik ken heeft er een die 'danst' (heb het zelf helaas niet gezien)

Ik weet er het fijne ook niet van hoor, omdat je zoveel verschillende verhalen hoort.. maar aangezien hetgeen wat ik erover hoor meestal best creepy en negatief is vind ik het erg interessant...

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm ja heel erg voog.

Zoiets had ik ook gehoord over boedha beeldjes, dat je die niet zelf moet kopen anders is het negatief, en als je het KRIJGT is het positief:S

Bahh, zulke dingen wil ik niet in huis hebben hoor :[
Waarschuw beheerder
@mars ik wil je graag die verklaring geven en dat doe ik dan ook maar wel vanavond ik ben niet met je eens dat mensen die geloven alleen maar die entiniteiten zien maar dat zal je vanaaf wel op het topic merken waarom ik dat zeg!!!

Kijk en vandat magnetiseren(handoplegging..is dat dan hetzelfde of niet???) wist ik dus niet hoe dat werkte en nu wel:D

@technobelle ik heb daar weleens van gehoord ik zal eens kijken op het net ofdat ik erwat kan vinden..........overal gaan spookverhalen de rondte in over zulke dingen.......vergeet niet dat je vroeger ook voor sinterklaas bang werd gemaakt(mmm eigenlijk niet zo+n goede verglijking maar ja kon eff niks anders verzinnen....wat ik hiermee wil aangeven een hoop mensen die willen het ook een taboe laten en maken daardoor de mensen bang:S )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die beeldjes doen verder geen kwaad hoor, voor zover ik weet.. het Boeddhisme is een erg vredelievende levensbeschouwing ;)

Waarschuw beheerder
@technobelle ik heb daqar nog nooit van gehoord een kris zou je het mij willen uitleggen wat dat is??

Ik heb net al een beetje verteld wat het is.. maar ik ben niet de juiste persoon om die uitleg te geven, ik weet er te weinig van, en dat wat ik gehoord heb maakt me juist zo nieuwsgierig.. Ik zal wel eens op het net zoeken voor wat informatie (y)
Waarschuw beheerder
tijd voor ontbijt.........dat zie ik momenteel in me glazenbol :vaag:

ghe ciao
Waarschuw beheerder
gheghe las het heb hem vlug aangepast hahahah!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik bemoei me niet met zulke dingen :)
Vind het wel best zo. Spaar liever Fleyers van hardcorefeesten :p

Maar lijkt mij ook best interresant zo´n dansend aardappelmesje

vergeet niet dat je vroeger ook voor sinterklaas bang werd gemaakt

Whehe (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
uuh jah dat magnetiseren is allemaal niet zo heel boeiend eigenlijk ;)

Waarschuw beheerder
Ik ben ook niet echt bang, vind het alleen heel erg spannend en ik ben nieuwsgierig ;)

Tuurlijk zou ik hem wel schijten als er echt iets 'engs' zou gebeuren... maar goed.. eerst zien, dan geloven :)

Waarschuw beheerder
De discussie is dus al wel weer op gang zie ik..

En waarom je energie niet kan zien??

Kinderen en dieren "zien" vaak wel dat soort dingen..
ook frappant..

Waarschuw beheerder
ik ben nog een kind, en ik zie die dingen niet... ben ook nog een dier O:) ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Katten kunnen ook geesten zien.
Ik ken iemand met een kat, die begint gewoon naar een willekeurig plekje te blazen en te brommen als een gek :s
Dan scared dat de sjit ook wel ff out je ofzo hoor :[

Waarschuw beheerder
de kat krabt de krullen van de trap...

uh jah katten kunnen soms niet sporen idd...

Waarschuw beheerder
@ mars, waarom moet je overal zo kinderachtig op reageren?
je bent een behoorlijk storende factor..

@ damian idd, dat soort dingen, vaak voelen ze het aan.
of misschien kunnen hun ze wel zien of weet ik veel..

Waarschuw beheerder
donateur
Ja zeg dat, mijn kat spoort namelijk helemaal niet :)
Maar dat was niet het onderwerp :p

Waarschuw beheerder
omg, zelfs een grapje mag niet meer, en Damien vat het ook goed op ^^

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vat niks op.
Vind jou ook een beetje ON-serieus, maar goed het zei zo en ik kan dan wel daar wat van zeggen maar daar ben ik de aangewezen persoon niet voor!
En ik heb er verders geen last van en geen bezwaar tegen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@missmoosswing grapje moet kunnen he tussendoor hij is wel degelijk serieus meissss dus gewoon lachen erom:D(K)

Waarschuw beheerder
^^

Artiest Mile
Waarschuw beheerder
Glaasje draaien don't do it.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga naar m´n werk mensen.
Tot vanavond.

En gedraag jullie een beetje heh ;)

(K)
Waarschuw beheerder
damian je zij net iets over katten k weet niet of ze dingen zijn die ze zien kweet wel heeeeel z.ker dat ze dingen voorzien.ik moest een keer op zaterdagglazenwassen"gevaarlijke klus"en s,morgens keek m,n kat heel vreemt naar me.ik had op dat moment nix kunnen denken.maar dat deed ik wel ging naar m,n werk en de hele dag verliep goed we waren bijna klaar maar m,n collega wilde een bepaald stuk af maken dus we zaten samen op een plank te werken.de plank schudde enorm en ik moest gelijk aan onse kat denken 20sec.na dat ik van de plank stapte viel m,n collega naar beneden.hij viel in een vrij stuk en had beide beenen gebrokken en z,.n arm.als ik daar was blijfen zitten had ik dit verhaal nooit meeer kunnen vertellen.

Waarschuw beheerder
Heb het vroeger wel eens gedaan, en toen zijn er 4 dingen gebeurt, en heb daar een aantal jaren met slapen gaan last van gehad.
Mensen laat dat soort dingen met rust, want het is levens gevaarlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
dit ga je niet menen... door mars is het vorige topic gesloten, en nu gaat ie hier ook weer zieken? :S
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 61279}
Waarschuw beheerder
donateur
Glaasje draaien don't do it.

jij snaptem ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan dag dromen soms best kut
Waarschuw beheerder
als je dat nu heeeeeel goed oefent en dingen kunt laten bewegen ben jij ook paranormaal begaaft goed he
Waarschuw beheerder
Het is bekend van katten dat deze 6 maal beter kunnen kijken dan een mens, al wel in veel en veel minder kleuren en meer gefocust op grijstinten dan kleur zelf, katten zien "licht" op een andere scherpere en duidelijkere manier dan mensen. Het volgende had ik ooit ergens gelezen maar weet niet meer precies waar, maar katten hebben een extra opvangzintuig achter in hun ogen wat als waakgedeelte voor de kat werkt en het meest opvangt.

Kan het dan niet zo zijn dat katten bepaalde energie velden kunnen "zien" welke op dat moment in sterkere mate aanwezig is en de waakzaamheid van de kat als het ware activeert en zich daar verdedigend aan opstelt door de kromme rug en te blazen?

Zou dat een entiteit kunnen zijn of een verstoring op een hele kleine plek van het aards magnetisch veld? (waarvan we weten dat deze eens in de 10.000 jaar draaid van noord naar zuid, en we zitten al een ruime 3000 jaar in die cyclus). en die verdraaing dit veroorzaakt? Ook vogels hebben daar alst van, al dan niet op een andere manier. Dit zou een verklaring kunnen zijn, omdat een kat 9 van de 10 keer op dezelfde plek zijn entiteit/magnetisch veld waarneemt?

Vroeger in het oude egypte werden katten vereerd omdat deze boze geesten buiten zouden houden, zouden ze toen al hetzelfde gedrag vertonen of is dat bijgeloof? we weten wel dat die verhalen blijven hangen.... maken wij dan van magnetische velden niet onze entiteiten?

Er zijn mensen die gevoeliger en opener staan voor hun omgeving. De koude rilling, stemming proeven, is dat ook niet een verstoring in dat veld? Of een echt aanwezige energie van een gemoedstoestand in een omgeving (stemming voelende mensen). Of een overgevoelig persoon voor velden?

Glaasje draaien, ik beweerde in een andere post dat het onderbewustzijn van de mens zo groot en sterk is in bepaalde personen op bepaalde momenten, dat deze de spieraansturing overneemt, zonder dat die persoon dat zelf merkt? Juist omdat die persoon die antwoorden onderbewust al heeft gekozen en onderwebust zo graag wilt zien....
Is het mischien wel echt een aanwezige entiteit die ervoor zorgt?

Dit zijn allemaal dingen die mij aan het denken zetten... ik kijk er op de wetenschappelijk manier tegen aan. Maar omdat er geen tastbare bewijzen zijn dat dit ook echt wetenschappelijk zo is, denk ik er ook over na of er ook echt entiteiten aanwezig kunnen zijn... Geen van de dingen die ik hierboven genoemd zijn, zijn bewezen aan 1 van de beide kanten in mijn logische perspectief. Aangezien ik mij meer richting het rationele zit (een dominant linkerhersenhelft) en minder richting het emotionele aspect (wat een persoon zou doen met een dominant rechterhersenhelft) zie ik het anders, maar ik sta er wel open voor, ik heb eigen ervaringen nodig om deze "kwesties" noem ik het maar, voor mij duidelijke te maken....

Ik wil dolgraag, zoals een paar weten, zeker 1 of meerdere sessies willen doen. Ik sta er open en helder voor.

Dit was mijn mening en reactie op dit alles tot nu toe (f)
Waarschuw beheerder
er is pas wetenschappelijk uitreding bewerkstelligd door met electro straling de klein hersenen te stimuleren de vrouw lag op het ziekenhuis bed en kon iets van20 verschillende cijfers precies goed opnoemen dieeen verdieping hoger opgeschreefen waren.het was in zweden
Waarschuw beheerder
uhmm... wees eens uitgebreider of heb je een link? Hoe hebben ze bestraald? en waarom werden de kleine hersenen bestraald?
Waarschuw beheerder
donateur
Ben der ook weer :)

Thnx dylaantje ;)

Ow btw, ik ga binnekort naar een medium toe, met mijn ketting :)
Kijken wat tie ervan kan zeggen....
Want mijn opa kan me niet meer vertellen dan dat de ketting van mijn oma der moeder is geweest!
En sjah dat ik daarna de ketting heb gekregen :S
Maar der hangt zovele negatieviteit bij die ketting!
je word er echt soms eng van :S
en dan de persoon die steeds op de ketting afkomt :S
Waarschuw beheerder
er is wel een hele bekende heb ik ooit eens aan werk gezien op de para beurs weet z,n naam niet meer.enne scripkid ik weet alleen dat ze het met van die plakkers hebben gedaan.was een bericht op teletext
Waarschuw beheerder
keej thnx... allee doen plakkers geen bestraling maar vangen electromagnetische stromingen en pulsen op...
Waarschuw beheerder
donateur
Ow en 2 damian :P

Ik had hier tijdelijk eenkat, en die begon spontaan tegen de stoel hier in mijn huiskamer te blazen :S
en dan vloog ze de huiskamer uit!!
En kwam meestal na een kwartiertje weer terug, sprong ze bij mij op schoot, en bleef met een dikke staart naar de lege stoel kijken :vaag:

En ik voel dan, dat er aanwezigehid is, maar het wil dan niet weggaan :@
Wat ik ook doe....
Heb zelfs vaak smiddags gewoon overdag bezoek gehad,
Dus de fabeltjes dat ze alleen snachts komen kloppen ook niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Een echte medium vraagt er gene eens geld voor :)
En ik heb iemand die me gewoon wil helpen omdat het zijn roeping is :)

En hij vraagt er in principe geen geld voor!
De meeste mediums die er geld voor vragen, zijn oplichters :)
Waarschuw beheerder
als ik dat van jou allemaal hoor yonina is er nix met die ketting maar heb je wat in huis
Waarschuw beheerder
donateur
mijn huis is rein :)

En tis echt de ketting ;)
ook al neme ik die ketting mee of heb ik hem om, en ik ga winkelen, blijft het bij me hangen ;)

Mijn huis is ene positief energie veld, maar de ketting verstoord het!
Waarschuw beheerder
?dan weet ik het ook niet meer.ik heb wel contact met een medium hij is zeer goed.zou hem eens vragen als ik hem zie!
Waarschuw beheerder
donateur
is goed :P

En ik heb dit soort dingen , nu al 1 jaar sinds ik die ketting heb :)

en de avond, dat het kopje koffie tegen de muur aanvloog, was het moment toen ik net de ketting dik een half uurtje omhad!
ik kreeg die ketting toen eindelijk van mijn opa...
Ik zou hem al op mijn 18e krijgen maar uiteindelijk met moeite na 3 jaar op me 21e :S

en we hadden het echt super gezellig toen, tot dat kopje koffie de lucht inging, en tegen de muur aan vloog :s

Waarschuw beheerder
donateur
kijk net ook zoals je een engeltje bij je heb die je beschermt voor alles...
bij is er soms wel is wat gebeurt en werd ik op tijd gewaarschuwd meestal door de gekste dingen maja....
overal is er wel energie en zelfs mensen hebben die om zich heen bij de meeste wat meer dan bij de andere....
je trekt soms ook die energie aan...
ik zelf heb soms wel is t gevoel dat er iemand naast me staat en dan voel ik opeens een koude rillingen.....

zal je nog is wat vertellen heb is een tijdje geleden gedroomd over iemand die op sterfe lag die ik zelf goed kende dat diegene snachts in me slaap riep en dat ik die ook zag staan in me kamer ben er naartoe gelopen om te vragen wat er was....
die ochtend ging ik naar me werk was diegene overleden....
Waarschuw beheerder
donateur
zal je nog is wat vertellen heb is een tijdje geleden gedroomd over iemand die op sterfe lag die ik zelf goed kende dat diegene snachts in me slaap riep en dat ik die ook zag staan in me kamer ben er naartoe gelopen om te vragen wat er was....
die ochtend ging ik naar me werk was diegene overleden....

Zo das helemaal creepy :|
Heb je het ook aan degene van zijn familie verteld?
Dat hij het je toch wilde laten weten dat hij/zij doodging? :O

Pfff lijkt me wel erg moeielijk zeg maar,

Waarschuw beheerder
donateur
Scriptkid,ik heb een link gegeven in het andere topic waarin wat jij beschrijft word tegen gesproken.De Spieraansturing dus.

kan je de link niet terughalen,doe ik het wel.

Ben vrij laat weer in dit topic gekomen en ben erg blij dat mijn gevoel gisteren goed was en ik op tijd ben uitgelogd.

Ik heb het niet zo op donkere zielen zoals de topicverneuker van gisteren.

Ik zal nog even een vraag beantwoorden die hier in dit topic aan bod kwam.

Hersendood,ja de ziel is er nog en iemand die hersendood verklaard word verstaat je nog.
Dit heb ik o.a doorgekregen van een dierbaar overledenen waarbij we moesten besluiten om de beademing te stoppen.

Hij was blij met ons besluit geweest en heeft ons alles horen zeggen,we waren 1 voor 1 geweest bij hem en ik heb gehoord wat de anderen hebben gezegd via hem,en later nagevraagd en het kloptte.

Zodra hart,ademhaling enz. dus de mens(ook van de machines af) werkelijk is gestorven breekt het lijntje en laat de ziel het lichaam los.

Dat onze ziel zo wel eens uitstapjes maakt en dat veel dromen verklaart zal ik ook nog weleens uitleggen.
Astraal reizen ook genoemd.

Soms zie je bij mensen die overlijden ook echt de ziel het lichaam verlaten.

Ja als je dat verkiest als ziel zijnde(entiteit dan)ben je bij je eigen crematie of begrafenis.

Je staat buiten je omhulsel,dus dat doet je niets,je bent er om degene te steunen die op dat moment je zo nodig hebben.

Ik ken mensen die daadwerkelijk de overleden persoon achter haar man en kinderen zag staan met een arm om hun heen.(in de aula)

Entiteiten zullen zolang ze nodig zijn hier blijven,zo krijgen ook zij de kans afscheid en afstand te nemen,maar als ze willen of denken nodig te zijn zijn ze weer gewoon bij ons.

Zo even voor nu,ga wat aan mijn werk doen.

Waarschuw beheerder
donateur
nee heb t niet veteld aan de familie zoiets hou ik voor mezelf diegene komt naar mij toe en zal op die manier afscheid van me genomen hebben.....

nou vind er niks moeilijks aan laat t daarna gewoon over me heen gaan.....

net zoals dylaantje zegt de energie die hangt als de persoon sterft die moet je met rust laten als je dat niet doet heeft de persoon nog t gevoel dat hij hier nog moet wezen en zal hij steeds terug komen en nooit ze rust krijgen.....

daarom laat de dode mensen gewoon met rust...

Waarschuw beheerder
donateur
Yoninaah,heb een heel goed adres voor je en een persoon die daar werkt(alles vrijwillig).

Geloof dat entree 5 euro is voor een avond,krijg je nog broodjes ook in de pauze.

Het word druk bezocht en is meestal op de maandagavond.
Verschillende thema`s.

P.B me maar,want het is een heel goed centrum en ik kom er graag en ik wil niet dat klieren hier daar een leuk avondje uit gaan maken om de boel te verstieren.

Waarschuw beheerder
donateur
Miss Classy,de overgeganen rusten prima tot ze weer terug komen.
Ze zijn toch bij je,ze staan bij jou en bij anderen van hun kring.

Soms bij de een soms bij de ander,dat heeft te maken met o.a gidsen.
Ze zijn er om je te helpen,want wij zijn hier om te leren,ze kunnen je soms behoeden voor fouten en juist door de media`s(de goeden) is het fijn om eens contact te leggen.

Ik krijg duidelijk door dat de overgegane daar geen problemen mee hebben,juist vaak heel blij zijn dat ze b.v eindelijk nog iets duidelijk kunnen maken,of verdriet weg kunnen nemen.

Maar een manier van leven moet je er niet van maken,hooguit drie ker per jaar,als het belangrijk voor je is,als je ergens mee of over tobt.
Waarschuw beheerder
Scriptkid,ik heb een link gegeven in het andere topic waarin wat jij beschrijft word tegen gesproken.De Spieraansturing dus.

kan je de link niet terughalen,doe ik het wel.

Ik zal het nog even opzoeken ;) Ik kan me eigen theorie er niet verder op onderbouwen dan wat ik er heb neergezet, ben er zelf ook wel sceptisch over (al zie je dat niet in me post), mischien dat die link me verder wijs kan maken ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Miss Classy,de overgeganen rusten prima tot ze weer terug komen.
Ze zijn toch bij je,ze staan bij jou en bij anderen van hun kring.

Soms bij de een soms bij de ander,dat heeft te maken met o.a gidsen.
Ze zijn er om je te helpen,want wij zijn hier om te leren,ze kunnen je soms behoeden voor fouten en juist door de media`s(de goeden) is het fijn om eens contact te leggen.

en dat bedoel ik nou mee dat ieder mens wel een engeltje heeft die over jouw waakt.....

ja sommige een duiveltje;)

Waarschuw beheerder
donateur
zo denk wel is van hoe wij hierna zijn ik denk zelf dat we als dieren verder gaan net als voordat je geboren was je waarschijnlijk ook iets op de wereld en ieder mens word geboren voor een bepaald doel op de wereld.....

Waarschuw beheerder
donateur
als een energiebron,een ziel.
Zo ga je verder en zo kom je weer terug als het nodig is.

Men zal daarboven elkaar herkennen,net als je nu ook vaaak bij mensen het gevoel hebt je ze al jaren te kennen en je er erg vertrouwd bij voelt,daar heb je waarschijnlijk ook al een leven mee gedeeld in ieder geval een deel.

Een ziel kan alleen tot volle uiting komen na b.v een traumatische gebeurtenis,dan moet je verwerken,handelen,vergeven,een karakter vormen of bijstellen enz.
Dan voed je je ziel en ben je daar met die taak klaar zal het volgende gebeuren.
In principe zijn al die gebeurtenissen lessen,je leert en als het goed is zal je genoeg leren,misschien niet,misschien zal je nog diverse keren terug komen,maar zo kan je het ongeveer zien.

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry foutje Scriptkid,het was een andere link die ik naar iemand had gestuurd...ja mijn brievenbus zit soms overvol en weet ik niet meer wie wat en waar...hahaha

ik stuur je hem nog.

Deze link was de beschrijving van het ouijabord.
Degene die een foto gaf in een reply van een ouijabard is de meest voorkomende,die gebruik ik dus echt niet.

Ik weet het ik moet een foto nemen,maar ze zijn hier niet te koop,komt uit Amerika.
Waarschuw beheerder
donateur
Bij sommige ene duivletje :P

Stom he, maar bij mij heb ik een ouder vrouwtje lopen die achter mij staat. maar de persoon van de ketting verstoord haar evenwicht en haar positiviteit!

kan iemand mij dat verklaren dan?
Dat de kracht van ene voorwerp dusdanig sterker is, dan de zo genoemde berschermengel?

Waarschuw beheerder
donateur
net als je wel is bij mensen komt waar je dus nooit bent geweest en je zit een poosje en dan denk je van he dit heb ik wel is meegemaakt.....

ja dat gevoel heb ik wel is bij mensen ja wat dat is weet ik niet sommige personen daar voel ik me vertrouwt mee daar kan ik zo contacten mee leggen,maar bij sommige heb ik en das gek geef me iets van zo'n afstootje.....

Waarschuw beheerder
donateur
ja.

er bestaan vele soorten zielen,nou ja velen,een aantal,helaas valt daaronder ook de zwarte of de donkere ziel.

ik denk dat jij heel veel hebt aan het laatst verschenen boek van Rosemary Altea,al vaker door mij genoemd,ze zijn allemaal te gek en heerlijk te lezen maar de laaste gaat echt over zielen,je kan ook zien wat voor ziel jij bent.

het heet wegen van de ziel.
Waarschuw beheerder
ik stuur je hem nog.

Is goed, ik wacht hem af ;)... ik vond net die link over het ouijabord :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
OOk voor jou Classy....dat boek,je snapt het dan beter en ik kan hier wel veel theorie en voorbeelden neerplanten,maar lees dat boek eens.

je gevoel erin is goed,het is je intuitie,aangeboren en helaas vaak onderdrukt.

Verdorie ik moet nog een heel boekwerk lezen voor een raadsvergadering en er is geen ziel die dat voor me doet...hahahaha

ik ga.
see you all...en hou het prettig,negeer gewoon de verziekers,geen antwoord is het beste.

Waarschuw beheerder
donateur
zal is kijken of ik dat boek ergens in de bieb kan vinden of kopen....
maar dan lees ik t ook maar daarna laat ik t ook bij,want ga er niet verder in verdiepen....

nou je moet is weten let maar op straks heb je de boekwerk zo uit en is de ziel die t leest en dat ben jij;)
zonder dat jij erbij nadenkt....
Waarschuw beheerder
Ik zie wel verschillen hier, er wordt anders gedacht over de doorlevende ziel, je ziet dan voornamelijk cultuurverschillen... de 1 zegt met rust laten en de ander zegt ze vinden het prettig, ligt dat dan niet aan de omgang ermee? en hoe weet je wat het beste is om te doen?

Met rust laten of niet?

Waarschuw beheerder
donateur
t ligt eraan of jij er voor open staat....
Waarschuw beheerder
okeej.. dan komt de clue beter over ;)

Ik sta er voor open... dat weet ik van mezelf :jaja: alleen moet ik er dan mee in "contact" komen, ik heb een vorm van bewijs (wat klinkt dat niet lekker) nodig om een eigen echte conclusie te kunnen trekken eruit
Waarschuw beheerder
donateur
ik sta der zeker voor open :)

en wil degene dus ook helpen, die bij de ketting hoord om hem zijn rust te kunnen geven :)

want het verstoord in een heel klein gebeuren mijn dagelijkse leven, heb er niet echt last van, maar erg prettig is het soms niet...

Vooral niet als je visite in huis hebt :s

Waarschuw beheerder
donateur
nou mensen ik stop hiermee.....
begin er hoofdpijn van te krijgen wegens dat ik me er teveel in verdiept....
das al een teken voor mij;)
Waarschuw beheerder
Je treed het topic uit....

Waarschuw beheerder
donateur
ik treed er zachtjes uit.....

Waarschuw beheerder
donateur
nou je moet is weten let maar op straks heb je de boekwerk zo uit en is de ziel die t leest en dat ben jij
zonder dat jij erbij nadenkt

leg dit eens rustig uit,daar brei ik geen houtje van?

Waarschuw beheerder
donateur
Oke duurde even voor ik alles gelezen had, maar ik ben ook weer terug van m´n werk.

Tevens wil ik even vragen aan ''dekwaadsteniet a.k.a. gabbermamma'' of die mischien enig ID zou kunnen hebben hoe ik de naaste persoon van mij zou kunnen helpen uit haar angsten en hallucinaties (Voor mij hallucinaties omdat ik niks zie, en ja ik weet dat het evengoed echt kan zijn enz enz enz hoeft niemand me uit te leggen)
Ik wil zo graag dat iemand mij er überhaupt mee kan helpen, want als ik bij deze persoon ben en deze persoon word helemaal leip omdat er wat is, of omdat ze wat ziet en ik zie niks en ze loopt te wijzen van ''Daar ziin ze, daar liepen ze'' enz enz enz en helemaal over d'r toeren is en enorm angstig ... Dat maakt mij eerlijk gezegd ook een beetje bang.

Wie kan mij ermee helpen, tips voor mij?
Tips voor deze persoon ?

Mischien stom hoor dat ik zoiets voor mezelf vraag, maar omdat jullie er maybe andere betere of meer ervaring mee hebben als ik kunnen jullie mischien helpen.

Waarschuw beheerder
Heb weer een hoop gemist gisteren zie ik al:yes:

interessant, en wat voor hallucinaties enzo damian??

Waarschuw beheerder
Heb weer een hoop gemist gisteren

Me 2. Gabbermamma legt 't allemaal eventjes tot in het detail uit. :P

Waarschuw beheerder
donateur
VJ Mile,ech nie...hahaha

** stukje woordenwisseling verwijderd **

(...) ik heb geen last van het feit dat iemand of niemand het met me eens is....nee.
Totaal niet,iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf,iedereen besluit voor zichzelf,wat zijn of haar werkelijkheid is.

Ik hang het Zen-Boehdisme uit en lees veel over de Tibetaanse monniken,dit sluit allemaal aan bij het spirituele,veel,heel veel leer ik daarvan.
Daarnaast les ik al 12 jaar over dit soort dingen en ben me er in die 12 jaar enorm in gaan verdiepen met het gevolg dat ik heel veel meegemaakt,gevoeld en gezien heb.

Dat Tarotkaarten werkelijkheid zijn en dat het ouijabord en dus niet het bord wat hier vertoond werd ook werkelijk werkt en ik en andere met mij prachtige sessies doormaken.

Ben ook een stukkie ouder en daarom niet wijzer,maar wel meer ervaren.

** stukje woordenwisseling verwijderd **
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
fijn dat er weer een topic over dit onderwerp is geopend!
er dat er serieus op wordt gereageerd...
ik heb nog nooit geesten opgeroepen, en ben dit ook nooit van plan.
dit omdat ik dus zelf paranormaal begaafd ben.
ik hoef geen geesten op te roepen om er mee in contact te komen.
in t begin had ik egt sgrik, want ik hoor,zie en voel dus dingen die 'normaal' gesproken niet kunnen.
maar nu heb ik t geaccepteerd en ga ik er een stuk rustiger mee om.

Waarschuw beheerder
donateur
leuk te horen,ik doe ook alleen een sessie als iemand echt in de shit zit,als iemand echt overtuigd wil worden en met vragen zit,voor mezelf hooguit 2 maal per jaar.

Tarotkaarten ook meestal 2 tot 3 maal per jaar omdat de cyclus vaak 6 weken,maar bij mij 6 maanden aangeeft.

Verder wil ik niet leven naar de kaarten en zal ik niet om elk wissewasje kaarten leggen.

Trouwens zal nooit geen geesten oproepen om geesten op te roepen,begrijp je....

Waarschuw beheerder
donateur
Damian,wil je graag te woord staan over je partner,en het daar even serieus over hebben,maar liever per pb.

Je begrijpt dat dat ook voor je eigen prive het beste is:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Yoninaah,onze afspraak staat voor januari,lijkt me echt heel leuk en dan zijn jouw problemen de wereld uit,ik vertrouw erop.

Dylaantje en die Amsterdammer...brrrrrrrrrr(lol) wij ook even een datum prikken.

ook per p.b,anders komen er velen om de hoek kijken..hahahaha
Waarschuw beheerder
ik schenk me glaaasje vol la la la..........
ik drink slok slok slok......hmmm glaasje leeg ik draaai draaai draaaaaaaaai me glaasje even om.. en de barman komt eraan lalalaalala......ik draai hem weer naar boven..lala..hij schenkt hem vol...en ik kan je beloven lalala..ik zal je vanavond bonken als ben ik zo dronken..lalala.......
[img cacheid=0000a335000c0de2838021c81a0079b966]http://www.click-smilies.de/sammlung0304/spezial/Fool/alc.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
He Ppexx,gezellig ongeveer 5 minuten later dan mijn voorspelling kom je je vriend eens even bijstaan in dit topic...en de voorspelling is te checken,is in een p.b geschreven naar een ander hier uit het topic,ze zou hem bijna met tijd erbij kunnen copieren.
hahahahaa

maar gezellig jij en je barman doen aan glaasje draaien,wel ik heb het er niet zo op.

De lak van de bar gaat er aan,ik doe liever het ouijabord maar dat weet je wel,want je hebt je enorm verdiept in het topic.
Waarschuw beheerder
hehe nee dat is geen voorspelling das toeval aangezien deze op volgen stond :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
zal je het toch moeten aanklikken en zelf een reply moeten geven,of doet jouw computer automatisch alles wat op volgen staat op een timer afgesteld replyen?

knap,ik moet elke keer zelf dat rijtje volgen af en kiezen of ik wil lezen en dan of ik wil antwoorden.

Maar draai jij glaasje met de barman?
Waarschuw beheerder
donateur
dekwaadsteniet a.k.a. gabbermamma 26 november 2004 18:07
Yoninaah,onze afspraak staat voor januari,lijkt me echt heel leuk en dan zijn jouw problemen de wereld uit,ik vertrouw erop.

Is Goed dekwaadsteniet a.k.a. gabbermamma ;)

Hoop idd, dat er misschien dan duidelijkheid komt, ivm de ketting en de rest eromheen ;)
Waarschuw beheerder
duh maar je moet niet komen met je voorspellingen haha....

ik zie een update en lees ffies....leker boeiend zeg
Waarschuw beheerder
hey dylaantje
nu zondag is er hier in weert een paranormale beurs :jaja:
daar ga ik vast en zeker heen :)
Waarschuw beheerder
hehe lol

junkies
Waarschuw beheerder
donateur
Hier in rijswijk, is er ook regelmatig een paranormala beurs :)

www.evenementenhalrijswijk.nl
Waarschuw beheerder
donateur
29 en 30 januari 2005
Paranormaal Alternatief

Openingstijd: 10.00 uur
Sluitingstijd: 17.00 uur
Entree volwassenen: € 6,00
Entree kinderen: € 3,50

Waarschuw beheerder
donateur
*veegt topic aan*

euh... Mars en Gabbermamma? Kunnen jullie elkaar niet gewoon negeren of dit soort dingen per PB doen? :/

jullie krijgen van mij allebei 1 symbolisch strafpuntje... draag hem met trots maar hij is wél verdiend!

*probeert streng te kijken ook al lukt t niet zo goed*

Waarschuw beheerder
donateur
Kan daar niet trots op zijn,omdat ik probeerde het topic te redden en telkens aangaf on-topic.

Ik kan niet tegen onrecht en ik kan mijn strafpunten prima verdragen,mits verdiend.

Als ik mijn kop laat zien en Mars wil hem afmaaien,betekent dat ik in geen enkel topic meer kan reageren.

Ik heb je een PB gestuurd Darkskywise,maar moest dit kwijt,ongepast maar ook het symbolische strafpuntje.

Waarschuw beheerder
donateur
Zoals ik dus al vele malen heb aangegeven dat dit soort topics nu eenmaal altijd verziekt worden en hier het bewijs voor de zoveelste keer geleverd word,degene die iets willen weten of vragen per p.b

Vanaf nu bemoei ik me er niet meer mee.

Baaaaaaai

Waarschuw beheerder
donateur
:(

er staat toch echt heel duidelijk in t beleid

In verband met een ban moet ook nog opgemerkt worden dat onderlinge ruzies niet openlijk op de site uitgevochten dienen te worden. Wanneer dit openlijk langdurig aanhoudt zullen beide partijen een tijdelijke ban opgelegd krijgen.

nou doe ik alleen maar een strafpuntje en nou is t weer niet goed :(

Waarschuw beheerder
donateur
maar ik heb het hem gezegd dat hij moest stoppen met zijn persoonlijke vete en weer on-topic.

maar effe on-topic...

krijg net van boven door...dat ik je toch wel heel lief vind,zal ze maar geloven he..:knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
8) werkt wel :P

Waarschuw beheerder
please kappen nou met Dylaantje kan ik wel normaal praten en Dark je hebt groot gelijk, als ik admin was zou ik hetzelfde doen...

dat laatste heb ik ff weggehaald hoor :P - DSW

Waarschuw beheerder
donateur
Yoninaahhhhhhhh,ik krijg een poeplucht door,is je Lama weer bezig..hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
en nu allemaal braaf elkaar negeren, dan kan ik weer aan t werk :)
Waarschuw beheerder
donateur
:x sttttttttttt Mijn lama is idd bezig :x

Waarschuw beheerder
aarrgg :P trouwens je link werkt niet?

die link werkt alleen voor mensen die JOU willen negeren en je kunt jezelf niet negeren hier :[ dus speciaal voor *jou* heb ik een andere om op te klikken: :D

https://partyflock.nl/SECTION/user/ACTION/ignoreform/USERID/113779

DSW

Waarschuw beheerder
donateur
ja zo merk je ik heb dus echt gaves en gaven zijn welkom..hahahaa,maar verder jij ging naar delft en ik verdwijn hier...dus doe voorzichtig denk aan mij e doe vooral niet wat ik wel zou doen..hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
:O nuw ehmm ik ga met vrienden, rondje karren :P

Dus niks spannends aan ;)

Maar word wel ene spirituele avond b)
Waarschuw beheerder
Wow gabbermamma wat gaaf dat je daar zoveel vanaf weet enzo!

Ik vind het een erg interessant onderwerp en probeer er sinds een jaar ook meer over te lezen.

Vind het allemaal nog wel n beetje eng :S maar sta er wel voor open.

Soms droom ik ook rare dingen, dan denk ik: zou dit ermee te maken hebben of niet? Ik droomde bv. dat er een geest in ons huis woont en dat die wilde verschijnen, maar ik durfde het nog niet aan en toen zei ik dat diegene weg moest gaan.

o:) gekke Lolita he

Waarschuw beheerder
maar kan het niet zo zijn omdat je er juist over leest enzo, dat je hersenen dat onderwerp overdag behandelen en 's nachts het gaat verwerken, en dus zoiets droomt?
Waarschuw beheerder
Zou kunnen :/ ik vind t toch soms freaky

Waarschuw beheerder
donateur
Nee niet gek,juist gehandeld hoor.

Dromen staan overal wel los van,dromen verklaren en dan dus echt weer de betrouwbare is een hele klus.

Als men met een bepaalde droom zit kan men ook altijd komen voor een verklaring,maar niet zomaar voor elk geintje,maar dromen die terug komen af en toe of een bepaald patroon.

en nu verdwijn ik echt,ga lekker in bad eerst effe bubbelen en dan nog effe hier een biertje,morgen weer een lange cursus dag helemaal In Amersfoort.brrrrrrrr,vroeg uit bed.

Niet uit.

Waarschuw beheerder
dromen is verwerken :)
Waarschuw beheerder
dromen zijn toch juist dingen die je bezighouden overdag, je angsten die naar boven komen (soms nachtmerries)... of waar je het laatst aan denkt... ik denk dat de enige verklaring die in een droom kan zitten is goed naar jezelf kijken over hoe en wat je gedroomd hebt, en hoe dit staat hoe je ergens over denkt....

ben het in dat opzicht ook met mars eens
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Thnx gabbiemammie ;)

jij hebt ook een druk leventje he :p raadszaaltje hier, cursusdag daar.. (Y)(Y)
Waarschuw beheerder
Ja ik werd toen ook wakker midden in de nacht en ik was best wel n beetje bang :S maar toen probeerde ik maar snel te gaan slapen :)

Maar misschien dat het idd wel n soort verwerking is.. trouwens dat gebeurt met heel veel dingen die je overdag meemaakt.. dan droom je 's nachts alles door elkaar heen, rare combinaties krijg je soms!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
idd script, alles wat je meemaakt overdag, waar je aan denkt, welke beweging je maakt, welke onderbewustheid er speelt, welke emotie je hebt gehad... maw alles wat er in je hersenen gebeurd, wordt verwerkt in je slaap, en als je droomt. Ze zeggen ook altijd, dat er geen nacht voorbij gaat dat je niet droomt. Maar meestal kan je het 's morgens niet meer herrineren. Maar sommige dus wel, en als je dan net een droom hebt over een geest (om dat je de dag ervoor iets over hebt gelezen ofzo), gaat die droom over een geest.
Waarschuw beheerder
Ja maar het is nou ook niet zo dat ik er heel vaak iets over lees ofzo, maar waarschijnlijk was ik er onbewust mee bezig :)

En je droomt elke nacht ja.. het scheelt alleen in welke fase van je slaap die droom hebt gehad.. de 1 herinner je heel goed en de ander weet je niks meer van .. ik vind het altijd leuk om m'n dromen nog eens goed 'na te lopen', vind ik wel interessant.

Waarschuw beheerder
donateur
dromen zijn niet de dingen die je die dag verwerkt,dromen zijn wel waarnemingen maar meer ook waarschuwingen.

Het zijn ook tekens,als je weeet wat dromen betekenen,kan je er veel door leren.

Hoe je op dat moment in het leven staat,of je de goede kant opgaat,maar ook zitten er waarschuwingen in voor mensen,dingen,diefstal enz.
Entiteiten,geesten bereiken ons op die manier.

Ook gaan onze zielen in de nacht astraal reizen,je droomt misschien wel eens over andere tijden,of andere plaatsen of andere landen,later als je er zou komen komt het je bekend voor.
De ziel reist zo en leert.

Maar dit is moeilijke materie,ik zal de juiste boeken en de juiste sites daar eens over opschrijven en voor wie wilt even doorgeven.
Waarschuw beheerder
Er gaat ook geen nacht voorbij zonder te dromen ;), is al bewezen, en het is ook wel degelijk een verwerking van je huidige dag, of een gebeurtenis eerder wat je bezig houd, je droomd er soms niet letterlijk over maar wordt erbij betrokken...

Meestal wordt een minder plezierige droom onthouden omdat je te snel wakker wordt... let maar eens op hoe vaak je prettige en niet prettige dromen hebt, en hoe moe je je dan voelt, of niet ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nachtmerries zijn soms heel waardevol en hebben niets met enge dingen te maken.

kan je veel verklaringen geven,maar andere keer,bad loopt over.
doeiiiiiii

Waarschuw beheerder
haha en dan zijn er mensen die nog tegen wetenschappelijke bewijzen ingaan door te zeggen dat het tekens zijn... uhu, en ik heet Johannes Paulus Janbertus ;)
Waarschuw beheerder
Het heeft ook met dingen te maken die je bezig houden... hoe je gedacht hebt die dag...

Je ziet iemand neergeslagen worden... je gaat bijvoorbeeld dromen dat jij neergeslagen wordt... Je bent dan in je slaap je eigen angst aa het projecteren...

nachtmerries hoeven ook niet perse over enge dingen te gaan, maar ze zijn zelf dat wel van aard.

nachtmerries zijn weerspiegelingen van je eigen angsten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmmm dus ik ben bang om onder een wals terrecht te komen lol ^^
Waarschuw beheerder
mischien dat je er ooit over nagedacht hebt, of over gelezen, ik kan me nog herinneren dat er een jongen onder een wals terechtgekomen is, was op het landelijk nieuws ;)....

ok ok, het hoeft niet perse je eigen angsten te zijn, maar ook gebeurtenissen, zoals jij al zei... wat er gebeurt is die dag... (ook iig)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey allemaal ik zie ik zie...iedereen is lief tegen elkaar mooi zo....en nu houden zo hahahahahha!!

Sorry dat het eff zolang duurde maar ja waar ik bezig ben staat geen computer jammer genoeg ghegheghe.......

@Krissdull hartstikke leuk dat je naar die beurs ga en let goed op he....

@marsbang om onder een wals te komen ai ai.......

ok even uitleg over dromen in het kort....je maakt overdag allerlei dingen mee je kan ze niet gelijktijdig verwerken dat doe je dus ´s nachts in je dromen......vergeet echter niet dat alles wat je droomd niet reeel hoef te wezen vb:

Je droomd dat je onder een wals terecht kom en je bent dood....uitleg....dood=je begint aan een nieuw stuk in je leven sluit een periode af...(bijv je begint aan een nieuwe baan of je gaat verhuizen enz enz) dood in een droom betekend niet dat je ook echt dood gaat........

je heb t nl verschillende stadia´s van je slaap..even niet vragen wat de stadia´s zijn want ik ben moe en heb hoofdpijn....(dus van de week vertel ik daar meer over)

@Damian sorry ben er nog niet aan toe gekomen.......maar des kwaadsteniet wilt je helepen begreep ik?

@yoninaah fijn voor januari die afspraak ik zou er graag bij willen zijn of is datin jou ogen niet mogelijk???

Waarschuw beheerder
remslaap enzo ;) maarre ik heb nog nooit gedroomd dat ik werkelijk dood ging... dus ik ben nog steeds een baby? :( ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ook vluchten in een droom heeft een positieve uitleg,net als varen in een boot,of langs de kade lopen,zelfs als dat lijkt als een anchtmerrie,langs klotsend water steun zoeken.

Alles wat trouwens naar boven gaat is goed,trappen naar boven etc.
laat je niet meenemen naar een donker gat naar beneden,dat is niet leuk.

Dromen laten je ook merken dat je groeit in je zielenleven,dat zijn ook de periodes waarin je veel levendige en vaak dezelfde dromen hebt,die de hele dag kunnen blijven hangen,daarna kan een bijna droomloze periode aanbreken.

Waarschuw beheerder
dromen kun je niet beinvloeden op het moment dat je ze droomt. Kun je dat wel, dan ben je geen mens.
Waarschuw beheerder
donateur
Dylaantje, hmm het is denk ik wel erg persoonlijk met die ketting, en zal erg emotioneel worden :)

je mag er van mij bij zijn........

wie niet hoe het precies in zijn werking gaat bij dategene, zul je mevrouw de kwaadste niet moeten vragen :P
Waarschuw beheerder
@mars...ik stik nu van de hoofdpijn dus mijn visie zal ik van de week neerzetten en hoe ik het ervaar ok?

Waarschuw beheerder
(y) beterschap
Waarschuw beheerder
thnx mars enne yoninaah ik zal het haar vragen van de week...thnx

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn hoofdpijn zit ook aan zijn grens,teveel negativiteit bij mij,Dylaantje je bent welkom ik zal je nog inlichten hoe en waar,ik kom je wel ophalen.

ga even rustig wat doen....ik stop ook zo.

Een droom is een paar seconden,een droom die narigheid geeft en als je merkt dat je ergens naartoe gelokt word en dat niet wil,word je wakker.

Velen schrikken wakker tijdens een nare droom,als jij wet dat je niet een donker gat in moet,zal je nu voortaan daarbij wakker schrikken.

Waarschuw beheerder
schrikken is een menselijke reactie, dromen is een simulatie van een beeld... dus je hersenen worden geprikkeld, maar je zintuigen sturen die prikelingen niet. Je kan schrikken op het moment dat de hersenen een prikkel afgeven op het moment dat jij een bepaald beeld ziet. Als die prikkel aankomt, schrik je, en als je schrikt, wordt je vaak wakker.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
please kappen met onbetrouwbare bronnen, geef me een bron die betrouwbaar is en geen amateuristisch ontworpen breezah site door een home user :@

Morgen maak ik ook een site over dromen, gooi em online, en zet hem hier neer. Dat is dan mijn bewijs :@

Kom op, wetenschappelijk plz.

Waarschuw beheerder
ook al staat er op die site wat ik zei, dit is geen goede bron
Waarschuw beheerder
donateur
mars643 26 november 2004 22:48
please kappen met onbetrouwbare bronnen, geef me een bron die betrouwbaar is en geen amateuristisch ontworpen breezah site door een home user

Morgen maak ik ook een site over dromen, gooi em online, en zet hem hier neer. Dat is dan mijn bewijs

Kom op, wetenschappelijk plz.

kom maar op met het wetenschappelijke bewijs dat jij gelijk hebt :)

Waarschuw beheerder
droom.pagina.nl

ga zelf maar lopen zoeken, en nee, ik ga geen Universitair studie boek naar je opsturen
Waarschuw beheerder
donateur
dan ga jij ook maar fijn zelf zoeken (F)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb meerdere boeken over dromen uitgelegd :)

:) ik hoef geen boeken van jouw :flower:

Waarschuw beheerder
Ik heb mijn bewijzen, lees als Universitair studieboek, en ik wil jou niet eens overtuigen. Dus zoek het lekker uit ^^
Waarschuw beheerder
donateur
/negeer (f)

Waarschuw beheerder
on topic please
Waarschuw beheerder
om te beginnen : http://www.blackwell-synergy.com/links/doi/10.1111%2Fj.0963-7214.2004.00657.x
Waarschuw beheerder
Ik zal vanaaf even die link bekijken heb de afgelopen dagen jammer genoeg weinig tijd gehad:(

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Mmm kon weinig uit de link opmaken sorry scriptkid.....zal wel te blonT zijn:S

Dromen daar verwerk je je alledaagse dingen in en soms kunnen er ook "voorspellende" dromen zijn, maar als je echt een beetje wil weten wat dromen inhouden dan zal je toch een boek erover moeten gaan halen....

zoals ik al zei als je bijv. dood gaat in een droom wil dat betekenen dat je aan een nieuw hoofdstuk in je leven gaat beginnen......

Je angsten kunnen erook in voor komen natuurlijk die moeten ook verwerkt worden maar hoe dat in je droom gegoten word dat ie voor iedereen anders..en daar kan je dan alleen terecht bij een dromenpsygoloog (zo heet dat geloof ik)
Waarschuw beheerder
donateur
topic leeft weer :D

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
ja solly heb het deze week heel druk dus ik ben effies niet zoveel online:S:S is het me vergeven???

maarre jullie kennen ook dingen neergooien ik lees wel bij hoor

Waarschuw beheerder
donateur
*ook onder de dromenuitleg boeken zit echt puin.*

huishoudelijke mededeling.
Waarschuw beheerder
donateur
dekwaadsteniet a.k.a. gabbermamma wanneer was die dag ook alweer? :$

ben zoals ik dus al eerder zei vergeten op te schrijven :$
Waarschuw beheerder
donateur
topic leeft weer, misschien beetje vage woordkeus

Waarschuw beheerder
ik snap niet wat je verhandeling over geesten en energieen hier van doen heeft met de topic titel.

je verhandeling gaat over geesten, maar niet het oproepen ervan.
Waarschuw beheerder
donateur
Yorus, dan moet je misschien de andere topics volgen ;)
Dan snap waarom er ineens een ommedraai van gespreks stof is :P
Waarschuw beheerder
donateur
dit is min of meer een "algemeen" geesten en spiritualiteit topic geworden :)

Waarschuw beheerder
dat snap ik, daarom is het misschien verstandig om ook een algemene topictitel te kiezen zoals ik al aangaf.

Yoninaaaah, ik heb die gevolgd, ik heb er ook in gereageerd zoals je had kunnen zien.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik HAAT glaasjuh draaiuh!!
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook eng, durf het niet te doen.. ook geen behoefte aan..

Heb weleens enge dingen gehoord en ook weleens dat ze me het niet wilden vertellen omdat t gewoon te eng was en ze het achter hun wilden laten..

:S

Laat de doden rusten!
Waarschuw beheerder
dat zou ik nooit doen, omdat et gevaarlijk kan zijn , wel wil ik een x naar een medium om antwoorde op me vrage te krijgen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Yoninaah,je weet de site toch,foei...hahaha
ik mail hem wel door,het was een maandag in Januari.

100% Lolita de zielen rusten toch wel hoor,als ze dat zouden willen.

Het blijkt alleen keer op keer dat ze graag van zich laten horen,anders melden ze zich echt niet aan.
Tijden veranderen,we komen steeds meer tot bepaalde inzichten,veel dingen worden normaler,misschien kan je dat met dit ook zo zien.

Ik heb bemerkt dat veel overgegane het prettig vinden hun dierbaren gerust te stellen en desnoods boodschap door te geven.

Het zou idioot zijn om het twee keer per week te gaan zitten doen,je gaat er niet naar leven,leven met de doden,dat kan niet.
Waarschuw beheerder
Ok, maar het hele glaasje draaien gebeuren vind ik :no: ik vind het eng en raar... je kan het maar beter niet doen. Stel dat je een negatieve geest oproept!

Een medium lijkt mij ook wel (Y) zoals SuuZz zegt..

en idd.. er zijn geesten die juist wel contact willen.. (zou ik ook doen :p) maar die negatieve daar moet je voor oppassen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil niet in herhalingen vallen,maar dat komt omdat het andere topic gesloten is,maar er zijn geen negatieve geesten.

Voordat iedereen over me heen valt,die er opwachten om weer over me heen te vallen.
Hiermee bedoel ik...IK vind/weet/ervaar/enz dat er geen negatieve geesten zijn.

Excorcist gedoe is gelul...
Waarschuw beheerder
Nou een vriendin van me is er door lastig gevallen. Ze is toen onder behandeling genomen door een paranogwat en nu heeft ze er geen last meer van.

Wat zij me vertelde bracht me echt aan het schrikken!

Maar goed, zelf kan ik er niet over oordelen want ik heb het zelf gelukkig niet meegemaakt en hoop dat ook niet mee te maken.
Waarschuw beheerder
Wat heeft ze je verteld dan?
Waarschuw beheerder
:s dat durf ik niet te vertellen ;)

nee dat ga ik hier niet vertellen.

Waarschuw beheerder
wat ik me dan ook afvraag... iedereen van jullie beweerd wel mooi dat er geesten zijn, maar de ene zegt dat ze dit zijn, en de andere weer dat... Jullie gaan vaak totaal tegen elkaar in op gebieden, waarvan ik zeg, dat dat nou onderhand wel een zekerheid moet zijn willen er überhaupt geesten bestaan. ALS er geesten bestaan, hebben ze overeenkomsten, en jullie weten de overeenkomsten niet eens. Sorry, maar dit bevestigd naar mijn inziens nogmaals dat geesten zeker niet bestaan. Iedereen zegt wel ze bestaan, maar iedereen ziet ze anders. OF er moeten 1000000 verschillende soorten geesten zijn, OF er bestaan geen geesten OF er liegen steeds mensen. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jullie zijn gek:O!!
Waarschuw beheerder
als er zoveel mensen zijn die erin geloven en die wat gezien hebbe... zijn we dan wel zo gek kanus??

ik geloof wel in geesten en dat soort dingen, maareh ik kap nu weer ff want krijg altijd kouwe rillingen als t er over heb

Waarschuw beheerder
nee, er zijn veel mensen die iets merken wat afbuigt van het "normale". Maar ik vind dit net zo dom, als die stam indianen die geloofde dat de dromen de realiteit waren, en als je overdag leeft dat dat je dromen zijn. En dat waren er ook veel die dat dachten!

Waarschuw beheerder
donateur
Zoals een boek door velen anders gelezen word,de een dit belangrijk vind en de ander het anders interpreteert,zo ook een Bijbel,zo ook de vreselijke diversiteit aan verhalen,boeken en sites over dit item.

Daarom is niemand nog zomaar dom te noemen.

Ieder gelooft het zijne en ieder groeit en door discussies,meningen delen of uiten en elkaar andere gedachtes voor te leggen kan men bijschaven of afschaven.

Daarnaast heeft men zijn persoonlijke waarnemingen die men ook zelf interpreteert.

Wie ben ik en wie ben jij om dan zomaar een persoon dom te noemen?

Of begreep jij ook direct in groep 2 al hoe b.v de politiek in elkaar steekt en werkt?

Er is meer en er is veel e leren,daarnaast moeten velen opboksen tegen een grote hoeveelheid van nep,trucage en goedkope maar ozo geloofwaardige mediums.

Het kaf uit het koren halen kan een proces zijn van jaren.

Je hoort mij ook niet zeggen dat je maar dom bent door alles wetenschappelijk te benaderen omdat er meer is dan dat.
Dat je eens uit je universitaire keurslijf moet stappen en moet gaan leven.

Ik laat je in je waarde,probeer het zelf ook eens en noem mensen met een andere manier van denken,mensen die zelf zoeken,niet dom.

Ik praat niet over geesten,maar over zielen en entiteiten of overgeganen.
En ja er bestaan veel soorten zielen.
Jij zal het karaktertrekken noemen in de mens.

Maar ik laat het hier weer even bij.

Waarschuw beheerder
En jij beweerd dat ik zeg dat je dom ben, terwijl ik toch duidelijk heb gezegd dat geloven in geesten net zo dom is als die indianen. Dus lees even mee: NET ZO DOM ALS DIE INDIANEN! Daarmee beweer ik niet dat de indianen dom zijn noch dat jullie dom zijn. Maar dat het type van hetzelfde niveau is. En btw door mij tactisch te beledigen dmv dergelijke zinnen -->
Je hoort mij ook niet zeggen dat je maar dom bent door alles wetenschappelijk te benaderen omdat er meer is dan dat.
Dat je eens uit je universitaire keurslijf moet stappen en moet gaan leven.

doet mij weinig tot niets. En ja ik benader alles wetenschappelijk, maar ik ben 1 van de weinige die ook de andere kant heeft meegemaakt. En ik weet 100% zeker dat er GEEN geesten bestaan, maar dat het puur tussen de oortjes zit. Maargoed als je de bijbel erbij gaat halen, dan begin ik het toch ernstig in te zien voor je.

Waarschuw beheerder
donateur
Zucht....

Lees even mee:
Dus lees even mee: NET ZO DOM ALS DIE INDIANEN! Daarmee beweer ik niet dat de indianen dom zijn noch dat jullie dom zijn. Maar dat het type van hetzelfde niveau is.

Lees even mee: Net zo lekker als appels...daarmee beweer ik niet dat de appels lekker zijn.

Begrijp je jezelf hier?
En ik beledig je niet,maar goed,vat het dan net zo op,als ik moet opvatten:net zo dom als die indianen.

Jij weet het 100% zeker,dan begin ik het toch ernstig in te zien voor jou...dat betekent dat jij al dood bent geweest en weer terug op aarde,hallelujah,vind je het gek dat ik de bijbel erbij betrek?

(trouwens,je weet dat dat in de contest was,van veel leren,vele jaren en nog vele interpretaties)

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom die kouwe rillingen stuitertje?

Waarschuw beheerder
donateur
Stuiter-edje?????

Waarom de kriebels,misschien heb ik een reply gemist maar waarom is dat?
Waarschuw beheerder
geesten zijn eng, stom en vervelend :@

Waarschuw beheerder
donateur
Lolita ? is het te prive om te vertellen wat er gebeurd is?

Ben nieuwsgieriggggggggg..
Waarschuw beheerder
Tja.. 'te prive' .. zij heeft het me verteld en ik vond het allemaal best eng.. ik weet niet of het zin heeft als ik dat vertel, het is iets van haar natuurlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
*harkt topic weer even aan*

enne... Mars? niet meer aan deze topic deelnemen please! (en zet Gabbermamma nou eens op negeren, joh!)

Waarschuw beheerder
donateur
Tja te prive inderdaad,dat moet je respecteren,maar had het ook invloed op jou zelf?

blijf nieuwsgierig..hahaha

Waarschuw beheerder
najaah, ik kan niet eens communiceren en heb al een waarschuwing... :(
Waarschuw beheerder
zieleg voor je mars......bel ghostbusters o:)

Waarschuw beheerder
donateur
nou mars ik ben het toch niet met je eens, ik heb wel bewijs dat er wel meer is alleen staat dat niet op papier, dus hou je bek :[

Waarschuw beheerder
eerst vechten daarna praten we verder :[

Waarschuw beheerder
donateur
oh ja 8)

maar ik verneuk dit topic dus ik ga weer

iig ik geloof er wel in :)
Waarschuw beheerder
Ja ik ben nu nog banger in het donker ;)

Nee maar ik heb nooit zoiets meegemaakt, maar ik weet wel dat hoe zij het vertelde.. ik geloof wel dat het zoiets en niet dat ze iets verzint enzo..

2 tantes (2 zussen van elkaar) van m'n vriend hebben ook eens een bezoek gebracht aan een medium. Ze wilden contact met hun overleden zus. Dat was gelukt. Dat verhaal vond ik toch ook wel om over na te denken.. beetje griezelig aan de ene kant maar toch ook wel interessant.

Waarschuw beheerder
donateur
Griezelig is te danken aan de filmmakers,de praatjes .

Niets zo erg als bij de tandarts in de wachtkamer te zitten niet..hahahaa

Het contact dat je legt is gewoon heel erg mooi en ontroerend.

Bang in het donker?
Is niet vreemd hoor,zal het effe gekker maken,er is geen verschil tussen donker en licht waarom of wanneer een entiteit bij je is.Ze zijn er meestal,vaak meerdere.
Hoef je niet bang voor te zijn,wees juist blij op die gratis gidsen.!

Overdag lekker op de stoel waar hij/zij altijd zat...
Donker heb je weer te danken aan die films dus.
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0013128100056a00e89753a71a007b7a50]http://www.polytropos.org/mt-static/gencon/ghostbusters.jpg[/img]

0900-ghostbusters :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
klopt,die rechtse ben ik...hahahaha
Waarschuw beheerder
@iedereen hier......GEDRAAG JULLIE JEZELF NOU EENS POTJANDOSIE.....ik open een nieuwe en er word ook normaal gereageerd door diegene waardoor het andere topic ONDERMEER door gesloten is......dus laat eff iedereen in hun waarde zo dat moest ik ook eff kwijt!

@mars.....hoe kan dat dat jij 100% zeker weet dat ze niet bestaan en dat alles puur tussen de oren zit??

@lolita maar ze is dus wel door dat medium geholpen begreep ik

@yonas ik heb de naam aangehouden omdat de personen die hier in meedraaiden danm wisten waar ze moesten zijn:D

Waarschuw beheerder
donateur
Dylaantje zie even Darkskywise zijn reply,de adm. heeft aangegeven dat Mars hier weg moet blijven.

Er is veel weggehaald en aangepast,kon je niet weten.
Waarschuw beheerder
Ow solly....nee dat wist ik idd niet....wat weggehaald is kan ik ook niet lezen he hahahahha vergeef je het me???

Waarschuw beheerder
donateur
wat denk jezelf...hahahaaha.
Waarschuw beheerder
ik denk het.........wel:d
Waarschuw beheerder
Ja dat heb ik ook weleens gelezen.. dat je mensen moet vergeven inclusief jezelf. Dit doe je dan omdat je dan verder komt met je ontwikkeling of voor je komende levens.. zoiets?? Sorry ik weet het niet precies meer, maar ik denk dat jullie me wel begrijpen of weten wat ik bedoel.

Waarschuw beheerder
donateur
precies goed ja.

is een heel moeilijk proces hoor.

traumatische gebeurtenissen laten je dingen inzien,je kan als je het goed doet of verwerkt ervan leren.

daar zou je dus eigenlijk die mensen die je dat aan hebben gedaan voor moeten bedanken (klinkt stom)maar zij hebben er wel voor gezorgd dat je bent gegroeid.

Ik ben eens door toedoen van mijn beste vriendin en getuige op mijn huwelijk EN collega vreselijk bedrogen,ze heeft me letterlijk bij de baas in een kwaad daglicht gesteld om haar hachie te redden,het was de baan van mijn leven,en het geld had ik heel hard nodig.

Het is nu bijna 5 jaar geleden en nu kan ik aan haar denken zonder de auto te willen starten en haar voor haar poten te rijden.

Maar als ik mijn woede wegduw,dan heeft ze me veel geleerd en heb ik een andere levensstijl aangenomen,ik heb me er ook bovenop geworsteld en ben niet cynisch gebleven,ben voorzichtiger,maar benader iedereen nog steeds (of weer) open en spontaan.
Hou me ook niet meer vast aan een ander op die manier,van je zelf houden is belangrijker.

enz.enz.enz.
Waarschuw beheerder
van je zelf houden is belangrijker

Ja, dat klinkt misschien egoistisch, maar dat is het niet!

Je moet eerst van jezelf houden, voordat je van andere kan houden!

maar nu ga ik slapen! Doeii (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Trustuhh
Waarschuw beheerder
gekke henkies

Waarschuw beheerder
donateur
:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Dit bord werd ontwikkeld door Monte Farber en Amy Zerner, en is gebaseerd op de structuur van het Indiaanse medicijnwiel. Het heeft heel wat meer mogelijkheden dan een klassiek ouija-bord en is opgebouwd volgens een logische structuur van concentrische ringen.
In de hoeken van het bord vinden we de 4 seizoenen, die echter ook duiding kunnen geven aangaande een specifieke levensfase.
De buitenste ring geeft de 8 richtingen aan, zoals deze gangbaar zijn in de sjamanistische leer van het medicijnwiel.
Het wiel der visioenen brengt ons in contact met onze droomstaat, en kan aanduidingen geven over een te volgen weg of onze fantasie stimuleren tot creatieve inspiratie.
Het wiel der planten geeft een duiding die eigen is aan de plant in kwestie. Dit kan zowel iets betekenen op medicinaal vlak, als een antwoord zijn op een gestelde vraag.
Het wiel der letters en het wiel der cijfers komen uit het gekende ouija-bord en worden gebruikt om een naam te spellen of een datum af te lezen.
Het wiel der totemdieren leert ons een specifieke les, afhankelijk van het totemdier dat we op het bord ontmoeten. Het kan een aanduiding zijn van een karaktereigenschap, een levenshouding of een levensles.
Het wiel der edelstenen geeft informatie aangaande een benodigde steen, of problemen waarvoor deze steen dienstig kan zijn.

Dit is dus het bord waar ik mee werk.
Misschien is het nu wat begrijpelijker,waarover ik het had.
Waarschuw beheerder
kheb een dartbord....telt dat ook B)

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0007e225001579cb14b6504d1a007bc650]http://www.starstore.com/acatalog/Ghostbusters_Slimer_bobbleh.jpg[/img]

boekaboeka

Waarschuw beheerder
ppexx lol :yes:
Waarschuw beheerder
nou heb 2 weken geleden een behoorlijk ongeluk gehad met mn vriend met mijn auto die auto is trouwens helemaal naar de klote maar goed dr zijn meer dan genoeg mensen die veel beroerder uit zo'n auto komen als ze een ongeluk hebben gehad en ik en mn vriend hadden allebei helemaal niks en heb 2 jaar geleden ook al een scooter ongeluk gehad met mn scoot in t water beland en toen had ik ook niets!! gelukkig maar uiteraard maar toch vreemd dat je dan zo'n geluk hebt jullie hebben t hier dan wel over geesten maar dr zijn ook bepaalde geluksengeltjes hoor!! dan ben ik nou wel zeker van dr was toch iets wat me 2 x al heeft gered dus mag nou zelf wel eens heel goed gaan oppassen!
Waarschuw beheerder
2 Dylaantje : vergeet niet dat sommige mensen gewoon bang zijn voor iets wat ze niet kennen! dus willen ze dr ook niks van weten en horen! dus eigenlijk zijn ze een beetje zielig..... toch wel
Waarschuw beheerder
yea right.....en waarom zieleg?? omdat ik niet in die flauwkull geloof....met je engeltjes o:)

pffff

Waarschuw beheerder
donateur
voor sommige mensen kan glaasje draaien ook een mooie oplossing zijn om met overleden vrienden of familie te communiceren. daar heb ik iig wel goeie ervaringen mee:)
Waarschuw beheerder
hebk niej

Waarschuw beheerder
donateur
Barbie,het onbekende maakt onbemind he,oud gezegde.

Soms stoer doen en het uitproberen in een lollige en dronken bui en dan daarna stront schijten en verder weer stoer doen,want ja,je vrienden kunnen denken dat je een lafbek of een chicken bent.

Barbie,mijn dochter heeft ook pas geleden een pittig ongeluk gehad en net daarvoor had ik met iemand dat bord gedaan,mijn moeder kwam door,zonder dat ik om haar vroeg en gaf de engel aan.
Die nacht stond de politie op mijn stoep,zij en haar vriend waren ongedeerd.

De entiteiten bestaan natuurlijk en ze beschermen je als het nodig is.
Als het je tijd is ga je,daar kunnen ook zij niets in veranderen.

Waarschuw beheerder
donateur
Fijn Ppexx kom je je vriendje helpen om het topic om zeep te helpen,moedig van hem/jullie nu hij niet meer van Darkskywise hier mag komen.

Dat duid toch zeker op volwassenheid.

Of wil je serieus praten over waarom je niet gelooft,vertellen hoe jij denkt dat het in elkaar zit.

Waarschuw beheerder
donateur
ik wel,heb er veel aan gehad....
mijn zusje is nl overleden toen ik 11 was en heb met haar gesproken doormiddel van glaasje draaien toen ik 15 was. ik wist toen wel dat alles goed was met haar en dat ze geen pijn meer had e.d. dat is fijn om te weten.
Waarschuw beheerder
nee nee nee neee neee neeeee neeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeej

staat op volg :) ik rel niet ben toch braaf nu o:)
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://mediatheek.thinkquest.nl/~lla050/geest-images/BrownLadyOfRaynham.jpg[/img]

:)
GEESTEN
Geestverschijningen zijn beelden uit het geheugen van mensen die soms, onder bepaalde omstandigheden, weer worden gezien. Negentig procent van de geestverschijningen is plaatsgebonden. De meeste verschijningen vinden plaats op koude, vochtige plaatsen en in stenen gebouwen. Volgens een theorie zouden bepaalde materialen zoals stenen bouwsels een bepaald geheugen bevatten, die in de vorm van energie erin opgeslagen ligt. Als die energie weer vrijkomt, worden de hersens geprikkeld en denken mensen dat ze geesten zien. Volgens een andere theorie ligt de oorzaak bij emotionele gebeurtenissen zoals verkrachting en moord. Na de dood zouden de ziel van deze mensen nog niet klaar voor het hiernamaals. De zielen (geesten) zijn niet intelligent, want de geest heeft het lichaam met de hersenen verlaten. Deze zielen zouden volgens de eerste theorie worden opgeslagen in stenen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
2 Loonyleony...Fantastisch is dat het,je boft,het geeft troost en rust.

2 Yoninaah,waar heb je dat nu weer vandaan...
Ik moet er een beetje om lachen.

De meeste verschijningen zie je gewoon overdag of in de nacht door heel het huis,in de stoel op je bed,vaak in de spiegel.
Verkrachting en moord?
Wel het is dat de ziel voor dit leven kiest en zodra ze overgegaan zijn ook dat weer weten hoor,dus alles is direct geaccepteerd,men heeft alleen even de tijd nodig om het aardse achter te laten.

De zielen verlaten inderdaad het lichaam,door de hersens?
Nee kan via de tenen.en de oren en de neus.

Waar komt het vandaan die tekst?

Wat kunnen sommige toch mensen laten geloven dat het allemaal horror is.
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahahaaaaaaaaaa ja kwam me ma mee aangezet :D

Vind wel grappige foto!!

Waarschuw beheerder
donateur
Leuke Ma hoor,maar ze moet niet geestig doen...hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
:P zit in de familie :P
Waarschuw beheerder
Ik vind dit toch n leuk topic om te volgen (Y) scheelt weer n boek lezen, ik volg gewoon gabbermamma :D
Waarschuw beheerder
o:)

Mars?

Ga jij eens heel snel naar bed!

Wel nog even een verhaaltje lezen voor het slapen gaan he :P

Waarschuw beheerder
donateur
Zeg Lolita,zal ik dan maar boekverslagen maken?

Ik kan je wel introduceren eventueel op een mooie site,sommige puzzelen daar ook van alles uit,ik heb er nog niet gereageerd,ik lees maar wat ,soms zijn het nuttige en leuke topics.
Het is trouwens een MSN groep.

Waarschuw beheerder
donateur
Stel dat die realiteit staat beschreven in boeken die door imbecielen zijn geschreven? En daar die realiteit op berust is. tzou wat zijn.

Je gaat weer terug op negeer,ik dacht even dat je van Darkskywise weer mocht komen omdat je zinnige reply`s gaf,met een ondertoon van echte belangstelling voor dit onderwerp.

Waarschuw beheerder
dat is dus weer een aanwijzing dat je de realiteit niet onder ogen wilt zien en weer terug naar je droomwereldje gaat. Mijn welgemeende excuses als ik je uit je droomwereldje wakker heb geschud, en je bang heb gemaakt over de wereld zoals hij is... Mij negeren is puur een blijk van geen interesse tonen in de andere kant van een verhaal. Hiermee geef je alleen maar aan dat jou kleine wereldje is zoals jij hoopt dat hij is... Het gaat je goed in je leven, maar echt serieus nemen mensen je niet.
Waarschuw beheerder
Ik neem haar wel serieus.

Waarom moeten mensen altijd topics verpesten? Als dit onderwerp je niet aanstaat, ga je toch op een ander topic je kakkerlak verspreiden?

En als je mee wilt discussieren, praat dan een beetje redelijk en noem mensen die over spiritualiteit boeken schrijven geen imbecielen. Beetje respect ja?! Ik kan jou net zo goed een imbeciel noemen :s

Anders ga jij even het rode bandje kopen: respect4all..

ownee :frusty: die verdien jij niet.

En dekwaadsteniet: ik ben dol op boekverslagen :D
Waarschuw beheerder
Face nou eens gewoon the facts

WHAHAHA **bulderlach** 8):D

interpreteerd

dat is met een t schat. Ik dacht dat jij zo intellectueel was?

En met 'je stel dat..' vragen hebben we niks aan.

Wat wil je dat ik antwoord?

'Ja, als die vraag retorisch is, dan wel ja..!!'

:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Oke,de allerlaatste,dan maar weer een waarschuwing,maar ik vind dat een ieder dit mag lezen en niet per p.b hoeft.
Ook in het licht van dit topic is deze reply de moeite waard.

Ik ben 45,wat ik en mijn ouders allemaal meegemaakt hebben,mag jij pas aan snuffelen,hoe de wereld is,weet ik maar al te goed.

Ik werk voor Amnesty,Artsen zonder grenzen,ik steun de vluchtelingen uit Tibet en collecteer voor het Rode Kruis.
Ik zit bij Greenpeace en de kerngroep rijnmond van het Wereld Natuur Fonds.

Ik steun de mensen van Israel en nogmaals de Tibetanen.

Mijn vader heeft de hel van een tweede wereldoorlog meegemaakt,in jullie leeftijd.
Hij heeft in kampen gezeten in Duitsland.

Je hoeft mij niet op werkelijkheid te wijzen.
Ik ken hem pijnlijk genoeg.

Maar ik ben een Bhoedist,een Zen Boedhist.

Dus jij noemt alle boehdisten dromers,en dat ze niet serieus te nemen zijn.
Verdiep je behalve in Scheikunde ook eens in het Boedhisme en zie wat zij hebben moeten lijden,nu nog lijden,op worden gepakt,gemarteld door de Chinezen,dat is de WERKELIJKHEID.

En alles wat een boedhist wil,is respect voor leven en dood,respect voor het eigen lichaam en dat van een ander,respect voor de natuur,een echte Boedhist trapt nog geen mier dood.

Zij geloven in reincarnatie en zielen.
Zij geloven ook in b.v U.F.O`s,andere beschavingen.
enz.enz.

Als jij kan zeggen dat dat dus allemaal onzin is en het boedhisme als dromerij en wegvluchten uit de werkelijkheid noemt prima.

Maar voor de laatste keer,jij zegt dan voor de zoveelste keer dat het onzin is,dat je het niet gelooft,ongein uithalen in een topic waar mensen wel willen praten over dit.
Donder dan nu op hier,als je verder hier dan dus niets te zoeken hebt.

Verdwijn in je eigen boze wereld,waar jij serieus genomen word.
Wat zoek je hier nog?

Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens geen reply meer op jou,ik negeer ook de werkelijkheid niet van deze site,de realiteit zegt dat deze site een beleid heeft en daar ga ik me nu weer aan houden,dus slik maar in of spuug je nog een keer leeg,maar wel voor jouw rekening,want weer een waarschuwing om jou pik ik niet.

Waarschuw beheerder
@ 100% lolita, hoe oud ben je? volgens mij pakken 12 jarige kleuters nog mensen op typfouten. Dus jou reactie is totaal kansloos. En je weet precies wat ik bedoel want je bent daar slim genoeg voor (althans dat mag ik hopen). En je hoeft geen zielig antwoord terug te geven om mij alleen maar zwart te maken... want guess what... het doet me niks.

@gabbermamma: ff lezen reactie volgt

Waarschuw beheerder
Ik weet er best wel veel over te vertellen en vind het erg interresant :)

Waarschuw beheerder
donateur
Vertel dan meid,we zijn nieuwsgierig.

Lolita,zet hem net als ik op negeer,zijn antwoord boeit me niet eens meer.

Hij heeft zich veels te veel laten kennen,het word een zielige vertoning.

Straks kost het jou ook een waarschuwing.

Waarschuw beheerder
blijft toch heel eng vind ik, glaasje draaien.. heb het vroer vaak gedaan op school in de pauze, zijn toen best gekke dingen gebeurt waar iedereen van geschrokken is.

geesten zijn er wel degelijk, alleen niet iedereen staat er voor open of wil er voor open staan.
mooi zo laten vind ik, als iemand het interessant vind okee, en als iemand er om lachen moet ook goed....

Waarschuw beheerder
@gabbermamma:
"Ik ben 45,wat ik en mijn ouders allemaal meegemaakt hebben,mag jij pas aan snuffelen,hoe de wereld is,weet ik maar al te goed."
- Zit niet zielig te doen over mijn leeftijd tenopzichte van de jouwe, want dat staat er totaal los van. En bovendien kan ik jou er ook op pakken, want je brein is totaal in de war van je geesten ziekte dat je te oud bent om er nog bovenop te komen.

"Ik zit bij Greenpeace en de kerngroep rijnmond van het Wereld Natuur Fonds."
- Activist? Zijn mensen die strijden voor het onmogelijk met een mening die niemand met ze deelt. Succes ermee.. some life :S

"Mijn vader heeft de hel van een tweede wereldoorlog meegemaakt,in jullie leeftijd.
Hij heeft in kampen gezeten in Duitsland."
- Mijn opa heeft de hel van de 2de wereld oorlog meegemaakt.

"Je hoeft mij niet op werkelijkheid te wijzen.
Ik ken hem pijnlijk genoeg."
- Ow dus het is alleen maar werkelijkheid als je in een kamp zit? Oke dat zegt weer iets over jou.

"Maar ik ben een Bhoedist,een Zen Boedhist."
- Ben je wie je wilt zijn, respect.

"Dus jij noemt alle boehdisten dromers,en dat ze niet serieus te nemen zijn.
Verdiep je behalve in Scheikunde ook eens in het Boedhisme en zie wat zij hebben moeten lijden,nu nog lijden,op worden gepakt,gemarteld door de Chinezen,dat is de WERKELIJKHEID."
- Nee ik noem niet alle boedhisten dromers. Citeer me PRECIES waar dat staat of hou eens op met de dingen te verdraaien! (maw bek dicht als je loopt te liegen). En wat boeit mij dat dat die boedhisten worden gemarteld? Kan ik daar wat aan doen? NEE! Staat TOTAAL los van deze discussie!

"En alles wat een boedhist wil,is respect voor leven en dood,respect voor het eigen lichaam en dat van een ander,respect voor de natuur,een echte Boedhist trapt nog geen mier dood."
- Heb ik daar geen respect voor? Ik heb overal respect voor.

"Zij geloven in reincarnatie en zielen.
Zij geloven ook in b.v U.F.O`s,andere beschavingen.
enz.enz."
- Ja dat kan, maar mag ik dan niet iemand even met beide benen op de grond zetten? mag ik dan niet mijn mening geven? En bovendien, loop niet zielig mee met een clubje mensen die zeggen: Kom laten we alle in UFO's geloven. Vorm een eigen mening, dan respecteer ik het veel meer. Ga met je neus bovenop de feiten staan, concludeer daar uit, leer daarvan, en ga niet zeggen als je iets tegen komt: daar mag ik niet in geloven, want wij moeten volgens blabla daarin geloven. Dus schep je mening. (Dit is gebiedende wijs gezegt, maar niet zo bedoeld. dat even terzijde).

"Maar voor de laatste keer,jij zegt dan voor de zoveelste keer dat het onzin is,dat je het niet gelooft,ongein uithalen in een topic waar mensen wel willen praten over dit.
Donder dan nu op hier,als je verder hier dan dus niets te zoeken hebt."
- Je hoeft niet zo'n toon aan te slaan. En ik ga er dusdanig vaak op in totdat iemand eens zegt: heej verrek zo kan het natuurlijk ook, en niet klakkeloos domme regeltjes nastreven. Bovendien geef ik gewoon per onderwerp mijn mening, ik dacht dat voornamelijk jij dat wel zou respecteren...*NOT*

"Verdwijn in je eigen boze wereld,waar jij serieus genomen word.
Wat zoek je hier nog?"
- Boze wereld? mja, boze wereld dan hahahahaha. maargoed, menselijk ben je niet, en je wilt alleen horen wat je wilt horen... Tip van het huis: leer lezen en luisteren. Nog een tip, gedraag je als iemand van 45 en loop niet botweg iets na te praten, of iets te verdraaien. Dat is een blijk van zwakheid en onmacht, en daarmee maak je geen vrienden...

Hier bloemetje (f) En verder ik heb respect voor jou mening, respect voor jou, maar doe dat dan aub ook naar mij toe. Ziet er namelijk pretty kinderachtig uit :x

Waarschuw beheerder
Ik heb zo de nodige dingen meegemaakt, en dat vertel ik liever niet.
Dat is een afgesloten zaak voor mij.
Maar wat ik wel wil vertellen is dat een meisje die ik ken (ex van een vriend van me) geesten zag.
Ze werd voor gek verklaard.
Er zijn specialisten van pas gekomen en die hebben ondekt dat haar huis is gebouwd op een kerkhof wat al jaren weg was.
(verdere info weet ik niet)
Het bleek dat er kwade geesten waren, dat liep bij dat meisje uit de hand.
Zelf is ze zwaar gothic en vond ze het in het begin wel boeiend, totdat er dingen gebeurden (wat weet ik ook niet)
Ze zijn gaan verhuizen en nu hefet ze nergens last meer van.
Ze ziet soms wel rare dingen, maar dat zijn dan weer de goede geesten (die eerst de kwade waren).

Daaruit kan je concluderen dat ze wouden dat ze vertrok, eenmaal vertrokken en er gebeurde niks meer.
Wel zei ze dat ze verschijningen zag nog en doe noemde ze goede geesten.

En nog iets, waarom zullen alle boeken die er zijn verzonnen worden? ik weet 100% zeker dat vele dingen waar zijn, daar geloof ik ook in.
Net zoals God, de wereld is niet zomaar gekomen. net als dingen in de bijbel.

Waarschuw beheerder
donateur
Doordat ze zo in haar Gothic zijn zit,was het volgens haar kwaad.

Wel dat is echt niet zo,omdat ze nu ook dus nog steeds verschijningen ziet,wil dus zeggen dat ze spiritueel ontwikkelt is en de entiteiten voelen dat en laten zich dan zien.

Ze is misschien vergeten om te communiceren,dan wist ze waarom ze kwamen.
Leert ze allemaal nog wel.

Kijk er kunnen bepaalde dingen gebeuren,maar door haar Gothic uitingen(net als de heksen) zien ze alles in een ander daglicht.
Ze zitten zelf teveel met het kwaad.

Waarschuw beheerder
Ik heb niet gezegd dat alle boeken die er zijn verzonnen worden... *zucht* :(

Ff buiten alles, ik heb er WEL respect voor dat je in iets anders geloofd...

Ooit gehoord van evolutie? Het is begonnen met 1cellige "diertjes" in de oceaan/zee. De diertjes werden steeds geavanceerder (evolutie) tot waar we nu zijn. Dit is al voor 99% wetenschappelijk verklaard en bewezen, mede dankzij de cel onderzoeken die nog niet al te lang geleden plaats vonden. Ook is er al allerlij commotie geweest over stamcel onderzoeken, maar dat staat er in dit verhaal even los van. Maar zodoende komen wij dus op aarde, en daar is geen god of weet ik wat aan te pas gekomen ;)

Waarschuw beheerder
hey mars, ik bedoelde het niet zo..
Ik kwam vanuit mezelf ermee eigenlijk.
Maar dat van dat meisje is al een paar jaar geleden.

Maar communiceren met een geest?
Hoe doe je dat?

Als je er 1 zie, en je bent niet bang, wat moet je dan doen?
als ze kunnen horen, wat moet je zeggen?
Of ze gewoon laten gaan en verder slapen ofzo?
Dit vind ik wel heel moelijk.

En vanne evolutie heb ik gehoord ja ;)
Maar dan nog (ik wil niet van het onderwerp afdwalen)heb je de bijbel.
Ik ben lastig maar ga me dan afvragen waar de zee vandaan komt enzo..
zo kan ik nog wel verder gaan.
Ik denk dat er wel verklaringen zijn, maar dat het niet duidelijk is

Waarschuw beheerder
donateur
Bijbel kan ik je ook prima over vertellen,heb heel veel over religie,Koran,Thora,Bijbel en daarnaast ben ik er mee opgegroeid,mijn broer heeft theologie gestudeerd en zijn dochter ook.

Als je een gedaante ziet en het niet wil zeg je gewoon hardop ga weg,ik wil dit niet.
Herhaal het desnoods.

Als je wel wil praten kan dat door gedachtes,maar je kan ook gewoon praten,je krijgt het antwoord te zien,uitbeelding of in je hoofd te horen als een eigen gedachte.

Als je niet bang bent en ze keren zich niet naar jou,maar doen hun eigen ding,laat ze lekker gaan dan en ga maar slapen hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
Ga nu naar bed en lekker astraal reizen.....hahahahaha.

Zie je morgen weer lolita en Miss Wise ....
Waarschuw beheerder
Weltrus! Ik ga ook naar dromenland.. eens kijken wat m'n onderbewuste nu weer voor me in petto heeft ;p
Waarschuw beheerder
dit is serieus :[

kan een geest van een mens in een hond zitten?

zeg verder nix en dit is geen flauwekull......echt!!!
Waarschuw beheerder
@ barbie....2 Dylaantje : vergeet niet dat sommige mensen gewoon bang zijn voor iets wat ze niet kennen! dus willen ze dr ook niks van weten en horen! dus eigenlijk zijn ze een beetje zielig..... toch wel.....

mmm zielig nee dat vind ik niet ben dat niet met je eens
als je ergens bang voor bent kan je nieuwschierigheid het winnen.....bang betekend ook dat je meestal je kop ervoor in het zand duwd en dat is meestal de reden dat ze er niks van willen weten of horen als je het niet ziet is het er ook niet:D

@ mars wil je dit toelichten????>waarom kun je geen andere belichting onder ogen zien? of hangt heel je wereld samen van spirtualiteit dat je bang bent dat je wereldje instort als je de realiteit onder ogen ziet?

@miss wisegirl..

Maar communiceren met een geest?
Hoe doe je dat?

Als je er 1 zie, en je bent niet bang, wat moet je dan doen?
als ze kunnen horen, wat moet je zeggen?
Of ze gewoon laten gaan en verder slapen ofzo?
Dit vind ik wel heel moelijk.

Accepatie is het allereerste wat je moet hebben de rest volgt vanzelf:D

@ppexx ......doel je nu op reincarnatie????
Waarschuw beheerder
weet ik het.......mischien?
Waarschuw beheerder
@ppexx......ik heb misschien een hele gekke kijk op dingen....ja ik geloof in reincarnatie en waarom zou mijn ziel(lees energie) dan niet in een puppy terecht kunnen komen.....eerlijk gezegd lijkt het mij niet slecht terug komen als hondje..lekker spelen eten en slapen(mmm mits je een goed baasje tref natuurlijk:P)
Waarschuw beheerder
humzz okeej :)

Waarschuw beheerder
@Miss
Je zei:
"En vanne evolutie heb ik gehoord ja
Maar dan nog (ik wil niet van het onderwerp afdwalen)heb je de bijbel.
Ik ben lastig maar ga me dan afvragen waar de zee vandaan komt enzo..
zo kan ik nog wel verder gaan.
Ik denk dat er wel verklaringen zijn, maar dat het niet duidelijk is"

Nou, de bijbel is al oud... en er zullen her en der wel dingen in staan die waar zijn, maar ook TOEN was er geloof... Bovendien is de bijbel ook maar door mensen geschreven... en daarbij, de wetenschap van tegenwoordig ligt zo ver voor op de gedachten van die mensen toen. Dat kan je gewoon niet serieus nemen. Wetenschap staat er niet voor niks, en wetenschap zal nog met veel meer dingen komen ;)

Wat je zei over hoe de zee ontstaat... Nou alles is gemaakt uit stoffen danwel moleculen en atomen... Ook water is een stof... Er zijn een x aantal stoffen in de ruimte, en tijdens de big boom (ff aannnemen dat zoiets is gebeurd) een hoop stof de ruimte in geslingerd... stoffen die wat dichter bij elkaar zitten en stoffen verder uit elkaar.. Stoffen die dicht bij elkaar zaten zijn als klopjes samen gekomen (kwestie van miljoenen dan wel niet miljarden jaren).. en zoals je wellicht weet, alles heeft zwaarte kracht... zelfs een paperclip... hoe meer stoffen er samen smelten hoe groter het object werd en des te groter de zwaartekracht... 1 Zo'n object is dus de aarde... een klompje van voornamelijk steen achtig materiaal... nou jaren van evolutie heeft ervoor gezorgd dat er een fatsoenlijke dampkring kwam... dat de aardkorst eromheen kwam etc etc etc... Maw de planeet was "leven"-klaar (ook een zeer betrekkelijk woord, aangezien wij alleen het leven kennen zoals we het op deze planeet "uitoefenen"). Continenten vorming spreekt denk ik voor zich... gebeurd nog steeds.. Is kwestie van vele miljoenen jaren, en wordt veroorzaakt door aardplaten etc etc :P Maargoed, hoop dat ik nu wat meer duidelijk heb kunnen maken ;)
Waarschuw beheerder
ff opmerkingen tussendoor.....mensen vergeten vaak dat ook zij uit moleculen enz enz bestaan!

Waarschuw beheerder
wij zijn ook stof ja... & cellen
Waarschuw beheerder
maarre waar blijf je toelichten marsje????

Waarschuw beheerder
toelichting waarvan? heb ik nog niet genoeg getypt dan? ;)
Waarschuw beheerder
mmm nope ik vraag meer om je ruwe kijk erop eigenlijk niet al dat uitgebreide gedoe en ben gewoon erg nieuwschierig waarom jij het bullshit vind:D

Waarschuw beheerder
jah maar dat was een uitleg voor Miss Wisegirl eigenlijk :)
Waarschuw beheerder
ja weet ik ik heb al 2 keer erom gevraagd en ik krijg maar geen antwoord snik snik....

Waarschuw beheerder
:| ik niet snap :p
Waarschuw beheerder
lees boven marsje!!!!!
Waarschuw beheerder
mars is dom

Waarschuw beheerder
welke reply? lol :P dan moet ik weer 100 pagina's tekst lezen :(

Waarschuw beheerder
ppexx nog niet dood? :[
Waarschuw beheerder
me hond is een geest :S
Waarschuw beheerder
@ mars wil je dit toelichten????>waarom kun je geen andere belichting onder ogen zien? of hangt heel je wereld samen van spirtualiteit dat je bang bent dat je wereldje instort als je de realiteit onder ogen ziet?

Waarschuw beheerder
yeah.. sure.. :S
Waarschuw beheerder
serieus

Waarschuw beheerder
had het over haar kijk op de wereld. Ze staat totaal niet open, dat er ook mogelijk een andere verklaring voor is, en ze wil er geen weet van hebben. Sluit zich helemaal op in haar eigen wereldje, en wat zij denkt kan alleen maar...

Dat wilde ik er mee zeggen dacht ik :P
Waarschuw beheerder
oke......maar ik ben ook iemand die wel heel erg zegt dat het bestaat......ik vraag mezelf af waar jij je mening op basseerd dat het niet bestaat?

Waarschuw beheerder
heb ik toch vrij duidelijk naar voren gebracht in die talloze replies? :(

Waarschuw beheerder
Al dat doelloze geoordeel over iemands idee ergens over.. Schiet toch voor geen meter op!
Iedereen z'n eigen realiteit, dus zijn eigen waarheid. Wanneer we eens ophouden met bang te zijn voor onzelf dan kunnen we alle vragen die we echt willen weten uit ons zelf beantwoorden. Sommige helemaal helder en realistisch, andere alleen puur op gevoel. Je moet het alleen maar echt willen, en durven. Boeken zijn leuk, net zoals alle verlichte en belichte gasten die ze schrijven, maar het is en blijft ten alle tijden hún waarheid. Haal er gewoon uit wat er voor je inzit en relativeer alles naar je eigen gevoel en denken. Stomweg een heel boek voor waar aannemen en er naar leven is je reinste onzin.. Dat geeft geen wijsheid maar in een cirkeltje rond blijven lopen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mars nok er nu eens mee,:
had het over haar kijk op de wereld. Ze staat totaal niet open, dat er ook mogelijk een andere verklaring voor is, en ze wil er geen weet van hebben. Sluit zich helemaal op in haar eigen wereldje, en wat zij denkt kan alleen maar...

Dat is jouw interpretatie.
Mijn boekenkast staat vol over sterrenkunde,wetenschappelijke boeken,Atlantis,waren de Goden Kosmonauten,De mens en het heelal,UFO`s,Sfinxen,het Orion Mysterie.
Ik weet ook van de evolutie theorieen en heb respect voor een ieder die daar in gelooft.

Maar als je in een ander topic zit,kijk nog even waar het oorspronkelijk over ging,dan moet je stoppen met dwarsliggen.
Na jaren van kerkelijk bewustzijn van thuis en wetenschappelijk bewustzijn van school,ben ik de laatste 12-13 jaar in het spirituele gaan verdiepen en in de Zen en Boehdisten.

Verder openstaan dan dat allemaal kan geloof ik niet.

Daarnaast net als wat Syl zegt hierboven,hebben we allemaal onze eigen waarheid,jij de jouwe,ik de mijne en die is niet gebaseerd op 2 nachten ijs.

Jouw afkeer van mij,en ik weet nog steeds niet waar hij vandaan komt stelt je niet meer in staat abjectief te kijken en te lezen,je oordeel staat vooraf al vast,als je alleen al ziet hoe je mijn vorige reply naar jou uitpluisde en vreselijk verkeerde antwoorden gaf.

Ik sluit mij niet op in mijn wereldje,alles behalve dat en daarnaast dwing ik niemand tot mijn gedachten en geloof.
Ik geef alleen hier antwoorden en per p.b help ik.

2 Syl...prachtig verwoord..en geheel waar.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga in dit topic stoppen,per p.b heb ik het gelukkig al druk met mensen die graag geholpen willen worden en hun nieuwsgierigheid niet de grond in geboord willen zien.

Daar kan ik zonder mij te hoeven verdedigen praten en door verwijzen.

Niet omdat je me eruit hebt geluld Mars,of omdat het me teveel of te moeilijk word,maar omdat iedereen uit dit topic die serieus is me al per p.b benaderd.

Daarnaast heeft een adm. me al gezegd dat je toch niet zou stoppen en je je op die manier alleen maar naar een ban toewerkt zou ik daar niet weer de schuld van willen krijgen.

Dus iedereen tot op PB.
Waarschuw beheerder
Zo dan... ik ben er ff niet... heb ff tot wat dingen terug gelezen....

evolutietheorie, sta ik volledig achter :jaja:, waar de zee vandaan komt? De aarde was heet, heter dan nu, met een hete aardkorst, genoeg chemische reacties op aard, waaronder koolstofmonoxide en waterstofperoxide achtige stoffen, door de hitte nieuwe molecuulstructuren, damp, waaronder ook waterdamp, komt hoger in de ontwikkelende amtosfeer en stratosfeer.... invloeden vanauit de ruimte (kou) maakte de damp tot een vaste stof, water, dit valt weer naar beneden, intermen, regen (al dan wel in combi met meerdere giftige gassen, terug op de grond, verdampt het weer, alleen tijdens die verdamping zijn er meer chemische reacties waardoor meer en meer waterstof achtige stoffen ontstaan. Dit gaat maar door en door, in een cyclus, ondertussen koelt de aarde af (door in de kern minder snel draaiende erg hete stofjes :P, natuurwet, vertraging), hierdoor koelt de aardkorst af, er blijven plasjes water liggen, en natuurlijk zijn er hogerere en lagere gedeeltes op aard, en ontstaan er steeds diepere plassen, later de zeeen ;) (ook natuurlijk onstaan door het altijd in bewegende zijnde aardkorst... beetje begrepen waar de zeeen vandaan komen? (en de meren natuurlijk ook voor een groot deel)

zooo moest ik ff kwijt :P

Verder ben ik het ook eens met syl, iedereen heeft zijn eigen waarheid en interpretatie van die waarheid, gebasseerd op wetenscahppelijke feiten of eigen belevingswereld feiten welke in overbrenginen of schriftvorm verder evuleert... waarheid is is de waarheid zoals je deze zoekt in bepaalde hoeken en eigen inzichten. Mijn waarheid is een bewezen waarheid, andere waarheid bestaat in mijn ogen niet. Zo zie je maar weer, waarheid is in waar je zelf de waarheid in zoekt... spirituele waarheid (ik noem het maar even zo) is een waarheid welke je zelf alleen zou kunnen beleven om te kunnen zeggen voordat het waarheid is. Je zou er dan voor open moeten staan. Wat natuurlijk ieder zijn eigen keuze is. Hoe kun je zeggen dat iets niet waar is als je zelf er geen beleving in hebt waarin bewezen is of het waar is of niet?
Waarschuw beheerder
het klinkt mischien vaag bij de meesten maar. ik weet honderd % cker dat geesten bestaan. Ben namelijk zelf eens uitgetreden. en in de wereld waarde de geesten zitten rondgedoold.
Waarschuw beheerder
zeker teveel ketamine gehad he :p
Waarschuw beheerder
nee wat je met cetamine berijkt is annders dan zit je ziel nog in in je lichaam. weet je wel wat cetamine met je doet als je dat nieveau hebt berijkt. Wat ik heb meegemaakt was tijdens me slaap ben ik uitgetreden en zach ik me zelf liggen en ben toen gaan lopen. En in eens kreeg ik het gevoel dat ik viel en werd met een schok wakker. back in the reality

Waarschuw beheerder
en waarom ben je er zo zeker van? zal wel een droom zijn geweest m8 aangezien je alles kan simuleren met je hersenen wat je wilt :) Ze zeggen welles dat donkerte het ontbreken van licht is, maar keer het eens om..wie zegt niet dat licht het ontbreken van donkerte is?

Ga eens nadenken, ga alles eens af... en probeer logisch na te denken. Zo kom je achter veel meer dingen... En believe me... geesten wereldje is voor mensen die geen verstand hebben van hersenen, hoe een mens in elkaar zit, etc etc (niet lullig bedoeld ofzo want heb er respect voor, ook dat je er voor uitkomt)
Waarschuw beheerder
hey weet dat je als je dood bent je lichaam 18 gram lichter word. dat is dus je ziel. en ik zijn veel meer die hetzelfde als mij hebben gehad. En die zijn vervolgens naar hun werk gelopen. En konden precies beschrijfen wat hun collega,s aan het doen waren. Terwijl t lichaam wel in bed lach. En dat is gewoon cker. jij hebt ook een ziel. alleen een simpele ziel.

Waarschuw beheerder
of jij tis maar net van welke kant je het bekijkt (f)
Waarschuw beheerder
dit gaat gewoon oneindig duren

Waarschuw beheerder
Wat ik heb meegemaakt was tijdens me slaap ben ik uitgetreden en zach ik me zelf liggen en ben toen gaan lopen. En in eens kreeg ik het gevoel dat ik viel en werd met een schok wakker. back in the reality

Dat heb ik ook wel eens. Dat is geen uittreding dat is gewoon een stadia in je slaap. Je droomt en het lijkt super echt dan opeens droom je dat je valt of je hoort iets en dan schrik je ineens waker. Maar ik denk wel dat iedereen een geest heeft. Een geest is gewoon je energie. Energie is overal. En als je dood bent moet het ook ergens heen. energie moet bewegen en kan niet in een levenloos lichaam achterblijven. Dus vandaar die geesten denk ik.
Waarschuw beheerder
maar dan snap ik als nog waarom die andere mensen dan precies konden verklaren wat hun collega,s gedaan hebben die dag
Waarschuw beheerder
@ ups.......wat jij heb gehad dat heet een uitreding alleen diegene die jij zag waren geen geesten maar waren of mensen die ook een uitredibg hadden of gewoon mensen die ergens waren waar jij bent heen gegaan met je uitreding!!!

@ smoked idd een geest(je ziel) is idd energie en energie gaat nooit verloren dus je ziel gaat ergens heen als je doodgaat hij gaat of dolen.....dat zijn dan de geesten....of waarschijnlijk reincarnatie.......of misschien wel naar een andere demensie......
Waarschuw beheerder
Klopt dat energie nooit verloren gaat... maar of het gaat op die manier? ik weet het zo net nog niet.....

Dat je lichaam 18 gram minder word... zou dat niet je leegloop zijn als je spieren ermee ophouden? lucht wat uit je loopt?...

Waarschuw beheerder
ik weet het niet, maar ik denk wel dat er een ziel in ieder lichaam zit. Ik kan gewoon niet geloven dat een brok gekronkelt vlees in je kop alles regelt enzo. Alles wat wij denken enzo ik denk niet dat hersenen alleen dat voor elkaar krijgen.
Waarschuw beheerder
wat is dan precies je ziel.. want die grijze massa regelt zeker weten wel alles :jaja:

Waarschuw beheerder
het klopt mss dat hij regelt hoe jij je lichaam gebruikt maar alles wat je denkt en voelt enzo kan me niet voorstellen dat hersens dat alleen doen. Je ziel is je eigenste ik, je persoonlijkheid enzo. En die ziel bestaat uit energie zoals veel andere dingen. want energie is overal en gaat nooit weg. Daarom denk ik ook dat je wel zal reïncarneren na je dood of misschien voor altijd rond dwaalt. Maar hoe dat in elkaar zit weet ik niet dat zie ik dan wel als ik dood ga.
Waarschuw beheerder
weetje wat uberhaubt al vaag is alles word geregeld door de hersenen in ons lichaam. maar waar worden de hesenen zelf dan door geregeld. ook een doordenkertje
Waarschuw beheerder
weetje wat uberhaubt al vaag is alles word geregeld door de hersenen in ons lichaam. maar waar worden de hesenen zelf dan door geregeld. ook een doordenkertje

Waarschuw beheerder
zijn toch electrische impulsen ofzoiets die je hersenen versturen, dat is toch energie. Denk dat dat je ziel is.
Waarschuw beheerder
Hier zou smoked een punt kunnen hebben... alleen die pulsen zijn chemische reacties
Waarschuw beheerder
Uittreden is niet hetzelfde als dromen. Tijdens een uittreding voel je daadwerkelijk dat je je lichaam verlaat waarbij er zich allerlei lichamelijke en astrale sensaties voordoen.
De verwante ervaring is de BDE: de Bijna Dood Ervaring. Deze doet zich voor in situaties waarbij de persoon in kwestie dichtbij of midden in het aardse sterfproces is.

Hierbij is er sprake van uittreden in meer 'definitieve' zin waarbij de ervaring gericht is op de aankomst aan gene zijde, de 'andere kant'.

Een andere verwante ervaring is de lucide droom: hierin ben je je ervan bewust dat je droomt, maar je beseft (nog) niet (geheel) dat je de controle kunt overnemen en in je astrale lichaam bewust verder kunt reizen en voelen. Ook doet zich bij de lucide droom het uittreedproces niet of niet noemenswaardig voor: de sensaties namelijk dat je uit je lichaam treedt. Deze sensaties zijn onmiskenbaar en iedereen die ze bewust ervaart, zal deze meestal als 'spectaculair' en in ieder geval als 'onmiskenbaar' beschrijven.

Een (bewuste) uittreding kan zich in principe elke nacht en dag voordoen en heeft dus niet (direct) met sterven te maken. Het is zo gewoon en alom tegenwoordig als ademen, eten, lachen en ook dromen.

Waarschuw beheerder
je kan alles simuleren met je hersenen... alles wat er in je gebeurd is doormiddel van ELECTRISCHE schokjes... alles is gekoppeld aan zenuwen...waarlangs de electrische schokjes verstuurd kunnen worden... Stel je neemt iets waar met 1 van je 5 zintuigen (bijv een beeld met je ogen). Daar komen weet ik hoeveel electrische schokjes bij vrij die ervoor zorgen dat jij iets ziet zoals jij het beeld ziet... (ff simpel gezegd). Nou... jij gaat dromen... maar de banen die die schokjes af hebben gelegd in je hersenen om tot dat beeld te komen, die bestaan nog steeds. Jij kan dus met je hersenen dat beeld EXACT simuleren, dmv electrische schokjes precies langsdezelfde banen te laten lopen. Dit gebeurd ook als je ergens aan terugdenkt...maar als je slaapt ben je in een onderbewustzijn dat je een beeld veel preciezer na kunt maken. (waarschijnlijk doordat je slaapt, zijn delen van je hersenen niet actief, waardoor andere delen meer "energie" hebben om beelde na te bootsen, maar dat terzijde). Dit geeft dus een verklaring waarom het lijkt alsof je iets hebt gedaan wat je helemaal niet gedaan hebt, eigenlijk alleen maar gesimuleerd. In principe moet je zintuigen zien als uiteindes van je hersenen om iets te kunnen waarnemen. Alles wat ermee wordt waargenomen kan altijd worden teruggehaald, aangezien het bepaalde banen heeft gelopen. Het is puur een kwestie van kleine electrische schokjes over de desbetreffende banen te laten lopen... Maar aangezien de hersenen zo klein en complex in elkaar zitten, is het momenteel nog niet mogelijk om een duidelijk beeld van iets te doen simuleren bij mensen die bijv. blind zijn... Wel is het al mogelijk om lichtstippen te simuleren in de hersenen. Dwz.. men nemen een blind persoon... men monteerd een speciale camera op een helm en die helm krijgt het desbetreffende persoon op. De camera wordt verbonden met een soort van chip in je hersenen (die precies goed ligt voor de betreffende banen). Steeds als de camera iets oppakt qua beeld, geeft het een bepaald signaal af, en ziet de despetreffende persoon het als licht stippen.

Ik hoop dat je nu beter snapt hoe je hersenen werken... hersenen is één en al electische signaaltjes over banen...niks meer en niks minder. Of ze nou aangestuurd worden door zintuigen of door zich zelf of door hulpmiddelen, dat maakt niet uit. Maar hou wel in je hoofd dat zintuigen niet alleen voor waarnemingen zorgen. Dat bepalen nog altijd je hersenen en niet je zintuigen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat is er ppex te moeilijk voor je nee toch?????

Heel mooi uitgelegd mars!!!!!
Waarschuw beheerder
Heel mooi uitgelegd mars!!!!! :yes:
Waarschuw beheerder
nee........maar was niet echt tijd voor om dat allemaal te gaan lezen he o:)
Waarschuw beheerder
Ik geloof daar allemaal niet in, vandaar dat ik ook geen last heb van geesten!

Waarschuw beheerder
Het is voor mij wel duidelijk.
een mens bestaat ook uit H2O, alles bestaat eruit.
Maarre je weet wel veel he?
Waarschuw beheerder
jep weet heel veel o:)

Waarschuw beheerder
Mensen bestaan uit moleculen... mensen zijn gewoon een vorming van stoffen bij elkaar... de stoffen zijn weer cellen.. en dankzij cellen kunnen we dupliceren. (althans kunnen de cellen zich dupliceren) zo kunnen wij groeien en leven.

Maarre miss over wie heb je het?
Waarschuw beheerder
over mij das toch duidelijk B)

Waarschuw beheerder
*middelvinger icoontje*

Waarschuw beheerder
Ben een tijdje afwezig geweest. heb ik veel gemist??
:)

Waarschuw beheerder
niet bepaald aangezien niemand meer wat durft te zeggen :P
Waarschuw beheerder
hahhaha pf lag eruit moppie dus daar zal het eerder aan liggen!

Waarschuw beheerder
^^

als ik nu weer reacties krijg dat ze echt zeggen dat ze geesten hebben gezien, dan ga ik die persoon persoonlijk vermoorden :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik draai nu ook met mn glaasjes O:)
Waarschuw beheerder
ik moet een enorme grote scheet laten als ik zulk soort dingen lees :P

zo dat waren mijn emoties...

*BURP*

proost!
Waarschuw beheerder
als ik nu weer reacties krijg dat ze echt zeggen dat ze geesten hebben gezien, dan ga ik die persoon persoonlijk vermoorden

Volgens mij heb jij er 1 gezien, want je bent opeens een stuk netter geworden in je posts ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is echt emotieloos Jeroen :P

Ja doe mij ook nog ff wat :bier: :D

Waarschuw beheerder
nee heb 4 waarschuwingen dus moet ff rustig aan doen he ;)
Waarschuw beheerder
ghehehe... je hebt het licht gezien dus? O:) <- engel :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag net het Noorderlicht in Honolulu :9

Waarschuw beheerder
cool daar woon je ook he :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ben vandaag geemigreerd!!! :D

Echt super hier man!

Kom je nog langs :P

Waarschuw beheerder
nee morgen... zijn daar ook geesten?

oops :X offtopic... zal het niet meer doen O:)
Waarschuw beheerder
donateur
nee geen gaasten... wel glaasjes...

oja en chocoladeletters en kruidnoten :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou geen last ervan gehad dat pf eruit lag hoor..

maar zo te zien gaat het nergens meer over...

ik ben dat boek van Char nu aan t lezen...
Iemand ok gelezen toevallig hier??
Waarschuw beheerder
Dan ben je zeker niet op PF geweest.. het lag er echt n tijdje uit :p

ik eb dat boek van Char ook gelezen ja.. vorig jaar alweer, dus sommige dingen zijn wat weggezakt :s
Waarschuw beheerder
Naar mijn idee is Char een nepperd maar ja dat is mijn mening misschien kunnen jullie mij ervan overtuigen dat ze het niet is?

@mars hele mooie uitleg (val in herhalinghihi)

dat van het slapen endat dan de meeste mensen geesten zien tja daar vraag ik me eigen ook vanaf hoeveel er waar is en hoeveel niet........maar ik heb mijn waarneming veel overdag en al sinds dat ik een klein meisje ben( ben nu nog niet groot hahhaha) en als ik zo´n waarneming heb komt ie onverwacht dus ik ben dan met iets totaal anders bezig....wat denk je daar dan van?

Waarschuw beheerder
kan afwijking zijn... maar daar kunnen misschien 100den verklaringen voor zijn... Ik weet ook niet wat je ziet, en hoe je het ervaart... Maar er zijn meer mensen die er last van hebben dat ze dingen zien. Dus waarschijnlijk komt die afwijking dan vaker voor... Misschien kun je je die afwijking zelf aan leren dmv oa glaasje draaien, en andere "duistere" praktijken... Maargoed, kan er niet echt over oordelen ^^
Waarschuw beheerder
Char is geen nepperd vind ik en ik heb eerlijk geen zin om iemand daarvan te gaan overtuigen. Iedereen moet zelf maar weten wat ie gelooft, zieltjes winnen is niks voor mij :p

(ik word al gek genoeg van die Jehova getuigen ;) haha)
Waarschuw beheerder
@lolita....tja je kan me toch wel uitleggen waarom je haar geen neppers vind?

@mars
kan afwijking zijn... maar daar kunnen misschien 100den verklaringen voor zijn... Ik weet ook niet wat je ziet, en hoe je het ervaart... Maar er zijn meer mensen die er last van hebben dat ze dingen zien. Dus waarschijnlijk komt die afwijking dan vaker voor... Misschien kun je je die afwijking zelf aan leren dmv oa glaasje draaien, en andere "duistere" praktijken... Maargoed, kan er niet echt over oordelen ^^

Hihihi leuke uitleg....afwijking.....ik zal aantal dingen voor je opzoeken uit het andere topic en die zal ik hier plaatsen kijken wat je daarvan vind ok?(en dan zal je zien dat 2 mensen ophetzelfde tijdstip een afwijking hebben)
Nog iets toen ik klein meisje was wist ik niet eens wat glaasje draaien was en heb ik het over vanaf ongeveer me 4e jaar (dat ik me dingen kan herinneren)

Waarschuw beheerder
Ik noem dat als een voorbeeld :) Het kan duizend en 1 redenen hebben... maar om nog ff door te gaan op die afwijking... Misschien ontwikkelt zich dat wel in de puberteit? aangezien daarin je hersenen een soort van ontwikkeling doorlopen....
Waarschuw beheerder
geestje geestje kom eens hier

geestje geestje wat ben je een klier
geestje geestje lalaalla

Waarschuw beheerder
Ik vind de verhalen van Char apart..:yes:

zou weleens in t echt zulke dingen willen zien. echt wetend dat ze de persoon niet kent en niet achter de schermen wat informatie heeft toegespeeld te geven..

Waarschuw beheerder
ik heb ze ook een keer opgeroepen .. we gingen met zijn allen rond een kaars zitten, en riep de geest op hij kwam door de muur heen ging weer door de muur weg en toen kwam hij weer door de muur terug en sloeg mijn maatje met een voorwerp in zijn nek en hij begon te spartellen en werk helemaal vaag in zijn koppie we konden hem niet meer houden ... en hij vluchte ... we hebben hem nooit weer gevonden ..

Waarschuw beheerder
Char kan echt wel wat.. maar ik vind de reden die ze geeft, haar eigen uitleg over waar de informatie vandaan komt enzo, puur haar eigen uitleg aan iets. En niet iets wat een vasstaand feit is. Die uitleg is vooral wel handig voor de mensen die nog weinig met paranormale en spirituele zaken van doen gehad hebben, om het iets meer tastbaarheid te geven allemaal, iets waar ze zich aan vast kunnen houden, maar waarheid vind ik het niet.
Waarschuw beheerder
@ mars ik ga nu me verhalen plaatsen bereid je voor op leeswerk hhihihi!
Waarschuw beheerder
hier gaat die ook aantal reakties van mij ga niet alles quoten geen zin in sorry te veel werk!

Reaktie van mij:

euhhhhhhh ja suggesties voor diegenen die het nog nooit hebben mee gemaakt ja voor mij geen suggestie pure waarheid dit (veel discovery en boeken gelezen erover), ik heb nl een tijdje gedacht dat ik gek werd (ben ik ook wel maar dan prettig gek)dus ben naar antwoorden gana zoeken....inmiddels weet ik dat mijn moeder en een groot deel van mijn familie ook last heeft van verschijningen en "klopgeesten" en sommige uit mijn familie hebben weer andere extra dingen zoals bijv... handoplegging!

1 ervaring:

Eerst moet ik jullie even vertellen hoe mijn slaapkamer eruit ziet voordat je het voorval kan begrijpen, je komt binnen en aan de rechterhand staat een hoekkast in het midden staat mijn bed en tegenover de deuropening heb je een raam.

Ik lig met mijn man (nu ex) met onze voeten naar de raamkant we zijn allebei nog wakker zijn een beetje aan het kletsen over van alles en nog wat.....op een gegeven moment zeggen we allebei niks meer maar slapen nog niet...Ik voel dat ik mijn lichaam niet meer kan bewegen en tegelijkertijd dat ik dat merk zie ik mijn gezichtsveld draaien naar de hoekast(ik lig dus nog steeds in mijn bed onbeweegelijk) op het moment dat ik de hoekkast in mijn gezichtsveld krijg zie ik daar een vrij groot figuur staan met een zwarte cape en soort van grote hoed terwijl ik die zie gaat er een oorverdovend gegil in mijn oren beginnen (waar ik dus echt bang van werd) hierbij werd ik mij ook bewust dat mijn ademhaling gestopt was dus probeerde uit alle macht adem te halen en toen dat lukte was mijn gezichtsveld gewoon weer naar de raamkant en ook mijn lichaam kon ik weer bewegen.......mijn man vroeg alleen maar wat ben je in jezusnaam aan het doen????Ik was zo onderste boven ervan dat ik zei niks laat maar en heb hier dagen mee rond gelopen totdat ik het tegen mijn moeder vertelde omdat ik echt dacht dat ik aan het door draaien was, ohhh zegt mijn moeder die komt ok weleens bij mij meid zijn periodes dat hij langs komt en ja idd klopt heel lang zie en hoor ik hem/haar niet en dan ineens weer heel veel....

aanpassing: dit alles bijmekaar duurde hooguit 1 tot 1½ minuut!laatste aanpassing: 18 oktober 2004 15:30

nog 1:

Ach joh doordraaien doe je niet zo snel.....

Bij mijn Exman in hun eensgezinswoning kwamen wij thuis en dachten wij dat zijn broer thuis was met zijn vrienden dus ik loop vast naar de zolder waar zijn broer slaapt....terwijl ik de trap op loop hoor ik gelach en naarmate ik de 2e trap oploop hoor ik ook van wie dat gelach is van een zeer goede vriend van mij( maar die heeft zo´n apart lachje die kan je overal eruithalen als er wat te lachen valt)Ik gooi zijn deur open en kom tot de konklusie dat alles stil en donker is ineens dus ik doe het licht aan en zeg nou hallo zeg dit is wel heel kinderachtig van jullie om je te gaan verstoppen.....ik overal kijken hij had nl best een grote kamer met hoop plaatsen waar ook een volwassenne zich kan verstoppen maar nee niemand.......toen vloog ik dus als de sodemieter naar beneden brrrrrrrrrr schrok me het lazerus..(mijn exman had overigens niet het gelach gehoord die was in zijn kamer een verdieping lager)

reaktie van mij op vraag over uittreding:

Dat heet idd een uittreding ja en in je peuter/kleuterjaren en puberjaren ben je daar het meest ontvankelijk voor je kan zelfs jezelf daar op trainen............maar idd ook weer als je niet weet wat je doet kan je beter niet doen want je ziel treed dan uit je lichaam en is met een streng energie verbonden aan je lichaam word die streng te dun tydens uittreding kan je de weg kwijt raken en dus niet meer terug naar je lichaam
(een soort coma zeg maar) og de stroom die word onderbroken en je sterft dus in je slaap!!

nog een ervaring:

Mijn opa is alweer een tijdje overleden een jaartje of 14 denk en toen hij pas overleden was moest ik de kat van mij oma eten gaan geven ik daar naar toe kat roepen in de voorkamer lag lekker te soezen op mijn oma´s stoel en wat ziet mijn oog in de tv mijn opa zitten in zijn stoel ik knipper met mijn ogen omdat ik dacht nou het is verveelding maar neehoor hij zat er nog steeds heb hem daarna nog vele keren zien zitten in het tv scherm in zijn stoel.........nu al jaren niet meer!

Reaktie van mij op vraag:

Ik zal even een klein aantal dingen uitleggen....als diegene in kontakt met je wil komen doet diegene dat best wel kan je merken aan kleine dingen(als het nog maar kort geleden is dat iemand is overleden moet je diegene de kans geven om zijn vermogen te versterken een baby kan ook nl niet gelijk lopen)...

Het nodig zijn van kontakt kan bijv als je last heb van de zogenaamde klopgeesten.....

Merendeel hierro denkt maar in kontakt te kunnen komen met diegene waarvoor ze het kontakt aangaan maar vergeet niet dat je het nooit zeker weet wie je aan de "lijn" heb!Je kunt dit ook niet testen door vragen te stellen waar jij het antwoord al van weet...want hun kunnen dus je gedachtes lezen op de een of andere manier...hoe ik dit weet door ervaring en het testen van de geest...

Een andere manier om in kontakt te komen en dat is een minder gevaarlijke manier is schrijven..blaadje nemen..pen losjes vasthouden concentreren en vraag stellen je zal zien je begint te schrijven en je krijgt antwoord op je vragen...

dus janny misschien wel idee voor jou ook dit hier boven??

Voor diegenen die toch glaasje willen gaan draaien....
ik ben er geen voorstander van!

maar paar adviezen...doe het niet als je bang bent..je vingers paar mm boven het glas dus er niet OPLEGGEN..nooit zomaar wegrennen als je bang word of iemand anders altyd vragen ofdat diegenen weg wilt gaan waar je kontakt mee heb...ALS diegene niet weg wilt gaan waarschuw hem/haar dan dat je water in het glas doet en het daarna kapot gooit(schijnt heel erg te zijn voor diegegene)
Je kan een gewoon scrabble spel gebruiken ervoor leg de letters neer en ja en nee .......en VOORAL geen dingen vragen over geld, doodgaan of zie kworden vragen NIET DOEN!

Sorry voor diegenen die al in de andere topics dit gelezen hebben.........
Waarschuw beheerder
Lijkt mij niet dat je sorry moet zeggen, want de meesten zullen het denk ik niet gelezen hebben en op basis van het niet gelezen hebben hun opmerkingen hebben geplaatst.. (had ze zelf al wel namelijk al gelezen ;))

Er zijn wel dingen waar ik toch nog steeds over struikel..
want hun kunnen dus je gedachtes lezen op de een of andere manier

Wil je zeggen dat ze de minieme electronische pulsen kunnen opvangen welke je in je hersenen hebt, en zo dan ook precies weten wat je denkt?

hoe ik dit weet door ervaring en het testen van de geest...

Mag ik vragen hoe je dat dan gedaan hebt?

VOORAL geen dingen vragen over geld, doodgaan of zie kworden vragen NIET DOEN!

Mensen zijn daar van zichzelf al uit gevoelig te zijn voor deze onderwerpen...

En toch vraag ik het me nog steeds af, zijn het verstoorde magnetische vlakken waar dieren zo extreem gevoelig in zijn, en mischien ook wel mensen? En dat in combi met het kennen (voor een deel) van een overledene, of denkbeelden (we zitten in een poolshift trouwens op het moment, zoek maar terug in dit topic, staat al uitgelegd), of is het echt een aanwezigheid?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er zijn wel dingen waar ik toch nog steeds over struikel..

want hun kunnen dus je gedachtes lezen op de een of andere manier
Wil je zeggen dat ze de minieme electronische pulsen kunnen opvangen welke je in je hersenen hebt, en zo dan ook precies weten wat je denkt?

hoe ik dit weet door ervaring en het testen van de geest...
Mag ik vragen hoe je dat dan gedaan hebt?

energie trekt andere energie aan energie kan samengebracht worden..........en hoe ik dat weet dat geesten dat doen heel simpel........hetzelfde als iemand anders in de maling nemen.......terwijl je de vraag steld van te voren zelf een antwoord in je koppie hebben gestopt zodanig dat je dit als echt beschouwd.......en kijk maar wat erdan uitkomt....daarom is het ook belangrijk als je dit gaat doen je hoofd "leeg" is:D

voor dat andere zal ik zo even terug gaan zoeken misschien wil hij het eff quoten hier want je weet het me kindje is ziek:S.....dus kan geen uren gaan zitten zoeken dus wil jij dat eff please doen?
Waarschuw beheerder
Klopt dat energie elkaar aantrekt, maar dat is altijd op een manier om tot een gelijk vlak te komen, zie bliksem, dat is nodig om + en - tegenover elkaar weer in belans te brengen (het duidelijkste voorbeeld wat ik kan verzinnen).....

als geesten de pulsen oppakken moet er een katalysator zijn om te verstevingen, en dan na de katalysator een andere energie om op te heffen. Of er zal opgeheven moeten worden, direct vanaf het begin, maar dan ben je als het ware "gedachteloos" oftewel, hersendood.... niemand is gedachteloos, denken dat je leeg bent is niet leeg zijn ;)....
Waarschuw beheerder
Ik ben het niet helemaal met je eens als je hoofd leeg is zal je ook geen impulsen maken....en met je hoofd leeg besoel ik dus heel simpel nergens aan denken .......veel mensen hebben hier moeite mee maar het kan wel degelijk:D

Ik ben het met je eens dat over dat in balans brengen....maar soms heb je ook energie teveel dat veroorzaakt storingen.....en moet afgevloeid worden:D
Waarschuw beheerder
Over dat laatste ben ik het helemaal met je eens ;)... nu nog even nadenken wat het afvloeien is ;)

Alleen het eerste, helemaal nergens aan denken... Ik doe wel eens aan meditatie, maar het is me nog nooit gelukt "leeg" te zijn. Niet denken is niet bestaan, lijkt mij, want dan functioneerd het niet daarboven naar mijn idee
Waarschuw beheerder
Mij lukt het wel om geheel mijn hoofd leeg te maken...vooral als ik lekker aan het water zit en aan het staren ben!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Blijf het vreemd vinden dat Mars dit van jou allemaal wel accepteert,terwijl je jouw reply`s ook stelt als waarheid.

En jij blijkt het dan niet op te dringen,wel vooruit,dan reply ik ook nog een keer.

Denk over sommige dingen net iets anders,maar wil nog even aangeven hoe je het best de entiteit kan testen,zonder dat je het zelf kan beinvloeden.

Vraag b.v hoeveel lucifers er nog in het doosje in de keukenkast zitten,of vraag eens hoeveel suikerklontjes er nog in de pot zitten,of hoeveel paar schoenen er in de kast staan,vraag het spontaan,denk er zelf verder niet bij na,en controleer het later,dan weet je of je een entiteit had,of je eigen gedachten.
Waarschuw beheerder
Mij lukt het wel om geheel mijn hoofd leeg te maken...vooral als ik lekker aan het water zit en aan het staren ben!!!!

De laatste keer dat ik dat deed is al weer bijna 3 jaar geleden, midden in de nacht als ik nie kon pitten (woonde toen in hoorn aan het ijselmeer)...

Maar ben je dan echt helemaal leeg of just the happy thougts?

Waarschuw beheerder
donateur
IK krijg mijn hoofd leeg door te denken aan een plaats waar ik heel graag zou zijn,bij een waterval,een zonsondergang in Kenia,Een Prachtig strand met heerlijk koel briesje en een ruisende oceaan en telkens als er toch weer äardse gedachtes er door heen komen zeg ik,nee,niet nu.

En na een poosje(ook door jezelf totaal te ontspannen)lukt dat prima.

Als ik me ga concentreren op b.v. mijn vriendin waarvan ik weet dat die elke nacht ondraaglijke pijnen heeft en blijf concentreren en daar heen wil dan voel ik mezelf uittreden,ik ga netjes door het raam en zweef het pad naar haar toe,ik ga bij haar door het raam de slaapkamer in en leg mijn hand op de plaats waar het het pijnlijkst is,ik maak bij mijzelf een trechter om de pijn die ik opneem weer weg te laten vloeien uit mezelf en bezorg haar zo weleens een nacht zonder pijn.

Ik kan haar de volgende dag vertellen hoe ze erbij lag,of haar man al naast haar lag of hoe hij in de kamer zat.

Dit doe ik niet veel hoor,de eerste keer was ik vergeten bij mijzelf de trechter te maken,ik heb de hele nacht en de daarop volgende dag gigantischa pijnen gehad.
foutje...hahaha

Waarschuw beheerder
http://www.reewoud.com/ouija//borden.htm

Ik dacht dat het moeilijk was om aan die borden te komen..:nO: dus
Waarschuw beheerder
Zoiets vind ik eng, zal nooit zo'n bord aanschaffen :|

Waarschuw beheerder
donateur
Is niet moeilijk hoor om aan zo`n bord te komen,ik heb The Path Finder.

Indiaans,kijk even terug in dit topic,daar staat hij helemaal beschreven.

Dat bord komt uit Amerika.
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
veel dingen vind ik interesant hier, lees al een hele poos stiekem mee, maar dat laatste vab gabbermamma ..
Als ik me ga concentreren op b.v. mijn vriendin waarvan ik weet dat die elke nacht ondraaglijke pijnen heeft en blijf concentreren en daar heen wil dan voel ik mezelf uittreden,ik ga netjes door het raam en zweef het pad naar haar toe,ik ga bij haar door het raam de slaapkamer in en leg mijn hand op de plaats waar het het pijnlijkst is,ik maak bij mijzelf een trechter om de pijn die ik opneem weer weg te laten vloeien uit mezelf en bezorg haar zo weleens een nacht zonder pijn.

woow dat is wel heel appart...

en dit kan iedereen, of alleen de gene die daar gevoelig voor is, hoe doe je het, en hoe ben je erachter gekomen dat je dit kan , en/of er gevoelig voor bent ;)

je leeg maken heb ik vaak gebruikt op de mavo, zo consentreerde ik met een kwartier voor een exame of groot proefwerk en gebruikte ik dat ook voordat ging leren, en dan zei ik altijd tegen mezelf : ik ga ff goed leren :)
het werkt wel, daar ben ik van overtuigd!
Waarschuw beheerder
@scriptkid nee me hoofd is leeeeeeeeeeeeeeggggg echt leeg!

@gabbermamma ja idd dat is ook een goed test......en wat mars betrefd ja kan ik ook niks aan doen misschoen hoe ik het neerzet geen idee.
Waarschuw beheerder
@scriptkid nee me hoofd is leeeeeeeeeeeeeeggggg echt leeg!

Knap dat je dat dan kan! :jaja: Ik vraag me echt af hoe je dat dan voor elkaar krijgt....
Waarschuw beheerder
Bij mij zitten er altijd dingen in mn hoofd.. altijd maak ik me wel ergens zorgen over..

ik heb echt nooit rust in mn hoofd :s

Waarschuw beheerder
@Dylaantje...ik heb alles gelezen maar ga nu ff een heel simpel voorbeeld geven. Kijk ff of je ermee verder kunt denken...

Je bent een klein kind... pakweg 7 jaar oud. Je bent bang voor spinnen... Je ligt in het "redelijk" donker in bed... en je gedachte dwaalt ineens af naar spinnen... Je butst jezelf op: "Als er nu maar geen spin op mijn kamer zit!"... je kijkt op uit bed naar de muur... wat zie je daar zitten? een spin... je knippert eens met je ogen je kijkt nog eens goed... en weg is de spin... Bijna alle kleine kinderen zijn bang voor spinnen, en als ze erover gaan denken, gaan ze juist spinnen zien! Dat gebeurd wel 8 op de 10 keer.

Nu ben je volwassen... maar denk je dat je hersenen daar niet meer vatbaar voor zijn? of misschien wel op een andere manier vatbaar zijn, omdat je hersenen een ontwikkeling hebben meegemaakt? Denk er eens over na :)

@het lege hoofd verhaal :P

Wanneer is je hoofd "leeg"? Als je geen electronen meer over de hersenbanen laat gaan.. Althans zo minimaal mogelijk... Mij lijkt dit een kwestie van trainen, of aanleg of iets in die zin... Gewoon zo weinig mogelijk electronen in beweging zetten... de 1 zal dat beter kunnen dan de ander :)
Waarschuw beheerder
@ mars een prima voorbeeld....maar ik ben daar nooit bang voor geweest....ik heb ook nooit enige aanleiding gehad om erover te gaan verzinnen of iets dergelijks...ik zie ook nu hierboven dat ik 1 verhaal heb weggelaten..ik zal hem even opzoeken om te kopieren want dat is nl een gebeurtenis die ik samen met mijn exman had dus 2 mensen die hetzelfde merken alleen de een boven en de ander beneden in huis!Dat verhaal van mij was nl om aan te geven dat er zelfs 2 personen op het zelfde tijdstip iets merken en zien en horen dus geen toeval kan zijn.......eff zoeken zet het zo neer!
Waarschuw beheerder
Nou Mars hier is ie......ben benieuwd wat je hiervoor voor verklaring kan geven...(nee is lief bedoeld ben gewoon nieuwschierig naar jou uitleg hiervoor)

Dylaantje 18 oktober 2004 16:03
Ja idd beter dat sommige ook eens serieus kunnen reageren

Oke ervaring van heel wat jaartjes terug mijn exman die toen nog thuis woonde bij zijn ouders sliep op de 1e verdieping van de eensgezinswoning...Ik sliep bij hem en die avond waren alleen hij en ik thuis hij ging naar beneden om naar het toilet te gaan liet de tussendeur open van het halletje naar de keuken en het licht van het halletje aan....Op een gegeven moment hoor ik de deur beneden dichtslaan en iemand de trap oplopen maar geen Michel die zijn kamer in kwam........3 min later ongeveer(terwijl ik dus onder de dekens lag van nahhh ik vind dit niet leuk) hoor ik de wc beneden door getrokken worden en Michel vloeken omdat het licht in het halletje uit is en de tussendeur dicht is...........Hij komt boven en zegt hallo ga jij effies iemand anders zieken ipv mij en ik zeg no way dat was ik niet afijn wij nog het hele huis door gezocht heel stoer met een honkbalknuppel hahahah maar nee niks en niemand...
zelfs zijn broer nog gebeld van joh heb jij een grapje uitgehaald os ben je 5 min thuis geweest nope niks van dat.....

Waarschuw beheerder
mmm bizar... kan het niet gewoon een tocht zijn geweest?
Waarschuw beheerder
2 mars : :S :S :S :S ?
Waarschuw beheerder
@ mars nee echt niet moet dan wel orkaan zijn geweest om ook nogeens het licht uit te doen...........en echt iemand de trap op horen lopen doormiddel van tocht nou dat lijkt mij ook niet!

Waarschuw beheerder
kraken van de trap enzo gebeurd regelmatig vanwege in en uitzetten van het materiaal ;) maarre hadden jullie huisdieren?
Waarschuw beheerder
Mars kraken van een trap of voetstappen is heel ander geluid hihihi en nee zekers geen huisdieren!!!!

Dit geeft je best denkstof geloof ik he nou ik ga lekker slapen trusten kussssssss

Waarschuw beheerder
jah maar dat kraken is geluid en kan dus gesimuleerd worden door je hersenen (maargoed daar hebben we het al overgehad, en zo denk je dat ik steeds maar op hetzelfde "excuus" spring ;))

alleen die lamp is wel weird jaa.. aangezien je vriend het ook zag.. (kans wordt daardoor wel zeer klein). Maar jullie hadden geen poes? of een hond? of een aap in huis? :P

Waarschuw beheerder
vind dit een super intresant onderwerp.....mijn zoontje zijn vader is overleden toen hij 1 jaar oud was...en heb nu nog steeds een hoop vragen voor zijn vader.
zit er soms weleens aan te denken om dat glaasje draaien te doen maar ben er te bang voor....was in het begin ook zo bang om te gaan slapen...bang dat hij me s'nacht zou opzoeken of....durfde niet in de nacht naar de wc of naar de keuken.....
stond 1 keer met die kleine op mijn armen in de keuken...toen hij in eens riep papa bang.....mama papa is bang.....en keek langs mij heen en zei weer papa bang.....ik heb toen tegen mijn zoontje gezegt...zeg maar dat papa niet bang hoeft te zijn....heb vervolgens wat spullen gepakt en ben naar mijn moeder gegaan.....

zo zijn er nog wel eens wat dingen gebeurt....dat hij in bedje lag en heel hard begont te lachen.....en maar naar 1 kant bleef kijken...ook al riep ik hem hij bleef naar dat punt kijken...

zou glaasje draaien antwoorden kunnen geven op de vragen die ik heb?????

Waarschuw beheerder
scary lijkt me dat als zulke kleine kinderen die dingen zien...
Waarschuw beheerder
Ja kinderen zijn extra gevoelig voor.. die zien dat soort dingen eerder, wel grappig vind ik dat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat zeggen ze wel vaker dat kinderen daar gevoelig voor zijn.....net als dieren.....
hij is nu 6 jaar en heeft het niet meer tis ook maar drie keer gebeurt ofzo.....
maar blijf het toch eng vinden..

Waarschuw beheerder
Ja scary..:yes:

cker omdat hij ook aan t praten was:S

Waarschuw beheerder
donateur
Prachtig vind ik het,heel mooi dat hij zo contact houd met zijn vader.

Kinderen hebben het heel veel,word altijd maar afgedaan als fantasievriendje als ze wat ouder zijn of als ze zelf denken dat het door anderen niet geloofd word.

Vicky 30 je bent welkom bij mij hoor.
Ik wil je helpen.

Waarschuw beheerder
oke thnx.......

Waarschuw beheerder
wilde nog ff wat kwijt.....gino zijn vader dan pascal die zei weleens tegen mij van...nou steeds als ik op de video klok kijk is het 22.22uur heb ik steeds.....gek he...ik zei dan ja joh das toeval...maar sinds hij is overleden heb ik nog heel vaak dat als ik op een klok kijk het 22.22 uur is........

Waarschuw beheerder
donateur
Toeval bestaat niet...:flower:

Waarschuw beheerder
zou je denken......ik weet nooit zo goed wat ik er over moet denken...of er nog wel iets is na de dood...en soms heb ik wel zoiets van ....kom op pascal als er iets is geef me dan ff een teken ofzo...

Waarschuw beheerder
die pascal is sowieso bij je..
ik geloof echt dat iedereen een soort van bescherm engeltje heeft en er is zeker leven na de dood. in ieder geval iets in die sferen.

(ik weet dat ik dit in t vorige topic ook al heb gezegd dus sorry daarvoor)
maar toen ik een ernstig ongeluk kreeg heb ik een bijna dood ervaring gehad. HIer zag ik een wit licht wat erg vel was, maar ontzettend rustgevend. Ik voelde dat ik zweefde. alsof ik kon vliegen zeg maar. In het licht, dat niet voelde als een tunnel maar als een hele grote open ruimte, en daar zag ik dus een zwart stipje iets. en ik zweef dichter bij en ineens staat mijn opa daar.
Aan het eind van het wit(ik wist gewoon dat het het eind was, alsof er een onzichtbare deur zat ofzo die ik wel kon zien)staat ineens mijn overleden opa.
Gewoon zoals hij altijd was.
en hij komt naar mij toe. zegt hij: hannie, wat doe jij hier? het is jou tijd nog niet! ik zie je later wel weer.
en toen kwam ik dus bij. mijn opa heeft mijn leven gered.

En ik weet dat er onderzoekers zijn die zeggen dat het komt door zuurstof gebrek in je herzenen, maar daar geloof ik niets van. Het was zo intents en mooi! en hoe kon ik kan mijn opa zien, terwijl de rest wit was? hoe kon ik mij dan zoo fijn voelen? en hoe kon ik dan mijn opa verstaan?
Want op het moment dat hij zei: ik zie je later weer terug wees hij naar achter, naar waar ik vandaan kwam. En langzaam, zoals je ook altijd in de film ziet, vervaagde mijn opa, terwijl hij naar mij knikte van: het komt goed wees maar niet bang, kwam ik terug in de realiteit!

sindsdien voel ik altijd een aanwezigheid om mij heen. Ik weet dat het mijn opa is.. hij waakt over mij en past op mij.
dus er is zeker wat na de dood, en ik geloof echt dat wat jou zoontje zag dat het zijn vader was..

(K)

Waarschuw beheerder
wow....wat een verhaal....toen pascal in het ziekenhuis nog lag....hij had zware astma en kreeg er een hartstilstand overheen...hebben hem gereanimeerd en toen slapend gehouden...voor drie dagen de derde dag was ik s'ochtend bij hem want hij ging heel erg achter uit...stond met hem te praten over gino..en zei dat ik een foto voor hem had van die kleine....ik had inmiddels gehoord van de artsen dat als hij wakker zou worden...er wel iets aan over hield....dus vertelde ook pascal van dat ik er altijd voor hem zou zijn...en voor hem zou zorgen......gaf hem een zoen hield hem ff vast wilde wegggaan om koffie te gaan drinken en toen gingen alle toeters en bellen af.......hij had er weer een hartstilstand over heen gekregen....en de dokters hebben hem toen laten gaan.....hebben alle slangen en pijpen uit hem gehaald en mocht ik bij hem........

pascal heeft dus altijd gezegt als mij wat gebeurd ik wil NOOIT in een rolstoel trek dan de stekker er maar uit....
soms denk ik weleens hij heeft het zelf gewoon opgegeven...als ik nou niet had gezegt van ik ben er voor je zal je helpen enz enz.....
Waarschuw beheerder
Wow wat een mooi verhaal Hannie!! Super!

:respect:

Waarschuw beheerder
met alle respect hannie... maar kwil daar toch weer even op in gaan. Jij zag je opa... zoals je hem kende... Dat betekent dat je opa een herrinering is, zoals hij was toen jij hem kende. Zijn stem ken je ook... Als je ver weg bent, kun je dromen...dromen kunnen echt lijken...dromen kunnen zo gedraaid worden door je hersenen dat het realiteit lijkt... Sommige mensen worden met schrik wakker doordat ze een nachtmerrie hadden... maar is die droom dan realiteit? Een droom kan wel degelijk echt lijken, een droom kan je wel degelijk een gevoel geven (eigenlijk logisch omdat alles in je hersenen gebeurd). En om weer even terug te vallen.. waarom herriner je je opa zoals je hem als laatst zag? waarom zie je je opa in die droom dan niet als een 30 jarige man ofzo?...antwoord: omdat hij zo in je geheugen ligt... Het is puur een herrinering waarvan een droom is gemaakt, om te verwerken wat er op dat moment is gebeurd... Waarschijnlijk ben je geestelijk heel sterk, of ben je heel eigenwijs..vandaar dat je jezelf er bovenop hebt weten te helpen... Alle respect voor je opa, maar die opa in jou beeld is niet je opa maar je opa zoals jij hem herrinert.

Ga ik nog iets vertellen....

Wetenschappers hebben onderzocht dat buiten het normale bewustzijn nog eens 250 verschillende bewustzijns niveau's zijn... (niet precies 250 natuurlijk, dat is een schatting, is trouwens ook een film, waarvan ik de naam kwijt ben, een beetje op gebaseerd)...
Als je wakker bent...gewoon bij "bewustzijn" zit je op de 250... Slaap je? dan zit je op de 200.....En daaronder? wat is dat dan? Denk daar eens over na... ga het rijtje eens af... Niveau 250 is realiteit... niveau 200 is totaal in rust... hartslag minimaal... dromen...totale rust en bewuste onwetendheid...Ga nu eens naar niveau 150? (coma ofzo?) wat kan er daar gebeuren?? Veel echtere dromen... totaal levenloos stil liggen...een eigen wereld in je hersenen misschien? Zak eens naar 50? uittreding van de "geest" uit het lichaam (zoals jullie beweren..)...wit licht...1 grote duidelijk scene...verder totaal geen beweging.. kans dat je organen uitvallen is aanwezig...

Zak eens terug naar niveau 10? of niveau 1? Misschien wordt je wel ooit "levend" begraven als je nog op niveau 1 hangt...maar 1 ding is duidelijk... alles, maar dan ook alles gebeurd in je koppie. Dan hoor ik jullie zeggen... en gevoel dan? dat moet toch met de "geest" in je te maken hebben? Iedereen weet hoe je zintuigen te werk gaan... maar wat nou als er een stof wordt aangemaakt die voor een bepaald gevoel zorgt?? Is verliefdheid ofzo niet toevallig een stof die in je hersenen te veel of te weinig wordt aangemaakt zodat je dat gevoel krijgt?....oops daar gaat de geest in je... het zijn maar stoffen... Ik kan het nog sterker vertellen...Wetenschappers zijn nu bezig met een medicijn om honger te stoppen (of aan te wakkeren). Aangezien honger niks anders is dan (jawel) een stof die wordt aangemaakt in je hersenen... Dus je kan je wel voorstellen als we 100 jaar verder zijn... misschien wel een medicijn tegen liefdesverdriet? Who know's....
Waarschuw beheerder
blaat

Waarschuw beheerder
net als die ***** jehovas verzinne ze verhaaltjes en mag jij gaan bewijzen dat het niet zo is .... omgekeerde wereld..

\\\--\\\--\\\--\\\ ... Ik kan het nog sterker vertellen...Wetenschappers zijn nu bezig met een medicijn om honger te stoppen (of aan te wakkeren). ///--///--///--///--///

wat dacht je van de goede oude wiet om honger aan te wakkere, rook genoeg en je voelt je net een ethiopier die voor het eerst in zn leven een koelkast ziet. Om honger te stoppe?? speed ..........

En voor de mensen die zo graag rare dingen willen zien, geef ik je de tip in plaats van alles te verzinnen en met glaasjes te draaien te bidden of wat dan ook, een goede portie LSD,paddo's of salvia te gebruiken, maar kijk wel uit dat je niet nog suffer wordt als nu, wat lastig wordt.

Ik zou ook wetenschapper moeten worden!!
Waarschuw beheerder
Alles in de natuurlijk heeft toch een fuctie??

Alles in je lichaam heeft toch een fuctie??

Je gebruik 10% van je hersenen... zeggen ze.

Van alle daagse bewegingen die je maar maak je 2% bewust en 98% onbewust.

Dus zeg maar hebben we maar 0,5% controle over onze hersenen... dat is verdomd weinig.

Ik denk dat je uitstraling door een groot gedeelte door je hersenen... 50% ofzo word uitgestraald.

Ontzettende interessante materie is dit. Want als alles met een rede is gemaakt wat doen die andere 90% dan.

Waarschuw beheerder
donateur
Hannie geweldig voor je.

De ziel van je opa heeft de gedaante aangenomen zoals jij hem kende,bewust kende,zodat je hem zou herkennen en niet bang zou worden.

Hij heeft je teruggestuurd en je hebt zelf nu ook de wetenschap dat bij sterven er zielen van bekenden je zullen opwachten.

2 Vicky...
In coma of hersendood zal degene nog alles horen,zelf in comatueze toestand veel gehoord en veel meegemaakt,erg dat je je niet kan uiten ,niet kan bewegen,niets kan laten merken.
Ik heb zelf van mijn schoonvader die overleden is en waar ik mee contact had gezocht gehoord dat hij ons heeft horen afscheid nemen,hij hoorde daarentegen ook verschrikkelijke mooie muziek en wilde daarheen,hij is blij dat we de stekker hebben omgezet,hij vind dat we de enigste en juiste keuze hebben gemaakt,ondanks hij nog maar 54 was toen.

Hij vertelde welke jurk zijn vrouw droeg die dag en heeft nog vele andere dingen doorgegeven.
Dingen die ik niet kon weten en die toen ik het mijn schoonmoeder vertelde voor heel wat traantjes hebben gezorgd.

Maar ook zei weet nu dat doodgaan niet erg is,dat hij op haar wacht en haar zal komen halen.

Probeer anders via je zoontje nog wat te communiceren,vraag maar aan je zoontje hoe het gaat met pappa,of hij gelukkig is.

En nogmaals,je bent welkom bij mij.

Waarschuw beheerder
@ mars: ik heb niet gezegd dat hij er niet zo uitzag als dat ik m als laatst heb gezien dat is ook niet waar. ik weet ook hoe mijno pa er vroeger uit heeft gezien want ik heb de foto boeke door gekeken van vroeger.
En waarom zou hiji er uit moeten zien als een 30 jarige? hij toch niet gestorven toen hij 30 was? dat is onzin, je blijft zoals je bent gestorven.
Ik weet gewoon dat hij mij heeft terug gestuurd en ik kan me voorstellen dat jij denkt van niet aangezien het ook erg vaag klinkt. Maar ik heb het zelf gezien en gevoeld. En hoe kan die stomme wetenschapper nou weten wat ik heb gezien?
heeft hij een vrachtwagen over zn kop heen gehad?
heeft hij op het randje van de dood gestaan?
NEE, ze baseren het allemaal op wetenschap. nou echt wetenschap mijn kont! het is echt wat ik heb gezien. hoe verklaar je anders dat echt op het moment dat hij zei: ik zie je later terug en hij naar acheren wees ik weer langzaam terug kwam? dat kun je niet dromen.
en hoe verklaar je die aanwezigheid die ik sindsdien voel?
er is geen enkele wetenschapper op de hele wereld die het weet! NIEMAND en er is NIEMAND op de hele wereld die mij kan gaan vertellen dat wat ik heb gezien niet echt was.
want dat was het wel, en ik heb nog noooit zoiets moois in mijn hele leven gezien.

ik koester dat moment en die gebeurtenis, het heeft mij gemaakt tot wie en wat ik nu ben.
wat ik zag is echt en wetenschappers weten er helemaal niets vanaf. dat is allemaal gissen en niet met zekerhied te zeggen.

(K)

Waarschuw beheerder
je blijft zoals je bent gestorven.

mummies misschien wwel ja
..

volgens jou kan je dus beter sterven als gezond iemand in de 30 dan .. een 80 jarige invalide , demente, psychish opgefukte bejaarde .. want .. goh .. je moet nog eeuwig door na je dood he.. dat is niet zo'n mooi nieuws voor sommigen Hannie.

want dat was het wel, en ik heb nog noooit zoiets moois in mijn hele leven gezien.

LSD junky :)
Waarschuw beheerder
sorry hoor maar jullie sporen echt niet.......:vaag:

dikke bullshit allemaal.......pff

Waarschuw beheerder
GVD hannie nu wil ik niet onbeschoft zijn maar lees dan ook de rest van mijn verhaal, en leer eerst de werking van de hersenen :@ En niet eigenwijs gaan lullen wat IK ALLEMAAL WEL NIET HEB GEZIEN... ik zal je zeggen jij zelf ziet niks, alleen jou hersenen laten stroompjes lopen waardoor jij denkt een beeld van iets te hebben! Lees eerst, geef daarna een weerwoord... kom op zeg

Waarschuw beheerder
donateur
Om een waarschuwing te omzeilen heb ik toestemming gevraagd voor dit:

GVD Mars,eigenwijze klootzak.
Ga eens een poosje op je wetensschapster zitten.
De enigste die jouw reet likt en met smilys gooit kan jouw goedkeuring wegdragen en daar praat je mee.
Elk ander snauw je af,terwijl je telkens jezelf beroept op het feit dat je iedereen respecteert.

Mij duw je in mijn strot mijn mening er bij iedereen door te willen douwen,en dat ik iedereen dwing om mij te geloven omdat ik alleen de waarheid ken.

Wil je nu eens naar jezelf gaan kijken,want jouw hufterige reply`s naar een ieder die hier komt vanwege het feit dat ze willen praten over hun gebeurtenissen in het leven met het geest verschijnen/glaasje draaien enz.is van dien aard,dat je rustig kan stellen dat JIJ probeert ons de wetenschap door ons strot te duwen.

Open je eigen topic en doe nu eens wat Darkskywise je eerder hebt gezegd,blijf hier vandaan.
Ga anders een heerlijke pb relatie aan met Dylaantje en laat ons verder hier ons gang gaan.

P.S Ik wilde Godverdomme ook niet onbeschoft zijn.

en ja,ik respecteer jou niet.
Waarschuw beheerder
bijna kerst heb vrede B)

Waarschuw beheerder
gabbermamma je sluit nu dylaantje en ppexx en nuffsaid buiten, je scheert hier mensen over 1 kam... En je hoeft het niet via een admin te spelen als je geen antwoord meer weet te geven op mijn verhaal. Ik weet ook wel dat je alleen wilt geloven wat jij ziet, maar een mens zit nou eenmaal wat gecompliceerder in elkaar dan jij denkt. Probeer nou eens niet eigenwijs te zijn en in te zien dat een verhaal 2 kanten heeft... Ga je niet vast houden aan lucht... daar schiet je niks mee op, en denk je nu werkelijk dat ik zou reageren als ik geen respect voor iemand zou hebben? Nee, dan zou ik een veel andere reply geven. Ik laat je 2 kanten van een verhaal zien.. 1) jullie geven vermoedens dat er vreemde dingen bestaan, en jullie zoeken daar geesten of weet ik veel achter... 2) ik probeer er een logische verklaring voor te geven, en leg dat op tafel. Wat je kiest hou ik in het midden, maar jij niet. En waarom zo negatief over wetenschappers? Volgens mij zijn wetenschappers de enige soort die iets doen bewijzen. En dingen die ik noem zijn bewijzen... en daar is geen speld tussen te krijgen, ook jou "mening" past daar niet tussen. Wetenschappers hebben ons op de maan gezet... wetenschappers hebben het apparaat uitgevonden waarmee jij nu zit te PFen, wetenschappers hebben evolutie theorie practisch bewezen, het ontstaan van het heelal is practisch bewezen... En nu laat je je zo negatief uit over weten schappers?? Ik wil niet heel erg vervelend zijn, maar ik geloof liever wetenschappers dan wat jij hebt te melden in je autistische kleine wereldje met oogkleppen. Je kunt 2 dingen doen, volwassen worden, of niet.. keuze is aan jou... Tabéé

Waarschuw beheerder
donateur
.

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwAEA9cXFqSZVb1DTlF5vh63h8PKSyJ!7hgy!U6TigO9AgB5wVW6C*adjCZEbk!4*SGh82PkSpCm0wgUxJuKIxKkJzfS7AOe1rm9I!dotWty4Dsu2*12Ng/churchsign1.jpg?dc=4675449688966291878[/img]

.

Waarschuw beheerder
donateur
:frusty: onverbetelijk...dringt niets tot zijn kop door.

neuq jij wel gewoon of ga je in bed ook uitweiden over elke oe en ahh ,vanuit welk deel van de hersenen je dat moet onderbrengen,en hoe wetenschappers ertegenaan kijken.

Get a life.

maar het is je weer gelukt hoor,topic twee verneukt.
open er zelf eens 1.

Waarschuw beheerder
Shit zeg..
IRritant mars gevalletje..

Verpest t maar weer voor mensen..
**********(N)

Waarschuw beheerder
jaja persoonlijke aanvallen op mars..... beetje jammer.

het hele verhaal is simpel;

mars zegt alles wat je bent is fysiek.
de zwabbermamma en moodswing geloven dat er meer is..

het probleem voor de mensen hier is ook simpel ... dat mars gelijk heeft en zoveel bewijs heeft dat jullie hem persoonlijk moeten aanvallen.

Laat ik het nog simpeler maken, bewustzijn, denken, doen... er is niks wat niet terug kan worden gevonden in je eigen fysieke lichaam... Hoe kan een geest reageren op een glaasje dat rond draait, als hij geen ogen heeft om dat glas te zien, geen hersenen om het te verwerken en te reageren, geen benen om jullie voor de bek te trappen ... omdat die gene DOOD is. SIMPEL.

Kom niet steeds met die Hoe veklaar je dit en dat blabla, jij maakt hier de rare verhaaltjes dus JIJ moet het bewijzen, koop een videocamera weet ik veel.

Zo kan iedereen verhaaltjes verzinnen ..... Ik zag kabouters in het bos , kleine kabouters, grote kabouters , kale kabouters, kabouter sletjes........ HE HE mars hoe verklaar je dat dan jonge He , ik zag het toch duidelijk ...

Omgekeerde wereld leven jullie in.

Dank u.

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens je naam is het wetenschappelijk een feit dat jij al genoeg gezegd hebt,dus houd je erbuiten knol.

Hier is een topic over kabouters,jullie geloven daar niet in.

Pleur dan naar een eigen wetenschappelijk topic en laat ons hier verder gaan met de kabouters.
We zijn gek op ons eigen wereldje en vliegen regelmatig op onze bezemstelen rond om geesten uit te nodigen voor een potje knikkeren.
Wetenschap is niets voor ons,onze hersenen liggen al jaren plat.

Wij gaan er prat op dat we dom zijn en heel erg leuke verhaaltjes kunnen verzinnen.

Jullie vinden het niets,wel ga dan.

Of gaan jullie elke reply weer wetenschappelijk onderleggen en dit topic verzieken.

Misschien nog een leuk ander tijdverdrijf voor jullie.

Neem eens wat sites over spirituele zaken en zoek een op de startkabels,kan je heel veel mensen jullie overtuiging gaan overbrengen.
Stelletje jehova klieren.

Laat dit topic met rust,vragen we jullie al weken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom zouden we onze visie niet mogen geven? Als ik een topic begin en daar in meld ik haat die en die persoon... Wedden dat ik dat reacties krijg van mensen die zeggen dat de betreffende persoon WEL aardig is? Je gedachte is zo krom als wat. Geloof je de wetenschap niet? dan ben je hersendood... De wetenschap = de waarheid. Tot dusver heeft alleen de wetenschap iets bereikt... geesten hebben niks bereikt... Dus ik geef lekker mijn visie, en leg dingen wetenschappelijk uit.. hoe triest je ook blijft klagen... Je kan er gewoon niet tegen dat we gelijk hebben, dat je nu ook inziet dat we toch wel een goed punt hebben. Je bent te trots om toe te geven. En je geeft alleen maar 1 richtings verkeer. Bovendien ga je uit onmacht overal om heen lullen. Reageer op wat er staat, en niet op wat er niet staat... Niemand vraagt je om mensen persoonlijk aan te vallen, daar is dit topic ook niet voor bedoeld.. dus gedraag je, en reageer over op zoals het hoort (maargoed dat moet ik een "volwassen" persoon als jij toch niet uitleggen hoop ik?)

@Nuff je hebt 1000% gelijk :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
antwoord direct op je vragen:

Ja ik ben hersendood en vind het heerljk.
Nee ik kan er niet tegen als mensen zeggen dat een ander ZIJN gelijk wil halen en dat blijft herhalen en niets anders wil geloven/aannemen,maar het zelf niet doen.
Nee ik zie niet dat jullie een goed punt hebben,anders zou ik me hier niet meee vermoeien en ik ben hersendood.
Nee ik ben nergens te trots voor.
Nee ik voel en beleef geen onmacht,jij bevat alleen niet de hersencellen om mijn reply`s te kunnen volgen en de linken daarbij te leggen.
Niemand vraagt om personen aan te vallen,nee,maak je er dan zelf ook niet telkens weer schuldig aan.

Wetenschap is de waarheid niet.
Daar word het teveel voor achterhaald.
Volgend jaar is alles weer bijgetrokken.

Jullie hebben je visie allang gegeven en blijven in herhaling vallen en de reply`s van andere verneuken.

O,ja en geesten hebben meer bereikt dan jij denkt(misschien wel jouw wetenschap)

Zo vragen beantwoord en niet afgedwaald.
Dan nog even dit:
Wetenschappelijk gezien zou je kunnen veronderstellen dat je aanwezigheid hier niet op prijs gesteld word,daar heeft een adm. je al een waarschuwing voor gegeven,het verzoek aan je gedaan hier te verdwijnen,het staat dus zwart op wit en dus helemaal vast dat je hier teveel bent,misschien is het dus wetenschappelijk gezien een goede conclusie om gewoon OP TE ROTTEN?
Waarschuw beheerder
je kan er gewooon niet tegen dat mensen slimmer zijn dan jou....en dan maar gaat blaten van oprotten enzo enzo forum is openbaar...als je nergens tegen kan...ga dan zelf van het forum af.. gabbermamma....simpel toch..

Denk dat er een goeie discussie is ontstaan en als je een beetje leest valt er nog wat te leren ook ;)

en kom niet van eeeh mars helpen bla bla...
ik geef me eigen mening...topic staat op volgen :bier:

Waarschuw beheerder
ja ppexx wilde het al zeggen :D Je hebt helemaal gelijk. Owja gabbermamma... je zegt wel dat wij in herhaling vallen, maar je hebt zelf al 24 keer gezegd dat we moeten oprotten (wat kun je dat toch sexy zeggen (l)). Ik weet dat je bullshit lult. En dat je niet echt een slim persoon bent (no offensive, alleen een constatering). Maar dat maakt niet uit. IK heb er WEL respect voor dat je ergens in geloofd. Maar ik wil mijn visie geven, negeer me maar lekker als het je niet bevalt.

(owja als je hersendood bent, zoals jij beweert dat ik heb gezegd, terwijl het retorisch was, kun je zelfs geen achterlijke replies geven ^^ dus laat die dan ook weg :))
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ppexx.....slimmer dan jij.

zei ik dat jij van het forum af moest?

Nee je komt Mars je vriend niet helpen je hebt nml al 10 keer gezegd dat het topic op volgen staat,ben alleen erg dom om daar een link te leggen,er staan er velen bij mij op volgen,wil niet zeggen dat ik dan ook reply.

Tussen oprotten en telkens op iedere reply met je wetenschap de boel verzieken is een groot verschil.

Ja in mijn wereldje van de kabouters kan ik wel domme reply`s geven als je hersendood bent.

Goed dat jij weet dat ik bullshit lult,je weet dan ook alles,blij met een nieuwe Jezus op aarde,jammer dat hij door zijn leeftijd nog veel te leren heeft.

B.V luisteren en lezen.

P.S als jij merkt dat je beledigens bent geweest is het altijd retorisch ogf hebben we niet goed gelezen...

Wel ik ben nergens retorisch hoor.
Ik meen het dat je(en je vriendjes) weer een topic verziekt hebben.

O,ja en slim word jij ook nog weleens hoor..:bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gaap weer zo'n boring same shit reply als net.. verzin eens wat origneels of zeg niks...

Waarschuw beheerder
donateur
Je zou je eigen raad kunnen opvolgen...druk op negeer.
Waarschuw beheerder
:gaap:

houden jullie nou eens op met zeuren!
Waarschuw beheerder
ppexx slimmer dan jij (y)

* hoezo moet je van het forum? ik zeg als..je kan namelijk niets hebben...het is internet!! whake up!!
echt weer een goeie opmerking.. kom eens met wat beters

je komt nu er kansloos over maargoed..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hier en daar een komma...
Wat aanhalingstekens inplaats van een sterretje,soms een punt.
Hoofdlettertje doet het ook altijd goed.

Goeie is goede en er is erg.
Daarnaast is maargoed niet aan elkaar.

Ja ,je bent nog steeds slimmer dan ik.

Is dit al beter?
Spellingscontrole?

Of kom jij nu een beetje kansloos over.

100% Lolita,zou graag weer on-topic willen,maar ja niemand van het forum die echt geinteresseerd is reageert meer.
Iedereen stuurt nu een pb.
Zijn weggejaagd,of willen niet belachelijk gemaakt worden.

Fijn he..!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het is internet .. geen fucking dictee..

Waarschuw beheerder
donateur
De een wilde origineler,de ander iets beters,wel wetenschappelijk gezien is dat toch wel gelukt,jullie happen...hahahaa

Zijn jullie nu verder helemaal uitgeluld,er komt niets meer dan twee regels,om toch nog een reply als laatste woord te geven,maar wat de wetenschap betreft enzo....helemaal klaar?

Of staat hij op volgen zodat je moet reageren..:bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gabbermamma het is ENIGE en niet ENIGSTE!!! de POT (haahaha dubbelzinnig) verwijt de ketel dat IE!!!! zwart ziet...

Dus je weet het, we gaan geen mensen persoonlijk aanvallen met dingen die je zelf niet kan. Bovendien ben jij degene die admins op loopt te naaien, ben jij degene die alleen maar offtopic loopt te zwetsen, ben jij degene die mensen zwart probeerd te maken. Iedereen wil het serieus bepraten, alleen jij lokt dergelijke afwijkende reacties uit... Je moet niet denken dat je perfect bent, en je moet ook niet denken perfect te kunnen denken over perfect bedachte denkbeelden in perfectie, want ik denk dat dat niet evenredig loopt met de perfectie van het denkende perspectief over de algehele dan wel niet totale denkbeeldige perfectie waanzin. Perfect denken over perfecte denkbeelden is een perfect bedacht beeld over het desvermogen in de omgekeerde bedachte pefectie... Dus plz... reageer op het topic... en kom niet af met domme loze kinderachtige onvolwassen reacties.
Waarschuw beheerder
:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat de originele bedoeling van dit topic inmiddels wel verloren is gegaan :/

*doet er nu toch maar een slotje op*