De betere weightgainers bevatten aspartaam i.p.v doorsnee suikers, aspartaam is zoetstof, (suikers die mensen die willen afvallen moeten nemene i.p.v andere sachariden)
1.77m
70Kg
9% vet
zit nu in de cut, dus het valt iets tegen qua gewicht.
waarom cutten met dat gewicht en vet%??? Ik zou nog ff doorbulken, anders hou je weinig over vrees ik..
Aspartaam bevat geen kcal, dus slaat het nergens op om deze in een weightgainer te stoppen. De meeste weightgainers bestaan weldegelijk uit suikers (en eiwitten en vetten). Een paar uitzonderingen daargelaten. Ze bestaan ook met complexe carbs). De suikers worden aangegeven als kh.
omdat ik begon met 17% vet.. nog 3 weken en da gan ik weer schranzen.. woog 74 kilo ruim 4 kilo eraf dus.. nu weer netjes.. langzaam bulken laatste keer ging te hard.. zat veel te hoog in mijn calorie opname.
Het wordt er ook ingestopt voor de smaak, het beetje aspartaam dat erin zit, niet om aan te komen.
Degene die ik heb www.bodystore.nl zitten verder helemaal geen suikers in... met 0% vet.. Is dus bijna allemaal koolhydraten en eiwitten
dan zat je of niet op 17% of nu niet op 9% Uitgaande van glycogeen en vochtverlies ben je al 2-3 kg aan het begin van je cutperiode kwijt zonder veel % te verliezen. Je kan dus niet 8% verliezen met 4 kg
De meest overschatte borstoefening en egostrelende oefening die er is, dat is bankdrukken. Het belast relatief hard je schouders en triceps, bij mij althans. Dus ik bankdruk niet meer, prefereer zware dips met gewichten, incline presses en decline/incline Flyes.
ja als je een oefening niet eens goed kan uitvoeren is het beter om gewoon thuis te blijven...
iemand die uit zijn schouders of triceps drukt...
dan doe je het dus niet goed.. anders druk je vanuit je borst...