Partyflock

Forumonderwerp · 725529
1 volger · 146777x bekeken
Waarschuw beheerder
Hierbij dan een algemeen chat topic voor leden van de S.H.S. bende.

Aangezien niet iedereen naar dezelfde feestjes gaat, kunnen we hier lekker gewoon allerlei onzin lullen :P

Leden zijn:

- verwijderd
-(6)Sweetvanilla(6)
-Tony Fontana
-Kinky Duiveltje
-verwijderd
-J©AO
-fetisch feestbeest
-actief
-verwijderd
-Tassie7304
-verwijderd
-verwijderd
-Raimond
-RYAN_EE {BVE}
-verwijderd
-Dubbel Fun
-permanent verbannen
-xantrex
-S-Uzi
-verwijderd
-FIXX
-Dido
-Cipres (L) Noosphere
-Maxs
-verwijderd
-verwijderd
-verwijderd
-3=morefun
-verwijderd

Ben ik iemand vergeten of wil je niet genoemd worden laat het dan ff weten :D

Openingspost wordt alleen aangepast in "opdracht" van Tassie7304

:)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
:/ jammer hoor, eindelijk eens een feestje lekker dichtbij :p

dus volgende week ook geen luna @ asta voor jou?

hard bass schiet al wel gelukkig op he :p

goedemorgen J©ao :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
goede smorgens :d

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb geen revu, wat dan col?

Het vervolg op de foto die je hiernaast ziet staat daarin mét de volgende text;

"Iedereen hier is zo lekker onbevooroordeeld schreeuwt Nicole (27) als ze is uitgelikt"

:O

(hihi was overigens een stukje borst waar ik aan likte, voordat jullie fantasie op hol slaat ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
Nou SHS on tour hoor, check de Nieuwe Revu bladzijde 25 maar

Wat valt er dan te zien Col :9 ??

*edit. Rent naar de plaatselijke bladenboer O:)*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ff inscannen? :p
Waarschuw beheerder
Goedemorgen Heetgebakerde Geiligheden :P

Ik wil dat stukje Revue ook wel ff lezen/zien :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry lieverds, maar ik heb geen scanner :(

Waarschuw beheerder
das nu weer jammer :d
Waarschuw beheerder
donateur
Geen scanner Aug :x

Het gaat goed met de publiciteit van de SHS :yes:
Kwam Rebelious ook al eens een keertje tegen in het ID&T magazine :9
Jana komt het het Matrix Magazine :kwijl:

Wie volgt O:) ??

Dit topic is behekst :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wie volgt?

Beter; wie kunnen we zaterdag uitnodigen om over ons te schrijven of ons te fotograferen?

Onderwerp;

“Het toppunt van emancipatie; vrouwen met vrouwen”

:p ;)

Waarschuw beheerder
donateur
je nog iets leuks doen?

:yes: vanmiddag komt Lionne al.vanavond dus ff naar de kroeg en morgen kleren passen en show lopen :)
Voor ik t vergeet....jij heel veel plezier op pussy lounge!
Waarschuw beheerder
donateur
Beter; wie kunnen we zaterdag uitnodigen om over ons te schrijven of ons te fotograferen?

De Playboy ;p ??

_______§§§§§§§§§§§§________________________________________________§§§§§§§§§§§§_________ ________§§§§§§§§§§§§§§§§__________________________________________§§§§§§§§§§§§§§_________ _________§§§§§§§§§§§§§§§§§§_____________________________________§§§§§§§§§§§§§§§§_________ _________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_________________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§_________ __________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_____________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§__________ ___________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§__________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§__________ _____________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§______________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§__________ ______________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§___________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§__________ ________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§___________ _________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_______________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§___________ ___________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_____________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§____________ ______________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§__________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§____________ ________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_____________ ___________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_______§§§§§§§§§§§§§§§§§§______________ ______________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_____§§§§§§§§§§§§§§§§§_______________ ___________________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§___§§§§§§§§§§§§§§§§________________ ________________________________________§§§§§§§§§§§§§§§__§§§§§§§§§§§§§§__________________ ______________________________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§___________________ ________________________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_____________________ _________________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_______________________ ______________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§______________________ ___________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§____________________ _________________________§§§§§§§§___§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_________________ _______________________§§§§§§§§§_____§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§__________________ _____________________§§§§§§§§§§§____§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§________________ ____________________§§§§§§§§§§§§§____§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§________________ ___________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§________________ ___________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§________________ ___________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§________________ ___________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§________________ ____________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§________________ ______________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§________________ _________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_________________ _____________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§__________________ ___________________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§__________________ _____________________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§___________________ _____________________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_______________________ ____________________________________§§§§§§§§§§_____§§§§§§§§§§____________________________ _____________________________________§§§§§_________§§§§§_________§§§§§___________________ ______________________________§§§§_________§§§§____________§§§§§§§§§_____________________ ______________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§_____§§§§§§§§§§___________________________ ______________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§___§§§§§__________________________________ ______________________________§§§§§______§§§§§§__________________________________________

Waarschuw beheerder
Dit topic is behekst

solly o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft ie hem ertussen gestopt?

Vanuit deze opstelling fysiek onmogelijk...... Zo'n lange heeft Duiveltje nou ook weer niet :no:

donateur! ik denk dat de dames in beeld hun handen uit zicht hebben

:yes: :kwijl: :D

Goede morgen allemaal trouwens:kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Zo'n lange heeft Duiveltje nou ook weer niet :no:

Je bent aardig op de hoogte :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Mogguh Duiveltje en FF (k)
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Purple Witch(K), ook nog eens hier :D
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent aardig op de hoogte

Is ook moeilijk te missen in die broekie's van hem :yes:

Moguh Col (k)

Ren dadelijk gelijk even naar de winkel om de Nieuwe Revu te kopen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
yups... ik heb besloten dat de pc van mij is vandaag o:) moggeh :d (k) duiveltje :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
grrrr moet ik nog leren ook vandaag :/ :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ren dadelijk gelijk even naar de winkel om de Nieuwe Revu te kopen

Als je die dan ook nog ff inscanned dan ben jij vandaag de SHS-er van de dag :flower:
Waarschuw beheerder
Goedemorgen lekkere sletjes :P

Morgen allemaal naar Xtra Erotic? (behalve KD en FF dan)

Hé Col, onder welk onderwerp staat het?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als je die dan ook nog ff inscanned dan ben jij vandaag de SHS-er van de dag

Gaat me helaas niet lukken Tony :no: spring zo in de auto en ben denk ik pas morgen eind van de dag weer in de buurt van een PC.... Wel lekker rustig voor jullie.

Maar dan wil ik het met alle plezier nog even doen hoor ;)

grrrr moet ik nog leren ook vandaag

Zal voor je duimen Marijn :knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Moguh Natas:kots:

Veel plezier voor iedereen die morgen naar XL gaat :D

Ik ga me alvast geestelijk voorbereiden op Clinic :D

Waarschuw beheerder
donateur
Morgen allemaal naar Xtra Erotic?

:yes: :p
Waarschuw beheerder
donateur
Nog steeds geen VIP-ticket [img width=160 height=160 cacheid=0003306d00079337231e4f8b1a009f0e48]http://www.smileys.nl/images/big/16.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Nog steeds geen VIP-ticket

Stuur Cipres ff een pb-tje dan!!! Maar dan ben je ook wel van de partij dus? Moet ook wel, want wat is de SHS zonder coördinator? ;)
Waarschuw beheerder
Haha foto's BITCH staan online :P

[img width=225 height=300 cacheid=00086c7600176ac1ad10e4a31a009f0f38]http://www.gofetish.nl/reports/2005-03-05-bitch/bitch-043.jpg[/img]

is ie niet leuk :D

Waarschuw beheerder
donateur
is ie niet leuk

Hij is wél leuk ;)

Waarschuw beheerder
donateur
nice pic :p
Waarschuw beheerder
donateur
Maar dan ben je ook wel van de partij dus? Moet ook wel, want wat is de SHS zonder coördinator?

Het is dat je zo aandringt.....:devil:

Moest jij niet studeren Augustus O:) ??

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: goede :gaap: morgen :gaap:

2Col: loopt straks in mn pauze ff naar t tankstation, ff NR halen :D Lekker hoorrrrrr
Enne heb je al bevestigd???? ;p

Waarschuw beheerder
donateur
ja ben druk, jullie houden me van mn studie :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goedemorgen lekkertjes!!! :p

fixx en ikke gaan zekers morgen even naar xl....

heyy rebel :lief:

ga in m'n zuurstokroze jurkje....en muril trekt dit keer een rode kilt aan... vloeken we lekker naast elkaar :D

Waarschuw beheerder
donateur
Het is dat je zo aandringt.....

Ja, jij bent inderdaad echt iemand die behoorlijk wat aanmoediging nodig heeft… :S

;)

Enne heb je al bevestigd????

:yes: én al een pb-tje terug gestuurd ook ;)

ja ben druk, jullie houden me van mn studie

Graag gedaan Aug, :flower: ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ga in m'n zuurstokroze jurkje...

Dat valt toch niet op als je je weer verstopt onder de kilt van Fixx :D

Waarschuw beheerder
donateur
ga in m'n zuurstokroze jurkje....en muril trekt dit keer een rode kilt aan... vloeken we lekker naast elkaar

Beter naast elkaar dan op elkaar… (vloeken dan hè ;) )

Goedemorgen Sweety! (k)

Het rode leger is me tot nog toe gunstig gezind, ben nog steeds niet ongesteld! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Het rode leger is me tot nog toe gunstig gezind, ben nog steeds niet ongesteld!

gelukkig deed je dit erna :bounce: :-)
Waarschuw beheerder
Dat valt toch niet op als je je weer verstopt onder de kilt van Fixx

nou net dat stukje roze eronderuit is vloeken hoor!!! :D

Goedemorgen Sweety!

col :hug:

en voor iedereen een (k)

Het rode leger is me tot nog toe gunstig gezind, ben nog steeds niet ongesteld!

helaas behoorlijk aanwezig :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hé Sweety :kusje: lekker dat jullie er ook zijn :P

ga in m'n zuurstokroze jurkje

Dat ene zuurstok roze jurkje???? :kwijl:

Ik ga waarschijnlijk in mijn zwarte hotpants met een rood negliceetje :P

maar dat kan 5 minuten vantevoren nog veranderen. Moet eerst dansen dus heb een tas vol geile kleding bij me :D
Waarschuw beheerder
donateur
is ie niet leuk:D

Heel leuk Natasha :yes:

;P:9:D
Waarschuw beheerder
Het rode leger is me tot nog toe gunstig gezind, ben nog steeds niet ongesteld

of je bent zwanger! :yes:

bij mij op werk zijn alle meiden tegelijk, en deze week was het weer een sacherijnige bende, hihi!
Waarschuw beheerder
helaas behoorlijk aanwezig

slik al jaren de pil en heb het zo gepland dat ik er in het weekend nooit last van heb :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
S-Uziiiiiiiiiiiiiiiiiiii :flower:

Genezen????

Morgen is The Clinic :bounce:

:D
Waarschuw beheerder
Dat ene zuurstok roze jurkje????

:yes: met m'n laarzen.....

zwarte hotpants met een rood negliceetje

:kwijl: maak me gek!! 8)

ejjj s-uzi... long time no see.... alles goed??

slik al jaren de pil en heb het zo gepland dat ik er in het weekend nooit last van heb

dat doe ik ook, maar heb een nieuwe pil gekregen en daar duurt het iets langer voordat het komt en had 'm ivm afgelopen weekend al een weekje langer doorgeslikt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jaaaa, alles goed hoor!

heb de hele week alweer gewerkt :yes:

maar dit weekend stappen zit er niet in :nee:

en waarom niet? omdat mijn allerliefste vriendje zijn vader heeft aangeboden mee te helpen met het installeren van een nieuwe boiler!

wanneer? zondag morgen vroeg!

aaaaahhh!

maar misschien ga ik wel wat doen..

Waarschuw beheerder
donateur
Hé Col je bent scherper dan ik hoor... Ben echt nog afwezig hier :z Zit heerlijk rustig in mn kantoor... Alleen... Iemand in de buurt van Nijmegen toevallig??? :p
Waarschuw beheerder
donateur
maar misschien ga ik wel wat doen..

Moest je naar The Clinic willen, kaartjes kunnen telefonisch gereserveerd worden :yes:

Sjoerd en ik zijn er in ieder geval ook :P

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe knuffel.........niet dicht genoeg om in de pauze langs te komen :nee:

helaas.....................