Partyflock

Forumonderwerp · 725181
Waarschuw beheerder
donateur
:no::no::no: Say bye bye to the Melkweg.. :no::no::no:

Geen :respect::respect: HQ :respect::respect: meer op mijn vaste standaard laatste vrijdag van de maand..

We gaan een andere "geschikte" locatie zoeken en komen dan over een tijdje DIK terug, zegt UDC...

Is dat zo....?
en waar dan....?

Give me your thoughts...
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
it killing me, keeping my mouth shut and keeping you all in the dark.....but it has to be this way for the moment.

Understandable :) We won't force ya ;P

But I think you should point out at udc that they should write that in a newsletter or something similar as well :jaja:

plsu who would you have dj at the comne back of hq?

Well... I would think, the residents of HQ... But I would rather see 2 or maybe 3 residents, and for the rest all new talents or "old legends" :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor Daaan, die term heb ik ook nog niet kunnen ontcijferen :no:

I think loads a people will be very happy if Justin Bourne would come to HQ :yes: :yes: (including me)
Waarschuw beheerder
spam mode... tom harding will be i at love hardhouse for a very short dj set on sunday bring it on.
Waarschuw beheerder
btw RAHAWDER
is a word....
Waarschuw beheerder
spam mode... tom harding will be i at love hardhouse for a very short dj set on sunday bring it on.

mmm,

And how does the time table looks like? Now i'm very curious about it?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
complicated... that how it look,..first higgens, the rundel, tom, jp, and may be me last..
Waarschuw beheerder
donateur
and may be me last

Not sure if you're up for it yet?? ;p

tis een puzzeltje

Ooo denk je? Hmmmm, moet toch niet al te moeilijk zijn dan?

Als ik nou 1 R voor een I mag inruilen, kan ik er WAARHEID van maken.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb d'r zin in:jaja:

Zal ik je opgeven voor Lingo An?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je ook het antwoord dan?

*puzzelt rustig verder*

Zal ik je opgeven voor Lingo An?

8 letter lingo??
Waarschuw beheerder
donateur
Makkelijker dan 19 letter lingo:jaja:
Waarschuw beheerder
Tom is playing at ILHH as well? hhm... Well. I'm really curious how he will be playing :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Kom is op met dat antwoord Daaan!
Waarschuw beheerder
donateur
AW (zijn mijn initialen) HARDER

:vaag:
donateur
Kom is op met dat antwoord Daaan!

Ja daaaaag, dan is de lol er meteen vanaf ;)

AW (zijn mijn initialen) HARDER

nou, nee denk niet dat dat het is jouw initialen enzo.....
Waarschuw beheerder
donateur
Het zijn WEL mijn initialen :[ ;p

Maar ok, ik snap wat je bedoelt, het is niet het juiste antwoord.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik het antwoord weet. :yes:

Heb het voor elkaar gekregen om een woord te vormen en denk niet dat er verder nog veel meer mogelijk is.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik tast as always nog volledig in het duister:(
Waarschuw beheerder
donateur
O:) O:)

Maar het jammere is alleen dat ik verder niet helemaal snap wat ik dan met dat woord moet. :(
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig, zit dus toch niet alleen in het donker:)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar goed, al met al is het na vandaag wel weer duidelijk (voor de mensen in dit topic) dat ze nog steeds hard aan de weg timmeren bij UDC.
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap nie echt waarom iedereen constant "wat van UDC wil horen". Vind dat t een beetje uit zn proportie wordt getrokken hoor. Natuurlijk, uitgaan is ook een deel van mijn leven, een vrij groot deel zelfs. Maar dat er nou mensen zijn die per se elke seconde van de dag op de hoogte gehouden willen worden van wat er bij UDC en HQ afspeelt gaat wat ver hoor. Dan moet je er lekker gaan solliciteren, dan weet je 24-7 alles. En hoewel HQ absoluut mn hart gestolen heeft: het is "maar" een feestje en om daar nou zo'n ophef over te maken... We weten iig dat t weer terugkomt, laten we daar gezellig met zn allen blij om zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ja eigen huis en tuin is er niets bij vergeleken

Ik heb geeneens een tuin. Ook geen huis eigenlijk, want ik huur alleen maar.
Waarschuw beheerder
Ik snap nie echt waarom iedereen constant "wat van UDC wil horen". Vind dat t een beetje uit zn proportie wordt getrokken hoor. Natuurlijk, uitgaan is ook een deel van mijn leven, een vrij groot deel zelfs. Maar dat er nou mensen zijn die per se elke seconde van de dag op de hoogte gehouden willen worden van wat er bij UDC en HQ afspeelt gaat wat ver hoor. Dan moet je er lekker gaan solliciteren, dan weet je 24-7 alles. En hoewel HQ absoluut mn hart gestolen heeft: het is "maar" een feestje en om daar nou zo'n ophef over te maken... We weten iig dat t weer terugkomt, laten we daar gezellig met zn allen blij om zijn :)

24-7 is overdreven, en om de seconde al helemaal ;P

We zijn nu al 3 maanden verder, en er is helemaal niets over vrij gekomen. Zoals ik net al zei, "wij" weten heus wel dat het terug komt. Dus "wij" wachten het heus wel af. Maar niet iedereen die van HQ houd zit op PF of op de TH site. En het is gewoon niet eerlijk om de fans die hier niet zitten, of niet op de th site zitten, zo "buiten de boot" te laten :)

Maar goed. Voor de rest hebben we natuurlijk niets aan deze discussie, dat dan weer wel ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Maar dat er nou mensen zijn die per se elke seconde van de dag op de hoogte gehouden willen worden van wat er bij UDC en HQ afspeelt gaat wat ver hoor. Dan moet je er lekker gaan solliciteren, dan weet je 24-7 alles.

En ik maar denken dat ik kan overdrijven:o Hoef niet alles te weten hoor, maar een beetje communicatie mag wel na drie maanden.

Jeugdsentiment, Dallas op NL2:)
Waarschuw beheerder
donateur
En het is gewoon niet eerlijk om de fans die hier niet zitten, of niet op de th site zitten, zo "buiten de boot" te laten

Dit zegt genoeg. Ze kunnen toch geen flyers laten drukken met "We zijn bezig maar we kunnen er verder niks over zeggen". Je kunt gewoon niet alle HQ-fans bereiken, dan ga je toch ook nie half werk doen door in het wilde weg persberichten uit te gaan sturen met "We zijn bezig"? :nee: Ze doen t goed zoals ze t nu doen. Period.
donateur
Moet je nagaan hoe vet vet vet het strax is als je eindelijk weer een HQ heb

Net zoals sex hebben na een lange tijd geen sex te hebben gehad :yes:

o:)
donateur
Sowieso als er echt wat zou zijn zouden ze dat ook heus wel zeggen en dan bedoel ik nu dus ff als het niet meer terug zou komen

Dan hadden ze echt wel gezegd HQ stopt en toen de allerlaatste in de Melkweg hebben gehouden
Waarschuw beheerder
donateur
Genoeg over gepraat vandaag. De meningen zijn verdeeld, en daar is niets mis mee.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik bepaal helemaal niets. Ik vind dat hier vanmiddag al genoeg over is gezegd. Dus ik ga er nu verder niet meer op in. Maar als jij er nog verder over door wilt discussieren moet`je dat gewoon doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Zie jij er 2Daaan voor staan? Ik niet:nee:
donateur
nee, maar tis nog niet gek dat als ik daar weer wat voor heb gepost dat ik aanneem dat het (ook) aan mij gericht is?

Ik stelde jou namelijk een vraag enzo

Dus vandaar dat ik reageerde :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, wat zal ik er nu weer eens van zeggen??? M'n biertje smaakt best:)
Waarschuw beheerder
Dit zegt genoeg. Ze kunnen toch geen flyers laten drukken met "We zijn bezig maar we kunnen er verder niks over zeggen". Je kunt gewoon niet alle HQ-fans bereiken, dan ga je toch ook nie half werk doen door in het wilde weg persberichten uit te gaan sturen met "We zijn bezig"? :nee: Ze doen t goed zoals ze t nu doen. Period.

Hhm... Nee ik vind van niet. Tegenwoordig kun je gewoon veel meer met het internet, veel meer mensen zitten erop. Als mensen naar een feest gaan, en ze kijken op het kaartje, staat er ook meestal een site naam op. In dit geval dus hqparty.nl dacht ik. 8 van de 10 mensen die regelmatig naar hq zijn gegaan, zijn 100% zeker een keer naar die site gegaan om gewoon te kijken van hoe en wat. Als je die mogelijkheid heb, gebruik dat dan ook denk ik bij mezelf. Op die manier weet je gewoon zeker, dat de mensen, die er wel interesse in hebben, zullen zien dat het allemaal goed komt.

Want niet iedereen die denkt ff makkelijk na 3 maanden "ach, komt allemaal wel goed". Het is gewoon een kwestie van vertrouwen winnen bij mensen.

Laat ik het met een voorbeeld erbij doen... Partyvibes was een paar jaar terug erg goed bezocht. Op een gegeven moment, moesten we gewoon een tijdje offline door de server verhuizing. Na die server verhuizing (wat ruim 3 a 4 maanden duurde toendertijd schat ik zo?), is het nooit meer zo druk bezocht als eerst. Nu weet ik dat dit compleet niets te maken heeft met HQ, en daarnaast ook helemaal anders is omdat het allemaal online en ga zo maar door is. Maar het principe is hetzelfde. We zeiden dat we terug zouden komen, maar veel mensen verloren gewoon hun vetrouwen na een tijdje. Wij hadden toen niet de kans om de mensen up-2-date- te houden over de vorderingen. En ik denk gewoon dat dat "ons" genekt heeft toendertijd. En dit zou gewoon ook zo kunnen gebeuren met HQ.

Maar goed, Over het algemeen zal dat natuurlijk uiteindelijk reuze mee vallen. Zeker als ik zo kijk als danny zegt dat het het wachten waard zal zijn. Als ik dat dan ook vergelijk met mijn verhaal over partyvibes, partyvibes werd alleen wat vernieuwd and that's about it. Met een feest kun je veel meer :jaja:

Dus ach, Ik zie het allemaal wel. We hebben leuke feestjes in de aankomende tijd, dus vervelen zullen we ons toch niet doen dus dat scheelt ;P

Te beginnend met een extra lang hardhouse pasen :jaja: