Partyflock

Forumonderwerp · 725181
Waarschuw beheerder
donateur
:no::no::no: Say bye bye to the Melkweg.. :no::no::no:

Geen :respect::respect: HQ :respect::respect: meer op mijn vaste standaard laatste vrijdag van de maand..

We gaan een andere "geschikte" locatie zoeken en komen dan over een tijdje DIK terug, zegt UDC...

Is dat zo....?
en waar dan....?

Give me your thoughts...
Waarschuw beheerder
donateur
Mijne ook:jaja:

En drugs ookO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb een mailtje gedaan naar UDC of ze al wat meer weten,maar ze zijn nog naar een geschikte locatie aan het zoeken . Dusssssssssss :)
laatste aanpassing
donateur
Ja, ik denk niet dat het echt makkelijk zal zijn....
Als je ook danny D's post lees over dat de data dat ze willen al bezet zijn etc (laatste vrijdag van de maand dan neem ik aan?)

Ik hoop echt wel heel, heel, heel erg dat er in maart weer een HQ is, ik mis het!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Laatste vrijdag van de maand graag ja .
En een beetje snel (Y) :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Dan mag je alvast wel kaartjes gaan verkopen. ;)
donateur
Hihihihi, betekent dus ook dat er maar 56 mensen binnen mogen komen, offe nemen we de rest van mijn tweekamerwoning ook maar mee, worden het denk ik.... eh stuk of 60 man er dan nog bij ofzo

Kennen we niemand die anti kraak woont? ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ja het moet wel een beetje groter denk ik , want op deze manier kunnen niet eens al je vrienden naar binnen . :)
donateur
Hmmmmm, woning beneden me staat nu wel leeg... als ik die nou ff kraak dan voor een nacht, plus de twee zolders en het trappenhuis.....

Komen we denk ik al op een man of 400 ofzo

:o

en dan het dak nog!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet het wel kunnen ja,laat het maar ff weten. (Y)
Laatste vrijdag van de maand?? :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk heb er nu al zin in, ik wil dan wel 2 kaartjes bestellen (kom samen met m'n meissie) :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Tja als ik dan zo vrij mag zijn...

er komen heel wat leuke Hardhouse feesten aan hoor:

D.D.O.D. 3 met Raven, First Base, Mas, The Dawn en MvDj
Round Bass met Hank, Co-Ak, No Fear en Higgens
Hardhouse! met Spencer Freeland, MvDJ, Hank, X-Force en een jonge Engelse Dj waarvan we de naam nu echt snel bekend gaan maken
D.D.O.D. 4 met Dr Rude, Jim Justice, Nazzz, The Dawn
NRG Flash met JP, Sinclair, RCL, Dynamike en Charly
en er zal vast zo hier en daar wat anders leuks te doen zijn :jaja:
donateur
D.D.O.D. 4 heeft tevens ook een mysteryguest ;)

En ja inderdaaan, misschien is dat wel het goede dat HQ weg uit Melkweg heeft veroorzaakt, dat er nu eindelijk ook nog meer andere harddance feestjes georganiseerd worden :yes:

Waarschuw beheerder
Hihihihi, betekent dus ook dat er maar 56 mensen binnen mogen komen

Je mag 3 personen per m3 rekenen hoor :)
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien trouwens een idee om HQ op een aantal verschillende lokaties voorbij te laten komen en dat het publiek mag kiezen welke lokatie het beste is :D
donateur
Je mag 3 personen per m3 rekenen hoor

serieus?
heb toen bij Bloomingdale gezien dat het 2 was..... en eigenlijk moet ik dan ook weer meubels enzo weer ervan af trekken dacht ik

Misschien trouwens een idee om HQ op een aantal verschillende lokaties voorbij te laten komen en dat het publiek mag kiezen welke lokatie het beste is

:o

vet idee zeg!!!!

plus dat we dan vast ook sneller HQ hebben enzo o:)

Waarschuw beheerder
Het ligt een beetje aan de locatie enzo...

Bloomingdale kan natuurlijk een andere filosofie hanteren van relaxte beachclub ofzo :)
In een grote hal mag je 3 max 4 personen per M3 rekenen, meestal 3 op last van de brandweer.
Waarschuw beheerder
donateur
Per M3? Vierkante meter is toch M2? (of heb ik niet opgelet tijdens wiskunde?)

anyway: je mag idd maar een bepaald aantal mensen per vierkante meter kwijt, maar dat ligt ook aan de veiligheid van het gebouw.
Waarschuw beheerder
Hoogte telt denk ik mee voor de bepaling hoeveel mensen er naar binnen mogen.

Als het dak erg laag is dan kunnen er niet veel mensen naar binnen ivm warmte, denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar er zijn wel richtlijnen over hoe hoog een zaal moet zijn, dus als ze rekening met de hoogte moeten gaan houden mag er sowieso al geen feest gehouden worden. Het gaat echt om de m2.
Waarschuw beheerder
denkt gelijk weer terug aan de beroerde ventilatie in Brixton

Daar heb ik eigenlijk niet veel last van in de Main. Wel aan het begin, daar waar de barren staan, daar zit het dak heel laag.

Maar een stukje verder waar je het dak niet eens kunt zien, heb ik niet veel last van de warmte, wel een beetje, maar dat komt door wat anders ;)

Waarschuw beheerder
Per M3? Vierkante meter is toch M2? (of heb ik niet opgelet tijdens wiskunde?)

:bloos:

Sorry 95uur in 9 dagen gewerkt, een nacht doorgehaald en net een sollicitatiegsprek gehad... in 4 talen :vaag:
laatste aanpassing
donateur
Nou ja misschien kwam het bij mij dan ook wel deels omdat ik de griep had, alhoewel Charel me eraan herinnerde dat ik de vorige keer ook al beroerd werd van de hitte in de main.....
Waarschuw beheerder
donateur
Haha dan is t je vergeven MarsL :D 4 talen?? had je sollicitatie bij de Mac of zo? :P
Waarschuw beheerder
Het is er ook niet koud ofzo, maar achterin is het een stuk warmer.
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmmmm, woning beneden me staat nu wel leeg... als ik die nou ff kraak dan voor een nacht, plus de twee zolders en het trappenhuis.....

Komen we denk ik al op een man of 400 ofzo

en dan het dak nog!!!!

Gaat het dak er niet vanaf dan?? :bounce:

Ik vond het in de main echt niet zo heet hoor op HHA. Alleen de bounce room was wel wat aan de warme kant.

Waarschuw beheerder
4 talen?? had je sollicitatie bij de Mac of zo?

-Surinaams
-Antiliaans
-Nigeriaans
-Papiamento

:D

Nee voor inkoper in Europa en Azie :)
Nederlands
Engels
Frans
Duits
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het in de main echt niet zo heet hoor op HHA.

En zelfs ik had het er niet echt warm...
donateur
Replies:
Name: danny
Date: 03-03-2005
Subkect hq
ashamed of our selves, for what not putting hq in a shit venue! its hq, not some half arsed concept,it has be going almost 10 years!.......... we where in the best venue in town thats a fact. we not going to put hq in a lesser venue like the p60, or the powerzone,hemkade, zyon! or a club where you can not wear the shoes you want., we can not do hardhouse in the paradiso because they do not like hardhouse. if we going to do it, we going to do it right, DO YOU UNDERSTAND THAT?.................and in amsterdam .we have found a a good enought venue in amsterdam, but they thing of hard house as hardstyle and gabber! it took 2 months just to change there minds! just they have given us dates we can not work with. example friday night before, beofre impulz. and if you think we do not care.....thats even more disapointing. i am working on a new hard dance concept for udc, which will be like a brother of hq.. for the end of may, but in not in amsterdam.

Replies:
Name: danny
Date: 03-03-2005
Subkect hq
by the way, i know it ironic my own parties are in the zyon, but the fact is you can not put the night that is as big and as legedary as hq in there, it would be like you bring ing hq down. if fine for small parties like ilove hardhouse....but no hq

Van Tom Harding's site
Waarschuw beheerder
Vreemd zeg. HQ was altijd afgeladen vol, als ik een discotheek zou hebben zou ik smeken om de HQ avond te kunnen krijgen. Tegenwoordig heb ik het idee dat er maar weinig tenten in Amsterdam echt winst draaien.

Zyon leek mij wel een goede lokatie. Niet te groot maar wel gezellig. Power Zone vind ik zelf al iets te massaal maar ja, HQ zag ik daar nog wel goed komen.

Maar het liefst zie ik de HQ toch wel in Heineken Music Hall. Want HQ is all about the music, en daar hebben ze toch het beste geluidssysteem. Maar ja, we wachten af...
Waarschuw beheerder
Maar het liefst zie ik de HQ toch wel in Heineken Music Hall

Een maandelijks clubavond in de Heineken Music Hall :vaag:

Kom op, wees realistisch. HQ kon de melkweg niet eens uitverkopen met de ALLERLAATSTE editie. Laat staan de Heineken Music Hall.
Waarschuw beheerder
donateur
JA maar HMH haalt ook een beetje de gezellige sfeer meteen weg ..van de kleine..drukke HQ feestjes in de Melkweg... :no:Geen goed idee hoor HMH!:no:

Gewoon klein houden (Y)
Waarschuw beheerder
Gewoon klein houden

Idd
Waarschuw beheerder
donateur
sorry voor de spam ;)

maar TECHNIKAL KOMT NAAR HARDHOUSE!

Check EFLYER
Waarschuw beheerder
Waarom gaan ze dan niet gewoon naar Zyon. Lekker in de binnenstad. Lekker klein en klus. Hoppa. Klaar.

Waarom is die lokatie te "min"?

Hoe langer HQ wegblijft, hoe moeilijker het word het oude publiek weer terug te winnen. En om nu al een "broertje" van HQ te beginnen lijkt me ook niet echt goed. Daarmee druk je HQ alleen nog maar meer in de vergetelheid.
donateur
Geluidssysteem dat wordt toch al duidelijk gezegd...

Ennuh zit wl wat in dat als ze lang wgblijven dat het moeilijker wordt misschien, maar ik denk van niet, als ze goed promoten komt dat echt wel goed, plus dat er echt wel een soort van harde kern is die altijd zal komen....
En er wordt toch ook gezegd dat ze er weinig aan kunnen doen dat het langer duurt...
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Er word gezegd op pf en op de tom harding site dan dat het lang duurt, maar niet iedereen kijkt op die 2 sites.
Ze moeten eens in de nieuwsbrief en/of op de site wat meer informatie weg geven. Echt niet dat iedere HQ liefhebber op PF en/of op de tom harding site kijkt.

Voor de rest wacht ik het wel af, ik heb volle vetrouwen in het HQ team, ok, het duurt ms wat lang zo op deze manier maar ja..
Ik heb net de line-ups gezien van DV... Doe dan nog die line-up van impulz erbij... hoei :D Dat doet het wel ietswat verzachten hoor :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja het is inderdaad wel heel fijn om te zien dat HQ gewoon weer op Impulz en Dance Valley een stage heeft (had ook niet anders verwacht). En dan ook nog met een heeerlijke line up :D

Ik ga me van de zomer weer prima vermaken in ieder geval :bounce:

(doe ik nu ook wel truowens hoor)
Waarschuw beheerder
Nou dat HQ op DV en Impulz zou gaan staan, daar maakte ik me weinig druk over hoor :)

Line-up is natuurlijk dan ook wel altijd goed, maar er zitten nu veel namen tussen die ik erg graag wil zien en die niet zo vaak in NL te zien zijn. Vooral the tidy boys !! Die gasten zijn geweldig :D
Waarschuw beheerder
donateur
Als ze op komen dagen wel ja...
Waarschuw beheerder
Geen Steve Hill, geen Lab4, geen Yoji.

2 keer JP en 2 keer Danny D

Wat klopt er niet.
donateur
Weet ik veel ik vind het niet zo heel erg, niet altijd kan alles zomaar....

Denk dat je toch niets te klagen hebt met de rest van de line up
Sowieso eigenlijk kan je dan altijd wel wat zeggen, zijn altijd dj's die je leuk vindt die er niet staan....Dat hou je toch.

En die dj's moeten ook net allemaal maar ook kunnen dnek ik ook
Waarschuw beheerder
En die dj's moeten ook net allemaal maar ook kunnen dnek ik ook

Pfff, alsof Steve Hill en Lab4 ook maar ergens anders in de wereld zouden willen staan dan op DV.

Denk dat je toch niets te klagen hebt met de rest van de line up

Dance Valley heeft een hele sterke line-up, maar de HQ line-up op vrijdag is echt niet zo sterk in mijn ogen.

Zoals ik al zei, Steve Hill en Lab4 (Yoji noem ik dan maar ff niet aangezien hij er waarschijnlijk niet staat vanwege id&t-shit) horen gewoon op Dance Valley als je ziet dat ze ook al niet op Impulz staan.
donateur
Ik denk niet dat je kan spreken van dj's die ergens horen...

Nogmaals zijn altijd namen die je zal missen

en dat ze niet ergens anders zouden willen staan weet ik niet hoor Hassan..... Als je al op DV hebt gestaan en er is een ander groot feest waar je zou willen staan....

vind het ook jammer dat Steve Hill er niet is, maar ja, kan niet alles hebben :)
Waarschuw beheerder
HQ line up op vrijdag vind ik gewoon zwakjes, helemaal als je ziet dat Danny D en JP 2 keer draaien :vaag: