Partyflock

Forumonderwerp · 725181
Waarschuw beheerder
donateur
:no::no::no: Say bye bye to the Melkweg.. :no::no::no:

Geen :respect::respect: HQ :respect::respect: meer op mijn vaste standaard laatste vrijdag van de maand..

We gaan een andere "geschikte" locatie zoeken en komen dan over een tijdje DIK terug, zegt UDC...

Is dat zo....?
en waar dan....?

Give me your thoughts...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind die line up van vrijdag eigenlijk ook wel erg leuk ja :yes:
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
en dat ze niet ergens anders zouden willen staan weet ik niet hoor Hassan..... Als je al op DV hebt gestaan en er is een ander groot feest waar je zou willen staan....

Ik kan niet voor steve hill spreken, maar voor zover ik weet wilt lab-4 maar al te graag op DV staan, ook al hebben ze er meerdere keren gestaan. Vorige keer ging niet lukken, en dit keer weer niet... Vind ik erg jammer want ze vinden voor zover ik weet DV een van HET feest van het jaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja dat vind vrijwel iedereen, kan niet anders.

En ik ken geen andere grote festivals op N1 na die in hetzelfde weekend plaatsvinden.
Waarschuw beheerder
Ik mis ze gewoon en vind dat ze op minstens 1 groot UDC-feest moeten staan in een jaar.
Waarschuw beheerder
donateur
We kunnen er lang of kort over praten waarom sommige acts niet op de line up staan en hoe jammer dit is. Heeft alleen weinig zin.
We zullen het moeten doen met de line up die er nu staat. En mij gaat dat in ieder geval prima lukken :bounce:
Waarschuw beheerder
We zullen het moeten doen met de line up die er nu staat.

Ja dat is zeer zeker het geval. Maar ik vind het leuk om kritiek te leveren waar ik dat nodig acht. Dat mag ook wel als je betaalt voor een feest en vervolgens staan jp en danny d op de vrijdag en de zaterdag en mis je 1 van de smaakmakers van vorig jaar (steve hill)
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan niet zeggen dat ik Lab 4 zal missen, totaal nie mn ding. Cool dat we wel nieuwe namen als Mark EG op de HQ stage zien.
Waarschuw beheerder
en Reef daar zeg je het al: het ging ze niet lukken....

Klopt, Maar dat niet lukken hoeft niet per se te betekenen dat het hun niet zou gaan lukken...
Waarschuw beheerder
Ik kan niet zeggen dat ik Lab 4 zal missen, totaal nie mn ding. Cool dat we wel nieuwe namen als Mark EG op de HQ stage zien.

Tja dat het jou ding niet is kan ik begrijpen. Dat zijn sommige namen op de line-up ook niet van mij, maar wel van jou bijv.

Maar goed, Lab-4 en/of steve hill staan ook niet op impulz. Van steve hill kan ik het nog wel begrijpen, die stond sowiesow niet op een impulz en maar 1x op DV. Maar lab-4 is meestal wel altijd aanwezig op 1 van de 2, en nu geen van beiden... :( :(
Waarschuw beheerder
Dé Daaan!!! a.k.a. The Fearless Fairy
donateur! eh ja Reef ik snap je helemaal nu

Laat ik het nog simpeler zeggen. Het ligt niet bij lab-4 dat ze niet komen.
Waarschuw beheerder
stond sowiesow niet op een impulz en maar 1x op DV

2 keer :P
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker belangrijk, je zult het echter moeten doen met de lijn-up die er nu staat, en dat moet toch best gaan lukken dacht ik zo :) En wat Steve Hill betreft, dan denk je maar ff terug aan HHA:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Line-up van DV word moeilijk. vrijdags is de keus lekker makkelijk voor my dan. zaterdags word leuk ouderwets naar verschillende tenten rennen voorver dat mogelijk is.
Waarschuw beheerder
Lekker belangrijk, je zult het echter moeten doen met de lijn-up die er nu staat, en dat moet toch best gaan lukken dacht ik zo :) En wat Steve Hill betreft, dan denk je maar ff terug aan HHA

Jah, En wat die en die dj betreft dan denk je maar terug aan dat en dat feest... Kan ik net zo goed nooit meer naar een feest gaan, want tja, kan toch gewoon terug denken eh ? :P
Waarschuw beheerder
Ja en dan heeft het ook geen nut om te gaan discussieren over een line up.

We moeten het namelijk ALTIJD met de line up doen die ons wordt voorgeschoteld. Het is alleen wel zo dat promotors ook wel een klein beetje luisteren naar wat het publiek wil. Ze vragen regelmatig wie we willen zien op feesten enz enz.

"Ja en amen" roepen omdat "nou eenmaal zo is", past niet bij mij :[
Waarschuw beheerder
donateur
Maar heeft het dan zin om ACHTERAF te gaan zeggen wie je had willen zien??
Het lijkt mij handiger en effectiever om van te voren aan te geven wie wij graag op de line up zouden willen zien.

Ik moet zeggen dat ik het op zich niet zo erg vind dat Steve Hill niet op de line up staat. Ik vond hem vorige week (!) in Engeland heel goed, maar in NL heeft ie me nooit zo kunnen boeien.
Waarschuw beheerder
Maar heeft het dan zin om ACHTERAF te gaan zeggen wie je had willen zien??

Ja, dat heeft zeker zin. Kritiek leveren is altijd goed, zolang het opbouwende kritiek is.

Altijd maar ja knikken heeft een organisatie ook niks aan.
Waarschuw beheerder
donateur
Voor deze line up heb je er alleen nog maar weinig aan denk ik.

Maar ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. En DV is nog ver weg, dus wie weet wat er gebeurt............

Ik zeg toch ook niet dat je altijd maar ja moet knikken. Denk alleen dat als jij perse opbouwende kritiek wil leveren dat je dat beter echt direct richting UDC kan doen.
Waarschijnlijk hechten ze daar meer waarde aan, en bovendien is de kans groter dat het dan gelezen wordt.
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk hechten ze daar meer waarde aan, en bovendien is de kans groter dat het dan gelezen wordt.

Believe me, het wordt gelezen.
Waarschuw beheerder
En DV is nog ver weg, dus wie weet wat er gebeurt............

Daarom, beetje aansporing tot vervanging van 1 keer JP en 1 keer Danny D vind ik wenselijk. JP & Danny D kun je bij veel HQ's en veel feesten met een HQ-stage treffe. 2 keer op Dance Valley vind ik iets te veel van het goede.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het goede DJ's. Maar niet zo goed dat ik ze 2 dagen achter elkaar wil zien en ook al helemaal niet omdat ze toch altijd vaak in NL draaien in tegenstelling tot sommige andere DJ's.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat ben ik wel met je eens inderdaad :yes:
Als ze dan moeite hebben om nog andere buitenlandse namen te boeken, had ik het nog leuker gevonden dat ze bijv. wat binnenlands talent neerzettten dan 2x Danny en 2x JP.

Er loop tenslotte genoeg talent rond.
Ik weet alleen niet hoe hard dat talent z'n best doet om geboekt te worden.
Misschien dat die wat proactiever moeten zijn en gewoon een demootje naar UDC opsturen bijv......
Waarschuw beheerder
Tja, talent is ook zoiets, op Impulz was er volgensmij best vaak een talent room (y)

Misschien dat daar niks boeiends is uitgekomen.

ID&T heeft door de twix talent nog iets een keer een Trance Energy-DJ gekweekt genaamd Joop. Daar zie ik ook niks meer van terug. :nee:

X-force staat wel op Impulz Outdoor, ik denk dat ik deze DJ maar een keer ga checken.
Waarschuw beheerder
donateur
Hank bijv. zou toen altijd nog een keer op 1 van JP z'n avonden in de Matrixx gaan draaien. Die avonden zijn er nooit gekomen, helaas.
Maar je vraag je toch af waarom er dan verder niks gedaan wordt met Hank.
Ik zou zeggen: laat hem (of iemand anders uiteraard) lekker openen op vrijdag.

Die Joop klinkt me wel vaag bekend in de oren inderdaad. Draaide hij ook geen hardtrance?
Volgens mij heeft ie nog niet zo gek lang geleden op en feestje in de Hem ofzo gestaan. Volgens mij met O&N.....

X-Force heb ik nu 3 keer gezien. De eerste 2 keren was k niet onder de indruk, maar de laatste keer op Round Bass vond ik het wel een leuke set.
Waarschuw beheerder
Liever een talent die ik niet ken, dan voor een 2e keer JP en Danny D (ook al zijn ze betere DJ's)
Waarschuw beheerder
donateur
dat...........

Maar ik ben het hier wel met je eens ja. Daarom zei ik dat ook: dat ze eens een keer wat nieuws moeten neerzetten als ze de populaire namen (zoals Steve Hill, Lab4, en wie we nog meer 'missen') niet kunnen boeken.

Ik weet ook eigenlijk niet of zij perse betere dj's zijn. Meer ervaren dj's dat zeker, maar of ze ook direct beter zijn??
Feit blijft alleen wel: als je de talenten geen kans geeft zullen ze ook nooit ervaren worden en dan heb je over een paar jaar een probleem.
Waarschuw beheerder
reading your coments here... first of all about me and jp playing twice... well first jp, well matter of fact on the friday it was meant to be jp and tom back to back. but tom can not get back from is honey moon, till saturday morning....so thats off the cards, and we could not have one day with out one of the real hq resident on a stage,

as for me playing twice.....soembody has to open the camp site....first set the friday,25 mins! so it not realy playing twice....

steve hill & lab 4, we just felt it was time for some new names... so we gone for 2 new live acts, dark by design live , k90....also alot of new djs for the hq stage, who are realy of fire. yes i agreee steve would be a great addition to the any line up.....but the line up would be very simalar to last year,(and steve hill is a saturday dj or not?) and we are trying break away from the old way and try fresh new names/talent from the uk and beyond who have not played at dv before and i belived we deliverd...becuase other wise we booking the same line ups for ever...

talent.......yes have to agree with what i hear,it has been hard to me to put a unknow dutch talent on the hq satge at any major party, for many reasons. but the way things going in the dutch hard dance now is a very good start. plus i am very sure you will start seeing new talent on udc lines ups very soon......and i mean very soon.
Waarschuw beheerder
as for me playing twice.....soembody has to open the camp site....first set the friday,25 mins! so it not realy playing twice....

Alright, that explains.
Waarschuw beheerder
donateur
plus i am very sure you will start seeing new talent on udc lines ups very soon......and i mean very soon.

Already started: X-Force on Impulz ;)
Waarschuw beheerder
also dj higgens playing easter sunday with me and jp at ilovehardhouse. so we do give talent a chance as well..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet alleen niet hoe hard dat talent z'n best doet om geboekt te worden.
Misschien dat die wat proactiever moeten zijn en gewoon een demootje naar UDC opsturen bijv......

Gaat aan gewerkt worden...
Waarschuw beheerder
well i have been getting more demos tha last months...plus we have no hq at the mo...so it hard for us to use new talent for udc. but with i love hardhouse you will see some new names........dutch and from beyond.
Waarschuw beheerder
Question: When is the mix mag prize winner announced and are there any names nominated?
Waarschuw beheerder
no it a competion open to any body..starts next month in mix mag.... with details how to enter...
Waarschuw beheerder
So you're giving a talent the chance to play his first big gig at Dance Valley :O

That guy/girl must go insane when they hear he/she has won.
Waarschuw beheerder
hope so.....once i have all the details...i will put up news item.
donateur
Believe me, het wordt gelezen.

alles wordt gelezen hier ja op internet, lijkt me logisch je moet toch weten wat er speelt onder de mensen

about the talent thing if u get a new venue for HQ with a third hall whatever (like u had the restaurant in de Melkweg for instance) u could give new dj's a chance there, I think it also good because they will bring a lot of friends (sometimes even family) which is also a good thing for HQ. And they might even bring new people who do not know harddance yet and start to like it then which means more crowd for Hardance parties in general maybe....

En wat Hassan zegt liever een onbekend talent dan twee x dezelfde dj.... ik ben bang dat niet iedereen er zo over denkt... Meeste mensen komen toch op grote namen af enzo, maar ja dan nog, een Dance Valley en/of Impulz zijn dan juist de plekken omdat je al veel grote namen hebt ook

Ik vind het zo vet vet vet vet voor Joeri!!! :D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Ik vind het persoonlijk echt niet erg dat er een zootje nieuwe namen staan hoor :)
Van die bekende namen weet je toch al wat je kan verwachten en dat is niet altijd leuk (ok, bij sommige wel :P)

Nieuwe namen zijn leuk :yes:
Waarschuw beheerder
alles wordt gelezen hier ja op internet, lijkt me logisch je moet toch weten wat er speelt onder de mensen

Precies en daarom zeg ik ook wat er in mn hoofd omgaat. Als het onterecht is... dan kan dat weerlegd worden, wat dan ook wel af en toe gedaan wordt.

Dat is een manier van communicatie, manier van opbouwende kritiek geven. Handig toch.
donateur
Ja maar het is toch wel zo dat het grootste gedeelte van het publiek gewoon weer hetzelfde wil? Meeste mensen zijn toch meelopers

Ik ben ook voor nieuwe namen en nieuwe muziek, maar ja....

Ik ben trouwens wel vet blij dat Infected Mushrooms komen, lijkt me echt geweldig om die een keer te zien :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Dus er komt een competitie waarmee je op DV kan komen te staan?? VET :D Keep us updated ;)

En idd Joerie verdient het, komt wel goed met die jongen :jaja: Hoorde dat ie binnenkort op een feestje met Technikal en Spencer Freeland staat :D
Waarschuw beheerder
Ik ben ook voor nieuwe namen en nieuwe muziek, maar ja....

Dat strookt dan totaal niet met je opvatting dat je Danny D en JP 2 keer zou willen zien of nog vaker.
donateur
Waarom niet?

ik kan toch en nieuwe namen willen en het niet erg vinden om ze twee keer te zien? (heb namelijk nergens gezegd dat ik het zou willen, heb alleen gezegd dat ik het niet erg vind, omdat ik hen ook graag hoor draaien..)

Snap niet hoe dat niet strookt met elkaar hoor?

ik accepteer gewoon de dingen die ik niet kan veranderen. o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dubbel betekent minder ruimte voor wat nieuws toch.
donateur
Ja maar ja, het is nou eenmaal zo, dus tja wat doe je er dan aan.....

Ik denk gewoon dat het allemaal niet zo makkelijk en simpel ligt als wij denken.....
Waarschuw beheerder
Ja maar ja, het is nou eenmaal zo, dus tja wat doe je er dan aan.....

En daar ligt dus het verschil ;)

Ik accepteer niet zomaar alles.
donateur
Ja maar dan nog kan jij het niet accepteren, maar of het dan wat uithaalt als je het niet accepteert, I don't think so....

Heel hard gesteld er moet ook geld verdiend worden aan zo een feest en een JP of een Danny D. brengen toch meer geld in het laatje ben ik bang
Danny zegt toch ook niet voor niets dat het moeilijk is om nieuwe talenten bij HQ stage te krijgen.....

en geloof me, ik zie hetook liever anders hoor.... Zou het vet vinden om bv First Base of Charly of Jim of etc. etc. op een Dance Valley te zien staan
laatste aanpassing