Ja, maar nu haal je dus 2 dingen door elkaar. Ik zeg dat jij ook speculeert op het moment dat je stelt dat ze het bij UDC veel te druk hebben om een nieuwsbrief te schrijven.
True, dat is wel waar, daar heb jij gelijk in
jij zegt dat je vindt dat dat allemaal niet hoeft
Waar heb ik dan gezegd dat ze dat helemaal niet hoeven te doen? Ik heb alleen gezegd dat er gelukkig nog wel communicatie van Danny afkwam en ik stelde dat HQ vast gauw zou terugkomen, daar ben ik eigenlijk weer mee begonnen met posten hier....
Dat bedoel ik dan ook meer van mensen maak je niet druk, komt echt wel etc.
Bedoel het feitelijk ook alleen maar om gerust te stellen...
het enige dat ik misschien enigszins goed praat is als ik zeg dat het misschien heel erg druk daar is of dat er andere dingen nog spelen dat ze daarom niet iets hebben laten horen, wat ik dus ook best jammeer vind aan de ene kant, maar dan nog kan ik niet oordelen vind ik waarom dat zo gebeurt
Dan is het toch juist wel fijn als er mensen weleens zijn die wel wat meer weten en of horen dat het wel goed nog zit?
Volgens mij ben ik al geeneens deze hele discussie begonnen over het wel of niet communiceren, vond alleen dat er erg boos gereageerd werd op een gegeven moment.
Ik was eigenlijk alleen maar op mijn gewoonlijke optimistische manier bezig, niet meer en niet minder, misschien wel onder het mom van 'Geen nieuws is goed nieuws?'
enzo.......