Partyflock

Forumonderwerp · 725181
Waarschuw beheerder
donateur
:no::no::no: Say bye bye to the Melkweg.. :no::no::no:

Geen :respect::respect: HQ :respect::respect: meer op mijn vaste standaard laatste vrijdag van de maand..

We gaan een andere "geschikte" locatie zoeken en komen dan over een tijdje DIK terug, zegt UDC...

Is dat zo....?
en waar dan....?

Give me your thoughts...
Waarschuw beheerder
Gewoon hoppelakee, naar een ander HH feesie!!!
Ja toch??
Waarschuw beheerder
Doen jullie ook vrijdags mindgames en zaterdags
hardhouse XX ????
Waarschuw beheerder
donateur
Yep, moet maar weer he;)
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik tijd en geld heb doe ik dat zeker. Zoals het er nu naar uitziet, komt dat wel goed :D
Waarschuw beheerder
als ik boos ben dan ben ik boos;) vind alleen dat de hele organisatie een loopje neemt met de fans..........drom ben ik boos.........ze moeten wel inzien dat de fans HQ groot hebben gemaakt en niet hun!!!

drom ook mijn uitlating van dat ik boos ben;)
Waarschuw beheerder
Maar ook een " fen " in slechte tijden .

goed zo M...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap wel wat je bedoelt hoor Marcel.
Je zou denk ik graag (via een officiele weg) iets horen over de vorderingen die men maakt mbt het vinden van een nieuwe locatie e.d. voor HQ.

Ik vind het ook wel een beetje jammer dat we eigenlijk niet echt op de hoogte worden gehouden.
Maar daarom inderdaad niet minder 'fen' ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het jammer en slecht bovendien dat er zo weinig communicatie is.

Maar ja, we kunnen er toch niets aan doen.

En aan de andere kant, als ze wel zouden zeggen waar ze mee bezig zijn zouden ze misschien wel de onderhandelingspositie ondermijnen.
donateur
En aan de andere kant, als ze wel zouden zeggen waar ze mee bezig zijn zouden ze misschien wel de onderhandelingspositie ondermijnen.

Ik bedoel maar
Waarschuw beheerder
donateur
Ze hoeven toch ook niet meteen in details te treden?
Maar een item in de nieuwsbrief, op de udc of hq site waarin ze vermelden dat ze bezig zijn, dat het moeilijk gaat, en evt. waarom zou misschien een hoop mensen al gerust stellen.

En ik denk op zich wel dat we er wat aan kunnen doen hoor. Hoe vaker men bij UDC hoort dat er onrust is onder de fans, hoe beter. Misschien dat ze dan eindelijk dat klusje (van een half uurtje) eens even klaren.
Waarschuw beheerder
als ze iets zeiden was het wel goed..............maar als organisatie helemaal niets erover zeggen is niet goed........je moet je fans wel op de hoogte houden over de stand van zaken........lijkt mij en met mij nog duizenden anderen!!;)

genoeg hierover!!!:)
Waarschuw beheerder
nog 1 ding..................over de lokatie........er waren in het begin van dit jaar genoeg lokaties waar ze heen konden...........nu een paar maand verder en je ziet dat alle lokaties volgeboekt zijn tot einde van het jaar!!
dus tjah................
Waarschuw beheerder
donateur
In dit topic mag dat juist hoor, Marcel :yes:

Wat bijv. ook een idee zou zijn, als ze dan het idee hebben dat ze niks te melden zouden hebben in een emailtje ofzo:
- nieuws over evt. dj's die we nog kunnen gaan verwachten
- een leuk linkje naar een dj setje om ons zoet te houden
- wat reclame maken voor kleine harddance feestjes als alternatief voor HQ

en zo kan ik nog wel wat dingetjes verzinnen die ze kunnen combineren met wat info over HQ.
Waarschuw beheerder
donateur
*edit&
Was reactie op Marcel

Ach, de nieuwe locatie is toch al lang duidelijk.

En ik denk op zich wel dat we er wat aan kunnen doen hoor. Hoe vaker men bij UDC hoort dat er onrust is onder de fans, hoe beter. Misschien dat ze dan eindelijk dat klusje (van een half uurtje) eens even klaren.

Das ook wel weer zo.

An wanneer ga je daar werken!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kijk sunshine..........jij hebt er verstand van;) zo ga je met je fans om:)

ze hebben niet voor niets een internetsite.....
donateur
Misschien hebben ze het ook wel druk ook enzo?

Maarruh

Ik vind anders dat Danny wel vaak genoeg wat laat weten daar ben ik dan wel weer blij mee
Waarschuw beheerder
2 X-field die was duidelijk......
Waarschuw beheerder
euhm wat danny zegt is ook zo oppervlakkig:S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind anders dat Danny wel vaak genoeg wat laat weten daar ben ik dan wel weer blij mee

Misschien hebben ze het ook wel druk ook enzo?

Persoonlijk vind ik niet dat UDC genoeg informatie geeft door Danny wat dingetjes te laten posten op diverse dancesites.
Je gaat mij niet vertellen dat er bij UDC niemand is die een half uurtje vrij kan maken om een leuk mailtje of itempie voor in de nieuwsbrief of op hun eigen site te maken waarin ze even vermelden dat het moeizaam gaat met het vinden van een nieuwe locatie en geschikte datum ed.

Doen ze toch ook al bij UDC?

Ja, dat doen ze ook wel. Ik gaf dat alleen als optie aan om evt. op te nemen in dat mailtje of item waar ik het hierboven dus over heb.
Op die manier kunnen ze een leuk stukje tekst maken dat ze naar de HQ liefhebbers kunnen sturen.
Waarschuw beheerder
hoor van verschillende mensen die voor udc/hq werken verhalen elke keer.............maar nog steeds niet HET verhaal helaas:S
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien kan/mag hij gewoon niets meer zeggen?

Hij neemt in ieder geval wel de moeite om uberhaupt iets te zeggen

En dat bedoel ik dus! Wat hij zegt is allemaal maar officieus.....
Stuur gewoon een keer een mailtje rond, of zet iets op de site over HQ.
Waarschuw beheerder
donateur
Geheel mee eens. Tis tof van Danny dat ie wat zegt, maar het is meestal weinig concreets.
donateur
Persoonlijk vind ik niet dat UDC genoeg informatie geeft door Danny wat dingetjes te laten posten op diverse dancesites.
Je gaat mij niet vertellen dat er bij UDC niemand is die een half uurtje vrij kan maken om een leuk mailtje of itempie voor in de nieuwsbrief of op hun eigen site te maken waarin ze even vermelden dat het moeizaam gaat met het vinden van een nieuwe locatie en geschikte datum ed.

ten eerste denk ik dat hij dat gewoon uit zichzelf post en iet dat hij dat mag posten van UDC ofzo hoor, hij leest vaak dat er discussie is oid en regaeert daar dan op

En tja, wij werken daar zelf niet dus je weet het niet, wij kunnen niet zeggen wat er daar achter 'gesloten deuren' afspeelt, dus ik vind het nogal makkelijk om te zeggen dat ze best wel 'ff' iemand een half uurtje erop kunnen zetten.......

Wees blij dat je uberhaupt nog wat hoort af en toe anders zou het pas echt niet best wezen :no:

Kijken okay kan je hier wel ellenlange dicsussies gaan voeren over wat ze wel en niet zouden moeten doen, maar heeft weinig zin verder denk ik......

Zou gewoon nog maar even geduld hebben en tot die tijd wat anders leuks gaan doen :)
Waarschuw beheerder
kijk als ik geen reclame maakt en niks laat horen over nieuw producten zegt men ook van pffffffff dat bedrijf is ook niks................klant/fan moet je tevreden houden doormiddel van een nieuwsbrief.......zo doen wij dat ook met onze klanten;)
Waarschuw beheerder
donateur
ten eerste denk ik dat hij dat gewoon uit zichzelf post en iet dat hij dat mag posten van UDC ofzo hoor, hij leest vaak dat er discussie is oid en regaeert daar dan op

Ja dat denk ik ook wel inderdaad. En dat vind ik dus juist erg slecht van UDC eigenlijk.

Ik ben het verder totaal niet met je eens, Daaan.
Wel over dat ik iets leuks moet gaan doen natuurlijk. Maar dat doe ik sowieso toch wel, dus dat zit wel goed.
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Het is gewoon een feit dat ze meer aan communicatie moeten doen. Want niet iedere HQ fan zit op PF, dus niet iedereen leest wat danny hier af en toe neer zet (wat ik wel waardeer van danny hoor, laat dat duidelijk zijn :)).

Ik geef mad-man gelijk, alhoewel hij zijn eerste reactie best wat vriendelijker neer kon zetten natuurlijk :P
Waarschuw beheerder
Ach, en we zitten toch al tot eind juni vol geboekt met feesies.
mijn (onze ) bankrekening heeft het toch al zo zwaar.
Waarschuw beheerder
Maar we genieten dr nog steeds gruwelijk van!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Precies, en deze hele discussie hebben we al eerder gevoerd. En dat zal ongetwijfeld nog wel een keer gebeuren...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar er zijn vandaag zeker wel nieuwe dingen nog gezegd.
Bovendien: het is toch een leuk/goed/interessant gespreksonderwerp?
Vind je van niet, dan ga je maar in een ander topic kijken.

En het benadrukt alleen maar extra dat UDC zijn zaakjes nog steeds niet goed voor elkaar heeft.

Ik vind het een prachtbedrijf hoor, ze organiseren mooie feesten voor ons. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat we wel (opbouwende) kritiek kunnen leveren.
laatste aanpassing
donateur
Precies, en deze hele discussie hebben we al eerder gevoerd. En dat zal ongetwijfeld nog wel een keer gebeuren...

ja en das dus precies ook een beetje mijn punt...beetje nutteloos dus

Ik ben het verder totaal niet met je eens, Daaan.

Dat mag, maar ik vind dus dat jij het wel even heel makkelijk stelt....

Ik maak me liever druk om dingen waar ik wel echt wat aan kan doen zelf

dacht dat het nou wel een keer duidelijk zou moeten zijn ook dat het qua communicatie niet altijd even goed/soepel verloopt bij UDC, maar dan nog ga ik niet lopen oordelen totdat ik een keer in dezelfde situatie zou zitten.....

Daar gaat het mij eigenlijk meer om, tis makkelijk een mening te hebben over een sitauatie waar je zelf niet aan den lijve mee te maken hebt, dat is nou eenmaal een feit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar er zijn vandaag zeker wel nieuwe dingen nog gezegd.
Bovendien: het is toch een leuk/goed/interessant gespreksonderwerp?
Vind je van niet, dan ga je maar in een ander topic kijken.

Ach, en zo lang er hier niet gereageerd wordt zoals in de discussie op het Tom Harding forum...
laatste aanpassing
donateur
Ik vind het nou niet echt interessant en/of leuk gespreksonderwerp meer, daarom is het namelijk al te uitgekauwd eigenlijk, maar goed, das mijn mening
Waarschuw beheerder
donateur
maar ik vind dus dat jij het wel even heel makkelijk stelt....

In feite stel jij het zelf ook heel makkelijk hoor.
Ik zeg: UDC heeft gerust wel een half uurtje tijd
Jij zegt: Ze hebben het vast te druk

Eerlijk is eerlijk: dan zijn we toch allebei aan het speculeren??

Het verschil tussen jouw en mijn mening/opvatting is in dit geval dat jij ze het voordeel van de twijfel geeft en in zekere mate goed praat wat ze doen, terwijl ik het gevoel wat er bij de HQ fans heerst probeer te uiten en daarnaast wat ideeen opper over wat UDC zou kunnen doen.
Waarschuw beheerder
Ronny pakt nog een biertje....
daar kan ik wel wat aan doen hihi

begint te regenen hier bah
donateur
Het verschil tussen jouw en mijn mening/opvatting is in dit geval dat jij ze het voordeel van de twijfel geeft en in zekere mate goed praat wat ze doen, terwijl ik het gevoel wat er bij de HQ fans heerst probeer te uiten en daarnaast wat ideeen opper over wat UDC zou kunnen doen.

Ik stel alleen maar dat het erg makkelijk is om een oordeel te hebben over een situatie waar je niets vanaf weet en waar je niet zelf in zit.
Waarschuw beheerder
donateur
Nogmaals:
In feite stel jij het zelf ook heel makkelijk hoor.
Ik zeg: UDC heeft gerust wel een half uurtje tijd
Jij zegt: Ze hebben het vast te druk

Eerlijk is eerlijk: dan zijn we toch allebei aan het speculeren??
Waarschuw beheerder
donateur
Ik stel alleen maar dat het erg makkelijk is om een oordeel te hebben over een situatie waar je niets vanaf weet en waar je niet zelf in zit.

In principe geef jij toch ook een oordeel Daaan:o
donateur
Ja, dat is wel een oordeel, maar dat is niet goed praten voor UDC zoals Ann dat stelt....

Sowieso, ik speculeer ook niet echt......

ik heb namelijk gewoon ook dingen gehoord waardoor ik weet dat HQ bijna terugkomt en daarom maak ik me er niet echt zo druk om
Waarschuw beheerder
donateur
Sowieso, ik speculeer ook niet echt......

ik heb namelijk gewoon ook dingen gehoord waardoor ik weet dat HQ bijna terugkomt en daarom maak ik me er niet echt zo druk om

Ja, maar nu haal je dus 2 dingen door elkaar. Ik zeg dat jij ook speculeert op het moment dat je stelt dat ze het bij UDC veel te druk hebben om een nieuwsbrief te schrijven. En niet dat jij speculeert als je zegt dat HQ wel terug komt. Dat laatste denk ik trouwens ook wel hoor :yes:

Ja, dat is wel een oordeel, maar dat is niet goed praten voor UDC zoals Ann dat stelt....

Op het moment dat ik zeg dat ik vind dat ze bij UDC best iets beter zouden communiceren (of iig dat dat erg op prijs gesteld wordt), en jij zegt dat je vindt dat dat allemaal niet hoeft en dat het wel goed komt, etc. dan vind ik dat jij dus wel degelijk het gedrag van UDC goedpraat.
donateur
Ja, maar nu haal je dus 2 dingen door elkaar. Ik zeg dat jij ook speculeert op het moment dat je stelt dat ze het bij UDC veel te druk hebben om een nieuwsbrief te schrijven.

True, dat is wel waar, daar heb jij gelijk in

jij zegt dat je vindt dat dat allemaal niet hoeft

Waar heb ik dan gezegd dat ze dat helemaal niet hoeven te doen? Ik heb alleen gezegd dat er gelukkig nog wel communicatie van Danny afkwam en ik stelde dat HQ vast gauw zou terugkomen, daar ben ik eigenlijk weer mee begonnen met posten hier....

Dat bedoel ik dan ook meer van mensen maak je niet druk, komt echt wel etc.
Bedoel het feitelijk ook alleen maar om gerust te stellen...

het enige dat ik misschien enigszins goed praat is als ik zeg dat het misschien heel erg druk daar is of dat er andere dingen nog spelen dat ze daarom niet iets hebben laten horen, wat ik dus ook best jammeer vind aan de ene kant, maar dan nog kan ik niet oordelen vind ik waarom dat zo gebeurt

Dan is het toch juist wel fijn als er mensen weleens zijn die wel wat meer weten en of horen dat het wel goed nog zit?

Volgens mij ben ik al geeneens deze hele discussie begonnen over het wel of niet communiceren, vond alleen dat er erg boos gereageerd werd op een gegeven moment.

Ik was eigenlijk alleen maar op mijn gewoonlijke optimistische manier bezig, niet meer en niet minder, misschien wel onder het mom van 'Geen nieuws is goed nieuws?'

enzo.......
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is ook wel zo. Alleen als ik dus gewoon wat ideeen opper waar UDC misschien eens wat mee zou kunnen doen (als ze de fans gerust willen stellen) doe jij dat af als onnodig. Zo kwam het op mij tenminste over.

Het is ook niet zo dat ik me druk maak of HQ nog wel terug komt. Dat zit op zich wel goed denk ik.
Maar dat neemt niet weg dat het fijn zou zijn als UDC daar wat meer info over verstrekt.
Iets wat jij schijnbaar niet zo nodig vindt, maar waar verder een hoop mensen schijnbaar toch wel op hopen/wachten. (anders zouden er hier niet van die boze reacties worden geplaatst)
donateur
Eigenlijk was het alleen maar mijn bedoeling om mensen juist een beetje gerust proberen te stellen, in de zin van kop op en we hebben toch wel wat gehoord etc....
Weliswaar niet officieel maar bedoel Danny is toch ook feitelijk deels HQ ook enzo dus daarom dacht ik wel dat dat ook wel telde

Maar ja ik ben kennelijk niet zo goed in geruststellen ofzo dan... :vaag:
Waarschuw beheerder
Maar ja ik ben kennelijk niet zo goed in geruststellen ofzo dan... :vaag:

Dat HQ terug komt, is nu wel zeker. Voor de rest is het allemaal weer "oude koeien uit de sloot halen".

Feit blijft dat ze gewoon informatie moeten vrij geven, en daar heeft UDC meer dan genoeg mogelijkheden voor. Een gloednieuwe site, een nieuwsbrief en ze kunnen ontelbaar andere partysites een bericht sturen wat ze weer kunnen plaatsen over HQ en hun vordering.

"wij" hier hebben niet echt geruststelling nodig oid. Wij weten onderhand wel dat het terug gaat komen, maar het is gewoon niet eerlijk voor de mensen die hier niet kijken of niet op de tom harding site kijken (waar ik ook nooit kijk btw, ik ga niet op een site kijken van een dj wie ik niet mag, alleen omdat er veel hardhouse liefhebbers komen :vaag: ). Maar goed, aan de andere kant, het komt toch wel terug, dus er zal uiteindelijk wel wat nieuws erover gaan komen. Maar ja...

Anyway, ik ga maar weer achter de buis :jaja: Been too long of a day :jaja:
Waarschuw beheerder
ok just to cut threw all this.

there are reason why we (udc/hq) have not said anything yet......

which will be come very clear and turst me it will be worth the wait. like i said before we working on it VERY VERY HARD.

it killing me, keeping my mouth shut and keeping you all in the dark.....but it has to be this way for the moment.

RAHAWDER

plsu who would you have dj at the comne back of hq?
laatste aanpassing