Partyflock

Forumonderwerp · 724883
1 volger · 3188x bekeken
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 18 december 2004 om 21:00

Waarschuw beheerder
Terug naar Innercity. Ik wil met ID&T een statement maken. Iedereen die al een kaart heeft gekocht mag gratis iemand meenemen. Iedereen die de komende maand een kaart voor Innercity koopt mag ook gratis iemand meenemen. Dus: met 1 kaart kun je met twee personen naar binnen. Het past wel bij Las Vegas: quitte of dubbel!

Hoe kunnen ze nou weten wanneer je je kaartje hebt gekocht??????????

Gaan ze nu de helft minder kaarten verkopen?

Waarschuw beheerder
donateur
Het past wel bij Las Vegas: quitte of dubbel!

Gaan ze gewoon op drugs controleren, dan is de helft quitte :P
Waarschuw beheerder
Hoezo...Er wordt niks verkocht...

Waarschuw beheerder
Zeker wel, ik ben zeker van de partij Innercity is gewoon 1 van de gruwlijkste feesten.
Waarschuw beheerder
Ik vind inner maar een kutfeest haha...maar nu ga ik cker wel ff kijken wat ze dr dit jaar van bakken!

Waarschuw beheerder

Dat maakt toch niet uit wanneer je het kaartje hebt gekocht ?
Heb je al een kaartje: neem je gratis iemand mee
Koop je nog een kaartje: krijg je er 2 voor prijs van 1

Komt op hetzelfde neer dus.

Waarschuw beheerder
Ja dat snap ik, maar bedoelen ze niet de maand novenember?

Waarschuw beheerder
Geen idee eigenlijk ;)
Het schijnt dat mensen die al een kaart hebben gratis iemand mee mogen nemen... dus lijkt me dat het weinig uit maakt ;)

Ik zou niet gaan, maar aangezien het toch niks kost ga ik wel.. haha
Waarschuw beheerder
maar nu ga ik cker wel ff kijken wat ze dr dit jaar van bakken!

kaarten nodig? :D

Waarschuw beheerder
Trouwens, je kan alleen nog 'komende maand' een kaart kopen aangezien het al op 18 december is :D
Waarschuw beheerder
Lachen voor de mensen die allemaal kaartjes hebben ingekocht voor de zwarte handel:D:D:D

(6)
Waarschuw beheerder
kaarten nodig?

Haha nee, mijn vriendin had al een kaartje..
Artiest Sampie
Waarschuw beheerder
gruwelijke aktie..

Waarschuw beheerder
Ja echt zielig voor de zwarte handel, ik wou er nog ff meewachten. Gelukkig maar :d

Waarschuw beheerder
donateur
Lachen voor de mensen die allemaal kaartjes hebben ingekocht voor de zwarte handel

Najuist beter, aangezien de kaarten dus ook sneller uitverkocht zijn.

Waarschuw beheerder
Inner raakt niet uitverkocht denk ik.

Waarschuw beheerder
Denk het wel. Vooral nu met deze actie.

Ik heb er echt veeeeel zin in. altijd leuke thema's, goede muziek, leuke meiden, en veeeeeeeeeeeel meer.

En gratis drank :D :D
Waarschuw beheerder
:no:

uitverkocht zit er niet in dit jaar!!

Waarschuw beheerder
donateur
Als ze niet uitverkocht raken is het zowieso al klote voor de zwarthandelaars :P :P

Maar hoe komt het? Dit is normaal toch HET feest van id-t?

Waarschuw beheerder
ID&T gatverdamme:S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het echt een (y) actie van ID&T. :respect: voor hun.

Als mijn geld het toe zou laten zou ik ook gaan maar nu wordt de kans wel groter dat ik ga. :D :D Vond het vorig jaar maar een kutfeest maar goed, nog maar een keer proberen. DHHD wordt toch wel super, dus dat is wel een goede reden om te gaan! :jaja:

Maar hoe komt het? Dit is normaal toch HET feest van id-t?

Tja, er worden tegenwoordig zoveel leuke feesten gegeven en het wordt steeds duurder dus de mensen moeten een keuze maken waar ze echt naartoe willen. Aangezien het ook nog is in de dure december maand is maakt dat het er niet makkelijker op.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja echt zielig voor de zwarte handel, ik wou er nog ff meewachten. Gelukkig maar

:'(

Waarschuw beheerder
O.L.D. Bianca 19 november 2004 13:11

donateur! Ik vind het echt een actie van ID&T. voor hun.

Als mijn geld het toe zou laten zou ik ook gaan maar nu wordt de kans wel groter dat ik ga. Vond het vorig jaar maar een kutfeest maar goed, nog maar een keer proberen. DHHD wordt toch wel super, dus dat is wel een goede reden om te gaan!

Dat is ook de reden waarom ze dit doen denk ik.

Omdat je geld overhoudt ga je daar vet aan de drank en dat is ook weer geld in het laadje.

Dit doen ze alleen maar voor de $$$$$$$$$

en misschien bang dat het niet uitverkocht raakt dit jaar?

Waarschuw beheerder
donateur
mja kaartje kost normaal 55 euri ofzo is ook wel redelijk veel moek zeggen....
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker wel, ik ben zeker van de partij Innercity is gewoon 1 van de gruwlijkste feesten.

Hoe kom je daar nou bij :vaag:

:no:

Zeker weten van niet :D
Anders hadden deze actie niet hoeven te doen!!!

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is ook de reden waarom ze dit doen denk ik.

Omdat je geld overhoudt ga je daar vet aan de drank en dat is ook weer geld in het laadje.

Jezus steekt Duncan eens zijn hand in eigen boezem, zitten mensen weer te zeiken...onbegrijpelijk :/

Relaxede actie Duncan!! Petje af :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het echt een actie van ID&T. :respect: voor hun.
==================================================­====================
Vindt je, dacht het niet.
Het feest raakt door een overkill niet uitverkocht dus proberen ze het zo.
Thunderdome blijft wel de volle mep!
Dit is gewoon een bevestiging dat iedereen de laatste jaren flink genaaid is met deze prijzen!!
Waarschuw beheerder
Maar wat nou als hierdoor alle kaarten uitverkocht raken? Komt er dus een dubbel aantal bezoekers.
Waarschuw beheerder
quitte of dubbel!

dubbel dus.....
slotje!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zeker wel goede actie

maar idd helft minder kaarten denk
Waarschuw beheerder
staat op de website van id-t

ze verkopen gewoon half zoveel kaarten

Waarschuw beheerder
InnerCity is gewoon een te masaal groot kut feest met een richting verkeer en de partypeople hebben er genoeg van een boycotten het vandaar deze actie(denk ik)
Waarschuw beheerder
Allemaal in koor:

Duncan bedankt

Gratis feessie is nooit weg!!!
Waarschuw beheerder
mensen die het een kut feest vinden: ga aub niet, anders moeten wij weer na de tijd aanhoren hoe kut het dit jaar weer was...zucht...

Waarschuw beheerder
dat zijn nou leuke berichten (Y)

mn verjaardagscadeautje :P
dat word met dubbel zoveel mensen mn verjaardag daar vieren :bounce:

Waarschuw beheerder
het is een hele mooie actie van ID&T, maarja het wordt waarschijnlijk alleen gedaan, omdat het anders zou floppen. Denk maar niet dat die Duncan het zielig vindt dat wij zoveel geld uitgeven. dat wat ze zeggen over prijzen verlagen vind ik trouwens wel goed!
laatste aanpassing

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien dat jullie hier een antwoord op hebben? Volgens Edith den Doosch op het radio station van ID&T zou het zo zijn dat wanneer je NU een kaartje koopt, je een ticket erbij krijgt (wat neer komt op 4 kaartjes voor de prijs van 1 :S )

Ik heb het zelf niet gehoord op de radio, maar hoorde dit van een maat van me.

Mij lijkt het erg onwaarschijnlijk maar zijn er mensen die dit kunnen bevestigen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
4 voor 1..nu snap ik er helemaal nix meer van..

Waarschuw beheerder
donateur
net op de radio werd bevestigd dat je met 2 man op 1 kaartje naar binnen kunt, over 2 kaartjes krijgen werd niets gezegd... dus ik neem maar aan dat het gewoon verkeerd gehoord is

Waarschuw beheerder
ze geven dus gewoon nieuwe
ontwerpen tickets uit denk ik:P:
met een beetje vernuft halen ze zo
al die oude kaarten uit de handel:O:

Waarschuw beheerder
ik vind 27 euro nog duur voor zo'n feest waar ook "urban" wordt gedraaid, ik haat urban en die dj chuckie helemaal.
Waarschuw beheerder
Ik vind het een mooie actie, maar ik vroeg mij dus ook al af hoe ze nou kunnen weten of je kaartje van de maand november is :s

Daarnaast normaal zijn er iets van 45000 kaarten via de ticketbox beschikbaar... ik neem aan dat ze op de 1 of andere manier dit aantal verminderen... En dan ook nog rekening houdend met het feit dat er ook nog kaarten voor het normale tarief worden verkocht in December
Artiest BeeVee
Waarschuw beheerder
respect voor deze actie?
neuh niet echt, vind t wel een goede actie daar niet van.

mja ID&T is zelf mede verantwoordelijk voor al deze absurde prijzen die organisaties tegenwoordig vragen voor een feest enne reken nou is ff uit wat ze nog steeds aan dit feest verdienen: €55.50 x 22500 = € 1.248.750 en dan komt de drank er nog bij (ik reken ff 10 consumpties per persoon): €20 x 45000 = €900.000

oftewel de omzet van ID&T met dit feest is nog steeds €2.148.750!

need i say more...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die line-up is trouwens wel goed kut van innercity.

Ik ga nog steeds niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen loopt te zeuren dat ze het alleen doen voor het geld maar dat is dus gelul. Hun verliezen hierop. En okee misschien maken ze de drankprijzen wel iets duurder maar wat zou jij doen in hun geval? Ze hebben toch de RAI al afgehuurd en de dj´s geboekt, dan kan je beter verlies maken en toch de zaal volkrijgen dan dat er 1000 man in de RAI rondloopt. Op die manier vinden die bezoekers het een kutfeest en bouwen ze een slechte naam op. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen. Hun proberen het toch nog tot een succes te maken.

Ik vind het een mooie actie, maar ik vroeg mij dus ook al af hoe ze nou kunnen weten of je kaartje van de maand november is

Voor iedereen die naar Innercity gaat geldt dit. Of je al een kaartje hebt of hem nog moet kopen.

Misschien dat jullie hier een antwoord op hebben? Volgens Edith den Doosch op het radio station van ID&T zou het zo zijn dat wanneer je NU een kaartje koopt, je een ticket erbij krijgt (wat neer komt op 4 kaartjes voor de prijs van 1

Nee, klopt niet. Dit geldt tot het aantal kaarten verkocht is die beschikbaar zijn. Als je 1 kaartje koopt kunnen daar 2 mensen mee naar binnen.
Waarschuw beheerder
line-up vind ik ook niet veel aan, mja me matties wilden graag naar dat feest en aangezien het meerendeel van mijn vrienden niet van hardcore houdt ga ik bijna nooit met een grote groep van mijn vrienden naar een groot feest.

dusja k heb nou gezegd dat ik wel n xtje mee ga naar een "niet-hardcore-feest" kijken of dat bevalt...

mja 2 weken daarvoor Thunderdome! heb ik wel iets meer zin in :-P

Waarschuw beheerder
loeszie 19 november 2004 13:32

donateur! Dat is ook de reden waarom ze dit doen denk ik.

Jezus steekt Duncan eens zijn hand in eigen boezem, zitten mensen weer te zeiken...onbegrijpelijk

Relaxede actie Duncan!! Petje af

Ok geloof wat je wilt geloven

Voor de rest:
Veel plezier op die kutfeesten van ID&T :x

Waarschuw beheerder
Pfff niet zeiken.. vind het echt toppie (Y) ik vermaak me wel de 18e :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vreemde actie van die geldwolven,niet verwacht je zou haast denke dat er iets achter zit
Waarschuw beheerder
donateur

Wat dacht je van de centrale van de Ticketbox? ;)

Waarschuw beheerder
Op een ticketboxkaartje is een gedeelte vrije tekst, het is dus vrij simpel om een extra tekst op de kaartjes te laten drukken die vanaf nu gekocht worden, weet niet of het zo is maar het is een optie.

Waarschuw beheerder
donateur
Goeie actie! (Y) :respect:
Waarschuw beheerder
Wat zeiken er een hoop mensen zeg pfff... t'is ook nooit goed.

Dan ga je toch niet, maar zeik dan ook niet in dit topic. Beetje kinderachtig al dat gezeur (en vermoeiend)
Waarschuw beheerder
gewoon toffe actie, nu kan k nog iemand meenemen :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Edzer: je mag mij wel meenemen hoor. Kan ik ook een keer gratis feesten. O:) O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je moet er maar van houden, 50 euro betalen voor de entree, een uur of langer in de rij staan, daarna betalen om in een rij te staan om je jas op te hangen dan in een rij staan of voor 4euro 1 muntje te halen voor water dat gratis hoort te zijn, ohja kan wel op het hele gore toilet voor 1 euro waar het water uit de pisbakken gerecycled wordt .. ik zal maar niet doorgaan

maar ja ga vooral zo door, betaal je over 2 jaar 120 euro entree (y)
Waarschuw beheerder
Waar maak je je druk om? je bent niets verplicht... beter ook als je niet gaat ;) aangezien het leuker is om mensen op een party te hebben met een POSITIEVE instelling :)

Please houdt dit topic gewoon gezellig en maak gewoon ergens een "zeik" topic aan waar jullie allemaal lekker negatief samen kunnen zijn ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je reply slaat nergens op.. .....
Waarschuw beheerder
donateur
je moet er maar van houden, 50 euro betalen voor de entree, een uur of langer in de rij staan, daarna betalen om in een rij te staan om je jas op te hangen dan in een rij staan of voor 4euro 1 muntje te halen voor water dat gratis hoort te zijn, ohja kan wel op het hele gore toilet voor 1 euro waar het water uit de pisbakken gerecycled wordt .. ik zal maar niet doorgaan

maar ja ga vooral zo door, betaal je over 2 jaar 120 euro entree

Blijf jij dan lekker thuis. Dat eeuwige negatieve gezeik altijd. :frusty: Ga jij je dan maar lekker vermaken in de plaatselijke discotheek waar je voor 10 euro binnenkomt en het nooit druk is. Okee, het was vorig jaar druk maar dat weet je als je naar een groot feest gaat. Als er 45.000 man rondloopt weet je dat de kans groot is dat je langer moet wachten dan bij de plaatselijke discotheek. Maar doe jezelf een plezier en blijf lekker weg.
Waarschuw beheerder
Hoe meer mensen hoe meer vreugde ;) vind ik dan... ok je staat wat langer in de rij bij de plee, maarja dat heb ik er wel voor over :)

Waarschuw beheerder
aangezien het leuker is om mensen op een party te hebben met een POSITIEVE instelling

Dan moet je vooral naar een massa feest zoals innercity gaan:yes:
:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Blijf jij dan lekker thuis. Dat eeuwige negatieve gezeik altijd. Ga jij je dan maar lekker vermaken in de plaatselijke discotheek waar je voor 10 euro binnenkomt en het nooit druk is

hahahaha wat een flapdrol ben jij

dus als je niet van commerciele feesten houdt ga je naar de plaatselijke disco?

..............

aangezien het leuker is om mensen op een party te hebben met een POSITIEVE instelling

deze opmerking is nogsteeds het grappigst.. wie zegt dat ik een negatieve instelling heb :S alleen maar omdat ik commentaar heb?

dat bedoel ik dus.. accepteer jij maar alles, wordt het alleen maar duurder en duurder en kwalitatief minder, want de poepers komen toch wel..
Waarschuw beheerder
Alligrator aka Toro Córneo & "de Korfbal trainer"

Jullie kunnen samen perfect een eigen forum beginnen of ga lekker naar weaklink ;) denk dat jullie je daar meer thuis voelen :p

Kijk dat je een andere mening hebt is best. Maar om dan een topic of andere af te zeiken is gewoon zwak en getuigd van een negatieve instelling ;)

Men probeert hier juist een positieve atmosfeer neer te zetten met PF

Ik vind het SUPERtop van Duncan dat hij deze actie doet... maarja mensen moeten maar blijven zeiken. Dan is het kaartje te duur, geluid niet goed, drank te duur. Dan wordt er wat aan gedaan en is het nog niet goed...

Hebben jullie werkelijk zelf niet door waar jullie mee bezig zijn? jullie zijn overigens niet de enige 2 chronische zeikerds hier ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:S moet een mening positief zijn dan? :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
chronische zeikerds hehe dream on boi (y)
leef lekker verder in je eigen wereldje

en ohja, de TMF dag top 5 begint (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Tsjah, ik ben een beetje Innercity maar ben misschien wel bevooroordeeld door de verhalen en de gemiddelde bezoeker. Maar voor nog geen 30 euro voor een kaartje wel een leuke techno line-up, tsjah... Ben je nu Nederlander of niet (nee niet helemaal, maar dat terzijde ;P) dan ga je toch wel twijfelen aangezien ik wel wat vrienden heb die wel graag willen gaan..

Ach we zien wel...

Waarschuw beheerder
donateur
Hebben jullie werkelijk zelf niet door waar jullie mee bezig zijn? jullie zijn overigens niet de enige 2 chronische zeikerds hier
==================================================­================
Denk dat vele niet weten waar ze mee bezig zijn, ze worden al jaren genaaid als het om prijzen gaat!
Waarom kan het nu ineens wel voor deze prijs, juist ja vul het zelf in...........
Waarschuw beheerder
Leuke actie heb me kaartje al een tijdje nu, Dus ff kijken we er gratis mee kan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Blijf jij dan lekker thuis. Dat eeuwige negatieve gezeik altijd. Ga jij je dan maar lekker vermaken in de plaatselijke discotheek waar je voor 10 euro binnenkomt en het nooit druk is

hahahaha wat een flapdrol ben jij

dus als je niet van commerciele feesten houdt ga je naar de plaatselijke disco?

Dat zeg ik niet, het is een voorbeeld. Wordt alleen moe dat er mensen zijn die altijd wat te zeiken hebben. Eerst wordt er continue gezeken dat feesten te duur zijn en nu hebben we een keer een mazzeltje is het weer niet goed. Nou dat soort mensen mogen van mij wegblijven. Vermaak jij je uberhaupt wel eens op feesten? Volgens mij lopen mensen zoals jij de hele avond te miereneuken over wat anders had gemoeten.

2 ~Alexander~: :respect: :respect:.

2 Tic Tac Hooligan: me, me, me, me. O:) O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
I don't know how I could go about meeting any of you, but if anyone wants to go with a guy from kansas city, I would be glad to have a friend to party with since i already have a ticket (and won't know anyone). :)
Waarschuw beheerder
Uhm you are coming all the way from the states to our small country just for Innercity :p?

And as you perhaps have heard, 1 ticket is an entrance for 2 people ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof dat hij al door heeft dat die iemand mee kan nemen.

I would be glad to have a friend to party with since i already have a ticket (and won't know anyone).

Heeft ie zich hier nou speciaal voor aangemeld? :X :X :X

Waarschuw beheerder
yes, just for innercity :)

there is nothing like innercity here in the states. wish i would have known about dance valley sooner, though. oh well. always another party for the better lineup, eh? i don't really care about the lineup too much though, since i've never been to an event of this scale in ten years of raving. having 'gracht' in my name and never having been anywhere in europe is incentive too, i suppose. :P
Waarschuw beheerder
1 ding snap ik niet.

Normaal worden er 42.500 kaarten verkocht; als iedereen iemand meeneemt zijn er 85.000 mensen 8)

ze kunnen niet de helft verkopen; want niet iedereen gaat iemand meenemen toch?:$
Waarschuw beheerder
Neem aan dat ID&T wel weet waar ze mee bezig zijn en de boel goed organiseren en niet dat er straks zoveel mensen komen dat er heel wat terug moeten worden gestuurd.

Maar 1 kaartje voor de prijs van 2 daar doe ik wel aan mee.Eens kijken wie ik mee zal nemen..

:respect: Duncan :respect:

(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Zeg Duncan, waarom geef jij eigenlijk de euro de schuld van dat jouw feesten twee keer zo duur zijn geworden? :[

Of zoals the real jojo al zei:

Waarom kan het nu ineens wel voor deze prijs, juist ja vul het zelf in...........

Iedereen die nu respect aan Duncan betoont moet maar eens vragen aan een echte bedrijfseconoom aan wat voor akties je een bedrijf kunt herkennen dat zwaar in moeilijkheden verkeert, vooral als er nét een paar dingen niet hebben opgeleverd wat verwacht was... ;)

zo heb je onder andere:
- verbreken informele contacten met afnemers (forum sluiten)
- oplopende schulden bij toeleveringsbedrijven
- onverantwoorde diversificatie (opzetten van allerlei nevenaktiviteiten zonder voldoende basiskapitaal, maar alleen steunend op naamsbekendheid)
- proberen contant geld bij elkaar te halen door overal schadevergoedingen te eisen
- uitgeven van valse persberichten ("Nee Er Zijn Nooit Ongeregeldheden Op Onze Feesten")
- contactstop met de pers
- aannemen van te weinig of onbevoegd personeel bij bv evenementen (security in kroegen ronselen, niemand aannemen voor logistiekproblemen)
- uitschakelen van tussenpersonen (= daardoor niemand meer aansprakelijk dat de "goederen" daadwerkelijk geleverd worden)
- algemene prijsverlagingen (= hoop op toename cash-flow en uitschakelen concurrenten, ondanks dat t geld KOST)

klinkt bekend? :[

Ergens hier op Pf is een post van ±1½ jaar geleden van mij begraven, waarin ik iets zei over iemand die nogal wat verstand van dit soort zaken had en voorspelde dat "er in de loop van 2005 minstens één grote party-organisator over de kop zou gaan, want de markt is oververzadigd, de prijzen blijven stijgen en de hoeveelheid geld van de consumenten neemt alleen maar af."

En nu moeten we dankbaar zijn dat er een paar feestjes net zo veel gaan kosten als drie, vier jaar geleden? Dankbaar dat we drie, vier jaar lang kennelijk veel te veel hebben betaald?

t is nou eigenlijk net of ik iemand respect moet geven die me een tientje teruggeeft nadat hij 100 euro van me heeft gejat, in de hoop dat hij volgende maand wat geld van me kan lenen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect:

Zelden zoonwaanzinnige post gezien hier op flock. Dit getuigt van hoge school nivo. Hierbij nomineer in DarkSkywise voor beste post van 2005.
Waarschuw beheerder
idd ben t zwaar met je eens,
nu een beetje zielig lopen te doen en wel paar jaar (te) veel geld vragen, en je gaat me niet vertellen dat de kosten van een feest ook zo explosief zijn gestegen
Waarschuw beheerder
DarkSkywise>

Kijk dat is nou een goede post (zonder direct te gaan zeiken) gewoon een objectieve post :)

Ben het zeker met je eens, maar hoe dan ook is en blijft dit een goed gebaar voor velen onder ons.

ID&T is in het verleden zwaar op de verkeerde tour bezig geweest (heb ik toen ook mijn beklag over gedaan), MAAR misschien dat Mr. Duncan het nu allemaal inziet, dat die weg niet de goede weg is...

Iedereen verdient een kans om te beteren toch???

Waarschuw beheerder
precies, iedereen verdient een tweede kans. Maar ik denk dat je idd de grote prijsstijgingen niet alleen maar bij id-t moet neerleggen. Kijk alleen maar is naar de prijsstijgingen van de locaties. Maar ook de prijzen van de grote dj´s zijn in sommige gevallen we verdriedubbeld, dus ook de dj´s moeten vind ik een beetje minder gaan verdienen, zodat ze in de toekomst ook nog veel op de grote feesten kunnen blijven draaien.verder is het natuurlijk ook zo, dat als je wilt proberen om een vorig feest te overtreffen, je ook meer geld moet uitgeven aan decor, verlichting, enz. Verder denk ik niet dat id-t failliet zal gaan, maar wel dat er wat moet gaan gebeuren in Nederland.
De overheid zou ook wel eens een keer zijn steentje mogen bijdragen na al het geld wat van de verschillende organisaties is afgeplukt.

Als laatst wil ik nog ffe zeggen dat ik het nergens op vind slaan dat sommige lui id-t niet meer mogen, omdat ze ook aandacht aan urban geven. Maar die lui met hun grote bek die dat zeggen, gaan wel naar thunderdome o:)

Artiest J-Mode
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was hoe dan ook gegaan, maar nu alleen maar mooi kan er iemand gratis mee he :P.
Duncan bedankt! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg Duncan, waarom geef jij eigenlijk de euro de schuld van dat jouw feesten twee keer zo duur zijn geworden

Darks met alle respect voor je geweldige post, ook de kosten voor feesten zijn gestegen. Dus je kan het dus ook omkeren. En dat hij zelf meegewerkt heeft aan de prijsstijgingen is waar, maar je moet ook niet vergeten dat mensen dat geld toch wel neerleggen voor feesten, net als je tegenwoordig schoenen van 50 euro goedkoop vindt :vaag:

Nou ja ik ben niet zo economisch dus ga maar even over mijn shopverslaving praten :bloos:

Anyway ik wil alleen maar zeggen dat alles niet zo zwart/wit is. En iedereen die altijd heeft lopen zeiken over ID&T en geld, nu weer zeikt, terwijl het hoe dan ook een okay actie is. En vergeet niet dat ID&T voor een heel groot deel heeft bijgedragen aan de geweldige dancescene in NL :lief:
Waarschuw beheerder
ik heb net kaartjes gehaald
het staat er ook op dat het kaartje geldig is voor 2 personen
vind het wel beter hoor!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat zeg ik niet, het is een voorbeeld. Wordt alleen moe dat er mensen zijn die altijd wat te zeiken hebben. Eerst wordt er continue gezeken dat feesten te duur zijn en nu hebben we een keer een mazzeltje is het weer niet goed. Nou dat soort mensen mogen van mij wegblijven. Vermaak jij je uberhaupt wel eens op feesten? Volgens mij lopen mensen zoals jij de hele avond te miereneuken over wat anders had gemoeten.

:X
je bent lachwekkend :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hij is lachwekkend, maar heeft wel gelijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze is inderdaad lachwekkend.. maar dat ben jij ook met je opmerking.....

Waarschuw beheerder
donateur
hij... zij... wa maakt het uit. zag het verschil nie

Waarschuw beheerder
Als je je genaaid voelt om de prijzen ga je toch gewoon niet...

Waarschuw beheerder
donateur
En vergeet niet dat ID&T voor een heel groot deel heeft bijgedragen aan de geweldige dancescene in NL
==================================================­==================
En mede verantwoordelijk is geweest voor die belachelijke prijzen.
Waarschuw beheerder
donateur
Zelf zijn we ook verantwoordelijk toch? We hebben allemaal veel commentaar maar zijn allemaal meegegaan in de prijsverhoging. WIJ betalen het immers dus ZIJ kunnen het vragen.

ID&T trouwens niet alleen, what about UDC?

Waarschuw beheerder
donateur
Idd, je hebt helemaal gelijk.
Zeker wat die grote feesten betreft, kleine feestjes kunnen vaak niet onder de €20 komen, maar dat is ook logisch.
Heb 3 kaartjes B2S gehaald, dus ben alleen al €82,50 (wat het me ook waard is) kwijt om binnen te zijn, moet er nog naar toe, drank.
Dus avondje stappen met ons 3 kost minimaal €200, en dan moet je al niet gek doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur! Zelf zijn we ook verantwoordelijk toch? We hebben allemaal veel commentaar maar zijn allemaal meegegaan in de prijsverhoging. WIJ betalen het immers dus ZIJ kunnen het vragen.

dit is precies waar ik op doel ;)

maar ga vooral zo door (y)

mijn zie je er gewoon niet

maar op MIJN feestjes heb ikmn feestmuts op hoor

(j-mode + O.L.D. Bianca .. tja ik moet het blijkbaar toch ff uitleggen :S )

Waarschuw beheerder
echt wel leuke actie, maar verkoop ging blijkbaar ook wel heel slecht. Hij moest dus wel.

En het is nu nog niet uitverkocht, dus nog geen 20.000 kaarten verkocht. Dat is echt weinig met nog een maandje te gaan.

Nu maar hopen dat dit vaker gebeurt en de prijzen een goed eind gaan zakken.

Waarschuw beheerder
donateur
ook de kosten voor feesten zijn gestegen.

bij mijn weten kost t huren van de HMH nog t zelfde als 3 jaar geleden, barpersoneel kost vrijwel t zelfde, beveiliging is zelfs goedkoper geworden en er zullen altijd pas-bekende DJ's zijn die je kunt krijgen voor prijzen waar je 4 à 5 jaar geleden óók pas-bekende DJ's voor kon krijgen.

Die kosten liggen dus hooguit aan dat ze ergens 30 area's willen in plaats van 15, maar je kunt tóch maar op 1 plaats tegelijk zijn, nietwaar? ;)

je moet ook niet vergeten dat mensen dat geld toch wel neerleggen voor feesten

Toen we nog guldens hadden was 100 gulden voor een kaartje een soort psychologische grens, maar ja, feesten wáren geen 100 gulden, dus daar hoefde niemand zich zorgen om te maken ;)

Met de komst van de euro werd die grens wat vager, voor sommigen lag die bij 40 euro, voor anderen bij 50, maar die grens is vorig jaar een paar keer overschreden en daar werd tóch al een btje het effekt van gevoeld, vandaar ook dat de prijzen dit jaar een stuk minder hard stegen (of zelfs daalden) vergeleken bij vorig jaar.

Nou ja, dán maar de drankprijzen omhoog :P ...oeps, geld dat aan drank wordt uitgegeven kan niet meer aan een volgend kaartje worden besteed he?

Het is een feit dat mensen steeds meer op de prijzen van kaartjes gaan letten (zie overal op Pf) en t begint toch echt wel op te vallen dat een feest als Awakenings nog steeds wél onder de 40 euro kan. Okee, zegt Duncan, dan mijn winstmarge maar omlaag, want er valt kennelijk niks meer uit te zuigen.

En, zoals gewoonlijk, het publiek pikt het weer en vindt het ge-wél-dig ;) ...op een paar na die zeggen: leuke actie, maar wél drie jaar te laat :P
Waarschuw beheerder
Beter laat dan nooit he, skywise:P

Waarschuw beheerder
donateur
voor mij maakt t niks uit, want ik ga niet meer naar ID&T / Q-dance feesten :P ...eerst maar eens t geld terug dat ik al die tijd teveel heb betaald ;)

trwns, kan iemand me ff t volgende stukje van Ducan uitleggen, want ik snap t nog steeds niet... tenminste, niet als het van een DIRECTEUR VAN EEN BEDRIJF afkomstig is als excuus voor zijn hoge prijzen...

Alle prijzen zijn nu in euro’s, maar de salarissen of studiefinancieringen zijn niet verdubbeld.

:[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de Korfbal trainer" 20 november 2004 14:28

je bent lachwekkend laatste aanpassing: 20 november 2004 14:29
J-Mode 20 november 2004 14:38

Hij heeft gelijk yeah right:S
Ik moest helemaal lachen toen ik
hebben we een keer een mazzeltje is het weer niet goed

las.
hahahaah, wat een lul!!

Wat darkskywise poste bedoelde ik dus in mij post daarvoor, ID&T doet dit alleen maar om economische redenen, niet omdat Duncan zo'n relaxte gast is.

Ik ken hem niet, maar weet wel dat dat niet de reden is;)

Als laatst wil ik nog ffe zeggen dat ik het nergens op vind slaan dat sommige lui id-t niet meer mogen, omdat ze ook aandacht aan urban geven. Maar die lui met hun grote bek die dat zeggen, gaan wel naar thunderdome

Das hun probleem, ik vind het 3x niks dat ID&T het doet omdat het nogmeer klote publiek aantrekt etc.

En ik heb ook een hekel aan UDC en Q-dance
Precies hetzelfde verhaaltje!!
Waarschuw beheerder
:respect: ID&T :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
niet overdrijven frans :)
laatste aanpassing

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
respect voor deze actie?
neuh niet echt, vind t wel een goede actie daar niet van.

mja ID&T is zelf mede verantwoordelijk voor al deze absurde prijzen die organisaties tegenwoordig vragen voor een feest enne reken nou is ff uit wat ze nog steeds aan dit feest verdienen: €55.50 x 22500 = € 1.248.750 en dan komt de drank er nog bij (ik reken ff 10 consumpties per persoon): €20 x 45000 = €900.000

oftewel de omzet van ID&T met dit feest is nog steeds €2.148.750!

need i say more...laatste aanpassing: 19 november 2004 17:39

wow jij kan goed rekenen:-p

Waarschuw beheerder
Die Duncan weet wel wat zielig doen is zeg.......
Waarschuw beheerder
Er zijn NU (sinds dit weekend) kaarten waarop staat:
TICKET IS GELDIG VOOR 2 PERSONEN!

Dus ik denk dat ze het totaal door 2 hebben gedeeld en dan de overige kaarten zo hebben bedrukt!

Waarschuw beheerder
donateur
dat dacht ik ook al ja..

Waarschuw beheerder
donateur
ff uit een ander topic hierover gejat :P (zei ik al niet iets over Awakenings? ja he?)

Overigens kwam Rocco met een grappig mailtje die eigenlijk gewoon reageerd op de mailing van Stutterheim:

Awakenings geeft altijd topkwaliteit voor een redelijke prijs en deze aflevering zal dan ook net als alle afleveringen van de afgelopen 7,5 jaar wederom uitverkopen (van mij kun je dus helaas geen desperate acties zoals 2 kaarten voor de prijs van 1, of het weggeven van duizenden kaarten verwachten).

Dat weggeven van kaarten is sommige feestgangers natuurlijk ook wel een doorn in t oog geweest... t is ook niet echt leuk als je zelf vijftig, zestig euro voor een kaartje neer moet tellen en 1 op de 3 aanwezigen blijkt zijn/haar kaartje voor niks te hebben gehad :/

Maar ja, als je dus GEEN kaarten meer weggeeft en je maakt alle kaarten halve prijs, maar IEDEREEN moet dokken, dan scheelt dat toch niet meer zoveel in je omzet? :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Plak hem dan compleet ;-)

Een genadeklap of een slimme zet? Ik weet het niet!
Wat ik wel weet is dat de feestoorlog er aan gaat komen, net als in de supermarkt gaan organisatoren hun prijzen verlagen! ID&T begint met de Oorlog, het wachten is nu op de tegenspelers in de scene. Wie volgt?
Een vette mail en een stuk in de Telegraaf van gisteren, maken duidelijk dat er iets staat te gebeuren.
Volgens Duncan Stutterheim worden de feesten te duur voor de mensen en besluit hij de prijzen te verlagen naar tarieven van 5 jaar geleden. Kom allen naar Innercity, één kaart geeft het recht op toegang voor 2 personen....

De vraag is natuurlijk wat de reden is van deze actie. Zelf zegt duncan dat het komt door inflatie en de euro en de lonen die niet stijgen en de blaaaaaaaat, ga maar ff door.
Feit is echter dat er geen kaart wordt verkocht voor dit o zo grote en vette evenement in de Amsterdam RAI.
Het gebaar is leuk, maar vergeet niet dat de tent vol moet. Een lege tent zorgt voor nog minder omzet het jaar er op, dus ja slim bekijkt ie het wel, het kost hem een vermogen, dat wel... is ff kijken:
Innercity kost 55 euro x 42500 man = € 2337500,00 - de helft = een verlies van in iedergeval € 1168750,00
(je zal het op je rekening hebben staan...)
Waarschijnlijk krijgt ie de keet nu wel vol, want wie wil er nou niet zo goedkoop feesten?
Mooi geregeld, tent vol, mensen blij, volgend jaar kost een kaart 65 euro.
Ik vraag me trouwens af wat je voor een biertje gaat betalen, zou het kunnen dat ie het dan terug gaat verdienen en dat je voor 1 consumptie 4 euro mag neerleggen?
We zullen het zien, maar dat verlies moet terug verdient gaan worden natuurlijk.

Overigens kwam Rocco met een grappig mailtje die eigenlijk gewoon reageerd op de mailing van Stutterheim:

Awakenings geeft altijd topkwaliteit voor een redelijke prijs en deze aflevering zal dan ook net als alle afleveringen van de afgelopen 7,5 jaar wederom uitverkopen (van mij kun je dus helaas geen desperate acties zoals 2 kaarten voor de prijs van 1, of het weggeven van duizenden kaarten verwachten ;).

Dat zijn teksten!

Ik ben trouwens benieuwd wat we komend jaar gaan betalen voor tickets tot bijvoorbeeld Dance Valley, Sensation en I Love Techno. Zullen deze volgen?
Volgens mij betekend dat wel het einde voor UDC, die gooien al jaren met kaarten en nog zitten de tenten niet vol, stel je voor dat ze nu ook nog eens de prijzen gaan verlagen... einde oefening denk ik?

De feest oorlog is begonnen, wie volgt en waar zal het eindigen?

ajuus!
Waarschuw beheerder
vind het wel een goede actie, de tent moet vol en dit is inderdaad veel sympathieker dan vele kaarten gratis weggeven.

Blijkbaar loopt het niet en dit is zijn oplossing, prima toch?

eerst loopt iedereen te zeuren dat het zo duur is nu wordt daar wat aan gedaan en het is weer niet goed!

Duncan weet echt wel waar hij mee bezig is.

En iedereen die nu loopt te roepen dat ze al jaren te veel betaald hebben moeten wat relaxter doen.

Toen vonden jullie het blijkbaar wel waard om je geld uit te geven voor een kaartje dus dan moet je acheraf niet gaan piepen dat het te duur was. dan moet je gewoon nooit meer gaan (heeft blijkbaar geholpen want de verkoop van innercity loopt dus nog niet echt lekker).

Lex

Waarschuw beheerder
donateur
eerst loopt iedereen te zeuren dat het zo duur is nu wordt daar wat aan gedaan en het is weer niet goed!

dat zegt dus helemaal niemand hier... wat ze/we wél zeggen is...

t is nou eigenlijk net of ik iemand respect moet geven die me een tientje teruggeeft nadat hij 100 euro van me heeft gejat, in de hoop dat hij volgende maand wat geld van me kan lenen

ID&T doet dit alleen maar om economische redenen, niet omdat Duncan zo'n relaxte gast is.

is niet helemaal t zelfde he? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Waar een heleboel mensen aan voorbij gaan is het volgende stukje:

Ook zal ID&T stoppen met de kaartverkoop via de sigarenwinkels van ticketbox. De kaartverkoop zal in 2005 alleen nog via internet en telefonisch gaan.

EUH....PARDON????

en hoe zit dat met studenten en mensen die net op zichzelf wonen??
*Ik bedoel degene die mede door het naar feesten gaan, ID&T groot gemaakt hebben*
De mensen die zich een credit-card niet kunnen veroorloven???
want er moet gegarandeerd eerst weer een credit-card aangevraagd worden door ons voordat we op een normale manier aan een kaartje kunnen komen:S:S:S:S:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah dat kan denk ik niet :S

Iedereen loopt te zeuren dat ze het alleen doen voor het geld maar dat is dus gelul. Hun verliezen hierop. En okee misschien maken ze de drankprijzen wel iets duurder maar wat zou jij doen in hun geval? Ze hebben toch de RAI al afgehuurd en de dj´s geboekt, dan kan je beter verlies maken en toch de zaal volkrijgen dan dat er 1000 man in de RAI rondloopt. Op die manier vinden die bezoekers het een kutfeest en bouwen ze een slechte naam op. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen. Hun proberen het toch nog tot een succes te maken.

ze verliezen er niet op hoor... er kunnen nu twee mensen op 1 kaart.... ze maaken dus winst 2 mensen op 1 kaart is een persoon die toch al ging en extra persoon voor de muntjes! ze wisten gewoon het loop niet! het beste wat we nog kunnen doen om toch winst te maken is 2 personen op 1 kaart 2 x munten verkopen op 1 persoon......

er zijn ook mensen die nu ineens een kaartje kopen en met ze tweeen gaan.. okee verlies... maar beter iets dan niets! want als de actie er niet was dan gingen die mensen niet eens dus..... of niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
1 ding snap ik niet.

Normaal worden er 42.500 kaarten verkocht; als iedereen iemand meeneemt zijn er 85.000 mensen

ze kunnen niet de helft verkopen; want niet iedereen gaat iemand meenemen toch?

Nu worden maar de helft van de kaarten verkocht. En ik denk dat bijna iedereen iemand meeneemt want alleen op die manier wordt jouw kaartje goedkoper. ;)

de Korfbal trainer" 20 november 2004 14:28

je bent lachwekkend laatste aanpassing: 20 november 2004 14:29
J-Mode 20 november 2004 14:38

Hij heeft gelijk yeah right
Ik moest helemaal lachen toen ik

hebben we een keer een mazzeltje is het weer niet goed

las.
hahahaah, wat een lul!!

Jij bent een lul want jij kijkt blijkbaar niet verder dan je neus lang is. Als je naar mijn naam had gekeken had je gezien dat ik een meisje ben. Of kan je niet lezen en kijk je daarom alleen maar plaatjes. :X :X :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
@ Partymamma & Joyciegirly:

in Nederland is t niet toegestaan om als betalingsmogelijkheid alleen een creditcard te bieden, omdat dat inhoudt dat je om iets te kunnen kopen (een kaartje bijvoorbeeld) ook iets van iemand anders MOET kopen (bv een creditcard van een bank) en dat valt onder "koppelverkoop" :P

betaling per bank/giro MOET dus ook een mogelijkheid zijn

(ik hoorde trwns van iemand van Ticketbox dat ze een contract met ID&T / Q-dance hebben en dat daar echt niet zomaar mee gestopt kan worden)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
stom :( ik wil gewoon in de winkel kopen..

Waarschuw beheerder
donateur
ik ook, dan weet je tenminste zeker dat je je kaartje krijgt...
Waarschuw beheerder
ja geen extra gezeik.. enz gewoon ff snel kaartje kopen op laatste moment enz!! stom hoor :S maar jah

Waarschuw beheerder
donateur
Oké eerst maar es afwachten of ze echt goedkoper gaan worden, dan beslis ik wel of ik nog naar feesten van ze heenga.

Waarschuw beheerder
donateur
en ID&T moet dan weer al die kaartjes gaan drukken en opsturen en dat zit HEUS wel in de prijs doorberekend :P

Duncan moet dus niet gaan doen of die "fee" wordt afgeschaft, hij houdt t nu gewoon in zijn eigen zak
Waarschuw beheerder
ik twijfel of ik ga, twijfel nml over de sfeer en publiek die je dan krijgt, als de helft van de mensen de kaarten 'gratis' hebben gehad.

Waarschuw beheerder
donateur
en dan hebben ze verder ook nog DIT probleem... Einde ID&T Radio nabij?

gek he, toen ik 1½ jaar geleden zei dat ID&T een beetje beter moest gaan opletten zei iedereen dat ik niet goed bij mn hoofd was

dat ben ik nog steeds niet, maar ik krijg wel steeds meer gelijk :P
Waarschuw beheerder
Goeie axi van ID&T, vroeger ging ik elke maand wel naar een groot feest.

Nu kan ik blij zijn als ik een keer in het half jaar kan.
Waarschuw beheerder
strak stukkie text van
DarkSkywise

true......
:yes:

Waarschuw beheerder
Ik vind het een super actie van id&t!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Goeie axi van ID&T
==================================================­==============
Goeie actie van Pearl he?

Waarschuw beheerder
donateur
Rechter: "Verdachte, U wordt hierbij veroordeeld tot een boete van 6 miljoen Euro, omdat U vier jaar lang honderdduizenden mensen hebt teveel hebt laten betalen voor Uw producten."

Verdachte: "Ja maar ja maar ja maar... ik ben er nu mee gestopt hoor!"

Rechter: "Oh, dan is t goed... gaat U maar."

Ja, vást. :9

Waarschuw beheerder
Vind het wel een strakke actie van ID&T! Zou misschien gaan,maar dit maakt de keuze denk ik toch wat makkelijker :D

Waarschuw beheerder
donateur
een leuke actie voor de mensen die dr sowieso heen wilden gaan...
maar ik ga nog steeds niet, betaal liever de volle prijs voor een echt goed feest, dan een een halve (naar mijn mening) een slecht feest

Die thema's hebben Innercity echt verpest, Rusland 2002 was leuk, dat paste ook bij de RAI, de rai is tenslotte een ''koude, sfeerloze'' lokatie... wat overeenkomt met het communistische Rusland

maar brasil, echt een drama, hoe wil je ooit een braziliaanse sfeer creeeren, waarbij je denkt aan tropisch, zomer, zon, strand etc. in de RAI?! sloeg nergens op

En bij dit thema kan ik me al helemaal niets voorstellen, de rai omtoveren in las vegas? heb r geen feestgevoel bij :/

maar dat wil niet zeggen dat dit geen goede actie is, veel plezier voor de mensen die r wel heengaan (f)

Waarschuw beheerder
Jij bent een lul want jij kijkt blijkbaar niet verder dan je neus lang is. Als je naar mijn naam had gekeken had je gezien dat ik een meisje ben. Of kan je niet lezen en kijk je daarom alleen maar plaatjes.

Echt zo'n hardstyler opmerking:X:D:D:D

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Maar wat maak ik nou op uit Duncan's column, als je nu eem kaartje koopt kost die nog steeds 55,50 maar mag je wel gratis iemand meenemen ??

Waarschuw beheerder
donateur
jaa...duz je deelt m door 2 en je kan allebei voor 27 naar binne:-p..
lezen! ;-)

Waarschuw beheerder
Wat een ophef, als je de column leest staat er toch ook gewoon dat er geen kaart verkocht wordt. Ze hadden ook de zalen kleiner kunnen maken en stiekem een bak kaarten weg kunnen geven, had niemand wat gemerkt.

Dubbel of quite, het blijft een gok zo'n groot evenement en ik vindt het heel apart dat ze dit op deze manier oplossen. Jullie kunnen lullen wat je wilt, maar het "dance-hart" heeft er altijd ingezeten bij ID&T en blijkbaar begrijpen veel mensen nog steeds niet wat de definitie van een bedrijf is.

En mensen betalen niet teveel naar mijn mening, als je voor een suf concert wat 2 uur duurt al gemiddelt 20 euro meer moet betalen, en als je voor een paar schoenen 130 euro meer moet betalen van wat ze eigenlijk zouden kunnen kosten vind ik het ronduit hypocriet om zo te reageren...maar het blijft leuk he..lekker trappen.

Ik vind een Aston martin ook veel te duur bv. maar dan ga ik toch niet lopen schreeuwen dat het een kut bedrijf is en dat ze je oplichten? Ik koop er dan gewoon geen. Hetzelfde geld voor en Gucci trainingsjack van 3200 euri en ga maar door...
Waarschuw beheerder
donateur
Respect.. het zijn juist loser...
Eerst was het ook te duur dat wisten ze, nu het slecht gaatr komen ze schijnheilig met dit bericht,..

Waarschuw beheerder
ja maar wat zou jij doen als je duncan was. De prijzen gaan verlagen, als je de feesten toch vol krijgt. Als ie dat had gedaan had ik em pas dom gevonden. Ik vind het juist een goede zaak dat duncan dit nu zo probeert op te lossen. Dit gebeurde ook bij mindcontoller, ze kregen dit feessie ook niet vol dus gaven ze ook een hele zooi kaarten weg aan die lui die naar masters waren geweest :d . en verder worden de prijzen voor drank neem ik aan niet verhoogd. Hebben ze op njoy en op pleasuredome toch ook niet gedaan. En verder zijn ze daar niet dom, want als ze andere prijzen gaan verhogen weten ze ook dat ze daarop afgerekent kunnen worden bij andere feesten.

Waarschuw beheerder
donateur
blijkbaar begrijpen veel mensen nog steeds niet wat de definitie van een bedrijf is

euh... ik run al 20 jaar een bedrijf in de "A/V-sector", dus ik denk dat ik daar toch wel enig idee van heb :)

als je voor een suf concert wat 2 uur duurt al gemiddelt 20 euro meer moet betalen, en als je voor een paar schoenen 130 euro meer moet betalen van wat ze eigenlijk zouden kunnen kosten vind ik het ronduit hypocriet om zo te reageren...

die dingen koop ik dus ook niet... net zo min als tickets van ID&T/Q-dance

ja maar wat zou jij doen als je duncan was. De prijzen gaan verlagen, als je de feesten toch vol krijgt. Als ie dat had gedaan had ik em pas dom gevonden.

Toch was dat JUIST hetgene geweest wat hij ±1½ jaar geleden had moeten doen toen de eerste sporen van een neerwaardse trend te zien waren. Nu is t gewoon uitstel van executie geworden... zou jij nog leveren aan een bedrijf waar je nog geld van krijgt als ze ook nog eens hun prijzen gaan verlagen?

ze gaan alleen maar nog zwaarder in de knoop komen met de toeleveringsbedrijven, terwijl de feestgangers-mét-geld zullen gaan wegblijven voor de grote massa die op de goedkope kaartjes afkomt en verder niks te besteden heeft

je gaat dus nu precies t zelfde krijgen als een jaar of acht à tien geleden met v/d Ende Producties... die moesten steeds meer zaken via een buitenlandse partner regelen omdat bijna niemand in NL nog zaken met ze wilde doen (qua leveranties)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
kheb ff een vragie he..controlere ze streng op innercity..zodat ik mijn paspoort mee moet neme?? :-s of is OV ook geldig??
Waarschuw beheerder
Je zal maar met al deze pf'ers in 1 huis moeten wonen...pfff dat zal een lekker zooitje worden :P
Waarschuw beheerder
Nee Pim, toen ik 15 was liep ik al zo naar binnen

Waarschuw beheerder
donateur
haha joww tnx..
Waarschuw beheerder
no problem :P

Waarschuw beheerder
donateur
enja ik zou ook nie met hun allmaal in een huis wille wone hwaha.al die berekeninge van ze..om gek van te worde:-p je mag blij zijn met die goedkope kaartjes..!! enja anders was ik ook gegaan..boeie
Waarschuw beheerder
ja psies, en altijd die eeuwige discussies!!!

Waarschuw beheerder
Das het doel van een forum/topic dude!!!;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
snap ik..maar je er zijn er bij die het 200x zegge..kben niet dom hoor hwaha 1x is genoeg
Waarschuw beheerder
:X
Waarschuw beheerder
heb eigenlijk niet zo'n zin om het allemaal te gaan lezen maar is het nou echt of niet?
Waarschuw beheerder
ja het is echt :P ik dacht ergens te lezen dat het alleen deze maand geldig is...
Waarschuw beheerder
Ik begrijp het probleem niet mensen. Het lijkt wel of we steeds meer graven naar iets om maar 'af te kunnen zeiken'. You've gotta take some things for granted en soms is het niet verkeerd om gewoon dankbaar een aanbod aan te nemen ipv zulke acties nog verder de grond in te trappen. Wat is het nut van al dit geblaat? Het is al zeker niet bevorderlijk voor de sfeer. Come on guys, maak er gewoon een vette avond van!! :respect:
Waarschuw beheerder
Ja het is alleemaal echt...owk, hetgeen van "deze maand geldig" is denk ik een beetje ongelukkig neergezet.

ik was bij magik(zo iets) in breda en daar wisten ze het me al te vertellen, ik las het op het kaartje en OOK nog eens op de site.......ik was natuurlijk bang dat de kwaliteit van het feest nu zwaar achteruit ging maar colgens mij gaat dat niet gebeuren....laten we er gewoon van gaan genieten denk ik zo want elk feest kan je laatste zijn!!

GR!!
Waarschuw beheerder
dus als ik nu een kaartje koop bv staat erop dat er een 2e mee mag ofwat of hoe werkt het precies??? alvast bedankt
Waarschuw beheerder
yep

ps. heb me kaartje ook binnen

Waarschuw beheerder
donateur
Kaartje is ook binnen. Dus dat word weer ffies aanzien of het wat wordt het zal vast wel weer net zo druk worden als de voorgaande jaren.
Maar we zien het wel weer lineup is iig zo slecht nog niet. Nou alleen het volk dat er op af komt ff afwachten.

Op het kaartje staat gewoon dit kaartje geeft toegang voor 2 personen.

Waarschuw beheerder
donateur
klopt..op die van mij nog niet hoewel ik m de dag van bekendmaking actie al kocht...wazig..ticketbox blijkbaar sloom hwaha..
maarja boeie...met 2 man op een kaartje is altijd relex:-)

Waarschuw beheerder
Maar ik heb geen vrienden... :'(

Hoe moet ik dan iemand meenemen... kaartje is dan dus nog net zo duur.. :x

:p ;P :9
Waarschuw beheerder
nou kom maar bij mij dan :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is het nut van al dit geblaat?

ik denk dat t voor sommigen is om ff uiting te geven aan hun frustratie dat ze inderdáád een paar jaar lang vet blijken te zijn getild... ;)

en voor anderen dat ze t maar vreemd vinden dat iemand "respect" kijgt omdat ie is opgehouden met mensen op te lichten :[

Duncan had gewoon 1½ jaar geleden met die prijsverlagingen moeten komen want TOEN had t binnen het hele systeem van marktwerking nog zin gehad... NU zit je met een neerwaartse spiraal die waarsch niet meer af te remmen is, want met goedkopere kaartjes trek je voornamelijk volk dat minder te besteden heeft, dus dat gaat alleen nog maar erger worden

Waarschuw beheerder
donateur
Prijsverlaging had niet nodig moeten zijn, prijzen hadden gewoon redelijk moeten blijven.
Nu Thunderdome ook al 2 voor 1, ook te weinig kaartverkoop duidelijk.
Waar gaat het heen?
Ik weet zeker dat er door deze actie's een hoop kleinere organisaties die vaak kwalitatief betere feesten neerzetten naar de KL#TE zullen gaan, maar misschien is dat ook wel heel de opzet van het hele gebeuren!

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zou nog wel eens heel erg kunnen gaan meevallen!

Kleinere organisaties hebben vaak een behoorlijk trouwe aanhang en op het moment dat de grotere feesten gaan volstromen met Breezah-volk, zou die aanhang wel eens hun vriendjes naar de kleinere feesten kunnen gaan meenemen.

De enige bedoeling die Duncan volgens mij met de prijsverlaging heeft is het opvoeren van de cash-flow (ernstig korte-termijn planning dus) want dáár heeft ID&T momenteel een enorm gebrek aan.

Op lange termijn zijn dit soort paniekmaatregelen meestal alleen fataal voor t bedrijf zélf... t is een systeem van zo snel mogelijk zo véél mogelijk cash binnenhalen, t als de blksem in andere BV's pompen en dan t moederbedrijf zachtjes laten afsterven... wat ook bijna niet anders kan, want nieuwe investeerders/crediteuren zul je bij zo'n prijsverlaging zeker niet meer kunnen krijgen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zou nog wel eens heel erg kunnen gaan meevallen!
==================================================­===========
Ik hoop het echt.

Waarschuw beheerder
zou het niet gewoon een stunt zijn?....Je kan met zijn 2e op 1 kaartje binnen....zullen ze dan niet het drinken enzo duurder maken?...zodat ze toch aan de inkomsten komen? naja mij maakt et niet zoveel uit ik ging zoiezo...maar ik ben benieuwd of de avond er echt goedkoper van word...!

Waarschuw beheerder
donateur
@ jojo:

Denk "Opheffingsuitverkoop" ;)

Ergens in de eerste helft van 2005 verwacht ik t volgende persbericht (wat is er toch gebeurd met die algemene persboycot van ID&T? :[ )

Vanwege de recente ontwikkelingen binnen de dance-industrie bla bla bla bla de komst van de euro bla bla bla bla bla besloten in afgeslankte vorm bla bla bla onder een nieuwe naam bla bla bla bla in plaats daarvan te richten bla bla bla bla middelgrote kwalitatief hoogstaande evenementen bla bla bla bla hopen jullie daar allemaal terug te zien bla bla bla.

En zelfs díé afgeslankte organisatie zal t niet gaan redden... als je eenmaal de naam hebt van een Breezah-feesten-organisator, kom je daar echt niet meer vanaf ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wat is Breezah-volk?? wat verstaan jullie daaronder???
ik zou het dus nie wete!

Waarschuw beheerder
donateur
Laagste leeftijdsgroep, met relatief weinig geld te besteden.

Waarschuw beheerder
donateur
Laagste leeftijdsgroep, met relatief weinig geld te besteden.
==================================================­=============
Doen WIJ het een stuk beter ;)

Waarschuw beheerder
Innercity Here we Comeeeeeeeeeeee :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
....en er schijnen ook steeds meer mensen het "Q-concept" een btje zat te zijn... ;P
Werkzaam bij Flexcitement
Artiest {SHOWLIST artist 65881, 42701, 33818, 23740, 48315, 31524}
Waarschuw beheerder
heel erg benieuwd hoe/of UDC erop reageert. TD is tegelijk met DV, en DV is n soort IC. en id-t schept wel n precedent zo, nu gaat iedereen verwachten dat vlak voor t feest de 2=1 actie zal opduiken, ook voor goedlopende concepten zoals TIC, ML en Sensation :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kijk das nog eens een mooie prijs, ben nog nooit op innercity geweest dus dit is een mooie kans. Vind het wel een goeie actie van ID&T. Je betaald je toch de laatste tijd helemaal scheel aan die kaartjes. Vind het niet heel raar dat mensen tegewoordig steeds meer kiezen voor de kleinschaligere feesten. Dit soort acties mogen ze van mij vaker doen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
...en nou Thunderdome 2004 dus óók al... twijfelt *iemand* er nu nog aan dat dit paniekreakties zijn? :P

volgens mij wil er een grote crediteur op zéér korte termijn geld zien...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat is zekers een goeie actie.
Nu gaan wij ook!!!
Waarschuw beheerder
Kaartje is binnen, maar ik zet geen voet buiten de Reactor zaal... of misschien toch wel even voor Billy Nasty, Deep Dish, Josh Wink en Morillo
OT: :respect:
Waarschuw beheerder
Vraag me af hoeveel kaartjes er nu inneens zijn verkocht ná die oproep van 2 voor 1?
Ik geloof wel dat voor vele mensen de drempel is verlaagd, en dus meteen hebben besloten te gaan.

Volgens mij wordt het op de dag zelf ook een zooitje aan de ingang. Daar gaan natuurlijk weer 1000den mensen staan, die op het laastste moment beslissen toch te gaan.

'Ej gozah, ken ik met jou nog mee náh binne?'

Waarschuw beheerder
donateur
'Ej gozah, ken ik met jou nog mee náh binne?'

wahaha...:respect:

en dat op die vroege morge he;)

Waarschuw beheerder
Kaartje in de Pocket O:)
Waarschuw beheerder
Hey, die geile nanceeee gaat ook :P

Waarschuw beheerder
Het is eigenlijk dit jaar nooit in me opgekomen om te gaan, maar kaartje nu als kerstcadeatje gehad (Y)

Eigenlijk toch best lekker hoor ;)

Liebing, Miss Kittin, Rios & de Wit, de Hey, Kruse, Morillo, Deep Dish....
Waarschuw beheerder
...Roger Sanchez, Tom de Neef, Guetta, Gabriel&Dresden, Billy Nasty ook maar ff eraan toevoegen aan je lijstje.

Waarschuw beheerder
Nee nee, niet teveel rondlopen op Innercity... Dat is dodelijk ;)

80% van de tijd techno (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
net kaartje gehaald heb er wel zin in
Waarschuw beheerder
yep kaartje ook binnen (Y)
Waarschuw beheerder
Zou door die paniekreactie nu ook de kaartverkoop aangetrokken zijn, of vind iedereen nu wle het geld waard? Ben ik wel eens benieuwd naar.

Waarschuw beheerder
Paniek reactie speelt zeker mee.

Maar echt 70 procent van wat ik hoor is dat het het geld waard is.
Waarschuw beheerder
vind t een goed idee van duncan ! Voorbeeld voor overheid en zo die steeds maar prijzen opdrijven ....
Overigens is de timing van innercity beetje slecht in december omdat er al veel feestjes zijn : dancevalley winter en thunderdome 4 dec, en qlimax 27 nov en bovendien sinterklaas en kerst (qerst ?) en qrime time oudejaarsn8 HMH ....
Zelf ga ik dus lekker wel met iemand op EEN kaartje .....

januari zou beter zijn vette feesten doorbreken de saaie maand ... acf op 12 feb weer trance energy (goedkoper dan vorig jaar ....)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zou door die paniekreactie nu ook de kaartverkoop aangetrokken zijn, of vind iedereen nu wle het geld waard? Ben ik wel eens benieuwd naar.

Gewoon even aangekaart bij mn moeder als leuk kerstcadeautje ;)

"Kijk mam ! Das toch geen geld..."

Waarschuw beheerder
maar morgen is de maand november afgelopen kan je ze dan nie meer kopen voor 2 mensen op 1 kaart..
Waarschuw beheerder
donateur
Jawel, volgens de ID&T colum is elk Innercity kaartje van dit jaar geldig voor 2 personen. Of het er nou letterlijk opstaat of niet. 1 voor 2...ik haalde mijn kaartje een paar dagen voordat die statement werd gemaakt op ID&T. Het is toch onzin als alleen de mensen die na 19 november een kaartje hebben gehaald voor 2 naar binnen kunnen...???

Maar ik vraag me idd ook af of het feest zelf er niet minder van wordt. De gedachte van duurdere dranken en goodies etc hangt wel in de lucht... (alhoewel ID&T dat niet zegt...)

Ik ben benieuwd, nog ff afwachten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dankje dan ga ik er nog maar snel 1 kopen...
Waarschuw beheerder
op je kaartje staat niet wanneer je m gekocht hebt dus dit maakt niet uit.
iedereen met 1 kaart mag 1 iemand extra meenemen.
Kaartverkoop wordt hierop aangepast, dus er worden minder kaarten verkocht dan normaal bedoeld was.
Al deze antwoorden staan op www.id-t.com
in de column van Duncan over Quitte of Dubbel
Waarschuw beheerder
Ik heb toch het gevoel dat de kaartverkoop nu inneens echt heel hard gaat. Als ik zo eens om me heen informeer.

Waarschuw beheerder
Ja zeker.

Waarschuw beheerder
kaartverkoOp gaat cker omhoog :)
alleen hier al gaan er opeens 10 extra mensen mee omdat het zo goedkoop is ;)
gaat cker laChe worde (F)

Waarschuw beheerder
Waarom heb je af en toe een grote letter ertussen staan ?!
Waarschuw beheerder
MaG d@t Ni3T ofZ0!? :[

O:)

Kga morgen me kaart halen 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gratiz kaartjes O:)
Bedrijf waar ik stage loop doen alle promotions voor ID&T :D

Waarschuw beheerder
Ik ga vanmiddag kaartjes halen.. maar staat dat er dan op ofzo?? Dat je met 2 mensen op één kaartje kan :/ ...?
Waarschuw beheerder
donateur
Nogmaals, het maakt niet uit wanneer je het hebt gehaald. Het is 1 voor 2. En de kaartverkoop gaat hard ja, lijkt me ook logisch aangezien het goedkoop is. Dat geldt denk ik ook voor Thunderdome met als concurrent DVWE. Er zal op DVWE wel wat meer ruimte zijn...beter :)!!

Waarschuw beheerder
Mhh vorig jaar goed bevallen

dit jaar ook wel weer aanwezig, dankzij actie

Reactor area8)

Waarschuw beheerder
Iedereen die al een kaart heeft gekocht mag gratis iemand meenemen. Iedereen die de komende maand een kaart voor Innercity koopt mag ook gratis iemand meenemen

dus gewoon ELK kaartje is 2 voor 1 ;)
Waarschuw beheerder
Morge kaartje hale :D

Waarschuw beheerder
Oke heheh.. dank jullie ;)

Waarschuw beheerder
Wanneer wordt eigenlijk de time-table bekend gemaakt ? Woensdag ervoor op ID&T Radio... Of is dat alleen bij Q-Dance ?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: Voor de prijzenoorlog!! Nu UDC en Q-dance nog :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zaterdag innercity Dat BElooft Wat :D t ga chill worduhHH

Waarschuw beheerder
mag je wegwerpcameraatjes meejnemen nou :/

meeste feesten mag t wel maar bij inner kan ik t nie vinden !..
Waarschuw beheerder
Jawel joh, waarom zou het dit x niet mogen?

Ze mogen al blij zijn dat jij aanwezig bent 8)
Waarschuw beheerder
donateur
ej !
heb nog muntjes van thunderdome over zouden ze dezelfde gebruiken op innercity?
kleine kans maar je weet maar nooit
later