Partyflock

Forumonderwerp · 724883
1 volger · 3188x bekeken
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 18 december 2004 om 21:00

Waarschuw beheerder
Terug naar Innercity. Ik wil met ID&T een statement maken. Iedereen die al een kaart heeft gekocht mag gratis iemand meenemen. Iedereen die de komende maand een kaart voor Innercity koopt mag ook gratis iemand meenemen. Dus: met 1 kaart kun je met twee personen naar binnen. Het past wel bij Las Vegas: quitte of dubbel!

Hoe kunnen ze nou weten wanneer je je kaartje hebt gekocht??????????

Gaan ze nu de helft minder kaarten verkopen?

Waarschuw beheerder
donateur
Het past wel bij Las Vegas: quitte of dubbel!

Gaan ze gewoon op drugs controleren, dan is de helft quitte :P
Waarschuw beheerder
Hoezo...Er wordt niks verkocht...

Waarschuw beheerder
Zeker wel, ik ben zeker van de partij Innercity is gewoon 1 van de gruwlijkste feesten.
Waarschuw beheerder
Ik vind inner maar een kutfeest haha...maar nu ga ik cker wel ff kijken wat ze dr dit jaar van bakken!

Waarschuw beheerder

Dat maakt toch niet uit wanneer je het kaartje hebt gekocht ?
Heb je al een kaartje: neem je gratis iemand mee
Koop je nog een kaartje: krijg je er 2 voor prijs van 1

Komt op hetzelfde neer dus.

Waarschuw beheerder
Ja dat snap ik, maar bedoelen ze niet de maand novenember?

Waarschuw beheerder
Geen idee eigenlijk ;)
Het schijnt dat mensen die al een kaart hebben gratis iemand mee mogen nemen... dus lijkt me dat het weinig uit maakt ;)

Ik zou niet gaan, maar aangezien het toch niks kost ga ik wel.. haha
Waarschuw beheerder
maar nu ga ik cker wel ff kijken wat ze dr dit jaar van bakken!

kaarten nodig? :D

Waarschuw beheerder
Trouwens, je kan alleen nog 'komende maand' een kaart kopen aangezien het al op 18 december is :D
Waarschuw beheerder
Lachen voor de mensen die allemaal kaartjes hebben ingekocht voor de zwarte handel:D:D:D

(6)
Waarschuw beheerder
kaarten nodig?

Haha nee, mijn vriendin had al een kaartje..
Artiest Sampie
Waarschuw beheerder
gruwelijke aktie..

Waarschuw beheerder
Ja echt zielig voor de zwarte handel, ik wou er nog ff meewachten. Gelukkig maar :d

Waarschuw beheerder
donateur
Lachen voor de mensen die allemaal kaartjes hebben ingekocht voor de zwarte handel

Najuist beter, aangezien de kaarten dus ook sneller uitverkocht zijn.

Waarschuw beheerder
Inner raakt niet uitverkocht denk ik.

Waarschuw beheerder
Denk het wel. Vooral nu met deze actie.

Ik heb er echt veeeeel zin in. altijd leuke thema's, goede muziek, leuke meiden, en veeeeeeeeeeeel meer.

En gratis drank :D :D
Waarschuw beheerder
:no:

uitverkocht zit er niet in dit jaar!!

Waarschuw beheerder
donateur
Als ze niet uitverkocht raken is het zowieso al klote voor de zwarthandelaars :P :P

Maar hoe komt het? Dit is normaal toch HET feest van id-t?

Waarschuw beheerder
ID&T gatverdamme:S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het echt een (y) actie van ID&T. :respect: voor hun.

Als mijn geld het toe zou laten zou ik ook gaan maar nu wordt de kans wel groter dat ik ga. :D :D Vond het vorig jaar maar een kutfeest maar goed, nog maar een keer proberen. DHHD wordt toch wel super, dus dat is wel een goede reden om te gaan! :jaja:

Maar hoe komt het? Dit is normaal toch HET feest van id-t?

Tja, er worden tegenwoordig zoveel leuke feesten gegeven en het wordt steeds duurder dus de mensen moeten een keuze maken waar ze echt naartoe willen. Aangezien het ook nog is in de dure december maand is maakt dat het er niet makkelijker op.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja echt zielig voor de zwarte handel, ik wou er nog ff meewachten. Gelukkig maar

:'(

Waarschuw beheerder
O.L.D. Bianca 19 november 2004 13:11

donateur! Ik vind het echt een actie van ID&T. voor hun.

Als mijn geld het toe zou laten zou ik ook gaan maar nu wordt de kans wel groter dat ik ga. Vond het vorig jaar maar een kutfeest maar goed, nog maar een keer proberen. DHHD wordt toch wel super, dus dat is wel een goede reden om te gaan!

Dat is ook de reden waarom ze dit doen denk ik.

Omdat je geld overhoudt ga je daar vet aan de drank en dat is ook weer geld in het laadje.

Dit doen ze alleen maar voor de $$$$$$$$$

en misschien bang dat het niet uitverkocht raakt dit jaar?

Waarschuw beheerder
donateur
mja kaartje kost normaal 55 euri ofzo is ook wel redelijk veel moek zeggen....
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker wel, ik ben zeker van de partij Innercity is gewoon 1 van de gruwlijkste feesten.

Hoe kom je daar nou bij :vaag:

:no:

Zeker weten van niet :D
Anders hadden deze actie niet hoeven te doen!!!

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is ook de reden waarom ze dit doen denk ik.

Omdat je geld overhoudt ga je daar vet aan de drank en dat is ook weer geld in het laadje.

Jezus steekt Duncan eens zijn hand in eigen boezem, zitten mensen weer te zeiken...onbegrijpelijk :/

Relaxede actie Duncan!! Petje af :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het echt een actie van ID&T. :respect: voor hun.
==================================================­====================
Vindt je, dacht het niet.
Het feest raakt door een overkill niet uitverkocht dus proberen ze het zo.
Thunderdome blijft wel de volle mep!
Dit is gewoon een bevestiging dat iedereen de laatste jaren flink genaaid is met deze prijzen!!
Waarschuw beheerder
Maar wat nou als hierdoor alle kaarten uitverkocht raken? Komt er dus een dubbel aantal bezoekers.
Waarschuw beheerder
quitte of dubbel!

dubbel dus.....
slotje!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zeker wel goede actie

maar idd helft minder kaarten denk
Waarschuw beheerder
staat op de website van id-t

ze verkopen gewoon half zoveel kaarten

Waarschuw beheerder
InnerCity is gewoon een te masaal groot kut feest met een richting verkeer en de partypeople hebben er genoeg van een boycotten het vandaar deze actie(denk ik)
Waarschuw beheerder
Allemaal in koor:

Duncan bedankt

Gratis feessie is nooit weg!!!
Waarschuw beheerder
mensen die het een kut feest vinden: ga aub niet, anders moeten wij weer na de tijd aanhoren hoe kut het dit jaar weer was...zucht...

Waarschuw beheerder
dat zijn nou leuke berichten (Y)

mn verjaardagscadeautje :P
dat word met dubbel zoveel mensen mn verjaardag daar vieren :bounce:

Waarschuw beheerder
het is een hele mooie actie van ID&T, maarja het wordt waarschijnlijk alleen gedaan, omdat het anders zou floppen. Denk maar niet dat die Duncan het zielig vindt dat wij zoveel geld uitgeven. dat wat ze zeggen over prijzen verlagen vind ik trouwens wel goed!
laatste aanpassing

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien dat jullie hier een antwoord op hebben? Volgens Edith den Doosch op het radio station van ID&T zou het zo zijn dat wanneer je NU een kaartje koopt, je een ticket erbij krijgt (wat neer komt op 4 kaartjes voor de prijs van 1 :S )

Ik heb het zelf niet gehoord op de radio, maar hoorde dit van een maat van me.

Mij lijkt het erg onwaarschijnlijk maar zijn er mensen die dit kunnen bevestigen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
4 voor 1..nu snap ik er helemaal nix meer van..

Waarschuw beheerder
donateur
net op de radio werd bevestigd dat je met 2 man op 1 kaartje naar binnen kunt, over 2 kaartjes krijgen werd niets gezegd... dus ik neem maar aan dat het gewoon verkeerd gehoord is

Waarschuw beheerder
ze geven dus gewoon nieuwe
ontwerpen tickets uit denk ik:P:
met een beetje vernuft halen ze zo
al die oude kaarten uit de handel:O:

Waarschuw beheerder
ik vind 27 euro nog duur voor zo'n feest waar ook "urban" wordt gedraaid, ik haat urban en die dj chuckie helemaal.
Waarschuw beheerder
Ik vind het een mooie actie, maar ik vroeg mij dus ook al af hoe ze nou kunnen weten of je kaartje van de maand november is :s

Daarnaast normaal zijn er iets van 45000 kaarten via de ticketbox beschikbaar... ik neem aan dat ze op de 1 of andere manier dit aantal verminderen... En dan ook nog rekening houdend met het feit dat er ook nog kaarten voor het normale tarief worden verkocht in December
Artiest BeeVee
Waarschuw beheerder
respect voor deze actie?
neuh niet echt, vind t wel een goede actie daar niet van.

mja ID&T is zelf mede verantwoordelijk voor al deze absurde prijzen die organisaties tegenwoordig vragen voor een feest enne reken nou is ff uit wat ze nog steeds aan dit feest verdienen: €55.50 x 22500 = € 1.248.750 en dan komt de drank er nog bij (ik reken ff 10 consumpties per persoon): €20 x 45000 = €900.000

oftewel de omzet van ID&T met dit feest is nog steeds €2.148.750!

need i say more...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die line-up is trouwens wel goed kut van innercity.

Ik ga nog steeds niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen loopt te zeuren dat ze het alleen doen voor het geld maar dat is dus gelul. Hun verliezen hierop. En okee misschien maken ze de drankprijzen wel iets duurder maar wat zou jij doen in hun geval? Ze hebben toch de RAI al afgehuurd en de dj´s geboekt, dan kan je beter verlies maken en toch de zaal volkrijgen dan dat er 1000 man in de RAI rondloopt. Op die manier vinden die bezoekers het een kutfeest en bouwen ze een slechte naam op. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen. Hun proberen het toch nog tot een succes te maken.

Ik vind het een mooie actie, maar ik vroeg mij dus ook al af hoe ze nou kunnen weten of je kaartje van de maand november is

Voor iedereen die naar Innercity gaat geldt dit. Of je al een kaartje hebt of hem nog moet kopen.

Misschien dat jullie hier een antwoord op hebben? Volgens Edith den Doosch op het radio station van ID&T zou het zo zijn dat wanneer je NU een kaartje koopt, je een ticket erbij krijgt (wat neer komt op 4 kaartjes voor de prijs van 1

Nee, klopt niet. Dit geldt tot het aantal kaarten verkocht is die beschikbaar zijn. Als je 1 kaartje koopt kunnen daar 2 mensen mee naar binnen.
Waarschuw beheerder
line-up vind ik ook niet veel aan, mja me matties wilden graag naar dat feest en aangezien het meerendeel van mijn vrienden niet van hardcore houdt ga ik bijna nooit met een grote groep van mijn vrienden naar een groot feest.

dusja k heb nou gezegd dat ik wel n xtje mee ga naar een "niet-hardcore-feest" kijken of dat bevalt...

mja 2 weken daarvoor Thunderdome! heb ik wel iets meer zin in :-P

Waarschuw beheerder
loeszie 19 november 2004 13:32

donateur! Dat is ook de reden waarom ze dit doen denk ik.

Jezus steekt Duncan eens zijn hand in eigen boezem, zitten mensen weer te zeiken...onbegrijpelijk

Relaxede actie Duncan!! Petje af

Ok geloof wat je wilt geloven

Voor de rest:
Veel plezier op die kutfeesten van ID&T :x

Waarschuw beheerder
Pfff niet zeiken.. vind het echt toppie (Y) ik vermaak me wel de 18e :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vreemde actie van die geldwolven,niet verwacht je zou haast denke dat er iets achter zit
Waarschuw beheerder
donateur

Wat dacht je van de centrale van de Ticketbox? ;)

Waarschuw beheerder
Op een ticketboxkaartje is een gedeelte vrije tekst, het is dus vrij simpel om een extra tekst op de kaartjes te laten drukken die vanaf nu gekocht worden, weet niet of het zo is maar het is een optie.