Iedereen loopt te zeuren dat ze het alleen doen voor het geld maar dat is dus gelul. Hun verliezen hierop. En okee misschien maken ze de drankprijzen wel iets duurder maar wat zou jij doen in hun geval? Ze hebben toch de RAI al afgehuurd en de dj´s geboekt, dan kan je beter verlies maken en toch de zaal volkrijgen dan dat er 1000 man in de RAI rondloopt. Op die manier vinden die bezoekers het een kutfeest en bouwen ze een slechte naam op. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen. Hun proberen het toch nog tot een succes te maken.
Ik vind het een mooie actie, maar ik vroeg mij dus ook al af hoe ze nou kunnen weten of je kaartje van de maand november is
Voor iedereen die naar Innercity gaat geldt dit. Of je al een kaartje hebt of hem nog moet kopen.
Misschien dat jullie hier een antwoord op hebben? Volgens Edith den Doosch op het radio station van ID&T zou het zo zijn dat wanneer je NU een kaartje koopt, je een ticket erbij krijgt (wat neer komt op 4 kaartjes voor de prijs van 1
Nee, klopt niet. Dit geldt tot het aantal kaarten verkocht is die beschikbaar zijn. Als je 1 kaartje koopt kunnen daar 2 mensen mee naar binnen.