Partyflock

Forumonderwerp · 724883
1 volger · 3187x bekeken
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 18 december 2004 om 21:00

Waarschuw beheerder
Terug naar Innercity. Ik wil met ID&T een statement maken. Iedereen die al een kaart heeft gekocht mag gratis iemand meenemen. Iedereen die de komende maand een kaart voor Innercity koopt mag ook gratis iemand meenemen. Dus: met 1 kaart kun je met twee personen naar binnen. Het past wel bij Las Vegas: quitte of dubbel!

Hoe kunnen ze nou weten wanneer je je kaartje hebt gekocht??????????

Gaan ze nu de helft minder kaarten verkopen?

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
dat dacht ik ook al ja..

Waarschuw beheerder
donateur
ff uit een ander topic hierover gejat :P (zei ik al niet iets over Awakenings? ja he?)

Overigens kwam Rocco met een grappig mailtje die eigenlijk gewoon reageerd op de mailing van Stutterheim:

Awakenings geeft altijd topkwaliteit voor een redelijke prijs en deze aflevering zal dan ook net als alle afleveringen van de afgelopen 7,5 jaar wederom uitverkopen (van mij kun je dus helaas geen desperate acties zoals 2 kaarten voor de prijs van 1, of het weggeven van duizenden kaarten verwachten).

Dat weggeven van kaarten is sommige feestgangers natuurlijk ook wel een doorn in t oog geweest... t is ook niet echt leuk als je zelf vijftig, zestig euro voor een kaartje neer moet tellen en 1 op de 3 aanwezigen blijkt zijn/haar kaartje voor niks te hebben gehad :/

Maar ja, als je dus GEEN kaarten meer weggeeft en je maakt alle kaarten halve prijs, maar IEDEREEN moet dokken, dan scheelt dat toch niet meer zoveel in je omzet? :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Plak hem dan compleet ;-)

Een genadeklap of een slimme zet? Ik weet het niet!
Wat ik wel weet is dat de feestoorlog er aan gaat komen, net als in de supermarkt gaan organisatoren hun prijzen verlagen! ID&T begint met de Oorlog, het wachten is nu op de tegenspelers in de scene. Wie volgt?
Een vette mail en een stuk in de Telegraaf van gisteren, maken duidelijk dat er iets staat te gebeuren.
Volgens Duncan Stutterheim worden de feesten te duur voor de mensen en besluit hij de prijzen te verlagen naar tarieven van 5 jaar geleden. Kom allen naar Innercity, één kaart geeft het recht op toegang voor 2 personen....

De vraag is natuurlijk wat de reden is van deze actie. Zelf zegt duncan dat het komt door inflatie en de euro en de lonen die niet stijgen en de blaaaaaaaat, ga maar ff door.
Feit is echter dat er geen kaart wordt verkocht voor dit o zo grote en vette evenement in de Amsterdam RAI.
Het gebaar is leuk, maar vergeet niet dat de tent vol moet. Een lege tent zorgt voor nog minder omzet het jaar er op, dus ja slim bekijkt ie het wel, het kost hem een vermogen, dat wel... is ff kijken:
Innercity kost 55 euro x 42500 man = € 2337500,00 - de helft = een verlies van in iedergeval € 1168750,00
(je zal het op je rekening hebben staan...)
Waarschijnlijk krijgt ie de keet nu wel vol, want wie wil er nou niet zo goedkoop feesten?
Mooi geregeld, tent vol, mensen blij, volgend jaar kost een kaart 65 euro.
Ik vraag me trouwens af wat je voor een biertje gaat betalen, zou het kunnen dat ie het dan terug gaat verdienen en dat je voor 1 consumptie 4 euro mag neerleggen?
We zullen het zien, maar dat verlies moet terug verdient gaan worden natuurlijk.

Overigens kwam Rocco met een grappig mailtje die eigenlijk gewoon reageerd op de mailing van Stutterheim:

Awakenings geeft altijd topkwaliteit voor een redelijke prijs en deze aflevering zal dan ook net als alle afleveringen van de afgelopen 7,5 jaar wederom uitverkopen (van mij kun je dus helaas geen desperate acties zoals 2 kaarten voor de prijs van 1, of het weggeven van duizenden kaarten verwachten ;).

Dat zijn teksten!

Ik ben trouwens benieuwd wat we komend jaar gaan betalen voor tickets tot bijvoorbeeld Dance Valley, Sensation en I Love Techno. Zullen deze volgen?
Volgens mij betekend dat wel het einde voor UDC, die gooien al jaren met kaarten en nog zitten de tenten niet vol, stel je voor dat ze nu ook nog eens de prijzen gaan verlagen... einde oefening denk ik?

De feest oorlog is begonnen, wie volgt en waar zal het eindigen?

ajuus!
Waarschuw beheerder
vind het wel een goede actie, de tent moet vol en dit is inderdaad veel sympathieker dan vele kaarten gratis weggeven.

Blijkbaar loopt het niet en dit is zijn oplossing, prima toch?

eerst loopt iedereen te zeuren dat het zo duur is nu wordt daar wat aan gedaan en het is weer niet goed!

Duncan weet echt wel waar hij mee bezig is.

En iedereen die nu loopt te roepen dat ze al jaren te veel betaald hebben moeten wat relaxter doen.

Toen vonden jullie het blijkbaar wel waard om je geld uit te geven voor een kaartje dus dan moet je acheraf niet gaan piepen dat het te duur was. dan moet je gewoon nooit meer gaan (heeft blijkbaar geholpen want de verkoop van innercity loopt dus nog niet echt lekker).

Lex

Waarschuw beheerder
donateur
eerst loopt iedereen te zeuren dat het zo duur is nu wordt daar wat aan gedaan en het is weer niet goed!

dat zegt dus helemaal niemand hier... wat ze/we wél zeggen is...

Waarom kan het nu ineens wel voor deze prijs, juist ja vul het zelf in...........

t is nou eigenlijk net of ik iemand respect moet geven die me een tientje teruggeeft nadat hij 100 euro van me heeft gejat, in de hoop dat hij volgende maand wat geld van me kan lenen

ID&T doet dit alleen maar om economische redenen, niet omdat Duncan zo'n relaxte gast is.

is niet helemaal t zelfde he? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Waar een heleboel mensen aan voorbij gaan is het volgende stukje:

Ook zal ID&T stoppen met de kaartverkoop via de sigarenwinkels van ticketbox. De kaartverkoop zal in 2005 alleen nog via internet en telefonisch gaan.

EUH....PARDON????

en hoe zit dat met studenten en mensen die net op zichzelf wonen??
*Ik bedoel degene die mede door het naar feesten gaan, ID&T groot gemaakt hebben*
De mensen die zich een credit-card niet kunnen veroorloven???
want er moet gegarandeerd eerst weer een credit-card aangevraagd worden door ons voordat we op een normale manier aan een kaartje kunnen komen:S:S:S:S:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah dat kan denk ik niet :S

Iedereen loopt te zeuren dat ze het alleen doen voor het geld maar dat is dus gelul. Hun verliezen hierop. En okee misschien maken ze de drankprijzen wel iets duurder maar wat zou jij doen in hun geval? Ze hebben toch de RAI al afgehuurd en de dj´s geboekt, dan kan je beter verlies maken en toch de zaal volkrijgen dan dat er 1000 man in de RAI rondloopt. Op die manier vinden die bezoekers het een kutfeest en bouwen ze een slechte naam op. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen. Hun proberen het toch nog tot een succes te maken.

ze verliezen er niet op hoor... er kunnen nu twee mensen op 1 kaart.... ze maaken dus winst 2 mensen op 1 kaart is een persoon die toch al ging en extra persoon voor de muntjes! ze wisten gewoon het loop niet! het beste wat we nog kunnen doen om toch winst te maken is 2 personen op 1 kaart 2 x munten verkopen op 1 persoon......

er zijn ook mensen die nu ineens een kaartje kopen en met ze tweeen gaan.. okee verlies... maar beter iets dan niets! want als de actie er niet was dan gingen die mensen niet eens dus..... of niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
1 ding snap ik niet.

Normaal worden er 42.500 kaarten verkocht; als iedereen iemand meeneemt zijn er 85.000 mensen

ze kunnen niet de helft verkopen; want niet iedereen gaat iemand meenemen toch?

Nu worden maar de helft van de kaarten verkocht. En ik denk dat bijna iedereen iemand meeneemt want alleen op die manier wordt jouw kaartje goedkoper. ;)

de Korfbal trainer" 20 november 2004 14:28
Dat zeg ik niet, het is een voorbeeld. Wordt alleen moe dat er mensen zijn die altijd wat te zeiken hebben. Eerst wordt er continue gezeken dat feesten te duur zijn en nu hebben we een keer een mazzeltje is het weer niet goed. Nou dat soort mensen mogen van mij wegblijven. Vermaak jij je uberhaupt wel eens op feesten? Volgens mij lopen mensen zoals jij de hele avond te miereneuken over wat anders had gemoeten.

je bent lachwekkend laatste aanpassing: 20 november 2004 14:29
J-Mode 20 november 2004 14:38
Hij is lachwekkend, maar heeft wel gelijk

Hij heeft gelijk yeah right
Ik moest helemaal lachen toen ik

hebben we een keer een mazzeltje is het weer niet goed

las.
hahahaah, wat een lul!!

Jij bent een lul want jij kijkt blijkbaar niet verder dan je neus lang is. Als je naar mijn naam had gekeken had je gezien dat ik een meisje ben. Of kan je niet lezen en kijk je daarom alleen maar plaatjes. :X :X :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
@ Partymamma & Joyciegirly:

in Nederland is t niet toegestaan om als betalingsmogelijkheid alleen een creditcard te bieden, omdat dat inhoudt dat je om iets te kunnen kopen (een kaartje bijvoorbeeld) ook iets van iemand anders MOET kopen (bv een creditcard van een bank) en dat valt onder "koppelverkoop" :P

betaling per bank/giro MOET dus ook een mogelijkheid zijn

(ik hoorde trwns van iemand van Ticketbox dat ze een contract met ID&T / Q-dance hebben en dat daar echt niet zomaar mee gestopt kan worden)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
stom :( ik wil gewoon in de winkel kopen..

Waarschuw beheerder
donateur
ik ook, dan weet je tenminste zeker dat je je kaartje krijgt...
Waarschuw beheerder
ja geen extra gezeik.. enz gewoon ff snel kaartje kopen op laatste moment enz!! stom hoor :S maar jah

Waarschuw beheerder
donateur
Oké eerst maar es afwachten of ze echt goedkoper gaan worden, dan beslis ik wel of ik nog naar feesten van ze heenga.

Waarschuw beheerder
donateur
en ID&T moet dan weer al die kaartjes gaan drukken en opsturen en dat zit HEUS wel in de prijs doorberekend :P

Duncan moet dus niet gaan doen of die "fee" wordt afgeschaft, hij houdt t nu gewoon in zijn eigen zak
Waarschuw beheerder
ik twijfel of ik ga, twijfel nml over de sfeer en publiek die je dan krijgt, als de helft van de mensen de kaarten 'gratis' hebben gehad.

Waarschuw beheerder
donateur
en dan hebben ze verder ook nog DIT probleem... Einde ID&T Radio nabij?

gek he, toen ik 1½ jaar geleden zei dat ID&T een beetje beter moest gaan opletten zei iedereen dat ik niet goed bij mn hoofd was

dat ben ik nog steeds niet, maar ik krijg wel steeds meer gelijk :P
Waarschuw beheerder
Goeie axi van ID&T, vroeger ging ik elke maand wel naar een groot feest.

Nu kan ik blij zijn als ik een keer in het half jaar kan.
Waarschuw beheerder
strak stukkie text van
DarkSkywise

true......
:yes:

Waarschuw beheerder
Ik vind het een super actie van id&t!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Goeie axi van ID&T
==================================================­==============
Goeie actie van Pearl he?

Waarschuw beheerder
donateur
Rechter: "Verdachte, U wordt hierbij veroordeeld tot een boete van 6 miljoen Euro, omdat U vier jaar lang honderdduizenden mensen hebt teveel hebt laten betalen voor Uw producten."

Verdachte: "Ja maar ja maar ja maar... ik ben er nu mee gestopt hoor!"

Rechter: "Oh, dan is t goed... gaat U maar."

Ja, vást. :9

Waarschuw beheerder
Vind het wel een strakke actie van ID&T! Zou misschien gaan,maar dit maakt de keuze denk ik toch wat makkelijker :D

Waarschuw beheerder
donateur
een leuke actie voor de mensen die dr sowieso heen wilden gaan...
maar ik ga nog steeds niet, betaal liever de volle prijs voor een echt goed feest, dan een een halve (naar mijn mening) een slecht feest

Die thema's hebben Innercity echt verpest, Rusland 2002 was leuk, dat paste ook bij de RAI, de rai is tenslotte een ''koude, sfeerloze'' lokatie... wat overeenkomt met het communistische Rusland

maar brasil, echt een drama, hoe wil je ooit een braziliaanse sfeer creeeren, waarbij je denkt aan tropisch, zomer, zon, strand etc. in de RAI?! sloeg nergens op

En bij dit thema kan ik me al helemaal niets voorstellen, de rai omtoveren in las vegas? heb r geen feestgevoel bij :/

maar dat wil niet zeggen dat dit geen goede actie is, veel plezier voor de mensen die r wel heengaan (f)

Waarschuw beheerder
Jij bent een lul want jij kijkt blijkbaar niet verder dan je neus lang is. Als je naar mijn naam had gekeken had je gezien dat ik een meisje ben. Of kan je niet lezen en kijk je daarom alleen maar plaatjes.

Echt zo'n hardstyler opmerking:X:D:D:D

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Maar wat maak ik nou op uit Duncan's column, als je nu eem kaartje koopt kost die nog steeds 55,50 maar mag je wel gratis iemand meenemen ??

Waarschuw beheerder
donateur
jaa...duz je deelt m door 2 en je kan allebei voor 27 naar binne:-p..
lezen! ;-)

Waarschuw beheerder
Wat een ophef, als je de column leest staat er toch ook gewoon dat er geen kaart verkocht wordt. Ze hadden ook de zalen kleiner kunnen maken en stiekem een bak kaarten weg kunnen geven, had niemand wat gemerkt.

Dubbel of quite, het blijft een gok zo'n groot evenement en ik vindt het heel apart dat ze dit op deze manier oplossen. Jullie kunnen lullen wat je wilt, maar het "dance-hart" heeft er altijd ingezeten bij ID&T en blijkbaar begrijpen veel mensen nog steeds niet wat de definitie van een bedrijf is.

En mensen betalen niet teveel naar mijn mening, als je voor een suf concert wat 2 uur duurt al gemiddelt 20 euro meer moet betalen, en als je voor een paar schoenen 130 euro meer moet betalen van wat ze eigenlijk zouden kunnen kosten vind ik het ronduit hypocriet om zo te reageren...maar het blijft leuk he..lekker trappen.

Ik vind een Aston martin ook veel te duur bv. maar dan ga ik toch niet lopen schreeuwen dat het een kut bedrijf is en dat ze je oplichten? Ik koop er dan gewoon geen. Hetzelfde geld voor en Gucci trainingsjack van 3200 euri en ga maar door...
Waarschuw beheerder
donateur
Respect.. het zijn juist loser...
Eerst was het ook te duur dat wisten ze, nu het slecht gaatr komen ze schijnheilig met dit bericht,..

Waarschuw beheerder
ja maar wat zou jij doen als je duncan was. De prijzen gaan verlagen, als je de feesten toch vol krijgt. Als ie dat had gedaan had ik em pas dom gevonden. Ik vind het juist een goede zaak dat duncan dit nu zo probeert op te lossen. Dit gebeurde ook bij mindcontoller, ze kregen dit feessie ook niet vol dus gaven ze ook een hele zooi kaarten weg aan die lui die naar masters waren geweest :d . en verder worden de prijzen voor drank neem ik aan niet verhoogd. Hebben ze op njoy en op pleasuredome toch ook niet gedaan. En verder zijn ze daar niet dom, want als ze andere prijzen gaan verhogen weten ze ook dat ze daarop afgerekent kunnen worden bij andere feesten.

Waarschuw beheerder
donateur
blijkbaar begrijpen veel mensen nog steeds niet wat de definitie van een bedrijf is

euh... ik run al 20 jaar een bedrijf in de "A/V-sector", dus ik denk dat ik daar toch wel enig idee van heb :)

als je voor een suf concert wat 2 uur duurt al gemiddelt 20 euro meer moet betalen, en als je voor een paar schoenen 130 euro meer moet betalen van wat ze eigenlijk zouden kunnen kosten vind ik het ronduit hypocriet om zo te reageren...

die dingen koop ik dus ook niet... net zo min als tickets van ID&T/Q-dance

ja maar wat zou jij doen als je duncan was. De prijzen gaan verlagen, als je de feesten toch vol krijgt. Als ie dat had gedaan had ik em pas dom gevonden.

Toch was dat JUIST hetgene geweest wat hij ±1½ jaar geleden had moeten doen toen de eerste sporen van een neerwaardse trend te zien waren. Nu is t gewoon uitstel van executie geworden... zou jij nog leveren aan een bedrijf waar je nog geld van krijgt als ze ook nog eens hun prijzen gaan verlagen?

ze gaan alleen maar nog zwaarder in de knoop komen met de toeleveringsbedrijven, terwijl de feestgangers-mét-geld zullen gaan wegblijven voor de grote massa die op de goedkope kaartjes afkomt en verder niks te besteden heeft

je gaat dus nu precies t zelfde krijgen als een jaar of acht à tien geleden met v/d Ende Producties... die moesten steeds meer zaken via een buitenlandse partner regelen omdat bijna niemand in NL nog zaken met ze wilde doen (qua leveranties)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
kheb ff een vragie he..controlere ze streng op innercity..zodat ik mijn paspoort mee moet neme?? :-s of is OV ook geldig??
Waarschuw beheerder
Je zal maar met al deze pf'ers in 1 huis moeten wonen...pfff dat zal een lekker zooitje worden :P
Waarschuw beheerder
Nee Pim, toen ik 15 was liep ik al zo naar binnen

Waarschuw beheerder
donateur
haha joww tnx..
Waarschuw beheerder
no problem :P

Waarschuw beheerder
donateur
enja ik zou ook nie met hun allmaal in een huis wille wone hwaha.al die berekeninge van ze..om gek van te worde:-p je mag blij zijn met die goedkope kaartjes..!! enja anders was ik ook gegaan..boeie
Waarschuw beheerder
ja psies, en altijd die eeuwige discussies!!!

Waarschuw beheerder
Das het doel van een forum/topic dude!!!;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
snap ik..maar je er zijn er bij die het 200x zegge..kben niet dom hoor hwaha 1x is genoeg
Waarschuw beheerder
:X
Waarschuw beheerder
heb eigenlijk niet zo'n zin om het allemaal te gaan lezen maar is het nou echt of niet?
Waarschuw beheerder
ja het is echt :P ik dacht ergens te lezen dat het alleen deze maand geldig is...
Waarschuw beheerder
Ik begrijp het probleem niet mensen. Het lijkt wel of we steeds meer graven naar iets om maar 'af te kunnen zeiken'. You've gotta take some things for granted en soms is het niet verkeerd om gewoon dankbaar een aanbod aan te nemen ipv zulke acties nog verder de grond in te trappen. Wat is het nut van al dit geblaat? Het is al zeker niet bevorderlijk voor de sfeer. Come on guys, maak er gewoon een vette avond van!! :respect:
Waarschuw beheerder
Ja het is alleemaal echt...owk, hetgeen van "deze maand geldig" is denk ik een beetje ongelukkig neergezet.

ik was bij magik(zo iets) in breda en daar wisten ze het me al te vertellen, ik las het op het kaartje en OOK nog eens op de site.......ik was natuurlijk bang dat de kwaliteit van het feest nu zwaar achteruit ging maar colgens mij gaat dat niet gebeuren....laten we er gewoon van gaan genieten denk ik zo want elk feest kan je laatste zijn!!

GR!!
Waarschuw beheerder
dus als ik nu een kaartje koop bv staat erop dat er een 2e mee mag ofwat of hoe werkt het precies??? alvast bedankt
Artiest BeeVee
Waarschuw beheerder
yep

ps. heb me kaartje ook binnen

Waarschuw beheerder
donateur
Kaartje is ook binnen. Dus dat word weer ffies aanzien of het wat wordt het zal vast wel weer net zo druk worden als de voorgaande jaren.
Maar we zien het wel weer lineup is iig zo slecht nog niet. Nou alleen het volk dat er op af komt ff afwachten.

Op het kaartje staat gewoon dit kaartje geeft toegang voor 2 personen.

Waarschuw beheerder
donateur
klopt..op die van mij nog niet hoewel ik m de dag van bekendmaking actie al kocht...wazig..ticketbox blijkbaar sloom hwaha..
maarja boeie...met 2 man op een kaartje is altijd relex:-)

Waarschuw beheerder
Maar ik heb geen vrienden... :'(

Hoe moet ik dan iemand meenemen... kaartje is dan dus nog net zo duur.. :x

:p ;P :9