2 slet, or not 2 slet... thats the F*cking question

laatste aanpassing
lang over nagedacht hoe ik dit politiek correct eruit zou kramen!
geduldige gozer dan... of gewoon een anti-geil iemand? maar dan issie wel lief ofzo 
maar kom op
wees ff eerlijk
het lijkt mij dat iedereen tog liever iemand heeft die nog niemand of bijna niemand heeft gehad
dan dat heel de buurt er al overheen is gweest?
dat is toch gewoon logisch
en mensen die hier dan gaan praten van dat maakt me nie uit.. vin ik een beetje raar hoor
okee als het zo is.. en je vind haar/hem echt leuk en je weet dat dit nie zo ff iets is van ff neuken en weer dumpen dan maak het nie uit nee
maar voor gewoon dan is da tog ff anders?
wees ff eerlijk
het lijkt mij dat iedereen tog liever iemand heeft die nog niemand of bijna niemand heeft gehad
en mensen die hier dan gaan praten van dat maakt me nie uit.. vin ik een beetje raar hoor
okee als het zo is.. en je vind haar/hem echt leuk en je weet dat dit nie zo ff iets is van ff neuken en weer dumpen dan maak het nie uit nee
maar voor gewoon dan is da tog ff anders?
komop// wij mensen zijn niet monogaam... waarom als een jongen een doet altijd stoer... ik vind dat vrouwen dat ook gewoon mogen...
oftewel! NeuQ er op los!
oftewel! NeuQ er op los!
Logisch voor iemand van jou leeftijd misschien, ik ben bijna 40 en I don't give a fuck!
Er is trouwens een groot verschil tussen "de hele buurt eroverheen" en gewoon veel sexpartners gehad hebben, lijkt me.
sletjes rules 
Zolang je het niet met elke jongen onveilig doet ben je naar mijn mening gewoon een levensgenieter als je veel sex hebt, en niet een sletje.
Als je straks 50 bent en je bent zo netjes gebleven dan baal je wel want je kan het niet meer overdoen
dus geniet nog even van je jongere jaren en eventueel je vrijgezellenbestaan..
Als je straks 50 bent en je bent zo netjes gebleven dan baal je wel want je kan het niet meer overdoen
laatste aanpassing

![[THB] neocorps [THB]](/images/user/70249_1649145.jpg)