Partyflock

Forumonderwerp · 724874

Jongens vraagje ,,

Je hebt tog liever iemand waar nog nie iedereen sex mee heeft gehad dan zoon sletje?? waar je dan ook echt een relatie mee begint dan he??

of zie ik da verkeerd??

Graag Reactie ;)

een jongen die iedereen pakt word ook gewoon gezien als player dus wat is dit nou voor gelul dat jongens ineen zo stoer zijn dan?

Jongens onder elkaar hebben er stoere praatjes over, ma als je wat voor eem meisje voelt en komt daar aan met je player-reputatie, maak je ook weinig kans.

Jolijn, met mij hoef je niet van doen te hebben hoor...........jou pak ik nog wel keer als ik je op een feestje zie :[
Haha, grapjas! :D

Jolijn, met mij hoef je niet van doen te hebben hoor...........jou pak ik nog wel keer als ik je op een feestje zie

:bounce:

Grapjas?? Je weet dat ik geen grapjes maak, ik grijp je gewoon, leg je in 3 dubbele houdgreep en bind je vast, en ga dan weer verder feesten o:)
En ik trek jou aan je ballen en spijker ze vast aan de grond :yes: (Y)

Hmmmm :-s
Dat is niet eerlijk........... :x
Tja, 1 moet de slimste zijn hé ;)

Hmmm, ik bind je gewoon vast, trek je shirtje en BH los, en leg 2 ijsklontjes op je tepel :-p

en leg 2 ijsklontjes op je tepel

grote tepel moet je dan hebben :yes:

Euhm, ok, 1 ijsklontje op iedere tepel :yes:
Jij zit echt vol grappen, kerel :yes: dream on :z
laatste aanpassing
al die vrouwen die hier allemaal zo wijs proberen te lullen!

je kan al merken bij wie de teller al boven de 10 zit! en waar de spinnewebben al voor de kut groeien!

sorry maar knap dus ook al af bij een vrouw die met veel jongens naar bed is geweest! en ook al waren het 10 jongens waarmee je een relatie heb gehad! En elke keer voelde het zeker zo goed aan en was de tijd rijp om met elkaar naar bed te gaan! ik noem dat dus gewoon NAIVITEIT!

ga niet voor alle vrouwen spreken, want er zijn nog genoeg vrouwen met verstand! maar wat zijn veel vrouwen makkelijk zeg! domme paarden met oogkleppen op!

en mannen die het stoer vinden, en grote verhalen ophangen datz e met zoveel wijfen naar bed zijn geweest! vind ik maar trieste figuren! en die zijn net zo dom!

EN:

Sletjes had je altijd alleen voor de sex en liefst natuurlijk gelijk de eerste dag!

Als ik iemand echt leuk vond duurde het heel wat langer voor ik met diegene naar bed ging!

Dus vrouwtjes hou gewoon lekker je broek aan, wil je gerespecteerd blijven worden! En dit ook om te voorkomen dat er achter je rug om hele foute dingen over je gezegd worden.

Een man die gelijk met je naar bed wil is vaak (niet altijd dus) alleen uit op sex! En je zult hem vaak niet overtuigen door gelijk met hem naar bed te gaan! Al lijkt dat vaak wel zo!

Gewoon een klein tipje...

Save your dignity!

HIER BEN IK HET DUS HELEMAAL MEE EENS! IK OORDEEL NIET OF MENSEN SLETJES ZIJN, DAT BOEIT ME OOK NIET. MAAR IK ZOU NIET GRAAG EEN RELATIE MET EEN JONGEN WILLEN HEBBEN DIE ZOMAAR IEDEREEN NEUKT. EN IK DUIK SOWIESO NIET DE EERSTE DAG MET EEN JONGEN (DIE IK ERG LEUK VIND) IN BED. ALS HIJ RESPECT VOOR JE HEEFT EN ECHT VERLIEFD OP JE IS (ZOALS MIJN HUIDIGE VRIEND) KAN HIJ BEST EVEN WACHTEN. EN IK BEDOEL DAN NIET EEN HALF JAAR, ZO LANG KAN IK HET ZELF OOK NIET VOLHOUDEN. WANT DIT BOVENSTAANDE WIL NATUURLIJK NIET ZEGGEN DAT IK NIET VAN SEX HOUD. INTEGENDEEL, BEN ER GEK OP!
OJA IK WILDE OOK NOG FF ZEGGEN DAT ERVARING ER DENK IK OOK MEE TE MAKEN HOE 'GOED' JE IN BED BENT. EN IK DENK DAT JE MEER ERVARING OPDOET TIJDENS EEN LANGDURIGE RELATIE DAN TAL VAN ONE-NIGHT-STANDS. AL HEB IK GEEN ERVARING MET DIT LAATSTE DUS KAN IK DIT NATUURLIJK OOK NIET MET ZEKERHEID ZEGGEN.
TROUWENS WAT IEDEREEN DOET MOET JE HELEMAAL ZELF WETEN MAAR ZO'N JONGEN HOEF IK DUS NIET.
LIEFS XXX SABINE
we kunnen je mening ook wel lezen als je je caps lock uitzet hoor :vaag:

moest je dat daar neerzeten omdat je moeder aan het meekijken was sabine?

welterusten jolijn
Moeders die om kwart voor drie nog wakker zijn?? nee dat kan toch bijna niet.

sorry maar knap dus ook al af bij een vrouw die met veel jongens naar bed is geweest! en ook al waren het 10 jongens waarmee je een relatie heb gehad! En elke keer voelde het zeker zo goed aan en was de tijd rijp om met elkaar naar bed te gaan! ik noem dat dus gewoon NAIVITEIT!

Wat is dan voor onzin, misschien worden sommigen eerder verliefd, voelen anderen dingen anders aan en mischien willen ze ook wel gewoon sex zonder liefde.

mja zowiezo een wazige reactie mja, je kan het vinden he

dat weet je toch nooit van te voren. ok als een meisje maagd is dan merk je dat wel maar ik merk niet aan een meisje of ze 5, 10 of misschien wel 50 jongens voor mij hefet gehad. Boeit mij ook niet zolang het maar lekker is.

Als ze gaat lopen zeiken dat de vroige beter was/is...ga dan maar lekker naar hem toe en verspil mijn tijd niet (6)

jOlijn mooie naam ;):P
that's mii 2
yup maar vantevoren weet je dat niet of iemand het vaakl gedaan heeft. en ik duik ook niet meteen het met 1 met een meisje gelijk de 1e dag, de relatie van nu heeft het ook 4 weken geduurd maar dan leer je elkaar kennen etc. we zijn allebei gek op sex, maar hebben het rustig aan gedaan. alles op ze tijd :d

tja waneer is iemand un sletje:S
jezus wat een verhaal heeft vast veel levenservaring!!!!!

iedereen moet lekker doen waar die zelf zin in heb en een one-night-stand heeft iedereen wel eens gehad volgens mij, kan ook lekker zijn toch??!!

(K)
ja idd ja wanneer is iemand een sletje....???

sex is lekker toch
yup maar vantevoren weet je dat niet of iemand het vaakl gedaan heeft. en ik duik ook niet meteen het met 1 met een meisje gelijk de 1e dag, de relatie van nu heeft het ook 4 weken geduurd maar dan leer je elkaar kennen etc. we zijn allebei gek op sex, maar hebben het rustig aan gedaan. alles op ze tijd

helemaal mee eens, en zoals je ziet kan ik ook zonder caps lock typen. Weten we dat ook weer.
grappig in het ene forum lees je dat er MEER geneukt moet worden..en als de vrouwen dat doen zijn het gelijk sletjes...

het intresseert mij totaal niet hoeveel bedpartners iemand heeft gehad..er zijn wel belangrijkere dingen.
je leeft niet in het verleden.
als je vroeger lekker gek hebt gedaan hoeft dat niet te beteken dat je heel je leven zo blijft.
precies meid daar geef ik jou gelijk in!!!

grappig in het ene forum lees je dat er MEER geneukt moet worden..en als de vrouwen dat doen zijn het gelijk sletjes...

het intresseert mij totaal niet hoeveel bedpartners iemand heeft gehad..er zijn wel belangrijkere dingen.
je leeft niet in het verleden.
als je vroeger lekker gek hebt gedaan hoeft dat niet te beteken dat je heel je leven zo blijft.

veel ervaring is vaak toch ook betere sex (Y)

wat een onzin weer,alsof je een slechter mens bent als je met meer gasten hebt geneukt :/
zolang je t maar veilig doet en voor je eigen plezier!

precies veel ervaring betere sex!!!
iedereen moet het zelf weten en gewoon niet op verhalen van een ander af gaan wat kan jou dat nou schelen wat een ander van jou denkt als jij maar lekker in je vel zit!!!!!!!!!!!!! maar als dat niet het geval is dan is er ieds mis en zou ik eens nadenken
precies!
je leeft maar 1 x en hoe je dat zelf in vult moet jezelf weten! niemand die dat ff voor je bepaald..doe je dat wel?..dan ben je gek ;-)
je kan het dan gewoon beter niet over het verleden hebben !!
is toch klote voor allebei om het te weten!!

al gaat een meisje
veel met jongens naar bed

dan ben je geen slet hoor

en de gene die dat zegt
heeft geen verstand

dus meisjes doe wat je niet laten kan

sex is de natuur met wie dan ook.
ze mogen doen wat ze willen maar als je het weet is het toch KUT!!

ze mogen doen wat ze willen maar als je het weet is het toch KUT!!

daarom hoef je het ook niet te weten!!!!!!!!!!!
sex is lekker en puur natuur!!!!
Wat boeit het in hemelsnaam?We leven toch niet in het verleden?
"Every second you think about the past is one second less in the future"":yes:

sletje = ervaren
net meisje = onervaren

Het is maar waarvoor je kiest :D

sex is toch gewoon leuk... dus zo vaak mogelijk zeg ik dan maar. En hoe veel partners je wilt hebben??? maak je helemaal zelf uit.

En zolang jij je mond er over dicht houdt zul je nooit een reputatie krijgen, dus dan is dat probleem ook opgelost.

Als je ubberhaupt al neukt ben je een slet (6)

sletje = ervaren
net meisje = onervaren

Het is maar waarvoor je kiest

Goed uitgedrukt!
Ennuh meiden laten we eerlijk blijven...achter elk meisje schuilt een klein sletje :-)

hehe ;)

All Sluts United

hey Mr.WåÇkÖ & Toppertje niet alleen achter elk meisje:)

tog nie:p haha
U R right

iedereen moet lekker zijn eigen ding doen...