Je hebt tog liever iemand waar nog nie iedereen sex mee heeft gehad dan zoon sletje??
Wat haal jij de meiden nu naar beneden???
Je zegt dat meisjes SL_E_T_JE_S zijn als ze het met veel gedaan hebben?
Belachelijk zeg!
Blond ben je wel!!!! Een beetje je eigen geslacht naar beneden halen!
Ieder moet dat lekker voor zichzelf/haarzelf weten!
Wat ik dus zeg 
Sletjes had je altijd alleen voor de sex en liefst natuurlijk gelijk de eerste dag!
Als ik iemand echt leuk vond duurde het heel wat langer voor ik met diegene naar bed ging!
Dus vrouwtjes hou gewoon lekker je broek aan, wil je gerespecteerd blijven worden! En dit ook om te voorkomen dat er achter je rug om hele foute dingen over je gezegd worden.
Een man die gelijk met je naar bed wil is vaak (niet altijd dus) alleen uit op sex! En je zult hem vaak niet overtuigen door gelijk met hem naar bed te gaan! Al lijkt dat vaak wel zo!
Gewoon een klein tipje...
Save your dignity!

Als ik iemand echt leuk vond duurde het heel wat langer voor ik met diegene naar bed ging!
Dus vrouwtjes hou gewoon lekker je broek aan, wil je gerespecteerd blijven worden! En dit ook om te voorkomen dat er achter je rug om hele foute dingen over je gezegd worden.
Een man die gelijk met je naar bed wil is vaak (niet altijd dus) alleen uit op sex! En je zult hem vaak niet overtuigen door gelijk met hem naar bed te gaan! Al lijkt dat vaak wel zo!
Gewoon een klein tipje...
Save your dignity!
laatste aanpassing
Sletjes hoeven bij mij niet aan te kloppen 
Wat haal jij de meiden nu naar beneden???
Belachelijk zeg!
Belachelijk zeg!
dat maken jullie ervan dat we dan 'een slet' zijn.. okee zo noeme wij het voort ook al wel jaa.. maar jongens kunne dus maar doen waar ze zin in hebbe zonder een naam te krijge?? zo is het gwoon je krijgt dan nou eenmaal de naam 'slet',, drm zo ff genoemd hierzo, dan weet iig iedr1 waar je ut over heb!
snapjee?