Partyflock

Forumonderwerp · 724874

Jongens vraagje ,,

Je hebt tog liever iemand waar nog nie iedereen sex mee heeft gehad dan zoon sletje?? waar je dan ook echt een relatie mee begint dan he??

of zie ik da verkeerd??

Graag Reactie ;)

liever een slet dan een meisje die maar 3x per week wil!!!en een slet is beter in bed!
al die vrouwen die hier allemaal zo wijs proberen te lullen!

je kan al merken bij wie de teller al boven de 10 zit! en waar de spinnewebben al voor de kut groeien!

sorry maar knap dus ook al af bij een vrouw die met veel jongens naar bed is geweest! en ook al waren het 10 jongens waarmee je een relatie heb gehad! En elke keer voelde het zeker zo goed aan:s en was de tijd rijp om met elkaar naar bed te gaan! ik noem dat dus gewoon NAIVITEIT!

ga niet voor alle vrouwen spreken, want er zijn nog genoeg vrouwen met verstand! maar wat zijn veel vrouwen makkelijk zeg! domme paarden met oogkleppen op!

en mannen die het stoer vinden, en grote verhalen ophangen datz e met zoveel wijfen naar bed zijn geweest! vind ik maar trieste figuren! en die zijn net zo dom!

jeetje wat een geweldig persoon ben ik toch eigenlijk:bounce:

Dus als je zin hebt in sex en de ander ook moet je dat vooral maar niet doen want anderen zullen ''misschien'' kunnen denken dat je een slet bent?!!

BULLSHIT...doe wat je zelf wilt, heb ik ook al die tijd gedaan vind me maar lekker een slet maakt me niet uit maar ik heb me al die tijd wel super vermaakt!!!:yes:

al die vrouwen die hier allemaal zo wijs proberen te lullen!

je kan al merken bij wie de teller al boven de 10 zit! en waar de spinnewebben al voor de kut groeien!

sorry maar knap dus ook al af bij een vrouw die met veel jongens naar bed is geweest! en ook al waren het 10 jongens waarmee je een relatie heb gehad! En elke keer voelde het zeker zo goed aan en was de tijd rijp om met elkaar naar bed te gaan! ik noem dat dus gewoon NAIVITEIT!

ga niet voor alle vrouwen spreken, want er zijn nog genoeg vrouwen met verstand! maar wat zijn veel vrouwen makkelijk zeg! domme paarden met oogkleppen op!

en mannen die het stoer vinden, en grote verhalen ophangen datz e met zoveel wijfen naar bed zijn geweest! vind ik maar trieste figuren! en die zijn net zo dom!

jeetje wat een geweldig persoon ben ik toch eigenlijk

helemaal mee eens!
dus als een man meer dan 10 vrouwen heeft gehad, moet die ook maar levenslang handwerk verrichten???

heehe goeie discussie ;)
ik denk dat iedereen wel een slettebak periode heeft gehad.
Ik ben nu lekker verliefd op mn meissie, maar van mn 16 tot mn 18e was t toch leuk om te doen

Sletten is(Y)

:yes:
sex is iets gewoons dus wat fuckt mij dat!!!
dus als een meisjuh met veel jonges neukt is het een slet?
en als een jongen dat doet is er nix mis mee
WAT EEN KLINK KLARE BULL SHIT!!!
dan heb je iig lekker van het leven genoten :D
dus als juh in een snoep winkel loopt neem juh ook maar 1 snoepjuh? nou ik dus niet
DUS SLETTJUHS KOM MAAR!!!

ach heeft niet iedereen zn "periodes.."??? gniet ervan zou ik zeggen!-P

haha ieder zijn eigen mening natuurlijk ;)

Sletjes hebben geen zelf respect !! mja.. af en toe is dat niet erg !! gheghe

sletten klinkt zo cheap...liefhebber klinkt stukken beter! ;-)

idd je hebt gelijk!!! een sletje is niet echt aantrekkelijk

ja tog..? we houden allemaal van sex...??;-P

kijk maar uit dalijk heb je een ziekte als je een sletje neemt.

je bedoelt een gemeenschappeijke hobby uitoefenen.. een ziekte...Been there done that..dus ben gewaarschuwd!! ;-)

geef mij maar een slet !!!!!!!!

t liefst wil ik met jou LIJNTJE :D
Je kan ook genieten zonder de hoer uit te hangen... een paar honderd keer gedaan te hebben in je leven als je net 18 bent is ook wel fijn voor je volgende partner, maar goed als het maar niet met paar honderd man is...

and again !!!!
-----------------

als je sex wil, je wil het allebei, dan doe je het toch

waarom zijn er altijd van die mensen die iemand veel sexpartners heeft of heeft gehad een slet is ?
laat hem of haar toch.

9 van de 10 keer zijn ze stukken beter in bed dan diegene die andere mensne als slet een naamplaatje opplakken.
en ook mensne met veel sexpartners in het verleden kunnen trouw blijven, dat hangt echt niet van het aantal sexpartners af.

dus mensne die andere mensen in het hokje "slet" stoppen :

Shut the fuck up !!

Nou ik hoef geen slet hoor. Niet voor een vaste relatie.

Iedereen hier op flock doet toch altijd zo OPEN over alles..en nu bestaat hier nog serieus t woordje SLET?

Ik vind er zelf ook niks aan om ieder weekend met een ander naar bed te gaan, want voor mij moet er toch wel wat gevoel bij zitten..maar als iemand daar geen probleem mee heeft en het veilig doet...why not?!
En dan ook nog eens een verschil te maken tussen man en vrouw..HEEL fout...

Mja(K)
laatste aanpassing

ja je hebt helemala gelijk Wicked One.

als je geil ben moet je tog gewoon kunnen sexuh vind ik.Daarom doe ik t ook......je hoeft er toch nie perse heel veel gevoel voor te hebben.....ja in mn piemoltjuh wel.....maar ieder zn eigen mening
laatste aanpassing
ik moet er wel gevoel voor hebben... maar goed, soms heb je gewoon echt iets vreemd met een bepaald persoon... Gewoon pure sexuele aantrekkingskracht zonder verder iets...

juist, en dat is GEIL.

ja dat is zeker geil
Stelletje zwarte kousen-mutsen hierzo :/

tazzie, ik heb ook een vreemd gevoel als ik aan je denk.

;-p

er moet gewoon meer geneukt worden...

wat een gezeik hier zeg!
dit vind ik nog wel het toppunt:

Ze zegt dat ze minimaal honderden gozers heeft gezoent (Dat ze de tel is kwijtgeraakt toen ze 15 was) Nu 19...
Dat was voor mij 1 van de grootste redenen om geen liefdesverdriet te hebben (ze verdient het gewoonweg niet!)

we hebben het over fokking ZOENEN. wat boeit dat nou? het is leuk, het is gezellig.. waarom zou je daarin in godsnaam mee gaan wachten als je een leuk iemand tegenkomt %-) pfff als zoenen de maatstaf is hier ben ik een grote slet geloof ik.

ik ben het overigens helemaal met aranka eens:
Iedereen heeft altijd zooo'n grote mond: "seks is geweldig, seks is lekker, er moet meer geneukt worden enz. enz." maar als puntje bij paaltje komt wel zeiken als iemand dit ook daadwerkelijk doet
Seks is een leuke hobby en het gaat nu eenmaal lastig in je eentje. Ze lullen toch wel over je, wat je ook doet.
Kun je maar beter zorgen dat jij het in elk geval naar je zin hebt

:respect: :respect: :respect:

make love, not war :lief:

Ik denk dat als je iemand echt leuk vind, het geen reet uitmaakt of de halve stad er al overheen is geweest.

gewoon neuken

Idd ja, that's the spirit

ja tog

ze motte dr eigen gewoon nie zo aanstellen...jeuk is jeuk...en jeuk is erger dan pijn
idd heb ik liever:P

hehe :)

Ik heb er persoonlijk liever eentje waar nog niet de halve stad overheen geweest is!
Iedereen heeft altijd zooo'n grote mond: "seks is geweldig, seks is lekker, er moet meer geneukt worden enz. enz." maar als puntje bij paaltje komt wel zeiken als iemand dit ook daadwerkelijk doet
Seks is een leuke hobby en het gaat nu eenmaal lastig in je eentje. Ze lullen toch wel over je, wat je ook doet.
Kun je maar beter zorgen dat jij het in elk geval naar je zin hebt

:respect:

zijn er hier een paar die uit het jaar 600 voor Christus komen :frusty:

als we nou zoenen als maatstaf voor wel of niet slet gaan gebruiken, dan zullen weinig mensen behoren tot de "geen slet" categorie.

ik heb er ook geen behoefte aan om met heel spijkenisse te neuken, doe ik dus ook niet.
maar kom op zeg, zoenen moet kunnen :D

mee eens :yes:

:respect:

ik zal je eerlijk zeggen dat ik liever een ervaren meisje heb dan een maagd......
en met hoeveel mensen dat meisje dan naar bed is geweest gaat mij toch geen hol aan? als ze wil dak het weet verteld ze het wel....

ik ga vantevoren nie vragen of ze nog maagd is hoor...dat merken we gauw genoeg

nee inderdaad,dat zou ik ook niet doen,hehehehehe
Ze zouden zeker een soort nationale autopas moeten invoeren om fraude te voorkomen. Haha la me nie lachen.
We leven in 2004

zoenen is idd wel wa anders als gelijk sex tog!?

ja maar sex moet kunnen hoor.......

laat me raden:
je bent zeker gedumpt door je vriendje? (voor een meisje waar hij WEL gelijk over heen mag?